אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח?

הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים.

איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך?

אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי בלנהל את עצמך.

מדוע לימודי ניהול סטנדרטיים אינם מספיקים?

אליעד מדגיש שוב ושוב כי לימודי ניהול רגילים, קורסים, הדרכות וסדנאות ניהול בדרך כלל אינם אפקטיביים מספיק, ואף קורא להם "חרטות וקשקושים". הסיבה לכך היא שמרבית האנשים שמלמדים את התחום הזה, לפי אליעד, אינם מסוגלים לנהל אפילו את עצמם בצורה מושלמת. הוא נותן דוגמה פשוטה לכך, ומציע לשאול כל מומחה ניהול - האם הוא הצליח להשיג את כל המטרות האישיות שלו בחיים? אם הוא עונה בשלילה, ברור שהוא לא באמת מסוגל לנהל בצורה מושלמת אפילו את עצמו. מכאן הוא מסיק כי אם אדם לא מצליח לנהל את עצמו באופן מלא, ברור שיהיה מוגבל מאוד גם בניהול של אנשים אחרים.

מה הקשר בין מטרות אישיות לבין הצלחה בניהול?

אליעד כהן מציע גישה מאוד ברורה ומעשית: ראשית עליך לשבת עם עצמך, לקחת נייר ולכתוב עליו את כל המטרות האישיות שלך, שאינן קשורות לאף אדם אחר. לאחר מכן, הוא ממליץ להגדיר לעצמך מהן המטרות שהכי קשה לך להשיג - ולהתחיל להשיג אותן בפועל. הוא מסביר בהרחבה כי ככל שתשיג מטרות קשות יותר, כך תלמד לנהל את עצמך טוב יותר, והיכולת הזו תהפוך ליכולת ישירה ומעשית לנהל אחרים. אליעד מדגיש שאין מדובר בהצלחה חלקית של 99 אחוז, אלא הצלחה מלאה של 100 אחוז. לדעתו, כאשר אדם יגיע לשליטה מלאה במטרות האישיות שלו, יהיה מסוגל לנהל אחרים באופן מצוין ובלי מאמץ.

האם מנהל יכול לנהל אחרים יותר טוב מאשר את עצמו?

בהמשך ההסבר, אליעד מחדד את הנקודה שאם הצלחת להתמודד עם קושי מסוים מול עצמך, תוכל לפתור בקלות יחסית בעיה דומה או קלה יותר אצל אחרים. עם זאת, אם העובדים שלך יציגו בפניך קושי גדול יותר ממה שהצלחת לפתור בעצמך, תמצא את עצמך ללא כלים להתמודד איתו. לכן חשוב שתקפיד קודם כל לשפר את היכולת שלך לנהל את עצמך מול מטרות וקשיים גדולים, וכך תגדיל את טווח הניהול שלך מול אנשים אחרים.

כיצד להתחיל לנהל את עצמך באופן פרקטי?

אליעד כהן נותן עצה מאוד ברורה ופרקטית לכל מי שרוצה להיות מנהל מוצלח: ערוך רשימה מפורטת של המטרות האישיות שלך, מטרות שאינן קשורות לאנשים אחרים, ואל תתפשר על מצוינות או על מטרות קלות בלבד. מטרות אלו צריכות להיות מאתגרות, כאלה שגורמות לך להתמודד עם הקשיים הגדולים ביותר שלך. הוא מסביר בפשטות שכאשר תצליח להתגבר על הקשיים האלו ולהשיג את מטרותיך, הקשיים בניהול אנשים אחרים יהיו קלים בהרבה עבורך, משום שהמנגנון הפסיכולוגי הוא זהה לחלוטין.

האם יש קשר בין ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות?

בהרצאה, אליעד מתייחס גם לקשר שבין ניהול עצמי לניהול זמן ומשימות. לדעתו, מי שיודע לנהל את עצמו היטב מול מטרות אישיות, ישלוט באופן טבעי גם בניהול הזמן ובניהול המשימות שלו ושל אחרים. ניהול זמן וניהול משימות הם רק ביטויים ספציפיים של אותה יכולת בסיסית: היכולת לנהל את עצמך באופן מלא ואפקטיבי.

מה הצעד הראשון בדרך להיות מנהל טוב יותר?

הצעד הראשון שאליעד ממליץ עליו הוא להפסיק לחפש פתרונות חיצוניים או קיצורי דרך בניהול אנשים. במקום זאת, הוא מציע להתחיל מידית בעבודה פנימית על עצמך. לדעתו, עבודה זו היא המפתח האמיתי להצלחה בניהול, וכל התקדמות בתחום האישי תורגש מיד גם ביכולת הניהול שלך.
כיצד לנהל אנשים? תכונות ניהוליות, גישות ניהוליות, חוזקות ניהוליות, לנהל פרויקט, טיפים למנהל טוב, ניהול צוות עובדים, ניהול עובדים נכון, ניהול מוצלח, ניהול עובד בעייתי, תכונות של מנהל מוצלח, איך להיות מנהל מוצלח? אופי של מנהל מוצלח, ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך לנהל נכון עובדים? איך מנהלים עובדים? להיות מנהל ולהצליח, איך ללמוד לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? משרה של מנהל, משרה ניהולית, תפקיד ניהולי, פיתוח קריירה, להתקדם בקריירה, בית ספר למנהלים, ניהול עצמי, רוצה להיות מנהל, לנהל את עצמך
תפקיד ניהולי מרחב הזמן עובדים להתמודד איך ללמוד להיות מנהל לשפר להפסיק לחפש לנהל מנהלים ניהול מוצלח להתחיל גישות איך להיות מנהל מוצלח איך לנהל צוות עובדים אימון אימון מנהלים אימונים ארגון הצלחה יועץ יעוץ יעוץ למנהלים להיות מנהל להיות מנהל מוצלח להצליח להצליח לנהל להתאמן ללמוד ללמוד לנהל ללמוד ניהול למידה למנהלים לנהל לנהל אנשים לנהל ארגון לנהל ארגונים לנהל את העובד לנהל עובד לנהל עובדים לנהל צוות לנהל צוות עובדים מוצלח מיומנויות מיומנויות ניהול מיומנויות ניהוליות מיומנות מנהל מנהל מוצלח מנהלים מנטור מנטורים מנטורינג מנטורינג למנהלים מתי לנהל את העובד ניהול ניהול אנשים ניהול ארגונים ניהול עובד ניהול עובדים ניהול צוות עובדים ניהול צוותים סוד סוד הניהול סודות עובד עובדים צוות עובדים
מיומנויות שיחה, איך ליצור שיחה נעימה? אוירה נעימה בשיחה, התנגדות בשיחה, קונפליקט בשיחה, פיתוח שיחה, לפתח שיחה, לדבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול שיחה, כישורי שיחה, נושאי שיחה
מיומנויות שיחה, איך ליצור שיחה נעימה? אוירה נעימה בשיחה, התנגדות בשיחה, קונפליקט בשיחה, פיתוח שיחה, לפתח שיחה, לדבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול שיחה, כישורי שיחה, נושאי שיחה
מיומנויות שיחה, איך ליצור שיחה נעימה? אוירה נעימה בשיחה, התנגדות בשיחה, קונפליקט בשיחה, פיתוח שיחה, לפתח שיחה, לדבר עם אנשים, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול שיחה, כישורי שיחה, נושאי שיחה איך ליצור שיחה נעימה ומועילה? במהלך ההרצאה, אליעד מתאר כיצד ניתן לנהל שיחה בצורה נעימה, איך להתמודד עם התנגדויות, קונפליקטים ומצבים שבהם השיחה אינה זורמת כפי שציפיתם. הוא מציין שמהות השיחה היא לא בהכרח התוכן עצמו, אלא ... אפשר לשאול אותו מה כן מעניין אותו, או להעלות נושא חדש לגמרי. כיצד לניהול שיחה בצורה חכמה? אליעד מציין כי ישנם מקרים שבהם אנחנו רוצים להימנע מלהתמקד במשהו שלילי או לא מעניין, וצריך לדעת לעבור לנושא אחר. כדי לשמור על שיחה ... לשאול מה מעניין אותו. זה עוזר לשמור על אווירה נעימה ולא להיתקל בהתנגדות. מיומנויות שיחה ניהול שיחה התנגדות בשיחה כיצד לפתח שיחה איך לשוחח עם אנשים ...
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה , הלשנה בעבודה, אימון מנהלים האם נכון לעודד עובדים לדווח על אחרים במקום העבודה? אחת השאלות החשובות שעלו בשיחה היא האם נכון וכדאי לעודד עובדים לדווח על עבירות והתנהגות לא ראויה של עובדים אחרים. אליעד כהן מתייחס לנושא זה לעומק, ומסביר שביסוד השאלה עומדים מספר שיקולים: ראשית, אליעד ... שפוגעת בחברה בצורה עקיפה, כמו גלישה בפייסבוק או שימוש באינטרנט שלא לצורך במהלך שעות העבודה. לדוגמה, אם עובד רואה שעובד אחר גונב ציוד או כסף, הוא מחויב לדווח לממונים עליו. זה ברור ומקובל על רוב האנשים. לעומת זאת, כאשר מדובר בשימוש לא ראוי בזמן העבודה, כמו גלישה בפייסבוק או שימוש אישי אחר באינטרנט, נוצרת מחלוקת. אליעד מדגיש שבסופו של דבר, כל שימוש בזמן עבודה לצרכים אישיים הוא סוג של גניבת זמן מהמעביד, ולכן יש לראות זאת בחומרה דומה לגניבה כספית. האם לדווח על כל עבירה, קטנה או גדולה, זה נכון? אליעד טוען שכאשר ההנהלה יוצרת מצב שבו העובדים מפחדים כל הזמן שילשינו עליהם, נוצר אקלים בעייתי בעבודה. מצד שני, הוא מסביר שיש חשיבות לכך שהעובדים ידעו שהם נמצאים תחת פיקוח, כדי שיימנעו מלכתחילה מהתנהגות לא רצויה. הוא מציין שכאשר עובד חושש שילשינו עליו, הדבר אומר בדרך כלל שהוא יודע שהוא עושה משהו לא בסדר. עובד שמרגיש שלם עם ההתנהגות שלו לא צריך לחשוש מדיווחים. הוא נותן דוגמה מוחשית: אם עובד לוקח כסף באופן ישיר מהארנק של עובד אחר, ברור שמדובר בעבירה חמורה וכולם יסכימו שצריך לדווח על כך. אבל אם העובד מתבטל או גולש באינטרנט באופן לא מורשה, גם אז הוא גונב - הפעם זמן, שזה בעצם שווה לכסף. מדוע במקרה ...
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
... לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה איך ... את השיחה באופן מודע. אליעד מציג מגוון דוגמאות מעשיות ואסטרטגיות ליצירת שיחות זורמות וטבעיות, שישמשו אתכם לשיפור מיומנויות השיחה שלכם ולניהול שיחות מעניינות. מהי הנוסחה להעלאת נושא ... אתה לא חייב להתחיל ישר מהתשלום עצמו. במקום זה, אתה יכול לדבר באופן כללי על נושא התשלום (היום קיבלתי תשלום על עבודה שעשיתי), ואז לעבור לנושא של תשלום ... בעולם בכלל נמצאים בתאילנד, למרות שמאז הצונאמי הדברים השתנו. כך יצרת מעבר טבעי מנושא אחד לאחר. מהו העיקרון הבסיסי בניהול שיחה אסוציאטיבית? אליעד מדגיש את החשיבות ... לוודא שסיימתי את כל המטלות שלי. המשפט הזה מוביל באופן טבעי לדיון במחויבויות אחרות, כמו שיעורי הבית של הילד. איך לנהל שיחה עם מטרה סמויה? כאשר המטרה שלך בשיחה ... בשיחה על נתינה, על נדיבות, או על כמה זה כיף לקבל תמורה על מאמץ. מתוך כך, הנושא של התשלום עצמו יעלה באופן טבעי. מהן מיומנויות השיחה החשובות ביותר לפי אליעד כהן? לסיכום, אליעד מציג את מיומנויות השיחה החשובות ביותר: מודעות לתהליכים אסוציאטיביים, יצירת גשרים בין נושאים שונים בשיחה, זיהוי המחויבויות וההקשרים שהובילו למחשבות ולמשפטים שלך, ויכולת לנהל שיחה בצורה טבעית ואותנטית, גם כאשר יש לך מטרה ברורה וסמויה. איך להעלות נושא בשיחה? מיומנויות שיחה מתקדמות שיטות מניפולציה בשיחה איך לנהל שיחה אסוציאטיבית? איך לשפר כישורי שיחה? ...
אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי
אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי
... ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי מה הטעות הנפוצה בהעברת אחריות למישהו אחר? אליעד כהן מציג בהרצאתו את הטעות המרכזית שעושים מנהלים ואנשים רבים כאשר הם מעבירים אחריות או מאצילים סמכויות ... האדם המעביר עדיין נשאר אחראי לוודא שהמשימה מתבצעת כראוי. לדוגמה, אם מנהל מחליט להאציל סמכויות לעובד בשם משה ומעביר לו את האחריות על תחום מסוים, אין משמעות הדבר שהמנהל כבר לא אחראי על התחום הזה. ההפך הוא הנכון, המנהל עדיין נותר אחראי על כך שמשה ייקח על עצמו את האחריות הזו ברצינות ויבצע את המשימה בצורה ראויה. זה לא אומר שהמנהל צריך להיכנס לפרטי העבודה של משה ולבדוק כל פעולה שלו, אבל המנהל חייב לוודא שמשה מבין היטב את אחריותו ופועל בהתאם אליה. איך האחריות של המנהל נשמרת אחרי האצלת סמכויות? כאשר מנהל או כל אדם אחר מעביר משימה לאחר, הוא לא משוחרר מהאחריות שלו, אלא רק משנה את הדרך שבה הוא מנהל את האחריות הזו. הביצוע הפיזי של המשימה נעשה על ידי העובד, אך האחריות הכוללת נותרת תמיד אצל מי שהעביר את המשימה. אליעד ... זה לא אומר שצריך להתערב בפרטים, אך בהחלט נדרש לוודא שהדבר אכן נעשה. מה המנהל חייב לעשות לאחר שהאציל סמכות? כאשר מנהל אומר שהעובד אחראי, הוא חייב גם לוודא שהעובד אכן לוקח את האחריות הזו ומבצע את עבודתו כראוי. אליעד נותן דוגמה של מנהל שבא למנהל אחר שמתחתיו ושואל מדוע משהו מסוים לא קרה, והמנהל עונה לו שהעובדים הם אלו שלא עשו זאת. התשובה הזו אינה קבילה, מכיוון שהמנהל העליון אינו מתעניין בתירוצים שהעובדים אחראים, אלא מצפה שהמנהל מתחתיו ייקח את האחריות וידאג לכך שה
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
... מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול וכאן אבאר, איך כותבים מאמר? איך מכינים נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? ... נושא, בלי כל התהליך הנל. כי יש לו בראש את כל הרשימות האלו והוא יכול מיד להתחיל בכתיבת המשפטים עצמם. אבל זו כמובן מיומנות, שרוכשים אותה באמצעות פיתוח של חשיבה מובנית וחשיבה מסודרת. סיכום: ניתן לכתוב מאמר בכל נושא, על ... כל כותרת, מפרטים אותה עוד קצת, לעוד כמה תתי נושאים. עד שלבסוף הופכים אותם למשפטים ולפסקות. והופס, יצא לך מאמר. בהצלחה.
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים מדוע חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? כל עסק שואף להצליח ולהגדיל את רווחיו. הצלחת העסק תלויה רבות בביצועי העובדים, ולכן חשוב מאוד שהעובדים יהיו בעלי מוטיבציה לעבוד באופן מיטבי. עובדים יעבדו טוב יותר אם הם מאמינים שכדאי להם לעשות זאת, בדרך כלל בזכות תגמול כספי או אפשרויות קידום. כאשר עובד מרגיש שיש לו רווח אישי מההשקעה שלו, הוא ישקיע מאמץ גדול יותר, וכתוצאה מכך, התפוקה תעלה והעסק יצליח יותר. מה עומד מאחורי הרעיון של תגמול לפי ביצועים בלבד? אליעד כהן מציג רעיון לפיו באידיאל, עובד יקבל שכר אך ורק בהתאם לתרומתו הישירה לעסק. לפי תפיסה זו, אין לשלם לעובד משכורת בסיסית אלא רק תשלום מותנה בביצועים. כך העובד יתאמץ וייתן את המיטב, משום ששכרו יהיה תלוי באופן מלא בתוצאות שהוא משיג. הגישה הזו מבטיחה רמת מאמץ מקסימלית מצד העובדים, כי מי שלא ייצר, לא יקבל תגמול כלל. מדוע לא ניתן ליישם תגמול לפי תוצאות בלבד בפועל? במציאות, לא ניתן לממש את הרעיון של שכר מותנה בלבד ללא תשלום בסיס, מפני שהחוק מחייב תשלום שכר מינימום. כלומר, גם אם עובד אינו מייצר, חובה לשלם לו לפחות את המינימום שקובע החוק. כך שהרעיון הטהור של לא לעבוד, לא להרוויח אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית. כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר 20 יחידות בחודש, הוא יקבל בונוס של 2000 שקלים. הרעיון הוא שלכל עובד יהיה ברור שככל שהוא ייצר יותר, כך יזכה לתגמול גבוה יותר. מה הבעיה שנוצרת כשמנסים להעלות את היעד לעובד? כאשר בחודש הבא רוצים להגדיל את היעד, למשל מ - 20 יחידות ל - 30 יחידות, נוצרת בעיה. העובד ידרוש העלאת בונוס פרופורציונלית: אם על 20 יחידות קיבל 2000 שקלים, הוא יצפה שעל 30 יחידות יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם נכון להציב יעדים מאוד גבוהים לעובדים? גישה אפשרית היא להציב יעד גבוה מאוד, כגון 50 יחידות, ולהציע תגמול גבוה במיוחד. אך אליעד כהן מסביר שהגישה הזו בעייתית כי היא עלולה להוביל לתסכול העובד, משום שהוא עלול להרגיש שהיעד בלתי אפשרי ולהתייאש. אם בכל זאת הוא יעמוד ביעד, בחודש הבא יהיה קשה מאוד להעלות שוב את הרף, כי העובד ידרוש תגמול גבוה עוד יותר. מדוע עדיף לתגמל
מהי טעות? מה ההגדרה של טעות? האם זו טעות? איך מצליחן מגדיר טעות? איך לוזר מגדיר טעות? אופי של מצליחן, אופי של מפסידן, אופי של לוזר, אופי של ווינר, איך חושבים אנשים מצליחים? איך להצליח בחיים? אופי של מנהל מוצלח, יעוץ למנהלים
מהי טעות? מה ההגדרה של טעות? האם זו טעות? איך מצליחן מגדיר טעות? איך לוזר מגדיר טעות? אופי של מצליחן, אופי של מפסידן, אופי של לוזר, אופי של ווינר, איך חושבים אנשים מצליחים? איך להצליח בחיים? אופי של מנהל מוצלח, יעוץ למנהלים
... איך לוזר מגדיר טעות? אופי של מצליחן, אופי של מפסידן, אופי של לוזר, אופי של ווינר, איך חושבים אנשים מצליחים? איך להצליח בחיים? אופי של מנהל מוצלח, יעוץ למנהלים מהי טעות? איך מצליחן מגדיר טעות ואיך לוזר רואה אותה? לפני ... הקיים, למרות שלא תמיד השיג את המיטב. מהי טעות? ההגדרה של טעות איך מצליחן מגדיר טעות? ההבדלים בין מצליחן ללוזר איך להצליח בחיים? למדת טעויות בצורה חיובית? ...
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי מהן מיומנויות תקשורת בין אישית ומה חשיבותן? יש סוגים שונים של מיומנויות שאנשים יכולים לפתח במהלך חייהם. יש מיומנויות מקצועיות, למשל, אדם שהוא חשמלאי יודע להתקין גופי תאורה או לתקן תקלות חשמל, טייס יודע להטיס מטוס בצורה מקצועית, ושף יודע לבשל. אלו הן מיומנויות מקצועיות. לעומת זאת, קיימות מיומנויות בין אישיות שהן היכולת לתקשר עם אנשים, לשכנע אנשים, למכור לאנשים, לנהל אנשים או פשוט ליצור שיחה עם אדם אחר. מהם שני הגורמים המרכזיים המשפיעים על מיומנויות תקשורת בין אישית? על מנת לפתח ולשפר מיומנויות תקשורת בין אישית, יש להתייחס לשני גורמים מרכזיים: ידע והבנה של איך לתקשר בצורה נכונה. יכולת רגשית ונפשית לממש את הידע הזה בפועל. מה החשיבות ... אישית? הגורם הראשון בשיפור יכולת בין אישית הוא ידע תאורטי. ידע זה כולל הבנה של מה לומר, איך לומר, באיזה אופן להגיב לסיטואציות שונות וכיצד להתנהל מול אנשים אחרים. למשל, אם אדם מנהל שיחה עם לקוח, הוא צריך להבין בדיוק מה כדאי להגיד, מתי להגיד, איך להגיד ואיך להגיב נכון למצבים בלתי צפויים שעולים בשיחה. לדוגמה, אדם עשוי ... לומר לאשתו כאשר היא אומרת דבר מסוים, או מה לומר לבחורה בשיחה, או כיצד להשפיע על אנשים לחשוב בדרך מסוימת. חוסר בידע בתחום זה יוצר קושי משמעותי במיומנויות תקשורת בין אישית, והדרך לפתור זאת היא פשוט לצבור את הידע המתאים. מדוע היכולת הרגשית קריטית לשיפור מיומנויות תקשורת בין אישית? הגורם השני בשיפור המיומנויות הבין אישיות הוא היכולת הרגשית. גורם זה מתייחס למצב הרגשי והנפשי שבו נמצא האדם כשהוא מתקשר עם אנשים אחרים. לדוגמה, אדם יכול לדעת בדיוק מה צריך ... חרדה חברתית, או שיש לו רגשות שליליים כלפי אנשים, הוא לא יוכל להשתמש בידע שיש לו כדי לתקשר כראוי. אדם כזה, גם אם הוא יודע מה נכון לומר, לא יצליח לנהל שיחה בצורה אפקטיבית, מכיוון שהמחסום הרגשי שלו ימנע ממנו להפעיל את הידע שרכש. לכן, אם אדם מרגיש פחד שינצלו אותו, פחד להשפיל את עצמו, פחד מביקורת או פשוט כעס ושנאה כלפי אחרים, הוא לא יצליח לפתח מיומנויות חברתיות ויכולת ניהול שיחות מוצלחות. אילו מחסומים רגשיים נפוצים פוגעים ביכולת התקשורת הבין אישית? קיימים מחסומים רגשיים רבים שיכולים להפריע לאדם לתקשר בצורה טובה, כגון: קושי ... של האדם. אדם שסובל מאחד המחסומים האלה לא יוכל להשתמש בידע שיש לו, גם אם הוא מקצוען בתאוריה של תקשורת בין אישית. מה הדרך היעילה ביותר לפתח מיומנויות תקשורת בין אישית? כדי לפתח מיומנויות תקשורת בין אישית ולהתגבר על קשיים בתקשורת עם אנשים, נדרש שילוב של שני הגורמים יחד: רכישת ידע בתחום התקשורת הבין אישית, כולל הבנת תגובות ... רק כאשר האדם משלב את שני האלמנטים הללו, ידע ויכולת רגשית, הוא יוכל באמת לפתח ולשפר את כישורי התקשורת שלו וליצור מערכות יחסים בינאישיות בריאות ומוצלחות. איך לתקשר עם אנשים? קושי רגשי לתקשר עם אנשים שיפור מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות רכות וקשות איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? מחסום רגשי בתקשורת שיפור עצמי, התפתחות אישית, מיומנות בין אישית, יכולת בין אישית, מיומנויות בינאישיות,
יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי
יזמות ושותפויות, שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי
... שותפים עסקיים, קבלני משנה, outsourcing, מיקור חוץ, האם כדאי לעבוד עם שותף? לחסוך בעלויות, להגדיל רווחים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, גיוס עובדים, טעויות של יזמים, הדרכת מנהלים, מנטורינג למנהלים, יעוץ עסקי למה יזמים חושבים שכדאי לעשות הכל לבד בלי שותפים? יזמים רבים מאמינים שהדרך להרוויח יותר כסף היא להימנע מתשלומים לעובדים, שותפים, ספקים וקבלני משנה. הם סבורים שאם יבצעו את כל הפעולות בעצמם, הם יחסכו בהוצאות וכך ישמרו לעצמם את מלוא הרווח. במבט ראשון, ... את השיווק או הייצור בעצמו, הוא יפסיד מהיעדר המקצועיות, איכות העבודה תרד, והרווח בטווח הארוך יקטן. לדוגמה, בעל עסק שמתמחה במכירות יכול לחסוך תשלום לחברה המספקת לו לידים על ידי כך שינסה לפרסם בעצמו. בטווח ... המדומה הזה עשוי להוביל לאובדן גדול יותר של רווח. כיצד חלוקת עבודה בין מומחים יוצרת סינרגיה עסקית? אליעד מציג דוגמה של עסק שבו יש שלוש פונקציות שונות: אדם אחד מתמחה בשיפוצים וביצוע, השני במכירות והשלישי ... לוותר על השותפים שלו ולבצע גם את השיווק והמכירות בעצמו, איכות העבודה בכל תחום כנראה תיפגע. ייתכן שהוא יצליח לחסוך בעלויות, אך הירידה באיכות הביצוע והפגיעה בשירות יגרמו להקטנת הרווחים הכוללים. מתי בכל זאת כדאי לוותר על שותפים או עובדים? כמובן שיש מקרים שבהם נכון לפטר עובד או להיפרד משותף. למשל, אם השותף או העובד לא מביאים ערך מוסף משמעותי לעסק, אם התועלת שהם מביאים לא מצדיקה את העלויות הכרוכות בהעסקתם, או אם ניתן למצוא מישהו אחר שיבצע את אותה העבודה בעלות נמוכה יותר ובאיכות גבוהה יותר, הגיוני לשקול את הפסקת ההתקשרות איתם. עם זאת, חשוב לא לעשות את הטעות הנפוצה ולהניח אוטומטית כי פיטורי עובדים או ביטול שותפויות תמיד יגדילו את הרווח. תמיד יש לבדוק את הדברים לעומק: מה איכות העבודה שהשותף או העובד נותנים? האם אפשר להחליף אותם בקלות? האם אכן ניתן לבצע את המשימה ברמה דומה? מהי הדרך הטובה ביותר למקסם רווחים לטווח הארוך? הדרך הטובה ביותר להצליח בעסק היא להתמקד במה שאתה עושה הכי טוב. אם אתה טוב במכירות, מומלץ לך להתמקד בשיפור יכולות המכירה שלך ולא לנסות להשתלט על תחומים שאינך מקצועי ... ברור להאצלת סמכויות, לשימוש באאוטסורסינג ובשותפויות עסקיות. ההצלחה הכלכלית תגיע ככל שתרכז את מאמציך בתחום שבו יש לך יתרון יחסי ברור, ובמקביל תאפשר לאנשים אחרים להתמחות בתחומים שבהם אתה חלש יותר. לסיכום, כל החלטה עסקית לגבי שותפים, קבלני משנה או עובדים צריכה להיבחן לפי תרומתם האמיתית לעסק ולא לפי אינסטינקט לחסוך בהוצאות. עליך לבדוק בכל מקרה לגופו מהו הערך המוסף שהאדם מביא לעסק, האם ... להחליף אותו, והאם הרווח שאתה חוסך אכן משתלם בטווח הארוך. חלוקת עבודה נכונה, בשילוב אאוטסורסינג והאצלת סמכויות, יוצרת יתרון תחרותי ברור ומגדילה את הרווחיות הכללית של העסק. האם לפטר את השותף? האם להשתמש במיקור חוץ? איך להגדיל רווחיות? הדרכה עסקית למנהלים גיוס או פיטורי עובדים שימוש בקבלני משנה האצלת סמכויות בעסק מדוע יש יזמים שחושבים שכדאי להימנע משותפים כדי להרוויח יותר? הרבה אנשים שמתחילים להקים עסק או ... על השירות שהוא נותן, ספק פרסום מרוויח על הלידים שהוא מביא, עובד מרוויח על העבודה שהוא עושה בעסק שלך. לכאורה, אם תעשה הכל לבד, תרוויח את כל הכסף בעצמך. מה ההשלכות של ניסיון לעשות הכל לבד? למרות שהרצון לעשות הכל לבד חוסך תשלום לשותפים, צריך להבין שבמקרים רבים העבודה שמביא השותף או העובד היא עבודה איכותית ומקצועית יותר. אם תחליט לפטר
טעויות של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, מנטורינג למנהלים
... של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, מנטורינג למנהלים וכאן נדבר על אחת הטעויות הנפוצות, שקיימת דווקא אצל המנהלים ואנשי העסקים הטובים ביותר. כי העולם מתחלק למנהלים הבינוניים שמתנהלים בצורה בינונית כזו או אחרת. ויש גם את המנהלים הטובים ביותר בתחומם, שהם כל הזמן שואפים להשתפר. והמנהלים מהסוג השני, דהיינו, המנהלים היותר טובים, הם כל הזמן שואפים להיות כמה שיותר טובים וכמה שיותר טובים יותר טוב. וכאן נדבר על טעות שנפוצה דווקא אצל המנהלים הטובים ששואפים כל הזמן לעשות את העבודה שלהם כמה שיותר טוב. וכאן לא נדבר על הטעות של האויב של הטוב הוא הטוב ביותר. אלא נצא מנקודת הנחה שהמנהל זוכר שעליו להיות כמה שיותר טוב, אבל לא לחפש שלמות או פרפקציוניזם, שבדרך כלל גורמים לתהליך להיתקע ולהיכשל ממגוון סיבות. אלא נניח שהמנהל זוכר כי האויב של הטוב הוא הטוב ביותר, ובכל זאת אותו מנהל שואף להיות כמה שיותר טוב. אבל עדיין יש כאן נקודה חשובה ביותר שצריכים להתבונן בה. והיא: כאשר המנהל שואף להיות כמה שיותר טוב, האם הוא מנסה להיות כמה שיותר טוב באופן אובייקטיבי ביחס למשימה עצמה, או שהוא שואף להיות כמה שיותר טוב בממוצע ביחס לסך כל המשימות. ואני אסביר: כאשר מנהל רוצה להיות כמה שיותר טוב, קיימות בפניו 2 ... דהיינו, לקחת את המשימה ולעשות אותה כמה שיותר טוב. לא בהכרח בשלמות ולא בהכרח בפרפקציוניזם, אבל שהיא תהיה כמה שיותר טוב בפניה עצמה כמה שאפשר. אפשרות 2 היא, שהמנהל מנסה לגרום לכך שבממוצע סך כל המשימות שלו יהיה ... לנצח בעולם העסקי, אתה לא צריך להיות הכי טוב שיש בשום דבר ספציפי. אתה כן צריך להיות הכי טוב שיש, בממוצע בסך כל הדברים שאתה עושה, ביחס למתחרים שלך. ואני אסביר: למנהל עסק יש כמות X של תחומי אחריות וכמות X של משימות כדי למלא את האחריות של העסק וכמות X של משאבים העומדת לרשות בעל העסק. והמנהל הטוב, רואה תמיד את התמונה המלאה של סך כל המשימות שלו באופן כללי והוא רואה את סך כל המשאבים שלו, שהוא תמיד יהיה מוגבל בצורה כלשהי. והמנהל הטוב רואה את סך או כמה שיותר תרחישים איך אפשרי לנתב את סך כל המשאבים המוגבלים בצורה מוגבלת עבור סך כל המשימות. והמנהל הטוב, בוחר את התרחיש הכי פחות גרוע דהיינו, התרחיש הכי טוב שיש במסגרת המשאבים, ביחס למתחרים, כדי לנצח במשחק. דהיינו, המנהל הטוב, לא מנסה לעשות כל משימה בדרך הטובה ביותר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בית ספר למנהלים, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בית ספר למנהלים, איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לחיים, מטפל אישי מומלץ, מטפל רגשי בנושא בית ספר למנהלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4211 שניות - עכשיו 13_08_2025 השעה 00:54:50 - wesi1