אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איכות ✔תזונה ודיאטות, מה יותר חשוב איכות המזון או כמות המזון? האם לבנות תפריט תזונה? מה הכי חשוב לירידה במשקל? צריכת קלוריות, סוגי דיאטות, האם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תזונה ודיאטות, מה יותר חשוב איכות המזון או כמות המזון? האם לבנות תפריט תזונה? מה הכי חשוב לירידה במשקל? צריכת קלוריות, סוגי דיאטות, האם קלוריה שווה לקלוריה? האם כל הקלוריות שוות? דיאטת ספירת קלוריות, למה לא לספור קלוריות? סוגי דיאטה
האם יותר חשוב לאכול פחות או לאכול בריא?

כאשר ניגשים לשאלה מה יותר חשוב בירידה במשקל - איכות המזון או כמות המזון - צריך תחילה להבין שמדובר בשני היבטים שונים המשפיעים על הגוף שלנו בדרכים שונות. אליעד מדגיש שמצד אחד, ברור שכמות המזון היא קריטית כי אם תאכל הרבה מדי תעלה במשקל, ואם תאכל מעט מדי תרד במשקל. מצד שני, איכות המזון משפיעה על הרכב הגוף ועל הבריאות באופן כללי, ולכן אי אפשר להתעלם גם ממנה. אליעד ממליץ לבחון את הנושא לעומק דרך ההיגיון והשכל, בלי להסתפק בסיסמאות פשטניות.

האם ירידה במשקל תלויה רק בכמות הקלוריות?

אליעד מסביר שיש שתי אסכולות מרכזיות בתחום התזונה והדיאטה:
  • האסכולה הראשונה אומרת שירידה במשקל תלויה רק בכמות הקלוריות. אם הכנסת פחות קלוריות ממה שהגוף שלך הוציא, אתה תרד במשקל. אם הכנסת יותר קלוריות, אתה תעלה במשקל. לכאורה זו גישה מאוד פשוטה וברורה - לא משנה מה תאכל, משנה רק כמה תאכל.
  • האסכולה השנייה אומרת שלא רק הכמות חשובה, אלא בעיקר מה אכלת. יש מזונות שמעודדים השמנה, מזונות שמעודדים הרזיה, ומזונות שמשפיעים על הורמונים ורמות אנרגיה באופן אחר.
אליעד מסביר בהרחבה שאי אפשר לומר שרק אחת מהאסכולות צודקת לחלוטין. הוא מציע ניסוי מחשבתי פשוט: אם אדם לא יאכל כלל, ברור שירד במשקל. אם אדם יאכל בלי הפסקה, ברור שיעלה במשקל, גם אם יאכל רק חסה. לכן ברור לחלוטין שכמות המזון משפיעה על המשקל. מצד שני, אם אדם יאכל כמות גדולה של עוגיות או כמות גדולה של חסה, ברור שהתוצאות יהיו שונות לגמרי - כי בעוגיות יש יותר קלוריות. לכן ברור שגם סוג המזון משפיע על המשקל ועל הרכב הגוף.

מה הקושי במדידת קלוריות ומדוע לא מומלץ לספור אותן?

אליעד מתאר את הבעייתיות הגדולה שיש בספירת קלוריות מדויקת:
  • קל לחשב כמה קלוריות נמצאות באוכל לפני שאתה אוכל אותו, אך קשה לחשב כמה קלוריות הגוף באמת יספוג וינצל לאחר העיכול.
  • שריפת הקלוריות בגוף תלויה בגורמים רבים: פעילות גופנית, טמפרטורה, רמת סטרס, שינה ועוד המון פרמטרים שאי אפשר למדוד במדויק.
  • הגוף לא קולט את כל הקלוריות מהמזון בצורה זהה, כי יש מזונות שקשה יותר לעכל, ולכן הגוף משקיע יותר אנרגיה בפירוק שלהם.
לכן ספירת קלוריות מדויקת היא משימה כמעט בלתי אפשרית, ובנוסף לכך, זו גם לא הדרך הטבעית להתנהל עם אוכל.

מה החיסרון של תפריטי תזונה?

אליעד טוען שלמרות שתפריט תזונה מאוזן יכול לסייע בירידה במשקל ובהשגת יעדים תזונתיים ובריאותיים, הוא לא אידיאלי:
  • תפריט תזונה מתעלם מהצרכים המשתנים של הגוף לאורך היום.
  • אכילה לפי תפריט לא טבעית כי היא מאלצת אותך לאכול גם כשאתה לא רעב או להישאר רעב כשאתה צריך עוד אוכל.
  • אדם קדמון לא אכל לפי תפריטים אלא לפי תחושות פנימיות של רעב ושובע, מה שמוכיח שזה לא משהו שטבעי לנו.
לכן אליעד מציע גישה שונה: להתמקד בסוג המזון שאתה אוכל, מתוך הבנה שהאיכות של המזון משפיעה באופן ישיר על התחושות שלך ועל כמה תרצה לאכול בהמשך.

כיצד סוג המזון משפיע על תחושת השובע והרעב?

אליעד מפרט שחשוב ללמוד איך כל סוג מזון משפיע עליך:
  • יש מזונות שנותנים לך אנרגיה לזמן קצר אבל גורמים לנפילת אנרגיה בהמשך (כמו קולה או סוכר פשוט), ויש מזונות שנותנים אנרגיה לאורך זמן (כמו פירות או שומנים בריאים).
  • יש מזונות שמעוררים את הרעב וגורמים לך לרצות לאכול יותר.
  • יש מזונות שמשביעים לאורך זמן ומפחיתים את הצורך לאכול שוב בקרוב.
  • השילוב והתזמון של סוגי מזונות שונים משפיעים על תחושת הרעב, על רמות הסוכר והאנרגיה, ועל הרצון לאכול.
למה עדיף להתמקד בסיבה ולא בתוצאה?

אליעד מדגיש עיקרון חשוב מאוד, שנכון לא רק בתזונה אלא בכל תחום בחיים: "להתמקד בסיבה ולא בתוצאה":
  • המשקל והרכב הגוף הם תוצאה של מה שאתה אוכל, ומה שאתה אוכל תלוי בתחושות שלך, בהבנה שלך ובבחירות שלך.
  • במקום להתעסק בכמה קלוריות אתה אוכל, תבדוק איזה מאכלים נותנים לך תחושה טובה, אנרגיה גבוהה, ושובע מתמשך - כי זה מה שישפיע על הבחירות שלך לטווח ארוך.
  • הגישה הזאת מאפשרת לך להיות יותר מחובר לתחושות הטבעיות של הגוף שלך במקום להילחם בו.
מה הקשר בין תזונה להצלחה בחיים?

אליעד מסביר שאותו עיקרון של "להתמקד בסיבה ולא בתוצאה" תקף בכל תחומי החיים. למשל:
  • ההצלחה בעסק תלויה רק בפעולות שעשית, אך הפעולות שעשית תלויות במה שלמדת ואיך שאתה חושב.
  • הצלחה חברתית או בזוגיות תלויה רק בהתנהגות שלך בפועל, אך ההתנהגות הזאת נובעת מאיך שאתה חושב ומרגיש.
לכן, בדיוק כמו בתזונה, עדיף להשקיע בללמוד את היסודות וההיגיון שמאחורי הדברים ולא להתמקד רק בתוצאה עצמה.

לסיכום, מה הגישה המומלצת לתזונה בריאה ומאוזנת?

אליעד מסכם שהדרך הכי טובה והכי טבעית היא ללמוד אילו מאכלים גורמים לך לשובע מתמשך, אילו מאכלים נותנים לך אנרגיה לאורך זמן, ואילו מאכלים תומכים בהרכב גוף ובריאות אופטימליים. במקום להילחם עם ספירת קלוריות, עדיף להתחבר לתחושות הגוף ולבחור באכילה נכונה שמשרתת את הצרכים האישיים שלך בצורה הטובה ביותר.
תזונה: מה לאכול, כמה לאכול, איך לאכול ומתי

תזונה היא נושא רחב הכולל שיקולים רבים: מטרות אישיות, סוגי המזון, השפעתם על הגוף, גורמים המשפיעים על משקל הגוף והרכבו, וכיצד להתנהל בצורה חכמה בתחום זה.

המטרות של אנשים בתזונה
  • יש כאלה שרוצים לרדת במשקל.
  • יש כאלה שרוצים לעלות במשקל.
  • יש כאלה שרוצים לשפר את הרכב הגוף - כלומר, להעלות מסת שריר ולהפחית שומן.
ישנם שני היבטים מרכזיים:
  • משקל הגוף - כמה קילוגרמים האדם שוקל.
  • הרכב הגוף - היחס בין שרירים, שומן, נוזלים ושאר מרכיבים.
לכן, כל החלטה תזונתית צריכה להתחשב לא רק במשקל אלא גם בהרכב הגוף.

הגורמים המשפיעים על משקל הגוף

ישנם שני גורמים עיקריים המשפיעים על המשקל:
  • כמות המזון שנצרכת - כלומר, כמה קלוריות נכנסות לעומת כמה קלוריות יוצאות.
  • סוג המזון - הרכב המאכלים וכיצד הם משפיעים על הגוף.
שתי גישות עיקריות בתחום הדיאטות
  • גישה אחת טוענת שהכמות היא הדבר החשוב - כלומר, כמות הקלוריות קובעת את העלייה או הירידה במשקל.
  • גישה שנייה טוענת שלא הכמות היא החשובה, אלא מה אוכלים - יש מאכלים שמעודדים השמנה ויש מאכלים שמעודדים הרזיה.
כמות המזון והשפעתה על המשקל

הוכחה לכך שהכמות משנה:
  • אם אדם לא יאכל בכלל, הוא ירד במשקל.
  • אם אדם יאכל ללא הפסקה, הוא יעלה במשקל.
  • גם אם אדם יאכל רק חסה כל היום, הוא עדיין יכול לעלות במשקל אם הכמות תהיה גדולה מספיק.
סוג המזון והשפעתו על הגוף

למרות שהכמות היא גורם חשוב, גם סוג המזון משפיע בצורה משמעותית:
  • מזונות שונים מכילים כמויות שונות של קלוריות - למשל, 100 גרם חסה אינם שווים ל - 100 גרם עוגיות.
  • ישנם מזונות שקל יותר לעכל ולכן נספגים מהר יותר בגוף.
  • מזונות מסוימים גורמים לשובע לאורך זמן, ואחרים גורמים לרעב מהר יותר.
  • סוגי מזון שונים משפיעים על רמות האנרגיה והפרשת הורמונים בגוף.
הרכב הגוף: משקל בלבד אינו מספיק

גם אם נאמר שכמות הקלוריות קובעת את העלייה או הירידה במשקל, יש להסתכל גם על הרכב הגוף:
  • אם אדם יצרוך כמות קלוריות גבוהה מחלבון, הגוף יגיב אחרת מאשר אם כל הקלוריות יגיעו משומן או פחמימות.
  • בניית מסת שריר דורשת לא רק כמות קלוריות מספקת, אלא גם יחס נכון של חלבון, פחמימות ושומנים.
  • גם אם אדם צורך יותר קלוריות מהנדרש, אך הכל מגיע ממזונות דלי ערכים תזונתיים, הוא עלול להרגיש עייף, חלש או לפתח מחסורים תזונתיים.
האם אפשר למדוד בדיוק את כמות הקלוריות?

מדידת קלוריות בתיאוריה נשמעת פשוטה, אך בפועל יש כמה בעיות:
  • קל לדעת כמה קלוריות יש בכל מזון לפני שאוכלים אותו, אך קשה למדוד כמה קלוריות הגוף באמת ינצל.
  • שריפת קלוריות תלויה בגורמים רבים כמו פעילות גופנית, רמות מתח, שינה ומטבוליזם אישי.
  • מערכת העיכול לא סופגת את כל הקלוריות באותו אופן - סוג המזון משפיע על כמות הקלוריות שבאמת מגיעות למחזור הדם.
מעבר למשקל: שיקולים נוספים בבחירת מזון

מעבר למשקל הגוף והרכבו, ישנם גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון:
  • השפעה על הבריאות - חשוב לוודא שהגוף מקבל את כל הוויטמינים והמינרלים הנדרשים.
  • תחושת רעב ושובע - יש מאכלים שמשביעים יותר מאחרים.
  • רמות אנרגיה - חלק מהמזונות מספקים אנרגיה לזמן קצר, אחרים מעניקים אנרגיה לטווח ארוך.
  • השפעה רגשית - יש אנשים שאוכלים מתוך צורך רגשי ולא מתוך רעב אמיתי.
תפריט תזונתי מול אכילה אינטואיטיבית

ללכת לפי תפריט מסודר זה קשה מסיבות רבות:
  • זה לא טבעי - האדם הקדמון לא אכל לפי תפריט אלא פשוט כאשר היה רעב.
  • זה לא אידיאלי - קשה לדעת בכל רגע נתון כמה קלוריות באמת נדרשות לגוף.
במקום להתמקד בכמות, אפשר להתמקד בסוג המזון:
  • לבחור מאכלים שמשביעים לאורך זמן כדי להפחית רעב.
  • להתמקד במזון טבעי ועתיר ערכים תזונתיים.
  • להפחית צריכת מאכלים שמעוררים חשק לאכילה מיותרת.
הגישה הנכונה: להתמקד בסיבה ולא בתוצאה

משקל הגוף והרכב הגוף הם תוצאה של האכילה, ולכן עדיף להתמקד בשורש הבעיה:
  • אילו מאכלים גורמים לך להיות שבע לאורך זמן?
  • אילו מאכלים משפיעים לטובה על רמות האנרגיה?
  • אילו מאכלים מכילים את הערכים התזונתיים שהגוף זקוק להם?
הקשר בין תזונה לחיים בכלל

העיקרון של "להתמקד בסיבה ולא בתוצאה" נכון לכל תחום:
  • הצלחה בעסקים תלויה בפעולות, אבל הפעולות עצמן תלויות בידע ובגישה.
  • הצלחה עם אנשים קשורה להתנהגות, אבל ההתנהגות היא תוצאה של המחשבות והאמונות של האדם.
  • במקום לנסות לתקן בעיות אחרי שהן נוצרו, עדיף להבין את הסיבות שגרמו להן מלכתחילה.
סיכום

תזונה היא לא רק שאלה של כמות קלוריות, אלא גם של הרכב המזון והשפעתו על הגוף.

הגישה היעילה ביותר לניהול תזונה היא להבין כיצד סוגי מזון שונים משפיעים על השובע, האנרגיה והבריאות.

במקום להילחם בדיאטות ולהרגיש מוגבלים, אפשר ללמוד לבחור מאכלים שמתאימים לגוף ולצרכים האישיים.
ספירת קלוריות כפייתית, אכילה רגשית, בעיות אכילה, ספירת קלוריות במזון, ספירת קלוריות בדיאטה, ספירת קלוריות באוכל, ספירת קלוריות יומית, איך לספור קלוריות? למה להפסיק לספור קלוריות? איך להפסיק לספור קלוריות? נמאס לי לספור קלוריות, איך לרזות בלי לספור קלוריות? תזונאי דיאטן, תפריט של תזונה נכונה, תפריט של תזונאי, תפריט של דיאטן, כמה לאכול ביום? כמה לאכול כדי לרזות? כמה לאכול כדי לרדת במשקל? כמה לאכול כדי לעלות במשקל? מתי לאכול? איך לאכול? האם לאכול? מהו הרכב הגוף? הרכב רקמות הגוף, שומנים, פחמימות, חלבונים, צריכת שומן, צריכת חלבון, צריכת פחמימה, האם קלוריות משמינות? האם לספור קלוריות? מינרלים וויטמינים, דיאטה קטוגנית, דיאטה דלת פחמימות, דיאטה קיטו, תפריט דיאטה, דיאטה מוצלחת, דיאטה מומלצת, סוגים של דיאטות, סוגים שונים של דיאטות, איזו דיאטה מתאימה לי? איזו דיאטה הכי מומלצת? איזו דיאטה הכי יעילה? להתמקד בסיבה, להתמקד בתוצאה, תוצאות עסקיות, להצליח בכל תחום, חישוב צריכה קלורית, איך לרדת במשקל? איך לשמור על המשקל? איך להצליח בדיאטה? למה הדיאטה לא מצליחה? קשיים בדיאטה, למה קשה לשמור על הדיאטה? סוגי מזון, למה אני אוכל? למה אני לא שבע? איך סוג המזון משפיע על הרעב? איך סוג המזון משפיע על האנרגיה בגוף? עייפות בדיאטה, שריפת שומן בדיאטה, דיאטה דלת שומן, דיאטה דלת סוכר, רעב בדיאטה, הרזיה ללא דיאטה, הרזיה בכוח המוח, הצלחה בדיאטה, הוצאה קלורית, הכנסה קלורית, הורמונים ודיאטה, דיאטת קיטו, דיאטה מהירה, אימוני כושר
לנהל ללמוד קלוריות במזון וודאות אפשר ללמוד מחשבות הכנסות טיפול ב או סי די להבין תחושה טובה החלטיות איכות איכות המזון אכילה אובססיבית אכילה כפייתית אכילה רגשית אנורקסיה בולימיה בולמיה דיאטה דיאטות דיאטת ספירת קלוריות האם כל הקלוריות שוות האם לבנות תפריט תזונה האם קלוריה שווה לקלוריה הכי חשוב הכי חשוב לי הכי חשוב לירידה במשקל הפרעות אכילה הפרעת אכילה הרזיה השמנה השמנה הרזיה השמנת יתר התמכרות לאוכל התמכרות לאכילה יותר חשוב יותר חשוב איכות המזון או כמות המזון ירידה ירידה במשקל כל הקלוריות שוות כמות המזון לא לספור קלוריות לבנות תפריט תזונה למה לא לספור קלוריות לספור קלוריות לרדת במשקל לרזות מה הכי חשוב מה הכי חשוב לי מה הכי חשוב לירידה במשקל מה יותר חשוב מה יותר חשוב איכות המזון או כמות המזון סוגי דיאטה סוגי דיאטות ספירת קלוריות עודף משקל צריך צריכת קלוריות קלוריה קלוריה שווה לקלוריה קלוריות תזונה תזונה ודיאטות תפריט תזונה
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום ... איזה סוג פרסום עדיף לך. והוא השיקול של מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפים אליך. ... בשיווק ממומן, לבין השיקול החשוב ביותר והוא, האיכות של הלידים שאתה תקבל בשני ערוצי הפרסום ... העוקבים שלך, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האיכותיים שנמצאים בין כל העוקבים שלך. ולכן ... אבל זאת לא כל האמת. כי השאלה היא, מהי האיכות של העוקבים שלך, ומהו יחס ההמרה, בין כמות ... שזה כמובן תלוי גם בעלות הפרסום אבל גם באיכות הלידים שתקבל, ולא רק למדוד את הדברים ביחס ...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
... את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות ... שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ... לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל. דהיינו, ... טירגוט שונה וכיוב. ויתכן מאוד שאחוז החשיפות ירד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וכמות הלקוחות המשלמים בסוף המשפך, תגדל. ולכן ... אחד, אבל לא מגדילים חשיפות של קהל היעד שלנו, ולא מגדילים חשיפות של קהל יעד איכותי שבסוף התהליך יהפוך ללקוחות משלמים. ולכן כמו שכבר הסברתי, ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי מה ההבדל בין לקוח שמחפש מחיר לבין לקוח שמחפש איכות? כאשר אדם פועל מול לקוחות בשוק העסקי, הוא צריך להבין שיש שני סוגים עיקריים של לקוחות. מצד אחד נמצאים הלקוחות שמחפשים את האיכות הטובה ביותר ללא קשר למחיר, ומהצד השני לקוחות שמחפשים את המחיר הזול ביותר, גם על חשבון האיכות. לדוגמה, יש לקוח שירצה לקנות את הרכב הכי יקר והכי איכותי שיש, כי הדבר היחיד שמעניין אותו זה שהרכב יהיה מושלם, והוא מוכן לשלם כל מחיר כדי לקבל את המוצר הטוב ביותר. לעומת זאת, יש לקוח אחר שקונה רכב פשוט כי הוא חייב, והוא יבקש את הרכב הכי זול שאפשר למצוא, כי מה שחשוב לו זה לשלם כמה שפחות, גם אם האיכות נמוכה מאוד. איך לזהות את סוג הלקוח שעומד מולך? חשוב מאוד לזהות מראש איזה סוג של לקוח עומד מולך בשלב המכירה. הלקוח שמחפש איכות יאמר לך: אני צריך שתעשה את העבודה הזאת הכי טוב שאפשר, ולא משנה כמה זה יעלה לי. מה שמטריד את הלקוח הזה הוא למצוא פתרון מושלם לצרכים שלו, והוא יהיה מוכן לשלם לך כמה שצריך. לעומת זאת, הלקוח שמחפש מחיר יגיד: אני צריך את המחיר הכי זול, אני רק מנסה לצאת ידי חובה. לקוח כזה פחות מתעניין באיכות המוצר או השירות והוא יעדיף הצעה זולה גם אם האיכות נמוכה מאוד. מדוע עסקים שמתמקדים באיכות לא יכולים להתחרות בשוק הזול? כאשר אתה כבעל עסק מחליט להתמקד במוצרים איכותיים בלבד, עליך להבין שלא תוכל להתמודד בשוק שבו המחיר הוא הגורם המרכזי. אם חשוב לך לייצר רק מוצרים איכותיים ברמה גבוהה, אתה לא יכול להציע מחירים נמוכים מספיק ללקוחות שרוצים לשלם כמה שפחות. לדוגמה, אם אתה מתעקש לייצר מוצרים טובים ויקרים, ומסרב לעשות עבודה בינונית או נמוכה, אתה תהיה חייב לפנות רק לשוק שבו הלקוחות מחפשים איכות ללא פשרות. פתרון אפשרי אחד לבעיה זו הוא לפתוח מותג נוסף שבו תייצר מוצרים פחות איכותיים וזולים יותר, אבל מדובר בנושא אחר. מה ההבדל בין תחרות על איכות לבין תחרות על מחיר? קיימים שני סוגי תחרות עסקית בשוק: תחרות על איכות ותחרות על מחיר. בתחרות על איכות, הלקוחות משווים את רמת האיכות של המוצרים, ולא את המחיר. לדוגמה, אם לקוח החליט לא לקנות את הרכב שאתה מוכר, זה לא יהיה בגלל המחיר, אלא כי המתחרה שלך מייצר רכב באיכות גבוהה יותר. בתחרות כזו, המתחרים שלך יהיו עסקים שמציעים מוצרים טובים ואיכותיים יותר משלך. לעומת זאת, בתחרות על המחיר, הלקוחות מתמקדים רק במחיר הנמוך ביותר ופחות באיכות המוצר. במקרה הזה, אם לקוח מחליט לא לקנות ממך, זה בגלל שיש מתחרה שמציע מחיר נמוך יותר, גם אם האיכות שלו נמוכה יותר. בתחרות על המחיר, אתה מתמודד מול ספקים שמוכנים להציע מחירים נמוכים מאוד, לעיתים במחירי הפסד. מהן הסכנות ... מוכן למכור בכל מחיר, אפילו במחירי הפסד. בנוסף, המתחרים שלך בשוק הזול יהיו לעיתים גם ספקים לא הוגנים, רמאים או גנבים שמציעים מחירים נמוכים מאוד אבל לא מספקים את המוצר באיכות סבירה. מי שמתחרה בשוק הזה צריך להיות מודע לסוג המתחרים שעומדים מולו ולדעת שהתחרות יכולה להיות מול עסקים לא הוגנים. איך להחליט באיזה שוק כדאי לך להתחרות? לפני שאתה נכנס לשוק תחרותי, עליך להחליט מראש האם אתה מתחרה על איכות או על מחיר. חשוב שתשאל את עצמך כמה שאלות: האם אתה מסוגל לייצר מוצרים איכותיים ברמה גבוהה? האם אתה מסוגל להתחרות במחירים נמוכים בשוק הזול? האם אתה מוכן להתמודד עם ספקים שמוכרים במחירי הפסד או עם מתחרים לא הוגנים? האם הלקוחות שלך מחפשים איכות או מחיר? התשובות לשאלות האלה יעזרו לך להחליט באיזה שוק להתחרות ואיך לנהל משא ומתן נכון מול הלקוחות שלך. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים זולים, התמקד בלקוחות שמחפשים איכות. אם אתה לא יכול לייצר מוצרים איכותיים, התמקד בתחרות על המחיר. אבל תמיד חשוב להבין למה לקוח לא קונה ממך - האם זה בגלל המחיר או בגלל האיכות, כדי שתוכל לתקן ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלך. איך למכור מוצרים יקרים? תחרותיות עסקית ניהול משא ומתן בשוק תחרותי איך ...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
... עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני ... של פרארי, גרמו למיתוג של פרארי להיות למותג יוקרתי, הרבה יותר מתהליכי השיווק של סובארו, שלא גרמו לאנשים לחשוב שסובארו הוא מותג יוקרה כמו המותג פרארי. אבל האם מדידת איכות השיווק, היא ביחס לעד כמה המותג נתפש כיוקרתי? או שאולי יש מדדים אחרים לבדוק את איכות השיווק? והתשובה לכך היא, שכאשר באים למדוד תהליכי שיווק, צריכים להגדיר מה המדדים שלפיהם נבדוק את איכות השיווק. וברמת העיקרון, בהנחה שמטרת החברה היא להרוויח כסף, ובהנחה שכסף מגיע ממכירות, ובהנחה שהרווח מגיע ... יצליח לגרום לחברה להיות רווחית. כי אולי אנשים לא ירצו לרכוש רכב כל כך יקר. ואולי הוצאות השיווק כך כל יקרות, עד כדי כך שהחברה לא רווחיות. ולכן, כאשר אנחנו בוחנים את איכות השיווק, הרי שהמדד לא צריך להיות לדוגמה לפי איזה מותג נתפש כיותר חזק, אלא בעיקר לפי איזה תהליך שיווקי ... השיווקי בעתיד, כי אולי התהליך השיווקי הצליח, אבל מיצה את עצמו ואסטרטגיית השיווק, מפסיקה לעבוד? נרצה להבין את המגמה של צמיחת החברה בעקבות תהליכי השיווק וכולי. בקיצור, איכות השיווק נמדדת, לפי המטרות שלפיהן הגדרנו את מטרת השיווק, ולא לפי שום פרמטר אחר. עוד אוסיף ואומר, שבמידה ואנחנו רוצים למדוד את ביצועי מנהל השיווק, הרי שכאן מדידת ביצועי מנהל השיווק, היא לא בהכרח בהתאמה לאיכות השיווק. כי אותו מנהל שיווק, עם תקציב שיווקי שונה, עם איכות מוצר שונה, עם תנאים סביבתיים שונים וכיוב, יכול להשיג תוצאות אחרות טובות יותר או פחות. כי איכות השיווק מושפעת גם ממי שמנהל את השיווק. אבל תהליך שיווקי יכול להצליח או לא להצליח, מהמון גורמים שאינם קשורים בהכרח לאיכות מנהל השיווק. לדוגמה, שיווק יכול לא להצליח במקרה של בעיית תקציב שיווקי, או במקרה של בניית מותג מחדש, או ... אחרות. ולעומת זאת, תהליך שיווקי יכול כן להצליח, לא בגלל מנהל השיווק, אלא אולי בגלל שבאותו הרגע היה המון ביקוש למוצר מסיבות שונות וכיוב. בקיצור, הנל עסק באיך למדוד את איכות השיווק, בנפרד מהשאלה איך למדוד את איכות מנהל השיווק, ששם צריכים לשקלל גם את האלטרנטיבות והאפשרויות שהיו למנהל השיווק. ולפעמים השיווק מצליח ...
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך ... קהל יעד עסקי? איך מתמודדים נכון עם תחרות עסקית על איכות או מחיר? בעולם העסקי קיימות בעיקר שתי דרכים ... בשוק: תחרות על המחיר הזול ביותר ותחרות על המוצר האיכותי ביותר. אליעד מסביר שבמציאות, עסקים מתמודדים לרוב עם שני סוגי מתחרים: מתחרים המציעים מוצר איכותי יותר ללא קשר למחיר, מתוך הנחה שהלקוח יעדיף איכות גם במחיר גבוה. מתחרים המציעים מוצר זול יותר, מתוך הנחה שהלקוח יעדיף לשלם פחות גם אם האיכות יורדת. השאלה המרכזית היא כיצד כדאי לעסק שרוצה להרוויח כסף רב להתמודד - האם עדיף להתחרות על איכות בלבד או להיכנס לתחרות על המחיר הזול ביותר? למה עדיף לעסק לשלב איכות ומחיר ולא לבחור רק אחד מהם? אליעד טוען שהגישה האידיאלית היא לא לבחור רק בתחרות על איכות או רק בתחרות על מחיר, אלא לשלב בין שתי הגישות. ... דולר. במקרה זה, העסק האידיאלי יציע ללקוח את הרכב האיכותי ביותר שאפשר לקבל במיליון דולר. אבל אם התקציב של הלקוח הוא רק מיליון שקלים, העסק יציע את הרכב הכי איכותי שאפשר להשיג במיליון שקלים. אותו עיקרון תקף גם אם ... המתחרה מציע מוצר ב - 100 שקלים, העסק שלך יספק מוצר איכותי יותר באותם 100 שקלים. להציע ללקוח את אותו מוצר ... יותר והוא יכול להרשות לעצמו להציע ללקוחות מוצרים באיכות גבוהה יותר או במחיר נמוך יותר ממתחריו. במי העסק ... ביותר לנצח בשוק תחרותי היא לשפר באופן מתמיד את האיכות והיעילות של העסק. כאשר העסק מתנהל באופן יעיל, ... להתמודד עם כל סוג של תחרות, בין אם היא מתמקדת באיכות ובין אם במחיר. אליעד מדגיש שהמפתח להצלחה בתחרות ... איך להתמודד עם תחרות עסקית תחרות על מחיר או איכות איך למכור מוצרים יקרים מיצוב עסקי בשוק תחרותי ...
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
... לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות וכאן אסביר מה לענות ללקוח שאומר שהדבר היחיד שמעניין אותו, זה שהמחיר יהיה כמה שיותר זול? איך לענות ללקוח שלא רוצה לדבר על האיכות של המוצר, אלא רק על המחיר? ואסביר גם האם באמת וכמה המחיר באמת חשוב ללקוח? והאם יכול להיות שבאמת רק המחיר חשוב ללקוח? ובאיזה מובן יתכן שהלקוח גם ירצה איכות אבל גם ירצה את המחיר הכי זול שיש? ועוד. אז יש כל מיני לוגיקות לאיך להתמודד עם התנגדות מחיר ואיך להתמודד עם לקוח שאומר יקר לי. כאשר חלק מגדול מהמהות של שיטות ההתמודדות עם התנגדות המחיר, יהיו להסיט את הדיון מהמחיר אל האיכות ואל הערך המוסף שהלקוח מקבל. דהיינו, במקום לדבר על כמה זה עולה, בא נדבר על מה אתה מקבל וכולי. אבל כאן אני רוצה לדבר, על סיטואציה שהלקוח אומר לך בפירוש, שמה שמעניין אותו זה אך ורק שהמחיר יהיה כמה שיותר זול. והלקוח לא רוצה לדבר על האיכות של המוצר, אלא הלקוח רוצה לדבר רק על המחיר של המוצר בלבד. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה הזה? אז כמו שאמרתי יש כל מיני לוגיקות איך להתמודד עם התנגדות מחיר קשה, אבל כאן אתן עוד זווית שאומרת, שלפעמים אתה יכול לענות ללקוח, שהמוצר שלך, הוא המוצר הכי זול שיש, בעבור האיכות הספציפית שלו. ואני אסביר: נניח שאתה מוכר בית במחיר X והלקוח אומר לך שהכי חשוב לו לקנות בית במחיר הזול ביותר ושאין שום דבר אחר שחשוב לו, חוץ מכך שהבית יהיה כמה שיותר ... לקוח לא מסתפק בבית דמיוני, שלרכוש אותו עולה רק המחיר של הדמיון? תשובה: כי שום לקוח אף פעם לא באמת רוצה רק את המחיר הכי זול בלבד. ללקוח כן תמיד חשובה גם האיכות של המוצר. כי אם ללקוח בכלל בשום צורה לא היתה חשובה האיכות של המוצר בשום דרך, אז הוא כנראה היה מסתפק במוצר דמיוני באיכות הכי גרועה שיש. אבל הלקוח כן רוצה שהמוצר שהוא רוכש יהיה באיכות מסוימת. ולכאורה זה אומר, שללקוח כן חשובה גם האיכות ואין לקוח שבאמת חשוב לו רק המחיר. אבל האם זאת האמת? אז ברמת העיקרון, יש כאן כמה דברים שצריכים לחדד. 1 - במאה אחוז מהמקרים ללקוח חשובה גם האיכות של המוצר. ובהכרח שהלקוח לא מוכן להסתפק במוצר דמיוני ולא ממשי בעלות של חינם. אלא הלקוח תמיד כן רוצה שהמוצר יהיה באיכות מינימאלית מסוימת. 2 - עדיין יכול להיות, שלקוח שכן חשובה לו האיכות, וכן מבין את האיכות של המוצר שלך, וכן רוצה את האיכות של המוצר שלך, וכן יכול לרכוש את המוצר שלך, עדיין לא ירכוש את המוצר שלך, בגלל שאתה לא הכי זול. ואיך זה יכול להיות? אז צריכים לעשות הפרדה בין זה שהלקוח לעולם לא ירצה לרכוש את המוצר הכי זול, באיכות הכי נמוכה שיש, דהיינו, מוצר דמיוני בלבד. אבל עדיין יתכן שהלקוח ירצה לרכוש מוצר, בדיוק באיכות של המוצר שלך, אבל שאת המוצר הזה, הוא ירכוש במחיר הכי זול שיש. דהיינו, שאתה צריך לדעת, האם הלקוח שלך חושב שהוא יכול לרכוש מוצר זהה בדיוק למוצר שלך, בדיוק באותה איכות או באיכות גבוהה יותר מהאיכות של המוצר שלך, אבל לרכוש את אותו המוצר במחיר יותר זול. כי יתכן שהלקוח לא ירצה לרכוש מוצר באיכות פחות נמוכה מהמוצר שלך, אבל עדיין ירצה לרכוש את האיכות של המוצר שלך ולא פחות, במחיר הכי זול שיש. וזה בעצם אומר, שאם המצב הוא, שאת האיכות של המוצר שלך, לא ניתן לרכוש במחיר יותר זול, הרי שבמקרה כזה צריכים להסביר ללקוח, שאכן המוצר שלך באיכות שלך, הוא במחיר הכי זול שיש. דהיינו, שאין שום אפשרות שהוא ירכוש מוצר באיכות זהה, במחיר יותר זול. כי אתה הכי זול שיש, ביחס לאיכות של המוצר שלך. במילים אחרות, אם הלקוח שלך יכול לרכוש מוצר זהה בדיוק למוצר שלך, זהה במאה אחוז בכל ההיבטים, כולל אלו שאינם מדידים, כגון איכות השירות חווית הלקוח וכיוב, אם הלקוח יכול לרכוש מוצר כזה ביותר זול מהמתחרים שלך, הרי שבמקרה כזה, תצטרך לנסות להתמקד בפתרון של בידול, להסביר במה אתה שונה מהמתחרים שלך, ...
בדיקות תוכנה / בקרת איכות - האם התוכנה הרוחנית והמחשבה שלך יציבות בכל מצב?
... תוכנה בקרת איכות - האם התוכנה הרוחנית והמחשבה שלך יציבות בכל מצב? כפי שכבר ביארתי, בכל תהליך שיש בעולם, יכול ... לפני כן מעבירים את התוכנה הזאת תהליך של בקרת איכות , והתהליך הזה נקרא בדיקת תוכנה. ובתהליך בדיקת תוכנה, בודקים האם ועד כמה התוכנה אכן יציבה ופועלת ... שהתוכנה הזאת עובדת בכל מצב. ובתהליך של בקרת איכות ובדיקת תוכנה בפרט, או בדיקת איכות של מערכת כלשהי בכלל, יש גם שלב שבו מעמידים את המערכת לבדיקה של יכולות השרידות שלה במצבי קיצון. ... שעושים כדי לבדוק עד כמה הצמיג של הרכב הוא איכותי, היא שמסובבים אותו במהירות קיצונית וחזקה על משטח כלשהו, ובודקים את גבולות העמידות של הצמיג. ... וכך גם בכל מערכת ומערכת, חלק מתהליך בקרת האיכות של המערכת, הוא שמנסים להעמיד את המערכת במצב קיצון כלשהו, כדי לגלות את גבולות המערכת, כדי למצוא ... והאדם עצמו יכול לעשות לעצמו סוג של בקרת איכות ולבדוק את התוכנה שלו, דהיינו, את צורת המחשבה שלו. על ידי זה שהוא מתבונן היטב, ובודק את יציבות ... שיש בעולם. ועל ידי התהליך הזה של בקרת האיכות העצמית שהאדם עושה לעצמו, על ידי האדם בכל פעם משפר יותר ויותר את התוכנה שלו ואת צורת המחשבה ...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
... עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור הכי זול? אחת ... אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר אני הכי זול, הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות: ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול. ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית. ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך ... איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך? במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו תקנה ממני כי אני הכי איכותי, או תקנה ממני כי אצלנו תקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלך, הם משפטים שמשדרים ללקוח שהוא יקבל ערך ייחודי שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו. כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך. לסיכום, המיתוג ... מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף יאפשר לעסק שלך לשגשג ולהצליח לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר. מיתוג עסקי נכון איך לא למתג את עצמך? תחרות על המחיר הזול ביותר מיתוג מוצרים יקרים איך להתמודד בתחרות עסקית? איכות או מחיר טעויות במיתוג עצמי ...
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל ... האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל, מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו ... עליהם כמה שפחות עבודה כדי שהם יתאמצו כמה שפחות ושיעבדו כמה שפחות. אבל אם בעל עסק רוצה לבחון את איכות הניהול שלו עצמו או את איכות המנהל שתחתיו שאחראי על העובדים שתחתיו, עליו להבין שהמדד לאיכות הניהול של המנהל, היא אמורה להיות ביחס לביצועים של העסק וביחס לתוצאות העסקיות, ולא ביחס לשביעות רצון העובדים מהמנהל שלהם. דהיינו, ...
קורונה ומצבי קיצון, להיצמד לאמת במצבי קיצון, הפתרון הטוב ביותר במצבי קיצון, איך לדעת האם משהו באמת טוב? אמונה באלוהים, להאמין בעצמך, אמונות תפלות, איך לפתור כל בעיה? איך להתמודד עם כל משבר? מה זה להיצמד לאמת? בדיקת איכות
קורונה ומצבי קיצון, להיצמד לאמת במצבי קיצון, הפתרון הטוב ביותר במצבי קיצון, איך לדעת האם משהו באמת טוב? אמונה באלוהים, להאמין בעצמך, אמונות תפלות, איך לפתור כל בעיה? איך להתמודד עם כל משבר? מה זה להיצמד לאמת? בדיקת איכות
... משבר? מה זה להיצמד לאמת? בדיקת איכות מה הקשר בין הקורונה למצבי קיצון בחיים? אליעד כהן מסביר שלכל דבר, בין אם זו מערכת הבריאות, זוגיות, עסק או תפיסות חיים, ישנה דרך מדויקת לבדוק עד כמה הוא איכותי, יציב או חזק באמת. הדרך הזו היא באמצעות הבאתו למצב קיצוני. הוא נותן כדוגמה את מגפת הקורונה: אפשר לבדוק את מערכת הבריאות שלך לפי היכולת להתמודד עם מגפה כמו קורונה. אפשר ... של ההסבר הזה היא שכל דבר בחיים, האיכות האמיתית שלו נמדדת רק במצב קיצוני. למשל, אם רוצים לבדוק חוזק של שרשרת, חייבים להביא אותה לנקודת קיצון שבה היא עומדת להישבר. אם רוצים לבדוק כמה הרכב באמת בטוח, בודקים אותו ... התמודדות במצבי קיצון, בקרת איכות, איך לבדוק איכות של מוצר? איך לזהות מוצר איכותי? תהליכי יצור ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תזונה ודיאטות, מה יותר חשוב איכות המזון או כמות המזון? האם לבנות תפריט תזונה? מה הכי חשוב לירידה במשקל? צריכת קלוריות, סוגי דיאטות, האם קלוריה שווה לקלוריה? האם כל הקלוריות שוות? דיאטת ספירת קלוריות, למה לא לספור קלוריות? סוגי דיאטה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איכות, מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איכות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזייה, אימון אישי מומלץ, טיפול נפשי בתחום איכות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 01:43:09 - wesi1