... עם הקורונה בטלה שיעמום איך להציב מטרות איך להגדיר מטרות איך לדעת מה אני רוצה פיתוח השכל פיתוח החשיבה אכילה מתוק שעמום, התמכרות לאכילה, אוכל מתוך שעמום, אוכל מתוך דיכאון, איך להצליח בדיאטה? איך להתמודד עם שעמום?
...רק הוא יודע את החיסרון שיש בכל דעה שיש בעולם. ורק הוא יכול להראות, כיצד כולם טועים. וכיצד גם החכמים הגדולים טועים בכל דבר ודבר שהם אומרים. ושתי היכולות האלו של החכם, הן תלויות אחת בשניה. כי מאחר שהחכם מבין מהי החוכמה שיש בכל דבר, ממילא הוא מבין מה אין בכל דבר. כי בכל דבר גם אם הוא נחשב לחכם, עדיין חסר בו את מה שיש בדבר ששונה ממנו. ומי שרואה השכל שיש בכל דבר, הוא ממילא גם מבין מהו חוסר השכל שיש בכל דבר. כי השכל האמיתי הוא גדול מאוד. והוא ככ גדול עד שאי אפשר להכיל אותו כלל. והשכל האמיתי בא לידי ביטוי...
...והרע ממשיך לאכול את בשרו. ולמה האדם משקר את עצמו, בכך שהוא חושב שהוא לא יכול לנצח את הרע? משום שמצד האמת, האדם יכול בקלות להתגבר על כל הרע שבעולם. ואיך? על ידי שימוש בכוח הבחירה של האדם. כי לאדם יש בחירה, והוא יכול לבחור, האם להסתכל על המציאות מנקודת מבט שבה הכל מושלם ממש, ואז אין שום סבל בעולם כלל, או להסתכל עליה מנקודת מבט שיש נפרדות, שאז ממילא יש סבל, שנובע מתחושת ההפרדה, שבין האדם לבין כל שאר הישויות שנפרדות ממנו. והאדם רוצה ובוחר לסבול. כי האדם יכול בקלות להתגבר על כל הרע שבעולם, אם הוא רק...
...שהיכולת להבחין בטוב מבוססת על ניגודיות ביחס לרע. ללא רע, המושג טוב מאבד משמעות. האם מה שאתה רוצה באמת עושה לך טוב? אליעד מציע לשאול את עצמך באופן ישיר האם הדברים שאתה חושב שעושים לך טוב באמת עושים לך טוב לאורך זמן. לפי הגישה הזו, אם אדם יפסיק להגדיר דברים מסוימים כטובים, באופן אוטומטי הוא יפסיק גם להגדיר דברים אחרים כרעים. כתוצאה מכך, מצבים שבעבר היו נתפסים בעיניו כרעים כבר לא יהיו כאלה, משום שההגדרה של טוב ורע נעלמת. דוגמה להמחשת הקשר בין הטוב לרע אליעד נותן דוגמה פשוטה וברורה בנושא החברים: מי...
...לעומק את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר באמת לא מתאים? האם משהו בשיווק שלו לא נכון? האם הבעיה היא בלקוח או במוצר? רק לאחר הבנה עמוקה של הבעיה ניתן לבצע שינוי אמיתי ורלוונטי ולא שינוי חיצוני בלבד. מתי הזמן הנכון לעשות פרזנטציה מחודשת? יש להמתין עד שהשינוי הוא אמיתי ובעל ערך. אם מדובר במוצר, יש לוודא שהוא עונה לצרכים של הלקוח ולא רק קיבל עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא שהשינוי הפנימי הוא אמיתי ולא רק הצגה חיצונית. אחרת, כל פרזנטציה חוזרת תגרום לאובדן אמון נוסף. מה ניתן ללמוד מכך על השקת...
...לא יכול להבין או לחוות את האינסוף, כיוון שזה עומד בניגוד למהותו. אך למרות זאת, אם יהיה לו רצון אמיתי ואינסופי להבין את האינסוף, הוא יוכל להתגבר על ההגבלה הזו. זאת מכיוון שכל המציאות קיימת ומתקיימת רק בזכות רצון אינסופי אחד - הרצון של אלוהים. אלוהים, על פי ההסבר, אינו מוגבל בשום חוק או היגיון, ולכן גם האדם, כאשר הוא מתחבר לאותו רצון אינסופי, יכול לחרוג מן ההגבלות שהשכל או המציאות מנסים לכפות עליו. מדוע המציאות יוצרת נפרדות בין האדם לבינה? אליעד מסביר שהמציאות יוצרת מצב שבו האדם חווה את עצמו כנפרד...
.../ הצורות - למה גם המהות וגם הצורות, לא באמת קיימות כלל? כי אפשר לומר שרק השלם קיים / המהות קיימת, וכל הצורות הן השתקפות והן לא באמת קיימות. אך אפשר לומר גם להפך, שמה שבאמת קיים, אלו הצורות הנפרדות. ושמהות המציאות, היא לא יותר מאשר ההשתקפות של כל הצורות כולן, במקום ובזמן אחד, כישות אחת. ואפשר לומר שהשלם, לא באמת קיים כלל, כי הוא רק השתקפות בלבד. והאמת... היא שהכל אחד ממש, ושהצורה ומהותה, הן ישות אחת ממש. ולא המהות ולא הצורה קיימת. כי באחדות האמיתית, אין שום מהות / צורה כלל, כי זו ישות אחת ממש.
...חייב להכין שיעורים, האם זו שתלטנות או חינוך? כדי לענות על השאלה הזאת, יש לבדוק האם ההורה דורש זאת לטובת הילד או רק לטובת עצמו. אם ההורה יודע שהכנת שיעורים מועילה לילד, זה חינוך. אבל אם הוא עושה זאת רק כי כך החליט, בלי סיבה אמיתית, זו שתלטנות. איך ניתן לדעת אם ההורה הוא שתלטן או מחנך? אליעד מסביר כי המדד האובייקטיבי לדעת האם הורה הוא שתלטן או מחנך הוא לבדוק את אמיתות ההוראה שהוא נותן לילד. אם ההוראה היא אמת אובייקטיבית ומועילה לילד, מדובר בחינוך. אם ההוראה היא העדפה אישית שרירותית ללא תועלת אמיתית...
...ולכן הוא משפיע על תנועה של אותו מפרק בלבד. לדוגמה, שריר הברכיאליס שחוצה רק את מפרק המרפק, ולכן משפיע רק על כפיפה במרפק. לעומתו, שריר דו מפרקי הוא שריר שחוצה שני מפרקים, ולכן יכול לבצע תנועה בשני המפרקים, כמו שריר הבייספס החוצה את מפרק המרפק ואת מפרק הכתף. קיימים גם שרירים רב מפרקיים, החוצים יותר משני מפרקים ומשפיעים על תנועות מגוונות במפרקים שונים בגוף. מה ההבדל בין שריר הברכיאליס לשריר הבייספס? שריר הברכיאליס הוא שריר חד מפרקי החוצה רק את מפרק המרפק. השריר מחובר מעל ומתחת למרפק, ולכן מבצע פעולה...
...שהיתה בעיה של תקשורת הדדית. לכן, לא די בהבנה למה בגדו אלא צריך לייצר שינוי בהתנהגות של שני הצדדים: - הצד הבוגד לומד לא לצבור תסכולים עד שמחליט לבגוד, אלא לשתף לפני שהמצב מחמיר. - הצד הנבגד לומד להעניק תשומת לב ולשמוע את הצד השני, כדי שלא ירגיש חסך שיוביל לרצון לחפש תחליף במקום אחר. האם רק הבוגד אשם? אליעד מסביר שברוב המקרים אין אשם יחיד. אמנם החברה נוטה לראות את הבגידה כמעשה גרוע פי כמה מכל חטא אחר, אך יש לזכור שבגידה לא נוצרת בחלל ריק. לרוב הצד הנבגד תרם לכך בדרך כלשהי: הוא הזניח, הפסיק להקשיב...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: אכילה מתוק שעמום, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: אכילה מתוק שעמום, איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, ייעוץ נפשי, מנטור בתחום אכילה מתוק שעמום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331