אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הלקוח תמיד צודק ✔טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק?
וכאן אבאר, כי איש מכירות טוב, יש לו מראש תשובה טובה לכל התנגדות אפשרית של הלקוח. תשובה כל כך טובה, שמסבירה ללקוח, למה עליו לקנות את המוצר הזה, דווקא בגלל הסיבה שבגללה הלקוח חושב שהוא לא אמור לקנות את המוצר, וכמו שהסברתי את זה במקום אחר.

יחד עם זאת, יש לציין ולהסביר, כי לא משנה כמה אתה כאיש מכירות, חושב שאתה חכם / צודק / יודע מה טוב ללקוח / מבין את הלקוח יותר טוב ממנו וכולי. ולא משנה כמה את חושב שהלקוח לא תמיד צודק, כי הלקוח באמת לא תמיד צודק, אעפ"כ עליך לדעת, כי גם אם אתה צודק, וגם אם הלקוח טועה. וגם אם הלקוח טיפש גמור ואתה חכם מוחלט, ואתה יודע בדיוק מה נכון ללקוח וכולי, אעפ"כ אין מצווה להראות ללקוח שהוא טועה.

המטרה בתהליך מכירה, היא למכור ללקוח את המוצר. ולא בהכרח שאם תראה ללקוח שהוא טועה ושאתה צודק, לא בהכרח שזה ישרת את המטרה של המכירה. כי יכול להיות שזה יפגע באגו של הלקוח וכיו"ב, ואז הלקוח דווקא ירגיש רע ולא ירצה לקנות ממך את המוצר. לא בגלל שהמוצא לא מתאים לו, אלא בגלל שרע לו בתהליך המכירה, דווקא משום שהראית לו שהוא טועה.

ולכן עליך כאיש מכירות לזכור, שגם אם אתה יכול בשלוף להביא ללקוח...
התנגדויות בתהליך מכירות תמיד צודק למכור יותר התנגדויות מכירה להסביר התנגדות בשיחת מכירה בטלפון מטרה לענות מי צודק מה הכי נכון הלקוח איך לא לצאת צודק איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש טוב איך לגרום ללקוח שלך איך להרגיש טוב איך למכור איך לענות ללקוח איך לצאת צודק איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות הלקוח הלקוח לא תמיד צודק הלקוח תמיד צודק התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות הלקוח התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות הלקוח טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדות טיפולים לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש טוב לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להרגיש טוב למה לגרום ללקוח למכור למכור יותר לענות לענות ללקוח לצאת צודק לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח להרגיש טוב לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות מה לענות ללקוח מה נכון לענות מטופל מטופלים מטפל מי צודק צודק תמיד צודק
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
... לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק איך לקבל שירות טוב יותר? אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך ... כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון הלקוח תמיד צודק. אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם ... שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
...לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח. כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו? כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית...
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
...אילו הנחות משותפות ואילו לא. כך לדוגמה, אם אתה טוען שטוב יותר להגיע לשלום רשמי וחתימה עם הפלסטינים, אבל הצד השני חושב שהעיקר הוא שיהיה טוב ולא חשוב אם יש חתימה או לא, חשוב לברר למה הוא חושב כך. האם הוא לא מסכים עם ההנחה שחתימה רשמית מביאה תועלת, או שאולי הוא פשוט חושב שהתוצאה הסופית חשובה יותר מההסכמה הפורמלית? מדוע לא כדאי להתעקש להיות צודק? אליעד מסביר בהרחבה שהתעקשות להיות צודק גורמת לאנשים להפסיק להקשיב לצד השני ולהתחיל לחזור שוב ושוב על אותם הדברים, ללא הצלחה. כשמישהו מתעקש על צדקת דבריו, הוא...
איך להיות יותר חכם? איך לגלות שאתה טועה? איך לא לנצח בוויכוח? איך לא להיות נצחן? איך לעזור לאנשים לתקן אותך? איך לצאת חכם ולא לצאת צודק? איך תהיה חכם ואל תהיה צודק? ווכחנות, הנצחנות אינה סובלת את האמת, איך לא להתנצח? בירור האמת, איך לנהל דיונים? ניהול דיונים
...חוסר ביטחון ושל היסוס, כדי להגדיל את הסיכוי שינסו לתקן אותך גם אם בצדק או בטעות. לדוגמה, תשתמש הרבה במילים של: לדעתי, אם הבנתי נכון, לפי מה שהבנתי, נראה לי, יכול להיות ש, יש אפשרות ש, אם אני לא טועה וכיוב. דבר בצורה של בן אדם חסר ביטחון שמהסס ושלא בטוח בעצמו. כך זה מגדיל את הסיכוי לכך שהצד השני ירגיש בנוח לתקן אותך ולנסות לעזור לך לראות האם והיכן אתה טועה. כי מי שמדבר במוחלטות ובביטחון עצמי, מגדיל את הסיכוי לכך שלא ירצו לתקן אותו, כי אנשים בדרך כלל מעדיפים לא להיכנס לוויכוח. וכך כמובן זה מגדיל את...
תקשורת בין אישית, מה אנשים רוצים לשמוע? מה לענות לאנשים? מה נכון לענות? לנהל שיחה, ניהול שיחה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לשנוא אותך, לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך
תקשורת בין אישית, מה אנשים רוצים לשמוע? מה לענות לאנשים? מה נכון לענות? לנהל שיחה, ניהול שיחה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לשנוא אותך, לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך
...- default שואלים אותך הצלחת בעבודה? תגיד כן אם יש אפשרות שהצלחת או לא תגיד כן. אני לא מדבר עכשיו אם לשקר או לא אני מדבר מההיבט של מה יעשה יותר טוב לצד השני, מאיזה שיחה יהיה לו יותר טוב מהשיחה שאמרת לו טוב לי או מהשיחה שאמרת לו רע לי? ש: אבל אני אומר לך אנשים שאני פשוט אומר להם רע להם. אליעד: תן לי להמשיך את המשפט, אז ה - default התשובה הגנרית אומרת אם אתה צריך להמר תן את התשובה החיובית למה כי אנשים בברירת מחדל יעדיפו לשמוע שטוב לך כי ככה הם מזדהים עם הטוב שלך ואז טוב לך טוב גם להם, אתה אומר למישהו...
למה השכל לא תמיד צודק? ולמה מאמץ לא תמיד מוביל לתוצאות?
...אומרת שהתוצאה טובה או נכונה. והנכונות של התוצאה, היא לא תלויה בכמה מאמץ הושקע כדי להגיע אליה. כי לא כל מאמץ, מוביל לתוצאה הטובה ביותר. כי לפעמים לדוגמה לא צריך בכלל להתאמץ, כי הכל טוב כפי מה שהוא. והאדם מתאמץ ומגיע לתוצאות כלשהן. ונדמה לאדם שבגלל שהוא התאמץ, הרי שהתוצאה שהוא הגיע אליה, כנראה שהיא טובה. למרות שמצד האמת, כל המאמץ כולו היה מיותר. ולא רק שהוא היה מיותר, אלא שהוא גם גרם נזק. כי כאשר דבר עובד, אז לא צריך לגעת בו כדי לשנות אותו. ולפעמים כאשר הכל כבר טוב, והאדם מנסה להתאמץ לשנות את המציאות...
טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
...שצריך לזעזע את האדם השני, כדי להעיר אותו מהשינה שלו). ולכן עליך להביע הזדהות עם הדעה הנגדית של האדם השני. ועליך לנסות לגרום לו להבין את עצמו. ולהבין למה באמת הוא חושב כך ולא אחרת. ולגרום לו לראות את כל התמונה המלאה כולה, שהיא כמובן כוללת גם את הצד שלך. והרעיון הוא, שלמטבע יש שני צדדים. וכאשר אתה רוצה לגרום לאדם אחר לראות גם את הצד שלך, או אפילו לגרום לו לראות רק את הצד שלך, לשם כך באפשרותך לשלול לגמרי את הצד הנגדי, ולגרום לאדם השני, לחיות בהכחשה ובהדחקה של הדעה שלו. אבל בו זמנית באפשרותך גם, להביע...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
...לסיבה שהוא אמר, אבל שבעצם היא תהיה שונה מהסיבה שהוא אמר. בכך שהיא תהיה חלשה יותר. כי קיימת אפשרות להכניס ללקוח את המחשבה, שהוא לא רוצה את המוצר, מסיבה אחרת שהיא סיבה חלשה הרבה יותר. אבל אם הלקוח יקלוט שזאת לא הסיבה שאותה הוא אמר, זה עלול ליצור אצל הלקוח חוסר אמון + זה עלול לגרום לכך שללקוח עכשיו תהיה סיבה נוספת לכך שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר. ולכן רצוי לחפש סיבה אחרת, שהיא מצד אחד תהיה דומה לסיבה המקורית של הלקוח. אבל מצד שני שהיא תהיה חלשה יותר מהסיבה שאותה הלקוח אמר. ואחרי שמוצאים את הסיבה הזאת...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
...רצוי מאוד להמשיך לנהל איתו את השיחה, כאשר אפשר לחזור על ההתנגדות שלו, אבל רצוי מאוד להשמיט את הסיבה שבגללה הוא התנגד לרכישת המוצר. דהיינו, אם הלקוח אומר לדוגמה אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כרגע מספיק כסף, אז אפשר להמשיך איתו את השיחה ואפילו לדבר על ההתנגדות שלו, אבל בלי להזכיר את הסיבה של ההתנגדות שלו. כגון לדוגמה לומר לו הבנתי שאתה לא רוצה לקנות את המוצר. האם אתה חושב שיש דרך שבכל זאת תקנה את המוצר?. וההבהרה שלי כאן, היא לא מה לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר, אלא מה לא לומר ללקוח שמתנגד...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
...ההתנגדות שלו, ולחזור אחריה מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה למה. לדוגמה: הלקוח אומר שהוא בשום פנים ואופן לא יקנה את המוצר הזה. פשוט לשאול אותו, למה אתה אומר שאתה בשום פנים ואופן לא תקנה את המוצר הזה. בדוגמה הזאת, פשוט לקחנו את ההתנגדות של הלקוח, והוספנו אליה את השאלת למה בהתחלת המשפט. וזה בעצם גורם ללקוח לתהות על הסיבה שבגללה הוא לא רוצה את המוצר. ואז כאשר תת המודע של הלקוח, שומע את המשפט של למה הוא לא רוצה את המוצר, זה בעצם הופך את הדעה שלו, מדעה מחויבת, לדעה שהיא רק דעה אפשרית בלבד. וכאן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הלקוח תמיד צודק, מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הלקוח תמיד צודק, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, אימון אישי לילדים נוער והורים, טיפול רגשי בתחום הלקוח תמיד צודק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6875 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 05:55:16 - wesi1