אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תעדוף משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תעדוף משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת ניהול זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה
איך לתעדף משימות בצורה יעילה?

כאשר יש לנו רשימת משימות לביצוע, אנו נדרשים לקבוע סדר עדיפויות ולהחליט איזו משימה יש לבצע קודם ואיזו משימה ניתן לדחות לאחר כך. תהליך זה נקרא תעדוף משימות, והוא חיוני לניהול זמן אפקטיבי ולהשגת המטרות בצורה מסודרת ויעילה.

כיצד לבצע תעדוף נכון של משימות?

כדי לתעדף משימות באופן יעיל, כדאי ואף מומלץ להוסיף לכל משימה כמה פרטים חשובים שיעזרו לנו להחליט על סדר הביצוע:
  • הערכת זמן המשימה:

    לכל משימה כדאי לרשום הערכת זמן משוערת לביצוע. גם אם לא יודעים בדיוק, ניתן לציין טווח של "לפחות" ו - "לכל היותר". למשל, אם משימה מסוימת עשויה לקחת בין 10 ל - 30 דקות, נוכל לתכנן בהתאם. מידע זה עוזר לנו להבין אילו משימות קצרות ואילו משימות עשויות לדרוש יותר זמן ומשאבים.
  • דדליין (תאריך יעד) של המשימה:

    אם יש למשימה מועד סיום מחייב, חשוב לציין זאת ליד המשימה. דדליין קובע מתי המשימה חייבת להיות מושלמת. למשל, אם יש משימה שחייבים לסיים עד השעה 14:00, גם אם היא לא חשובה במיוחד, היא תקבל קדימות על פני משימות ללא דדליין קרוב.
  • השוואה בין חשיבות לדחיפות:

    לא כל משימה דחופה היא גם החשובה ביותר, ולהיפך. לכן, מומלץ להבחין בין משימות דחופות (שיש להן דדליין קרוב) לבין משימות חשובות (שיש להן השפעה גדולה על המטרות שלנו). לדוגמה, תשלום חשבון חשמל בזמן עשוי להיות דחוף, אך תכנון אסטרטגי לעסק עשוי להיות חשוב יותר בטווח הארוך.
  • משימות קצרות מול ארוכות:

    לעיתים, משימות קצרות שדורשות מעט זמן יכולות להיפתר במהירות ולשחרר לנו עומס, ולכן כדאי לשקול לבצע אותן מוקדם יותר. לדוגמה, אם ניתן לבצע משימה מסוימת תוך 5 דקות, ייתכן שיהיה נכון להשלים אותה בהקדם במקום לדחות אותה שוב ושוב.
שיטות עבודה מומלצות לתעדוף משימות

כדי לשפר את יכולת התעדוף שלנו, ניתן להשתמש בשיטות מובנות כגון:
  • שיטת מטריצת איינזהאואר:

    שיטה זו מחלקת משימות לפי רמות חשיבות ודחיפות:
    • משימות דחופות וחשובות - לבצע מיד.
    • משימות חשובות אך לא דחופות - לתכנן מראש.
    • משימות דחופות אך לא חשובות - לשקול להאציל סמכויות.
    • משימות לא דחופות ולא חשובות - לבחון האם בכלל יש צורך לבצע.
  • שיטת 1-3-5:

    כל יום נבחר משימה גדולה אחת, שלוש משימות בינוניות, וחמש משימות קטנות, ונחלק את סדר היום בהתאם.
  • כלל 80/20:

    80% מהתוצאות מגיעות מ - 20% מהמאמצים, ולכן כדאי להתמקד במשימות שמביאות הכי הרבה תועלת.
סיכום

כדי לתעדף משימות בצורה חכמה, אין להסתמך רק על תחושת חשיבות, אלא לשקול גם את זמן הביצוע, הדדליין וההשפעה של כל משימה. שילוב בין הערכת זמנים, תעדוף נכון ושימוש בשיטות עבודה אפקטיביות יסייע לנו לבצע את המשימות החשובות ביותר במינימום מאמץ ובמקסימום יעילות.
איך לתעדף משימות בצורה יעילה?

כאשר יש לנו רשימת משימות לביצוע, אנו נדרשים לקבוע סדר עדיפויות ולהחליט איזו משימה יש לבצע קודם ואיזו משימה ניתן לדחות לאחר כך. תהליך זה נקרא תעדוף משימות, והוא חיוני לניהול זמן אפקטיבי ולהשגת המטרות בצורה מסודרת ויעילה.

איך לבצע תעדוף נכון של משימות?

כדי לתעדף משימות באופן יעיל, כדאי ואף מומלץ להוסיף לכל משימה כמה פרטים חשובים שיעזרו לנו להחליט על סדר הביצוע:
  • הערכת זמן המשימה:

    לכל משימה כדאי לרשום הערכת זמן משוערת לביצוע. גם אם לא יודעים בדיוק, ניתן לציין טווח של "לפחות" ו - "לכל היותר". למשל, אם משימה מסוימת עשויה לקחת בין 10 ל - 30 דקות, נוכל לתכנן בהתאם. מידע זה עוזר לנו להבין אילו משימות קצרות ואילו משימות עשויות לדרוש יותר זמן ומשאבים.
  • דדליין (תאריך יעד) של המשימה:

    אם יש למשימה מועד סיום מחייב, חשוב לציין זאת ליד המשימה. דדליין קובע מתי המשימה חייבת להיות מושלמת. למשל, אם יש משימה שחייבים לסיים עד השעה 14:00, גם אם היא לא חשובה במיוחד, היא תקבל קדימות על פני משימות ללא דדליין קרוב.
  • השוואה בין חשיבות לדחיפות:

    לא כל משימה דחופה היא גם החשובה ביותר, ולהיפך. לכן, מומלץ להבחין בין משימות דחופות (שיש להן דדליין קרוב) לבין משימות חשובות (שיש להן השפעה גדולה על המטרות שלנו). לדוגמה, תשלום חשבון חשמל בזמן עשוי להיות דחוף, אך תכנון אסטרטגי לעסק עשוי להיות חשוב יותר בטווח הארוך.
  • משימות קצרות מול ארוכות:

    לעיתים, משימות קצרות שדורשות מעט זמן יכולות להיפתר במהירות ולשחרר לנו עומס, ולכן כדאי לשקול לבצע אותן מוקדם יותר. לדוגמה, אם ניתן לבצע משימה מסוימת תוך 5 דקות, ייתכן שיהיה נכון להשלים אותה בהקדם במקום לדחות אותה שוב ושוב.
שיטת עבודה מומלצת לתעדוף משימות

כדי לשפר את יכולת התעדוף שלנו, ניתן להשתמש בשיטות מובנות כגון:
  • שיטת מטריצת איינזהאואר:

    שיטה זו מחלקת משימות לפי רמות חשיבות ודחיפות:
    • משימות דחופות וחשובות - לבצע מיד.
    • משימות חשובות אך לא דחופות - לתכנן מראש.
    • משימות דחופות אך לא חשובות - לשקול להאציל סמכויות.
    • משימות לא דחופות ולא חשובות - לבחון האם בכלל יש צורך לבצע.
  • שיטת 1-3-5:

    כל יום נבחר משימה גדולה אחת, שלוש משימות בינוניות, וחמש משימות קטנות, ונחלק את סדר היום בהתאם.
  • כלל 80/20 (פרטו):

    80% מהתוצאות מגיעות מ - 20% מהמאמצים, ולכן כדאי להתמקד במשימות שמביאות הכי הרבה תועלת.
לסיכום

כדי לתעדף משימות בצורה חכמה, אין להסתמך רק על תחושת חשיבות, אלא לשקול גם את זמן הביצוע, הדדליין וההשפעה של כל משימה. שילוב בין הערכת זמנים, תעדוף נכון ושימוש בשיטות עבודה אפקטיביות יסייע לנו לבצע את המשימות החשובות ביותר במינימום מאמץ ובמקסימום יעילות.
משך הזמן הנדרש לביצוע המשימה, איך לקבוע סדר יום? תהליך תעדוף משימות, כמה זמן לוקח לבצע את המשימה? האם יש דד ליין למשימה? ניהול ארגוני
תועלת רגש יעדים פרודוקטיבי ציר הזמן דד ליין למשימות מיינדסט ניהול ארגונים דדליין דד ליין לביצוע משימה תוצאות איך לנהל איך לנהל את הזמן איך לנהל את המשימות איך לנהל זמן איך לנהל משימות איך לתעדף משימות ביצוע ביצוע משימה ביצוע משימות דד ליין דד ליין לביצוע משימה זמן טבלת ניהול זמן טבלת תעדוף משימות לנהל לנהל את הזמן לנהל את המשימות לנהל זמן לנהל משימות לתעדף משימות מנהל משימה משימות ניהול ניהול זמן ניהול משימות סדר ארגון סדר עדיפויות סדר עדיפות סדרי עדיפויות פעולת סדרי עדיפויות פריוריטיזציה קביעת סדר קביעת סדר עדיפויות תיעדוף תעדוף תעדוף משימות
סדר וארגון / ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה?
סדר וארגון ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה? כפי שכבר ביארתי, ניהול זמן נכון הוא כאשר האדם משקיע את הזמן שלו בצורה היעילה ביותר, שמשיגה לו את התועלת הגדולה ביותר שהוא יכול להשיג, במסגרת הזמן שלו. והשאלה היא, מהי מהותו של ניהול הזמן בצורה נכונה? איך להגיע לניהול זמן נכון? וכפי שכבר ביארתי, כדי לנהל את הזמן נכון, לשם כך על האדם לברר לעצמו טוב יותר את המטרות שלו ואת האפשרויות שלו, ועל פי זה לנהל את הזמן בצורה נכונה. וכאן במאמר ננסה להבהיר, כיצד יכול האדם לעשות את כל הדברים האלו. וניהול זמן נכון, שורשו הוא הסדר של האדם במחשבות שלו. כי כאשר האדם לא מסודר במחשבות שלו, על ידי זה הוא לא מתמקד בעיקר, ועל ידי זה הוא מבזבז את זמנו בצורה לא יעילה, והוא לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. כי כאשר המחשבות של האדם לא מסודרות, על ידי זה סדרי העדיפויות של האדם מתבלבלים, והאדם לא רואה בצורה מסודרת את האפשרויות שלו. ועל ידי זה, האדם לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה נכונה, ולמצוא זמן לדברים החשובים וכולי, עליו לנסות לעבוד בצורה מסודרת. ומי שקשה לו לעבוד בצורה מסודרת, עליו לנסות ליצור אצל עצמו סדר בחיים שלו באופן כללי. וסדר פירושו, אפילו בצורה שבה הדברים של האדם מונחים על השולחן שלפניו, או הצורה שבה החולצה של האדם מונחת עליו, או אפילו הצורה שבה האדם יושב כאשר הוא אוכל. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה יעילה ולהשיג את המטרות שלו בצורה יעילה, עליו להתחיל ליצור אצל עצמו סדר בדברים הקטנים שנראים כפשוטים. ועל האדם לנסות להיות מסודר בדברים החיצוניים שלו, ולהשתדל לעשות את הדברים בצורה מסודרת וכולי. וכאשר האדם מתרגל להיות מסודר בדברים קטנים, על ידי זה בסופו של דבר, יש לאדם סדר גם במחשבות שלו בראש שלו. ואז האדם מסוגל להספיק לעשות הרבה יותר דברים, בזמן יותר קצר, בדרך יותר מהירה ויעילה, בלי הרבה מאמץ, ובצורה רגועה. והכל ...
ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית?
ניהול זמן נכון, ניהול זמן יעיל - איך להיות יעיל ולנהל את הזמן בצורה נכונה ואפקטיבית? ובו יתבאר, העניין של ניהול זמן ואיך לנהל את הזמן בצורה היעילה ביותר? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי כדי להבין איך לנהל את הזמן בצורה נכונה, לשם כך יש להבין, מהו ניהול זמן נכון. וניהול זמן נכון, הוא כאשר, האדם מפיק את הטוב ביותר שהוא יכול, במסגרת הזמן שיש לו. כאשר הזמן הוא מוגבל, ניהול זמן נכון, הוא כזה, שבו האדם עושה את הדברים הטובים ביותר, כדי להשיג את המטרות החשובות ביותר, במסגרת הזמן האפשרי. ואיך לנהל את הזמן בצורה נכונה? תשובה: על ידי שני דברים. הדבר הראשון, הוא בירור המטרות וסדר העדיפויות. הדבר השני, הוא בירור האפשרויות. כאשר יש לאדם זמן מוגבל והמון מטרות שונות, בשלב הראשון, על האדם לעצור לרגע אחד, ולנסות להגדיר עבור עצמו טוב יותר, את ... שהמטרות ברורות לאדם עד כמה שאפשר, עכשיו צריך לנסות להבין, מה יותר חשוב ממה. לא מספיק להבין את המטרות, צריך גם לנסות לתת להן, איזה סדר עדיפויות כלשהו. כי מאחר שלא בהכרח ניתן להשיג את הכל במסגרת הזמן המוקצב, לכן צריך לנסות להבין טוב יותר, איזו מטרה יותר חשובה. כדי שעל ידי זה יהיה ניתן לדעת במה להתמקד, ואת מה צריך לדחות לסוף הרשימה, ולהתעסק איתו, רק אם יישאר זמן פנוי. ואיך לדעת מה יותר חשוב? תשובה: הדרך המהירה להחליט מה יותר חשוב, היא על ידי זה שבודקים, ... רוצה האדם להשיג, תלוי בדבר המסוים. ככל שהטוב הסופי של האדם מושפע יותר מהשגת המטרה, כך המטרה חשובה יותר. לדוגמה: כאשר יש לאדם מספר משימות שאותן הוא צריך לבצע, וברצונו של האדם לדעת, איזו משימה חשובה יותר. על האדם לשאול את עצמו, על כל משימה ומשימה. עד כמה משפיעה הצלחת המשימה הזאת, על הטוב הסופי שאליו הוא רוצה להגיע. וככל שהדבר משפיע יותר, על הטוב הסופי שאליו הוא רוצה להגיע, כך הוא חשוב יותר. ואחרי שהאדם הבין את המטרות שלו ואת סדר החשיבות שלהן, עכשיו, על האדם לנסות להבין, את האפשרויות שלו. דהיינו, לנסות להבין טוב יותר, מה הוא יכול לעשות מתוך כל הרשימה, וכמה זמן ומאמץ דרושים לכך. ואחרי שהאדם הבין את המטרות ואת החשיבות שלהן, וגם הוא מודע ליכולות שלו לבצע את המשימות, עכשיו, על האדם לנסות להרכיב לעצמו את רשימת המשימות, שאותן הוא ינסה להשיג. כאשר השיקול המרכזי הוא, לנסות לבחור את המשימות בצורה כזו, שבסופו של דבר, האדם ישיג את המצב הטוב ביותר עבורו. ולא תמיד חייבים להתחיל דווקא ... שקל יותר להשיג אותם, יכולים להביא לאדם הרבה יותר תועלת. מאשר להשיג דבר אחד חשוב, עם הרבה מאמץ. יתכן גם לדוגמה, כי צריך לוותר על כל המשימות, בשביל דבר אחד שהוא הקריטי ביותר. ויתכן אפילו, שצריך לוותר על הכל, תמורת אפילו רק ניסיון ... מביאה הרבה נקודות, תמורת זה שעונים על שילוב אחר של שאלות יותר קלות. ושבסך הכל, השאלות הקטנות והקלות, יביאו ציון יותר גדול. ונסכם: כדי לנהל את הזמן נכון, שלב ראשון, צריך להגדיר את המשימות טוב יותר. שלב שני, צריך להבין איזו משימה חשובה יותר, ועד כמה היא חשובה. שלב שלישי, צריך לנסות להבין, איזה משימות בכלל אפשר לבצע, וכמה מאמץ צריך להשקיע כדי לבצע אותן. ועל ידי זה, להרכיב את השילוב של המשימות, שהביצוע שלהן יביא לאדם את התועלת הגדולה ביותר. ...
תכלית החיים / מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן
... החיים מטרה - מי מחפש מטרה? מי לא צריך מטרה? מי לא צריך תכלית לחיים? שעמום, ניהול זמן מי מחפש מטרה? ומי אינו צריך מטרה? מהי תכלית החיים? למה לחיות? וממה נובע הרצון למצוא תכלית לחיים? לכל דבר בעולם יש תכלית. האדם מנהל את חייו לפי תכליות ומטרות שונות. כל דבר שמתרחש, ...
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה?
ניהול זמן - מהו ניהול זמן נכון? איך לנהל את הזמן בצורה נכונה? ניהול זמן = הפקת המיטב מהזמן = הפקת הפוטנציאל הטוב האפשרי והמלא מהזמן. זמן = רצף האירועים אותם חווה האדם. האירועים אותם חווה האדם במשך חייו, מתרחשים לאורך ציר הזמן. הדבר החשוב ביותר בחיים הוא החוויה של האדם את החיים עצמם. ניהול זמן נכון = חוויית האירועים השונים שמתרחשים לאורך ציר הזמן בצורה טובה וחיובית. על האדם לזכור, כי יותר מאשר חשוב מה האדם עושה בזמנו, חשוב יותר כיצד הוא חווה את מה שהוא עושה בזמן שלרשותו. ניהול זמן נכון = הגדלת כמות האירועים שבהם האדם מרגיש טוב לגבי מה שהוא חווה. הדרך הטובה והיעילה ביותר לנהל את הזמן נכון, היא חשיבה חיובית. ככל שהאדם חווה את המציאות כטובה יותר, כך הוא חווה את כל האירועים השונים ובכללם את מעשיו כדבר טוב יותר, וכך הזמן שלו עובר טוב יותר. כדי להגיע אל מצב שבו ... של טוב שנובעת מעצמה ושהיא בלתי תלויה בשום צורה של האירועים שמתרחשים לאורך ציר הזמן. ניהול זמן נכון באמת = התחברות לנקודה של הטוב האמיתי שיש בכל דבר = חוויית הזמן בצורה חיובית מתמדת ורציפה. כדי להגיע אל הטוב האמיתי הזה, על האדם לחפש תמיד את הטוב שיש בכל דבר. לחפש את ... אינו תלוי בדבר. כאשר האדם מגיע אל הטוב הזה, הזמן שלו הופך לחוויה טובה רציפה. ניהול זמן נכון = הפקת המיטב מהזמן. טוב אמיתי = טוב שאינו תלוי בזמן. ...
ניהול זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית?
ניהול זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית?
ניהול זמן ומשימות, האם לתכנן או לזרום? הצבת מטרות, תכנון לוח זמנים יומי, תוכנית עבודה, תוכנית עסקית, הכנת לוחות זמנים, תכנון משימות, האם לתכנן משימות? מטרות תוכנית עסקית, איך לנהל את הזמן? האם להיצמד לתוכנית העסקית? האם כדאי להציב מטרות ולתכנן לוח זמנים מפורט? אנשים רבים שואלים את עצמם האם כדאי לתכנן את היום שלהם, את השבוע ... שיהיה לאדם לוח זמנים מדויק ומפורט, שבו הוא קובע מראש מה המשימות שלו, מה המטרות שהוא רוצה להשיג, מתי בדיוק הוא הולך לבצע אותן ואיך הוא הולך לעשות את זה. אליעד מסביר שהרעיון הבסיסי של תכנון נראה הגיוני וטוב, ... הסיכוי שתגיע להצלחה נמוך מאוד, ואתה עלול למצוא את עצמך מתנהל כמו זומבי חסר כיוון. מדוע חשוב להכין תוכנית עסקית ולוחות זמנים? אליעד נותן דוגמה ברורה לכך שתכנון הוא קריטי. הוא משווה את זה לנסיעה מתוכננת ... ביותר. בצורה דומה, כשיש לך תוכנית ברורה ומפורטת של מטרות, משימות ויעדים, אתה יודע בדיוק מה אתה צריך לעשות, באיזו דרך לנקוט ואיך להגיע לשם. כך התוכנית שומרת עליך שלא תלך לאיבוד, שלא תתפזר, ושתתקדם תמיד ... להיות שהמטרה שהייתה נכונה לפני שעה כבר לא נכונה עכשיו, או שהמשימה שהייתה חשובה אתמול כבר לא רלוונטית היום. אם תיצמד בעיוורון למה שהחלטת מראש, אתה עלול למצוא את עצמך נוסע בכוח לתוך קיר. מה הפתרון הנכון לאיזון ... תוכנית עסקית או יומית? שאלה נוספת שאליעד מתייחס אליה היא כמה זמן ומשאבים להשקיע ביצירת תוכנית עסקית או בתכנון סדר יום. הוא מסביר שלתכנון יש עלות: זמן, אנרגיה, מאמץ, עצבים. אם תבזבז יותר מדי זמן בתכנון, אתה עלול למצוא את עצמך במצב שבו ההשקעה בתכנון לא מצדיקה את עצמה. לפעמים עדיף פשוט להתחיל לפעול, אפילו במחיר של טעויות קטנות בדרך, ... משקיע שעות רק בהכנת הרשימה, אתה עלול לגלות שבזבזת יותר מדי זמן, ועדיף היה פשוט ללכת ולסיים את הקניות באופן זורם. אליעד מסביר שצריך תמיד למצוא את האיזון הנכון בין להשקיע זמן בתכנון לבין פשוט להתחיל לפעול, בהתאם לסיטואציה. מה הדרך הנכונה לנהל את הזמן והמשימות שלך? אליעד מסכם ומדגיש שהמפתח לניהול זמן ומשימות בצורה נכונה ואפקטיבית הוא תמיד לאזן בין תכנון וזרימה. חשוב מאוד לתכנן ולדעת מראש את המטרות והדרך, אבל חשוב אפילו יותר לשמור על גמישות, להיות ... עסקית? תוכנית עבודה שבועית האם לזרום או לתכנן מראש? טיפים לניהול זמן מהו ניהול זמן נכון? ניהול זמן למנהלים ניהול זמן בצורה נכונה האם כדאי להציב משימות ולוח זמנים? שלום חברים, הפעם נשיב לשאלה הבאה: האם כדאי וטוב להציב משימות ולוח זמנים? האם עדיף שיהיה לאדם לוח זמנים מסודר, שבו הוא מתכנן מראש מה הוא רוצה לעשות, איך הוא רוצה לעשות, מתי הוא רוצה לעשות, ומה המשימות שלו להיום, לשבוע, לחודש, לשנה ולחיים? האם נכון להגדיר מראש מטרות ולעבוד לפיהן? האם כדאי לבנות תוכנית עסקית מסודרת ולפעול על פיה? היתרונות ... מטרות ברורות ודרך ברורה כיצד להגיע אליהן. ללא תוכנית, אתה מתנהל בלי כיוון, כמו זומבי, ולכן אינך מתקדם לשום מקום. הבעיה בהיצמדות נוקשה לתכנון עם זאת, יש כאן בעיה: תכנון יתר והיצמדות נוקשה למשימות. דמיין אדם שיוצא מחיפה בדרכו לאילת ומפעיל וייז. הוא קובע את היעד ונוסע בדיוק לפי ההוראות. אך מה קורה אם באמצע הדרך האינטרנט מתנתק, והווייז ... הכביש נחסם או הופיעו פקקים. התוצאה? הוא תקוע. כך גם בתכנון משימות - אדם שקובע מטרות, אך אינו בודק האם הן עדיין רלוונטיות, עלול למצוא את עצמו נתקע בפקק. הנסיבות משתנות, דברים בלתי צפויים מתרחשים, וצריך להיות ... עדיין רלוונטיים? כמה כדאי להשקיע בתכנון? השאלה הנוספת היא כמה זמן ומשאבים להשקיע בתכנון. תכנון לוקח
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
... ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל איך לנהל מולטיטסקינג בצורה היעילה ביותר? אחת הבעיות המרכזיות איתן מתמודד האדם כאשר הוא מנהל משימות רבות בו זמנית, היא היכולת לנהל ולזכור את כולן בצורה אפקטיבית. אליעד כהן מסביר שכאשר אדם מתחיל לבצע משימה, פעמים רבות תוך כדי ביצועה נכנסת משימה חדשה. בשלב זה האדם נמצא בצומת החלטה - האם להמשיך במשימה הראשונה או לעבור למשימה החדשה. מדוע ריבוי משימות הופך למורכב במוח האנושי? כאשר האדם עסוק במשימה אחת ופתאום נכנסת משימה נוספת, לכאורה יש שתי משימות בלבד. אך בפועל, לדברי אליעד כהן, יש שלוש משימות שונות המכבידות על המוח: המשימה הראשונה שעסוקים בה כעת. המשימה החדשה שנכנסה כרגע ודורשת התייחסות. המשימה השלישית שהיא לזכור שיש משימה שנדחתה, ושיש לבצע אותה מאוחר יותר. לדוגמה, אם האדם צריך ללכת לסופר ... הוא צריך לזכור לא רק שתי משימות, אלא שלוש: ללכת לבנק, ללכת לסופר, ולזכור את המשימה הנדחית. מורכבות זאת מתעצמת כאשר נכנסת עוד
לנצל את הזמן, ניהול זמן, בזבוז זמן, 3 תנאים לניצול זמן, איך לא לבזבז את הזמן? למה אני דוחה דברים? ניצול זמן, איך לנהל נכון את הזמן? למה אני מבזבז את הזמן? איך לנהל את הזמן ביעילות? איך להפסיק דחיינות? למה אני דוחה משימות?
לנצל את הזמן, ניהול זמן, בזבוז זמן, 3 תנאים לניצול זמן, איך לא לבזבז את הזמן? למה אני דוחה דברים? ניצול זמן, איך לנהל נכון את הזמן? למה אני מבזבז את הזמן? איך לנהל את הזמן ביעילות? איך להפסיק דחיינות? למה אני דוחה משימות?
לנצל את הזמן, ניהול זמן, בזבוז זמן, 3 תנאים לניצול זמן, איך לא לבזבז את הזמן? למה אני דוחה דברים? ניצול זמן, איך לנהל נכון את הזמן? למה אני מבזבז את הזמן? איך לנהל את הזמן ביעילות? איך להפסיק דחיינות? למה אני דוחה משימות? מה המשמעות של לנצל את הזמן? לנצל את הזמן, לפי אליעד כהן, פירושו לבצע במשך הזמן פעולות שמביאות לאדם את התועלת המרבית האפשרית. כאשר אדם מבצע פעולות שנראות לו מועילות ומקדמות אותו לעבר המטרות שלו, הוא מרגיש שניצל את הזמן. מנגד, אם הוא מבצע פעולות שאינן ... זמנו. לדוגמה, צפייה בטלוויזיה עשויה לספק תועלת מסוימת, אך אם האדם מרגיש שבזמן הזה היה יכול לבצע פעולה יעילה יותר, כגון עבודה או למידה, אז הוא יחוש תחושה של בזבוז זמן. מהם שלושת התנאים החשובים לניצול זמן נכון? אליעד כהן מציין שלושה תנאים מרכזיים שחשוב להתייחס אליהם כדי לוודא ניצול יעיל של הזמן: ברור לך מה המטרות שלך: השלב הראשון והבסיסי ביותר בניצול זמן יעיל הוא להבין מהן המטרות המדויקות שאליהן האדם רוצה להגיע. אם המטרות אינן ברורות לו, כמעט בלתי אפשרי עבורו לנצל את הזמן שלו בצורה יעילה. לכן, לפני הכל, ... רגשיות פנימיות שמונעות ממנו לפעול. לדוגמה, אם הוא יודע שעליו ללמוד למבחן, אך קשה לו רגשית לשבת וללמוד, הוא ידחה את הפעולה וימנע מלבצע אותה, מה שיוביל לבזבוז זמן. מדוע אנשים דוחים משימות ומבזבזים את זמנם? אליעד כהן מסביר כי הסיבות לדחיינות ולבזבוז זמן קשורות לשלושת התנאים שהוזכרו קודם לכן: אנשים דוחים משימות כי המטרות שלהם אינן באמת ברורות להם. לפעמים האדם חושב שהוא יודע את מטרותיו, אבל במציאות הן לא באמת חדות וברורות מספיק, ולכן הוא לא מתמקד בפעולות הנכונות ומבזבז זמן יקר. דחיינות נוצרת גם כשהדרך למטרות אינה ברורה לגמרי. כאשר האדם לא בטוח איך בדיוק להגיע למטרות שלו, הוא יתעכב ויבזבז את הזמן בפעולות לא יעילות, במקום לפעול בצורה ממוקדת וברורה. אנשים דוחים משימות גם כאשר יש להם התנגדויות רגשיות ... דבר החל מחוסר מוטיבציה, פחד, חרדה, חוסר הנאה מהפעולה, או אפילו עייפות רגשית כללית. לדוגמה, אדם שצריך ללמוד למבחן אך חווה קושי רגשי לשבת ולהתרכז, יעדיף לדחות את המשימה, גם אם ברור לו שהדבר נחוץ וחשוב. כיצד להתגבר על דחיינות ולנהל את הזמן ביעילות? אליעד כהן ממליץ על תהליך ... הוא מודע למטרותיו, יודע בדיוק מהי הדרך אליהן, ופותר את ההתנגדויות הפנימיות שלו, הוא יצליח לנצל את זמנו בצורה יעילה ולא יבזבז את חייו על פעולות לא מועילות. איך לנצל את הזמן? למה אני דוחה דברים? איך להפסיק דחיינות? ניהול זמן יעיל שיטות ...
קורונה ומוטיבציה, קורונה וחוסר מוטיבציה, היום שאחרי הקורונה, מוטיבציה לימי הקורונה, מה יקרה אחרי שיגמר משבר הקורונה? ניהול זמן בזמן הקורונה, איך לנהל את הזמן במשבר הקורונה? מה לעשות בזמן הקורונה? מה לעשות בסגר הקורונה?
קורונה ומוטיבציה, קורונה וחוסר מוטיבציה, היום שאחרי הקורונה, מוטיבציה לימי הקורונה, מה יקרה אחרי שיגמר משבר הקורונה? ניהול זמן בזמן הקורונה, איך לנהל את הזמן במשבר הקורונה? מה לעשות בזמן הקורונה? מה לעשות בסגר הקורונה?
... היום שאחרי הקורונה, מוטיבציה לימי הקורונה, מה יקרה אחרי שיגמר משבר הקורונה? ניהול זמן בזמן הקורונה, איך לנהל את הזמן במשבר הקורונה? מה לעשות בזמן ... הידע החשוב הוא שברוב המקרים, אנחנו לא מתים מהקורונה, ולכן צריך לחשוב איך להתארגן מחדש ולהתכונן ליום שאחרי. מה עלינו ... מצב זמני - הקורונה בסופו של דבר תיגמר. השאלה המרכזית היא כיצד אנחנו בוחרים להתנהל בתוך תקופה זו, כך שנוכל להישאר ... עסק מצליח. את המטרות הללו יש לרשום ולסווג את הצורך בהן. מה המשמעות של חלוקת זמן? כדי להצליח בקידום מטרות, גם במהלך משבר, חשוב לא רק לקבוע מטרות, אלא גם לנהל את הזמן בצורה חכמה. זמן הוא משאב יקר, ובתקופה של חוסר ודאות כמו במהלך הקורונה, ייתכן שיהיה צורך לעדכן את סדרי העדיפויות. השאלות שצריך לשאול כל יום הן: מה המטרות שלי להיום, לשבוע הבא, לחודש הקרוב? המטרה היא להתארגן מחדש ולהמשיך לעבוד על מטרות אלו כל ... באופן מוחלט? אליעד כהן מדגיש שמאחר והקורונה לא תשפיע על כל תחום לעד, עלינו להתארגן מחדש ולפני כל דבר אחר להפסיק להתנהג ... בצורה חכמה - מתוך הבנת מגבלות היום, אך מתוך התמקדות במטרות שיש להשיג לאורך זמן. קורונה מוטיבציה ניהול זמן בזמן משבר הקמת ... לדיכאון מהקורונה? איך להתמודד עם משבר הקורונה? איך להקים עסק בזמן הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? עסקים וקורונה, עסקים בזמן הקורונה, התנהלות עסקית בזמן הקורונה, איך ...
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש ... להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי האם כדאי להעביר משימות בעסק לאאוטסורסינג או לבצע אותן בעצמך? עסקים רבים ניצבים בפני השאלה האם נכון מבחינה כלכלית להעביר משימות שונות בעסק לאאוטסורסינג (מיקור חוץ), או להמשיך לבצע אותן באופן עצמאי. אליעד כהן מסביר את ההיגיון מאחורי ... את ההפרש הכספי. אותו עיקרון תקף גם לגבי משימות נוספות כמו שיחות טלפון, מענה ללקוחות או כתיבת הצעות מחיר. מתי בכל זאת כדאי לבצע משימות בעצמך ולא להעביר לאאוטסורסינג? למרות ההיגיון הכלכלי הפשוט, אליעד כהן מדגיש שהמציאות העסקית מורכבת יותר, ... בהן הגיוני דווקא שבעל העסק יבצע את המשימות בעצמו: ייתכן שבעל העסק אינו רוצה או אינו יכול לנצל את השעה הפנויה להכנסה נוספת. למשל, אם הוא מוגבל לכמות ... משתלם לו לבצע את העבודה בעצמו. ישנן משימות שבעל העסק מעדיף לבצע בעצמו מסיבות של איכות ושליטה. לדוגמה, הוא מאמין שרק הוא יודע לנקות את המשרד בדיוק ... ומסביר שאפילו אם מישהו אחר יכול לבצע משימה במחיר נמוך יותר, לא תמיד מדובר באותה איכות: כאשר מדובר בשיחות מכירה או שירות לקוחות, בעל העסק עשוי להרגיש שהעברת המשימה למישהו אחר תפגע באיכות ובקשר עם הלקוחות. לפעמים בעל העסק יעדיף לשמור על איכות השירות גם אם המשמעות היא ... זה נראה כלכלי. אם בעל העסק לא ינצל בפועל את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת, הרי שהחיסכון בעלויות לא יהיה משמעותי ולא יצדיק את השינוי. מתי עדיף להשאיר משימות זולות אצל בעל העסק? אליעד מדגים בצורה ברורה מדוע לפעמים משימות זולות דווקא משתלם לעשות לבד: אם בעל העסק אינו יכול להמיר את הזמן שהתפנה לו להכנסה נוספת בפועל, אין תועלת כלכלית בהעברת המשימה למיקור חוץ. לדוגמה, אם ניקיון המשרד מתבצע לאחר שעות העבודה, ממילא לא יתקיימו פגישות נוספות, ולכן בעל ... כשהוא מנקה בעצמו במקום לשלם לאחרים. אם המשימה שמועברת למיקור חוץ כרוכה בירידה משמעותית באיכות, עלול להיווצר נזק כלכלי או תדמיתי בטווח הארוך, ולכן משתלם יותר לשמור על המשימה בתוך העסק. לסיכום, איך לקבל החלטה אם להשתמש באאוטסורסינג או לבצע משימות לבד? אליעד מסכם את השיקולים בשתי שאלות מרכזיות: האם הזמן שמתפנה לבעל העסק בעקבות העברת המשימה אכן מנוצל בפועל להכנסה נוספת? האם ניתן לשמור על רמת האיכות הרצויה במשימות שמועברות לאדם חיצוני? רק אם התשובה לשתי השאלות האלה היא חיובית, משתלם כלכלית להעביר את המשימות למיקור חוץ. אחרת, ייתכן שבעל העסק יעדיף לעשות אותן בעצמו, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת איכות ושליטה בתוצאות. ניהול עסק מתי לגייס עובד? כדאיות שימוש ב - outsourcing האם להעסיק עובדים? שיקולי רווח והפסד בזמן עבודה מה ההיגיון בהתלבטות בין לבצע משימות בעסק באופן עצמאי לבין לשכור מישהו אחר? ההתלבטות מתחילה במצב שבו בעל עסק, לדוגמה עורך דין שגובה 500 שקלים לשעה, שוקל אם הגיוני שהוא יבצע משימות כמו ניקיון המשרד, שיחות טלפון או פעולות אחרות שניתן לשלם עליהן פחות מ - 500 שקלים לשעה. לכאורה, אם ניתן ... בסכום גבוה יותר. למה לפעמים עדיף להעביר משימות לאחרים ולהרוויח את פער המחיר? הרעיון הוא שאם בעל העסק מוותר על משימה כמו ניקיון המשרד, והוא יכול לנצל את השעה שהתפנתה לו לפגישה עם לקוח המשלם 500 שקלים לשעה, הרי שבפועל נוצר ... במצב כזה, הגיוני להעסיק עובד חיצוני לביצוע עבודות זולות, ולהקצות את זמנו של בעל העסק לעבודות רווחיות יותר. ההנחה כאן היא שבעל העסק יכול אכן להמיר את הזמן שהתפנה להכנסה נוספת, לדוגמה פגישה נוספת עם לקוח. בנוסף, אפשר להרחיב זאת ל
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן איך לתת משימה לעובד בצורה נכונה? כאשר מנהלים נותנים משימות לעובדים, חשוב מאוד שלא רק יזרקו משימה וילכו, אלא יוודאו מספר דברים חיוניים כדי שהמשימה תבוצע נכון וביעילות. תחילה, יש לוודא שהעובד באמת הבין את המשימה שקיבל. הרבה עובדים מתביישים להודות שהם לא הבינו, ולכן פשוט אומרים כן הבנתי גם כאשר לא ברור להם לגמרי מה עליהם לעשות. לכן, השלב הראשון הוא לשאול את העובד בצורה מפורשת ולבדוק אם הבין את כל הפרטים של המשימה. מדוע חשוב לשאול את דעתו של העובד על המשימה? מעבר לווידוא הבנת המשימה, אליעד כהן ממליץ לקבל את דעת העובד על המשימה עצמה. כלומר, לאחר שווידאתם שהמשימה ברורה לעובד, מומלץ לשאול אותו מה דעתו על המשימה - האם היא הגיונית, האם הוא חושב שהמשימה נכונה או לא נכונה, ואיך הוא היה מתעדף אותה לעומת משימות אחרות. בנוסף, כדאי לברר אם לדעתו המטרה של המשימה מוגדרת נכון. הסיבה המרכזית לכך היא שהעובדים שלכם יכולים לראות דברים שאתם כמנהלים אולי מפספסים. לעיתים העובד מחזיק בזווית ראייה אחרת, ידע נוסף או ניסיון שיכולים לשנות או לשפר את המשימה שנתתם. מה ההבדל בין עובד טוב לעובד פחות טוב? אליעד כהן מסביר כי עובד פחות טוב הוא עובד שעושה ... לו, ללא חשיבה או ביקורת. לעומת זאת, עובד טוב, שהוא העובד שאתם באמת רוצים שיהיה בצוות שלכם, הוא עובד שמפעיל חשיבה ובוחן את המשימה לעומק. עובד כזה אומר לעצמו האם המשימה הזו באמת הגיונית?, ומעביר לכם כמנהלים את דעתו - גם אם היא ביקורתית.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תעדוף משימות, איך לתעדף משימות? פריוריטיזציה, ניהול משימות, ניהול זמן, איך לנהל את הזמן? איך לנהל את המשימות? קביעת סדר עדיפויות, סדרי עדיפויות, טבלת ניהול זמן, פעולת סדרי עדיפויות, טבלת תעדוף משימות, דד ליין לביצוע משימה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דד ליין למשימה, איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: דד ליין למשימה, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לדיאטה, מטפל אישי, מאמן שיווקי בנושא דד ליין למשימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 04_08_2025 השעה 18:16:31 - wesi1