... רוצה להרגיש טוב, והאדם בדרך כלל מעדיף לפעול מתוך מקום של אהבה ולא של פחד. וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור למישהו משהו, צריכים לחשוב על חוויית הלקוח בתהליך המכירה. דהיינו, האם הלקוח מקבל מאיתנו
דרייב חיובי לסגור עסקה, כי ככה יהיה לו יותר טוב, או שכדאי לו לסגור עסקה, כי אם לא, אז יהיה לו יותר רע. דהיינו, שיש הרבה פעמים שמנהל המכירות מנסה לשכנע את הלקוח לקנות, על ... ללקוח לחתום על איזה מסמך ועל איזו בקשת רכישה כלשהי, עם איזה קנס כלשהו, שהלקוח יקבל, אם הוא לא יחתום על העסקה באופן מלא. שאז ללקוח יש סנקציה, של מה יקרה אם הוא לא יחתום על העסקה. שגם אז,
הדרייב של הלקוח לחתום, הוא בגלל פחד מהקנס שהוא יקבל אם הוא לא יחתום על העסקה. או לדוגמה שמכניסים ללקוח כל מיני שיקולים של משא ומתן בחוסר תום לב, במובן שאומרים ללקוח שאסור לו ...