... רבות, אליעד כהן מציע שיטה ברורה ופרקטית: ראשית, יש לקחת דף ולרשום את כל הדילמות וההחלטות שיש לכם. למשל: האם להתפטר או לא? מתי להודיע על ההתפטרות? האם לבקש פיצויים?
האם להתחיל לחפש עבודה חדשה? לאחר שרשמתם את כל הדילמות שלכם, השלב הבא הוא לתעדף את ההחלטות. לא כל הדילמות שוות בחשיבותן. המטרה היא לזהות מהי ההחלטה המרכזית או החשובה ביותר, זו שמשפיעה על כל שאר ההחלטות. דוגמה לכך: השאלה האם בכלל לעזוב את העבודה חשובה יותר מהשאלה
האם להתחיל לחפש עבודה אחרת. אין טעם להשקיע אנרגיה בשאלה הפחות חשובה לפני שהחלטתם לגבי ההחלטה המשמעותית ביותר. לאחר התיעדוף הראשוני, ...