אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בידול לעסק ✔בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
וכאן נדבר על בידול עסקי. מה זה בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? ואיך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? מה זה בידול עסקי טבעי? ועוד.

אז קודם כל נסביר, מה זה בידול עסקי. ובידול עסקי פירושו, שאתה מבדל את העסק שלך מעסקים אחרים. מבדל מלשון הבדל / להבדיל. דהיינו, אתה גורם ללקוח שלך להבין, במה העסק שלך שונה מעסקים אחרים. אתה גורם ללקוח שלך להיות מסוגל להבדיל, בינך לבין עסקים אחרים. כמו שאני לדוגמה עשיתי גם כאן מצא את ההבדלים שמסביר באופן ספציפי הבדלים ספציפיים ביני לבין אחרים. אז בידול עסקי פירושו, להסביר ללקוח שלך על ההבדלים שבין העסק שלך לבין עסקים אחרים כדי שהלקוח יוכל להבדיל בינך לבין עסקים אחרים.

אז האם צריך בידול עסקי כדי להצליח? אז ברמת העיקרון, התשובה היא שזה תלוי. לפעמים חייב לעשות בידול עסקי ולפעמים לא צריך לעשות בידול עסקי. ובמה זה תלוי? אז לשם כך צריך להבין למה צריך בידול עסקי ומה המטרה של הבידול העסקי?

ובעיקרון כדי למכור, צריך לגרום ללקוח לרצות לקנות. וכדי שהלקוח ירצה לקנות, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש ממך. אבל יש כאן עוד נקודה חשובה שצריכים להתבונן בה.

כדי שהלקוח ירצה לרכוש ממך את המוצר, כמה החלטות הוא צריך לקבל? בדרך כלל, הוא צריך לקבל לפחות החלטה אחת והיא שהוא רוצה את המוצר. אבל לפעמים הוא צריך לקבל עוד החלטה והיא שהוא רוצה לרכוש את המוצר הזה דווקא ממך ולא ממישהו אחר.

וכאשר אתה רוצה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בעצם אתה חייב בידול.

ונסביר: נניח שאתה מוכר עגבניות בשוק. ונניח שאתה מוכר עגבניות באיכות ממוצעת כמו של שאר הבסטות בשוק. ואתה מקבל חשיפה ממוצעת כמו שאר הבסטות בשוק. ואתה מוכר את העגבניות במחיר ממוצע כמו שאר הבסטות בשוק. במקרה כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי. כי במקרה כזה, אתה מוכר ללקוחות אקראיים / לקוחות מזדמנים, מכירה ממוצעת, במחיר ממוצע, מוצר ממוצע, ברווח ממוצע. ובמקרה כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי.

ולמה אתה לא צריך בידול עסקי? כי יש מספיק לקוחות שנחשפים לעסק שלך, שרוצים לקנות עגבניות ושלא באמת אכפת להם ממי הם קונים, כי עבור לקוח אקראי / לקוח מזדמן, הכל פחות או יותר אותו הדבר. ולכן אתה לא צריך בידול לעסק שלך.

מי כן צריך בידול עסקי? תשובה: מי שהלקוח שלו צריך להחליט לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לדוגמה, נניח שהעסק שלך ממוקם במקום יותר רחוק משאר העסקים. למה שהלקוח ירצה להגיע דווקא אליך? מה יש לך שאין למתחרים שלך? האם אתה יותר זול? האם הבידול שלך, הוא המחיר הזול שאתה מוכר את המוצר? למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשם כך צריך בידול עסקי.

ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך יותר בזול? אם כן, אתה צריך בידול עסקי.

ואם אתה מוכר במחיר של כולם, אבל אתה רוצה לעשות כסף יותר מהמתחרים שלך, לשם כך אתה צריך למכור יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך אתה רוצה שאנשים ירצו לרכוש דווקא ממך, כדי שיקנו ממך יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך, אתה צריך בידול עסקי. אתה צריך לגרום ללקוח שלך להבדיל בינך לבין עסקים אחרים לבין המתחרים שלך.

אז מי צריך בידול עסקי? תשובה: מי שקהל היעד של הלקוחות שלו, צריכים להחליט, לא רק שהם רוצים את המוצר, אלא רוצים לרכוש דווקא ממנו. אם הלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בך ואם הם לא ירצו לרכוש דווקא ממך, אז הם לא ירכשו ממך, אז אתה חייב בידול עסקי. אבל אם הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת אכפת להם ממי הם קונים ומבחינת הלקוח שלך, ההחלטה העיקרית שלו, היא, שהוא צריך את המוצר וזהו ולא אכפת לו ממי לקנות, אז אתה לא צריך בידול עסקי.

ואיך עושים בידול עסקי? אז יש בזה המון עניינים, אבל ברמת העיקרון צריכים להתאים את הבידול העסקי לקהל היעד שלך. דהיינו, אתה צריך קודם כל להבין מי קהל היעד שלך, מי אתה רוצה שירכוש ממך, מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך.

ואחרי שברור לך מי קהל היעד שלך. עכשיו תשאל את עצמך, איזה סיבות יכולות להיות ללקוחות הפוטנציאלים שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. ובהתאם לזה, צריך לבנות את הבידול העסקי.

לדוגמה: נניח שאתה שונה מהמתחרים שלך, ב 10 דברים. אבל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, קהל היעד שאתה רוצה שירכוש ממך, הוא ירכוש ממך דווקא בגלל 3 סיבות מתוך ה 10 הבדלים שיש בינך לבין עסקים אחרים. במקרה כזה לצורך העניין, אתה צריך ליצור בידול עסקי, לא באופן כללי שידבר על 10 ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא בעיקר על 3 ההבדלים שיגרמו ללקוחות שאתה רוצה שירכשו ממך, להפוך להיות הלקוחות שלך.

אוסיף ואומר, שלפעמים אתה לא צריך לעשות בידול עסקי, כי יש לך בידול עסקי טבעי, גם בלי שתעשה משהו מיוחד. לדוגמה, נניח שאתה חנות הירקות היחידה בשכונה. אז במובן מסוים, יש לך בידול עסקי טבעי, שהוא שאתה החנות ירקות היחידה שיש בשכונה. והיתרון שלך על כל שאר המתחרים שלך, הוא שאתה נמצא בשכונה ושאף אחד אחר לא נמצא בשכונה.

במילים אחרות, לפעמים, יש דברים במציאות שהם לכשעצמם סוג של בידול עסקי ויתרון תחרותי שיש לך על פני המתחרים שלך, גם אם לא תיצור במיוחד בידול עסקי.

למרות שגם אם אתה היחיד בשכונה והיתרון שלך הוא הקרבה לבית, עדיין הגיוני שתעשה קמפיין שנקרא "הכי קרוב לבית", דהיינו, שתזכיר ללקוחות שלך, שבעצם אתה החנות הכי קרובה לבית שלהם. כדי להזכיר להם את הבידול העסקי שלך.

לסיכום: מי שמבחינתו להיות עסק ממוצע ללקוחות ממוצעים ברווח ממוצע במחיר ממוצע וכולי, הוא לא צריך בידול עסקי. אבל מי שרוצה שהלקוח שלו ירצה לרכוש דווקא ממנו ולא ממישהו אחר, הוא חייב לעשות בידול עסקי כנ"ל. וכמובן שיש בזה עוד המון מידע שניתן לקרוא עליו כאן בידול עסקי וגם כאן משפך שיווקי וגם כאן קהל יעד וכולי.
המוצר שלך בידול לעסק איך להתעשר מה זה בידול עסקי טבעי לשכנע לקוח לרצות אסטרטגיית בידול עסקי ליצור בידול עסקי לעסק שלך בידול עסקי טבעי מחיר ממוצע בידול עסקי רוצה לרכוש איך לבלוט מעל המתחרים איך לבלוט מעל המתחרים שלך איך להצליח איך להצליח בלי בידול איך להצליח בלי בידול עסקי איך ליצור איך ליצור בידול לעסק שלך איך ליצור בידול עסקי איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך איך ליצור בידול עסקי מובהק איך לעשות איך לעשות בידול עסקי אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיית בידול עסקי בחירה בידול בידול לעסק בידול עסקי בידול עסקי מובהק בידול שיווקי בעסקים האם חייב בידול עסקי האם חייבים לעשות בידול עסקי המטרה המתחרים שלך הצלחה חייב חייב בידול עסקי חייבים לעשות בידול עסקי ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית לא צריך בידול עסקי לבחור לבחור דווקא בעסק שלך לבלוט מעל המתחרים לבלוט מעל המתחרים שלך להצליח להצליח בלי בידול להצליח בלי בידול עסקי ליצור ליצור בידול ליצור בידול לעסק שלך ליצור בידול עסקי ליצור בידול עסקי לעסק שלך ליצור בידול עסקי מובהק למה לבחור דווקא בעסק שלך למה צריך למה צריך בידול עסקי לעשות בידול עסקי מה המטרה מה המטרה של בידול עסקי מה זה בידול עסקי מטרה מטרות מי חייב בידול עסקי מי לא צריך בידול עסקי מי צריך בידול עסקי מתחרים מתי לא צריך בידול עסקי נישה עסקית נישה שיווקית על המתחרים שלך עסק עסקים צריך צריך בידול עסקי שוק תחרותי שיווק שיווק בשוק תחרותי תחרות תחרותי תחרותיות תכלית
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, ... עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד. וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים ...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט אז לשיווק ...
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק? האם אפשר לנהל עסק בלי להתחשב במתחרים? הרבה אנשים אומרים משפטים כמו: לא אכפת לי מה המתחרים עושים, או אני עושה את מה שאני רוצה, לא מסתכל על מתחרים. אבל האם באמת אפשר לנהל עסק בצורה כזו? אליעד מסביר שהמציאות יותר מורכבת. השאלה אם אפשר להתעלם מהמתחרים תלויה במטרה שלשמה אתה מנהל את העסק. למה כל העולם הוא סביבה תחרותית אחת גדולה? ראשית, חשוב להבין שכל העולם בנוי על תחרות. כל בחירה של אדם היא למעשה הכרעה בין מתחרים. כאשר אתה פותח מקרר, המאכלים בתוכו מתחרים על תשומת ליבך. כאשר אתה רואה טלוויזיה, התוכניות מתחרות על תשומת הלב שלך. אפילו צפייה בסרטון, כמו הסרטון הזה עצמו, היא ... מכיוון שבני אדם תמיד רוצים להרגיש טוב יותר, כל מוצר, שירות או פעולה שרוצים שייבחרו על ידי הלקוח, נמצאים בתחרות מתמדת עם אינספור אלטרנטיבות. לדוגמה, כשאתה הולך לסופר עם סכום כסף מוגבל, כל המוצרים מתחרים על הכסף שלך. לכן כל העולם הוא בעצם סביבה תחרותית תמידית שבה דברים שונים מתחרים על תשומת הלב, הזמן, והכסף שלך. באיזה מובן אפשר באמת לא להתחשב במתחרים שלך? קיימים אנשים שאומרים שהם לא מסתכלים על מתחרים, והם פשוט עושים את מה שהם אוהבים. אנשים אלה בדרך כלל מתעסקים ביצירה או אומנות מתוך אהבה ועניין פנימי, בלי לשים דגש על תחרות עסקית או על כסף. מי שפועל מתוך אהבה אומר: אני יוצר ...
מתחרים עסקיים - האם זה טוב או רע? תחרות עסקית - האם זה טוב או רע? האם טוב שיהיו לך מתחרים עסקיים? האם זה טוב שתהיה לך תחרות עסקית? למה יש לך תחרות עסקית? למה אין לך מתחרים? היצע וביקוש, גאון או משוגע, איך נוצרת תחרות עסקית? מי המתחרים שלך? איך לדעת מי המתחרים שלך? מי מתחרה בעסק שלך? למה יש תחרות עסקית? עסק שאין לו מתחרים, איך לנצח בתחרות עסקית?
מתחרים עסקיים - האם זה טוב או רע? תחרות עסקית - האם זה טוב או רע? האם טוב שיהיו לך מתחרים עסקיים? האם זה טוב שתהיה לך תחרות עסקית? למה יש לך תחרות עסקית? למה אין לך מתחרים? היצע וביקוש, גאון או משוגע, איך נוצרת תחרות עסקית? מי המתחרים שלך? איך לדעת מי המתחרים שלך? מי מתחרה בעסק שלך? למה יש תחרות עסקית? עסק שאין לו מתחרים, איך לנצח בתחרות עסקית? אז האם זה טוב כאשר לעסק שלך אין מתחרים, או כמעט ואין מתחרים? אז לכאורה התשובה היא שכן, שזה טוב מאוד ואפילו מצוין. ולמה? כי ככל שיש לך פחות מתחרים, ככה אתה יכול לקבוע את המחיר, כמעט מה שבא לך. כי אין לך מתחרים שיורידו לך את המחיר. כי כאשר יש לך מתחרים עסקיים ותחרות עסקים, אז המתחרים שלך הרבה פעמים מאתגרים אותך, כי הם גורמים לך להוריד את המחיר, הם עושים תחרותיות עם העסק שלך. וזה כמובן גרוע. אבל כל הנל, הוא די קשקוש בחלק גדול מהמקרים. ולמה? כי כדי לעשות כסף, צריך שיהיה יותר ביקוש מאשר היצע. ולכן לכאורה אם אין לך מתחרים, הרי שזה אומר שאין הרבה היצע ולכן לכאורה הרווח שלך יגדל. אבל אם כאן מסתכמת רמת הניתוח שלך, אז אולי כדאי שתלמד לנהל את העסק שלך, כי אתה לא חכם במיוחד. ולמה? כי כדי לעשות כסף, צריך יותר ביקוש מהיצע. וזה נכון שעדיף לעסק שלך שיהיה פחות היצע מהמוצר שלך. השאלה היא, האם יש מספיק ביקוש ביחס להיצע. או במילים אחרות, למה בעצם אין לך תחרות? למה אין לך מתחרים? מה הסיבה שבגללה אין לך תחרות עסקית? מה הסיבה שבגללה אין לך
טעויות של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, מנטורינג למנהלים
... של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, מנטורינג למנהלים וכאן נדבר על אחת הטעויות הנפוצות, שקיימת דווקא אצל המנהלים ואנשי העסקים הטובים ביותר. כי העולם מתחלק למנהלים הבינוניים שמתנהלים בצורה בינונית כזו או אחרת. ויש גם את המנהלים הטובים ... מאוד גדול והוא שהשאיפה לשפר כל משימה בפני עצמה, באה על חשבון השיפור הממוצע של סך כל המשימות. ואז אפשרי להפסיד במשחק, כי המתחרה העסקי שלך , יותר טוב ממך בממוצע, למרות שהוא אולי פחות טוב ממך בכל דבר בפני עצמו ולכן הוא ינצח אותך. והדרך הנכונה להסתכל על הדברים, היא הדרך שאומרת שכדי לנצח בעולם העסקי, אתה לא צריך להיות הכי טוב שיש בשום דבר ספציפי. אתה כן צריך להיות הכי טוב שיש, בממוצע בסך כל הדברים שאתה עושה, ביחס למתחרים שלך. ואני אסביר: למנהל עסק יש כמות X של תחומי אחריות וכמות X של משימות כדי למלא את האחריות של העסק וכמות X של משאבים העומדת לרשות בעל העסק. והמנהל הטוב, רואה תמיד את התמונה המלאה של סך כל המשימות שלו באופן כללי והוא רואה את סך כל המשאבים שלו, שהוא תמיד יהיה ... בצורה מוגבלת עבור סך כל המשימות. והמנהל הטוב, בוחר את התרחיש הכי פחות גרוע דהיינו, התרחיש הכי טוב שיש במסגרת המשאבים, ביחס למתחרים, כדי לנצח במשחק. דהיינו, המנהל הטוב, לא מנסה לעשות כל משימה בדרך הטובה ביותר ביחס לעצמה. אבל הוא כן מנסה שבממוצע, סך כל הביצועים שלו, יהיו יותר טובים משל המתחרים שלו. כי כדי שהעסק שלך יצליח, אתה לא צריך להיות הכי טוב שיש בפני עצמך, אלא אתה צריך להיות הכי טוב שיש ביחס למתחרים שלך. ולכן אתה לא צריך לעשות את כל המשימות שלך בצורה הטובה ביותר, אלא עליך כן לוודא שהעסק שלך תמיד יותר טוב משל המתחרים שלך, בעיני הלקוחות הפוטנציאלים שלך, כמובן. ולכן, אל תנסה לעשות כל משימה על הצד הטוב ביותר בפני עצמה, אלא תנסה לעשות את ... במה אתה רוצה להתפשר ולוותר על האיכות של הביצוע ברמת היחידה הבודדת, כדי לגרום לסך כל המשימות שלך, להתבצע על הצד הטוב ביותר, ביחס למתחרים שלך. שוב, אתה לא צריך לעשות הכל הכי טוב. אתה כן צריך לעשות הכל הכי טוב ביחס למתחרים שלך. דהיינו, בממוצע, להיות הכי טוב. ולכן צריך גם להתפשר ולעשות משימות בצורה גרועה בפני עצמן, אם בממוצע תנצח את המתחרים שלך במשחק בסך הכל. ולכן, הפוקוס צריך להיות, איך אני יותר טוב בסך הכל הכללי, ביחס למתחרים שלי, דהיינו, יותר טוב בסך הכל שהוא שקלול של כל התהליכים שמשפיעים על הציון שהלקוח נותן לעסק שלך. והפוקוס לא צריך להיות ברמת המשימה הבודדת, איך עושים אותה הכי טוב שיש.? ...
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
... דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו? וכאן אסביר איך לענות ללקוח ששואל אותך, למה שאני ארכוש דווקא ממך ולמה שאני אקנה דווקא ממך? או בראיון ... דווקא ממך בסכום יותר גבוה מאחרים במקום שאני ארכוש מהמתחרים שלך בסכום נמוך יותר. יתכן גם שהמוצר שלך שונה ממוצרים אחרים, לטובה וגם לרעה, בעיני הלקוח. והלקוח מנסה שתעזור לו לקבל החלטה, למה שהוא ירכוש ... מנסה לעזור לעצמו לקבל החלטה ולכן הוא מנסה למצוא בידול בינך לבין אחרים. פירוש: יתכן שהוא חושש לקבל אותך לעבודה לרכוש דווקא ממך, כי הוא חושש שאחר כך מישהו אחר ישאל אותו למה הוא קנה דווקא ממך דווקא את ... לנסות לתת תשובה יותר טובה לשאלה למה דווקא אתה ולא המתחרים שלך. אפשרות נוספת כללית איך לענות לשאלה למה דווקא אתה, בפרט אם אין לך מושג למה הלקוח שואל אותך למה דווקא אתה, אז תשובה אפשרית יכולה להיות, ... טוב עבורו. ולכן לא תמיד התשובה חייבת להיות סוג של בידול במה אתה יותר טוב מאחרים, אלא מספיק שהתשובה תהיה במה גם אתה טוב כמו אחרים ולמה אתה מספיק טוב כמו אחרים. ולכן אם מישהו לדוגמה שואל אותך למה דווקא ... יכול להתאים לך. ובנוסח הזה, לא צריך בהכרח תשובה של בידול במה אתה שונה מהמתחרים שלך ובמה אתה יותר טוב מהמתחרים. וכאן אחרי שאתה בעצם מתעלם מהמילה דווקא שנמצאת בשאלה של השואל, עכשיו כאן יתכן שהשואל שוב יתעקש לשאול אבל למה דווקא אתה ולא מישהו אחר. ואז שוב ... בשאלה, להבין יותר טוב את ההתלבטות שלו. האם הוא מחפש בידול כלשהו או מה המהות של השאלה שלו. ועכשיו אתן עוד תשובה אפשרית לשאלה של השואל, שאפשרי להשתמש גם בה במקרים מסוימים תלוי הקשר כמובן. בפרט אם אתה מרגיש ... מיני סיבות לכך שמישהו שואל אותך למה דווקא אתה ולא המתחרים שלך. כדאי שתבין למה הוא שואל אותך את זה ובהתאם לזה תיתן לו תשובה שיכולה להתאים לו. בנוסף, ברמת העיקרון אתה יכול גם להיות להיות גרוע ולהצליח, כי מספיק שתהיה מספיק טוב ולא חייב שתהיה הכי טוב. ולכן אתה יכול לענות לשאלה למה אתה ולא לשאלה למה דווקא אתה. בנוסף, אתה גם יכול להטריל בחזרה, למה ...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
... יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים גנב וכיוב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן זול וכיוב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר? אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד ... עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי. ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר טווח בינוני טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה ... לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול כל מקרה לגופו, מה האפשרויות שיש לך ומה האפשרות הכי טובה שיש לך, בקמפיין שאתה עושה ...
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
... בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? ... מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך? והפעם אסביר, איך להציג ללקוח מידע מקצועי, בצורה נכונה, שמצד אחד הוא גם יחשוב שאתה ... אליך ודווקא אליך ולא למתחרים שלך . וגם שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר מאשר למתחרים שלך. אבל גם מצד שני, שהוא לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ובאופן כללי, איך לשדר ללקוח ... את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם ... לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר מקצועיות. ומה שצריכים לדעת זה, שיש כאן עניין של מינון ואיזון נכון, שצריכים לדעת לעשות אותו ... עובדים אצל אנשים העסקים, שיודעים להמיר את הגאונות של הגאונים, לשירות עבור הלקוחות. כמובן שהנושא הזה פתיר, באמצעות זה ... כמובן שיכולים ללמוד גם המתחרים שלך. ואחד המתחרים שלך, הוא בעצם הלקוח שלך. דהיינו, שמצד אחד אתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שאתה איש מקצוע, כדי שירצה לקבל ... לבין המקצועיות שלו ושל המתחרים שלך. ולא רק בעבור המקצועיות שלך. ולכן ככל שהלקוח שלך יהיה יותר מקצועי, ככה הוא עשוי לרצות לא לפנות אליך ...
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית איך לא לפחד מתחרות עסקית ולהצליח בשוק תחרותי? הפחד מתחרות עסקית הוא למעשה הפחד שיגיע מתחרה שיציע מוצר או שירות דומה לשלך ויצליח לקחת ממך את הלקוחות, בין אם המוצר שלו טוב יותר או פחות טוב. על מנת שלא לפחד מתחרות עסקית ולהצליח בשוק תחרותי, חשוב להבין קודם כל את הסיבה האמיתית לכך שאתה מרגיש מאוים. הסיבה היא, שיש חשש שמישהו אחר יוכל לעשות את מה שאתה עושה, ואולי אף טוב יותר, ולכן לקחת לך את ההכנסות ואת ההצלחה. כיצד להתמודד ביעילות עם הפחד ממתחרים עסקיים? כדי להתמודד עם הפחד הזה ביעילות, התשובה לכאורה פשוטה: עליך להיות טוב יותר מהמתחרים שלך. אך מה זה באמת אומר להיות טוב יותר מהמתחרים? אם מדובר רק במוצרים, שירותים או פטנטים, תמיד אפשר יהיה להעתיק אותך בצורה כזו או אחרת. לדוגמה, אם אתה יצרן רכבים, מתחרה יכול ... מרכזי שכמעט בלתי אפשרי להעתיק: שיטת הניהול שלך, דרך החשיבה שלך, ובעיקר האופי שלך. ההצלחה העסקית שלך אינה תלויה רק באיכות המוצרים שאתה מוכר, בפיתוח הטכנולוגיה או בפטנטים שרשמת. ההצלחה תלויה בעיקר בגישה הניהולית שלך, שקשורה ישירות לסגנון החשיבה ולאופי האישי שלך. את הדברים הללו, אף אחד לא יכול לקחת ממך, להעתיק או לשכפל במדויק, מפני שאלו דברים אישיים, עמוקים וייחודיים רק לך. למה ההצלחה העסקית שלך תלויה באופי ובחשיבה שלך? נניח מצב תיאורטי שבו מישהו הצליח להשיג את כל המידע העסקי שיש ברשותך: הוא לקח את כל הפטנטים, הנוסחאות, הסודות המקצועיים ואפילו למד את כל מה שאתה יודע. גם במקרה הקיצוני הזה, האדם השני לא יוכל להגיע לאותה הצלחה בדיוק כמו שלך, משום שחסר לו דבר אחד חיוני - החשיבה הניהולית הייחודית שלך והאופי האישי שמלווה אותה. החשיבה והאופי שלך מאפשרים לך ... אחר לגמרי, וכך להשיג תוצאות שונות וטובות יותר. דוגמה מוחשית: איך אליעד מתמודד עם תחרות עסקית? כדוגמה לכך, אליעד מציין שבאתר האינטרנט שלו EIP.co.il הוא מפרסם באופן גלוי את כל הידע שלו. באתר נמצא כל מה ... ואפילו דברים שהוא בעצמו עוד לא יודע באופן מלא. לכאורה, הדבר הופך אותו לחשוף בפני המתחרים. אך עדיין יש לו יתרון ברור בשוק. הסיבה לכך היא פשוטה: למרות שכל המידע נמצא באתר באופן חופשי, לאנשים אחרים חסרה היכולת להרכיב את ... ייחודי שלא ניתן להעתקה או לשכפול מדויק. כיצד להשקיע בצורה נכונה בעצמך כדי לנצח בשוק תחרותי? המסקנה המרכזית שאליעד מציע ליישם היא, שכדי לנצח כל תחרות עסקית, עליך להשקיע לא רק במוצרים או בשירותים שאתה מספק, אלא בראש ובראשונה בעצמך - בפיתוח האופי ובשיפור החשיבה הניהולית שלך. ברגע שההצלחה העסקית תהיה קשורה ישירות לאופי שלך ולצורת החשיבה הייחודית שלך, שום מתחרה לא יוכל באמת להוות איום ממשי עליך, ... שאין דרך אמיתית להעתיק תכונות אישיות פנימיות. במצב כזה, אתה הופך להיות חסין יותר לתחרות, מאחר שגם אם ה
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת ... בין לקוח שמחפש מחיר לבין לקוח שמחפש איכות? כאשר אדם פועל מול לקוחות בשוק העסקי, הוא צריך להבין שיש שני סוגים עיקריים ... באיכות המוצר או השירות והוא יעדיף הצעה זולה גם אם האיכות נמוכה מאוד. מדוע עסקים שמתמקדים באיכות לא יכולים להתחרות בשוק הזול? כאשר אתה כבעל עסק מחליט להתמקד במוצרים איכותיים בלבד, עליך ... תייצר מוצרים פחות איכותיים וזולים יותר, אבל מדובר בנושא אחר. מה ההבדל בין תחרות על איכות לבין תחרות על מחיר? קיימים שני סוגי תחרות עסקית בשוק: תחרות על איכות ותחרות על מחיר. בתחרות על איכות, הלקוחות משווים את רמת האיכות של ... מוכר, זה לא יהיה בגלל המחיר, אלא כי המתחרה שלך מייצר רכב באיכות גבוהה יותר. בתחרות כזו, המתחרים שלך יהיו עסקים שמציעים מוצרים טובים ואיכותיים יותר משלך. לעומת זאת, בתחרות על המחיר, הלקוחות מתמקדים רק במחיר הנמוך ... ממך, זה בגלל שיש מתחרה שמציע מחיר נמוך יותר, גם אם האיכות שלו נמוכה יותר. בתחרות על המחיר, אתה מתמודד מול ספקים שמוכנים להציע מחירים נמוכים מאוד, לעיתים במחירי הפסד. מהן הסכנות בתחרות על המחיר הזול ביותר? מי שמתחרה בשוק על המחיר ... רגל וזקוק לכסף דחוף יהיה מוכן למכור בכל מחיר, אפילו במחירי הפסד. בנוסף, המתחרים שלך בשוק הזול יהיו לעיתים גם ספקים לא ... לא מספקים את המוצר באיכות סבירה. מי שמתחרה בשוק הזה צריך להיות מודע לסוג המתחרים שעומדים מולו ולדעת שהתחרות יכולה להיות מול עסקים לא הוגנים. איך להחליט באיזה שוק כדאי לך להתחרות? לפני שאתה נכנס לשוק תחרותי, עליך להחליט מראש האם אתה מתחרה על ... כמה שאלות: האם אתה מסוגל לייצר מוצרים איכותיים ברמה גבוהה? האם אתה מסוגל להתחרות במחירים נמוכים בשוק הזול? האם אתה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכרים במחירי הפסד או עם מתחרים לא הוגנים? האם הלקוחות שלך מחפשים איכות או ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בידול לעסק, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בידול לעסק, איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי ועסקי, מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי רוחני בתחום בידול לעסק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 10:14:22 - wesi1