אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חומר ✔2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
והפעם נסביר לגבי 2 תהליכי שיווק שונים ונפרדים, שצריכים לדעת להבדיל ביניהם. ולמרות שיש קשר ביניהם, הרי שצריכים להתייחס לכל אחד מהם בנפרד.

וכאשר אנחנו מדברים על תהליכי שיווק, הרי שבפועל אנחנו יוצרים חומרי שיווק ומפיצים אותם במקום כזה או אחר. לדוגמה יוצרים קמפיין דיגיטאלי ומפיצים אותו ברשתות חברתיות. ומה שצריך לדעת זה, שבתהליך השיווק יש לנו 2 תתי תהליכים. יש לנו תהליך של יצירת חומרי שיווק ויש לנו גם תהליך של הפצת חומרי שיווק. ואלו שני תהליכים נפרדים.

ובפועל, כל תהליך של הפצת חומרי שיווק, הרי שמפיצים בו את חומרי השיווק שיצרנו בתהליך השיווק. ובלי ליצור חומרי שיווק, אי אפשר להפיץ אותם. וכך גם שבכל תהליך של יצירת חומרי שיווק, הרי שאם היינו בטוחים במאה אחוז שלעולם לא נפיץ את חומרי השיווק האלו, הרי שכנראה לא היינו יוצרים את חומרי השיווק האלו. דהיינו, יצירת חומרי שיווק, תכליתם היא ההפצה שלהם. ולכן שני התהליכים האלו שלובים ושזורים אחד עם השני.

אבל יחד עם זאת כאשר בונים תהליכי שיווק, צריכים להפריד את שני התהליכים האלו אחד מהשני. וברמת העיקרון, צריכים להכין חומרי שיווק, לפי תוכנית של הכנת חומרי שיווק גם בלי קשר וגם בנפרד מהשאלה האם מתי ואיך נפיץ אותם.

והשאלה אילו חומרי שיווק כדאי להכין, היא עומדת בפני עצמה והסברתי עליה במקום אחר. כי צריכים לדעת איך להכין תוכנית של רשימת חומרי שיווק שצריכים להכין. וזה נושא בפני עצמו.

יחד עם זאת, הרבה מנהלי שיווק רואים את 2 התהליכים של הכנת חומרי השיווק ושל הפצת חומרי השיווק, כתהליך אחד. דהיינו, שהם יוצרים את חומרי השיווק, רק עבור הפצת חומרי השיווק. דהיינו, מנהל השיווק קודם כל חושב על זה שהוא רוצה להעלות קמפיין לקהל יעד מסוים. ואז מנהל השיווק שואל את עצמו, איזה מסר הוא רוצה להעביר לאותו קהל יעד. וכך הוא גוזר את חומרי השיווק שהוא צריך ליצור, כדי להפיץ את חומרי השיווק, לקהל היעד שאליו הוא רוצה לעשות את הקמפיין...
אסטרטגיות תהליך חברתיות קמפיינים שיווקיים שאלות להתבוננות ליצור קמפיין ניהול השיווק יותר קל להפריד קהל היעד הכנת חומרים מכירתיים איזה חומרי שיווק איזה חומרי שיווק ליצור איש שיווק אנשי שיווק אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים מכירתיים הכנת חומרים שיווקיים הפצת חומר שיווקי הפצת חומרי שיווק הפצת חומרים שיווקיים חומר חומר מכירה חומר שיווקי חומרי מכירה חומרי שיווק חומרים לקמפיין שיווקי חומרים מכירתיים חומרים שיווקיים יועץ יעוץ יעוץ למנהלי שיווק יעוץ למנהלים יעוץ שיווקי יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים כמה כמה חומרי שיווק ליצור להכין חומרי שיווק להפיץ להפיץ חומרי שיווק ליצור ליצור חומרי שיווק לנהל לפרסם חומרי שיווק מנהל מנהל שיווק מנהלי שיווק ניהול ניהול השיווק ניתוח ניתוח תהליך ניתוח תהליכי שיווק ניתוח תהליכים פרסום חומר שיווקי פרסום חומרי שיווק פרסום חומרים שיווקיים קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק תהליך תהליך שיווק תהליכי שיווק תהליכים
איך המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל הרמות, איך ללמוד חומר קשה? מאיפה להתחיל? מאיזה נושא להתחיל
איך המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל הרמות, איך ללמוד חומר קשה? מאיפה להתחיל? מאיזה נושא להתחיל
... המוח לומד? האם חזרה יוצרת הבנה? לחזור על חומר כדי להבין אותו, חזרתיות כדרך למידה, סדר הלימוד, באיזה סדר הכי נכון ללמוד? הספר להיות אלוהים, מתאים לכל הרמות, איך ללמוד חומר קשה? מאיפה להתחיל? מאיזה נושא להתחיל האם חזרה על חומר עוזרת להבין אותו טוב יותר? אליעד כהן פותח בשאלה יסודית: האם חזרה מרובה על אותו חומר עוזרת להבנה עמוקה יותר, או שמא היא מיותרת או אפילו פוגעת בלמידה? הוא מסביר שיש הבדל בין חזרה על מידע אקראי לבין חזרה על מידע שיש בו היגיון וסיבתיות. לדוגמה, אם מדובר ... הפעולה של חזרה שוב ושוב לא מביאה להבנה אלא רק לזיכרון טכני. מה שגורם להבנה עמוקה של חומר הוא ההתבוננות והמחשבה מחדש. חזרתיות יכולה לעזור רק אם בכל פעם מחדש מתבוננים בחומר לעומק ומנסים להבין אותו מחדש. מהי התבוננות וכיצד היא שונה מחזרה טכנית? אליעד כהן מסביר שהתבוננות היא פעולה שונה מחזרה טכנית. להתבונן פירושו לנסות להבין מחדש, לבחון את ... לאכול אותה מלכתחילה, ועושה זאת מתוך הרגל ולא מתוך מחשבה. באופן דומה, אם אדם לומד חומר שוב ושוב בלי התבוננות, הוא לא יבין את החומר טוב יותר ואפילו עלול להבין אותו פחות כי מוחו מתרגל ולא מתאמץ להבין מחדש. האם הפסקה של למידה עוזרת להבנה? אליעד מדגיש שלפעמים הפתרון הטוב ביותר להבנת חומר קשה הוא דווקא להפסיק ללמוד אותו באופן זמני ולעבור לעסוק בדבר אחר לחלוטין. עצם ההפסקה יוצרת מצב שבו האדם שוכח מעט את החומר, וכשהוא חוזר אליו מאוחר יותר, הוא נאלץ להתבונן בחומר מחדש לגמרי. כך הוא יכול להגיע להבנה חדשה ועמוקה יותר של החומר . אליעד מביא דוגמה נוספת: רבי נחמן אמר שעל האדם לשכוח תורה אחת כדי ללמוד תורה אחרת, מה שמדגיש את חשיבות השכחה לצורך למידה מחודשת. אם אדם רגיל להבין מונח כמו טוב או רע ... של המונח, אלא אם כן הוא שוכח זמנית את מה שהכיר קודם. האם סדר הלמידה חשוב להבנה של חומר קשה? לדברי אליעד כהן, בחלק מהמקרים סדר הלמידה חשוב מאוד. יש נושאים שהלמידה שלהם היא לינארית, כלומר, חייבים ללמוד אותם שלב אחרי שלב. לדוגמה, אי אפשר להבין חילוק לפני ... כמו טוב ורע, אי אפשר לקבוע נקודת התחלה אחת ברורה. במקרים כאלה אליעד ממליץ לקרוא את החומר באופן כללי, לא להתעכב יותר מדי על סדר קבוע, אלא לעבור עליו במהירות ואחר כך לחזור אליו שוב ושוב, כאשר בכל פעם ההבנה נעשית עמוקה יותר. אליעד נותן דוגמה נוספת מהספר להיות ... ברבדים חדשים, ולהגיע להבנה עמוקה יותר ממה שהיה משיג באמצעות סדר מובנה ופשוט. האם כל חומר מתאים ללמידה חוזרת? אליעד מדגיש שלא כל חומר מתאים ללמידה חוזרת אינסופית. יש חומרים שטוחים, כמו מתמטיקה בסיסית, שברגע שהבנת אותם לעומק אין עוד מה לחדש בהם. לעומת זאת, יש חומרים פילוסופיים ואקזיסטנציאליים, כמו הספר להיות אלוהים, שבהם הלמידה החוזרת פותחת רבדים חדשים ללא סוף, בהתאם לעומק התודעה של הלומד. סיכום התובנות על חזרתיות ולמידה ... למוח לעבוד על אוטומט. לפעמים עדיף להפסיק ללמוד לזמן מה ואז לחזור עם התבוננות חדשה. יש חומר לימודי לינארי שחייב להילמד לפי סדר ברור, וחומר רוחבי שעדיף ללמוד אותו בצורה מעגלית. חומרים עמוקים כמו להיות אלוהים מאפשרים למידה חוזרת אינסופית, כל פעם ברמה גבוהה יותר. האם חזרה עוזרת להבין? איך ללמוד חומר קשה? סדר לימוד מומלץ איך מתבוננים בחומר? האם למידה לינארית טובה יותר? הספר להיות אלוהים איך המוח לומד? ...
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
איך לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה
... לזכור דברים? איך לזכור מספרי טלפון? איך לזכור תאריכים? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור שמות? איך לזכור מספרים? שיטות לשיפור הזיכרון, שיטות זיכרון למבחן, פיתוח הזיכרון, שיפור הזיכרון, לזכור חומר לבחינה איך לזכור דברים בצורה הטובה ... לזכור פרטים רבים בצורה יוצאת דופן, אך זה בא על חשבון היכולת שלהם לנתח או להבין מצבים חברתיים. איך לזכור חומר למבחן? אם צריך לזכור חומר לימודי או כמות גדולה של מידע לקראת מבחן, השיטה המומלצת לפי אליעד היא לסדר את המידע לפי רצף לוגי והגיוני. תנסה לשאול את עצמך שאלות על החומר וליצור רצף הגיוני של סיבות ותוצאות. ככל שהחומר יהפוך למשמעותי עבורך, ותהיה לך הבנה ... תאריכים ואירועים? שיטות לזכירת מספרי טלפון טכניקות לשיפור הזיכרון איך להפוך מידע למשמעותי יותר? איך לזכור חומר לימודי למבחנים? הקשר בין רגש וזיכרון ...
שיווק למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים
... למתחילים, איך להתחיל לשווק? איך להתחיל להכין חומרי שיווק? איך להתחיל להכין חומר שיווקי? איזה חומר שיווקי להכין ראשון? איך לתכנן הכנת חומרי שיווק? איזה סרטון שיווקי לעשות? הסרטון השיווקי הראשון שלך, איך לתכנן משפך שיווקי? באיזה סדר להכין חומרי שיווק? איך להכין חומרי שיווק? השיווק כתוצאה של המכירות, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, ניתוח משפך שיווקי, יעוץ שיווקי, הקמת עסק חדש, שיווק לעסק חדש, אסטרטגיית שיווק למתחילים וכאן נסביר, באיזה סדר להכין חומרי שיווק? לדוגמה: נניח שאתה רוצה להתחיל להכין חומר שיווקי, מה החומר השיווקי הראשון שאתה צריך להתחיל ממנו? ואיך ובאיזה סדר להכין חומרי שיווק? אז כדי לקבל תשובה לשאלה הזאת, לשם כך, ענה על השאלות הבאות: שאלה 1 - שאל את עצמך, מי עבורך הלקוח האידיאלי שלך? עם איזה לקוח ... לו? ואם הייתה לך שעה לשכנע אותו, מה היית אומר לו? (מידע נוסף כאן: תסריט שיחה). עכשיו, מכאן נקודת ההתחלה שלך להכין חומרי שיווק. דהיינו, חומרי השיווק צריכים להיות בהתאמה למה שהיית אומר בשיחת מכירה שלך, ללקוח האידיאלי שלך, שאתה היית רוצה לסגור איתו עסקה. ואני אחדד: איך ... למסקנה מי היית רוצה שיהיה הלקוח הבא שלך ומה היית אומר לו במידה ויכולת לומר לו רק משפט אחד. יפה, מכאן תתחיל את יצירת חומרי השיווק שלך. ומכאן תרחיב את המשפך השיווקי שלך לרוחב, דהיינו, תיצור עוד ועוד תכנים שיווקיים בצורה יותר רחבה. אבל התיעדוף של יצירת חומרי השיווק, צריך להיות בהתאם למבנה של שיחת המכירה ולמבנה של תהליך המכירה שלך מול הלקוח האידיאלי הבא שלך. מידע נוסף ניתן למצוא כאן, על תכנון משפך שיווקי על יצירת חומרי שיווק וכולי. ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה ... יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר אותך, לרצות לקנות ממך, באמצעות הסברים כאלו ואחרים, ... אחר. וכאשר מתבוננים על העניין, צריכים להבין כי כאשר אתה מכין תוכנית להכנת חומרי שיווק, עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה. והיא: מה לדעתך יגרום לעסק שלך להרוויח יותר כסף, ... שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל שלא מספיק מכירים אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר שלהם, הוא בשורה לאנשים, שידעו על קיום המוצר שלך. אבל במידה ונקודת התורפה שלך היא, שקשה לך למכור לאלו שכן מכירים אותך, הרי שבעצם אתה צריך ליצור חומרי שיווק, שיעסקו בהסברה, למה לקנות ממך, עבור מי שכבר כן מכיר אותך. ובמידה ואתה רוצה להגדיל ... בה בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים). ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן מכירים אותך לרכוש ממך, מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו. ובמהות, צריכים להבין מה התנגדויות המכירה של הלקוחות ובמה תלוי שהלקוח ירכוש ובהתאם לזה ליצור את חומרי השיווק המתאימים. ושוב, גם זה עוד נושא בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שצריכים להבין, האם לדעתך ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק? וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו? סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, ... נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר: הסוג הראשון של חומרי השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה אני מוכר רכב. הסוג השני של חומרי השיווק, הוא חומר שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיוב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי השיווק האלו. אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל תרחיש ... ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי. דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי שיווק מסוג חומרי השיווק שאמורים להביא עוד לקוחות. ויתכן שאתה מנהל עסק מצוין, בלי להגדיל עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים. אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות ... להפוך את מסרי המכירה האלו, לחומרי שיווק, שיהיה ניתן להציג אותם ללקוחות, כדי לחסוך עבודה של איש המכירות. כי אחרת, זה בוודאות בזבוז משאבים. ואני אסביר שוב: יש אנשים שחושבים, שחומר שיווקי, אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה. ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את זה איש המכירות לא יכול לעשות באופן אישי וחייבים שזה יהיה בצורה דיגיטאלית. ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא ... הרי שגם כאן נשקול להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות להסביר ללקוחות על המהירות של הרכב או על הבטיחות של הרכב. שיותר קל להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של ... שחושבים, שאין צורך להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה שאיש המכירות כן מסביר בעל פה. כי הרי יש דברים שאיש המכירות כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, ...
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
... לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך ... ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה? וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה ... למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות. ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות ... וליישם אותה לבד. ונשאלת השאלה, איך מסתדר העניין של הפצת החומר המקצועי שאני מפיץ לפרטים פרטים באופן מלא, עם נקודת המבט שבמובן מסוים התוכן הזה אולי אמור גם לגרום לאדם, כן לרצות ...
תודעה מהי / חומר מהו / מציאות מהי?
... מהי חומר מהו מציאות מהי? רבים וטובים שואלים, מהי התודעה של האדם? והעניין הוא, כי מהות ... מהות התודעה, הרי שהדבר מעיד על כך, שהוא לא ממש מבין את עצמו. כי כאשר האדם רואה אל מול עיניו איזה דבר דומם, נדמה לאדם שהוא מבין את מהות הדבר. ונדמה לאדם שמהות השולחן, היא העץ, ומהות העץ הוא החומר וכולי. אבל התודעה, היא נתפשת בעיני האדם כמשהו שאינו חומרי , ולכן האדם שואל מהי מהותה. וראשית כל על האדם להתבונן על כך, שגם מה שנראה לו כחומרי וכממשי, הוא לא באמת שונה ממה שנראה לו כלא ממשי. כי הקיום הממשי של ...
מה הסיכוי שמשהו נכון? רמות של ספק, רמות של חוסר וודאות, לדייק את הדיבור, מה אחוז הסיכוי שמשהו נכון? כמה אחוז סיכוי שמשהו נכון? כמה משהו נכון או לא נכון? להיצמד לאמת, דעה אובייקטיבית, דעה סובייקטיבית, אחוז סיכוי גבוה, אחוז סיכוי נמוך, חומר ראיות, רמת וודאות גבוהה, רמת וודאות נמוכה, מה רמת הוודאות שמשהו נכון? רמות שונות של ספק, לדעתי בעיני נראה לי, הבעת דעה אישית, רמות של עובדה, רמות של פירוש, האם זו עובדה או פירוש? לדעתי האישית, לדבר בצורה נכונה
... להיצמד לאמת, דעה אובייקטיבית, דעה סובייקטיבית, אחוז סיכוי גבוה, אחוז סיכוי נמוך, חומר ראיות, רמת וודאות גבוהה, רמת וודאות נמוכה, מה רמת הוודאות שמשהו נכון? רמות שונות של ספק, לדעתי בעיני נראה לי, הבעת דעה אישית, רמות של עובדה, רמות של פירוש, ... ולא באחוז סיכוי נמוך? וכיוב. ולכן צריכים לדייק גם את רמת הוודאות, ושהיא תהיה תואמת לחומר הראיות ולהנחות היסוד ולדרך הסקת המסקנות, בהתאם לניתוח סיבתיות וכולי. ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... שעשה? כדי למנוע הישנות טעויות, אליעד מציע להיכנס לעומק ולהסביר לעובד את הלמה של הלמה. למשל, אם עובד בזבז חומר כי חתך אותו גדול מדי, יש להסביר לו לעומק מדוע זה פוגע ישירות ברווחיות החברה ובמשכורת שלו עצמו, מכיוון שכאשר חומר מתבזבז, יורדת הרווחיות שמאפשרת לשלם לו משכורת. רק כשהעובד יבין לעומק כיצד הטעות שלו משפיעה ישירות על המשכורת שלו ועל הצלחת החברה, הוא יחוש ... ש: כן עדיף. אליעד: אתה אומר לעובד שלך תקשיב אני מבקש כשאתה חותך את זה תשים לב שאתה לא חותך גדול מדי שלא לבזבז חומר והוא חתך גדול מדי נגיד עכשיו מה ההיגיון שלו סתם אינטואיטיבית מה אני חושב שההיגיון שלו הוא אומר תראה אם אני יתחיל עכשיו כל פעם לשים לב כמה ... לך היגיון אינטואיטיבי מה יכול להיות ההיגיון שלו אבל אתה אומר לו תראה תשים לב איפה אתה חותך למרחק את האורך של החומרים כדי שלא יהיה בזבוז של חומר ואז הוא חותך משהו אחר ואז אתה אומר לו תגיד לי למה חתכת את זה הוא אומר לך לא שמתי לב שזה לא במקום הנכון. מה האמת שהוא לא שם לב אבל הוא לא ... שביקשתי את זה אז הוא יגיד לך, מה הוא יגיד אז אני מניח שהוא כן יגיד הוא יגיד תראה כי אנחנו לא רוצים לבזבז חומר ואז אתה צריך להגיד לו אוקי ואתה מבין את החשיבות של לא לבזבז חומר אתה מבין את החשיבות ואז הוא יגיד לך כן למרות שפה כבר אני מניח שיהיה ספק הוא יגיד כן אמרת אבל זה לא קריטי אבל נגיד שהוא אומר לך כן אני מבין את החשיבות של לבזבז חומר. עכשיו כמו שחשוב לך לבצע את העבודה, עכשיו תראה כי בהיגיון כמו שחשוב לו לבצע את העבודה גם אמור להיות חשוב לו לא לבזבז חומר ואז נגיד אתה אומר לו תגיד לי וכשבאת לחתוך מה חשבת מה המטרה שלך אז הוא יגיד לך המטרה שלי הייתה לחתוך ככה וככה ותגיד לו ואחת מהמטרות שלך גם הייתה לא לבזבז חומר, היית מודע לזה שכשאתה חותך אחת מהמשימות שלך זה גם לא לבזבז את החומר אתה היית מודע לזה ואז הוא נגיד יגיד לך לא שמתי לב לא חשבתי על זה. אז קודם כל הבנו שכשהוא חתך הוא לא זכר את הסיבה שאמורה להניע אותו לפעולה ... חשבת אז הוא יגיד לך לא שמתי לב זה לא עובד אז צריך עוד פעם תגיד לי ולמה אתה חושב שכל כך חשוב לשים לב לכמות של החומר , כי ככה וככה עכשיו לאט לאט תשים לב שכבר לא יהיה לו מה להסביר לך הוא לא רואה את זה כמוך, אתה מבין כי הוא יגיד טוב תראה כי ככה וככה כאילו ... שזה חשוב להוציא את ההזמנות. כי יש את ההיגיון שלך אתה אומר נכון שחשוב להוציא את ההזמנות אבל אם אתה מבזבז לי חומרים זה כבר לא רווחי לי ההזמנות מה עשינו בזה, עכשיו הוא לא חשב על זה אתה אומר לו תגיד לי ולמה חשוב לך להוציא את ההזמנות, למה את חושב שזה ... יהיו מרוצים הוא יגיד לך אם הם יהיו מרוצים יהיה כסף שתוכל לשלם לי משכורת תגיד לו אבל אתה מבין שכשאתה מבזבז את החומר זה לא עוזר לי שהלקוחות מרוצים, אתה מבין את זה כמו שחשוב לך שהלקוח יהיה מרוצה אתה גם צריך לא לבזבז את החומר כי הכסף שאני מרוויח מהלקוח במקום לתת לך אותו משכורת אני צריך לקנות לך חומר חדש שבזבזת אותו לפני רגע, אני מרוויח מעסקה 5% ואת ה5% האלה בזבזת בחומר אז מאיפה אני אשאיר לך עוד 5% למשכורת שלך, לכן כמו שחשוב לך כי תראה הוא מבין שאם הוא לא יביא את המוצר לא יהיה לקוח שיקנה לא יהיה מי שישלם ... לא יכול לבזבז את הכסף שם זה זה חשוב באותה מידה. אתה אומר לו אפילו תעבוד תוציא לי פחות הזמנות אבל אל תבזבז את החומר אחרת אתה עושה תועלת ונזק באותה מידה אתה לא הרווחת פה כלום, לא עזרת לרווחיות של החברה מה שהרווחת דרך הייצור גרמת נזק בצד השני. עכשיו שזה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על 2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: חומר, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חומר, איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, אימון אישי לירידה במשקל, אימון אישי למנהלים בתחום חומר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 19:19:12 - wesi1