אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דעת ✔יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס למתחרים שלך, בפני הלקוח שלך. דהיינו, איך אתה אמור להתייחס למתחרים שלך, כאשר אתה מדבר עליהם עם לקוח שלך. האם ועד כמה אתה אמור לומר עליהם דברים טובים או רעים?

ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני שיקולים, אבל כאן נסביר, על סיטואציה שקריטי והכרחי שהמוכר ישבח ויגיד דברים טובים על המתחרים שלו, ונסביר מתי אם המוכר יגיד דברים רעים על המתחרים שלו, הרי שזה יגרום לו לנזק והרוכש לא ירכוש ממנו את המוצר?

וברמת העיקרון, כאשר מדברים איתך על המתחרים שלך, לפעמים אתה צריך לומר עליהם דברים רעים ולפעמים דברים טובים ויש בזה כל מיני שיקולים.

אבל אחד השיקולים באיך שאתה אמור להתייחס למתחרים שלך, הוא גם במה שאתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. דהיינו, אם הלקוח שלך חושב דברים טובים על המתחרים שלך, אז יכולה להיות סיטואציה שאם אתה תגיד דברים רעים על המתחרים שלך, גם אם הם נכונים, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך, יחשוב שאתה משקר אותו ולא אומר את האמת, בנוגע למתחרים שלך ואז הוא יכול לחשוב שאתה משקר ומטעה אותו גם בנוגע אליך.

במילים אחרות, כאשר אתה מדבר על המתחרים שלך עם לקוח, תנסה לחשוב מה אתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. ותנסה לחשוב מה לדעתך הטווח שריאלי שאתה תשכנע את הלקוח שלך, לגבי המתחרים שלך. דהיינו, נסה להבין האם ועד כמה הלקוח שלך בטוח בדעה שלו לגבי המתחרים שלך.

ואני לא נכנס כאן לעניין של איך להשפיע על הלקוח לבחור בך ולא במתחרים שלך, שזה עוד נושא. אני מדבר בכללי, על השיקול של איך הלקוח תופש את המתחרים, ביחס לאיך שאתה מדבר על המתחרים שלך.

וברמת העיקרון דע, כי אם תגיד על המתחרים שלך משהו ששונה מהותית ממה שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. אא"כ כמובן תצליח לשכנע בזה את הלקוח שלך.

כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך, שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם להפך, אם הלקוח שלך חושב שהמתחרים שלך רעים, ואתה תגיד בטעות משהו טוב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. כי הלקוח יכול לחשוב שאתה שקרן.

במילים אחרות, כמו שלא הגיוני שתגיד ללקוח שלך משהו שהלקוח שלך יחשוב שאתה טועה ומשקר בכל תחום שהוא, ככה צריכים לזכור שיתכן שללקוח שלך יש דעה מוקדמת על המתחרים שלך. ויתכן שהוא מתייחס אליה כאל עובדה. ואז אתה צריך לשים לב, שאתה מסונכרן עם הלקוח שלך, גם במה שאתה אומר על המתחרים שלך.

ואוסיף: יתכן שהלקוח ירצה אותך, כי אתה מתאים לו, למרות שהוא יחשוב דברים טובים על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח חושב שהמותג של המתחרים יותר טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות.

ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את המתחרים שלך.

אבל כאן אני מחדד, שהדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, וההתאמה של הדעה שלך לדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, עשויה לגרום לכך, שגם אם הלקוח רוצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי המתחרים שלך וגם לגבי שאר הדברים שאתה אומר לו.

ולכן כאשר מדברים על המתחרים שלך אז לפעמים צריכים ללכלך על המתחרים שלך ולפעמים צריך גם להמליץ על המתחרים שלך, אבל צריכים לקחת בחשבון גם את מה שהלקוח חושב על המתחרים, בהקשר של יצירת התאמה עם הלקוח / יצירת אמון עם הלקוח / איך לגרום ללקוח לסמוך עליך וכולי.
לשכנע לקוחות טוב ורע למה ממך ולא מהמתחרים שלך להצליח לשכנע צרכי לקוח מותג לאתר את צרכי הלקוח מיתוג איתור הצרכים של הלקוח בידול מהמתחרים לגרום ללקוח לרכוש ממך איך הלקוח שלך חושב איך להתייחס איך להתייחס למתחרים איך להתייחס למתחרים שלך איך ליצור אמון עם לקוח איך ללכלך על המתחרים איך ללכלך על המתחרים שלך איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח לרכוש אמון אמון עם הלקוח אמון עם לקוח אמונה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך דברים טובים דברים טובים על המתחרים דברים רעים דברים רעים על המתחרים דעת האם ללכלך על מתחרים הדעה של הלקוח על המתחרים הדעה של הלקוח על המתחרים שלך הלקוח הלקוח שלך המתחרים שלך יחס למתחרים יחס למתחרים שלך לא מהמתחרים שלך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרכוש ממך לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים לגרום ללקוחות להתייחס ליצור ליצור אמון ליצור אמון עם הלקוח ליצור אמון עם לקוח ליצור סנכרון עם הלקוח ליצור סנכרון עם לקוח ללכלך ללכלך על המתחרים שלך ללכלך על מתחרים למה ממך ולא מהמתחרים למה ממך ולא מהמתחרים שלך לקוח לקוח חושב לקוחות לרכוש לשבח את המתחרים לשבח את המתחרים שלך לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוחות מה דעתך על המתחרים מה דעתך על המתחרים שלך מה הלקוח חושב מה הלקוח חושב על המתחרים מה הלקוח חושב על המתחרים שלך ממך ולא מהמתחרים מתחרים מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים מתי לומר דברים טובים על המתחרים מתי לומר דברים רעים על המתחרים נאמנות סנכרון
תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך?
... ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך? ובו יתבארו סוגים שונים של תלמידים, ... תלמידיו כלל. ותלמיד אמיתי, הוא רק זה שאין חילוק בין דעתו של התלמיד לבין דעתו של רבו. כי כל זמן שהתלמיד הוא עדיין ... תלמיד של טעות. כי הוא רק טועה לחשוב, שהוא לומד את דעת רבו האמיתית. ואילו היה האדם לומד את דעת רבו באמת, הרי שדעתו הייתה נכללת בדעת רבו, ולא היה שום חילוק בינו לבין דעת רבו. ושלמות התלמיד, היא כאשר אין שום חילוק, בין דעתו לבין דעת רבו. כי כל זמן שדעת הרב נפרדת מדעת התלמיד, דהיינו, שהתלמיד רואה את דעת הרב, כחיצונית וכנפרדת מדעתו האישית שלו, ... הרי שהאדם הזה, הוא תלמיד של טעות. כי הוא לא מבין את דעת רבו, אפילו לא ברמת האמונה והדמיון בלבד. ... של אמת, הוא רק זה שמשיג בשכלו את שכל האחדות, שאז דעת התלמיד, מתאחדת עם דעת הרב. אבל עד שדעת התלמיד ודעת הרב ... התלמיד משיג בכח המדמה שלו ובדמיון ובאמונה שלו, את דעתו של רבו. שבעיניו של התלמיד, היא עדיין ... התלמיד מכוון את כל עומק מחשבתו ורצונו, להבין את דעת רבו, שנפרדת מכל שאר השכלים שבעולם, רק ... תלמיד של טעות. משום שהוא לא מבין ולא באמת לומד את דעת רבו. כי האדם, לא לומד את דעת רבו מנקודת המבט של רבו, אלא את דעת רבו, מנקודת המבט האישית שלו (של התלמיד). והשגת הרב, את דעת עצמו, רחוקה כרחוק מזרח ממערב, מהשגת התלמיד את דעת רבו. והתלמיד לומד את דעת רבו, כפי מה שהוא משיג אותה. למרות שהיא ... והזמן, שהם גם אלוהים, שהוא האחדות של המציאות. והשגת דעת הרב בשלמות, היא בסך הכל הבנת האדם את ... השורש. כי השורש של הכל, הוא אחד. והתלמיד שלומד את דעת רבו, הוא לומד את דעת האני האמיתי שלו עצמו. וכל השכלים ... האדם להיות מי שהוא באמת? וכיצד יוכל האדם להתאחד עם דעת רבו? תשובה: על ידי זה שהאדם יכפור בדעת ... של החכם, שמלובש במילים במחשבות ובצמצומים שונים. ואז דעת התלמיד, נכללת בדעת רבו, שהוא האני ...
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
... משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס? לפעמים, ... ניהולך. מדובר בסיטואציה עם היבטים חשובים שיכולים להשפיע על ההתייחסות של הבוס גם אליך כמנהל וגם אל העובדים שלך. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים, חשוב להבין שהדברים שאתה אומר עשויים להכתיב את הדרך בה הבוס יתייחס אליהם, וגם אליך. מה המשמעות של להמליץ על עובד? כשאתה ממליץ בחיוב על עובד, אתה למעשה ... כדי להימנע מההשלכות השליליות של המלצות קיצוניות, חשוב למצוא איזון בין שיבוח העובדים לבין הצגת תחומים שדורשים שיפור. חוות דעת נכונה היא כזו שתשדר שליטה בניהול תוך הצגת אחריות על ביצועי העובדים. כלומר, כאשר אתה מדגיש את היתרונות של העובדים שלך, חשוב לא להתעלם מהתחומים שצריך לשפר. לכן, ... לחשוב על ההשלכות האפשריות ולהבין שהמלצה חיובית מדי או שלילית מדי עשויה להשפיע על איך הבוס יתייחס אליך ואל העובדים שלך. חוות דעת מקצועית ומאוזנת יכולה לשפר את מעמדך ולהבטיח את ההערכה המקצועית שאתה שואף לה. חוות דעת על עובדים משוב לעובדים המלצה על עובדים ניהול עובדים איך לתת חוות דעת אחריות המנהל על ביצועי העובדים איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס? לעיתים, כמנהל, אתה נדרש להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה שיש לה היבטים שונים והשלכות משמעותיות. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים שלך, חשוב להבין שהדברים שאומרים עשויים להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס הן אל העובדים והן אליך כמנהל. לקיחת אחריות על העובדים כאשר אתה ממליץ בחיוב על ... בהמלצה כדי להתמודד עם הדילמה הזו, חשוב למצוא את האיזון. להדגיש את היתרונות של העובדים תוך ציון תחומים לשיפור, ולנסח את חוות הדעת באופן מקצועי ולא קיצוני לכאן או לכאן. ההמלצה צריכה להיות כזו שתשדר גם שליטה בניהול וגם אחריות על העבודה שלהם. לסיכום, לפני שאתה ממליץ על עובד בפני הבוס שלך, כדאי ... לקחת בחשבון שהמלצה חיובית מדי או שלילית מדי עלולה להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס אליך ואל צוות העובדים שלך. ניהול נכון של חוות הדעת שלך יכול לשפר את מעמדך ולהבטיח הערכה מקצועית יותר מצד הבוס. ניתן להיכנס לאתרים רלוונטיים ולחפש מידע נוסף על נושאים כמו ניהול עובדים, חוות דעת על עובדים ומשוב לעובדים. שיהיה בהצלחה! ...
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ... להציג את החיסרון בצורה שתקטין התנגדות ותסיט את תשומת הלב ליתרונות. ישנן טכניקות שונות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות. איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון? דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא ... מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה, המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים ... עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו ... ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, עצרו ושאלו - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתכם מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב? כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב ... להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות. איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון? דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא ... מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה נוספת היא לאחר הצגת החיסרון, לשאול מיד שאלה שמסיטה את תשומת הלב. לדוגמה: המוצר הזה מגיע עם אחריות של שבועיים ... עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. אבל כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל ... ואז מיד מדגיש יתרון, או שואל שאלה שמסיטה את תשומת הלב, שימו לב לכך. ייתכן שהיתרון שמציגים לכם הוא רק הסחת דעת מהבעיה האמיתית. לכן, כשמציגים לכם מידע, נסו לעצור ולשאול - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתי מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך אפשר להציג מוצר עם חסרונות. כשאני מדבר על מוצר עם חסרונות הכוונה כל ... שאלה שהשאלה עצמה יש בה יתרון עבורו. זאת אומרת המהות היא כזאת אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו מהחיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו באמצעות שאלה לדוגמה, כי מה יותר מסיח את דעתו של בן אדם שמספרים לו משהו או ששואלים אותו שאלה? כששואלים אותו שאלה, למה? כי כששואלים אותו שאלה הוא בעצם צריך לחשוב על ... במה ששאלנו אותו, להתרכז במה ששאלנו אותו זה אומר להתרכז פחות בחיסרון. אבל אנחנו גם רוצים למכור לו את הסחת הדעת, אנחנו רוצים לגרום לו לרצות לחשוב על הדבר שבאמצעותו אנחנו מנסים להסיח את דעתו ולכן לדוגמה אנחנו נשאל אותו שאלה שהשאלה עצמה תעשה לו טוב. לדוגמה כמטאפורה נגיד סתם דוגמה, נגיד אמרנו לבן אדם אתה יודע ... לב שלפני רגע אמרו לו את מה שבכלל הוא לא רוצה אותו. ואתם השומעים כשמישהו עושה לכם טוב או כשמישהו מנסה להסיח את דעתכם תשימו לב שהרבה פעמים הטוב הזה הוא רק הסחת דעת. כשמישהו אומר מידע ופתאום הוא מביא איזה משהו טוב אולי משהו הטוב הזה הוא בכלל סוג של הסחת דעת מאיזה חיסרון אחר. אז שלא יעבדו עליכם. ...
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
... ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול ... ברור להם לגמרי מה עליהם לעשות. לכן, השלב הראשון הוא לשאול את העובד בצורה מפורשת ולבדוק אם הבין את כל הפרטים של המשימה. מדוע חשוב לשאול את דעתו של העובד על המשימה? מעבר לווידוא הבנת המשימה, אליעד כהן ממליץ לקבל את דעת העובד על המשימה עצמה. כלומר, לאחר שווידאתם שהמשימה ברורה לעובד, מומלץ לשאול אותו מה דעתו על המשימה - האם היא הגיונית, האם הוא חושב שהמשימה נכונה או לא ... שיהיה בצוות שלכם, הוא עובד שמפעיל חשיבה ובוחן את המשימה לעומק. עובד כזה אומר לעצמו האם המשימה הזו באמת הגיונית?, ומעביר לכם כמנהלים את דעתו - גם אם היא ביקורתית. מנהל גרוע הוא מנהל שלא רוצה לשמוע שום ביקורת ורוצה שהעובדים פשוט יבצעו את מה שנאמר להם. מנהל טוב, לעומת זאת, שואף לכך שהעובדים ירגישו חופשיים לומר את דעתם בכנות, גם אם היא ביקורתית, כדי לגבש את הדרך הטובה ביותר לביצוע ... אומרים את המילה האחרונה, אבל עדיף שתהיו פתוחים לשמוע משוב של העובד. למה עובד נמנע מלהביע דעה כנה על משימה? רבים מהעובדים נמנעים מלהביע את דעתם הכנה לגבי המשימה מכיוון שהם חוששים לפגוע באגו של המנהל, או ... יכולים לקרות בדרך. שיחה כזו הופכת את המשימה למשהו חי ודינמי יותר, ולא רק הוראה יבשה שמועברת לעובד ללא המשך. האם כל עובד צריך לתת חוות דעת על המשימה? באופן כללי, ככל שהעובד נמצא בדרגה גבוהה יותר, כך חשוב יותר לקבל ממנו חוות דעת וביקורת על המשימה שנתתם לו. עובדים בדרגות בכירות בדרך כלל בעלי ראייה רחבה יותר, ולכן דעתם וביקורתם חשובות ביותר. לעומת זאת, מעובדים בדרגות נמוכות יותר, נצפה בדרך כלל שיבצעו את המשימה כפי שניתנה להם, עם פחות שיקול דעת או ביקורת. זהו חלק מהשיקול הכללי שעליכם לעשות בעת ניהול ... מה התוצאה של הקצאת משימה בדרך נכונה? כאשר מקצים משימה לעובד בדרך שאליעד כהן מתאר - הכוללת שיחה מפורטת, הבנה מלאה של המשימה, קבלת חוות דעת מהעובד ודיון על אופן ביצועה - הסיכוי שהמשימה תבוצע לשביעות ... מגביר את האפקטיביות של העובד ומשפר את התוצאות של העסק כולו. איך לתת משימות לעובדים? ניהול משימות בארגון איך לנהל עובדים בצורה נכונה? מה דעת העובד על המשימה? ניהול מנהלים בארגון איך לשפר ביצועי עובדים? ...
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
... עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון מה הטעות ... כי הוא עסוק בהוראה אחרת ממנהל שונה. זה פותח פתח לתירוצים ולהעברת אחריות בין המנהלים, כך שלעיתים אף אחד לא יודע מה באמת קורה עם המשימות. העובד מתחיל להפעיל שיקול דעת מה לעשות קודם, במקום לבצע את המשימות לפי סדר עדיפויות אחד ומוגדר. הדמיית מצב עם שני ... מתקשרים ביניהם, או פונים למנהל הישיר של אותו עובד. כך, לכל משימה יש אחראי מוגדר שיודע מה הציפיות וכמה זמן העובד באמת צריך להשקיע בה. העובד לא צריך להפעיל שיקול דעת בין משימות סותרות, וכל תהליך העבודה הופך שקוף וברור יותר עבור כולם. מדוע עובד עשוי ...
אחרי רבים להטות - מדוע דעת הרוב חשובה? ומה המשמעות של מה שכולם חושבים?
... רבים להטות - מדוע דעת הרוב חשובה? ומה המשמעות של מה שכולם חושבים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי דעתו של האדם מושפעת ממה שכולם חושבים. לאדם חשוב מה שחושבים עליו וכיוב. והאדם מגבש את דעתו, גם לפי מה שכולם חושבים. וברגע שהאדם לא ... שהרוב לא צודקים? ומהי מהות העניין של חשיבות דעת הרוב? והעניין הוא, כי יש אמת. והאמת היא ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את המותג שלך. תרחיש כזה ... מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם ...
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
... ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם ... על מה התכוונתם בהצעת המחיר, שאולי יש כל מיני דרכים לפרש אותה. ויתכן גם ששופט בבית משפט יאמר שאומד דעת הצדדים היה משהו מסוים, למרות שבהצעת המחיר כתוב אחרת. דהיינו, שהשופט יכול לפסוק שהצדדים סיכמו שונה ממה שכתוב בהצעת המחיר. אבל אלו מקרי קצה, כאשר ברמת העיקרון, הצעת ...
עמידה מול קהל, פחד קהל, מנהיגות, איך להנהיג אנשים? איך להשפיע על אנשים? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על מישהו? רטוריקה, דיבייטינג
... יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לנצח בויכוח? איך לגרום לאנשים להאמין בך? איך ליצור אמון אצל אנשים? איך לשנות דעת קהל? איך לשנות דעה של מישהו? איך להשפיע על ... טיפ, כיצד באפשרותך לשכנע אנשים ולגרום להם להסכים איתך. גם במצבים שבהם אתה מנהל דיון מול קהל וברצונך לשכנע אותם במשהו, נגד דעתו של נואם אחר מישהו אחר מהקהל, וגם במקרה שאתה ... זאת ושלמרות זאת, אתה לא מסכים איתו. לדוגמה, נניח שמישהו טוען שצריך לעשות X. ואתה טוען שלא צריך לעשות X. אם רק תחזור על דעתך שלא צריך לעשות X, ולא תראה לאנשים השומעים, שאתה הבנת היטב גם את דעתו של האדם השני, שאומר שכן צריך לעשות X, הם ... לחשוב, שאתה חושב את מה שאתה חושב, כי לא הבנת את הדעה שמנוגדת לדעתך. ושאם רק היית מבין גם את הדעה השנייה, הרי שהיית משנה את דעתך. וגם אם הטיעונים שלך מאוד חזקים ושל השני ... העיקר הוא, שהם הבינו שאתה מבין את כל הדעות, ובכל זאת חושב את הדעה שלך. אז מה בעצם הבנו, שאם תתעלם מהדעה הנגדית ותציג רק את דעתך, מישהו יכול לחשוב שאתה נוקט בדעתך, כי לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: דעת, האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דעת, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בתל אביב, מאמן למציאת עבודה, טיפול אישי מומלץ בתחום דעת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 17:18:12 - wesi1