אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הנחה ✔טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:29טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
איך לנטרל התנגדויות מראש במשא ומתן?

אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להתמודד עם התנגדויות אפשריות מצד הצד השני במשא ומתן, על ידי יצירת מצב בו ההתנגדויות הללו ינוטרלו מראש, עוד לפני שהצד השני בכלל מעלה אותן. המטרה בשיטה זו היא לסגור את כל הנתיבים האפשריים שיאפשרו לצד השני להתחמק או להציג תירוצים שונים. במקום להמתין שהתירוץ יועלה על ידו ואז להתמודד איתו, אפשר לאסוף מידע מראש שינטרל מראש את האפשרות שהתירוץ יוכל להישמע אמין או להתקבל.

מהו ההיגיון מאחורי נטרול התנגדויות מראש ולא אחרי שהן עולות?

אליעד כהן מתאר תהליך שבו אנו חוזים מראש מה הצד השני עלול לומר ואז מכינים את הקרקע, כך שלא תהיה לו אפשרות להשתמש בטענות האלה. לדוגמה, אם אנו חושדים שהצד השני עשוי לטעון "אין לי כסף", נוכל לשאול אותו עוד לפני כן שאלות כלליות לגבי הצלחותיו הכלכליות האחרונות. כאשר הוא יסביר בהתלהבות שיש לו הצלחה רבה ועסקים פורחים, הוא למעשה יחשוף שאין אמת בטענה שאין לו כסף, והוא לא יוכל לאחר מכן לטעון שאין לו כסף בצורה משכנעת.

אליעד מספק דוגמה נוספת: נניח שהצד השני יאמר "הכסף מושקע בפרויקטים אחרים". כדי למנוע זאת מראש, נשאל אותו עוד קודם לכן אם יש לו פרויקטים אחרים פעילים כרגע. אם הוא יגיד שאין לו, לא תהיה לו האפשרות להשתמש בתירוץ זה לאחר מכן.

מדוע לא כדאי לחכות עד שהצד השני יאמר את הטענה בפועל?

אליעד כהן מסביר שאם נאפשר לצד השני להעלות התנגדות באופן מפורש, יהיה קשה יותר לסתור אותה לאחר שנאמרה. זאת מכיוון שברגע שהצד השני מצהיר על טענה מסוימת (למשל "אין לי כסף"), הוא ירגיש צורך להתבצר בטענה שלו כדי להיראות עקבי. כלומר, הוא כבר "התחייב" לטענה שהשמיע, ולכן ימצא סיבות ותירוצים נוספים שיתמכו בה, אפילו אם הוא יודע שהם לא לגמרי נכונים. מצב זה יקשה עלינו לשכנע אותו אחרת.

בנוסף, ברגע שהצד השני מבין מה המטרה האמיתית של השאלות, הוא ינסה להסתיר מידע שעלול להפריע לו בהמשך. הוא עלול להימנע מלספר לנו על הצלחות כספיות או על זמינות כלכלית, כדי למנוע מצב שנשתמש במידע הזה נגדו מאוחר יותר.

כיצד האדם משנה את התפיסה בהתאם לאינטרס?

אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת: ברוב המקרים ישנם דברים שניתן לפרש אותם לכאן או לכאן בהתאם לאינטרס של האדם. לדוגמה, מצב כלכלי טוב יכול להתפרש כמצוין במצב אחד וכגרוע במצב אחר, תלוי מה האדם רוצה לשדר. לכן, כאשר אנו מקדימים ושואלים שאלות לפני שהאדם יודע לאיזה כיוון השיחה תתקדם, הוא ייטה לתאר את מצבו בצורה חיובית יותר או לפחות בצורה כנה יותר, מכיוון שאין לו עדיין סיבה להסתיר מידע. לעומת זאת, אחרי שהוא מבין שהמידע עלול להיות מופנה כנגדו, הוא יבחר בפרשנות הפחות מחייבת עבורו.

איך אפשר לשתול מראש מחשבות שינטרלו התנגדויות?

אליעד מציג טכניקה מתוחכמת של שתילת מחשבות חיוביות מראש, כך שהאדם יבחר להציג את עצמו בדרך הרצויה לנו. למשל, אם אנו רוצים שהוא יודה שיש לו כסף, נוכל לשאול שאלות או להציג קביעות שיעוררו בו רצון טבעי להראות חזק ומצליח. לדוגמה, אם נאמר לו "אנשים עם כסף הם אנשים מצליחים", ייתכן שהוא יסכים עם המשפט הזה וירצה להציג עצמו בהתאם - כמי שיש לו כסף ושהוא מצליח. כך, כשיגיע הרגע שבו הוא יצטרך להצהיר על מצבו הכלכלי, הוא כבר יהיה מושפע באופן חיובי מהאמירה ששתלנו בו מראש ויגיד את מה שאנו רוצים לשמוע.

כיצד ניתן להיזהר מטכניקות של שאלות מקדימות?

הבנת הטכניקה מאפשרת לנו לא רק להשתמש בה, אלא גם להגן על עצמנו מפני מי שמנסה להשתמש בה נגדנו. אליעד כהן מסביר שכאשר אנו שמים לב שמישהו שואל אותנו שאלות מקדימות לא ברורות, כדאי לנו להיות חשדנים ולחשוב מה הוא מתכוון לעשות עם המידע. ברגע שאנו מבינים שהוא אוסף מידע כדי להשתמש בו נגדנו בהמשך, אנו יכולים להגביל את התשובות או להימנע מלספק מידע רב מדי.

לדוגמה, אם אנו מרגישים שמישהו מתעניין יותר מדי בהצלחות שלנו או במצב הכלכלי שלנו מבלי להסביר למה הוא מתעניין, ייתכן מאוד שהוא מתכוון להשתמש במידע הזה מאוחר יותר כדי להקשות עלינו לסרב להצעה כלשהי או להעלות התנגדות.

מהם היתרונות של הכנה מראש לעומת התמודדות מאוחרת?

אליעד כהן מציין כמה יתרונות בולטים להכנה מראש של השיחה:
  • האדם טרם התבצר בעמדה שלו, ולכן קל יותר לשנות את התפיסה שלו או לפחות לא לאפשר לו להתגונן.
  • אין לו אינטרס ברור להסתיר מידע, כי הוא אינו יודע שהמידע יופנה נגדו בעתיד.
  • קל יותר לשתול אצלו מחשבות חיוביות שיגרמו לו להגיד בדיוק את מה שאנו רוצים לשמוע בהמשך.
לעומת זאת, אם נמתין לשלב בו ההתנגדות כבר הוצגה, האדם יתבצר, יסתיר מידע וימצא תירוצים שקשה להתמודד איתם. לכן תמיד עדיף לסנדל את האפשרויות מראש ולייצר מציאות שבה לא ניתן להתנגד בצורה אפקטיבית.
כיצד אפשר לחסום מראש את כל התירוצים ולהקשות על הצד השני להתנגד?

כאן מופיעה שיטה מפורטת, שמסבירה כיצד אפשר לסגור מראש את כל הפינות ולטפל בכל ההתנגדויות האפשריות של הצד השני עוד לפני שהוא מודע לכך. מוצג הרעיון שיש לתכנן, צעד אחר צעד, מה האדם השני עלול לטעון, ולאסוף מראש מידע שיוכיח לו שעמדתו שגויה אם ינסה להשתמש בטענה זו. לדוגמה, אם יודעים מראש שהוא עלול לטעון שאין לו כסף, אז נבקש ממנו עוד לפני כן לספר על עסקים מוצלחים שביצע לאחרונה, או לשתף כמה גדולה העסקה שהצליח להשיג. באופן כזה, כשנרצה להעלות את הדרישה שישלם יותר, כבר לא יוכל לטעון שאין לו כסף, משום שקודם לכן הוא הבהיר במילותיו שיש לו הכנסה טובה ורווחים משמעותיים. ההשוואה היא לאדם שמנסים ללכוד בתוך מבנה סגור - חוסמים את כל היציאות האפשריות, כדי שלא תהיה לו דרך להימלט.

מדוע לא לחכות שהתירוצים ייאמרו בפועל ואז לנטרל אותם?

עולה השאלה למה לא לחכות עד שהצד השני ישמיע את ההתנגדות או התירוץ, ואז לסתור אותו על המקום. לכאורה, אפשר להוכיח לו שהוא טועה, או לחשוף פרטים שסותרים את מה שאמר. הבעיה היא, שכאשר אדם כבר אומר בקול רם טענה כמו "אין לי כסף", הוא עלול לרצות להתבצר בטענה הזאת כדי להיראות עקבי. מרגע שביטא עמדה, הוא ימצא דרכים להמשיך להחזיק בה, בין אם זה על ידי העלמת פרטים, בין אם המצאת תירוצים שלא חשבנו עליהם מראש. בנוסף, עצם החשש שהתשובה שלו עשויה לגרום לו לשלם יותר או להסכים למשהו שהוא לא רצה, יוביל אותו להסתיר פרטים עוד לפני שהחל הדיון האמיתי. לכן עדיף לאסוף את הפרטים הנחוצים לפני שהצד השני מרגיש מאוים, וכך הוא יספר מרצונו דברים שיוכיחו בהמשך שעמדתו המוצהרת (כגון "אין לי כסף") איננה נכונה.

מה קורה כאשר אדם מפרש דברים אחרת או מחפש להסתיר מידע?

חשוב לזכור שרבים מן הנושאים שבמחלוקת ניתנים לפרשנויות שונות. מצב כלכלי, לדוגמה, יכול להיתפס כטוב על ידי אדם אחד וכירוד על ידי אדם אחר, תלוי באינטרס הרגעי שלו. אם הוא חושש שיידרשו ממנו עוד תשלומים, הוא עשוי להדגיש את הצד הפחות מזהיר של עסקיו. אם הוא רוצה להרשים, הוא ידגיש את הצלחותיו. כשאוספים מידע מראש, לפני שהצד השני יודע לאן בדיוק חותרים, הוא יטה לספר דברים באופן חופשי יותר, לעתים אפילו במטרה להציג את עצמו כמצליח ועצמאי. אך ברגע שיבין שהמידע על הצלחתו הכספית ינוצל לדרישה שישלם יותר, כבר עלול להיות מאוחר מדי עבורו להסתיר זאת. מעבר לכך, אם הוא מבין בדיוק מה אנו רוצים, הוא עלול להסתיר מידע שיסתור את טענותיו העתידיות ("אין לי כסף"), כי הוא כבר מזהה את הסכנה שדבריו יחזרו אליו בבומרנג.

כיצד אפשר להבין את ההיגיון של הקדמת השאלות וכיצד להתגונן מפניהן?

כאשר אנו מבינים את מנגנון השכנוע הזה, אנחנו יודעים כיצד לבצע אותו ואף כיצד להיזהר ממנו. אם אנו רואים שמישהו מתחיל לשאול אותנו שאלות מקדימות מבלי להסביר לשם מה, כדאי לנו לחשוד שאולי הוא אוסף מידע שישמש אותו בהמשך כדי להקשות עלינו להתנגד. למשל, הוא ישאל "איך אתה מסתדר בעבודה?" או "יש לך פרויקטים מעניינים לאחרונה?" מבלי לומר לנו שהוא מתכוון לבקש סכום כסף גבוה אחר כך. אם לא ניזהר, נשיב בתשובה מפורטת שמתארת כמה אנחנו מצליחים וכמה הפרויקטים שלנו משגשגים. לאחר מכן, כשנבקש הנחה או נתנגד לדרישתו הכספית, הוא יאמר לנו, "אבל הרגע סיפרת לי כמה אתה מרוויח וכמה הכל מצליח לך." באופן זה נסדלת דרכנו להתווכח ש"אין לי כסף". אם נזהה בשלב מוקדם שהשאלות מכוונות לתפוס אותנו, נוכל להגב - limit את התשובות שלנו או לשקול באיזו מידה נרצה לשתף בפרטים מסוימים.

בנוסף, ייתכן שהצד השני ינסה לשתול בנו מחשבה חיובית בכוונה תחילה, למשל לגרום לנו להתגאות בכך שיש לנו כסף, כדי שנציין זאת בבירור ולא נוכל לחזור בנו אחר כך. אם נבין מבעוד מועד את הטקטיקה, נוכל להשיב באופן מאוזן יותר, מבלי להגזים או לספק מידע שיפעל לרעתנו.
עכשיו כשמתווכחים עם מישהו לדוגמה כשמתווכחים איתו על משהו מסוים אז אחת השיטות לטפל בהתנגדות זה בעצם מראש לדעת מה הוא הולך לענות איזה תירוצים הוא יכול להביא לך זאת אומרת לחסום לו את הפרצות מראש. לדוגמה נגיד שאתה רוצה לבקש ממישהו לשלם לך על המוצר יותר כסף נניח ונניח שאתה יודע שהוא יגיד לך "אין לי כסף" אז לכן לדוגמה אז אתה מראש שואל אותו "ואיך הולך בעסקים וואלה ומה עם העסקה ההיא" ומפה לשם ואז הוא אומר לך "כן עשינו הרבה כסף", עכשיו זה מנטרל לו את התירוץ של "אין לי כסף".

אבל אז נגיד הוא יכול להגיד לך "לא התכוונתי שאין לי כסף לזה כי אני משקיע אותו בפרויקטים אחרים" אז מראש נשאל אותו "יש לך פרויקטים אחרים?" הוא יגיד "לא כרגע אין לי פרויקטים אחרים" אז הוא גם לא יכול להגיד "פרויקטים אחרים", ואז הוא יכול להגיד לדוגמה "כן אבל זאת לא רק החלטה שלי" ואז אנחנו קודם כל נבדוק מה המבנה הארגוני שהוא יגיד "אני מחליט על הכל" ובקיצור כל תשובה שהוא יכול לתת אנחנו מראש ננטרל לו אותה נסנדל אותה, כמו נגיד גנב או מישהו שמתבצר בבית ורוצים לתפוס אותו מראש חוסמים את כל היציאות כדי שהוא לא יוכל לברוח מראש.

עכשיו השאלה היא מה ההיגיון מראש לנטרל את ההתנגדויות שלו למה לא אחרי שהוא יגיד אותן, נחכה שהוא יגיד לדוגמה "אין לי כסף" ואז נשאל אותו "באמת אין לך כסף למה אין לך כסף", תראו אנחנו נגיד שנשאל אותו לדוגמה נגיד אוקי הוא יגיד שאין לו כסף אז מראש נתחקר אותו כדי שהוא יגיד שיש לו כסף אוקי אז את ה - מראש נתחקר אותו שהוא יגיד שיש לו כסף אפשר לעשות גם אחרי אז נשאל אותו ואז הוא יגיד שאין לו כסף ואז נתחקר אותו ואז נראה שיש לו כסף. ואני אתן יותר מזה אוקי אז השאלה היא מה ההיגיון בלשאול אותו את זה מראש למה מראש?

ש: אם לא שאלת אותו מראש ועכשיו הוא אומר את ההתנגדות הוא כבר אמר אותה הוא התבצר מאחוריה.

אליעד: אז מה אבל אתה יכול להוכיח שזה לא נכון.

ש: הוא התבצר אפילו ללא כל סיבה.

אליעד: לא אז אוקי בהנחה שהוא חושב בהיגיון והוא לא אומר דברים ללא סיבה, לא שנייה אם הוא אומר דברים ללא סיבה אז הוא גם יכול אחר כך להגיד לך "תקשיב אין לי כסף ולמרות שאמרתי קודם ככה אני חושב וזהו" מה זה ללא סיבה אם זה ללא סיבה אין בנו טעם למשחק.

ש: אני חושב שבאותו רגע שהוא אומר את הדברים.

אליעד: כן.

ש: הוא ימצא את הסיבות הבלתי אפשריות שלא חשבת עליהם מראש כי הוא כבר אמר את שלו והוא רוצה להתעקש להתבצר בזה ואז הוא ימצא סיבות שמראש לא יכולת לחשוב עליהן.

אליעד: אבל אם מראש לא יכולת לחשוב עליהן זה לא פתר לנו את השאלה, השאלה היא מה לעשות בסיבות שאתה יכול לחשוב שהוא יגיד אותן ואיך לנטרל לו אותן.

ש: אני אומר שאתה לא תוכל מראש לדעת את כל הסיבות ואת כל התירוצים האפשריים.

אליעד: זה נושא שיחה אחר אנחנו שואלים עכשיו בהנחה שאתה יודע שיש לו אפשרות שהוא יתרץ תירוץ מה היתרון בלשאול אותו את זה מראש לסנדל לו את האפשרות מראש מאשר אחר כך?

ש: אז אמרתי את היתרון הוא יתעקש פחות.

אליעד: למה שהוא יתעקש פחות?

ש: כי הוא כבר אמר משהו והוא צריך לעמוד על מה שהוא אמר.

אליעד: לא הוא יכול אז.

ש: בדרך כלל רוב האנשים אני לא מדבר על חריגים או משהו את זה שאומר "כן אני מסוגל לזה" ופתאום "רגע אבל אתה אמרת שאתה מסוגל".

אליעד: אוקי אז אולי אני אספר סיפור אחר אז נגיד שהבן אדם בא "שלום מה מצבך? וואלה מצבי קשה אין לי כסף" ואתה אומר לו "וואלה למה אין לך כסף?" ואז חוקרים ומגלים שיש לו כסף, סבבה אז היה אפשר את אותו דבר לעשות אחרי לשאול אותו "אני אמלא לך את המחיר? לא אין לי כסף, בוא נחקור נראה שיש לך כסף", מה ההבדל בין הלפני לאחרי?

ש: אין לו דרך להתבצרות הזאת.

אליעד: אני מבין שנייה אתה אומר מההיבט שיש התבצרות אתה אומר כי מאחר שהוא כבר אמר משהו נגיד הוא יגיד לך "אין לי כסף" כהתגוננות ועכשיו יש לו אינטרס להתבצר בזה ועכשיו התווסף האינטרס להתבצר בהתחלה עוד אין לו אינטרס להתבצר, זה נכון אבל בהנחה נגיד שעצם ההתבצרות נגיד הוא לא רוצה לחזור בו ממה שהוא אמר אבל בהנחה שהאינטרס הזה הוא לא בעייתי בהנחה שננטרל, אני לא אומר שמה שאתה אומר זה לא נכון אבל בהנחה שהאינטרס שלו לא לחזור בו על מה שהוא אמר הורדנו אותו.

ש: ישנה אפשרות אחרת כששאלת אותו את השאלות לפני אז הוא עצמו פתאום יראה את הדברים אחרת.

אליעד: למה?

ש: כי הוא יגיד "שאלת אותי על כסף רגע בעצם יש לי כסף חשבתי שאין לי אבל יש לי".

אליעד: למה שהוא יראה את הדברים אחרת לפני שתדע מה אתה רוצה ממנו?

ש: כי בן אדם רוצה תמיד לתת תשובות טובות ולהגיד שהוא חזק.

אליעד: לא אז נניח שלא מדובר על זה נגיד ששאלת אותו "איפה היית אתמול" בסדר ואתה רוצה שהוא יגיד לך "הייתי אתמול שם" בלי שיש לו איזה אינטרס להיראות חזק.

ש: שיהיה מודע לזה שיש לו כסף איזה זמן מסוים אז יהיה לו יותר אז יהיה לו יותר קל, המשך הזמן שהוא מודע לזה יש לו משמעות אם הוא יהיה מודע וישר תפיל עליו.

אליעד: אבל למה שלא יהיה מודע לזה אחרי שתפיל עליו ואז הוא יגיד "אין לי כסף" ואז נראה לו שהוא מודע לזה שיש לו כסף.

ש: זה יהיה פחות זמן מודע.

אליעד: למה אז תדבר איתו רבע שעה על זה שיש לו כסף. שנייה אז בוא ניתן פה כמה הסברים דבר אחד אתה אמרת אחרי שהוא אומר מילה הוא לא ירצה לחזור בו, זאת אומרת אם הוא יגיד לך "אין לי כסף" כהתגוננות הוא כביכול ירצה להגן על העמדה הזאת זה דבר אחד, דבר שני יכול להיות שיש לו כסף נגיד נניח שיש לו כסף ובשביל להוכיח שיש לו כסף צריך הוכחות מסוימות שאתה לא יודע אותן ויכול להיות שפשוט אם הוא כבר ידע מה אתה רוצה להוציא ממנו הוא פשוט לא יחשוף את ההוכחות האלה גם אופציה יכול להיות שהוא יסתיר מידע ולעומת זאת כשהוא עוד לא יודע מה אתה רוצה ממנו אז האינטרס שלו להסתיר ממך מידע קטן יותר לדוגמה.

זאת אומרת אם הוא יודע שעכשיו אתה הולך לעלות את המחיר ועושה לו רע שיהיה לו יותר יקר אז הוא יגיד "אני לא אתן לו את המידע על הכסף שיש" לעומת זאת אם הוא עוד לא יודע ממה רוצים ממנו אז יש לו פחות אינטרס להסתיר מידע זה אחד. דבר נוסף הלוגיקה היא כזאת נניח נגיד שהוא אומר "אין לי כסף" ונגיד שאתה יכול להוכיח שיש לו כסף, נניח שאתה יכול להוכיח שיש לו כסף ונניח שההוכחה הזאת היא מוחלטת שלא ניתן לסתור אותה במקרה כזה יש היגיון להגיד שאין בעיה אם תגיד לו את זה לפני או אחרי, אין בעיה נגיד לו "אני מעלה לך את המחיר" ואז הוא יגיד "לא אין לי כסף" ואז אני אביא לו הוכחה מוחלטת שיש לו כסף לא צריך מראש.

העניין הוא שבהרבה מאוד מקרים או ברוב המקרים או בכל המקרים בדרך כלל מדובר על דברים שניתן לראות אותם ככה וניתן לראות אותם ככה.

ש: מה זאת אומרת?

אליעד: נגיד "האם יש לך כסף" ניתן להגיד שכן ניתן להגיד שלא, "האם אתה פנוי ביום שבת" אפשר להגיד שכן ואפשר להגיד שלא "האם אתה זה" אפשר להגיד שכן ואפשר להגיד שלא, עכשיו מאחר שאפשר להגיד שכן ואפשר להגיד שלא לכן במה תלוי מה בן אדם חושב על מה שהוא חושב שהאינטרס שלו. אוקי עכשיו מה זה אומר, יש אגב מערכון אתם מכירים את המערכון הזה של מוני מושונוב וקרן מור שהוא בא ואומר לה היא סתם יושבת על הספה קוראת ספר, מישהו מכיר לא ראית את המערכון?

ש: בטח ראיתי את זה מזכיר לי.

אליעד: הוא שואל אותה "מה שלומך הכל בסדר?" היא אומרת לו "כן הכל בסדר" הוא אומר לה "בטוח לא להכין לך כוס תה? למה שתכין לי כוס תה אני בסדר, ומה את לא צריכה רופא? לא אני לא צריכה רופא מה קרה לך, אבל מה לא כואב לך הגב? לא כואב לי הגב" ואז הוא אומר לה "אז למה שלא נעשה סקס" ניתן לה את כל האופציות הוא אומר לה "טוב עכשיו אין לך תירוצים לתרץ" זה השכל של הדבר.

אוקי עכשיו מה שאני אומר שיש פה עוד דבר בן אדם הרבה פעמים כשיש לו אפשרות לראות דבר לשתי דרכים הוא בודק מה האינטרס שלו ולפי האינטרס שלו הוא רואה, זאת אומרת בהנחה שניתן לפרש דבר לפה ולפה לבדוק "מה עדיף לי לחשוב" הראשון אמר הוא לא רוצה לשבור לעצמו את המילה ללשבור.

ש: לא הראשון הזה הראשון השני.

אליעד: הראשון אומר שהוא יסתיר ממך מידע.

ש: שיסתיר כן.

אליעד: כן יש לו אינטרס להסתיר מידע, לא יש לו אינטרס להסתיר נכון אבל אני מביא פה עוד היבט בהנחה שהוא לא מסתיר מידע אפילו אבל עדיין מאחר שניתן לראות את זה ככה או ככה אתה רוצה שהוא יראה את זה ככה או ככה עוד לפני שנוצר לו האינטרס לראות את זה בדרך מסוימת ואם אנחנו עושים את זה יותר מתוחכם אם לדוגמה נגיד אתה רוצה שהוא יגיד "יש לי כסף" אז תשתול לו מחשבה שתגרום לו לרצות להגיד יש לי כסף. זאת אומרת לדוגמה תגיד לו, אני ממציא עכשיו דוגמה נגיד תגיד לו "וואלה אנשים שנגיד שיש להם כסף שווים יותר" ונגיד שהוא יסכים איתך על זה ואז תגיד לו "אוקי איך הולך לך" ואז אתה שתלת לו את המחשבה שהוא יגיד "הולך לי טוב יש לי כסף".

ואז אחר כך אתה עושה איתו איזה סיבוב ועכשיו הוא כבר לא רוצה להגיד "אין לי כסף" הוא כבר ראה את זה קודם דרך הפרספקטיבה של "יש לי" למה כי עוד פעם יצרנו לו אינטרס. יש את הדבר שאפשר לראות אותו לפה ולפה ואפשר לראות אותו לפה או לפה ובן אדם רואה אותו לפה או לפה לפני האינטרס שלו לראות אותו לפה או לפה גם האינטרס משפיע ולכן אם אתה אומר לו "תקשיב אם אתה תגיד שיש לך כסף אני אעלה לך את המחיר" אז יש לו יותר אינטרס להגיד "אין לי כסף" ולכן אנחנו נעדיף לשאול אותו לפני שהוא יודע מה האינטרס שלו ואנחנו גם נרצה לשתול לו מחשבה שבגללה הוא ירצה לתת את התשובה שאנחנו רוצים שהוא ייתן. זה אחד זה הבנו?

עכשיו מי שמבין את זה מי שמבין את זה ויודע את זה אז קודם כל הוא יודע לעשות את זה לאנשים כשהוא שואל אותם שאלה הוא יודע מראש מה הם יכולים לענות לו ואז הוא מראש יכול לנטרל את זה בכל מיני קומבינות כאלה ואחרות אבל מי שיודע את זה, מה איזה עוד יתרון יש לו?

ש: יכול להתגונן מפני אחרים.

אליעד: נכון אז הוא יודע כשעושים את זה לו, נכון כשמישהו שואל אותו שאלה הוא אומר "רגע למה הוא שואל אותי את השאלה הזאת מה הוא רוצה בשאלה הזאת", יפה ואז יש פה התגוננות כפולה כי אז אתה נותן תשובה לפי "תומך" ואתה יודע שהוא חותר לאיזה סיבוב ואתה נותן תשובה לפי "תומך" ואז אתה מנטרל אותו, אחר כך פתאום הוא יגיד "למה אתה אומר את זה" אתה אומר "מה זאת אומרת" הוא אומר לך "מה אתה לא רוצה שאני אעלה לך את המחיר" אתה אומר לו "מה זה קשור זה בכלל לא קשור למחיר על איזה מחיר אתה מדבר" זה השכל שבדבר.

אבל מה המהות של עוד פעם של מה שאני אומר המהות היא שבן אדם ברגע שיש לו אינטרס אז כשיש אפשרות לראות משהו או ככה הוא יפרש את זה לצד שהוא רוצה ולכן עדיף לך לשאול אותו את השאלה לפני שיש לו את האינטרס ללכת לצד שנגדי לך של מה שאתה רוצה לשמוע וגם אתה יכול לדחוף לו אינטרס לתת את התשובה של מה שאתה רוצה שהוא ייתן זאת המהות של העניין. בנוסף הוא גם יכול להסתיר מידע בנוסף הוא לא ירצה לחזור בו כל מיני תירוצים אחרים אבל אם יש לך דבר שאתה יכול להוכיח אותו באופן מוחלט שהוא נכון אז זה לא משנה תגיד אותו לפני תגיד אחרי זה אין לזה משמעות. הבנו?
ככה רעיונות יעוץ לאנשי מכירות אמיתית המחיר גבוה התנגדויות לקוח בדרך מסוימת התנגדות מחיר קשה למכור מוצר יקר להציג איך לשתול nlp אינטרס אינטרסים איש מכירות אנשי מכירות בירור הנחות יסוד הנחה הנחות הנחות יסוד הנחת יסוד הסכמה התנגדויות התנגדות חכם טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות מראש טיפול בהתנגדות טיפולים יועץ יעוץ יעוץ לאנשי מכירות יעוץ למנהלים יצירת אינטרס להסכמה לאנשי מכירות להסכים למנהלים לנהל לנהל משא ומתן לשאול לשאול שאלות לשתול מחשבות מחשבות מטופל מטופלים מטפל מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות מנהלים משא ומתן נטרול התנגדות מראש ניהול ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם נלפ שאלה שאלות שאלות מקדימות שתילת מחשבות
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ולמה לפעמים אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד. וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה ואתה רוצה לתת לו את ההנחה, אז עליך לגרום ללקוח להבין שיש סיבה כלשהי שעומדת מאחורי זה שאתה נותן לו את ה
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח? וכאן אתן עוד נקודת מבט, לגבי למה לתת הנחה ללקוח, עשוי לגרום ללקוח לרצות לא לרכוש ממך. ולמה לתת הנחה ללקוח, יכול לעשות ללקוח רע מעצם זה שאתה נותן לו הנחה ועוד. חבר או איש מכירות אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני היבטים, אבל יש עוד היבט והוא, שאם אתה נותן ללקוח הנחה אחרי משא ומתן, דהיינו, אם אתה אומר מראש ללקוח מחיר מסוים ורק אחרי משא ומתן אתה נותן ללקוח הנחה, הרי שאתה גורם ללקוח להתייחס אליך כמו לאיש מכירות ולא כמו לחבר. כי אם היית מוכר לחבר ... מנסה לקחת לו כמה שפחות וכנראה שמראש היית אומר לו את המחיר אחרי הנחה. ולא היית מנהל איתו משא ומתן ורק אחר כך נותן לו הנחה. במילים אחרות, ככל שמתנהל משא ומתן יותר קשה ורק אחריו הלקוח מקבל הנחה, ככה הלקוח מרגיש יותר שאתה לא חבר שלו ושאתה לא רוצה רק בטובתו, אלא שאתה איש מכירות ... שלו. אולי המחיר לא הכי טוב שיש באותו עניין בדיוק, אם אתה נותן הנחה ללקוח, אתה גורם ללקוח להטיל ספק בתמחור שלך. וזה גורם ללקוח להרגיש רע, בגלל שהוא חושב שהוא אולי יכול לקבל הנחה עוד יותר גדולה. ואסביר שוב, אם אתה נותן הנחה ללקוח, זה בעצם אומר ללקוח, שהמחיר שאמרת לו מראש, הוא לא מחיר סופי. דהיינו, שיש מקום ...
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? והפעם נדבר לגבי עניין של נתינת הנחה ללקוח. ונסביר, שכאשר לקוח מבקש שניתן לו הנחה, יש כאן כמה נושאים שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו: 1 - האם לתת הנחה ללקוח? 2 - כמה הנחה לתת ללקוח? 3 - איך לתת את ההנחה ללקוח? דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה לתת לו הנחה? האם כדאי לתת לו הנחה? מה השיקולים שאני צריך לקחת בחשבון כאשר לקוח מבקש הנחה, כדי לדעת האם בכלל לתת לו הנחה? כי האם לתת או לא לתת ללקוח הנחה כלשהי, זאת שאלה בפני עצמה. לדוגמה: איך ההנחה תשפיע על הרווחיות של העסק? איך לתת הנחה ללקוח הזה, ישפיע על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים? כמה אני צריך את הכסף? איך ההנחה הזאת תשפיע על התזרים העסקי שלי? מה האלטרנטיבות שיש לי? והאם באמת אני חייב לתת לו את ה
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד כדאי לבקש הנחה, להוריד מחירים, או לרכוש מוצרים בהנחות. הוא מציין את המורכבות שבבקשת הנחה ואת ההשלכות האפשריות שיכולות להיגרם כתוצאה מבקשה כזו, הן עבור הלקוח והן עבור המוכר. אליעד מציין כי הנחה היא למעשה בקשה לשלם פחות על מוצר או שירות, דבר שגורם לכך שללקוח יהיה יותר טוב (הוא ישלם פחות וישאר לו יותר כסף), אך זה עלול לפגוע במוכר שמרוויח פחות. מה זה הנחה ולמה מבקשים אותה? ההנחה היא בקשה למוצר או שירות במחיר נמוך יותר, בדרך כלל מתוך מטרה של הלקוח להוציא פחות כסף ולשמור על יותר מהונו. המוכר, לעומת זאת, שואף להרוויח כמה שיותר, ולכן יעדיף לא להעניק הנחות. זה יוצר נקודת חיכוך בין הרצון של הלקוח להרוויח על חשבון המוכר, לבין הרצון של המוכר להרוויח על חשבון הלקוח. איך הנחה יכולה לפגוע בלקוח? 1. הנחה עשויה לגרום למוכר להרגיש מנוצל: בקשת הנחה עשויה להתפרש אצל המוכר כצעד של ניצול, מה שיכול לגרום לו להרגיש שהוא מפסיד על חשבון הלקוח, במיוחד אם הוא מקבל את הבקשה בצורה לא מכבדת. 2. שירות או מוצר פחות טוב: במקרים מסוימים, המוכר יכול להעניק הנחה, אך הדבר עלול להשפיע על איכות המוצר או השירות. לדוגמה, אם המוכר מרגיש שהלקוח מנסה להוריד אותו במחיר, הוא עשוי לספק שירות פחות טוב או למכור מוצר פחות איכותי. 3. הנחה עלולה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך: לפעמים הנחה עשויה להוביל לכך שהלקוח ישלם יותר בהמשך. לדוגמה, אם עורך דין מסכים לתת הנחה, הוא עשוי להאריך את התהליך המשפטי ולהעלות את כמות הדיונים בבית המשפט, מה שיגרום ללקוח לשלם יותר בסופו של דבר. 4. הנחה גבוהה מדי עשויה להעיד על בעיה כלכלית של המוכר: אם המוכר נותן הנחה משמעותית, ייתכן שיש לו בעיות כלכליות והוא זקוק לכסף מיידי, דבר שמצביע על כך שהעסק שלו לא יציב ושהוא לא יכול להעניק את השירות או האחריות לאורך זמן. 5. בעיות עם אחריות ושירות לאחר מכירה: אם הלקוח מקבל הנחה משמעותית, ייתכן שהמוכר יפצה על כך בקיצוץ בהוצאות על שירות או אחריות, דבר שעלול לפגוע בלקוח בעת הצורך במימוש האחריות או קבלת שירות לאחר מכירה. איך לבקש הנחה בצורה חכמה? אם הלקוח בוחר לבקש הנחה, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה ומכבדת: 1. להיות מנומס ולא להתנהג כאילו המוכר חייב לו משהו. 2. לא להוריד את הערך של המוצר או השירות. 3. לבקש הנחה בנימוס, מבלי להפעיל לחץ מיותר. מתי כדאי לבקש הנחה? 1. כאשר מדובר במוצר שבו המחיר לא משפיע על השירות: לדוגמה, אם ...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות עולה נושא ההנחה. אליעד כהן מסביר בהרחבה את הדרך הנכונה והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא רק הורדה פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי. מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח? אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה באמון. אילו בעיות עלולות להיגרם מנתינת הנחה לא נכונה? אם לקוח מקבל הנחה מבלי להבין מדוע קיבל אותה, הוא עלול לחשוב מחשבות שליליות, לדוגמה: האם המחיר המקורי היה מוגזם ומנופח בכוונה? האם מנסים להטעות אותי? אולי יכולתי להשיג הנחה גדולה עוד יותר? האם המחיר הנוכחי הוא הוגן או עדיין גבוה מדי? מחשבות אלו פוגעות באמון, ועלולות לגרום ... העסקה, או לסגור אותה פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב. כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה? כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות מנומקת היטב. למשל, ניתן להסביר כך: אתה מקבל הנחה כי אנחנו כרגע במבצע מיוחד לחגים. ההנחה היא בזכות הכמות הגדולה שאתה רוכש. מדובר בהנחה זמנית, רק עד סוף השבוע. אני נותן לך הנחה מכיוון שאתה משלם מראש במזומן. אתה לקוח ותיק ואנחנו מעריכים אותך. הסבר מנומק יוצר תחושה טובה ומחזק ... שהוא אכן קיבל הטבה אמיתית והמחיר המקורי היה הוגן והגיוני. מה הבעיה במתן הנחה גדולה מדי? חשוב שההנחה תיראה הגיונית ביחס לשוק שבו העסק פועל. לדוגמה, אם מקובל להרוויח 5% בתחום מסוים ואתה מעניק
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
... הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר איך ניתן להרוויח ממתן הנחה? כיצד ניתן להרוויח יותר במתן הנחה ללקוח? האם מתן הנחה תמיד מצמצם את הרווח? לעיתים, ניהול נכון של הנחה יכול להוביל להגדלת הרווח הכולל, ולא להפסד. ישנם דרכים לשפר את תנאי העסקה במקביל להורדת המחיר, ולנצל את ההנחה כדי למקסם את הרווח. במהלך ניהול משא ומתן, ישנם מצבים שבהם הלקוח דורש הנחה או כאשר ידוע מראש שיהיה צורך להוריד את המחיר. הנחה לא תמיד חייבת להיתפס כוויתור, ניתן להפוך אותה לכלי לשיפור העסקה ולהרוויח יותר תוך כדי נתינתה. למשל, במקום לתת הנחה ישירות, ניתן להוסיף תנאים אשר יועילו גם למוכר. איך למקסם את ההנחה ולמנוע הפסדים? הדרך למקסם את ההנחה היא קודם כל, לבקש תמורה בתמורה להנחה. במקום להוריד את המחיר באופן חד - צדדי, ניתן לשפר את תנאי העסקה על ידי בקשה לשיפור בתנאי תשלום. לדוגמה, במקום שהלקוח ישלם בשוטף + 30, ... את היקף העסקה. ניתן להציע הנחה בתנאי שהלקוח יסכים להגדיל את כמות ההזמנה או להזמין שירותים נוספים. כך הרווח ליחידה יירד, אך הרווח הכולל יעלה. כלומר, אמנם המחיר יורד, ... הכל. כיצד נכון להציג את ההנחה ללקוח? כיצד להציג הנחה כך שהלקוח לא יחשוב רק על ההורדה במחיר? הדרך בה מציגים את ההנחה היא חשובה מאוד. על המוכר להדגיש את הערך שהלקוח מקבל במחיר המקורי, ולהבהיר שההנחה מוצעת בתמורה לתנאים שיביאו יתרון למוכר. זה יוצר תחושת שיתוף פעולה ואיזון בין הוויתור מצד המוכר לבין מה שהוא מקבל בתמורה. כך תיווצר ... לשני הצדדים. איך להשתמש בהנחה ככלי למינוף העסקה? הנחה יכולה להפוך מכלי חד - צדדי לכלי שמועיל לשני הצדדים, אם משתמשים בה נכון. לדוגמה, ניתן להבהיר ללקוח שבזכות ההנחה הוא יקבל מוצר משלים במחיר נמוך יותר, שירות נוסף חינם או מהירות אספקה משופרת. בדרך זו, הנחה יכולה להוביל לעסקה רחבה ומשתלמת יותר, ולמנוע את התחושה שהיא ניתנה ללא תמורה. כיצד להתכונן מראש למתן הנחה? כאשר יודעים מראש שבסופו של דבר תתבקש
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
הנחה ללקוחות הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר ... בחשבון כאשר לקוח מבקש לקבל הנחה. וצריכים להבין למה בעצם הלקוח מבקש לקבל הנחה. כאשר האפשרות הפשוטה היא, שהלקוח רוצה לקבל הנחה כי אם הלקוח יקבל הנחה זה יעשה ללקוח יותר טוב. וזה יכול ... מספיק כסף והוא חייב לקבל הנחה על המחיר של המוצר כדי שהוא יוכל ... שלו ולכן הוא רוצה לקבל הנחה וכיוב. כל הסיבות שלעיל, מובילות ... את העסקה, עלינו לתת ללקוח הנחה. איזו הנחה? כמה הנחה? זאת שאלה אחרת, אבל כל הנל מוביל ... למסקנה, שהלקוח רוצה לקבל הנחה, כי ההנחה תעשה לו ללקוח יותר טוב. האם כדאי לתת ללקוח הנחה? איך ההנחה שניתן לו תשפיע על לקוחות אחרים? האם ואולי אם ניתן הנחה נפסיד כסף? האם אנחנו בכלל יכולים לתת הנחה? אולי כדאי למכור ללקוח אחר במחיר ... את המוצר כדי שגם אחרי הנחה נרוויח יותר כסף? כל אלו שאלות ... שלפעמים הלקוח מבקש לקבל הנחה, לא בגלל שהוא רוצה הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שאין הנחה והוא רוצה להיות בטוח שהוא עושה את ... ולפעמים הלקוח לא צריך את ההנחה בשביל ללטף לו את האגו, אבל הלקוח כן ... וכיוב. והלקוח יכול לבקש הנחה, דווקא כי הוא רוצה לקבל סירוב חד משמעי לעניין של ההנחה. כדי להבין שהמחיר שהוא משלם, הוא ...
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
... לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה איך לבקש הנחה בצורה נכונה? כאשר אדם מעוניין לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות עולה הצורך לבקש הנחה על המחיר. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה כך שמסבכים את הסיכוי להשיג אותה, מבלי לפגוע במערכת היחסים עם המוכר? ישנן שתי דרכים עיקריות לבקש הנחה, כאשר אחת עשויה להוביל לתוצאה הרצויה ואילו השנייה עשויה להחמיר את המצב ולהפחית את הסיכוי לקבל את ההנחה. מהי הנחה ומדוע מוכר עשוי להעניק אותה? הנחה היא למעשה ויתור על חלק מהמחיר המבוקש על המוצר או השירות, כלומר, המוכר מסכים למכור את המוצר במחיר נמוך יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. ברגע שאתה מבקש הנחה, אתה בעצם מבקש מהמוכר להרוויח פחות על העסקה. לכן, חשוב להבין איך לגרום למוכר להיות מוכן להעניק הנחה. הדרך השגויה לבקש הנחה: תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר דרך אחת לבקש הנחה היא על ידי תקיפת המוכר או המוצר. כלומר, אם הלקוח פונה למוכר עם ... שאין סיבה להוזיל את המחיר אם הלקוח לא מעריך את המוצר או את העבודה שהושקעה בו. הדרך הנכונה לבקש הנחה: הערכה למוצר ולהביע קושי כלכלי אישי בניגוד לתקיפה, הדרך הנכונה לבקש הנחה היא על ידי הערכת המוצר והבעת קושי אישי כלכלי. במקום לזלזל במוצר ... לי אפשרות לשלם את מלוא הסכום. - אני מאוד רוצה לרכוש את זה, אבל התקציב שלי כרגע מוגבל. אפשר לקבל הנחה קטנה? - אין ספק שהמחיר הוגן, פשוט כרגע זה קצת מעבר ליכולת שלי. יש אפשרות להנחה כלשהי? גישה זו מראה למוכר שלא מדובר בתקיפה של המוצר או של המחיר, ... יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים להוריד את המחיר ויבוא לקראתך. סיכום: איך להגדיל את הסיכוי לקבל הנחה? במקום לתקוף את המוכר או את המוצר, כדאי להציג את המוצר כטוב וראוי ... עליך לשלם את המחיר המלא. כך אתה מציב את עצמך כקונה מכבד ואמיתי, דבר שיגדיל את הסיכוי שלך לקבל את ההנחה המבוקשת. איך לשפר כישורי משא ומתן? מהן הדרכים להשיג מחירים טובים יותר? איך לפתח ביטחון עצמי בבקשת הנחות? כיצד לזהות עסקאות משתלמות? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? כאשר אדם רוצה לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות הוא מעוניין לקבל הנחה על המחיר המבוקש. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה? ישנן שתי דרכים עיקריות לעשות זאת - אחת שמגבירה את הסיכוי לקבל הנחה, והשנייה שפועלת לרעת המבקש. הבנה של שתי הגישות הללו תאפשר לכם לבחור בדרך שתעזור לכם להשיג את התוצאה הרצויה. מהי הנחה ולמה מוכר עשוי להעניק אותה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
... לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה? האם תמיד כדאי לתת הנחה על רכישה כמותית? אחת השאלות העסקיות הנפוצות ביותר היא האם כדאי להעניק הנחה ללקוח שרוכש מוצרים או שירותים בכמות גדולה. קיימת נטייה לחשוב שמתן הנחה כמותית תמיד משתלם לעסק, אך המציאות מורכבת יותר ודורשת ניתוח כלכלי מדויק של כל מקרה לגופו. ההיגיון מאחורי מתן הנחות כמותיות - מדוע רבים מאמינים שזה משתלם? הרבה בעלי עסקים מניחים שאם לקוח קונה כמות גדולה במיוחד, אז משתלם להציע לו מחיר מוזל יותר. ההיגיון כאן פשוט לכאורה: אם לדוגמה אתה יבואן ... עצומה. כך, אפילו אם תיתן לו הנחה משמעותית, אתה עדיין תגדיל את ההכנסה והרווח הכולל של העסק. הנחה כמותית נתפסת כמהלך שעשוי לעודד לקוחות לקנות יותר, ובכך להגדיל את מחזור המכירות ואת התזרים המיידי. אולם, אליעד כהן מדגיש שזוהי גישה חלקית בלבד, ואינה מתחשבת בשאלה החשובה - מהי ... - מה מפסידים כשנותנים הנחה? אליעד כהן מסביר את המונח עלות אלטרנטיבית בהקשר זה באופן ברור ומפורט. עלות אלטרנטיבית היא מה שאתה מפסיד בגלל הבחירה באפשרות מסוימת. למשל, אם אותו יבואן רכב יחליט לתת הנחה משמעותית לאותו לקוח גדול, עליו לקחת בחשבון האם הוא מפסיד בכך לקוחות אחרים שהיו מוכנים לשלם מחיר מלא על אותם רכבים. לדוגמה, אם יבואן יכול היה למכור 100 אלף רכבים במחיר מלא ללקוחות אחרים, הרי שמתן הנחה ללקוח הגדול פירושו אובדן של רווח פוטנציאלי גבוה יותר. זהו אחד השיקולים המרכזיים בבואך להחליט אם לתת הנחה או לא. דוגמת חנות העגבניות - מתי עדיף לסרב להנחה כמותית? כדי להמחיש את העיקרון הזה, אליעד משתמש בדוגמה פשוטה: חנות ירקות מוכרת עגבניות בעשרה שקלים לקילו, כאשר היא רוכשת אותן מספק בשקל אחד בלבד לקילו. לקוח מגיע ומציע לקנות את ... היה נמכר כלל. כלומר, מתן ההנחה ללקוח הגדול גרם לאובדן רווח שהיה ניתן להשיג ממכירות במחיר מלא. הנחה בתחום השירותים - דוגמת עורך הדין אליעד נותן דוגמה נוספת מעולם השירותים, שם הבעיה אף מתחדדת יותר: עורך דין שגובה אלף שקלים לשעה, מקבל הצעה מלקוח גדול לשלם מראש על אלף שעות, אבל ... השאלות שצריך לשאול לפני מתן הנחה אליעד מסביר שיש שלוש שאלות קריטיות שחובה לשאול לפני שנותנים הנחה כמותית: האם אני יכול למכור את המוצרים או השירותים במחיר מלא ללקוחות אחרים? האם אני באמת זקוק לעסקה הזאת, או שזו עסקה שניתן לוותר עליה לטובת רווחים גבוהים יותר בהמשך? האם מתן ההנחה יפגע בתפיסת הערך של המוצר או השירות בעיני לקוחות אחרים? מסקנות והמלצות מעשיות ההחלטה על מתן הנחה כמותית אינה חד משמעית, אלא תלויה בהערכה מדויקת של העלות האלטרנטיבית, התחרות בשוק והיכולת למכור את המוצר במחיר מלא ללקוחות אחרים. לעיתים משתלם לסרב לעסקה גדולה עם הנחה, אם זה אומר שבסופו של דבר הרווח הכולל יהיה גדול יותר דרך מכירה רגילה במחיר מלא ללקוחות בודדים. אליעד כהן ממליץ באופן ברור - לפני שאתם מסכימים לתת הנחה, קחו נייר, רשמו את התרחישים האפשריים וחשבו את העלות האלטרנטיבית של העסקה. לפעמים העסקה הכי טובה היא להגיד ללקוח לא. תמחור מוצרים ושירותים ניהול משא ומתן עסקי אסטרטגיות מכירה ... בניהול עסק הפסיכולוגיה של ההנחות האם כדאי לתת הנחה כמותית ברכישות גדולות? כאשר אדם או חברה רוכשים מוצר או שירות בכמות גדולה, עולה השאלה: האם כדאי להעניק להם הנחה? השיקול המרכזי שנדון כאן הוא הרווחיות - האם מתן ההנחה מגדיל את הרווח הכולל או לא. הגישה הרווחת: הנחה גורמת ללקוח לקנות יותר רבים מאמינים שכדאי להעניק הנחה כמותית, משום שזה מעודד רכישות גדולות יותר. לדוגמה, אם יבואן רכב מוכר רכב ב - 100,000 שקלים ולקוח מבקש לקנות 100,000 יחידות, יש שיגידו שמדובר בעסקה משתלמת - היקף המכירות גדל ...
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם? כאשר עוסקים בנושא מתן הנחה ללקוחות, צריך להבין שהנחה איננה רק פעולה עסקית רגילה של הורדת מחיר. המשמעות שלה רחבה יותר, וקשורה גם להתנהלות בעבודה כשכירים וגם במכירות מול לקוחות. בפועל, כל אדם, אפילו עובד שכיר, מוכר משהו - הוא מוכר ... בעצם הלקוח שלו. כך, כאשר עובד מתפשר על שכרו ומסכים לקבל שכר נמוך יותר מזה שרצה, הוא למעשה נותן הנחה ללקוח שלו, כלומר, למעסיק שלו. מדוע אנשים מבקשים הנחה? קיימות שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים מבקשים הנחה: הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיס. אין להם מספיק כסף כדי לשלם את המחיר המבוקש. הם חושבים שהמוצר או השירות לא באמת שווה את המחיר שמבקשים עליו. הסיבה השלישית היא המשמעותית ... מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. מה המשמעות של לתת הנחה בעיני הלקוח או המעסיק? כשאדם נותן הנחה ללקוח או מסכים להוריד את שכרו למעסיק, הוא עלול להעביר מסר שלילי לגבי הערך שלו או של המוצר שלו. זה אומר שבעצם הוא מודה שהמחיר המקורי היה גבוה מדי, או שהוא עצמו לא מספיק מקצועי ... במקום לשכנע את המעסיק שהוא כן ראוי לתפקיד, העובד רק מחזק את החשד שהוא לא מספיק איכותי. למה לתת הנחה ללקוח יכול לגרום לך להפסיד את העסקה? חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או השירות. כשאדם מציע הנחה, הוא לפעמים מעורר אצל הלקוח מחשבה שלילית: המוצר הזה לא באמת שווה את המחיר שדרשו עליו מלכתחילה. בצורה כזאת, הוא עלול לגרום ללקוח להתרחק, כיוון שהלקוח מחפש מוצר איכותי ויקר, לא זול. לדוגמה, אם לקוח אומר לך: המוצר יקר לי, ואתה מיד מציע לו הנחה, אתה בעצם עלול להעביר לו את המסר שהמחיר הראשון שדרשת היה מוגזם. התוצאה יכולה להיות הפוכה ממה שרצית להשיג, כי הלקוח עלול להתחיל לחשוב שהמוצר פחות איכותי ממה שחשב בהתחלה, ולכן יחליט שלא לקנות. מתי בכל זאת כדאי לתת הנחה? ישנם מצבים שבהם לתת הנחה דווקא יהיה צעד חכם. לדוגמה, כאשר רוצים למשוך לקוחות חדשים, לייצר מבצע מיוחד, או לעודד לקוחות קיימים לבצע רכישות נוספות. אך בכל מקרה צריך להיות מאוד מחושבים ולבדוק אם ההנחה אכן משרתת את המטרה ולא גורמת לפגיעה בערך המוצר או השירות בעיני הלקוח. מה חשוב לזכור בראיון עבודה לגבי התפשרות על השכר? חשוב לזכור שגם בתהליך של חיפוש עבודה, ההצעה שלך לשכר נמוך ... לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן לעומת המתחרים. במקום לתת הנחה באופן אוטומטי, עדיף להראות ללקוח למה המחיר הוא מוצדק ולמה המוצר שווה את מה שאתה מבקש עליו. הסיבה לכך היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא מסמן ללקוח שהוא יקר מדי. ... במה שאתה מציע ולא רק מנסה למכור בזול. איך להצליח בריאיון עבודה? איך למכור מוצר יקר? מתי לתת הנחה וכמה לתת? טיפים לשיפור יכולות מכירה למה לקוח מבקש הנחה? האם להתפשר על השכר שלך? התמודדות עם התנגדויות לקוחות לתת הנחה ללקוח - האם זה באמת משתלם? כאשר אנחנו מדברים על הנושא של מתן הנחה ללקוח, חשוב להבין שמדובר לא רק בעולם העסקים והמכירות אלא גם בחיים האישיים ובעולם התעסוקה. למעשה, גם אדם שכיר שאינו מוכר מוצרים או שירותים יכול להימצא בסיטואציה שבה הוא מעניק הנחה. איך זה קורה? כאשר אדם מחפש עבודה ומסכים להתפשר על השכר שלו, הוא למעשה נותן הנחה למעסיק, שהוא הלקוח שלו. ולכן, הנושא של מתן הנחה רלוונטי הן למי שמוכר מוצרים ושירותים, והן לאדם שכיר שמנסה למכור את עצמו למעסיק. מדוע אנשים מבקשים הנחה? ישנן מספר סיבות שבגללן אנשים מבקשים הנחה: הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיסם. אין להם מספיק כסף לשלם על המוצר או השירות. הם חושבים שהמוצר או השירות אינם שווים את המחיר המבוקש. הנקודה האחרונה היא קריטית - לעיתים קרובות, כאשר הלקוח מבקש הנחה, זה לאו דווקא מפני שאין לו כסף, אלא מפני שהוא מעריך שהמוצר אינו שווה את הסכום שנדרש עבורו. מה קורה כשאתה נותן הנחה? כאשר אדם מעניק
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הנחה, איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הנחה, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ פילוסופי, אימון אישי לילדים נוער והורים, מומלץ בתחום הנחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 13:06:34 - wesi1