אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצעה נגדית ✔אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר?
והפעם אסביר איך לענות ללקוח שאומר לך, "אצל המתחרים זה הרבה יותר זול" או "קיבלתי הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים שלך" וכיו"ב. איך להגיב לאמירה כזאת של לקוח?

ויש כמובן כל מיני מנטורים למכירות עם כל מיני עצות מארץ עוץ כאלו ואחרות. אבל והתשובה הנכונה לשאלה הזאת, היא שקודם כל צריכים להבין יותר טוב את הסיטואציה לפני שמחלקים לך עצות איך לענות ללקוחות שלך. ולהלן שאלות לדוגמה שעליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מחליט איך להגיב לאמירה הזאת של הלקוח.

מה ידוע לך על המתחרים?

האם אתה יודע על אילו מתחרים הלקוח שלך מדבר? האם אתה מכיר את המתחרים האלו? האם אתה מכיר את המוצר שלהם? האם אתה יודע מה ההבדל בין המוצר שלהם למוצר שלך? האם אתה יודע שבאמת אצל המתחרים יש מחיר יותר זול, כי לפעמים הלקוח יכול לשקר ולומר שהוא קיבל הצעה יותר טובה, ואתה יודע שהוא לא באמת קיבל הצעה יותר טובה. או שלפעמים הלקוח באמת קיבל מחיר יותר זול, אבל על מוצר אחר. האם אתה יודע איך להסביר את ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך? בקיצור, מה ידוע לך על המתחרים שלך ועל ההבדלים בינך לבינם?

מה ידוע לך על התמחור?

מה אתה יודע על המחיר שלך ביחס למחיר השוק שלך? האם אתה הכי יקר? האם אתה הכי זול? האם יש יותר יקרים ממך? מה אתה יודע על התמחור של המוצר שלך? האם אתה מבין את ההיגיון מאחורי קביעת המחיר של המוצר שלך? האם לדעתך התמחור שלך הגיוני? האם אתה יודע איך להסביר ללקוח את התמחור? האם אתה שלם עם התמחור שלך ועם קביעת המחיר שלך?

מה ידוע לך על הלקוח?

מה אתה יודע על הלקוח הזה שמדבר איתך? מה חשוב לו? האם לדעתך עדיף לו לרכוש ממך או מהמתחרים שלך? האם לדעתך הוא צריך את היתרונות שיש לך על פני המתחרים שלך? האם אתה יודע מה הכאב של הלקוח שלך? האם אתה מבין את מערכת השיקולים שלו? האם אתה מרגיש בנוח לדבר איתו? האם לדעת הוא רואה בך חבר או איש מכירות? האם לדעתך הלקוח שואל את השאלה הזאת כדי להטריל אותך או שהוא באמת מנסה להבין את התמחור שלך? האם אתה יודע מה התקציב של הלקוח שלך? האם ברור לך מה היכולת הכספית של הלקוח שלך? האם אתה מבין האם וכמה העלות של המוצר חשובה ללקוח שלך? האם אתה מבין למה הלקוח שואל את השאלה, מה עומד מאחורי השאלה של הלקוח? מה באמת הוא מנסה להבין? האם הוא רוצה הנחה? האם הוא רוצה שתעזור לו להבין את היתרונות שלך? האם הוא רוצה שתעזור לו להצדיק את המחיר שלך בפני מישהו אחר, לדוגמה אשתו וכיו"ב?

מה ידוע לך עליך?

האם וכמה אתה רוצה את העסקה הזאת? האם אתה יכול לתת הנחה? האם אתה רוצה לתת הנחה? מה היכולת שלך לוותר על העסקה? מה המשמעות מבחינתך אם הלקוח לא יקנה או כן יקנה או באיזה מחיר הלקוח יקנה? כמה אתה צריך את הכסף של הלקוח? מה האלטרנטיבות שלך?


במילים אחרות, כאשר לקוח אומר לך שאצל המתחרים זה יותר זול, לפני שאתה מחליט מה לענות, אתה צריך להבין את הסיטואציה בהיבט של מה שאתה יודע על המתחרים שלך, מה שאתה יודע על התמחור שלך ושל המתחרים שלך, מה אתה יודע על הלקוח שלך, מה אתה יודע על עצמך - ועכשיו, בהתאם לכל אלו, יהיה אפשרי לתת לך את העצה הטובה ביותר איך לענות ללקוח שלך, כי כל מקרה לגופו. וכל תשובה שונה לכל אחת מהשאלות הנ"ל, עשויה להשפיע על איך אתה אמור להגיב ללקוחות שלך.

לסיכום: איך לענות ללקוח שאומר לך שאצל המתחרים זה יותר זול? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. ועדיף להבין איך כל גורם משפיע על התשובה הטובה ביותר שאתה יכול לענות ללקוח שלך, במקום להקשיב לעצות מארץ עוץ של מנטורים למכירות כאלו ואחרים שבדרך כלל אינן העצות הטובות ביותר למקרה הספציפי שלך.
החלטיות להוריד מחיר הכי זול אמת לשאול את עצמך מכירות המוצר יקר לי להבדיל הצעה הרבה יותר זולה לשקר לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים איך להתמודד איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לענות איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שאומר איך לענות ללקוח ששואל אצל המתחרים אצל המתחרים זה הרבה יותר זול אצל המתחרים זה יותר זול אצל המתחרים יותר זול הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הצעה הרבה יותר זולה הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים הצעה מתחרה הצעה מתחרה יותר זולה הצעה נגדית הצעה נגדית יותר זולה התמודדות התמודדות עם מתח התמודדות עם מתחרים יותר זולים התנגדות התנגדות אצל המתחרים יותר זול התנגדות למחיר התנגדות מחיר התנגדות מתחרים יותר זולים זה יקר לי טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול טיפול בהתנגדות מתחרים טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים טיפולים יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים להתמודד עם מתח להתמודד עם מתחרים לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שאומר לענות ללקוח ששואל לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח ששואל לקוחות לשאול שאלות מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתנגד למחיר קשה למכור מוצר יקר
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... להם זמן לצורך העניין, כדי להגדיל את הסיכוי שהם ימצאו פתרון לבעיה שלהם. לסיכום: זכותו של הלקוח לבקש מה שבא לו. זכותך לסרב ללקוח או לקבל את ההצעה של הלקוח או להציע הצעה נגדית ללקוח. מה כדאי לך לעשות? תשובה: תלוי באלטרנטיבות שלך, בחישוב הכללי, להשיג את המטרות העסקיות שלך, תלוי בהיצע ובביקוש שלך ...
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
... לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות? בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות. האם כדאי לכתוב פחות מ - 40 כשהמחיר נמוך בהרבה? כאשר מציגים מחיר מוצר כפחות מ - 40 שקלים, נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים למשל, אמירה של פחות מ - 40 עשויה להיראות חשודה או תמוהה ללקוח, כיוון שהוא ישאל מדוע לא נאמר פשוט פחות מ - 20 שקלים. אך אליעד מסביר מקרים שבהם דווקא אמירה של פחות מ - 40 על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר 40 הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש. לדוגמה, חנות המוכרת מוצר ב - 10 שקלים יכולה להציג פרסום של פחות מ - 40 שקלים כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות. מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק? לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק ב
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
... לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים למה קשה לאיש מכירות למכור מוצר יקר? אחת הבעיות המרכזיות שבהן נתקל איש מכירות היא התחושה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח. התחושה הזאת נובעת מכך שהמוכר עצמו מאמין שהמוצר לא מצדיק את המחיר שנדרש עליו. אליעד כהן מסביר שאנשי מכירות מוצאים עצמם לעיתים קרובות במצבים שבהם הם מתבקשים למכור מוצר במחיר שנראה להם מוגזם. תחושה זו עשויה לנבוע משתי סיבות עיקריות: המוכר הוא הבעלים של העסק ואינו יכול להוריד מחיר בשל עלויות גבוהות או מלאי יקר שקיים אצלו. המוכר הוא שכיר ולא קובע את המחיר, לכן אין לו אפשרות להוזיל את המחיר למרות שהוא מרגיש שהמוצר יקר מדי. אליעד מביא דוגמה מהתוכנית יצאת צדיק, שבה מתקן מכונת כביסה גבה 500 שקלים על תיקון שכלל לא ביצע בפועל. כאשר נשאל למה לא ביקש מחיר גבוה יותר אם כבר החליט לרמות, ענה המתקן שהוא פשוט רצה את הסכום הזה וחשש שהלקוח יסרב לשלם אם יבקש יותר. הדוגמה מדגישה את הבעייתיות במצב שבו המוכר מרגיש לא נוח עם המחיר שהוא גובה. כיצד התחושה של מחיר יקר מדי משפיעה על המכירה? אליעד מדגיש שהבעיה העיקרית אינה הקושי לשכנע את הלקוח לשלם, אלא התחושה הפנימית של המוכר, שחש אשמה או אי - נוחות על כך שהוא מוכר במחיר גבוה. התחושה הזאת משפיעה על יכולתו למכור ועל ההתנהלות שלו מול הלקוח. למשל, מוכר מסגרת משקפיים שקונה אותה בעשרה שקלים ומוכר באלף שקלים, עלול להרגיש שהוא מרמה את הלקוח גם אם ישנן הוצאות שיווק, פרסום, ותחזוקה שמצדיקות את המחיר. אליעד מסביר כי יש דרך אחרת להסתכל על המחיר: המוכר אינו מוכר רק את המוצר עצמו אלא את הערך שה
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
... הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד? איך נכון לפנות למוכר כשמבקשים הנחה? כאשר אדם רוצה לקנות מוצר ומבקש הנחה, ישנן שתי דרכים עיקריות בהן הוא יכול לגשת לנושא, כאשר לכל אחת מהן השפעה שונה לחלוטין על המוכר ועל תהליך המשא ומתן. הדרך הראשונה היא שהקונה מגיע למוכר ואומר לו במפורש: אני רוצה את המוצר שלך, כמה הוא עולה? ואז, לאחר שקיבל מחיר, הוא מתחיל להתמקח ומבקש הנחה. באופן זה, הקונה מכיר בערכו של המוצר, ומסביר שהסיבה להתמקחות אינה נובעת מזלזול במוצר, אלא מתוך שיקולים שונים כמו תקציב, זמינות כספית או השוואת מחירים. לעומת זאת, הדרך השנייה היא שהקונה מגיע למוכר מתוך גישה שונה לחלוטין ואומר לו מראש שהוא כלל אינו בטוח שהוא רוצה את המוצר הזה. למעשה, הוא מתייחס אל המחיר כגורם המרכזי בהחלטה שלו, כלומר, הקונה אומר משהו כמו: אני לא בטוח אם אני רוצה את המוצר שלך או מוצר אחר. כמה עולה אצלך?. שאלה כזו יכולה להיתפס בעיני המוכר כזלזול במוצר, שכן הקונה בעצם אומר שהוא לא מבין או לא מכיר בערך המיוחד של המוצר, ושהוא מאמין שניתן להשיג את אותו הדבר במקום אחר במחיר נמוך יותר. בצורה כזו, המחיר הופך לפרמטר עיקרי למדידת הערך של המוצר, וזו גישה שעלולה לגרום למוכר להתרחק מהעסקה. למה מוכר עשוי לסרב למכור לך מוצר? קורה שלמוכר יש אינטרסים נוספים מלבד הרצון להרוויח כסף. לדוגמה, אליעד כהן מביא דוגמה של אומנים או אנשים המוכרים מוצרים ייחודיים, כמו ציורים או פריטי אומנות אחרים, שיש להם ערך סובייקטיבי גבוה בעיני היוצר או המוכר. במקרה כזה, אם הקונה מזלזל במוצר או משווה אותו באופן שטחי למוצרים אחרים ואומר משהו כמו: אבל אצל האחר זה זול יותר, המוכר עשוי להגיד לו: לך תקנה את זה שם, לא מעוניין למכור לך את המוצר שלי. הסיבה לכך היא שהמוכר מרגיש שהקונה לא מעריך באמת את מה שהוא מוכר, ולכן הוא יעדיף לא למכור כלל, אפילו אם הקונה יסכים לשלם את המחיר המלא בסופו של דבר. האם קיימים בכלל שני מוצרים זהים לחלוטין? אליעד כהן מציין נקודה מעניינת בהקשר זה, שבה מתברר שאין כמעט אף פעם שני מוצרים זהים לגמרי. אפילו כאשר מדובר באותו מוצר בדיוק, עדיין קיימים הבדלים שיכולים להשפיע על ההחלטה של הקונה. לדוגמה, כאשר קונים בירה - הבירה בחנות מכולת אינה זהה לחלוטין לבירה בפאב, למרות שמדובר באותו סוג של בירה. הסביבה, הנסיבות והחוויה הופכים את המוצר לשונה מהותית. אחד המשתתפים בדיון הציג דוגמה נוספת, לפיה אפילו אם מדובר בשני בקבוקי בירה זהים הנמצאים בשני מקררים שונים, עדיין יכולים להיות הבדלים. לדוגמה, אם בחנות אחת ...
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
... המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח האם המחיר הוא רק תירוץ או שההתנגדות של הלקוח אמיתית? במכירות יש משפט נפוץ בקרב אנשי מכירות שטוען שכאשר לקוח אומר שהמוצר יקר לי או אין לי כסף לזה, הוא בעצם משתמש בזה כתירוץ בלבד, וזאת אף פעם לא הסיבה האמיתית לכך שהוא לא קונה. אליעד כהן בודק את ... מאחורי התפיסה הזו ומנתח לעומק האם באמת התנגדות הקשורה למחיר היא תמיד רק תירוץ או שיש לה יסוד אמיתי. מי באמת המציא את הרעיון שהמחיר הוא רק תירוץ? אליעד מסביר שאם נבחן לעומק מי יצר את הרעיון הזה שהמחיר הוא רק תירוץ, נמצא שלא מדובר באנשי המכירות עצמם. אנשי המכירות לא קמו יום אחד והחליטו לומר שהלקוח משקר להם כשהוא אומר שהמוצר יקר. מי שיצר את המשפט המחיר הוא רק תירוץ הוא דווקא מי שרוצה למכור קורסים וסדנאות לאנשי מכירות עצמם, כמו קורס NLP או הדרכות בתחום המכירות. מדוע דווקא אלו שמוכרים קורסי מכירות המציאו את הרעיון ... שהבעיה הגדולה ביותר של אנשי מכירות היא ההתנגדות השכיחה ביותר - התנגדות המחיר. אם איש המכירות ישתכנע שהמחיר הוא רק תירוץ, הוא יאמין שקיימת טכניקה או שיטה סודית שאם רק ילמד אותה, הוא יוכל להתגבר על התנגדות המחיר. ואז יהיה קל יותר לשכנע אותו להצטרף לקורס מכירות או לסדנת NLP שתבטיח לו לגלות את הסוד לטיפול בהתנגדויות של לקוחות. האם המחיר הוא באמת רק תירוץ? אליעד מדגיש שהמציאות מורכבת יותר. מצד אחד, לפעמים המחיר הוא באמת הגורם המרכזי שבגללו לקוח לא קונה מוצר. לדוגמה, אם מורידים את
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
OCD מוסרי, מרגיש שאני גנב, מרגיש שאני לא מוסרי, לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD
... לא רוצה לעבוד במכירות, מרגיש שאני גונב את הלקוחות, למכור מוצר יקר, מרגיש שאני מרמה אנשים, איך לטפל ב OCD? איך לטפל במחשבה טורדנית? מרגיש שאני לא בסדר, טיפול OCD מהו OCD מוסרי ואיך להתמודד עם מחשבות על חוסר מוסריות? OCD מוסרי הוא מצב נפשי שבו האדם מרגיש שהוא עושה ... מוסריים? אליעד כהן מציג דוגמה של אדם שמוכר מוצר אותו קנה בשקל, ומוכר אותו בשני שקלים. האדם מתחיל להרגיש אשמה, מכיוון שהוא מנצל חולשה או חוסר ידע של הקונה, שיכול היה לרכוש את המוצר במקום אחר בזול יותר. התחושה הזו הולכת ומקצינה: גם אם כל האנשים האחרים מוכרים באותו מחיר או אף יותר גבוה, האדם עדיין מרגיש שהוא גונב, כי הוא מודע לאפשרות שהלקוח יכול היה לקנות במקום זול יותר. אליעד מסביר שהתהליך מתחיל בכך שהאדם מטיל ספק בשאלה אם הפעולה שלו מוסרית או ... שלו, ולא ממעשה קונקרטי. במקום זאת, הדרך לטפל בבעיה לפי אליעד היא קודם כל להבין מדוע האדם כל כך מפחד מהאפשרות להיות גנב. הפחד מהיותו לא מוסרי הוא זה שמזין ... את הסיבה האמיתית לפחד הזה, יהיה קל יותר לטפל בבעיה מהשורש. אליעד נותן דוגמה נוספת של אדם שהיה נוגע בבקבוק בחנות, ומיד מרגיש צורך לקנות אותו מחשש שגרם ... הטורדניות על גניבה או חוסר מוסריות? הטיפול של אליעד מתבסס על שיטה מיוחדת שהוא מתאר באופן הבא: במקום לנסות לשכנע את האדם שהוא לא גנב, כדאי דווקא לקחת ... למשל, הוא אומר שאם האדם מרגיש רע מכך שמכר מוצר ביוקר, צריך להסביר לו שהוא גנב גם אם היה מוכר בזול, כי בכלל כל פעולה שלו פוגעת במישהו או מנצלת מישהו באופן ... מדיטציה או פעולות אחרות. לכן, גם כשמוכרים מוצר במחיר הכי נמוך האפשרי, עדיין אפשר להרגיש שזו גניבה או ניצול. מה היתרון בלהביא את המחשבות ... גם מוסריות וגם חוסר מוסריות בו - זמנית. איך לטפל ב - OCD מוסרי? מרגיש שאני גנב טיפול במחשבות טורדניות איך להפסיק להרגיש אשמה? האם מוסר הוא דבר יחסי? מרגיש שאני מרמה אנשים, מה לעשות? ...
מלחמה ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש
מלחמה ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש
... ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש למה יוקר המחיה בישראל כל כך גבוה? אליעד כהן מסביר בהרצאה למה המחירים בישראל גבוהים ומה עומד מאחורי התייקרות המוצרים בארץ. הוא פותח בשאלה פשוטה - מה זה בעצם מחיר? לדבריו, מחיר הוא הסכום שאדם מוכן לשלם עבור מוצר מסוים. יוקר הוא יחסי, כלומר, אם מוצר היום יקר, זה אומר שפעם בעבר או במקום אחר הוא היה זול יותר. אליעד מסביר באמצעות דוגמה פשוטה: אם כל המחירים עולים פי שניים, אך גם המשכורות עולות פי שניים, אז בפועל לא חל שינוי משמעותי. הבעיה נוצרת כשהמחירים עולים בשיעור גבוה יותר משיעור העלייה במשכורות, מה שגורם לכך שיכולתו של האדם לקנות פוחתת. מה משפיע באמת על המחירים? המחיר של מוצר מושפע משני דברים עיקריים: היצע וביקוש. אם יש הרבה אנשים שרוצים מוצר מסוים (ביקוש גבוה) ופחות אנשים שמייצרים אותו (היצע נמוך), המחיר יעלה. אך אליעד מסביר שזה לא כל הסיפור. המחיר נקבע לא רק לפי העלות של הייצור אלא בעיקר לפי התחרות בשוק. אם עלות הייצור נמוכה ויש רווח גדול, מתחרים ייכנסו לשוק ויורידו את המחיר. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם עלות ייצור הבמבה היא חמישה שקלים אך מוכרים אותה בעשרה שקלים, ייכנסו מתחרים שימכרו בתשעה או שמונה שקלים, ויורידו את המחיר. אך אם ישנם חסמים לכניסת מתחרים, המחיר יישאר גבוה. הוא מסביר שאם אין בכלל ביקוש למוצר, אף אחד לא ימכור אותו, המחיר יירד או שה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
... לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה איך לבקש הנחה בצורה נכונה? כאשר אדם מעוניין לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות עולה הצורך לבקש הנחה על המחיר. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה כך שמסבכים את הסיכוי להשיג אותה, מבלי לפגוע במערכת היחסים עם המוכר? ישנן שתי ... ואילו השנייה עשויה להחמיר את המצב ולהפחית את הסיכוי לקבל את ההנחה. מהי הנחה ומדוע מוכר עשוי להעניק אותה? הנחה היא למעשה ויתור על חלק מהמחיר המבוקש על המוצר או השירות, כלומר, המוכר מסכים למכור את המוצר במחיר נמוך יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. ברגע שאתה מבקש הנחה, אתה בעצם מבקש מהמוכר להרוויח פחות על העסקה. לכן, חשוב להבין איך לגרום למוכר להיות מוכן להעניק הנחה. הדרך השגויה לבקש הנחה: תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר דרך אחת לבקש הנחה היא על ידי תקיפת המוכר או המוצר. כלומר, אם הלקוח פונה למוכר עם אמירות כמו: - למה זה כל כך יקר? - המוצר הזה לא שווה את המחיר - אתה גנב! אצל אחרים זה עולה פחות הגישה הזו לא רק שלא תעודד את המוכר להוריד את המחיר, אלא גם תגרום לו להרגיש מותקף. המוכר עלול להרגיש שנפגע או נעלב, והתגובה שלו עשויה להיות התנגדות לבקשה שלך. לאחר מכן, במקום להגיע לעסקה, תיווצר ביניכם תחושת חוסר כבוד, והמוכר ירגיש שאין סיבה להוזיל את המחיר אם הלקוח לא מעריך את המוצר או את העבודה שהושקעה בו. הדרך הנכונה לבקש הנחה: הערכה למוצר ולהביע קושי כלכלי אישי בניגוד לתקיפה, הדרך הנכונה לבקש הנחה היא על ידי הערכת המוצר והבעת קושי אישי כלכלי. במקום לזלזל במוצר או במוכר, כדאי להבהיר שהמוצר הוא טוב אך התקציב שלך מוגבל. אפשר להשתמש במשפטים כמו: - המוצר הזה שווה כל שקל, פשוט כרגע אין לי אפשרות לשלם את מלוא הסכום. - אני מאוד רוצה לרכוש את זה, אבל התקציב שלי כרגע מוגבל. אפשר לקבל הנחה קטנה? - אין ספק שהמחיר הוגן, פשוט כרגע זה קצת מעבר ליכולת שלי. יש אפשרות להנחה כלשהי? גישה זו מראה למוכר שלא מדובר בתקיפה של המוצר או של המחיר, אלא בצורך אישי של ה
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור
למכור הרבה בזול או מעט ביוקר, איזה מודל עסקי הכי טוב? מהו המודל העסקי הכי טוב? איך לתמחר מוצר? האם למכור בזול והרבה? האם למכור ביוקר ומעט? לעשות יותר כסף, איך להגדיל רווחים? יעוץ לעסקים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, תמחור מה עדיף: למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? אחת ההתלבטויות המרכזיות בעולם העסקים היא השאלה, מהו המודל העסקי הטוב ביותר: האם עדיף למכור הרבה מוצרים בזול או מעט מוצרים ביוקר? בשאלה הזו טמונה דילמה משמעותית שמעסיקה יזמים, בעלי עסקים ואנשי מכירות רבים, כשהמטרה היא תמיד להגדיל רווחים, לייעל את העבודה ולשפר את התוצאות העסקיות לאורך זמן. מהם היתרונות והחסרונות במכירה של הרבה מוצרים בזול? כאשר מחליטים למכור הרבה מוצרים בזול, המודל מתבסס על כמות גדולה של עסקאות עם רווח נמוך יחסית בכל עסקה. היתרון הברור הוא האפשרות למשוך קהל לקוחות רחב יותר, מה שיכול להוביל לחשיפה גדולה יותר של העסק והמוצרים, להגדיל את הסיכויים לחזרת לקוחות ולהרחיב את בסיס הלקוחות של העסק. עם זאת, ישנם גם חסרונות משמעותיים שצריך לקחת בחשבון. מכירה בכמויות גדולות דורשת השקעה רבה בזמן, לוגיסטיקה, טיפול בשירות לקוחות וניהול מלאי אינטנסיבי יותר. ככל שכמות העסקאות גדולה יותר, כך העסק צריך להתמודד עם אתגרים ניהוליים רבים יותר, הכוללים יותר התעסקות יומיומית, יותר לקוחות שצריך לספק להם שירות, ופוטנציאל גדול יותר לבעיות ולתלונות. לדוגמה, עסק למכירת מוצרים זולים כמו צעצועים או מוצרים לבית יצטרך להתמודד עם הרבה יותר החזרות, תלונות ושאלות של לקוחות מאשר עסק למוצרי יוקרה. המשמעות היא לא רק כלכלית, אלא גם עלולה להיות נפשית, בדמות עומס ולחץ בעבודה. מהם היתרונות והחסרונות במכירת מוצרים יקרים בכמויות קטנות? המודל ההפוך הוא מכירת מעט מוצרים במחיר גבוה. יתרונו המרכזי של מודל זה הוא רווחיות גבוהה לכל עסקה בודדת. מכירה של מוצרי יוקרה, כמו מכוניות יוקרתיות, שעונים
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
... למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור? האם אפשר ליהנות למכור? אנשים בדרך כלל נהנים לתת לאחרים. הם גם נהנים לקבל, אך הם פחות אוהבים להרגיש שהם ... תחילה את הגישה שאיתה ניגשים לתהליך. תהליך המכירה יכול להתקיים בשתי גישות עיקריות: גישה של נתינה: כשאדם מוכר מתוך רצון אמיתי לתת ולעזור ללקוח. גישה של קבלה: כשאדם מוכר מתוך רצון לקחת, לקבל משהו מהלקוח (בדרך כלל כסף או סגירת עסקה). ככל שאדם מתמקד יותר בנתינה, הוא נהנה יותר מתהליך המכירה, כי הוא מרגיש שהוא מעניק ערך ללקוח ולא מנסה לקחת ממנו משהו. אדם שבא עם כוונה של נתינה מרגיש פחות פגיע כשמתנגדים לו. ... את ההודעה יכעס, האדם שהודיע לא ייפגע, כי הוא בא לתת ולעזור, ולא לקחת. לעומת זאת, כאשר המוכר מתמקד יותר במחשבה כיצד להרוויח את כספו של הלקוח, כיצד לגרום ללקוח לקנות או לחתום על העסקה, הוא עלול להרגיש פחות נוח בתהליך המכירה, כיוון שהוא נמצא במצב שבו הוא מרגיש סוג של קבצן שזקוק לאישור הלקוח. למה קשה לאנשים למכור? ישנם גורמים ספציפיים שמקשים על אנשים ליהנות מתהליך המכירה: חוסר שלמות עם המוצר: כאשר אדם אינו בטוח באיכות המוצר שלו , או כאשר הוא חושב שהמוצר לא טוב מספיק, יהיה לו קשה להתחבר לתחושת נתינה, כיוון שהוא אינו בטוח שהמוצר אכן מועיל ללקוח. כתוצאה מכך, הוא ירגיש פחות נוח במכירה, כי הוא חושש שהוא לוקח מהלקוח במקום לתת לו ערך אמיתי. חוסר שלמות עם המחיר: אם אדם מרגיש שהמחיר שהוא דורש גבוה מדי, ושהוא עצמו לא היה מוכן לשלם את הסכום הזה, הוא יתקשה למכור, כיוון שבתוכו הוא מאמין שהעסקה אינה משתלמת ללקוח. כשאדם מאמין שהעסקה אינה כדאית, קשה לו מאוד להרגיש שהוא נותן ערך ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצעה נגדית, איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הצעה נגדית, כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, אימון אישי לזוגיות, מטפל רגשי בתחום הצעה נגדית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5391 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 23:36:10 - wesi1