אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוצר לא מתאים ✔איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה:

לקוח A רוצה לרכוש מוצר ספציפי מסוים. בעקבות כך, הלקוח A משלם מקדמה ושומרים לו את המוצר הזה להשלמת העסקה (לדוגמא: בקשת רכישה ברכישת בית וכיו"ב).

במקרה בא לקוח B שגם הוא רוצה לרכוש את אותו המוצר הספציפי.

המוכר אומר ללקוח B, שהוא לא יכול לרכוש את המוצר, כי כבר לקוח A אחר הזמין את המוצר.

למחרת, לקוח A נסוג מהעסקה ולא רוצה לרכוש את המוצר, כי מבחינת לקוח A המוצר לא טוב עבורו. שזה בעצם אומר שלקוח B כן יכול עכשיו לרכוש את המוצר.

המוכר רוצה לומר ללקוח B שהמוצר זמין לרכישה.

השאלה היא:

מאחר שאמרנו ללקוח B שהמוצר כבר לא זמין במלאי כי המוצר היה שמור ללקוח אחר A, איך בעצם להסביר ללקוח B שהמוצר פתאום כן זמין לו לרכישה? כי אם המוצר זמין לרכישה, זה אומר שהלקוח A לא רצה לרכוש את המוצר, דהיינו, שהלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב לו. או שזה יכול לומר ששיקרנו את הלקוח B, כשאמרנו לו שלקוח A רצה לרכוש את המוצר. אז בעצם איך להציג ללקוח B, שהמוצר זמין לרכישה?

והתשובה היא, שיש כאן עובדה ופירוש:

העובדה היא שנאמר ללקוח B שהמוצר כרגע לא זמין בגלל שהוא נשמר ללקוח A.

עובדה שלקוח A ביטל את העסקה.

עובדה שאם לקוח A ביטל את העסקה, זה אומר שלקוח A חשב שהעסקה לא טובה עבורו, בהכרח. דהיינו, ביטול עסקה על ידי הלקוח, בהכרח מעיד שהלקוח חושב שהעסקה לא טובה לו.

עכשיו: זה שאם העסקה לא טובה ללקוח A, זה שזה לא אומר שהיא גם לא טובה ללקוח B, זה ברור וידוע. לדוגמא, הנעל לא מתאימה ללקוח אחד אבל היא כן מתאימה ללקוח אחר.

אלא מה, שבמקרה שלנו, לקוח B יכול לפרש כל מיני פירושים, למה לקוח A ביטל את העסקה. וכל ספק שיהיה ללקוח B לגבי העסקה, הוא יכול לחשוב שאולי גם לקוח A ביטל מאותה הסיבה וזה מגדיל את הסיכוי לכך שגם לקוח B לא ירצה לסגור את העסקה.

ולכן, נחזור שוב: אם לקוח מבטל עסקה, זה אומר בהכרח שהוא חושב שהעסקה לא טובה לו. אבל זה לא אומר בהכרח את מה שאולי לקוח B יכול לפרש.

כי יש פירוש אפשרי שלקוח A מבטל את העסקה כי היא לא טובה לו, בגלל שהוא רוצה לעשות איתנו עסקה אחרת שהיא עוד יותר טובה לו.

במילים אחרות, ניתן לפרש את ביטול העסקה על ידי הלקוח, כמשהו שמעיד ומראה סימן טוב עלינו ולא סימן רע. לדוגמא: הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא גילה שיש לו יותר כסף והוא רצה לרכוש נכס יותר יקר וכיו"ב. ובמהות הלקוח ביטל את העסקה, כי הוא חשב שיש מוצר אחר שהוא עוד יותר טוב עבורו, שהוא רוצה לרכוש אותו מאיתנו.

דהיינו, ביטול העסקה על ידי הלקוח, ניתן להציג אותו, בצורה שתראה שיש כאן הבעת אמון מצד הלקוח שביטל את העסקה. ולא בהכרח שביטול עסקה על ידי הלקוח, עשוי להעיד על חוסר אמון של הלקוח במוצר.

אבל יש כאן נקודה נוספת שצריכים לחדד, והיא: שאם נאמר ללקוח B, שלקוח A ביטל את העסקה כי הוא רצה לקחת דגם יותר טוב, זה בעצם לומר ללקוח B שלקוח A חושב שהמוצר לא מספיק טוב. ויתכן שהוא גם לא יהיה מספיק טוב עבור לקוח B, למרות שכנ"ל, זה שהנעל לא מתאימה למישהו אחד, זה לא אומר שהיא לא תתאים ללקוח אחר.

ולכן צריך לעשות הפרדה בין הסוג של לקוח A לסוג של לקוח B. כדי שלקוח B לא יחשוב שהחסרונות שלקוח A ראה במוצר, עשויים להיות חסרונות גם עבורו.

לדוגמא: לא נאמר, הלקוח רצה דגם יותר מתקדם עם יותר אפשרויות, בדבר שגם לקוח B יכול לא לרצות את הדגם הזה, כמו שלקוח A לא רצה אותו.

כן ננסה ליצור בידול בין הלקוחות. לדוגמא במקרה של רכישת נכס, נאמר: לקוח A רכש את הדירה להשקעה, בשונה ממך לקוח B שאתה רוכש אותה למגורים. ובמקרה שלו שהוא רוכש אותה להשקעה, היו ויש לו שיקולים שונים משלך, שלא אמורים להשפיע עליך.

או לדוגמא: לקוח A גילה שיש לו עוד תקציב, ולכן הוא החליט לרכוש נכס עוד יותר יקר בסכום יותר גבוה, כדי למנף את ההשקעה שלו.

וכאן כמובן כל מקרה לגופו. במובן שבכל מוצר אפשר למצוא את ההסבר, למה שמוצר שלא מתאים למישהו אחד, יתאים למישהו אחר, משיקולים שונים לחלוטין.

לסיכום: זה שלקוח מבטל עסקה, זה אומר שהוא חושב שהמוצר לא טוב לו. אבל אפשרי שהוא חושב שהמוצר הזה לא טוב לו, כי הוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר עוד יותר טוב לו.

וזה שמוצר לא מתאים למישהו, זה לא אומר שהוא לא מתאים למישהו אחר. בעיקר אם מדובר בסוג לקוח שונה, עם צרכים שונים, עם שיקולים שונים וכולי.

ולכן נאמר ללקוח B, שלקוח A הוא לקוח עם פרופיל לקוח וסוג לקוח אחר, שהוא גילה שהוא רוצה לרכוש מאיתנו מוצר אחר שעוד יותר טוב עבורו.

עם הדגשה לדוגמא, שלקוח A שם עוד יותר כסף אצלנו, שזה בעצם מביע עוד יותר אמון בעסק שלנו וכולי. בשונה מ: הלקוח רכש מוצר יותר זול / הלקוח רכש אצל המתחרים / הלקוח ויתר על המוצר וכיו"ב, ששם באמת יש לזה משמעות שלילית. בקיצור, עובדה ופירוש וגם כמובן ניתוח סיבתיות.
רכישת בית להשפיע קשה למכור מוצר יקר לשכנע איך להסביר אמון של הלקוח פירוש יותר טוב עובדה לפירוש כל מקרה לגופו המוצר איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך להסביר איך להסביר ללקוח איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה איך למכור איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו איך למכור מוצר ש איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו איך למכור מוצרים איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה איך לשכנע לקוחות ביטול בקשת רכישה ביטול עסקה ביטל בקשת רכישה בקשת רכישה הלקוח המוצר המוצר לא מתאים המוצר לא מתאים ללקוח הסבר הסברים לא מתאים ללקוח ספציפי לא רוצה לא רוצה לקנות לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרכוש מוצר לגרום ללקוחות להסביר להסביר ללקוח להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה למה הלקוח למה הלקוח ביטל את העסקה למה המוצר למה המוצר לא מתאים ללקוח למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי למה הנכס חזר למלאי למה לקוח אחר למה לקוח אחר ביטל עסקה למכור למכור ללקוח למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצר אחר למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו למכור מוצר ש למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו למכור מוצרים לקוח לקוח אחר ביטל עסקה לקוח אחר לא היה מעוניין לקוח ביטל את העסקה לקוח לא רוצה לקוח לא רוצה לקנות לקוח מבטל עסקה לקוח קודם ביטל בקשת רכישה לקוחות לקנות לרכוש לרכוש מוצר לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה לשכנע לקוחות מה המוצר שלך מוצר מוצר לא מתאים מוצר לא מתאים ללקוח מוצר לא מתאים ללקוח ספציפי מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי מוצר שלקוח אחר לא רצה מכירה מכירה חוזרת של מוצר נכס חזר למלאי נכס שחזר למלאי עסק עסקה עסקים רוצה רוצה לקנות רצון שכנוע
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
... לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח איך להפוך חיסרון של מוצר מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה? כאשר לקוח מביע התנגדות ... בצורה נכונה, ניתן להפוך את זה להבהרה שיכולה להפוך את המוצר לא מתאים רק במקרה הספציפי ולא באופן כללי. מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק? במצבים מסוימים, אם נגרום ללקוח להבין שהחיסרון שהוא ... חוויה אישית, לומר לו שזה רק בעיניו עלול לגרום לו להבין שהמוצר לא מתאים לו כלל. ההבנה שההתאמה היא סובייקטיבית ולא אובייקטיבית עשויה להיות הבעיה כשיש חוסר התאמה אמיתי בין הלקוח למוצר. מה עושים כשלא ... איך בתוך תפיסה סובייקטיבית של הלקוח שהוא אומר לי אישית המוצר לא מתאים איך בתוך זה יכולה להיות תפיסה אובייקטיבית וסובייקטיבית? מאוד פשוט כשהלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי לא נוח לי השאלה היא האם ... החיסרון שהלקוח סיפר על המוצר ותנסה להסביר ללקוח שלמרות שהמוצר לא מתאים לו אבל זה לא שהוא לא מתאים לו באופן אובייקטיבי, מה זאת אומרת לא מתאים לו באופן אובייקטיבי? לא שזה תמיד ככה לא שזה בכל מקרה ככה ... של סובייקטיבי כאילו מנקודת מבט מסוימת אתה יכול לחשוב שהמוצר לא מתאים לך אבל מנקודת מבט אחרת המוצר יכול להתאים גם לך. ולכן אני אסכם את הדבר ברגע שהלקוח אומר המנה הזאת לא טובה לי היא מלוחה מדי, ...
למכור לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות
... לקנות. ואפילו במקרים מסוימים, איש המכירות יכול לבחור גם לוותר על המכירה ללקוח, כי איש המכירות חושב המוצר לא מתאים ללקוח. ועל בסיס מה איש המכירות בוחר איך למכור ללקוח ומה לומר ללקוח? ואיך איש המכירות מחליט האם ועד כמה להתעקש מול הלקוח? התשובה היא, שזה בדרך כלל מתבצע ... שהרכב נראה מצוין. או לדוגמא איש מכירות שלא היה רוכש את המוצר, כי אין לו כסף לרכוש את המוצר או כי המוצר לא מתאים לו עצמו מסיבה כלשהי, איש המכירות הזה יתקשה הרבה יותר לרכוש את המוצר. כי איש המכירות, חושב, שהלקוח, חושב כמו שאיש המכירות חושב. והאמת היא, שהשתקפות ... שגם הלקוח חושב כך. וצריך להתאים את המכירה לעולם הפנימי של הלקוח, ולא לעולם של איש המכירות. וגם אם המוצר לא מתאים לך, אולי הוא כן מתאים ללקוח.? ...
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת שלילית על המוצר, ... למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? איך אני ... לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, אבל עדיין ... שזה אך ורק נכון? האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? אולי יש דרך כלשהי לשכנע אותו לא לחשוב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם הסיבה ... את המוצר, היא באמת רק בגלל שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? אולי יש עוד סיבות נוספות? אולי זה שהלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, זה רק ... שמסתיר סיבה אחרת? האם זה שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, האם זה ... המוצר הזה כאן ועכשיו, למרות שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם המחשבה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם הוא ... לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם יכול ... יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך ... שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר לא מתאים לו הוא לא צריך את המוצר? אולי בכל ...
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות? לדוגמא, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. זא שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח. ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות? 2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר? 3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח. ו 3 השאלות האלו, הן נוסחא כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל ...
דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
... לקוח, שהלקוח יכול לדוגמא לומר המוצר הזה לא מתאים לי, שזה בעצם דיבור בזמן כולל, שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך למה לא מתאים לך במוצר כרגע?. שזה בעצם אומר, שלא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי. דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. למה כרגע אתה חושב כך או אחרת. או לדוגמא שהלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי כעובדה. ואז במקום לומר לו למה המוצר לא מתאים לך, עליך לומר למה אתה אומר שהמוצר לא מתאים לך. שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד. ולפעמים דווקא מיקוד ולא הכללה של הרעיון, דווקא ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמא הלקוח אומר המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע. אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את המוצר. והרעיון הוא, שהסיבה להתנגדות שלו, היא ...
טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
... בהכרח רוצה שיהיה לך הכי טוב שאפשר. ולכן יש איזו שהיא נקודת איזון, של כמה היית רוצה למכור ללקוח, למרות שאולי המוצר לא מתאים לו. ולכן מצד האמת לא באמת צריכים לדבר עם הלקוח, בדיוק כמו שהיית מדבר עם החבר הכי ... רק את נקודת המבט שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח וזהו. ואני מדגיש את זה, כי הרבה פעמים, עסקה נופלת, לא בגלל שהמוצר לא מתאים ללקוח, אלא בגלל שאיש המכירות מנסה למכור ללקוח, במקום לנסות להבין את הלקוח. ולכן ...
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 1
... להקשיב לו, כיצד זה שהילד שלו לא מקשיב לו, הורה כזה, בהחלט מתייחס לילד שלו, גם כמו אל עבד. כי ברגע שהאדם מנסה למכור ללקוח איזה מוצר, והלקוח מסרב לקנות את המוצר, המוכר מבין, שאולי הלקוח לא מעוניין במוצר, ושאולי המוצר לא מתאים ללקוח. אבל המוכר, לא חושב שהלקוח מחוייב לקנות ממנו את המוצר. אלא הוא מבין, שללקוח יש בחירה חופשית ודעה עצמית ויכולת להחליט בצדק ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... ושלא בטעות יראה כאילו שאתה עושה את זה בצורה מלאכותית. כי זה עלול לגרום ללקוח לחשוד בך שאתה עושה עליו מניפולציה כלשהי, ושאולי בכלל המוצר לא מתאים לו, ושאתה רק מציג את הדברים, כאילו המוצר מתאים לו. ולכן צריך ...
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
... ויכול להיות משפיע על השומע? לעיתים כדאי לנסח את דברי האדם האחר בצורה פחות החלטית מכפי שהוא אמר בפועל, כדי לשתול ספק בראשו. למשל, אם לקוח טוען המוצר לא מתאים לי, אפשר לענות אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה לא מתאים לך. כך יוצרים תחושה שהשומע עצמו לא בטוח בטענה שלו, וזה פותח פתח להמשך שכנוע. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר שלקוח אחר לא היה מעוניין בו? מכירה חוזרת של מוצר, אחרי שלקוח קודם ביטל בקשת רכישה, איך להסביר ללקוח אחד למה לקוח אחר ביטל עסקה? איך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה אותו? למה הלקוח ביטל את העסקה? ביטול בקשת רכישה, נכס שחזר למלאי, איך למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו? לקוח מבטל עסקה, לקוח לא רוצה לקנות, למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? מוצר שלא מתאים ללקוח ספציפי, למה הנכס חזר למלאי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המוצר לא מתאים, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: המוצר לא מתאים, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, אימון אישי, מאמן עסקי בנושאי המוצר לא מתאים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2031 שניות - עכשיו 27_05_2025 השעה 22:03:59 - wesi1