אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אנשי מכירות טובים ✔למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות הטוב ביותר שלך?

הדרך היעילה ביותר למכור מוצר או שירות היא להפוך את הלקוח עצמו לאיש המכירות שלך. הכוונה היא לגרום ללקוח למכור לעצמו את המוצר, על ידי כך שתאפשר לו להתנסות במוצר בצורה חופשית וחינמית, כדי שהוא יחווה באופן אישי את הערך והיתרונות של מה שאתה מציע. אליעד מסביר שכאשר לקוח מתנסה במוצר, הוא למעשה חווה את הערך שלו באופן ישיר, וזו הדרך הטובה ביותר לשכנע אותו לקנות. במקום להשקיע מאמצים רבים בפרסום, שיווק או הסברים, פשוט מאפשרים ללקוח להרגיש בעצמו את התועלת.

מדוע לאפשר ללקוחות להתנסות במוצר בחינם זו אסטרטגיה יעילה?

כאשר נותנים ללקוחות אפשרות להתנסות בחינם, הם לא צריכים להסתמך על הפרסומות או ההבטחות שלך. במקום זאת, הם מגלים בעצמם אם המוצר באמת עונה על הציפיות שלהם. כך הלקוחות מוכרים לעצמם את המוצר, מכיוון שהם חווים את היתרונות שלו באופן ישיר. הלקוחות מרגישים בטוחים יותר ברכישה, כי הם כבר יודעים בדיוק מה הם יקבלו, וכך אתה מפחית את ההתנגדויות והמכשולים בדרך למכירה.

למי מתאימה האסטרטגיה של מתן התנסות חינם?

אליעד מסביר שהאסטרטגיה הזאת מתאימה במיוחד למי שהמוצר שלו באמת טוב. כלומר, אם המוצר שלך איכותי מאוד, ואפילו טוב יותר מכל פרסומת שאפשר להפיק לו, אין לך בעיה לתת לאנשים להתנסות בו. במקרה כזה, ההתנסות החופשית תעבוד לטובתך, כי הלקוחות יגלו שהמוצר עולה על הציפיות שלהם.

מנגד, אם המוצר שלך הוא פחות טוב ממה שאתה מפרסם, או שהאיכות האמיתית שלו נמוכה ביחס להבטחות שלך, אז לא תהיה לך מוטיבציה לתת ללקוחות להתנסות. במצב כזה, ייתכן שתרצה להשקיע יותר מאמצים בפרסום ובהסברים, כדי שהלקוח יקנה את המוצר לפני שהוא מבין שאין לו ערך אמיתי. במקרים כאלו, המוכר יעדיף לעשות הרצאות, להבטיח הבטחות גדולות, או למכור בצורה עקיפה את המוצר, רק כדי לא לחשוף את האמת האמיתית של המוצר.

מה המשמעות של מוצר טוב ביחס לתמחור שלו?

אליעד נותן דוגמה ברורה לגבי החשיבות של תמחור נכון והקשר שלו לאפשרות לתת התנסות חינם. נניח שיש מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל המוכר רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים. אם הוא יאפשר ללקוחות להתנסות במוצר לפני הרכישה, הם יבינו מיד שהמוצר שווה רק 100 שקלים, ואז הם יסרבו לקנות במחיר המופקע שהמוכר מבקש. במצב כזה, המוכר יעדיף להוציא 500 שקלים על פרסומות והסברים, כדי לשכנע את הלקוחות שהמוצר שווה 1,000 שקלים, מאשר לחשוף את השווי האמיתי שלו בהתנסות חינמית.

לעומת זאת, אם המוצר שווה הרבה יותר מהמחיר שאתה מבקש עליו, אין שום בעיה לאפשר התנסות חינם, כי כל שימוש נוסף רק יחזק את התחושה של הלקוח שהמוצר שווה הרבה מעבר למחיר המבוקש. בצורה כזו, לא רק שהלקוח ירצה לרכוש, אלא הוא גם יהיה מרוצה מהקנייה וימליץ על המוצר לאחרים.

אילו סוגי מוצרים קיימים ואיך זה משפיע על האסטרטגיה?

אליעד מחלק את המוצרים לשני סוגים עיקריים:
  • מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם פחות איכותיים, או שהם לא שווים את המחיר המבוקש.
  • מוצרים שככל שמשתמשים בהם יותר, כך מבינים שהם בעלי ערך גבוה יותר, והלקוחות רוצים אותם עוד יותר.
לכן, כאשר אתה יוצר מוצר, חשוב להתמקד באיכות האמיתית שלו. ככל שהמוצר יהיה איכותי ובעל ערך גבוה באמת, כך תוכל בביטחון רב יותר לתת ללקוחות להתנסות בו בחינם, ובסופו של דבר להשיג מכירות גבוהות יותר.

איך לקוחות הופכים למשווקים של המוצר שלך?

כאשר לקוח מתנסה במוצר איכותי ומרגיש שהמוצר הזה משפר את חייו בצורה משמעותית, הוא באופן טבעי ימליץ עליו לאחרים. הלקוח יהפוך באופן לא מודע למשווק פעיל של המוצר, כי אנשים נוטים לספר לאחרים על חוויות טובות במיוחד. זו הדרך הטובה ביותר לשיווק - הלקוח הופך לאיש המכירות האותנטי והאמין ביותר, מכיוון שהוא לא נתפס כאיש מכירות, אלא כלקוח מרוצה שנותן המלצה אמיתית.

כיצד להשתמש בשיווק מידע באינטרנט בשיטת ההתנסות?

שיטת ההתנסות החינמית מתאימה מאוד לשיווק מוצרי מידע באינטרנט. כאשר לקוח מקבל חלק מהמידע בחינם, הוא מבין טוב יותר מה הערך של המידע המלא. אם המידע החינמי היה איכותי ומועיל באמת, הלקוח ישאף לרכוש את המידע הנוסף. לעומת זאת, אם המידע החינמי חלש או לא מועיל, הלקוח יאבד עניין ויעזוב. לכן, ככל שהמידע החינמי איכותי יותר, כך הלקוח ירצה להשלים את הרכישה ולהשיג את שאר המידע.

לסיכום, מהו העיקרון החשוב ביותר להצלחה במכירות?

העיקרון החשוב ביותר שאליעד מדגיש הוא להקפיד ליצור מוצרים שבאמת נותנים ערך משמעותי. ככל שהמוצר יהיה בעל ערך רב יותר, כך יהיה אפשר לתת ללקוחות להתנסות בו ללא חשש. ההתנסות החופשית הזאת תהפוך את הלקוחות לאנשי המכירות הכי טובים שלך, כי הם ימכרו לעצמם את המוצר וימליצו עליו לאחרים.
אנשי המכירות הטובים ביותר הם הלקוחות שלך

מה הכוונה? הכוונה היא שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוחות שלך היא לגרום להם להכיר ולמכור לעצמם את המוצר. איך עושים זאת? הדרך הטובה ביותר למכור מוצר היא לאפשר ללקוחות להתנסות בו. אם אתה יכול להרשות לעצמך להציע את המוצר או השירות שלך בחינם להתנסות, הם ייהנו ממנו - וכך הם יהפכו ללקוחות שלך כי הם בעצם "מוכרים" לעצמם את מה שאתה מציע.

למי השיטה הזאת מתאימה ולמי לא?

השיטה הזו לא מתאימה למי שהמוצר שלו פחות טוב מהפרסום שלו. כלומר, אם מישהו מוכר מוצר ומספר עליו שהוא איכותי ומיוחד, אבל בפועל - אם הלקוח יתנסה בו, הוא יגלה שהוא לא עומד בציפיות, אז אותו מוכר יעדיף להשקיע יותר בפרסום מאשר לתת לאנשים להתנסות במוצר עצמו. אנשים כאלה ישקיעו בפרסומות, בהבטחות, בהרצאות, ובכל דרך אחרת להלהיב את הלקוח, אך לא ייתנו לו לנסות בפועל את המוצר - כי הם יודעים שאם הלקוח ינסה, הוא לא ירצה לקנות.

לעומת זאת, אם המוצר עצמו טוב יותר מכל פרסומת שניתן להציג עליו, אז ניתן לתת לאנשים להתנסות בו, כי המוצר עצמו הוא הפרסומת הכי טובה שיש. אם יש לך מוצר מצוין ואתה מספר עליו שהוא נהדר, זה לא תמיד ישמע אמין, ולכן עדיף לתת ללקוח לחוות זאת בעצמו. כשלקוח משתמש במוצר ומגלה שהוא באמת איכותי, הוא משתכנע בעצמו ומבין שהמוצר שווה את זה.

תמחור המוצר והשפעתו על חוויית הלקוח

כאן נכנס העניין של תמחור המוצר. למשל, אם יש לך מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל אתה רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים, אם תיתן לאנשים להשתמש בו בחינם, הם יבינו מיד שהוא לא שווה את הסכום שאתה מבקש. לכן, במקרה כזה, יש כאלה שמעדיפים להשקיע 500 שקלים בפרסום ולשכנע אתכם שהמוצר שווה 1,000 שקלים, כדי לגרום לכם לקנות - אך לאחר הרכישה תבינו שנפלתם בפח.

לעומת זאת, אם מוצר באמת שווה פי כמה וכמה מהמחיר שמבקשים עליו, אין שום בעיה לתת אותו להתנסות בחינם, כי ככל שהלקוח משתמש במוצר יותר - כך הוא מעריך את השווי האמיתי שלו יותר.

מה המשמעות של מוצר טוב?

יש מוצרים שככל שאתה משתמש בהם יותר, אתה מבין שהם פחות טובים ממה שחשבת, או שהם לא שווים את המחיר המבוקש עליהם. מנגד, יש מוצרים שככל שאתה משתמש בהם יותר, כך אתה אוהב אותם יותר, זקוק להם יותר ומבין שהם שווים הרבה מעבר למה ששילמת עליהם.

לסיכום

אם אתם רוצים לשווק מוצר בהצלחה, תשתדלו לייצר מוצרים שבאמת בעלי ערך. ככל שהמוצר איכותי יותר, כך תוכלו לתת לאנשים להתנסות בו ללא חשש - וזה רק יגביר את המכירות. כך הלקוח יוכל גם ליהנות מהמוצר, גם לרכוש אותו וגם להרוויח מהשימוש בו.

לפרטים נוספים חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il את המונחים: "לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם", "איך לשווק ללקוחות", "המלצות של לקוחות" ועוד, ותוכלו לקבל מידע נוסף שיעזור לכם להצליח. בהצלחה!
לקוח הרגשת אתה יכול בחינם שיטה להשיג את לקוח לא מרוצה הרגשה להציע לתת ללקוח להתנסות במוצר השקעות איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח למכור לעצמו איך להפוך איך להפוך את איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אינטרנט איש מכירות אנשי מכירות באינטרנט בחינם הלקוח הלקוח כאיש מכירות הלקוח שלך המלצות המלצות של לקוחות התנסות התנסות במוצר התנסות הלקוחות במוצר חינם לאיש מכירות לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח למכור לעצמו לגרום ללקוחות להפוך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך להתנסות להתנסות במוצר להתנסות במוצר בחינם ללקוח למכור לעצמו למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור לעצמי למכור לעצמך לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתת לתת ללקוח לתת ללקוח להתנסות במוצר לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם לתת ללקוחות מוצר מוצר בחינם מוצרי מידע מידע מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות שיווק שיווק באינטרנט שיווק מוצרי מידע שיווק מידע באינטרנט
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
... בעסק? ונסביר, האם כדאי יותר להשקיע בשיווק או במכירות? ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל מכירות טוב ואנשי מכירות טובים? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא מנהל שיווק טוב ואנשי שיווק טובים? ונסביר גם בקצרה על מה זה משפך שיווקי (Marketing ... או טיפש שינהל את המכירה. כי מחשב, הוא סוג של איש מכירות טיפש. ואם השיווק מצוין, אז גם מחשב שהוא איש מכירות טיפש, גם הוא יוכל לסגור לך עסקאות, בלי אנשי מכירות טובים או רעים. אבל אם השיווק שלך גרוע, אז אתה חייב איש מכירות תותח איש מכירות מצוין, שידע למכור את המוצר שלך. ככה שאם קשה לך ...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת וכאן אבאר, למה אנשים משקרים? וכיצד באפשרותך לגרום למישהו לומר לך את האמת ולא לשקר ... לשקר לך. והשאלה היא, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? ואיך לגרום למישהו לא לשקר לך? וכאן מדובר, על מקרים שבהם האדם השני, משקר לך באופן מודע ובכוונה. כי על מקרים שבהם האדם משקר לך בטעות, לא נדון כאן כעת. אלא רק על ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך ... אתה עובר חקירה כלשהי. וזה יכול להיות כאשר אתה מציג ללקוח מוצר כלשהו, וברצונך ... שהוא לא יגלה. ואחדד: שישנם מצבים, שבהם השומע יודע שיש במוצר שלך חסרונות כלשהם, והוא מחכה לגלות את החסרונות שיש במוצר שלך. וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא יודע שיש חסרונות במוצר שלך, אבל הוא חושד שיש חסרונות במוצר שלך, והוא מחפש את החסרונות שיש במוצר שלך (טוב מכדי להיות אמיתי). וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא ייתן בך אמון, עד שהוא לא יגלה ולא ידע, מה החסרונות שיש במוצר שלך. והמוצר שלך זה יכול להיות גם אתה, כאשר אתה מנסה למכור את עצמך או כאשר אתה מנסה למכור רעיון כלשהו. ובמקרים כאלו ... אתה יכול להסתיר ממנו את שאר החסרונות. ואבהיר: אתה לא מוכרח לספר לשומע על חסרונות שבאמת ... רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו אמון במוצר שלך. דהיינו, שהוא יאמין שרק אלו החסרונות של המוצר שלך, ושהוא יאמין לשאר הסיפור שלך על היתרונות של המוצר שלך, בלי שהוא ימשיך לחפש את שאר החסרונות של המוצר שלך. וכאשר אתה מספר מיוזמתך ללקוח על החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר אמון אצל הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך ... ולא מסתיר ממנו שום דבר. ושאתה מיוזמתך לא מנסה ליפות את המוצר שלך, אלא אתה מראש אומר לו את החסרונות של המוצר שלך. וזה צעד שיוצר אמון חזק אצל הלקוח. אבל מצד שני, לפעמים זה גם מעלה חשד ויוצר חשד אצל הלקוח שלך ואצל השומע שלך. כי ... כאשר הוא שומע שאתה מיוזמתך מספר לו על החסרונות של המוצר שלך, זה גורם לו לחשוד, שאולי ... ואחרים. ואז זה גורם לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור ...
איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה?
... איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה? וכאן אבאר עוד דרך ועוד ... שהאדם השני יחשוב שאני מסתיר ממנו מידע? איזה דברים רעים, האדם השני חושב, שאני חושב שיקרו לי, אם אספר לו את המידע? לדוגמה, בתהליך מכירה, שהלקוח שלך חושב, שאם תספר לו את כל האמת על החסרונות של המוצר, אז הוא לא ירצה לקנות את המוצר. שאז באפשרותך לספר לו על החסרונות של המוצר שלך, אבל רק על החסרונות שאתה מוכן שהוא ידע אותם. ובכך בעצם לשתול לו מחשבה, כאילו אתה לא מפחד לספר לו על החסרונות של המוצר שלך. ובכך בעצם להסתיר ממנו, את זה שיש חסרונות אחרים במוצר, שאותם אתה כן מפחד לספר לו עליהם. כי בשיתוף האמת, יש 3 גורמים. 1 - לומר את האמת. 2 - לומר את כל האמת. 3 - לומר רק את האמת. ולפעמים ...
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
...הוא להבין בצורה ברורה מה ישתנה בפועל. לפני שנכנסים לניתוח יתרונות וחסרונות, חשוב להפריד בין מה שכנראה יקרה לבין מה שיכול לקרות, ולתכנן את הצעד הבא בהתאם. כדאי לרשום כל שינוי שעשוי להתרחש ולבדוק האם השינוי יתרום לנו או יפגע בנו. לדוגמה, אם יש סיכון שמישהו חדש יגיע לניהול, חשוב להבין איך זה ישפיע על העבודה שלנו, והאם המנהל החדש יבין אותנו ויתמוך בנו. מהי השיטה לבדוק את יתרונות השינוי? בהרצאה מציע אליעד לקחת את כל הדברים הטובים שיש לנו היום ולוודא שהיתרונות...
ניתוח NLP, איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? איך לעשות מניפולציה? לדעת איך לשקר, ללמוד איך לשקר, פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים
ניתוח NLP, איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? איך לעשות מניפולציה? לדעת איך לשקר, ללמוד איך לשקר, פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים
... שקריים. במהלך ההרצאה הוא מציע אסטרטגיות להתמודדות עם מצבים בהם רוצים להסתיר מידע חשוב או להסתיר חיסרון של מוצר. מהי טכניקת הגנב הנאמן ומה הקשר שלה להסתתרות מאמת? הכינוי הגנב הנאמן מתאר מצב שבו אדם מסתיר את מה שהוא לא רוצה שימצא על ידי הפניית תשומת הלב למקומות אחרים. אליעד נותן ... מדהימות או מסלולי פעולה שנראים כאילו הם מובילים למקום הנכון, אך למעשה הם לא. איך להמציא חסרונות שקריים על מוצר? אליעד מציע שיטה בה ניתן להמציא חיסרון שקרי במוצר, במטרה להסתיר את החיסרון האמיתי. לדוגמה, אם רוצים למכור מוצר עם פגם מסוים, אפשר להמציא חיסרון אחר שאינו מפריע לקונה, ובכך לגרום לו להתמקד בחיסרון השקרי ולדחות את החשש לגבי הפגם האמיתי. טכניקות אלו נוגעות לניהול תשומת הלב של הלקוח והסחת דעתו מהמקומות בהם נמצאים החסרונות האמיתיים של המוצר. מהי פסיכולוגיה הפוכה ואיך משתמשים בה? פסיכולוגיה הפוכה, טכניקת NLP פופולרית, מתייחסת לפעולה של לגרום לאדם להרגיש שהוא חייב לעשות דבר מה על מנת להגיע לתוצאה שהוא באמת ... מרצון חופשי. כיצד טכניקות NLP נוגעות למניפולציות בהצלחה? לפי אליעד, כל מניפולציה מוצלחת מתחילה בהבנה איך למכור רעיון, שקר, או שקר שולי כך שיתקבל כאמת על ידי הקהל או הלקוח. הוא מדבר על איך אפשר למכור שקר באמצעות הצגת העובדות בדרכים יצירתיות, למשל, הצגת חיסרון של המוצר שהוא לא אמיתי, ושימוש במילים שנראות חיוביות אך יש להן משמעות כפולה. שקרים אלו למעשה מסתירים את המידע האמיתי על המוצר ומובילים את הלקוח להאמין שהוא לא מחמיץ את העיקר. מה הקשר בין NLP לפסיכולוגיה של מכירת מוצרים? המרצה מתאר איך טכניקות NLP משולבות בכל תהליך מכירת מוצר כדי לשדר את המסר הנכון ללקוח ולגרום לו להרגיש שהוא עושה את הבחירה הנכונה, גם אם הוא בעצם נחשף למניפולציה. כשממציאים חיסרונות שקריים או מציגים מידע בצורה מטעה, אפשר להניע את הלקוח לקנות מוצר שהוא לא בהכרח רוצה, תוך יצירת תחושת הסכמה או קבלה מתוך הרגשה שהוא בחר מה שנכון. לסיכום, איך אפשר לדעת מתי השקר מנצח? השקר מנצח כאשר הוא מצליח להסוות את המידע האמיתי ... כל המניפולציות השונות מתמקדות במתן תחושת חופש לבחירה בעוד שבפועל, כל פעולה או תגובה מובילים לתוצאה הרצויה למוכר או למבצע המניפולציה. מה זה NLP? מהי פסיכולוגיה הפוכה? איך להסתיר מידע בעסקאות? מהו הגנב הנאמן? איך להמציא חסרונות שקריים? ...
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
...ההרצאה ממליצה על חזרה מתמדת כדי להתמודד עם השכחה. אם מידע נשכח, חשוב לחזור עליו ולהיעזר בהערות או רישומים כדי לשמור על הזיכרון. אליעד מציין שכשאנחנו שוכחים משהו, זה עשוי להיות סימן לכך שלא עיבדנו את המידע כראוי בזמן הלמידה. מהי משמעות השכחה? בסופו של דבר, השכחה היא חלק טבעי מתהליך הלמידה, במיוחד כאשר המידע לא עובר עיבוד מספיק עמוק. אליעד טוען כי אם המידע לא מובן עד הסוף, הוא עשוי להתפוגג מהזיכרון, וזהו תהליך טבעי של סינון המידע. שיטות לזיכרון איך...
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
... לפגוע ברושם החיובי? לעתים קיימות סיטואציות שבהן חייבים להעביר מידע שלילי או לחשוף חיסרון של מוצר, גם אם לא רוצים לעשות זאת. אליעד כהן ... ולספק כמה שיותר מילים חיוביות כדי לחזק את הרושם הטוב. כיצד שימוש מודע במילים יכול לשפר שיחות מכירה? אליעד מציין שחשוב להיות מודעים מאוד ... יותר בהשפעה של המסרים, ולכוון במדויק למה שברצונו להשיג. איך לטפל בטעויות כדי להדגיש יתרונות של מוצר? ישנה גם שיטה נוספת שאליעד מתאר כדי לחזק את המסר החיובי. לעיתים ניתן להסביר יתרון מסוים במוצר בכוונה באופן לא ברור בפעם הראשונה, ... רב יותר, וכך היתרון מוצג פעמיים ומקבל תשומת לב כפולה, מה שמחזק את הרושם של אותו יתרון בעיני הלקוח. למה חשוב לשים לב לכל מילה במהלך ... בעייתי, כדי להבטיח שהמידע עובר במהירות וביעילות, ולהאריך ככל האפשר כשמדובר במידע חיובי. שכנוע ומכירות ניהול שיחות ותקשורת בין אישית דרכים להתמודדות עם ביקורת איך להעביר מסר שלילי? איך להתחמק מתשובות לא רצויות? איך לשכנע לקוחות? איך להתמודד עם שאלות קשות בשיחה? למה לפעמים חייבים לתת מידע שלא נעים למסור? לעתים מתעוררת סיטואציה שבה נדרשים לתת ללקוח מידע שפחות נוח לחשוף, כמו חיסרון במוצר. יש מקרים שהלקוח שואל שאלה שחייבים לענות עליה בכנות ... אפשר לפעול בשתי דרכים עיקריות. מצד אחד, אפשר להעצים את החיסרון ולהציג אותו בצורה מוגזמת, כך שהלקוח ירגיש שהתשובה נאמרת בהומור ויראה בכך ... עבורו. הרעיון הוא לשים לב באיזו צורה ממסגרים את המידע, כדי לצמצם את הפגיעה ברושם החיובי של המוצר. איך ממחישים זאת בדוגמה של בגדת בי? ... הכנתי אותם, בדקתי כמה פעמים, הוספתי פירוט מלא, והם מוכנים להגשה. כך מחזקים את ההיבט החיובי מול הלקוח. כיצד לספור מילים ולהתייחס לפרקי ... זאת, אם מדובר במידע חיובי, כדאי לפרט ולהרחיב, להוסיף הסברים, לחזור על הרעיון כמה פעמים ולאפשר ללקוח לספוג את האינפורמציה החיובית בצורה ... עקומה בכוונה, כדי לחזור ולהסביר שוב ולהדגיש אותו יותר. לדוגמה, אם רוצים להדגיש יתרון גדול במוצר, אפשר להסביר אותו באופן לא ברור תחילה, לראות שהלקוח לא הבין, ואז להסביר זאת שוב, בפירוט ... אפשר לשלוט טוב יותר בהשפעה של הדברים על הצד השני ולהתאים את המסר הנכון בצורה יעילה יותר. שכנוע ומכירות ניהול שיחות ותקשורת בין אישית דרכים להתמודדות עם ביקורת עכשיו השאלה היא כזאת, כשאתה בוחר מוצר יש הרבה פעמים שאתה צריך, נאלץ להגיד ללקוח דברים שאתה לא רוצה להגיד לו. נכון, ... לתת את התשובה, אתה צריך לתת, מה למה אתה לא רוצה לתת את התשובה כי אתה בעצם מדבר על החסרונות של המוצר. עכשיו, השאלה היא מה לעשות במקרה ... יהיה כמו צחוק ואני יכול להקטין. אליעד: מה זה אומר? ש: לדוגמה, אם יש לי, סתם לדוגמה, יש לי נגיד מוצר ויש לו חיסרון, או בדיוק הגעת לחיסרון ... משהו טוב ואתה יכול לספר את זה בעשרים שניות למה סיפרת את זה בחמש שניות? מה אתה מתקמצן? אתה בא למכור לו אתה בא לשכנע אותו. תספר, תוסיף, ...
לשמור סוד, שמירת סוד, לגלות סודות, לספק מידע, לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע, פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן
לשמור סוד, שמירת סוד, לגלות סודות, לספק מידע, לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע, פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן
... על עצמם? איך לשלוט בדחף לשתף מידע? האם כדאי להסתיר מידע בשיחה? מה הקשר בין פתיחות חברתית וערך עצמי? איך להתמודד עם לחץ חברתי לספר מידע? איך לגרום לאנשים להעריך אותי יותר? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אנשי מכירות טובים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אנשי מכירות טובים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קשב וריכוז, אימון אישי מומלץ, אימון אישי להפרעות קשב בנושאי אנשי מכירות טובים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 04:22:00 - wesi1