אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הקטנת עלות ✔שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 1
איך לשכנע אנשים בשיטת ארבעת השלבים של אליעד כהן?

אליעד כהן מסביר שיש נוסחה בסיסית וברורה מאוד לכל סוג של שכנוע והשפעה על אחרים. הנוסחה מבוססת על הרעיון שכל אדם מחפש להרגיש טוב, ולכן כל פעולה שאדם עושה נובעת מהאמונה שיהיה לו יותר טוב מרע אם יעשה אותה. כדי לשכנע מישהו לעשות משהו מסוים, יש צורך לשנות את המאזן הפנימי שלו, כך שהוא יאמין שהפעולה הזו תביא לו יותר תועלת מנזק.

לדוגמה, אדם שרוצה לשכנע בחורה ללכת איתו לסרט אקשן נתקל במצב שבו הבחורה אינה מעוניינת. הבחורה, לפי ההסבר של אליעד, עושה בראש סוג של חישוב של יתרונות מול חסרונות: היא חושבת על האלטרנטיבות העומדות לפניה לערב ומגיעה למסקנה שסרט אקשן הוא לא הבחירה הטובה ביותר עבורה. אם האדם רוצה לשכנע אותה, עליו לשנות את המאזן של היתרונות והחסרונות אצלה בראש.

מה הן ארבע הדרכים לשנות את המאזן של טוב ורע?

אליעד מציין שיש ארבע דרכים מרכזיות לשנות את המאזן של טוב ורע כדי להשפיע על החלטה של אדם אחר:
  1. להגדיל את מספר היתרונות שהאדם חושב שיצאו לו מהפעולה.
  2. להגדיל את העוצמה של הרצון ביתרונות שכבר קיימים אצל האדם.
  3. להקטין את מספר החסרונות שהאדם חושב שיצאו לו מהפעולה.
  4. להקטין את עוצמת הרצון להימנע מהחסרונות שהאדם כבר רואה בפעולה.
אליעד מדגים את הנקודה הזו בדוגמה הבאה: נניח שהבחורה לא רוצה ללכת לסרט כי היא חושבת שיהיה שם אלימות. במקרה כזה, ישנן שתי אפשרויות לשנות את דעתה. האפשרות הראשונה היא לשנות את מה שהיא חושבת על המציאות עצמה, למשל לומר לה "אין בסרט הזה הרבה אלימות, זה רק מעט, " ובכך מקטינים את כמות החסרונות שהיא רואה. האפשרות השנייה היא להקטין את הרצון שלה להימנע מאלימות, כלומר, לשנות את ההגדרה שלה לגבי כמה האלימות הזו באמת מפריעה לה, למשל לומר לה "אלימות בסרטים זה לא כל כך נורא, זה רק בידור."

איך להשתמש בשתי הדרכים להגדלת תועלת בדוגמת הסרט?

גם להגדלת התועלת יש שתי דרכים: הראשונה היא להגדיל את כמות היתרונות שהבחורה רואה בללכת לסרט. למשל, להגיד לה "את תראי שם שחקן מפורסם שאת אוהבת, " או "זו ההזדמנות האחרונה לראות את השחקן הזה בקולנוע." השנייה היא להגדיל את העוצמה של הרצון שלה ביתרונות שהיא כבר חושבת עליהם. לדוגמה, אם היא חושבת לראות סרט אקשן זה נחמד, ניתן להדגיש את היתרון הזה עוד יותר, למשל "סרט אקשן ייתן לך תחושה מדהימה של אדרנלין וכיף הרבה יותר ממה שאת מדמיינת כרגע."

כיצד ליישם את הנוסחה בדוגמה של לימודי מתמטיקה?

אליעד נותן דוגמה נוספת של תלמיד שמתקשה למצוא מוטיבציה ללמוד מתמטיקה. אם התלמיד אומר שהוא רוצה ללמוד מתמטיקה כי זה יעשה אותו חכם, ישנן שתי דרכים לחזק את התועלת בלמידה:
  • להגדיל את מספר היתרונות - לומר לו שמתמטיקה לא רק תעשה אותו חכם, אלא גם מצליח, עשיר או מוכשר יותר.
  • להגדיל את העוצמה של הרצון ביתרונות קיימים - לשכנע אותו שלהיות חכם זה הדבר הכי חשוב והכי משמעותי בחיים, ובכך לחזק את העוצמה של הרצון שלו להיות חכם.
אם הוא רואה חסרונות בלימודי המתמטיקה, ניתן להשתמש בשתי דרכים נוספות:
  • להקטין את כמות החסרונות - למשל לומר לו שאין באמת כל כך הרבה שיעורי בית במתמטיקה.
  • להקטין את העוצמה של הרצון להימנע מהחסרונות - להסביר לו שלעשות שיעורי בית זה לא באמת נורא כמו שהוא חושב, זה רק דורש מעט זמן וזה קל יחסית.
הסבר נוסף בעזרת דוגמת הפסטה והקטשופ...
מציאות להחליש רצון לגרום לאנשים אליעד כהן רגשות שינוי רצון תועלת שכנוע 4 דרכים לשכנע מישהו התנגדויות תחושה 4 דרכים להשפיע על מישהו 4 דרכים לשכנע מישהו אנשים דרכים להשפיע על מישהו דרכים לשכנע דרכים לשכנע מישהו הגדלת תועלת החלשת הרצון המציאות הקטנת עלות הרצון יותר טוב מרע לגרום לאנשים להחליש את הרצון להחליש רצון להטיל ספק ברצון להשפיע להשפיע על מישהו להשתחרר מהרצון להשתחרר מרצון לשכנע לשכנע אנשים לשכנע מישהו לשנות את הרצון לשנות רצון מציאות נוסחאות נוסחה נוסחה לשכנע נוסחה לשכנע אנשים ספק ברצון עלות רצון שחרור מהרצון שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שינוי שינוי המציאות שינוי הרצון שינוי מציאות שינוי רצון שינוי רצונות שינויים שכנוע תועלת
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 2
שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 2
... שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 2 מהן 4 השיטות המרכזיות לשכנוע אנשים לפי ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה ... לא מסיבה ככ חזקה, אלא מסיבה חלשה. ועל ידי זה יותר קל לשכנע את הלקוח לבצע את העסקה. והכל נעשה על ידי זה שיודעים בזמן אמת לזהות את הסיבה של ההתנגדות + יודעים איך לשנות אותה לסיבה אחרת חלשה יותר. על ידי זה שיודעים, איזה ... שכנוע ויכולות מכירה שמגדילות את המכירות ואת היכולת לשכנע אנשים. ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בלי לחזור על הסיבה שלה להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, הרי שבעצם מנסים לשכנע אותו, להסתכל על המציאות, מנקודת מבט שאומרת, שאם הוא יקבל את מה שאין לו, שזה בעצם המוצר, ושאם הוא יוותר על ... בכלל ותהליך של משא ומתן בפרט, הוא בעצם דו קרב רעיוני, בין נקודות מבט שונות. שכל אחד מנסה לשכנע את הצד האחר, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם היא תהיה בצורה כלשהי. וכל צד יוצא מנקודת הנחה אחרת, שהמציאות ... שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, ... אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על ... עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא בעצם לשכנע את הלקוח, לעשות שינוי עמדות, מנקודת המבט הסובייקטיבית של הלקוח, אל נקודת המבט הסובייקטיבית של המוכר. ונבהיר ... הלקוח. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי עמדות. שבו, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי, להסתכל על אותו הכדור, מהעמדה הרעיונית, שממנה הוא המוכר רואה את הדברים. ולכל צבע, יש את ... מבט שונות, שכולן נכונות באותה המידה, מנקודת המבט של הכדור עצמו. ובתהליך המכירה, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח, לשנות את נקודת המבט שלו, ולהסתכל על המכירה, מנקודת מבט שאומרת, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם ... כלשהו. וכפי שכבר ביארתי את זה במקומות אחרים. והמסר העולה מכל הנל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם כך בעצם צריך להתמקד, בלנסות לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות ... הוא גם נכון וגם שגוי וגם מיותר. והכל תלוי בנקודת המבט, שממנה מסתכלים על המציאות. וכאשר רוצים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כלשהי, שאז ממילא הוא יפעל לפי מה שהוא מבין, הרי שבעצם, בכך מנסים לגרום לו, להסתכל על ... באותו הרעיון, שאומר שכדאי לו לרכוש את המוצר. שזאת נקודת מבט יחסית, אך לא מוחלטת. ובעצם, כל שיטות המכירה וכל שיטות השכנוע וכל השיטות לנהל משא ומתן שיש בעולם, הן כולן דרכים שונות, שבאמצעותן כל אחד מהצדדים, מנסה לגרום לצד השני, ... מנקודת מבט סובייקטיבית, שרואה יותר את היתרונות ופחות את החסרונות, של נקודת המבט, של זה שרוצה לשכנע את הצד השני. וכל הדרכים שקיימות בעולם, איך לשכנע אנשים, וכל אסטרטגיות המכירה ואסטרטגיות השכנוע שאותם אני עצמי ביארתי, איך להצליח למכור ואיך להצליח במשא ... את החסרונות היחסיים של אותו הדבר. וכל הטכניקות, הן בעצם דרכים, שמלמדות את האדם, איך אפשר לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, ולהסתכל על הדברים מנקודת מבט כזו או אחרת. או בסופו של דבר, כדי שתתבצע פעולה ממשית של ... לחשוב, שתנאי העסקה יגרמו למציאות שלהם, להיות יותר טובה מאשר רעה. כי תמיד בכל עסקה, יש גם עלות כלשהי, לכל אחד מהצדדים. והצדדים צריכים לחשוב, שהתועלת, גדולה מהעלות. וזה קורה, על ידי זה שהם רואים את היתרונות היחסיים שיש באותה העסקה, יותר טוב ממה שהם רואים את החסרונות היחסיים, שיש באותה העסקה. וכאן בספר, אני מבאר את הטכניקות השונות, איך לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי. והכל זה טכניקות ואסטרטגיות שונות, איך לגרום לאדם לראות טוב יותר, את היתרונות היחסיים שיש ...
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ואיך להצליח למכור ואיך לשכנע אנשים לחשוב ולעשות דברים כלשהם. אבל מי שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע, הוא יודע את האמת, שבסופו של דבר, יש דבר אחד שצריך לקרות, כדי לגרום למישהו להשתכנע לחשוב ולעשות משהו, וכדי לגרום ללקוח לקנות את המוצר. וכל שיטות המכירה ושיטות השכנוע הקיימות, הן רק דרכים שונות, שמנסות לגרום לאותו הדבר שיקרה. אך ... להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך ... נפשי, שקורה בין הלקוח לבין המוכר. כי הלקוח, רוצה לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה למכור את המוצר ללקוח, תמורת התועלת שהוא יקבל מהלקוח. והרעיון הוא, שכדי שמכירה ממשית תתבצע, לשם ... היא, מה בעצם קורה, רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה? ומה בעצם קורה, רגע אחד לפני שמישהו מצליח לשכנע אדם אחר, לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה לעומקו. ... שמתרחש בין כמה רעיונות שונים אפשריים. כי מהי בעצם מכירה? מכירה, היא בעצם כאשר שני בני אדם שונים, מצליחים לשכנע אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר עבור שניהם, אם הם יחליפו ... מהעסקה ושהוא רק מרוויח מהעסקה. וגם אין שום צד, שהוא רק מפסיד מהעסקה. כי בכל עסקה שהיא, לכל אחד מהצדדים, תמיד יש עלות כלשהי, גם אם היא הקטנה ביותר. ותמיד, כל אחד מהצדדים, גם מפסיד ... מבט נוספת (3) היא, שהלקוח יחשוב, שהעסקה לא תועיל ולא תזיק למצבו. דהיינו, שהלקוח חושב, שהעסקה לא תביא לו שום תועלת אבל גם לא תגרום לו שום נזק. ויש את נקודת המבט הנוספת (4) ... מובנית, כדי להבין את התהליך של המכירה ושל השכנוע, וכדי לדעת במה בדיוק להתמקד, כדי להצליח במכירות וכדי להצליח לשכנע אנשים. ובכל מקרה אפשר להבין, שהבנה של הצדדים, שהעסקה ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שלא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי ... אמיתית על העניין, יראה, כי בכל שיטה ושיטה של מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, הוא מורכב ממכלול שלם של רעיונות ושל דעות שונות. וכאשר רוצים לשכנע אדם אחר לחשוב בצורה כלשהי ולפעול בצורה כלשהי, לשם כך צריכים לתת מענה שלם, לסך כל הצרכים של אותו האדם, שאותו רוצים לשכנע. וכדי לגרום לאדם להחליף את צורת המחשבה ... שלה. אבל האמת היא, שאין בעולם שלנו, שום שיטה מוגדרת שיכולה להיות השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל מכירות וכיוב, באופן ... הלחימה לעומקו. ובעולם אומנויות הלחימה, אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה תהליך מקביל וזהה לחלוטין, ... המבט השנייה. וכל דרך חשיבה, מנסה להתגבר על דרך החשיבה הנגדית. והרצון של המוכר, מנסה להתגבר על הרצון של הלקוח. כי המוכר, רוצה להפיק מקסימום תועלת, שהיא מגיעה על חשבון המשאבים של הלקוח. ... win situation). הרי שבפועל, אף אחד מהצדדים, לא יכול להיות מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת. וכאשר המוכר מנסה למכור ... לבין החשיבה של הלקוח. כי הלקוח מנסה להקטין את ערך המוצר, כדי להקטין את העלות שלו לרכוש את המוצר. והמוכר מנסה להגדיל את ערך המוצר, כדי להגדיל את התועלת שהוא יקבל מהלקוח, על רכישת המוצר. וכיוב בכל תהליך של משא ומתן, שהוא תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת כדי לשכנע אנשים. אלא, לכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין. ואעפכ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם ... לחימה משולבת (MMA - Mixed martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות לחימה שונות. שבזירה, הלוחם משתמש בכל שיטות הלחימה שהוא מכיר, לפי הצרכים של אותו הרגע שהוא נתקל בהם בזירת הקרב. וככל שהלוחם, מכיר מספר גדול יותר של שיטות לחימה, וככל שהלוחם מיומן יותר בשיטות ... קרב. וכמובן שצריך לזכור, שגם היריב, מודע לשיטות לחימה שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, ... באמצעות טכניקות שכנוע? במהלך השיחה, אליעד כהן מציג שיטות שכנוע וגישות שונות לשינוי תפיסת האדם. אחת מהטכניקות המוזכרות היא עקרון ... ילד אומר שהוא לא יכול לעשות משהו, במקום להתעקש ולנסות לשכנע אותו שהוא כן יכול, אפשר להחיל את עקרון ההקצנה. אם ילד אומר שהוא לא ... השינוי תודעה? אסטרטגיית השינוי תודעה היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה, ... אותו להבין בעצמו שהוא כן יכול לשנות את התנהגותו. איך שיטות אלו יכולות לשמש בטיפול אישי? אליעד כהן מדגים כיצד ניתן להשתמש ... למשל, אם אדם טוען שהוא לא יכול לקום בבוקר, במקום לשכנע אותו שהוא יכול, יש להקצין את עמדתו ולומר לו שאין שום סיכוי שהוא ... לחפש דרכים לשנות את התפיסה ולהוכיח לעצמו שהוא יכול. שיטות שכנוע הקצנה ככלי לשינוי תפיסה טכניקות NLP היפוך מחשבתי אסטרטגיות שכנוע ... בעצמו. האסטרטגיה של שינוי תודעה השיטה הזו היא דרך להשפיע על אדם מבלי לעורר התנגדות ישירה. במקום לומר למישהו שהוא טועה ... את הדרך החוצה בעצמו. במילים אחרות, זוהי אסטרטגיה לגרום למישהו לריב עם עצמו, במקום לגרום לו לריב עם האדם שמנסה לשנות את דעתו. ... אליעד: הנה הוא אמר יחידה, מי אמר יחידה? אולי יש עוד שיטות. ש: הנה ראית עשיתי לך את זה. אליעד: כן עשית את זה, אתה יודע מה יקרה ... הזה לא ישחק אצלי תפקיד. עכשיו אבל מתי אני רציתי להשתחרר מהרצון? כשהבנתי כמה הוא מנהל אותי. עכשיו בא בן אדם רגיל ומסביר את עצמו, ...
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
... או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור? איך אני גורם לאנשים להקשיב לי ולחשוב שמה שאני אומר חשוב? ההתחלה של השיחה מתחילה בשאלה איך לגרום לאנשים להקשיב לנו ולחשוב שמה שאנחנו אומרים חשוב. בשלב הראשון, אליעד שואל את השואל מה בדיוק הוא רוצה להבין, האם הוא מתעניין בזה בגלל שהוא רוצה שיקשיבו לו או שמא יש כאן שאלה אחרת. ... אלא מתוך הצורך להיות בתוך משחק חברתי עם אחרים ולהשפיע עליהם. בשלב הזה, אליעד מציין שההבנה של התקשורת עם אחרים אינה נובעת רק ממקום של רצון אישי, אלא גם מתוך תפיסת המציאות שלנו ושל אחרים. הוא מבהיר שבעצם מה שאנחנו חושבים חשוב, יוכל להוביל אותנו לא רק לשכנע אחרים אלא גם להבין את המניעים הפנימיים של עצמנו. הקול הפנימי והשפעתו כאשר השואל מתחיל להבין את ההשפעה של התקשורת הפנימית שלו, אליעד עובר לדבר על הדיאלוג הפנימי. הוא מסביר ... להקשיב לרצונות שמובילים אותנו קדימה. מהי הדרך לגרום למישהו להקשיב לך? כאשר השואל חוזר לשאול איך לגרום לאדם אחר להקשיב לו בנוגע לנושא מסוים, אליעד מתחיל לפרט על איך בדיוק ניתן לעשות זאת. הוא מבהיר שברגע שאנחנו רוצים להפעיל שכנוע ... לא מעניין את האדם השני? בהמשך, אליעד שואל איך לגרום למישהו להקשיב לנו כשמה שאנחנו מדברים על אינו מעניין אותו. כאן השואל מציין שהוא יצטרך לחבר את הנושא הרצוי לרצון האישי של האדם השני. אליעד מסביר שצריך להבין איך הנושא שאנחנו מציעים יכול להשפיע על האדם, לא בהכרח ישירות אלא באופן עקיף. הוא מוסיף כי הרבה פעמים אנשים לא מוכנים להקשיב למשהו שלא מעניין אותם, אך אם הם יראו איך זה קשור אליהם, יש סיכוי גבוה שהם יתחילו ... אליעד מדגיש שיש לזה משמעות גם כאשר אנו מנסים להשפיע על אחרים, כיוון שבסופו של דבר השאלה היא איך אנחנו יכולים לגרום לאדם להרגיש שזה שווה לו להקשיב לנו. מהות התועלת והנזק בהמשך, אליעד עובר להסביר את המהות של התועלת והנזק בשכנוע. הוא מציין שבסופו של דבר, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו להקשיב לנו או לעשות משהו, אנחנו צריכים לגרום לו לחשוב שהפעולה הזו תביא לו יותר תועלת מאשר נזק. כלומר, כל פעולה שמישהו עושה, בין אם זה להקשיב לנו או לבצע משימה כלשהי, נובעת מתוך תחושת תועלת אישית. אליעד מסביר שכל אחד יבחר לפעול בצורה שמביאה לו תועלת, ואפילו אם זה לא מעניין אותו, אם הוא חושב שזה יביא לו יתרונות, הוא יהיה מוכן להקשיב. ההשלכות של ההתמקדות בתועלת כשהשואל מעלה שאלה נוספת על איך לגרום למישהו להקשיב לנו, אליעד מפרט את הדרך שבה אנחנו יכולים להשתמש בתועלת כדי לשכנע את האדם. הוא מסביר שעלינו להבין את סולם הערכים של האדם ולזהות את הדברים שהוא רואה כטובים בעיניו. אחרי שנזהה את הדברים שמניעים אותו, נוכל להציג לו את ההקשבה או הפעולה שאנו רוצים שהוא יעשה ככזו שתשפר את מצבו או תביא לו תועלת. שיטות לשכנוע באמצעות סיפור בהמשך השיחה, אליעד מציע לשאול את עצמנו איך הסיפור או הנושא שאנחנו רוצים לשתף יכול להשפיע על האדם. אליעד מדגיש שלא מדובר בהכרח בתוצאה הישירה של המעשה, אלא בהשפעה שהאדם יחשוב שיתקבל ממנו אם הוא יקשיב לנו. אם אנחנו מצליחים לגרום לו להאמין שההקשבה תביא לו תועלת, אז יש סיכוי גבוה שהוא אכן יקשיב. היתרונות של המקל והגזר בהמשך, אליעד פונה למחשבה כיצד יש למנף את הידע הזה בעבודה מול אחרים. הוא מציין את היתרונות והחסרונות של גישות ... שני העקרונות - המקל והגזר - ושואל האם יותר קל לשכנע אנשים על ידי הצגת היתרונות או על ידי הצגת החסרונות. בהמשך, הוא מסביר שהשכנוע יכול להתרחש גם דרך הצגת חסרונות שיכולים להתרחש אם הם לא יקשיבו לנו. הקשר בין פחד לבחירה ... בעוד שפעל מתוך רצון חופשי נותן תחושת שליטה. שיטות שכנוע איך לגרום לאנשים להקשיב? המקל והגזר תועלת מול נזק הנעת אנשים הקשבה ותשומת לב אז מה אתה אומר מה השאלה? ש: איך אני גורם לאנשים כשאני מדבר על משהו שהם ירצו להקשיב לי ולחשוב שמה שאני אומר זה מאוד חשוב. אליעד: אוקי ... מסביר לו או כשאני תכף יסביר לו איך הוא יכול לגרום למישהו להתייחס למה שהוא אומר בצורה יותר רצינית זה בעצם אני מסביר לו גם בצורה ההפוכה מה גורם לו להתייחס לדברים בצורה יותר רצינית אני כאילו מסביר לו את המוח של עצמו כי בפועל יש ... דבר נוסף שאני רוצה להגיד לך כשהוא שואל אותי איך לגרום למישהו להקשיב לו יש פה את כל הסיפור הזה מה שאני תכף אספר לו יש את זה גם בתוכו הרי אפשר להגיד שהוא שואל אותי איך הוא יכול לגרום לעצמו להקשיב לעצמו הרי גם הוא מנהל דו שיח עם עצמו ... את תשומת ליבו מה שזה לא יהיה, מה עושים מה הנוסחה מה עומד מאחורה? ש: הוא מנסה אולי לדבר על דברים שהוא יודע מראש שהם נושאים משותפים שהוא מתעניין בהם. אליעד: של מי שהשני מתעניין בהם? ש: של מישהו מהצד השני שהוא מדבר איתו. ...
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
ניתוח NLP, זיהוי מניפולציות בטקסט, זיהוי מסרים לתת מודע, זיהוי שתילת מחשבות, זיהוי טריקים לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע?
... לשכנוע, זיהוי טכניקות שכנוע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי שיטות שכנוע, איך לכתוב טקסט משכנע? מהם מניפולציות בטקסט וכיצד זיהוי שלן מסייע לנו להבין טכניקות שכנוע? בהרצאה של אליעד כהן, הוא עוסק בניתוח NLP ... הבנתנו לגבי איך ניתן לזהות מניפולציות בטקסט, מסרים סמויים ושיטות שכנוע. כל זאת מתוך מטרה לפתח יכולת לזהות שיטות שכנוע שמובנות בטקסטים וכיצד לפתח אותם בעצמנו כדי ליצור טקסטים משכנעים. ההרצאה מתחילה בהסבר על רעיונות שמועברים בתוך טקסטים, תוך כדי תיאור דוגמאות ... הסבר חד משמעי ונכון. הרעיון כאן הוא ליצור תחושת סמכות ואמת, וכך לשכנע את הקורא בלי שהוא שם לב לכך. אליעד מציין גם את הכוח שבחזרה על רעיונות או הצגת רעיונות כאמיתות מוחלטות. הצגת רעיון בתור רעיון שמישהו מספיק חכם ...
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
איך לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע
... לשכנע אנשים? שימוש במילה אולי, שימוש במילה אפשרי, איך לגרום לאנשים להשתכנע? טיפים לשכנוע, איך אנשים משתכנעים? טריקים לשכנוע אנשים, כושר שכנוע, טיפים לשכנוע, שיטות שכנוע מהי מילת המפתח בשכנוע וכיצד היא עובדת? אליעד כהן מסביר כי אחת ממילות המפתח ... הבנת התהליך הפנימי עוזרת לזהות מתי אנו נוטים להפיל את עצמנו בפח של רעיונות והחלטות לא רצויים. סיכום הטכניקה: איך לשכנע באמצעות אולי? לסיכום, אליעד מסביר: המילה אולי היא כלי עוצמתי לשכנוע, כי היא ... - משמעיים. מודעות לשימוש באולי מאפשרת זיהוי מניפולציות שמופעלות עלינו וגם על עצמנו, ומאפשרת התנהלות מודעת יותר. איך לשכנע אנשים? מניפולציה תקשורתית הכנסת ספק כטכניקת שכנוע איך לזהות מניפולציות? מהי כוחה של המילה אולי? מהי מילת המפתח שיכולה לשכנע אנשים? שאלה: מהי אותה מילה בשפה העברית שיכולה לעזור לשכנע מישהו במשהו, לגרום לו להסכים יותר בקלות עם הרעיון שמציגים לו? תשובה: ... למשפט שמתחיל במשהו כמו אולי זה לא חייב להיות כך, במקום אפשרי שזה לא חייב להיות כך. איך בדיוק משתמשים באולי כדי לשכנע? שאלה: נניח מישהו טוען צריך לעשות ככה וככה ואנו לא מסכימים ורוצים לשכנע אותו אחרת. מה עושים? תשובה: הסבר מלא: ראשית, לא אומרים לו מיד לא נכון, אתה ... שמים לב לדינמיקה הזאת, אפשר לזהות מתי זה מופנה כלפינו, מתי אנחנו עושים את זה לעצמנו, ומתי זה נעשה על ידי הסביבה כדי לשכנע אותנו במשהו. מדוע ההבנה הזו עוזרת לנו גם מול עצמנו? שאלה: למה חשוב לזהות ... בתקשורת יומיומית הכנסת ספק כדרך לשינוי עמדות כיצד לזהות מניפולציות עצמיות מה עכשיו, עכשיו עוד אחד קצר, על דרך לגרום לאנשים להסכים עם מה שאת אומרת. מה הדרך? נגיד יש מישהו שלא חושב משהו ואת רוצה לשכנע אותו שזה נכון. מילת המפתח בלשכנע אנשים שמה שאת אומרת זה נכון, איך קוראים לה? מה מילת המפתח? ש: ... אותו? ש: לא, הוא אמר אמת. אליעד: אז מה אם הוא אמר מה את חושבת. אני מסביר עוד פעם, יש בשפה העברית מילה שאם את רוצה לשכנע מישהו ברעיון מסוים, אתה רוצה לשכנע אותו? תוסיף את המילה הזאת. ש: לדעתי? להגיד ככה זה. אליעד: לא אבל הוא לא ... שאתה טועה. אליעד: לא, לא אפשרי שאתה טועה זה קיצוני. ש: בסדר אז לא את זה. אליעד: אני מסביר משהו פשוט, אם אתה רוצה לגרום למישהו להשתכנע במשהו אתה מציג את הרעיון שלך כאפשרי ולא כמחויב, כאולי. נגיד מישהו ... רק שאלתי את השאלה. עם האולי אתה משתחל פנימה. ש: הכנסת ספק אליעד: בדיוק. עכשיו האולי זאת מילת מפתח כל פעם שאת רוצה לשכנע מישהו. נגיד את רוצה לבקש ממישהו משהו תביא לי, לא רוצה להביא לך, תגיד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיטות שכנוע, הגדלת תועלת, הקטנת עלות, 4 דרכים לשכנע מישהו, 4 דרכים להשפיע על מישהו, שינוי הרצון, שינוי המציאות, נוסחה לשכנע אנשים, יותר טוב מרע, חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הקטנת עלות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הקטנת עלות, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, אימון עסקי, קואצר לזוגיות בנושא הקטנת עלות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5160 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 00:33:17 - wesi1