אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמת אחת ✔מה מגלים בהארה רוחנית? מה מבינים בסוף? תגלה לי מה בסוף, מה יש מעבר לשכל? איך אלוהים חושב? מה האמת האובייקטיבית? סוד שנשאר סוד, צריך לעבור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
20:24מה מגלים בהארה רוחנית? מה מבינים בסוף? תגלה לי מה בסוף, מה יש מעבר לשכל? איך אלוהים חושב? מה האמת האובייקטיבית? סוד שנשאר סוד, צריך לעבור בדרך, אמונה בלב שלם, למה להתאמץ? עצלנות רוחנית
מה מגלים באמת בהארה רוחנית?

כאשר אדם יוצא למסע רוחני, הוא לעיתים קרובות מחפש להבין מה יהיה בסוף, מהי ההבנה הסופית, ואיך נראית ההארה הרוחנית. אליעד כהן מסביר שכאשר שואלים שוב ושוב "למה?" על כל רצון או מחשבה, מגיעים להבנה שהכל מושלם ואין שום בעיה. אבל יש אנשים שרוצים לדעת מראש מה תהיה התוצאה הסופית, מבלי לעבור את הדרך, וכאן יש בעיה מהותית.

לדבריו של אליעד, אנשים מנסים להבין מראש את הנקודה האחרונה שאליה מגיעים אחרי תהליך החקירה, כדי שיוכלו לכאורה "לקפוץ" ישירות אליה. לדוגמה, זה כמו תלמיד שרוצה לדעת מה הפתרון לשאלה האחרונה במבחן במתמטיקה, בלי לפתור את כל התרגילים שבדרך. אבל אליעד מדגיש שהבעיה בגישה הזאת היא שכדי לשאול באמת את השאלה האחרונה ולהבין את התשובה לעומק, חובה לעבור את כל המסלול.

למה אי אפשר להבין את התוצאה מראש בלי לעבור את הדרך?

לפי אליעד, הסיבה לכך פשוטה: אם לא עברתם את כל הדרך, לא באמת תבינו את המשמעות של "אין הבדל בין דבר להיפוכו". למשל, אם מישהו יגיד לכם שבסוף מבינים שאין הבדל בין "יש" ל"אין", או בין "לדעת" ל"לא לדעת", לא תוכלו להבין זאת באמת, כי לא עברתם תהליך שבו אתם באמת חוקרים ומערערים את המחשבה שלכם. אתם יכולים לומר זאת באופן מילולי, אבל לא באמת תבינו או תחוו את זה לעומק.

מדוע הניסיון "לא להגדיר" הוא עדיין הגדרה?

אחת הבעיות שאליעד מדגיש היא שהמוח נוטה להיאחז בדברים. גם ניסיון להגיד "מעכשיו אני לא אגדיר כלום" הוא בעצם הגדרה. אפילו המשפט "אני לא יודע כלום" הוא ידע מסוג מסוים. זה פרדוקס שכל ניסיון להגדיר את האין - הגדרה הוא בעצמו הגדרה. כל עוד המוח שלכם מנסה "להחזיק" את ההבנה הרוחנית הזאת, אתם עדיין תקועים בהיאחזות ולא מגיעים לחופש אמיתי.

למה אי אפשר פשוט להיאחז בתשובה הסופית?

אליעד מסביר שההבנה הרוחנית הסופית אינה משהו שתוכלו להיאחז בו או לזכור כל הזמן באופן מודע. מדובר בשינוי מוחלט של הזהות שלכם, כמו להפוך באמת לחתול ולא רק לנסות להתחזות לחתול. חתול לא צריך להתאמץ לחשוב שהוא חתול, הוא פשוט חתול. באופן דומה, כאשר מגיעים להארה אמיתית, אתם הופכים למשהו אחר לחלוטין (כמו להפוך ל"אלוהים"), ולכן לא צריך להתאמץ לחשוב או לזכור שום דבר באופן מודע.

מה באמת קורה בסוף הדרך הרוחנית?

בסוף הדרך, אתם לא רק מבינים משהו חדש, אתם הופכים להיות משהו חדש. אליעד משתמש בדימוי של אדם שמוכנס לבלנדר, נטחן לחלוטין ואז נברא מחדש. האדם החדש נראה אולי אותו הדבר חיצונית, אבל הוא שונה לגמרי בפנימיות שלו. התהליך הזה לא מסתיים בהבנה שכלית או בתחושה מיוחדת, אלא במהפך מוחלט בזהות שלכם.

מהי "אמונה בלב שלם" לפי אליעד?

קיצור דרך אפשרי, שאליעד מתייחס אליו, הוא "אמונה שלמה בלב שלם". אם תוכלו באמת להאמין לחלוטין שאין שום הבדל או שאין שום דבר שצריך לדעת, תוכלו לדלג על כל הדרך. אבל אליעד מסביר שזה כמעט בלתי אפשרי, כי תמיד תישאר בכם ספקנות פנימית שתשאל "מי אמר?". כל עוד המוח שלכם מסוגל לחשוב על ההיפך ממה שאתם מאמינים בו, אתם לא באמת מאמינים בזה בלב שלם.

האמונה בלב שלם שאליעד מתכוון אליה היא מצב שבו אי אפשר אפילו לחשוב על ההיפך, וכך בעצם כבר אין משמעות לאמונה עצמה, כי אם אין לה הפך, היא לא מוגדרת כלל.

מדוע המסלול הארוך נחוץ ולא ניתן לעקיפה?

אליעד משתמש בדימוי נוסף, מתוך סיפורי רבי נחמן מברסלב, של נסיכה שמחפשת חתן ויודעת לזהות אותו רק אם הוא עבר איתה מקומות מסוימים לפי סדר מסוים. כל מי שלא עבר איתה את המסלול הזה, גם אם הוא מכיר את הפרטים של המסלול, לא יכול באמת להכיר אותה. זה אומר שגם אם אדם יודע מראש את ההבנה הסופית ("בסוף אין הבדל"), הוא לא יכול באמת להבין אותה לעומק בלי לעבור את הדרך ולהתמודד עם כל השאלות והספקות בדרך.

המטרה של הדרך הארוכה, לפי אליעד, היא לפתח יכולת אמיתית של התבוננות, חקירה עצמית, ופירוק מחשבות וספקות. בלי לעבור את המסלול הזה, אי אפשר באמת להגיע להבנה הרוחנית המוחלטת.

מדוע "עצלנות רוחנית" לא עובדת?

אליעד מציין שאנשים מתעצלים לעבור את כל המסלול הרוחני, כי הם רוצים להבין מיד את "השאלה האחרונה". אך למעשה, כאשר הם מנסים לעשות קיצור דרך, הם עדיין נאחזים בתוצאה כלשהי, ולכן אינם מגיעים לחופש אמיתי. הם תקועים במעגל אינסופי של מאמץ להחזיק בהבנה, במקום להפוך באופן מוחלט לזהות חדשה, שבה לא צריך להתאמץ.

לסיכום, אליעד מסביר שהדרך הרוחנית האמיתית היא מעבר לכל הבנה שכלית או רגשית. זהו מהפך טוטאלי בזהות העצמית, שרק מי שעובר את הדרך יכול באמת לחוות.
לחוות חקירה רגשיות הבנה רוחנית סוף הדרך הרוחנית תלמיד להתמודד עם כל הרגשה רוצה לדעת ספק לפתח יכולת אובייקטיבי אובייקטיביות אובייקטיבית איך אלוהים איך אלוהים חושב אלוהים אלוהים חושב אמונה אמונה ב אמונה בלב שלם אמונות אמת אמת אבסולוטית אמת אובייקטיבית אמת אחת אמת אמיתית אמת בלתי תלויה אמת מוחלטת בלב שלם האמת האובייקטיבית הארה הארה רוחני הארה רוחנית התאמצות יש מעבר לשכל להתאמץ להתעצל למה להתאמץ לעבור מבינים בסוף מה האמת מה האמת האובייקטיבית מה יש מעבר מה יש מעבר ל מה יש מעבר לשכל מה מבינים בסוף מה מגלים בהארה רוחנית סוד סוד שנשאר סוד סודות עצלות עצלן עצלנות עצלנות רוחנית צריך צריך לעבור בדרך רוחני רוחניות רוחנית תגלה לי מה בסוף
שכל אובייקטיבי, השכל האנושי, לוגיקה, אמת אחת, אמת אבסולוטית, בירור האמת באמצעות השכל, דעות שונות
שכל אובייקטיבי, השכל האנושי, לוגיקה, אמת אחת, אמת אבסולוטית, בירור האמת באמצעות השכל, דעות שונות
... אובייקטיבי, השכל האנושי, לוגיקה, אמת אחת, אמת אבסולוטית, בירור האמת באמצעות השכל, דעות שונות האם הלוגיקה והשכל האנושי יכולים לברר את האמת? השאלה המרכזית שאליעד כהן דן בה היא האם השכל האנושי והלוגיקה יכולים לשמש ככלים לברור האמת האובייקטיבית. אליעד מציג את ההיגיון האנושי וטוען שבניגוד לאמונה המקובלת, השכל הוא לא אמצעי מושלם לגילוי האמת. הסיבה לכך היא שלכל האנשים בעולם יש אותו מנגנון ... מסוגל להביא את האדם לוודאות חד - משמעית לגבי האמת. ההבדלים בדעות נובעים מהשימוש השונה בשכל, אבל לא ממנגנון שכלי שונה. האם באמת קיימת אמת אובייקטיבית אחת? אליעד ממשיך וטוען כי האדם אינטואיטיבית חושב שהאמת היא אחת, שכן האמת נתפסת כהמציאות כפי שהיא, והשקר הוא אינסופי. לפי ההיגיון הרגיל, לא יכולה להיות יותר מאמת אחת, שכן אם יש יותר מאמת אחת, עולה השאלה איזו אמת נכונה. אבל גם תפיסה זו, לדבריו, מבוססת על ההיגיון האנושי בלבד. יתכן כי במציאות האובייקטיבית יש יותר מאמת אחת. הוא מביא את הדוגמה של מחויב המציאות, שלפי ההיגיון הרגיל חייב להיות רק אחד, כי אם יש יותר ממחויב אחד, הם לא יכולים להיות באמת מחויבים. אך מנקודת מבט ... אליעד מסכם את דבריו בכך שהוא מציע אפשרות נוספת להתבוננות: יתכן כי הסיבה שהאדם חושב שהשכל לא משקף את האמת היא כי הוא מניח מראש שיש רק אמת אחת. אבל אם באמת קיימות כמה אמיתות במקביל, אז כל הדעות וכל השכלים נכונים במידה שווה. השיגעונות והסתירות הם לא חולשות השכל, אלא ביטוי לשלמות שלו. כל דעה, גם המשונה ביותר, מבטאת אמת אפשרית. השורה התחתונה של דברי אליעד היא שצריך להתבונן בשכל באופן ביקורתי ולהטיל ספק בתפיסת האמת האחת. הוא מעודד לשאול: האם השכל האנושי באמת משקף אמת מוחלטת? או שאולי המציאות עצמה מורכבת מכמה אמיתות, כמה מחויבי מציאות המקבילים זה לזה? האם השכל משקף את המציאות האמיתית? האם קיימת יותר מאמת אחת? האם אפשר לסמוך על הלוגיקה האנושית? האם המשוגע והחכם שווים בשכלם? האם יש כמה סיבות ראשונות למציאות? מהי אמת אובייקטיבית? האם כל הדעות נכונות באותה מידה? הפעם אני רוצה לדבר על השכל האנושי על ההיגיון האנושי על הלוגיקה, השאלה הנשאלת האם הלוגיקה אובייקטיבית, וכבר הסברנו ... הוא נכון? לכן השכל לא יכול לברר את האמת, אם השכל היה כל כך טוב, כולם היו מסכימים על הכל. ואפשר לבוא להגיד, רגע, למשוגעים, אין שכל, והאמת האמיתית צריכה להיאמר, האמת שהשכל של המשוגע ושל האדם החכם הוא אותו שכל בדיוק, ושניהם משתמשים בשכל שלהם באותה מידה. מצד האמת שניהם משתמשים בשכל באותה מידה, ... אי אפשר לדעת מי צודק, מבחינה אובייקטיבית שניהם צודקים. גם המשוגע שהוא משוגע גם הוא משתמש בשכל שלו. על כן צריך להתבונן, האם השכל משקף את האמת המוחלטת? אם השכל היה מדויק גם האדם עצמו היה מגיע בעצמו למסקנה מחייבת, אבל תמיד אפשר לשאול אולי הפוך וכו. עד כה אמרנו, האם השכל תופש את האמת כפי מה שהיא? ועכשיו נאמר דבר הפוך, יכול מאד להיות שאין אמת אחת, ואני לא אומר שאי אפשר לגלות את האמת, אלא שיש יותר מאמת אובייקטיבית אחת, למרות שאדם מבין שאמת זה אחד, כי השקר זה הרבה, והאמת אחת, כי אם אומרים שיש כמה אמיתות אז מה האמת, אבל אני אומר שגם התפישה שאומרת שיש אמת אובייקטיבית אחת, שהמציאות בזמן נתון יכולה להחיות רק בצורה אחת, גם התפישה הזו היא רק בשכל, אבל יכול להיות שמבחינה אובייקטיבית - ועכשיו אנחנו שוב משתמשים בהגדרה של השכל, יש יותר מאמת אובייקטיבית אחת, יש יותר מישות אחת שקיומה מחויב כי מחויב המציאות זה דבר אחד, למה אחד? כי אם יש יותר ממחויב אחד, אז הוא כבר לא מחויב כמה מהויות יש למציאות? מהות אחת! אבל הדבר הזה הוא דבר שמבינים אותו בשכל, אבל מבחינה אובייקטיבית יכול להיות שיש יותר מאמת אובייקטיבית אחת, כמו הסיבה הראשונה, אפשר להגיד שיש יותר מסיבה אחת, כמו להגיד שיש כמה אלוהים מקבילים אחד לשני, לא זה מעל זה אלא במקביל, למרות שזה לא הגיוני אם ... הוא השכל האמיתי ביותר, כל השכלים נכונים, אין שכל לא אמיתי. ולכן מה שאני בא לאמר, שזה שכל השכלים לא מסכימים, זה לא אומר שהשכל לא משקף את האמת האחת, כחי מבחינה אמיתית יכול מאד להיות שיש יותר מאמת אחת, ומאד יכול להיות שכל השכלים משקפים את האמת, הסיבה שנדמה לאדם שלא כל השכלים משקפים את האמת, זה בגלל שהוא חושב שיש אמת אחת וזה בשכל, גם נכון, כי הכל נכון באותה מידה. בכל אופן הנושא להתבוננות הוא פשוט, המנגנון השכלי עד כמה אפשר באמצעותו להשיג את האמת, את המחויב, אבל אולי יש ...
כיבוד דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים
כיבוד דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים
... דעות של אחרים, דמוקרטיה, אמת דמוקרטית, אמת אחת, מורים רוחניים טיפשים ושקרנים, זלזול בשקרים האם צריך לכבד דעות של אחרים? אליעד כהן ... שלמרות שבכל דבר בעולם יש חלק של אמת ושכל, האמת השלמה היא תמיד אחת בלבד. לכן, גם אם קיימים בדברים אחרים חלקים של אמת, אין בכך סיבה לקבלם כאמת מוחלטת או שלמה. אדם יכול להתקרב מאוד אל האמת, אך אם הוא רחוק ממנה אפילו במעט - הוא עדיין ... מפחדים שיחשפו אותם, ולכן הם מעדיפים לומר שיש הרבה דרכים נכונות. אבל בעצם, כאשר הם אומרים שכל הדרכים נכונות, הם סותרים את הדרך שאומרת שיש רק אמת אחת, וכך הם מנסים להתחמק מביקורת. איך אליעד כהן ממליץ להתמודד עם מורים רוחניים שטוענים ... וכך הם נחשפים כנוכלים וטיפשים. האם כל דרך מובילה לאמת לדעתו של אליעד כהן? אליעד כהן מסביר שרק דרך אחת מובילה בוודאות לאמת, והיא דרך חיפוש האמת המוחלטת. לדבריו, אין חשיבות באיזו דרך חיים אדם בוחר - דתי, חילוני, נוצרי, יהודי, מוסלמי או ... לא מפחדת מכלום, ולכן היא מעודדת שאילת שאלות וחקירה. מי שבאמת מחזיק באמת אינו חושש להיחשף לביקורת, כיוון שהאמת לעולם אינה יכולה להתערער. לכן, האמת האובייקטיבית לעולם אינה דמוקרטית ואינה מתפשרת עם דעות מוטעות. לסיכום: איך מגיעים לאמת השלמה ...
האמת היא אחת, כמה אמת יש? אמת אובייקטיבית, אמת סובייקטיבית, חוקי הלוגיקה, השכל האנושי, אין הבדל בין יש לאין, סוגים של אמת, דעה אישית, אמת או שקר
האמת היא אחת, כמה אמת יש? אמת אובייקטיבית, אמת סובייקטיבית, חוקי הלוגיקה, השכל האנושי, אין הבדל בין יש לאין, סוגים של אמת, דעה אישית, אמת או שקר
... היא אחת, כמה אמת יש? אמת אובייקטיבית, אמת סובייקטיבית, חוקי הלוגיקה, השכל האנושי, אין הבדל בין יש לאין, ... שבו אנשים שונים תופסים את המושג אמת. ראשית, הוא מציג את הרעיון הבסיסי שרוב האנשים מניחים כי קיימת אמת אחת אובייקטיבית, שהיא בלתי תלויה בדעות, ברגשות או בנקודות מבט סובייקטיביות. אליעד מדגיש שהרעיון של אמת אחת מבוסס על ההנחה שאין סתירה או הפכים, שכן אם יש הפכים או סתירות, אז האמת כבר לא אחת. איך דוגמת הצבע של הכלי מסבירה את הרעיון שהאמת אחת? אליעד נותן דוגמה של כלי שנמצא בתוך קופסה סגורה, ואיננו יודעים מה הצבע של ... אחר. כל אחת מהתשובות הללו עשויה להיות נכונה, אך לא כולן יכולות להיות נכונות בו זמנית. כלומר, קיימת אמת אחת מוחלטת על צבע הכלי, למרות שהאמת הזו עדיין אינה ידועה לנו. אם אדם אומר הכלי ... מה הצבע של הכלי. אם הוא אומר אולי הכלי לבן, זה יהיה נכון כי הוא מביע אי - ודאות. מכאן עולה ההבחנה בין אמת אובייקטיבית ובין אמת סובייקטיבית או השערה אישית. השערה אישית מוגדרת כדעה לא מחויבת, כלומר, מצב שבו האדם לא יודע בוודאות את האמת המוחלטת, ולכן הוא מביע דעה או השערה, אך לא יכול לטעון שהיא אמת מוחלטת. מדוע אי אפשר לומר ששתי דעות מנוגדות הן אמת בו זמנית? אליעד מבהיר שגם אם ... לגיטימית כיוון שהיא אינה מכריזה בוודאות על קיום פיל אלא רק מצביעה על אפשרות קיומו. האם ייתכן מצב שבו האמת האובייקטיבית אינה מוגדרת לחלוטין? אליעד מסביר שלפעמים האמת האחת לא מוגדרת עד הסוף באופן ברור, ואז במצבים כאלה יש לגיטימציה לאדם לבטא דעות ... זו אמת מוגדרת אחת וברורה לחלוטין. לעומת זאת, אם שואלים שאלה שלא ניתן לדעת כרגע את התשובה עליה, אז האמת האחת היא שהמציאות מאפשרת כמה אפשרויות שכולן לגיטימיות, אך אף אחת מהן אינה האמת הסופית כל עוד לא מתבררת המציאות באופן מלא. מה תפקיד השקר והשערות בעולם של האמת האחת? אליעד טוען שהמושג שקר או דעה אישית מתקיים רק מפני שקיימת אמת מוחלטת שמתייחסים אליה. אם לא הייתה אמת מוחלטת כלשהי, המושג שקר לא היה בעל משמעות. במילים אחרות, השקר מקבל את משמעותו רק מכוח ההנחה שיש אמת אחת מוחלטת וברורה. כאשר אדם אומר מבחינתי זה ככה, הוא לא מתכוון לאמת מוחלטת , אלא מציין שזוהי רק דעה סובייקטיבית, השערה, שאינה מחויבת להיות נכונה, ולכן זו אינה האמת האחת אלא סברה בלבד. אליעד מדגיש נקודה עמוקה: כאשר אדם מגיע להבנה מוחלטת של האמת, אין עוד מקום לשקר או להשערות. במצב שבו קיימת רק אמת אחת מוחלטת, לא יהיה אפשר להבחין בין אמת לשקר, כי לא יהיה הפך או סתירה שיגדירו מהו השקר. איך השכל האנושי מתייחס למושג האמת? אליעד טוען שהשכל האנושי בנוי כך שהוא תמיד מחפש את האמת האחת, מוחלטת וברורה. חוקי הלוגיקה והשכל האנושי מסתמכים על ההנחה הבסיסית שאם דבר ... דעות אישיות הן לגיטימיות כל עוד הן מובנות כהשערות ולא כאמיתות מוחלטות. אך ברגע שאדם מתייחס לדעתו כאל אמת מוחלטת בעוד הוא אינו יודע בוודאות, הוא למעשה משקר. בסיכומו של דבר, אליעד כהן מדגיש שבסופו של התהליך החקירתי, מגיעים להבנה שהאמת המוחלטת קיימת תמיד כרקע, אך כל עוד לא הגענו אליה בצורה ברורה ומוחלטת, אנו פועלים ... הרגיל, אנחנו חייבים להבחין בין אמת לשקר, ולכן לומר האמת היא אחת זו הגדרה הכרחית עבור התפיסה שלנו. מהי אמת אחת? אמת אובייקטיבית ואמת סובייקטיבית האם אפשר לשקר בלי לדעת? האם כל ...
הפליליסטים / עורכי דין פליליים - לא מתעסקים באמת של הלקוח - מה המשמעות הרוחנית?
... עליו? והתשובה שמשיב עורך הדין היא, שיש בעצם סוגים שונים של אמת. יש את אמת אחת שהיא מה שקרה בפועל. יש אמת אחרת, שהיא מה שאותו הנאשם מודה או לא מודה שהוא עשה. יש את האמת של עורך הדין, דהיינו, מה שהוא חושב שקרה בפועל. ויש גם את האמת המשפטית, שהיא האם אותו ... הרוחנית של העניין היא, שכאן ניתן לראות שיש סוגים שונים של אמת. ויש אמת אובייקטיבית ויש אמת סובייקטיבית. ויכול להיות מצב שמנקודת מבטה של אמת אחת, האדם יהיה פושע לכל דבר, אבל מנקודת מבט אחרת, שיש בה כללי חשיבה ובדיקה אחרים, מאותה נקודת מבט האדם יהיה זכאי לחלוטין. והמשמעות של זה היא, שעל האדם להבין, שלפעמים זה לא משנה מה הוא מבין באופן אישי וסובייקטיבי, אלא משנה מהי האמת האובייקטיבית . כי האדם באופן אישי יכול להבין משהו אחד, אבל המציאות היא אחרת. ואם לצורך הדיון בבית המשפט, האמת המשפטית היא נחשבת לאמת גדולה יותר מאשר האמת העובדתית של הלקוח, הרי שעל האדם להבין שלפעמים יש אמת אחת, שהיא חזקה יותר וחשובה יותר מאשר האמת של האדם. כי לכל משחק יש כללים משלו. ולגבי בית המשפט, שם יש את האמת של בית המשפט עפ החוק. וכך גם לגבי האושר של האדם בחיים, שם לא ממש משנה ...
אמת, אובייקטיביות, סובייקטיביות, אמת אובייקטיבית, אמת סובייקטיבית, אמת בלתי תלויה, אמת מחוייבת, אמת מוחלטת
... אובייקטיביות, סובייקטיביות, אמת אובייקטיבית, אמת סובייקטיבית, אמת בלתי תלויה, אמת מחוייבת, אמת מוחלטת ובו יתבאר העניין של אובייקטיביות וסובייקטיביות. ויתבאר, מהי אמת אובייקטיבית ומהי אמת סובייקטיבית? והאם באמת יש בעולם משהו שהוא כולו אך ורק אובייקטיבי? וכיצד ניתן להגיע לאמת אובייקטיבית? ומה היתרונות וגם מה החסרונות, של להיות ... בלבד. אך כאשר האדם חושב על משהו שהוא אמיתי, והוא באמת כך, הרי שהדבר הוא אובייקטיבי. ונחדד: אמת אובייקטיבית = אמת מוחלטת = אמת אחת = אמת מחוייבת = אמת בלתי תלויה - וזאת, לעומת אמת סובייקטיבית = אמת יחסית = הרבה אמת = אמת אפשרית = אמת תלויה. כי אמת אובייקטיבית, יש רק אחת כזו. וזו אמת מוחלטת, שהיא נכונה באופן מוחלט, ושמחוייב שהיא נכונה ושהיא ... כל הרעיון של אובייקטיביות מול סובייקטיביות, הוא מבוסס על הנחת יסוד (=אמת סובייקטיבית), שאכן יש אמת אחת כלשהי אובייקטיבית. כי אם בסופו של דבר, יש יותר מאשר אמת אחת מצד האמת האמיתית, הרי שממילא אין שום משמעות לאמת סובייקטיבית או אובייקטיבית. והאדם לא מסוגל לחשוב, על זה שיש הרבה אמת אובייקטיבית. כי לאדם נדמה, שבסופו של דבר, או שיש בזמן ובמקום מסוים דבר כלשהו, או שאין בזמן ובמקום מסוים את אותו הדבר. ולכן נראה שמוכרח שבסופו של דבר, תהיה אמת אובייקטיבית אחת. אך מיד ניתן להבין, שגם המחשבה הזאת עצמה, היא ... שאין בבית שלו שריפה, כי הדלת שלו סגורה, והוא לא מריח ולא שומע את השריפה, זה לא אומר, שבאמת האובייקטיבית אין שריפה. והרעיון הוא, שעל האדם להשתדל תמיד ... האישי שלו, לא גורם לו לא לראות את כל התמונה. אלא הוא מתגבר על האינטרס, למען האמת, ורואה את האמת האובייקטיבית . ואז ממילא הוא יכול להתאים את עצמו למציאות טוב יותר. כי האמת של המציאות, היא האמת האובייקטיבית באמת. כי בסופו של דבר, מי שיחליט מהי האמת, זאת תהיה אך ורק המציאות. ומי שלא רואה את האמת האובייקטיבית, הוא בעצם חי בסוג של יקום מקביל. כי המציאות ... תלוי בכך שהשכל שלו צודק. הרי שממילא זה אומר, שכל מה שהוא יודע, כולל הכל, כולל כל מה שנראה לאדם כאמת אובייקטיבית, הכל זה סובייקטיבי בלבד. או במילים אחרות, ניתן להבין, שמי שייצמד רק לאמת האובייקטיבית בלבד, ממילא הוא לא יוכל לדעת שום דבר, ולא תהיה לו ... בלבד, בלי שום דעות מוקדמות כלשהן, הרי שממילא, אין טוב או רע. וזה בעצם אומר, שמי שייצמד רק לאמת האובייקטיבית בלבד, הוא יגיע לנקודת מבט, שאין בה שום טוב או רע. ... עד כדי חוסר ידיעה מוחלט. ומי שרוצה להגיע לנקודת מבט אובייקטיבית לגמרי בשלמות, עליו להיצמד אל האמת האובייקטיבית שלו, בשלמות מוחלטת. דהיינו, שעל האדם להיצמד כמה שהוא יכול בכל כוחו, אל מה שהוא מבחינה סובייקטיבית, חושב שזאת האמת האובייקטיבית שלו. ועל ידי זה, בסופו של דבר, האדם כל כולו פוגש את האמת האובייקטיבית האמיתית עצמה. שבה אי אפשר לדעת שום דבר כנל, ושבה ...
דע מאין באת ולאן אתה הולך? מהי המטרה שלך? ולהיכן דרכך מובילה אותך? חלק 1
... שום ספקות. כי לאמת עצמה, אין ספקות. כי האמת היא אחת. וכאשר יש רק אמת אחת, לא יכולים להיות ספקות. כי הספק הוא בין מספר אפשרויות שונות. וכאשר יש אמת אחת, אין מקום לספקות. והספקות שיש לאדם, שורשם בכך שהאדם עדיין רחוק מהאמת. וכאשר האדם מרגיש חוסר שלמות עצמית פנימית עם עצמו, הרי שזה משום שהוא עוד ...
האמת / אמת מוחלטת / לדעת את האמת / חיפוש האמת האחת / מהי האמת? חלק 1
... אמת מוחלטת לדעת את האמת חיפוש האמת האחת מהי האמת? חלק 1 כאשר האדם מחפש את האמת ומוסר את נפשו כדי ללכת אחרי האמת, גם אם הוא טועה בדרכו, גם זה טוב. כי האמת היא אחת, וכמות הטעויות שהן אינן אמת, היא סופית. ... ההשתקפות שלה בכל דבר ובכל דעה שיש בעולם. וכל זמן שהאדם יכול לחשוב אחרת מהאמת שהוא הגיע אליה, הרי שהוא לא הגיע אל האמת. כי האמת האמיתית, אין לה הפך. כי גם ההפך שלה זהה לחלוטין אליה. כי בשכל הגדול ביותר, שם כל ההפכים מתחברים. וכאשר האדם מגיע לשכל הגדול ורואה את האמת, אז ורק אז הוא מגיע לאמת ככ ... מוכחת כנכונה יותר מדעה אחרת, כי בכך היא בעצם מבטלת את הקיום של הדעה האחרת. והדעה האחרת קיימת בכל זאת. ובכל דבר יש אמת. והאמת האחת של המציאות, היא לא מבטלת שום דעה אחרת, אלא היא בסך הכל מסבירה ומאירה את כל הדעות כולן. כי כל הדעות הן שיקוף של אמת אחת. וכאשר האדם מגיע לאמת האחת, הוא רואה ומבין כיצד כולם מסכימים על הכל כל הזמן, גם בלי שהם מבינים שהם מסכימים על האמת. וכאשר האדם משתמש בשכל האנושי, אז נדמה לו שדעה אחת צודקת יתר מאשר דעה ... טענה. והשכל האנושי הוא טוב לצורך התנהלות יום יומית, והוא טוב גם כדי לעזור לאדם לקבל שכל אמיתי, אבל הוא לא יכול להוכיח שום אמת מוחלטת כלשהי. כי השכל הוא מוגבל. וגם השכל עצמו מבין שהוא מוגבל. ובשכל מוגבל, לא ניתן להוכיח אמת אבסולוטית שהיא אמורה להיות בלתי תלויה. כי אמת שהיא תלויה בחוקי לוגיקה, היא אמת מוגבלת. וזה שהאדם לא יודע איך להגיע למסקנה שאינה תלויה במגבלות השכל שלו, זה עדיין לא אומר ... זה טבעו וזה בסדר גמור. אבל מכך שברירת המחדל של האדם היא ללכת אחרי השכל שלו, ועד המחשבה שאומרת שאפשר בשכל אנושי להוכיח איזו אמת אבסולוטית, מכאן כמובן יש דרך ארוכה ולא נכונה. ובכל מקרה, מי שמשתמש בשכל שלו בשלמות, על ידי זה הוא מגיע אל השכל שיש מעל השכל. כי השכל של האדם, הוא רק הקדמה אל שכל אחר ... ואז הוא מבין את המציאות בצורה חדשה, ורואה שכולם מסכימים כל הזמן על הכל. ושכל הדעות השונות שיש בעולם, הן ביטויים שונים של אמת אחת, בדיוק כפי שכל הצבעים השונים, הם גוונים של הצבע הלבן. ומי שרוצה להגיע אל השכל שמעל השכל, עליו להוציא את שכלו מכוח אל הפועל. והמשמעות של זה היא, שעל האדם לבחור ... שהוא עצמו כזה בצורת המחשבה שלו. וכל זמן שהאדם לא מסוגל להסביר מדוע כולם צודקים, וכיצד כל הדעות כולן הן רק חלקים שונים של האמת האחת, הרי שהאדם עצמו חי בשקר ועוד לא הגיע אל האמת. ואחת הדרכים המהירות ביותר לזהות שקרנים, היא על ידי זה שרואים שהם נאבקים להגן על הדעה של עצמם מתוך פחד ולחץ. כי השקר ... לא מסכים איתו. כי השקר של האדם מפחד ליפול, ואז האדם מרגיש תחושה של חוסר נוחות מכך שמישהו לא מסכים איתו. כי כאשר האדם נמצא באמת האמיתית, הוא מרגיש בנוח עם כל הדעות השונות שיש בעולם, כי הוא מבין מה נקודת האמת שיש בכל הדעות שיש בעולם. אבל הטועים, בפרט מנהיגי השקר, הם חיים בפחד מתמיד, פחד לאבד את ... פעם. כי הוא יכול להראות לכל אחד שהוא מסכים איתו ממש, גם בלי לשלול את הדעה של האדם האחר. כי החכם האמיתי יכול להראות לאדם את האמת האחת, באמצעות צורת החשיבה של האדם עצמו ובלי לשנות אותה. ואלו שמנסים לשנות את האדם, זה רק משום שהם חיים בשקר, ונדמה להם שהאמת נמצאת אצלם ולא אצל האדם שמולם, והם לא ... בכל דרך שהיא. אבל מנהיגי השקר שלא יודעים זאת, הם מנסים כל הזמן לגרום לאדם להתקרב אל האמת שלהם, וזה רק משום שהם לא הגיעו אל האמת האמיתית שהיא קרובה לכל אחד בצורה שווה. והפחד הכי גדול של מנהיגי השקר, הוא שיום אחד יתגלה שכל הלוגיקה שלהם מוטעית. כי האדם יודע בתוך תוכו שהשכל שלו מוגבל. והוא יודע ומבין שכל האמת שלו נשענת על חוקים לוגיים שהם לא ממש יכולים להוכיח אמת אבסולוטית כלשהי. ומנהיגי השקר שמנסים להוכיח לאדם את האמת בהוכחות לוגיות כאלו ואחרות, הם חיים בפחד מתמיד שאולי יבוא מישהו חכם יותר מהם, ויראה להם שהם טועים. כי הם יודעים ...
חיפוש האמת / להטיל ספק באמת - מהו חיפוש האמת המוחלטת באמת?
... האמת להטיל ספק באמת - מהו חיפוש האמת המוחלטת באמת? ובו יתבאר כיצד באמת לחפש את האמת? ומהו חיפוש אמת מוחלטת באמת? ומי שרוצה לדעת את האמת המוחלטת, דהיינו, לדעת ידיעה אחת מוחלטת של אמת מוחלטת, שהיא יציבה ונצחית ושעליה האדם יכול להישען ולבנות את כל עולמו, עליו לחפש את האמת המוחלטת והאובייקטיבית של המציאות. והדרך היחידה של האדם לגלות את האמת המוחלטת, היא אך ורק על ידי זה שהאדם מטיל ספק מוחלט, בכל דבר ודבר. כי כל זמן שהאדם לא מטיל ספק באופן מוחלט בכל דבר, הוא לא באמת יכול להיות בטוח ... עצמו קיים. ועל האדם להיות איש אמת מוחלטת, ולהטיל ספק באופן מוחלט, ולשאול את עצמו, האם באמת אני קיים? האם באמת הדבר שאני ככ בטוח בו, האם הוא אמת או שקר? והדרך של האדם לגלות את ... הלב של האדם יודע ומרגיש, שזאת לא אמת מוחלטת, והאדם עדיין חי עם הספקות שנמצאים בליבו. כי הלב של האדם מזהה את השקר, שהוא האמת השקרית, שכל קיומה תלוי בחוקי הלוגיקה ובשכל של האדם. ... העונש שלו. כי האמונה והריחוק מהאמת המוחלטת, היא עצמה העונש. ויש טועים שחושבים שהכוונה היא, שהאדם צריך להאמין במשהו נגד השכל. דהיינו, להפסיק להשתמש בשכל ולחשוב הפוך ממנו. והם ... השקר של הריחוק של האדם מידיעת האמת המוחלטת. כי כאשר יש ידיעה של האמת המוחלטת, אין שום אמונה כלל. וכל בני האדם נמצאים בתחושת חיסרון תמידי, של הקיום העצמי הנפרד של עצמם, שהוא שורש הרע. כי האדם חסר את השלמות שנפרדת ... נפרדת מהחיסרון. ומי שרוצה את האמת המוחלטת ורוצה למצוא מרגוע לנפשו, עליו לנסות לחפש את האמת באשר היא, בלי שקיומה יהיה תלוי בשכל ובהיגיון ובסיבה כלשהי. ובפועל זה אומר, שעל האדם ... בו, ולשאול את עצמו, האם זו אכן אמת מוחלטת? או שמא כל האמת הזאת, עומדת על כרעי תרנגולת של אמונה ושקר כלשהם? ועל האדם לנסות לשקר. והכוונה היא, שעל האדם לקחת כל דבר שהוא וכל אמת ... שהאמת היא אחת? ואולי יש יותר מאשר אמת אחת? ואולי דווקא מה שנדמה לי לאמת, אולי דווקא זהו שקר, והאמת היא משהו אחר לגמרי? ולשקר פירושו, שכאשר האדם מחפש את האמת, אז השכל של האדם מביא ... לאדם ברירה, אלא לנסות לחפש את האמת המוחלטת, ולשאול את עצמו, האם באמת זאת אמת מוחלטת, ואולי דווקא השכל הוא טועה, ודווקא ההיפוך של השקר שנראה כשקרי, אולי דווקא הוא הנכון?! ועל האדם לנסות לשקר. דהיינו, שהאדם לא צריך לשקר ... דווקא הוא האמת?! כי לאדם נדמה שיש אמת אחת, אבל מצד אחדות המציאות, הכל אמת מוחלטת. וכאשר האדם מתבונן בעניין הזה, הוא מיד מבין שאין לו במה להיאחז. כי שום ידיעה של האדם, היא לא באמת מוחלטת. וכיצד יוכל האדם למצוא איזה דבר מוחלט, שלא יהיה ניתן לשקר לגביו? וכיצד יכול האדם לאחוז באמת, בלי השכל שלו? והעניין הוא, שהאדם לא יכול ... ממנה. והדרך של האדם להשיג את האמת המוחלטת, היא על ידי זה שהאדם שולל את כל האמונות כולן, שאז ממילא האדם מתחבר לדבר המוחלט היחיד, שהוא חסר כל הגדרה, ולכן אין לו שום הפך כלל. שזוהי ... והמשוגע, הוא זה שאינו יודע את האמת המוחלטת. שאינו מבין שהכל מושלם, ושהוא שלמות אמיתית, אלא הוא חושב שהוא עבד נרצע... ולא יעזור לאדם מאומה, הלב של האדם מרגיש ויודע את האמת, שבלי אמת מוחלטת, אין שקט נפשי ויש סבל של הספקות של האדם, בעולם של הטוב והרע. ומי שרוצה להיות חכם אמיתי ורוצה שקט נפשי, אין לו ברירה, אלא להשליך את עצמו ... שהאדם קיים בעולם, בלי לדעת את האמת המוחלטת, הוא חוטף מכות מכל הצדדים. כי בכל פעם המציאות באה וטופחת על הפנים של האדם, שהוא רחוק מהבנת המציאות באמת, ולכן האדם סובל. וכיצד יבין האדם את המציאות באמת, בלי לדעת את האמת המוחלטת?! והאדם מפחד, סתם וללא סיבה. כי אף אחד בעולם, לא יודע למה הוא באמת מפחד. וכל מי שהוא מפחד להשתגע, הרי שזה רק בגלל שהוא משוגע. כי אם היה ... שהכל אחד. ומאחר שהאדם מחפש את האמת המוחלטת, עכשיו עליו לנסות להבין את המציאות, גם בלי השכל וגם עם ההיפוך של חוקי השכל. וכאשר האדם מנסה להתבונן על המציאות בלי שום שכל בכלל, וגם עם ...
עובדה ופירוש, למה אוהבים אותך? למה שונאים אותך? למה אתה אוהב? למה אתה שונא? את מה אנשים אוהבים? את מה אנשים שונאים? מה הפירוש הנכון? למה לא אוהבים אותי? למה כועסים עלי? מה באמת קורה?
עובדה ופירוש, למה אוהבים אותך? למה שונאים אותך? למה אתה אוהב? למה אתה שונא? את מה אנשים אוהבים? את מה אנשים שונאים? מה הפירוש הנכון? למה לא אוהבים אותי? למה כועסים עלי? מה באמת קורה?
... שהוא מאמין בו על עצמו. איך להגיע לאמת מאחורי הסיפורים שאנו מספרים? אי אפשר להגיע לאמת מוחלטת, משום שאין פירוש או אמת אחת. כל מה שאדם תופס הוא תמיד בגדר פרשנות. כאשר אדם מחפש את האמת מאחורי הסיפורים, הוא צריך להבין שהסיפורים האלה לא בהכרח נכונים, אלא אפשריים. אין פרשנות אמיתית אחת, ולכן כל ניסיון להגיע לאמת מוחלטת הוא בהכרח כושל. האם יש אמת מוחלטת בכלל? האדם שואל תמיד מה האמת, אבל גם הרעיון שאין אמת הוא לא מוחלט. ייתכן שיש אמת כלשהי, אבל גם אותה אי אפשר לתפוס באופן מוחלט. כשמישהו מחפש את האמת, הוא תמיד נתקל בספקות. כל ... לומר שזה פשוט משהו. עצם זה שאנחנו מחלקים את העולם למושגים הוא כבר פרשנות. האם יש אמת מוחלטת? האדם מחפש את האמת, אבל בסוף אין אמת אחת קבועה. גם לומר האמת היא שאין אמת אינו נכון לחלוטין, כי אולי כן יש אמת. וכך, כל ניסיון לתפוס את האמת נידון לכישלון, כי ברגע שתופסים משהו כאמת - כבר יש ספקות לגביו. מה זה אומר ... בה. אז איך להגיע לאמת? האדם שואל איך להגיע לאמת מאחורי כל הסיפורים. אבל אין אמת מוחלטת. השאלה הנכונה היא האם הפרשנויות בהכרח נכונות. והתשובה היא שלא - הפרשנויות אינן מחויבות. תמיד יש אפשרות אחרת לפרש את הדברים. האם יש פירוש אמיתי? אין פירוש אמיתי. הפירוש ... היא תלויה בכך שאנחנו מאמינים בחושים שלנו. אז מה האמת? האדם שואל מה האמת, אך אין אמת אחת קבועה. כל ניסיון לתפוס את האמת מוביל לכך שהיא חומקת. האם האמת היא שאין אמת? אולי, אבל גם זה לא בהכרח נכון. בסופו של דבר, כל מה שהאדם יכול לעשות זה להיות מודע לכך שהכל ...
בן אדם הוא גם אלוהים למה זה לא הגיוני, יש ואין הם אחד, להיות אלוהים להיות בן אדם
... שכאשר הוא אומר לאדם אתה גם בן אדם וגם אלוהים, זה דומה לאמירה יש שולחן ואין שולחן בו זמנית, ולכן זה נראה לאדם רגיל לא הגיוני, אך מי שיתעמק באמת יבין שזאת אמת אחת מוחלטת ולא שתי אמיתות שונות. מהו הקושי התפיסתי בהבנת הרעיון אתה גם בן אדם וגם אלוהים? הקושי הוא שהאדם מחלק את המציאות לקטגוריות מנוגדות, והוא בטוח שהקטגוריות הללו חייבות ... קיים, ואי אפשר להכיר במשהו שאינו קיים ללא אפשרות לקיומו. במילים פשוטות, המשמעות של כל דבר מתגבשת מתוך הניגוד שלו, ולכן יש ואין הם למעשה שתי זוויות של אותה אמת אחת. האדם הוא אלוהים, כי האדם (היש) ואלוהים (האין) משלימים אחד את השני ובלתי ניתנים להפרדה. מדוע אנשים מתנגדים לרעיון שהאדם הוא אלוהים? ההתנגדות לרעיון נובעת בעיקר מההבנה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה מגלים בהארה רוחנית? מה מבינים בסוף? תגלה לי מה בסוף, מה יש מעבר לשכל? איך אלוהים חושב? מה האמת האובייקטיבית? סוד שנשאר סוד, צריך לעבור בדרך, אמונה בלב שלם, למה להתאמץ? עצלנות רוחנית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אמת אחת, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אמת אחת, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, ייעוץ פילוסופי, מאמן אישי להרזיה בתחום אמת אחת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 04:08:32 - wesi1