אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בארגון ✔יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:13יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
כיצד לנהל מנהלים בארגון בצורה נכונה?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בארגונים היא ההתנהלות של מנהלים בכירים מול מנהלים זוטרים או מנהלים תחתיהם. כדי להבין כיצד יש לנהל מנהלים בצורה נכונה, חשוב תחילה להבחין בין שני סוגים שונים של עובדים בארגון.

מה ההבדל בין עובדים רובוטיים למנהלים חכמים?

אליעד כהן מסביר שבכל ארגון ישנם עובדים המבצעים פעולות פשוטות, מוגדרות, וברורות - עובדים אלה משמשים למעשה כתחליף זול לרובוטים. לעובדים אלה מומלץ אפילו לא להחזיק ביכולת שכלית גבוהה מדי, אלא דווקא בשכל מוגבל שמאפשר להם לבצע משימות באופן אוטומטי בלבד. אם עובדים אלה יהיו חכמים מדי, הם עשויים להתחיל לחשוב מעבר לתפקידם הבסיסי ולעשות פעולות שיכולות לפגוע בתפקודם ובהתנהלות הארגונית התקינה.

לעומתם, בארגון ישנם גם מנהלים, אשר מומלץ שיהיו בעלי יכולת חשיבה מפותחת ויכולת קבלת החלטות עצמאית. לפעמים מנהלים בכירים חוששים ממנהלים זוטרים חכמים מדי, מתוך חשש שהם יהיו לא נאמנים, יבגדו באמון הארגון, או ינסו לתפוס את מקומם. אולם, לדברי אליעד, זוהי חשיבה שגויה שמאפיינת דווקא מנהלים שאינם חכמים מספיק בעצמם. מנהל בכיר שהוא באמת חכם לא יחשוש מעובדיו החכמים, אלא להיפך - יראה בהם יתרון ארגוני, וישתמש באינטליגנציה שלהם לקידום משותף והצלחה כוללת.

כיצד מנהלים הופכים בטעות את המנהלים תחתיהם ל"רובוטים"?

אחת הטעויות הנפוצות בניהול מנהלים היא להגיד למנהל באופן ישיר וחד - משמעי מה עליו לעשות, בלי להסביר לו את ההיגיון מאחורי ההחלטות. לדוגמה, כאשר מנהל זוטר עושה טעות, המנהל הבכיר פשוט אומר לו באופן קצר וישיר "זו טעות, תעשה אחרת", או "אתה צריך לעשות ככה ולא ככה". בשיטה זו אמנם המנהל מקבל פתרון מהיר לבעיה, אך הוא הופך בהדרגה לרובוט שמבצע פקודות בלי הבנה של הסיבה שמאחוריהן.

כאשר מנהל אינו מבין את ההיגיון של ההחלטות, הוא לא באמת ילמד כיצד להימנע מהטעות בפעמים הבאות. מעבר לכך, הוא עשוי להתעצבן, להרגיש מושפל, ולאבד את האמון בעצמו וביכולת החשיבה שלו, עד למצב שהוא מוותר על החשיבה העצמאית לחלוטין.

למה חשוב להסביר את ההיגיון ולא רק לתת הוראות?

האפשרות הנכונה והיעילה יותר, לפי אליעד, היא להשקיע זמן וסבלנות ולהסביר למנהל שמתחתיך את ההיגיון שעומד מאחורי ההחלטות. כאשר מנהל מבין את ההיגיון, הוא יכול לחשוב באופן עצמאי גם בעתיד, ולקבל החלטות טובות יותר באופן עקבי, ללא צורך בהתערבות מתמדת מצד המנהל שמעליו.

אף על פי שדרך זו מצריכה השקעת זמן רב יותר בטווח הקצר, היא משתלמת מאוד בטווח הארוך. מנהל שמבין את העקרונות וההיגיון של ההחלטות שהוא מקבל יהפוך במהרה לנכס לארגון, שכן הוא לא יצטרך להישען באופן קבוע על הכוונה והנחיות מדויקות בכל צעד.

מה המשמעות של המשפט "מי שלא מוכן לסבול קצת יסבול הרבה" בניהול מנהלים?

אליעד מדגיש את החשיבות של השקעה מוקדמת ומדויקת בהסברים למנהלים הזוטרים. מי שלא יהיה מוכן להשקיע את הזמן והמאמץ עכשיו - כלומר, לסבול קצת - ייאלץ להתמודד עם בעיות רבות בעתיד, כמו טעויות חוזרות, השקעת זמן גדולה פי כמה לתיקון הטעויות האלו, ואפילו טעויות שהמנהל העליון לא מודע להן כי העובד לא מסוגל לחשוב עצמאית.

האם כדאי למנוע ממנהלים להיות חכמים מדי מחשש לפגיעה בארגון?

אליעד כהן מסביר שחשש זה מיותר, ואף מזיק. יש מנהלים שחוששים שמנהל חכם מדי יחשוף חולשות שלהם, יתחיל לחפש עבודה בארגון מתחרה, או שינסה לתפוס את מקומם. אך זהו פחד שנובע מחוסר ביטחון ומחוסר חכמה של המנהל הבכיר עצמו. מנהל שבאמת בטוח בעצמו, מבין שלעבוד עם אנשים חכמים הוא יתרון עצום, ושדווקא אנשים חכמים הם אלה שיסייעו לקדם את הארגון בצורה הטובה ביותר.

כאשר המנהל העליון הוא חכם ובטוח בעצמו, הוא אינו חושש מעובדים חכמים אלא להיפך, הוא מבין שהאינטרסים משותפים ושהם יכולים לצמוח ולהצליח יחד.

מה היתרון הגדול בהכשרת מנהלים לחשיבה עצמאית?

כאשר מנהל בכיר משקיע בהכשרה יסודית של המנהלים תחתיו, ומסביר להם את ההיגיון שמאחורי ההחלטות, הוא למעשה משחרר את עצמו מנטל עתידי כבד של תיקון טעויות. הוא מבטיח שמנהלים אלו יוכלו לנהל טוב יותר, לחשוב בהיגיון הנכון, ולהגיע בעצמם למסקנות הנכונות ללא צורך בהכוונה בלתי פוסקת. תהליך זה מבטיח התפתחות טובה יותר של המנהלים בארגון ושל הארגון כולו.
איך לנהל מנהלים בצורה נכונה?

אחת הטעויות הנפוצות שעושים מנהלים היא ההתנהלות עם העובדים שלהם, במיוחד כאשר מדובר במנהלים שמנהלים אחרים תחתיהם. קיימים שני סוגי עובדים בארגון - יש את העובדים שברוב המקרים מבצעים עבודה חוזרת, פשוטה, מוגדרת וברורה. עובדים אלו משמשים כמעט כתמורה לרובוט, כלומר, אין צורך לחשוב יותר מדי, רק לבצע את הפעולות בצורה מדויקת. הם לא נדרשים לחשוב מעבר למשימה ולבצע אותה באופן אוטומטי.

מצד שני, יש את המנהלים שחשוב שיהיו חכמים ועם יכולת חשיבה עצמאית. הרבה פעמים, ישנה נטייה לחשוב שעדיף שמנהלים לא יהיו חכמים מדי, מחשש שהם עלולים להיות לא נאמנים או אפילו לבגוד במערכת. אולם, זו מחשבה של מנהלים לא חכמים מספיק, כי אם הם היו חכמים יותר הם היו מבינים שזה דווקא יתרון שיצליחו להסתדר עם עובדים חכמים, ושהם לא צריכים לדאוג שמישהו יתפוס את מקומם.

מהם היתרונות והחסרונות של "להיות רובוט" מול "להיות עצמאי" בעבודה?

לעיתים, מנהלים טועים כשהם רואים את המנהל שלהם עושה טעות, ואז במקום להסביר לו את הדרך הנכונה או לשוחח על איך הוא הגיע למסקנה, הם פשוט מציעים לו את התשובה הישירה. הטעות כאן היא שהמנהל הופך את המנהל שמתחתיו לרובוט, כזה שלא מסוגל לחשוב בעצמו. במקום להסביר את ההיגיון שמאחורי ההחלטות, מנהלים לעיתים מעדיפים לייעץ באופן ישיר - "תעשה ככה, לא טוב תעשה אחרת".

מצד אחד, זה הרבה יותר קצר ויעיל מבחינת הזמן, אבל מצד שני, המנהל לא מבין את ההיגיון מאחורי הפעולה, ולכן יש סיכוי שהוא ימשיך לעשות את אותה הטעות בעתיד או אפילו יהפוך לרובוט שיבצע את ההוראות מבלי להבין למה.

אופציה אחרת היא להשקיע יותר זמן בהסבר על ההיגיון שמאחורי הפעולה. גם אם זה ידרוש יותר זמן וסבלנות, זה חשוב כי ברגע שהמנהל מבין את ההיגיון, הוא יוכל להפעיל אותו בצורה עצמאית בעתיד. הדרך הזו עשויה להיות ארוכה יותר, אך היא חסכונית בטווח הארוך, שכן המנהל לא יזדקק להכוונה כל הזמן ויתפוס את ההיגיון שמניע את ההחלטות.

מה המשמעות של "לסבול קצת" כדי להימנע מבעיות בעתיד?

הגישה של "מי שלא מוכן לסבול קצת, יסבול הרבה" מתייחסת לכך שצריך להשקיע זמן ומאמץ על מנת להסביר את ההיגיון למנהל תחתיך. אם לא תעשה זאת, אתה עשוי למצוא את עצמך בבעיה עתידית, כיוון שהמנהל ימשיך לעשות טעויות שבסופו של דבר יציבו אותך במצב קשה יותר. חוסר ההשקעה בהסברים עכשיו, יוביל להוצאות זמן וכסף נוספות בעתיד כאשר תצטרך לתקן את טעויותיו שוב ושוב.

האם כדאי למנוע ממנהל להיות חכם מדי?

היו שמציעים שמנהל לא צריך להיות חכם מדי, מחשש שמא הוא יבין את מה שקורה בארגון ויתחיל לפתח אינטרסים אישיים שיכולים להזיק למנהל שמעליו. אחד החששות הוא שמנהל חכם מדי יכול להתחיל לחפש עבודה במקום אחר או להרגיש שהוא יכול "לעבוד" על המנהל שמעליו.

אליעד מציין שזו מחשבה של מנהל שלא באמת מבין את היתרונות של עבודה עם אנשים חכמים. אם המנהל מעליך חכם מספיק, הוא לא צריך לחשוש ממנהלים חכמים בתחתית, כי הוא יוכל להתמודד איתם בצורה טובה יותר ולהסביר להם את הדרך הנכונה. הבעיה מתחילה כאשר המנהל בעצמו לא חכם מספיק, ואז הוא באמת יכול לפחד שמישהו אחר ייקח את מקומו.
עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה להם שכל או שיהיה להם שכל מוגבל שידעו לעשות רק את הפעולות האלה ושמעבר לזה הם לא ידעו לעשות כלום.

כי אם יהיה להם שכל הם יכולים לחשוב לעשות דברים אחרים וזה לא טוב שיעשו את זה ורק את זה שיהיו מומחים בלעשות את הפעולה ושלא ידעו שום דבר מעבר. לעומת זאת יש בארגון גם "מנהלים" שכדאי שהם יהיו חכמים כמובן שכדאי או לפעמים יש כאלה שחושבים שכדאי שלא יהיו חכמים מדי כדי שלא יבגדו באמון שלא זה אבל זאת חשיבה של המנהל שהוא עצמו לא חכם מספיק כי אם הוא היה מספיק חכם הוא היה אומר "מה אכפת לי שהעובדים שלי יהיו חכמים הרי אני לא דופק אותם ושיהיו חכמים שנרוויח איתם ביחד כסף" אוקי.

ש: זאת המהות אבל.

אליעד: שנייה, עכשיו הנושא הוא כזה שלפעמים בן אדם מה שקוראים מנהל והוא עכשיו מנהל מנהלים תחתיו ומה שקורה לפעמים אחת הטעויות היא שהוא רואה את המנהל עושה איזה טעות בעיניו, ואז מה הטעות שלו שמה הוא עושה?

ש: יורד עליו.

אליעד: אומר למנהל חוץ מיורד עליו נגיד הוא משבח אותו או יורד עליו זה לא משנה, זה גם נכון אבל אחת הטעויות היא שהוא בעצם אומר למנהל מה נכון לעשות.

ש: שזה להיות רובוט.

אליעד: שזה בעצם הוא הופך אותו לרובוט זאת הטעות כי מצד האמת אם חשוב לך שהעובדים שלך יהיו פיכחים וחכמים אתה צריך להשקיע יותר מאמץ בלהסביר להם את ההיגיון שלך ואז דרך זה הם יגיעו למסקנות המתבקשות ולא יהיו רובוטים, למה כי מבחינת עלות מול תועלת מהיבט מסוים יותר פשוט להגיד למנהל שתחתיך להגיד לו "תקשיב זאת טעות תעשה ככה, לא נכון תעשה ככה, תקשיב תעשה ככה תעשה ככה" או "למה אתה עושה ככה זה לא טוב" או "צריך לעשות אחרת".

זה הרבה יותר קצר אבל מצד שני אם הוא לא מבין את ההיגיון אז הוא קודם כל נשאר טיפש יכול להיות שהוא יבין את ההיגיון בדיעבד אבל לא בהכרח שהוא יבין את ההיגיון, הוא גם מתעצבן אתה גם משפיל אותו ואתה גם מעודד אותו לא להשתמש בהיגיון כי הוא כבר השתמש בהיגיון והוא הגיע למסקנה שגויה אז הוא אומר "בשביל מה לי להשתמש בהיגיון בכל מקרה הוא בסוף אומר לי אחרת" למרות שאפשר להגיד שאתה כן מעודד אותו להשתמש בהיגיון כי אם הוא כל כך חשוב לו למצוא חן בעיניך אז הוא יגיד "למה הוא אמר לי אחרת אני חייב להבין את ההיגיון שלו" אבל בגדול יכול להיות שזה דווקא יגרום למצב שאותו מנהל יהפוך להיות רובוט בחשיבה שלו.

לעומת זאת האופציה היא השנייה להסביר לאותו מנהל את ההיגיון להגיד לו "תקשיב אני מבין שאתה חושב ככה וככה אבל זה לא נכון כי 1 2 3 4, זה כן נכון אחרת כי 5 6 7" ואז ממילא התהליך הזה הוא הרבה יותר ארוך הוא הרבה יותר מתיש הוא דורש הרבה יותר סבלנות, הוא לוקח יותר זמן אבל מצד שני הוא חוסך יותר זמן למה כי אם אתה תשב עם המנהל שלך אחת אם הוא יתחיל לחשוב כמוך בהיגיון שלך אז הוא יהיה כמוך בהיגיון שלך גם בעתיד כי הוא חושב כמוך אבל אם אתה אומר "אין לי עכשיו כוח להסביר לו בוא העיקר שיעשה וזהו" אז אתה עוד הולך הרבה לאכול חצץ מה שנקרא הקיטבג הזה יאכל אצלי הרבה חצץ.

למה כי יש משפט שאומר "מי שאינו מוכן לסבול קצת סובל הרבה" זה הכל אז אם אתה לא מוכן, שמעת אתה מוכן לסבול קצת?

ש: בטח.

אליעד: אוקי הכל בסדר, כמה קצת?

ש: נגיד אפילו הרבה.

אליעד: כמה שצריך אוקי הלאה, אז אני אומר כזה דבר אז אני אומר שמישהו שלא מוכן לסבול קצת סובל הרבה זה הרעיון ולכן אם אתה לא תסביר להם את ההיגיון כי אין לך זמן אתה תצטרך לשבת איתם ימים ושעות כדי להסביר להם מיליון ואחד דברים אחרים לא כולל הטעויות שהם יעשו שאפילו אתה לא יודע שהם עשו כי אין להם היגיון או כי הם לא חושבים בהיגיון שלך.

ש: השאלה גם אם הוא מבין את ההיגיון של עצמו גם.

אליעד: נכון אוקי.

ש: לפעמים יש גם את האינטרס שלפעמים אתה לא רוצה שהמנהל תחתיך יהיה יותר מדי חכם.

אליעד: באמת?

ש: כן.

אליעד: באמת אמרנו את זה קודם לא היית פה?

ש: לא בשביל מה כי אז מה?

אליעד: כי הוא יקלוט שאתה מרמה אותו כי הוא יעבוד עליך, כי הוא ילך לחברה אחרת כי הוא חכם ואתה לא משלם לו מספיק כסף.

ש: כי אולי אפילו הוא יתפוס את המקום שלך גם כן.

אליעד: לא הוא לא יכול לתפוס את המקום שלך, מה אמרתי אבל שזה בעיה של מנהלים שהם עצמם לא מספיק חכמים כי אם אתה מספיק חכם אתה חכם גם יותר מהמנהל שתחתיך איך הוא ייקח את המקום שלך. טוב זה הבנו את זה?
אינטלגנציה אימון קוגניטיבי השקעה שכלית ביטחון יכול להיות תחושה אנשים חכמים חוסר ביטחון עצמי חוסר בטחון שיפור יכולת חשיבה איך להכשיר איך להכשיר עובדים איך ללמד איך ללמד עובד איך ללמד עובדים איך לנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימונים ארגון בארגון הכשרת מנהלים הכשרת עובדים התפתחות התפתחות העובדים בארגון התפתחות עובדים יועץ יעוץ יעוץ למנהלים כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים להכשיר להכשיר עובדים להתאמן ללמד ללמד עובדים למידה למנהלים לנהל לנהל מנהל לנהל מנהלים לנהל עובד לנהל עובדים לפתח מנהל מנהלים מנהלים בארגון ניהול ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים עובדים בארגון פיתוח פיתוח עובדים
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
... ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון מהו התפקיד העיקרי של המנהל בארגון? התפקיד המרכזי של המנהל בארגון הוא לבצע כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות ... עליו לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון המרכזי הוא שלכל עובד בארגון, ובמיוחד למנהל, יש משימות ספציפיות שאם הוא לא יעשה אותן, אף אחד אחר לא יבצע אותן בצורה מספקת או בכלל. איך נכון לחלק משימות בין עובדים בארגון? חלוקת המשימות בארגון צריכה להיעשות לפי היכולות של כל עובד ולפי מידת הייחודיות של ... לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר. למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות? בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ... היה עושה, התרומה לארגון תהיה גדולה יותר אם המנהל ינהל את המשא ומתן במקום לכתוב את הדוח בעצמו. מהי הנוסחה לחישוב חלוקת המשימות בארגון? ישנה נוסחה פשוטה וברורה לחלוקת משימות בארגון: קודם כל, לזהות את כל המשימות בארגון. לזהות אילו משימות יכול לבצע כל עובד, ובאיזו רמה. את המשימות ... לעשות את הדברים הטובים ביותר לארגון, לפי סדר עדיפויות ברור ומדויק. איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? מהו תפקיד המנהל בארגון? איך להיות מנהל טוב? איך לחלק את התפקידים בארגון? ייעוץ ארגוני איך להקצות משימות לעובדים? תפקידו של המנהל בארגון שלום חברים, הפעם נסביר לגבי תפקידו של המנהל בארגון - מה הוא אמור לעשות, מה הוא לא אמור לעשות, ומה צריך לעשות כדי ... במשימות אחרות. לבצע משימות לפי סדר עדיפויות שיביא את הערך הגבוה ביותר לארגון. לפרטים נוספים והעמקה בנושא ניהול, תפקיד המנהל בארגון, חלוקת משימות וניהול עובדים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט ... איך לנהל טוב? איך להיות מנהל טוב? איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? איזה עובד צריך לעשות את המשימה? מה התפקיד של העובד בארגון? איך הכי נכון לחלק את התפקידים בארגון? יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנהלים, איך לחלק את המשימות בין העובדים בארגון? מנהל שלא מבצע את תפקידו, מהו תפקיד ניהולי? מה זה תפקיד ניהולי? תפקידו של המנהל לנהל, מנהל שעושה את התפקיד של העובד, לנהל עובדים, לנהל או לעבוד, ניהול עובדים בארגון, הקצאת משימות בארגון, התייעלות ארגונית, איך לחלק משימות בין עובדים? איך להקצות משימות ...
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של מנהלים בארגון? אחת הטעויות הנפוצות ביותר שמנהלים עושים בארגונים היא עקיפת סמכויות של המנהלים הכפופים להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות ... בוחר לפנות לעובד שמתחת למנהל אחר, הוא יוצר בכך נזק וסיבוכים גדולים בארגון. מה המשמעות של עקיפת סמכויות בארגון? עקיפת סמכויות מתרחשת כאשר מנהל בכיר פונה לעובד שנמצא בדרג נמוך יותר, מבלי לעבור דרך המנהל הישיר שאחראי על אותו עובד. למשל, בארגון עם שלוש רמות ניהול - מנהל בכיר (רמה 3), מנהל ביניים (רמה 2), ועובד (רמה 1) - המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד ברמה 1 ומבקש ממנו לבצע משימה מסוימת. בפעולה זו ... (רמה 2), שנמצא בין המנהל הבכיר לעובד. מדוע עקיפת סמכויות יוצרת בעיות בארגון? עקיפת סמכויות מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ונתן לו משימה, והמנהל הישיר של אותו עובד מגיע ושואל את העובד מדוע לא ... נכון לנהל מנהלים בלי לעקוף את הסמכויות שלהם? הדרך הנכונה לנהל מנהלים בארגון היא להקפיד על כך שכל מנהל פונה אך ורק לדרג הניהולי שנמצא תחתיו באופן ישיר, ואינו מדלג על אף דרג בדרך. לדוגמה, אם מנהל בכיר ברמה 3 זקוק למשימה ספציפית מעובד ... לשמור על סדר ברור, סמכויות ברורות, ואחריות מוגדרת לכל עובד ולכל מנהל בארגון. שימוש לרעה בכוח הניהולי עקיפת סמכויות בארגון איך לנהל מנהלים? למה לא לפנות לעובד ישירות? איך להימנע מבלאגן בארגון? מי המנהל הישיר של העובד? ניהול נכון בארגון הטעות הנפוצה בניהול: עקיפת סמכויות של עובדים שלום חברים, הפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות בארגונים - מצב שבו המנהל עוקף את הסמכויות של העובד שלו. עוד פעם - המנהל עוקף את הסמכויות של העובד שלו. למי יש יותר סמכויות - למנהל או לעובד? התשובה היא כמובן ... בנושא. בהצלחה! שימוש לרעה בכוח הניהולי, אחריות ארגונית, הסרת אחריות בארגון, ריבוי מנהלים לעובד בארגון, מי המנהל של העובד? עובד מול כמה מנהלים, עקיפת סמכויות בתוך הארגון, לא לעקוף את המנהל שעובד תחתיך, למה לא לנהל את העובדים בצורה ישירה? הסרת אחריות של מנהלים בארגון , יעוץ ארגוני, ניהול ארגונים, תפקידו של המנהל בארגון, מנהל ישיר, חלוקת תפקידים בארגון, לא לפנות לעובד באופן ישיר, לפנות לעובד דרך המנהל שלו, מי המנהל הישיר של העובד? מי אחראי לנהל את העובד? הקצאת משימות לעובד ...
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
... לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה איך לנהל עובדים ולשפר את המוטיבציה בארגון? ניהול עובדים בצורה אפקטיבית מחייב הבנה מעמיקה ... היומיומיות שלו, אלא את התרומה הרחבה יותר שלו לארגון. כאשר עובד אינו מבין לעומק את המשמעות של התפקיד שלו, הוא עלול לבצע פעולות שלמעשה אינן תורמות ואף פוגעות בארגון. למשל, עובד שחושב שהמטרה שלו היא לענות מיד לכל ... לא משקר לעצמו ולא מתרץ תירוצים. צריך ללמד אותו כיצד לחשוב באופן מסודר וברור, ולא רק לרדוף אחריו כדי לבדוק ביצוע של משימות קטנות. איך להעריך עומסים בצורה נכונה בארגון? כאשר מנהל צריך לקבל החלטות כמו פיטורי עובדים או ... עומס חדשה, אליעד ממליץ שלא לקבל החלטות ללא הערכה מסודרת של העומסים. המנהל צריך לדעת בוודאות מה העומס הקיים ומה ההשלכות של ההחלטות שלו, אחרת הוא עלול לפגוע בארגון. כלומר, כל החלטה חייבת להיות מבוססת על הבנת עומקים, אחרת המנהל יקבל החלטות שעלולות לגרום לנזקים בלתי הפיכים. איך לנהל עובדים? ניהול זמן בארגון איך לתת מוטיבציה לעובדים? מה עושים כשהעובד לא ...
אוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון
אוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון
... ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון מהי אוטומציה ארגונית ומהם היתרונות שלה? ... חלק ויעיל גם כשכוח האדם מתחלף. לדוגמה, אם בארגון קיים עובד שאחראי לשלוח אימייל ללקוחות בכל ... בעובד ספציפי. איך מבצעים אוטומציה של תהליכים בארגון? כדי לבצע תהליך אוטומציה מוצלח, חשוב לבצע ... ניתוח תהליכים: בשלב זה מזהים אילו משימות בארגון חוזרות על עצמן בתדירות גבוהה ויכולות לעבור ... תקינות הפעולה. דוגמה מעשית לתהליך אוטומציה בארגון: ניקח כדוגמה פשוטה: עובד בארגון צריך בכל יום לעבור על טפסים שמולאו על ידי ... האם אוטומציה יכולה להחליף לחלוטין את ההנהלה בארגון? חשוב להבין כי למרות שאוטומציה מתעדת חלק ... תיעוד ידע ארגוני היתרונות של אוטומציה בארגון אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בתהליך ... פועלת כראוי. דוגמה לאוטומציה נניח שיש בארגון עובד שכל יום צריך לשלוח אימייל ללקוח לאחר ... מחליפה לחלוטין את ההנהלה או את קבלת ההחלטות בארגון, אך היא מאפשרת להפוך חלקים גדולים מהחשיבה ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון , קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או ... ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח ... המוטיבציה של העובדים האחרים. לסיכום, הגישה של אליעד כהן מתמקדת באיזון בין יצירת מוטיבציה חיובית לבין שמירה על אווירה נעימה ומכבדת בארגון. הוא ממליץ תמיד להתחיל בגישה אישית ועדינה, ולפנות לגישות תובעניות יותר רק כאשר אין ברירה ברורה אחרת. כיצד ליצור מוטיבציה בארגון? איך להימנע מקונפליקטים בעבודה? מתי להודות לעובדים באופן אישי? איך לטפל בעובד שנותן תשובות מעורפלות? האם כדאי לשבח עובדים מול כולם? איך למנוע תחרות שלילית בארגון? מתי להגביר לחץ על עובד שלא משתפר? ...
עובדים בארגון, תפקידו של העובד בארגון, ניהול עובדים, איך לנהל עובד בארגון? איך לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? טעויות בניהול עובדים, עובד כשכפול שלך, בעיות עם עובדים, איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים?
עובדים בארגון, תפקידו של העובד בארגון, ניהול עובדים, איך לנהל עובד בארגון? איך לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? טעויות בניהול עובדים, עובד כשכפול שלך, בעיות עם עובדים, איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים?
... בארגון, תפקידו של העובד בארגון, ניהול עובדים, איך לנהל עובד בארגון? איך לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? טעויות בניהול עובדים, עובד כשכפול שלך, בעיות עם עובדים, איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? איך לנהל נכון עובדים בארגון? ניהול עובדים הוא תהליך מורכב ורבים נוטים לעשות טעויות בסיסיות שמובילות לבעיות רבות בארגון. אליעד כהן מסביר לעומק בהרצאתו כיצד ניתן למנוע את הבעיות הללו על ידי תכנון נכון של תהליך גיוס עובדים, הגדרה ברורה של מטרות העסק והבנה יסודית של ... עדיף שלא לגייס עובד כלל או לפחות להבין ולהיערך מראש לקשיים הצפויים. איך לנהל עובדים בארגון? מתי לגייס עובד חדש? טעויות נפוצות בניהול עובדים האם לגייס עובדים שאין לך ידע בתחום שלהם? איך להגדיר מטרות לעובדים בארגון? איך להימנע מבעיות עם עובדים? יעוץ ארגוני, תהליך גיוס מנהל, יעוץ למנהלים, מטרת העובד בארגון, ניהול עובדים בכירים, תהליך גיוס עובדים, תקשורת מול עובדים, איך להצליח בניהול עובדים? אימון למנהלים ...
תהליכים בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? איך לחשוב בלי אילוצים? איך לאפיין תהליך ארגוני? איך לנתח תהליך עסקי? איך להתמודד עם חוסר תקשורת בין העובדים? אילוצים באפיון תהליך עסקי, אילוצים באפיון תהליך ארגוני, יעוץ ארגוני, יעוץ לארגונים, יעוץ עסקי, יעוץ למנכלים, יעוץ אסטרטגי לארגונים
... בארגון, תהליכים בעסק, איך לאפיין תהליך בארגון? איך לדעת מה התהליך הנכון לארגון? איך לנתח תהליך בעסק? אפיון תהליך ארגוני, אפיון תהליכים בעסק, איך להגדיר תהליך בצורה נכונה? איך לנתח תהליך ארגוני? ... וכולי. ויש בעניין הזה כל מיני היבטים שונים, אבל כאן ניתן את נקודת המבט הבאה. והיא, שכמובן הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר אנחנו מנסים לבנות תהליך בארגון, עלינו לשאול את עצמנו, מה היינו רוצים שיקרה בסוף התהליך, מה לדעתנו יחשב כתהליך המוצלח ביותר, מה התוצאה האופטימאלית שהיינו רוצים להשיג בארגון. במילים אחרות, שלב ראשון הגדרת תוצאה אופטימאלית, שאינה קשורה לאילוצים כלשהם. במילים אחרות, קודם כל תגדיר את התוצאה הרצויה מהתהליך שאתה מנסה לאפיין, ... היא, שמי שרוצה לדעת מהי הדרך הנכונה ביותר להשיג את התוצאה הטובה ביותר, אז ראשית עליו לחשוב באופן חופשי ובלי אילוצי המבנה הארגוני של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, שבפועל מה שקורה זה, שהרבה פעמים שמנסים לאפיין ולהגדיר תהליך בארגון, אז אוטומטית יש את האילוצים של מצבת כוח האדם שבארגון. דהיינו, יש את האילוצים של בני האדם שבארגון שבסופו של דבר, יצטרכו ליישם את התהליך שאנחנו מנסים לבנות בארגון. כי התוצאה של התהליך ברורה. והדרך יש לגביה ספקות. אבל יש גם את האילוצים של כוח האדם שבארגון, שבסופו של דבר יצטרך ליישם את התהליך. והעצה שלי אומרת, כאשר מנסים להבין ולאפיין את התהליך הארגוני בצורה הטובה ביותר, אז צריכים לחשוב שלצורך העניין אין שום בעיית תקשורת בין העובדים בארגון, וכן צריכים לנסות לאפיין את התהליך, כאילו רק בן אדם אחד בלבד עובד בארגון. דהיינו, נניח שאתה מנסה להגדיר תהליך שיחבר בין מחלקת השירות לבין מחלקת המכירות. עליך לשאול את עצמך, נניח שבארגון כולו היה רק בן אדם אחד שהוא אתה. דהיינו, נניח שאתה העובד היחיד בארגון. ונניח שאתה אחראי גם על השירות וגם על המכירות וגם על השיווק וגם על הייצור וגם על כל מה שזז בארגון. ונניח שיש לך את הכישורים הנדרשים לביצוע המשימות. ונניח שיש לך את המוטיבציה לביצוע המשימות. במילים אחרות, נניח שיש בארגון בן אדם אחד בלבד, שיש לו גם את היכולת וגם את הרצון לבצע את המשימות. במקרה שכזה, איך היה הכי נכון לבצע את התהליך? האם היה נכון לעשות אותו בצורה כזו ... את הסיכוי לכך, שבתור התחלה נראה את התהליך האופטימאלי להשיג את המטרה הארגונית שאנחנו רוצים להשיג. כי ברגע שחושבים בצורה נקייה, שיש רק בן אדם אחד בארגון, שאחראי על הכל, ושיש לו את היכולת ואת הרצון לבצע את המשימה, הרי שכאן בעצם יש את האפיון הנכון ביותר לביצוע התהליך. זאת נקודת ההתחלה. מכאן ואילך יתחילו להיכנס אילוצים, של מצבת כוח האדם בארגון. כי יש את רמת היכולת ואת רמת המוטיבציה של העובדים השונים שבתוך הארגון. ויש את קשיי התקשורת הארגונית שבין העובדים שבתוך הארגון. אבל מול העיניים ... ברורה עד כמה שאפשר. שנית אם יש לך ספקות לגבי הדרך להשיג את המטרה, בגלל כל האילוצים השונים שקיימים במציאות, אז תשאל את עצמך, במידה והיית עובד לבד בארגון והיה לך את הידע של כולם ואת הרצון הטוב ביותר לגרום לארגון להצליח, איך היית פועל? אם אין לך תשובה ברורה לשאלה הזאת, אז אל תמשיך לחשוב על מהי הדרך ...
מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמא אישית של מנהל מול העובדים, דוגמא אישית בארגון, לתת דוגמא אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמא אישית של מנהל מול העובדים, דוגמא אישית בארגון, לתת דוגמא אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
... בארגון , שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמא אישית של מנהל מול העובדים, דוגמא אישית בארגון, לתת דוגמא אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון איך שיפור עצמי כמנהל משפיע על הארגון? ... אפקטיבית, מה שיביא לשיפור כלל הארגון. ניהול עצמי אפקטיבי שיפור ביצועים ניהוליים דוגמה אישית בארגון איך לנהל עובדים ניהול מנהלים ניהול ... שלך יתפקדו בצורה טובה יותר. ניהול נכון מתחיל מבפנים - מהיכולת שלך להנהיג את עצמך. דוגמה אישית בארגון ניהול מנהלים איך לנהל עובדים שיפור ...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים איך לתגמל ... זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול ... בו. אם יש בעיות סנכרון, צריך לטפל בהן מיד ולא לאפשר למצב להימשך עד כדי קונפליקט פנימי בארגון. איך להתמודד עם מצב בו מנהל חדש לא יודע לבצע את כל משימותיו? ... ולתקן אותן מהשורש, גם אם הדבר דורש יותר זמן ומאמץ. גישה זו מובילה לשיפור אמיתי ומתמשך בארגון. איך לתגמל עובדים? ניהול קונפליקטים בארגון ייעוץ למנהלים איך להתמודד עם אגו בעבודה? כיצד לשפר שיתוף פעולה בארגון? בעיות סנכרון בין מחלקות כיצד להגדיר נכון תפקידים בארגון?
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף?
... רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון , איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף? מה ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים? אליעד כהן מסביר כי ... את הידע בנושא. איך להגדיל רווחים בעסק? מהי עלות אלטרנטיבית? איך לעשות עסקאות טובות? איך מצליחים חושבים? מהי מצוינות בארגון? איך לתמחר מוצרים נכון? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בארגון, האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בארגון, איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, מאמן שיווקי, מאמן משפחתי בנושא בארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 2.0645 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 07:26:28 - wesi1