אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בידול ✔תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
והפעם ניתן עוד נקודת מבט לגבי איך להתמודד עם לקוח שאומר לך, שאתה מאוד יקר ושאצל המתחרים שלך זה הרבה יותר זול. לדוגמה אתה נותן מחיר ללקוח שלך והלקוח בתגובה אומר לך, שיש לו הצעות מחיר אחרות הרבה יותר זולות. אז איך עליך להגיב במקרה כזה?

ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ולפעמים כאשר מישהו אומר לך שיש לו הצעת מחיר אחרת יותר זולה, אתה יכול לאתגר את הלקוח ולומר לו שאתה תשמח לראות את הצעת המחיר האחרת ולראות האם באמת ואיך זה יכול להיות שמישהו אחר מוכן לספק את אותה העבודה ביותר זול. ואיך להגיד את זה ללקוח ומתי להגיד את זה ללקוח, זה כמובן עניין אחר. אבל בכללי, לפעמים כמישהו אומר לך, שאצל המתחרים זה יותר זול, באפשרותך לנסות להבין ממנו איפה הם אותם מתחרים שמציעים את אותו המוצר ביותר זול.

ויש עוד עניין שלפעמים זה שמישהו מוכן לעשות את אותה העבודה ביותר זול, זה דווקא סימן רע עבור אותו מתחרה. כי אולי אותו מחרה עומד לפני פשיטת רגל או פשיטת יד ולכן הוא מוכן לעבוד כל כך בזול לצרכי התזרים הכספי שלו. ואולי הוא מציע מחיר כ"כ זול, כי בכל מקרה הוא לא מתכנן לסיים את העבודה והוא מתכנן לברוח באמצע העבודה. ואולי הוא מבקש מחיר זול, כי הוא מתכנן בהמשך לבקש ממך עוד כסף עבור דברים שהוא לא צפה מראש. ואולי זה שהוא מציע לך בהרבה יותר זול, זה כי אין לו ביקוש, כי הוא מאוד גרוע וכולי. בקיצור, זה שמישהו מציע לך את אותה העבודה בהרבה יותר זול, אולי בכלל זה סימנים רעים וכולי.

ויש כמובן את העניין הבסיסי ביותר של איך לענות למישהו שאומר לך שאצל המתחרים שלך זה יותר זול, באמצעות זה שאתה מנסה להסביר לו על ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך. כי מצד האמת כמעט אף פעם זה לא אותו המוצר בדיוק. וגם אם זה נראה אותו המוצר בדיוק, הרי שצריכים לדעת לעשות הפרדה בין המפרט של המוצר לבין איכות העבודה של המוצר. כי אולי המפרט של המוצר נראה זהה, אבל איכות העבודה היא שונה. לדוגמה, זה אותו ריצוף בדיוק, אבל צורת ההדבקה של הריצוף שונה.

ובמילים אחרות, כאשר מישהו אומר לך שאצל המתחרים שלך יותר זול, מה שבאמת נכון לעשות, זה כמובן לבדוק מה האמת, האם באמת אצל המתחרים יותר זול, מה באמת מציעים המתחרים, האם זה אותו מוצר בדיוק, באותה איכות בדיוק, האם הכל זהה בדיוק במאה אחוז, בחומרים, בעבודה...
שירות יותר טוב למה המוצר כל כך יקר מוצר יקר מידי חומר אצל המתחרים זה יותר זול התנגדויות בשיחת מכירות איך להסיר אחריות מה לענות ללקוח לענות ללקוח נישה שיווקית איך להתמודד עם מתחרים איך להתמודד איך להתמודד עם מתח איך להתמודד עם מתחרים איך להתמודד עם מתחרים עסקיים איך להתמודד עם תחרות איך להתמודד עם תחרות עסקית איך למכור איך למכור בשוק תחרותי איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים יקרים איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שרוצה הנחה אצל המתחרים אצל המתחרים יותר זול בידול בידול עסקי בידול שיווקי האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי האם מתחרים עסקיים הדרכת מכירות הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי המתחרים שלך יותר זולים הנחה הנחות הצעות יותר זולות הצעת מחיר הצעת מחיר יותר זולה הצעת מחיר נגדית התמודדות התמודדות עם מתח התמודדות עם מתחרים עסקיים התמודדות עם תחרות התמודדות עם תחרות עסקית התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי יועץ ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יעוץ יעוץ מכירות יקר יקר לי יקר ללקוח להשוות תפוחים לתפוחים להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם מתח להתמודד עם מתחרים להתמודד עם מתחרים עסקיים להתמודד עם תחרות להתמודד עם תחרות עסקית למה אצל המתחרים יותר זול למה אתה יותר יקר למה אתה יותר יקר מאחרים למה אתה כל כך יקר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה המתחרים שלך יותר זולים למה מוצר יקר למכור למכור בשוק תחרותי למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שרוצה הנחה לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שרוצה הנחה לקוחות מה לענות ללקוח מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יותר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירה מכירות מרגיש שהמוצר יקר מתחרים מתחרים עסקיים מתנגד למחיר נישה עסקית נישה שיווקית עסק עסקים קיבלתי הצעה יותר זולה קשה למכור מוצר יקר רוצה הנחה רצון שוק תחרותי תחרות תחרות עסקית תחרותי תחרותיות תפוחים לתפוחים
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי? וכאן נדבר על בידול עסקי. מה זה בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? ואיך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? מה זה בידול עסקי טבעי? ועוד. אז קודם כל נסביר, מה זה בידול עסקי. ובידול עסקי פירושו, שאתה מבדל את העסק שלך מעסקים אחרים. מבדל מלשון הבדל / להבדיל. דהיינו, אתה גורם ללקוח שלך ... אחרים. כמו שאני לדוגמה עשיתי גם כאן מצא את ההבדלים שמסביר באופן ספציפי הבדלים ספציפיים ביני לבין אחרים. אז בידול עסקי פירושו, להסביר ללקוח שלך על ההבדלים שבין העסק שלך לבין עסקים אחרים כדי שהלקוח יוכל להבדיל בינך לבין עסקים אחרים. אז האם צריך בידול עסקי כדי להצליח? אז ברמת העיקרון, התשובה היא שזה תלוי. לפעמים חייב לעשות בידול עסקי ולפעמים לא צריך לעשות בידול עסקי. ובמה זה תלוי? אז לשם כך צריך להבין למה צריך בידול עסקי ומה המטרה של הבידול העסקי? ובעיקרון כדי למכור, צריך לגרום ללקוח לרצות לקנות. וכדי שהלקוח ירצה לקנות, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש ... אחר. וכאשר אתה רוצה לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בעצם אתה חייב בידול. ונסביר: נניח שאתה מוכר עגבניות בשוק. ונניח שאתה מוכר עגבניות באיכות ממוצעת כמו של שאר הבסטות בשוק. ואתה מקבל ... שאר הבסטות בשוק. ואתה מוכר את העגבניות במחיר ממוצע כמו שאר הבסטות בשוק. במקרה כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי. כי במקרה כזה, אתה מוכר ללקוחות אקראיים / לקוחות מזדמנים, מכירה ממוצעת, במחיר ממוצע, מוצר ממוצע, ברווח ממוצע. ובמקרה כזה לדוגמה, אתה לא צריך בידול עסקי. ולמה אתה לא צריך בידול עסקי? כי יש מספיק לקוחות שנחשפים לעסק שלך, שרוצים לקנות עגבניות ושלא באמת אכפת להם ממי הם קונים, כי עבור לקוח אקראי / לקוח מזדמן, הכל פחות או יותר אותו הדבר. ולכן אתה לא צריך בידול לעסק שלך. מי כן צריך בידול עסקי? תשובה: מי שהלקוח שלו צריך להחליט לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לדוגמה, נניח שהעסק שלך ממוקם במקום ... משאר העסקים. למה שהלקוח ירצה להגיע דווקא אליך? מה יש לך שאין למתחרים שלך? האם אתה יותר זול? האם הבידול שלך, הוא המחיר הזול שאתה מוכר את המוצר? למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשם כך צריך בידול עסקי. ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך יותר בזול? אם כן, אתה צריך בידול עסקי. ואם אתה מוכר במחיר של כולם, אבל אתה רוצה לעשות כסף יותר מהמתחרים שלך, לשם כך אתה צריך ...
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי? מהו בידול עסקי ולמה הוא חשוב לעסק שלך? בידול עסקי פירושו להגדיר את העסק שלך כייחודי ושונה מעסקים אחרים שפועלים באותו תחום. לדוגמה, אם אתה חשמלאי, תוכל להגדיר ... אצל הלקוחות שאתה מעניק ערך מיוחד, שאין אצל המתחרים, ובכך להגדיל את הסיכוי שיפנו דווקא אליך. האם חייבים ליצור בידול עסקי כדי להצליח? בניגוד למה שמקובל לחשוב, בידול עסקי אינו תמיד הכרחי להצלחת העסק. ישנם מקרים שבהם אנשים בוחרים מוצרים או שירותים לא משום שהם מיוחדים או ... שונה מהאחרות, אלא בוחר את זו שפשוט נמצאת הכי קרוב אליו. אליעד כהן מסביר שעסקים יכולים להצליח גם ללא בידול מיוחד. אם לקוחות מחפשים נוחות, זמינות או מחיר נמוך, הם לא יבחרו בך בגלל הבידול, אלא פשוט כי אתה הכי זמין ונגיש להם. במקרים כאלה, הניסיון ליצור בידול יכול להיות מיותר ואף מזיק. מהם היתרונות של בידול עסקי? היתרון העיקרי של בידול הוא יצירת זהות ייחודית שיכולה למשוך תשומת לב של לקוחות ספציפיים. לדוגמה, אם אתה מציג את עצמך כעורך דין ... עבירות מהירות, מי שנתפס במהירות מופרזת עשוי לפנות אליך דווקא משום שיש לך התמחות ברורה בנושא. יתרון נוסף הוא שהבידול יכול להצדיק מחיר גבוה יותר. אם אתה מאמן כושר אישי בעל תואר או הכשרה מיוחדת, ייתכן שתוכל לגבות מחיר גבוה יותר, מכיוון שהלקוחות רואים בך מומחה בעל ערך מוסף ברור. מהם החסרונות והסכנות של בידול עסקי? לבידול יש גם חסרונות משמעותיים שחשוב להכיר. כאשר אתה מבדל את עצמך לנישה מאוד ספציפית, אתה עלול לאבד לקוחות פוטנציאליים ... את עצמה על ידי שירות משלוחים ייחודי, עלויות השינוע עלולות לעלות ולפגוע ברווחיות הכללית של העסק. איך אפשר ליצור בידול עסקי נכון ואפקטיבי? יצירת בידול אפקטיבי היא כזו שלא תקטין את קהל היעד בצורה דרמטית, אלא תוסיף ערך מוסף ברור בלי לוותר על לקוחות ... התמחות מיוחדת בפירות אקזוטיים. כך אתה לא מגביל את עצמך לקהל קטן מדי ועדיין מציע ערך מוסף ברור. האם בידול הוא תמיד הפתרון לבעיות עסקיות? לפי אליעד כהן, התשובה היא חד - משמעית לא. עסקים רבים חושבים שהסיבה לחוסר הצלחה היא שאין להם בידול, בעוד שבפועל הבעיה יכולה להיות במודעות הלקוחות, בשיווק לא נכון, במחיר או בשירות עצמו. לעיתים יועצים עסקיים מציעים בידול כאמצעי פשוט להראות פעילות, אך זהו פתרון שטחי שלא תמיד פותר את הבעיה האמיתית. מתי בידול עסקי יכול להיות הכרחי וטוב? בידול הופך להיות חשוב רק כאשר באמת יש לך התמחות ספציפית אמיתית. לדוגמה, אם אתה מאלף כלבים מגזע מסוים בלבד, ... באופן מלאכותי. איך לשווק את העסק שלך ביעילות? אליעד מדגיש כי קיימות דרכים רבות לשיווק עצמי שאינן קשורות בהכרח לבידול. ניתן להגדיל מודעות באמצעות פרסום, קידום דיגיטלי, שיווק מפה לאוזן, שיפור השירות ועוד. חשוב שהשיווק יתמקד בהגדלת החשיפה לעסק ובערך המוסף שאתה מציע, ולאו דווקא בניסיון ליצור בידול מאולץ. בסיכומו של דבר, בידול עסקי יכול להיות אסטרטגיה מועילה, אך הוא לא תמיד נחוץ ולא תמיד יעיל. חשוב לשקול היטב האם הבידול תורם לעסק או מגביל אותו, ולזכור שהוא לא הפתרון האוטומטי לכל בעיה עסקית. ייעוץ עסקי אסטרטגיות שיווק מיתוג ובידול עסקי איך להתמודד עם מתחרים? מה רע בבידול עסקי? איך להגדיל מכירות? יצירת ייחוד עסקי מה זה בידול עסקי ולמה זה חשוב לעסק שלך? בידול עסקי הוא היכולת למתג את עצמך באופן שמפריד אותך מעסקים אחרים באותו תחום. לדוגמה, אם אתה חשמלאי, תוכל לבדל ... תמיד. למשל, כשאתה קונה עגבניה, אתה לא תמיד בוחר אותה בגלל שהיא שונה, אלא פשוט כי היא קרובה אליך. בידול יכול לעזור להבליט את העסק ולמשוך יותר לקוחות, אך הוא גם עלול להגביל אותך. לדוגמה, אם אתה עורך דין שמתמחה בעבירות מהירות, יתכן שאתה תפספס לקוחות שצריכים עזרה בתחומים אחרים. בידול שלילי יכול להקטין את כמות הלקוחות הפוטנציאליים, ולכן כדאי להיות זהיר בבחירת תחום הבידול. מהם היתרונות והחסרונות של בידול עסקי? יש שני סוגים של בידול: בידול טוב ובידול רע. בידול טוב הוא כאשר אתה מציין את יתרונך בצורה חיובית, למשל אני חשמלאי עם 58 שנות ...
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים והפעם אדבר על העניין של בידול עסקי באופן כללי. וגם באופן יותר ספציפי, האם יהיה נכון לומר, שכדאי או אפשרי לעשות בידול עסקי, באמצעות חשיפה אישית שלך, שבה אתה מספר את הסיפור האישי שלך לאנשים, גורם לאנשים להתחבר אליך כבן אדם, ... ברשתות החברתיות וכיוב, שאנשים יתחברו אליך ושדרך זה הם בסופו של דבר, ירצו לרכוש ממך. ושזה לכשעצמו, סוג של בידול עסקי, כי מי שאתה, זה הבידול שלך מכל אחד אחר. אז כמובן שקודם כל צריכים להבין את העניין של בידול עסקי באופן כללי ורק אחר כך יהיה ניתן להבין, האם באמצעות חשיפה אישית שלך ברשתות, האם אפשרי כדאי או מומלץ לעשות את הבידול העסקי שלך מהמתחרים שלך. אז קודם כל אסביר מה זה בידול עסקי. אז ברמת העיקרון, יתכן שאתה מנהל עסק, כי אתה רוצה אולי אפילו באופן בלתי מודע, להתפרסם ובגלל שאתה ... ולכן ננסה להבין, במידה והמטרה שלך היא להצליח ברמה העסקית ולעשות כמה שיותר כסף, האם ומה בדיוק המטרה של הבידול העסקי עבורך? אז, במידה ואתה רוצה להצליח בעסק שלך, אתה צריך לגרום לאנשים לרצות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. ואיך אתה גורם ללקוחות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? תשובה: באמצעות בידול עסקי. בידול מלשון הבדל. אתה צריך לגרום ללקוחות שלך, לראות הבדל או הבדלים, בינך לבין המתחרים שלך, שההבדלים האלו יגרמו להם לרצות לקנות דווקא ממך ולא ממישהו אחר. במילים אחרות, המטרה של הבידול העסקי, היא כדי לעזור ללקוחות שלך להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. עכשיו, ברמת העיקרון, הבידול שלך יכול להיות כל מיני דברים. הוא יכול להיות לדוגמה המחיר שלך, דהיינו, שאתה מוכר הכי בזול. דהיינו, הבידול שלך יכול להיות זה שאתה הכי זול. או הכי טוב, או הכי מהיר, או הכי שירותי, או הכי מותאם אישית ללקוח, או הכי כל דבר אחר. ברמת העיקרון, הבידול שלך מהמתחרים שלך, יכול להיות אפילו המיקום הפיזי שלך ביחס ללקוח. לדוגמה, החנות שלך פשוט יותר קרובה פיזית ללקוח, ... אחר, שאליו הוא צריך ללכת עוד כמה צעדים. במילים אחרות, כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול שלך. וכן, גם הסיפור האישי שלך, האמונות שלך, החיים האישיים שלך, גם הם יכולים להיות חלק מהבידול שלך. גם זה שההורים שלך קרה להם משהו שלא קרה להורים של מישהו אחר, גם זה יכול להיות חלק מהבידול שלך. כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול בינך לבין המתחרים שלך. אז מה הבנו? הבנו 1 - שצריך בידול ברמה העקרונית, כדי לגרום ללקוח להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי שהוא ירצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. 2 - הבנו גם שבידול עסקי, יכול להיות כל הבדל מכל מין וסוג שהוא, שיש בינך לבין המתחרים שלך, לבין כל שאר האפשרויות שיש ... אלא לעשות משהו אחר. וכאן מומלץ להעמיק בנושא של מי המתחרים שלך. ומכאן בעצם נעבור לשאלה, איזה סוג של בידול עסקי הכי נכון לעשות. וזה כמובן לפני השאלה, איך לעשות בפועל את הבידול העסקי. אז מאחר שהמטרה של הבידול העסקי היא לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, באמצעות ההבדל שהוא מוצא בינך לבין המתחרים שלך, לכן בעצם זה אומר, שהבידול שלך אמור להיות בהתאם להבדלים שאתה חושב שיש בינך לבין המתחרים שלך, ולהבדלים שאתה חושב שיגרמו ללקוחות שלך לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. לדוגמה: נניח שסבא שלך היה היטלר. לכל הדעות נסכים שזה בידול והבדל מאוד גדול בינך לבין כל אחד אחר. אבל, האם יהיה נכון להדגיש את ההבדל הזה בינך לבין המתחרים ... יותר טוב ללקוחות שלך, מאשר מוצרים אחרים? ודרך זה להגיע להבדל שיש בינך לבין המתחרים שלך, שאותו צריך להדגיש בבידול שלך. ואני אחדד: נניח שאתה מוכר בתים. עכשיו, נניח שברור לך שהמתחרים שלך מוכרים בתים יותר טובים מהבתים שאתה ... לבין המתחרים שלך, שהוא יתרון יחסי שיש לך ביחס למתחרים שלך, ביחס ללקוח שלך. ואת היתרון הזה, צריכים להדגיש בבידול שלך, שאותו אתה עושה בשיווק שלך. ואני אחדד: הלקוח תמיד שואל את עצמו למה דווקא אתה, למה לרכוש דווקא ... טוב ממך, ביחס למה שהוא משלם לך ולא בא לו להתאמץ לחפש עוד מישהו אחר. במילים אחרות, ברמת העיקרון, בידול עסקי, לא בהכרח חייב להיות משהו דרמטי, אאכ אתה רוצה לדוגמה לגבות יותר כסף מהלקוחות שלך, שאז ממילא יש ... וכאן אני אחדד את הטעות הבאה שעושים אותה חלק מאנשי השיווק. שהם טועים בלוגיקה הבאה שאומרת כך: מאחר שצריך בידול, ומאחר שרוב ככל הדברים שתגיד על עצמך ועל המוצר שלך, כנראה שגם מישהו אחר יהיה כמוך או אולי יותר ... זה יגרום להם להתחבר אליך, לסמוך עליך, לרצות לרכוש דווקא ממך וכולי. וכך בעצם סגרנו גם את הפינה של הבידול העסקי. וזה כמובן לא באמת נכון, אלא נכון אולי רק קצת רק במקרים מסויימים. ואני אסביר את הטעויות שיש ... לצורך העניין שידעו שאתה קיים, כדי שירכשו ממך ושלא יתאמצו לחפש מישהו אחר לרכוש ממנו. 3 - מצד האמת, הבידול שלך, לא אמור להיות ההבדל הכי גדול שיש בינך לבין המתחרים שלך, אלא הוא אמור להיות ההבדל גם ההכי ... נכון לומר שבהכרח שהוא ההבדל שאתה צריך להדגיש אותו בפני הלקוחות שלך. וכאן צריכים להבין את העניין הבא, והוא, שהבידול שלך צריך להיות מותאם למוצר שלך ולצרכי הלקוח שלך, שבגללם הוא יסגור איתך עסקה ולא עם מישהו אחר. דהיינו, ...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, ... רק בגילאים 40-50, הוא יהפוך למומחה בתחום זה, מה שיגרום לקהל היעד להעדיף אותו. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול כאשר לא מבדילים את העסק ומפנים את השירותים למגוון רחב של לקוחות, היתרונות הם: קהל יעד רחב יותר: השירותים ... בביקוש. יכולת צמיחה מהירה: לא מוגבלים לנישה אחת, דבר שמוביל לפוטנציאל צמיחה גבוה יותר. החסרונות של גישה רחבה ללא בידול למרות היתרונות, יש גם חסרונות ברורה בגישה זו: תחרות גבוהה יותר: כאשר העסק לא מתמקד בנישה, הוא מתמודד עם ... שמתמחה בתחום מסוים. פיזור מאמצים ושיווק מסובך יותר: קשה לשווק את העסק באופן ממוקד, כשאין התמחות ברורה. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר בוחרים בידול ומתמקדים בתחום מסוים, היתרונות הם: מותג חזק יותר: כאשר אתה מציג את עצמך כמומחה בתחום מסוים, הלקוחות רואים בך ... אמון גבוה יותר מצד הלקוחות: כאשר לקוחות רואים שאתה מתמחה בתחום הספציפי, הם יותר נוטים לפנות אליך. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות יתרונות הבידול, יש גם חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר: פנייה לקהל יעד מצומצם עשויה להגביל את אפשרויות ההכנסה. תלות גדולה יותר ... מיתגת את עצמך בתחום מסוים. האם יש דרך לשלב בין הגישות? יש עסקים שמספקים פתרון על ידי יצירת מספר בידולים שונים. לדוגמה, מאמן כושר יכול להציג את עצמו ביעדים שונים: מאמן כושר לגילאי 40-50, מאמן כושר לחיטוב הגוף, מאמן ... כל אדם, מה שמעיד על אפשרות להציג את עצמך בדרך שונה בהתאם לצורך של הלקוח. זהו דימוי לעסקים שמבצעים בידול בעשייה שלהם על פי סוגי הלקוחות השונים. מתי נישה עלולה להעיד על חוסר ידע? לפעמים, התמקדות בנישה מסוימת עשויה ... מוצגים השירותים והיתרונות של העסק. לסיכום אם בחרת לעסוק בנישה, ודא שאתה באמת מומחה בתחום הזה. אם החלטת להימנע מבידול, ודא שאתה מצליח לבדל את עצמך דרך איכות השירות או הייחודיות שלך. בידול עסקי נישה עסקית אסטרטגיה שיווקית שיווק ומיתוג בניית עסק מצליח האם עדיף ליצור נישה עסקית או לא? בעולם העסקים, ... 40-50, הוא הופך למומחה בתחום הזה, והלקוחות בטווח הגילאים הזה יראו בו כתובת מועדפת. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול אם אתה לא מגדיר נישה, אתה למעשה מאפשר לעצמך לקבל יותר לקוחות פוטנציאליים. היתרונות בגישה זו כוללים: קהל יעד ... מהירה יותר - מאחר ואתה לא מוגבל לנישה ספציפית, פוטנציאל הצמיחה שלך גבוה יותר. החסרונות של גישה רחבה ללא בידול למרות היתרונות, יש גם חסרונות באי - בידול: תחרות גבוהה יותר - כאשר אתה מציע שירותים כלליים, אתה מתמודד עם הרבה יותר מתחרים, וחלקם עלולים להיות זולים ... יותר - קשה לשווק את עצמך כשאין לך התמחות ברורה, כי כל קהל יעד מחפש משהו אחר. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר אתה בוחר בידול ומתמקד בתחום מסוים, אתה נהנה מהיתרונות הבאים: מותג חזק יותר - כשאתה מציג את עצמך כמומחה לנושא מסוים, הלקוחות ... שלך. אמון גבוה יותר מצד הלקוחות - אנשים מעדיפים לפנות לאיש מקצוע שמתמחה בדיוק במה שהם צריכים. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות היתרונות, גם להתמקדות בנישה יש חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר - אתה פונה לקבוצה קטנה יותר ... לנישה מסוימת. האם יש דרך לשלב בין הגישות? יש עסקים שמנסים לפתור את הדילמה הזו על ידי יצירת מספר בידולים שונים. לדוגמה, מאמן כושר יכול לפרסם עצמו במספר מודעות שונות: במודעה אחת - מאמן כושר מומחה לגילאי 40-50 במודעה ... לקהל רחב - ודא שאתה מצליח לבדל את עצמך בדרך אחרת, כמו איכות השירות או הייחודיות של העסק שלך. בידול עסקי נישה עסקית אסטרטגיה שיווקית שיווק ומיתוג בניית עסק מצליח לירות לכל הכיוונים, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, בידול עסקי מול המתחרים, מה רע בבידול עסקי? מה טוב בבידול עסקי? סוגי בידול עסקי, מה הבידול העסקי שלך? מה הייחוד העסקי שלך? ייחוד ובידול עסקי, איך להגדיל מכירות? איך להשיג לקוחות? איך להגדיר נכון את העסק? למה שיקנו דווקא ממני? למה דווקא אתה? ...
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית האם חייבים בידול עסקי כדי להצליח בעסקים? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשים שמנסים להצליח בעסקים היא האמונה שחייב להיות להם בידול עסקי ברור ומובהק. בידול עסקי, לפי ההסבר של אליעד כהן, הוא הגורם שהופך את העסק שלך לשונה או טוב יותר מהמתחרים. לכאורה, מכיוון ... שמבדל את העסק שלך. אולם, אליעד כהן מסביר במפורט כי זו תפיסה מוטעית ולא הכרחית. מה הטעות בחיפוש אחרי בידול עסקי? אליעד כהן מסביר שהבעיה העיקרית בתפיסה זו היא שלא תמיד לעסק שלך יש יתרון ממשי על פני המתחרים. ... חייב לבחור בך כי אתה הכי טוב, אלא פשוט כי סיפקת לו תועלת ששווה עבורו את המחיר שביקשת. מתי בידול עסקי דווקא יכול להזיק לעסק שלך? אליעד כהן נותן דוגמה ברורה נוספת לכך שלפעמים הבידול יכול דווקא לפגוע בעסק. למשל, אם יש לך חנות ירקות ויש לך הרבה מתחרים, ואתה מחליט למכור רק עגבניות ... שייעוץ עסקי מוטעה עלול להכניס אותך לנישה צרה מדי, וזה לא תמיד הצעד הנכון. מה בכל זאת היתרון של בידול עסקי במקרים מסוימים? למרות כל האמור, אליעד כהן מבהיר כי במקרים מסוימים, יש יתרון בבידול עסקי. כאשר הלקוחות תופסים אותך כנבדל לטובה, זה יכול להגדיל את כמות הלקוחות או לאפשר לך למכור במחיר גבוה יותר. לדוגמה, אם יש לך יתרון כמו מיקום טוב יותר של החנות, גם זה סוג של בידול. אם אדם בוחר דווקא בחנות שלך כי היא יותר קרובה לבית שלו, זה גם בידול שמספק ערך ללקוח. האם בידול חייב להיות משמעותי? אליעד כהן מבהיר בצורה מפורשת שבידול לא חייב להיות משמעותי במיוחד. אפילו אם הבידול שלך הוא מקרי בלבד, כגון המיקום שלך או העובדה שהיית ראשון בתוצאות חיפוש, או שהחולצה שבחרת ללבוש היא זו שהייתה עליונה בערימה, זה בידול מספיק כדי שהלקוח יבחר בך. לכן, לא חייבים ליצור בידול עצום ומובהק כדי להצליח להתפרנס ולהצליח בעסקים. העיקר הוא שהלקוח יקבל מספיק תועלת ביחס למה שאתה מבקש ממנו לשלם. ... ובכל זאת כולם נמכרים בסופו של דבר. הסיבה היא שיש מספיק ביקוש, וזה מה שקובע את ההצלחה העסקית, לא הבידול עצמו. כיצד לסכם את הצורך בבידול עסקי? בסיכום הדברים, אליעד כהן ממליץ לקחת את נושא הבידול העסקי בפרופורציה נכונה. בידול יכול לעזור, אבל הוא לא חובה מוחלטת להצלחה עסקית. יש לזכור שבידול יתר יכול לפעמים להזיק לעסק, ולכן לא צריך להיבהל מתחרות. הכי חשוב, לדעתו, הוא לספק ללקוחות מספיק ערך שיצדיק את התשלום שהם משלמים, ללא קשר הכרחי ליתרון מובהק על פני המתחרים. האם חייבים בידול עסקי? איך להצליח בעסקים ללא נישה? מתי בידול עסקי יכול להזיק? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה שיקנו דווקא ממני? האם נישה עסקית היא חובה? איך ליצור ...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר ... שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד. וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
... המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס למתחרים שלך, בפני הלקוח שלך. דהיינו, איך אתה אמור ... שונות. ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את המתחרים שלך. ...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, ... כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך ...
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? ... סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג? והפעם אסביר את העניין של מיתוג ובניית מותג. ויש בזה ... בעיה של מיתוג? או שאולי יש לך בעיה אחרת? בדרך כלל, הבעיה לא תהיה בעיה של מיתוג, אלא של בידול. דהיינו, שהלקוחות שלך לא יודעים להסביר לעצמם, למה לרכוש דווקא ממך? מה ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך? למה ...
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר ... אלא גם בזוגיות, עבודה, ותחומים אחרים. מהו היתרון שלנו על פני אחרים וכיצד ניתן להתמודד עם השאלה הזו? מהו בידול עסקי? בידול עסקי הוא רעיון שגורם לאנשים לנסות לבדל את עצמם, בין אם מדובר במוצר, שירות או אפילו אדם. הרעיון הוא ... חייב להיות המומחה הטוב ביותר, אבל אתה כן צריך להיות מוכן להציע תועלת שמתאימה למי שמחפש אותך. שיווק עצמי בידול עסקי נישה עסקית איך למכור את עצמך פסיכולוגיה של המכירה איך להצליח בראיון עבודה למה דווקא אני? איך להתמודד ... שהבחורה תרצה דווקא אותי ולא מישהו אחר? למה שהלקוח יבחר דווקא את הנעל הזו ולא אחת אחרת? הגישה המקובלת: בידול ונישה עסקית רבים מדברים על הצורך בבידול עסקי ונישה ייחודית. הרעיון הוא שאם תבלוט במשהו מסוים, יהיה לך יתרון תחרותי. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה ... אני?, עדיף להתמקד בלוודא שמספיק אנשים יכירו אותך, ושהם יראו אותך כאופציה סבירה שנותנת להם תמורה מספקת ביחס לעלות. בידול עסקי נישה עסקית שיווק עסקי איך לשווק את עצמך איך למכור את עצמך למה לבחור דווקא בך? למה לרצות ... במה אתה יותר טוב מאחרים? טיפים לראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, איך להשיג מכירות? הפסיכולוגיה של המכירה, האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? האם צריך ייחוד עסקי? איך למכור שירות גרוע? אימון עסקי, אימון שיווקי, יעוץ עסקי, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תחרות עסקית, למה המתחרים שלך יותר זולים? יש לי הצעות יותר זולות, קיבלתי הצעה יותר זולה, מה לענות ללקוח? התנגדות מכירה של מתחרים עסקיים, יש לי הצעת מחיר יותר זולה, הצעת מחיר נגדית, למה אתה כל כך יקר? בידול עסקי, איך לענות ללקוח? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? הדרכת מכירות, יעוץ מכירות, למה אצל המתחרים יותר זול? למה אתה יותר יקר מאחרים? להשוות תפוחים לתפוחים, איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בידול, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בידול, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, מאמן אישי לקשב וריכוז, אימון אישי לזוגיות בתחום בידול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 06:27:43 - wesi1