אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה העברת מסרים ✔טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:54טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
איך למסור מידע לא נעים מבלי לפגוע ברושם החיובי?

לעתים קיימות סיטואציות שבהן חייבים להעביר מידע שלילי או לחשוף חיסרון של מוצר, גם אם לא רוצים לעשות זאת. אליעד כהן מסביר שישנן דרכים ספציפיות להעברת המסר בצורה שתקטין את ההשפעה השלילית שלו, מבלי לשקר ומבלי להתחמק לגמרי מהתשובה. אפשרויות אלה נעות בין העצמת החיסרון באופן מוגזם ואבסורדי, לבין הקטנת החיסרון באופן עדין ומינימלי ככל האפשר.

מדוע כדאי לפעמים להעצים חיסרון עד לאבסורד?

כאשר מציגים חיסרון בצורה מוגזמת או אבסורדית, הצד השני עשוי להרגיש שהמסר נאמר בהומור ויקבל אותו בצורה פחות חמורה. לדוגמה, במקרה שמישהי שואלת "בגדת בי?", במקום לנסות להתחמק או להכחיש, אפשר להגיב בצורה אבסורדית: "בטח שבגדתי, עכשיו הייתי עם חמש בלונדיניות". התגובה מוגזמת כל כך עד שהצד השני עשוי לקבל אותה בהומור או בספקנות, ובכך הנושא הופך לפחות טעון ופחות בעייתי.

איך אפשר להקטין את הפגיעה כאשר מוסרים מידע שלילי?

אם חייבים להעביר מסר שלילי בצורה ישירה, הדרך היעילה ביותר היא להגיד אותו בכמה שפחות מילים ובאופן הכי קצר שאפשר, ומיד לאחר מכן להסיט את השיחה לנושא חיובי יותר. לדוגמה, אם מישהו שואל "הכנת את הדוחות?", עדיף לענות בקיצור: "עוד לא, אבל אני בדיוק מסיים אותם", במקום "לא, לא הכנתי את הדוחות כי לא הספקתי...". התשובה הראשונה קצרה יותר ומעבירה תחושה שהמצב בשליטה ועומד להסתדר בקרוב, בעוד שהתשובה השנייה מדגישה פעמיים את השלילי, ומעמיקה את תחושת האכזבה אצל השומע.

מדוע חשוב להאריך בתשובות חיוביות?

מצד שני, כאשר התשובה חיובית, כדאי לפרט כמה שיותר, לחזור על הנקודות החיוביות ולהוסיף הסברים ופירוט. במקום לענות תשובה קצרה כמו "כן, הכנתי את הדוחות", עדיף לענות בצורה מפורטת: "כן, הכנתי אותם, בדקתי מספר פעמים, הוספתי פירוט מלא והם מוכנים להגשה". כך הצד השני מתמקד ומתרכז בחיובי ומקבל חיזוק משמעותי של הרושם החיובי.

איך זמן השיחה משפיע על תפיסת המסר?

אליעד כהן מסביר כי כל מילה מייצרת חוויה רגשית אצל השומע. כשמעבירים מידע שלילי, כל שנייה נוספת וכל מילה נוספת עלולות להגביר את הרושם השלילי. לכן, ככל שהמידע בעייתי או לא רצוי, כדאי להעביר אותו במהירות האפשרית, אפילו בשנייה אחת אם אפשר, במקום בחמש שניות או יותר. מנגד, אם מדובר במידע חיובי, עדיף להאריך, לפרט, ולספק כמה שיותר מילים חיוביות כדי לחזק את הרושם הטוב.

כיצד שימוש מודע במילים יכול לשפר שיחות מכירה?

אליעד מציין שחשוב להיות מודעים מאוד לכל מילה בזמן אמת. אנשים רבים "מקשקשים" ומוסיפים משפטים מיותרים בזמן שיחה, מה שיכול לגרום להדגשת החיסרון או לטשטוש היתרון. כאשר אדם מודע לכל מילה שהוא אומר, הוא יכול לשלוט טוב יותר בהשפעה של המסרים, ולכוון במדויק למה שברצונו להשיג.

איך לטפל בטעויות כדי להדגיש יתרונות של מוצר?

ישנה גם שיטה נוספת שאליעד מתאר כדי לחזק את המסר החיובי. לעיתים ניתן להסביר יתרון מסוים במוצר בכוונה באופן לא ברור בפעם הראשונה, מה שמוביל את הצד השני לשאול או לבקש הסבר נוסף. אז אפשר להסביר שוב בפירוט רב יותר, וכך היתרון מוצג פעמיים ומקבל תשומת לב כפולה, מה שמחזק את הרושם של אותו יתרון בעיני הלקוח.

למה חשוב לשים לב לכל מילה במהלך שיחה?

היכולת להיות מודעים לכל מילה שאומרים בזמן אמת, היא קריטית כדי לשלוט בשיחה. אם לא שמים לב, ניתן בטעות לחזק מידע שלילי או להחליש מידע חיובי, מה שיפגע בסופו של דבר בתוצאות הרצויות מהשיחה. אליעד ממליץ לספור אפילו אותיות ומילים כאשר מדובר במידע בעייתי, כדי להבטיח שהמידע עובר במהירות וביעילות, ולהאריך ככל האפשר כשמדובר במידע חיובי.
למה לפעמים חייבים לתת מידע שלא נעים למסור?

לעתים מתעוררת סיטואציה שבה נדרשים לתת ללקוח מידע שפחות נוח לחשוף, כמו חיסרון במוצר. יש מקרים שהלקוח שואל שאלה שחייבים לענות עליה בכנות או שיש צורך בגילוי נאות על פי חוק או נוהג. במצבים אלה לא רוצים להדגיש את החיסרון, אך גם לא משקרים ואי אפשר להתחמק מהתשובה לחלוטין.

מה ניתן לעשות כאשר חייבים לספק מידע שלילי?

אפשר לפעול בשתי דרכים עיקריות. מצד אחד, אפשר להעצים את החיסרון ולהציג אותו בצורה מוגזמת, כך שהלקוח ירגיש שהתשובה נאמרת בהומור ויראה בכך קצת "צחוק" מהנושא. מצד שני, ניתן להקטין ולצמצם את היקף החיסרון, כך שייראה שולי או פחות משמעותי עבורו. הרעיון הוא לשים לב באיזו צורה ממסגרים את המידע, כדי לצמצם את הפגיעה ברושם החיובי של המוצר.

איך ממחישים זאת בדוגמה של "בגדת בי"?

הוזכרה דוגמה קיצונית, כאשר מישהי שואלת "בגדת בי?", והתשובה ניתנת באופן מוגזם כמו "בטח שבגדתי בך עם חמישה בלונדיניות עכשיו הייתי שם". הדובר מעצים את התשובה השלילית לכדי אבסורד ויוצר רושם של הגזמה, מה שעשוי לגרום לצד השני להתייחס לזה בספק או בהומור במקום בזעזוע מוחלט.

איך לצמצם את תשומת הלב על חיסרון?

אם יש חיסרון שאי אפשר להסתיר, כדאי למסור אותו מהר ככל האפשר ובהכי פחות מילים. מיד לאחר מכן מומלץ להסיט את השיחה למידע חיובי וחשוב יותר. לדוגמה, אם מישהו שואל: "הכנת את הדוחות?" והתשובה היא שלילית, יש הבדל בין "לא, לא הכנתי את הדוחות כי לא הספקתי..." לבין "עוד לא, אבל אני בדיוק מסיים אותם". בדוגמה הראשונה חוזרים פעמיים על "לא הכנתי", ובכך מחזקים את האלמנט השלילי. בדוגמה השנייה אומרים "עוד לא" (מרמז שזה בדרך) ומיד ממשיכים לחלק החיובי ("אני בדיוק מסיים").

למה חשוב להתייחס גם למילים חיוביות?

כאשר קיימת אינפורמציה חיובית, כדאי דווקא להרחיב עליה. אם כבר כן הוכנו הדוחות, במקום לענות בקצרה: "כן, הכנתי את הדוחות", אפשר לפרט: "כן, הכנתי אותם, בדקתי כמה פעמים, הוספתי פירוט מלא, והם מוכנים להגשה". כך מחזקים את ההיבט החיובי מול הלקוח.

כיצד לספור מילים ולהתייחס לפרקי זמן?

כל מילה מייצרת אצל השומע חוויה. ככל שמדובר במשהו שלילי, רצוי לומר אותו בכמה שפחות מילים ובכמה שפחות זמן. אם יש אפשרות להעביר מידע שלילי בשנייה אחת במקום בחמש שניות, עדיף לבחור באפשרות הקצרה. לעומת זאת, אם מדובר במידע חיובי, כדאי לפרט ולהרחיב, להוסיף הסברים, לחזור על הרעיון כמה פעמים ולאפשר ללקוח לספוג את האינפורמציה החיובית בצורה מקיפה.

איך להתמודד עם טעויות בזמן מתן הסבר חיובי?

לפעמים אפשר אפילו להסביר את הדבר החיובי בצורה עקומה בכוונה, כדי לחזור ולהסביר שוב ולהדגיש אותו יותר. לדוגמה, אם רוצים להדגיש יתרון גדול במוצר, אפשר להסביר אותו באופן לא ברור תחילה, לראות שהלקוח לא הבין, ואז להסביר זאת שוב, בפירוט רב יותר. כך נוצר מצב שמדגישים את היתרון פעמיים במקום פעם אחת.

מדוע יש לשים לב בזמן אמת לכל מילה?

בזמן שיחה, יש נטייה טבעית להוסיף משפטים או לחזור על מילים מבלי לשים לב לכך. אם לא עוקבים אחר מה שנאמר, עלולים לחזק מידע שלילי או להקהות מידע חיובי באופן לא רצוי. כאשר מודעים לכל מילה, אפשר לשלוט טוב יותר בהשפעה של הדברים על הצד השני ולהתאים את המסר הנכון בצורה יעילה יותר.
עכשיו השאלה היא כזאת, כשאתה בוחר מוצר יש הרבה פעמים שאתה צריך, נאלץ להגיד ללקוח דברים שאתה לא רוצה להגיד לו. נכון, לפעמים יש גילוי נאות שאתה צריך, חייב להגיד או לפעמים הוא שואל שאלה ואתה חייב לתת תשובה. אתה לא רוצה לתת את התשובה, אתה צריך לתת, מה למה אתה לא רוצה לתת את התשובה כי אתה בעצם מדבר על החסרונות של המוצר.

עכשיו, השאלה היא מה לעשות במקרה כזה, מה לעשות? מה עושים במקרה כזה כשאתה צריך לתת מידע ואתה לא רוצה לתת אותו אבל אתה חייב לתת אותו?

ש: יש לך שתי אפשרויות.

אליעד: ואתה לא משקר, אתה לא אמור לשקר.

ש: ואני לא משקר, אני יכול להעצים את החיסרון בצורה חסרת פרופורציה שזה יהיה כמו צחוק ואני יכול להקטין.

אליעד: מה זה אומר?

ש: לדוגמה, אם יש לי, סתם לדוגמה, יש לי נגיד מוצר ויש לו חיסרון, "או בדיוק הגעת לחיסרון אז זהו הוא כל כך רע", כאילו מעצים את החיסרון כמו שמישהי אומרת לך "בגדת בי? בטח שבגדתי בך עם חמישה בלונדיניות עכשיו הייתי שם", סתם לדוגמה, מעצים את זה בצורה כאילו "כן בגדת".

אליעד: שאתה שם את זה על האבסורד כאילו.

ש: כן, כן בגדת אתה מספר את האמת אבל אתה מעצים את זה כאילו שזה ישמע "טוב טוב, בסדר" או להקטין, כאילו זאת אומרת.

אליעד: תראה, קודם כל מה שאתה אומר זה נכון אבל יש "המהות של מה שאמרתי היא נכונה". המהות של מה שאמרת היא תקטין תגרום לו לראות את זה כיותר קטן.

עכשיו, אני רוצה שאתה תשים לב גם אתה, נגיד כשמישהו שואל אותך שאלה והרבה פעמים אתה נותן תשובה שאתה לא רוצה לתת אותה ואתה נותן את התשובה, יש הרבה מקרים כאלה במשך היום כשמישהו שואל שאלה, ואתה נותן תשובה ולא בא לך לתת את התשובה, ואתה חייב לתת אותה.

עכשיו, מה שאני אומר זה דבר כזה לשים לב שכשאתה נותן תשובה שאתה לא רוצה לתת אותה, כשאתה נותן אותה כמה שיותר קצר ואתה מיד מעביר נושא למשהו שאתה רוצה להגיד אותו.

ש: אתה עושה את זה הרבה.

אליעד: בעיקרון מה שאתה חושב שאני עושה הרבה. סתם, עכשיו בא תסתכל, תראה, אני אתן לכם דוגמה. לדוגמה נגיד כשמישהו אומר לך "תגיד לי, הכנת את הדוחות?". סתם לדוגמה להגיד "הכנת את הדוחות?" אז יש מישהו שיגיד לו "לא, לא הכנתי את הדוחות כי לא הספקתי ככה וככה אבל ככה וככה" זה נגיד מישהו שנכשל, במה הוא נכשל? בזה שהוא חזר פעמיים על זה שהוא לא הכין את הדוחות. "הכנת את הדוחות? לא, לא הכנתי את הדוחות", למה חזרת על זה פעמיים? "הכנת את הדוחות? עוד לא אבל", קודם כל לפני המילה "לא" תוסיף "עוד", "עוד לא" שזה "עוד מעט" וישר תלך "לאבל". אפילו אני נותן לכם דוגמה, אני מחדד אפילו אם הוא יגיד "לא, לא הכנתי", למה חזרת פעמיים על המילה "לא"? למה נתת לו תחושה של "לא" פעמיים?

עכשיו נגיד מישהו אומר לך "תגיד לי" ונגיד שהכנת את הדוחות, מישהו אומר לך "תגיד הכנת את הדוחות?", אל תגיד לו "כן, הכנתי את הדוחות" תגיד לו "כן, הכנתי...". כאילו אל תגיד לו "כן" זה אומר בדבר הטוב.

ש: כאילו פעמיים, חיזוק פעמיים החלשה פעם אחת.

אליעד: בדיוק, לא אבל את זה אף פעם לא פעמיים או פעם אחת, אני בא להגיד, אפילו ברמה של מילים למה הוספת עוד מילה? למה היית צריך להוסיף מילה? למה הוספת את המילה הזאת?

במוח, למה? אני אסביר לכם. כשאתה מעביר לבן אדם אינפורמציה הוא נכנס לחוויה. מהרגע שהוא שואל אותך שאלה ואתה נתת לו תשובה, עכשיו, בזמן שנתת לו את התשובה סופרים את זה בשניות, תוך כמה שניות העברת לו את האינפורמציה. אם אמרת לו את האינפורמציה בחמש שניות, יכולת להגיד לו את זה בשניה אחת ואם זה אינפורמציה לא טובה פישלת, אז היית צריך להגיד לו בשנייה אחת למה בכלל בחמש שניות הוא יכול להגיד גם במיל. אם יכולת להעביר את האינפורמציה במילה למה נתת לו בכלל בחמש מילים.

אם אתה מעביר אינפורמציה שאתה לא רוצה להעביר אותה אתה צריך לספור את המילים, לספור את האותיות וגם רצוי מאוד לתחום את זה מקדימה לרעתו ומאחורה בלהראות טוב. ולעומת זאת אם אתה מספר משהו טוב ואתה יכול לספר את זה בעשרים שניות למה סיפרת את זה בחמש שניות? מה אתה מתקמצן? אתה בא למכור לו אתה בא לשכנע אותו. תספר, תוסיף, תחזור, תפרגן, תבאר, תביא מילים נרדפות, תביא פירושים, תביא נימוקים, אפילו תסביר את עצמך לא טוב כדי להסביר את זה אחר כך עוד פעם יותר טוב. אל תסביר ישר לתשובה הנכונה, תסביר תשובה עקומה בשביל אחר כך להסביר את זה עוד פעם בתשובה יותר טובה.

אבל מה שאני אומר עכשיו ואני אגיד את זה עוד פעם, שכמה שמה שאני אומר עכשיו נראה פשוט וברור, בזמן אמת אם אתה תשים לב כשמישהו שואל אותך שאלה הרבה פעמים אתה מקשקש הרבה קישקושים שאם אתה אומר אחר כך "רגע למה אמרתי את זה בכלל הייתי צריך להגיד משהו אחר".

אפילו ברמה של מילים, למה חזרת פעמיים על המילה "לא"? למה אמרת "אבל"? היית צריך להגיד את זה אחרת. הבנו? מה מהות התשובה? מהות התשובה היא כזאת, אם אתה צריך להביא לו אינפורמציה שאתה לא רוצה להעביר אותה תצמצם אותה כמה שיותר. קודם כל תצמצם אותה אפילו ברמת זמן בשעון, כמה שפחות איך אני יכול להעביר לו את זה בכמה שפחות מילים.

אלא מה, שאם אתה לא שם לב לדיבור שלך אז אתה מתחיל לקשקש ואתה לא שם לב שאתה דופק את עצמך, אתה מתחיל לזמר בחקירה. אוקי, אבל אם אתה כל מילה שאתה מוציא מהפה אתה מודע אליה אז אתה סופר את האותיות, אתה סופר אתה אומר "זה פה רגע, אני עוד יכול להסתבך, אני אספור את המילים, אני אגיד אותן בדיליי, פה זה אני אתן את זה יותר באורך". אתה הבנת? מה אתה הבנת?

ש: זה כמו שהבאת לנו פעם שיעור להסתכל על מה שכתוב.

אליעד: נכון.

ש: זה היה שיעור טוב.

אליעד: מעניין, טוב.
לתת ללקוחות תחושה של אכזבה לחזור לבחור התמודדות לתת תשובות איך לשכנע לקוחות תשובות איך להתחמק מתשובות צורה יעילה חיסרון איך להסתיר איך להסתיר מידע איך להתחמק איך להתחמק מתשובות בעיה בעיות הסתרת מידע הסתרת מידע בעייתי העברת מסר העברת מסרים העברת מסרים בעייתיים התחמקות התחמקות אלגנטית התחמקות מתשובות טיפים טיפים להעברת מסרים טיפים לשכנוע להאריך מילים טובות להסתיר להסתיר מידע להעביר מסרים להתחמק להתחמק מתשובות לקצר מילים רעות מידע בעייתי מילים מסרים מסרים בעייתיים שכנוע תשובות
סגר הקורונה, 5 סיבות למה הישראלים מזלזלים בסגר הקורונה, 5 סיבות לזלזול בסגר הקורונה, למה הקורונה הגיעה לארץ? העברת מסרים, האם ביבי רצה שיהיה את משבר הקורונה? מחדלי משבר הקורונה, העברת מסרים סותרים, דוגמה אישית
סגר הקורונה, 5 סיבות למה הישראלים מזלזלים בסגר הקורונה, 5 סיבות לזלזול בסגר הקורונה, למה הקורונה הגיעה לארץ? העברת מסרים, האם ביבי רצה שיהיה את משבר הקורונה? מחדלי משבר הקורונה, העברת מסרים סותרים, דוגמה אישית
... למה הישראלים מזלזלים בסגר הקורונה, 5 סיבות לזלזול בסגר הקורונה, למה הקורונה הגיעה לארץ? העברת מסרים , האם ביבי רצה שיהיה את משבר הקורונה? מחדלי משבר הקורונה, העברת מסרים סותרים, דוגמה אישית למה הישראלים מזלזלים בסגר הקורונה? ההרצאה עוסקת ... ולכבד את ההוראות שהוא נותן. למה אנשים לא מכבדים את סגר הקורונה? האם הסגר פתרון טוב? העברת מסרים בצורה נכונה? מהם היתרונות והחסרונות של סגר? המשמעות של החלטות פוליטיות ... מדינת ישראל ומשבר הקורונה, השקרים של ביבי נתניהו, ביבי נתניהו ומשבר הקורונה, איך להעביר מסרים בצורה נכונה? ביבי המפחידן הלאומי, שיטות ההפחדה של ביבי נתניהו, איך ...
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול ... גם ללא כוונתכם או ידיעתכם, ולכן יש להיזהר במילים שנאמרות, במיוחד אם הן בעלות אופי ביקורתי. כיצד להשתמש במנגנון ההשלכה להעברת מסרים? מצד אחד, ניתן להשתמש במנגנון זה כטכניקה להעברת מסרים סמויים בצורה חיובית. לדוגמה, אם אתם רוצים להעביר ביקורת או הערה למישהו, אך חוששים לעשות זאת ישירות, תוכלו לדבר על אדם אחר בעל תכונות דומות ולהעביר את המסר בעקיפין. תת - המודע של השומע יקלוט את המסר, ובכך המסר יועבר בצורה פחות מאיימת וללא יצירת ... מערכות יחסים והן לשיפור ההבנה בין הצדדים, אך שימוש לא זהיר עלול ליצור תסכול, כעס, פגיעה וחוסר הבנה. כיצד לפתח מודעות להעברת מסרים בתקשורת בין אישית? כדי לפתח מודעות לנושא זה, מומלץ לתרגל הקשבה עצמית ולשאול את עצמכם, האם ... אי - נוחות? ככל שתתרגלו מודעות זו, כך תצליחו לשלוט טוב יותר במסרים שאתם מעבירים ובאופן שבו הם נקלטים אצל האחרים. איך להעביר מסר בצורה עקיפה? השלכה בתקשורת בין אישית מסרים סמויים בשיחות איך לדבר עם אנשים? ניהול שיחה בתבונה ... הם מכוונים גם כלפיו. כך שאם אתם מבקרים מישהו, כדאי לבדוק האם ייתכן שהמאזין ירגיש שגם הוא מושא הביקורת. אם אתם רוצים להעביר מסר לאדם מסוים, אך אינכם מעוניינים לומר זאת ישירות, תוכלו להשתמש בטכניקה של דיבור על אדם אחר באופן שיעביר את המסר בעקיפין. תת המודע של השומע יכול לקלוט את הרמז ולהבין שאתם בעצם מדברים עליו. לעומת זאת, אם אתם ... למה שאתם אומרים על אחרים בנוכחותו, כדי למנוע פרשנות לא נכונה. לנושא הזה יש השלכות רבות, והוא יכול לשמש הן ככלי חיובי להעברת מסרים סמויים והן ככלי שלילי שעלול לפגוע באחרים מבלי שהתכוונתם לכך. לפרטים נוספים ולמידע מעמיק יותר ...
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר מהם הטעויות בהעברת מסרים ואיך להימנע מהן? כשאנחנו מנסים להעביר מסר כלשהו, חשוב להבין כי כל מילה שאנו אומרים נושאת עמה לא רק את המשמעות של עצמה, אלא גם את ההפך שלה. זהו עיקרון שמנחה את התפיסה שלנו את המציאות ומניע את המוח להבין את ... אוהב אותך, הוא בעצם שולל את האפשרות ההפוכה - שהיא לא אוהבת אותו. לכן, כל צורת תקשורת שכוללת ביטוי ישיר עשויה להפעיל בתודעה את המחשבה על האפשרות ההפוכה. כיצד לשלוט בהעברת המסרים? ההמלצה היא להיות מודעים לכך שכאשר אנחנו אומרים משהו, אנחנו לא רק מעבירים את המידע שאנחנו חושבים עליו, אלא גם מעוררים את ההפך של אותו מידע בתודעתם של אחרים. לפעמים, דווקא ההימנעות ממילים מסוימות יכולה להיות הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר בצורה ברורה ומדויקת יותר. הדרך בה אנחנו בוחרים להעביר את המסרים היא קריטית מאוד להבנתם ולפעמים, הפשטות של המסר בלי פירוט מיותר היא הדרך היעילה ביותר. שתילת מחשבות איך לזהות שקרים? איך לגלות שקרים? העברת מסרים בצורה שגויה איך המוח מפרש מסרים? איך למנוע עיוותים בתקשורת בין אישית? למה לכל מילה קיימת גם המשמעות ההפוכה שלה? כשאומרים מילה מסוימת, המוח אוטומטית מבין את המשמעות ... ההפכים בתקשורת היומיומית? כל מילה שאנחנו אומרים, בין אם אתמול הייתי בים או יש לי חתול, שוללת אינספור אפשרויות הפוכות (לא הייתי בים, אין לי חתול וכו). לכן במצבים של העברת מסרים ושכנוע, כדאי לזכור שלא תמיד פירוט יתר או הבטחה מפורשת יועילו. לפעמים הם דווקא מעוררים יותר ספק. המודעות לכך שכל משמעות בנויה גם על השלילה של ההפך שלה, מאפשרת לנו ... איך לזהות שקרים? איך לגלות שקרים? איך לשקר בחוכמה? איך לשקר אנשים? זיהוי מניפולציות של אנשים, איך לזהות מניפולציות? איך לדעת שהוא משקר לך? איך לדעת שהיא משקרת לך? העברת מסרים בצורה שגויה, משמעות המסר שלך, איך אתה גורם למישהו לא להסכים איתך? איך לומר משהו בלי לומר אותו? איך לומר משהו באמצעות ההפך שלו? מסרים סותרים, מסרים מנוגדים, תקשורת ... מפרש מסרים? איך המוח מנתח מסרים? למה לא מאמינים לי? איך המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש משפטים? איך לפרש משפטים? איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא מסרים לא מילוליים? איך להעביר מסרים לא מילוליים? איך לשתול מחשבות בתת מודע? למה מישהו אומר משהו? איך לנתח טקסטים? איך לקרוא בין השורות? איך לזהות מסרים סמויים? איך לגרום למישהו לא להטיל ספק? איך ...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית מה הקשר בין עיצוב פונטים ובין העברת מסרים בתת המודע? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על האופן שבו עיצוב פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים ... משפיע גם על הרגש והתחושה של הצופה, וזה לא תמיד נמצא במודעות ישירה אלא בתת המודע. שכנוע חזותי בפרסומות השפעת עיצוב פונטים על התודעה העברת מסרים תת הכרתיים תת המודע בפרסום שימוש בעיצוב כדי לשדר תחושות הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים ...
העברת מסרים, איך להעביר מסרים בצורה ברורה? איך להיות בטוח שמבינים אותך נכון? איך להתבטא נכון? איך לדבר בצורה ברורה? איך להתנסח בצורה נכונה? איך להתנסח נכון? איך להתבטא נכון? הבעה בכתב, הבעה בעל פה, מיומנויות תקשורת בין אישית
העברת מסרים, איך להעביר מסרים בצורה ברורה? איך להיות בטוח שמבינים אותך נכון? איך להתבטא נכון? איך לדבר בצורה ברורה? איך להתנסח בצורה נכונה? איך להתנסח נכון? איך להתבטא נכון? הבעה בכתב, הבעה בעל פה, מיומנויות תקשורת בין אישית
העברת מסרים, איך להעביר מסרים בצורה ברורה? איך להיות בטוח שמבינים אותך נכון? איך להתבטא נכון? איך לדבר בצורה ברורה? איך ... פה, מיומנויות תקשורת בין אישית איך לוודא שהמסרים שלך ברורים ומובנים נכון? הנושא שאליעד כהן עוסק בו הוא איך להעביר מסרים בצורה ברורה, בין אם בעל פה ובין אם בכתב, כך שתהיה ודאות מלאה שהצד השני מבין בדיוק את מה ... מורכבות או במושגים לא ברורים, כדי להיראות חכמים או כדי למנוע שאלות נוספות. אך זוהי טעות אם מטרתך היא להעביר מסר ברור. כשאתה משתמש במילים מורכבות או במושגים לא מוכרים, אתה עלול לגרום לבלבול, חוסר הבנה, ואפילו ... גדול יותר שיבינו אותך נכון וימנעו טעויות או אי הבנות. בשורה התחתונה, מטרתך בתקשורת בין אישית צריכה להיות להעביר מסר ברור וחד - משמעי ככל האפשר, ועל ידי שימוש בשיטה שאליעד כהן מציג, תוכל לעשות זאת בהצלחה ובביטחון. העברת מסרים ברורה מיומנויות תקשורת בין אישית איך להתנסח נכון? הבעה בעל פה ובכתב שיטות לשיפור יכולת התקשורת ... ברור לכל אחד שיקרא או ישמע את המסר שלי? אם אתה בטוח בכך, רק אז אתה יכול להיות בטוח שמבינים אותך כמו שצריך. העברת מסרים ברורה מיומנויות תקשורת בין אישית איך להתנסח נכון הבעה בעל פה ובכתב שיטות לשיפור יכולת התקשורת ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 1
... NLP טכניקות שכנוע העברת מסרים יצירת אמון רכישת אמון איך לתת מחמאה איך לנהל שיחה משכנעת טכניקות לשיחה טובה איך לתקשר עם אנשים איך מנהלים שיחה יכולת רטורית רטוריקה דיבייטינג - חלק 1 להלן רשימת טיפים לשכנוע ועקרונות שכנוע חוקי שכנוע העברת מסרים שתילת מחשבות וכולי, שנכתבו כניתוח של שיחת שכנוע, שבוצעה כדי לשכנע מישהו לחשוב ולעשות דברים כלשהם. הטיפים לשכנוע, לא נכתבו כאן עפ סדר ... לא להתעקש על מה שלא צריך להתעקש, כדי שתוכל להמשיך את השיחה, אל המטרה המרכזית שלה. כאשר אתה מדבר עם מישהו, באפשרותך לשנות את קצב הדיבור (אינטונציה) שלך, לצורך העברת המסרים השונים. לדוגמה, כאשר אתה רוצה שהשומע יתמקד יותר במה שאתה אומר, אז לפעמים באפשרותך לדבר יותר לאט מקצב הדיבור הרגיל שלך, כדי שהשומע ... זה יאפשר לך לעשות Y וכיוב, שבניסוחים האחרונים, התוצאה של Y, מוצגת בצורה הרבה יותר אפשרית ופחות מחויבת. וכמובן שזה שונה מ אם תעשה X, אז תעשה את Y, שזה בעצם מעביר מסר ש Y יותר הכרחי. וגם יש לשים לב לדוגמה, לכך ש אם תעשה X, אז תעשה את Y, זה שונה מ אם תעשה X, אז תעשה גם את Y, וזה שונה גם מ אם תעשה X, רק ... את היתרונות והחסרונות שלו, לפי ההקשר של המשפט. ולכל ניסוח יש לדעת מה המשמעות שלו, ומתי ואיך להשתמש בו עבור השומע. ואוסיף, שיש גם אפשרות להציג את הדברים בצורה שתעביר מסר לשומע, כאילו הוא חייב להשיג את מטרת המשנה, ואחכ להבהיר לו שהוא לא חייב להשיג את המטרה הזאת, אלא הוא רק יוכל להשיג את המטרה הזאת. ובכך ...
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
... התת מודע מסרים לתת מודע איך לשתול מחשבות סוגסטיה העברת מסרים שתילת מחשבות וכאן אתן דוגמה, כיצד הסדר ... מאשר על רעיון אובייקטיבי. ואם האדם מנסה להעביר מסר שעכשיו חם. ואז מראים לו שלא חם עכשיו ... של המשפט. דהיינו, שהאומר של המשפט הזה, לא מנסה להעביר מסר שחם ורק אחכ להסתייג שרק קצת חם. אלא מראש ...
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
... בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה? איך לנסח שאלה בצורה ... שאלה משפיעה על אדם, את הסיבות שבגללן שאלה מסוימת עשויה להניע את הצד השני להגיב בצורה מסוימת, ואיך ניתן להשתמש בשאלות ככלי להעברת מסרים בצורה משכנעת. מה המשמעות של השאלה להביא משהו? המרצה מציין כיצד ניסוח השאלה להביא משהו? יכול לשאת עמו משמעויות ... שלא נועדו רק להשיג תשובה? המרצה מדבר גם על השפעת השאלות שלא בהכרח נועדו רק להשיג תשובה ישירה. לעיתים, השאלה משמשת ככלי להעברת מסר או כצורת הצעה, כמו במקרה שבו אתה שואל שאלה שלא באמת דורשת תשובה, אלא רק מציינת נושא. לדוגמה, במקום לשאול אם ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 6
... NLP טכניקות שכנוע העברת מסרים יצירת אמון רכישת אמון איך לתת מחמאה איך לנהל שיחה משכנעת טכניקות לשיחה טובה איך לתקשר עם אנשים איך מנהלים שיחה יכולת רטורית ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: העברת מסרים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: העברת מסרים, איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, מטפל, קאוצינג מומלץ בתחום העברת מסרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 15:33:59 - wesi1