אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשפר תקשורת בין אישית? ✔תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים?

אליעד כהן מסביר שיש דרך פשוטה אך אפקטיבית למנוע מריבות וויכוחים בין אנשים. למרות שהדרך הזו נשמעת ברורה, רוב האנשים לא מיישמים אותה, משום שכאשר חילקו את השכל, לא היה להם מספיק שכל כדי לעמוד בתור ולקחת ממנו. עם זאת, הוא מסביר את הרעיון בצורה מפורטת וברורה כדי שמי שכן רוצה ויכול, ישתמש בו וימנע מריבות וויכוחים מיותרים.

הרעיון המרכזי שאליעד מציג הוא שכאשר מישהו אומר לכם שאתם טועים או שהדברים שאתם אומרים הם "לא נכונים", יש לעצור לרגע ולבקש הבהרה ברורה: "מה לא נכון?". כלומר, אם אמרתם למישהו "אני חושב שכדאי לעשות פעולה X," והאדם השני עונה לכם "זה לא נכון", אל תגיבו ישר בהתנגדות, אלא תשאלו אותו בפשטות: "מה בדיוק לא נכון במה שאמרתי?". פעולה פשוטה זו יכולה למנוע את רוב המריבות והוויכוחים בין אנשים.

מדוע רוב האנשים לא באמת מבינים את הצד השני בוויכוח?

אליעד מסביר שכאשר מישהו אומר "זה לא נכון", ברוב המקרים הוא לא הבין מה אמרתם. אולי הוא שמע את המילים שאמרתם, אך לא הבין את הכוונה שעומדת מאחוריהן, ואולי הוא בכלל לא שמע אתכם היטב. לדוגמה, ייתכן שאמרתם משפט מסוים שהובן בצורה אחרת לגמרי על ידי הצד השני. יכול להיות שהשתמשתם במילה מסוימת שהתפרשה בצורה שונה לחלוטין מזו שהתכוונתם אליה, או שפשוט התבלבלתם ואמרתם בטעות משהו אחר ממה שהתכוונתם.

אליעד נותן מספר דוגמאות ברורות כדי להסביר את המורכבות הזו:
  • ייתכן שרציתם להגיד א', אבל בפועל אמרתם בטעות ג'. הצד השני שמע את מה שאמרתם בפועל ולא את מה שהתכוונתם לומר.
  • ייתכן שהצד השני שמע רק חלק מהדברים שלכם, או שמע אותם באופן מעוות או לא מדויק, ולכן הגיע למסקנה שאתם טועים.
  • ייתכן גם שהוא שמע נכון אבל פירש את דבריכם בדרך שלא התכוונתם אליה, מסיבות שונות.
לכן, אליעד ממליץ לפני הכל לעצור, לברר ולשאול: "מה הבנת שאמרתי?" או "למה התכוונתי לדעתך?". בצורה כזאת, תוכלו לוודא שהצד השני בכלל הבין אתכם, וכך תוכלו לברר אם יש מקום לוויכוח אמיתי או שמדובר בסתם אי - הבנה.

מהו ההבדל בין מה שהתכוונתם לומר לבין מה שאמרתם בפועל?

אליעד מפרט שלושה מצבים שונים שחשוב להכיר בכל תקשורת בין - אישית:
  • מה שהתכוונתם לומר.
  • מה שאמרתם בפועל (המילים המדויקות שיצאו לכם מהפה).
  • מה שהאדם השני הבין ממה שאמרתם.
ההבדל בין השלושה הוא קריטי. כשמישהו מתנגד לכם, הוא יכול להתנגד למה שהתכוונתם לומר, למה ששמע שאמרתם בפועל, או למה שפירש מהדברים שאמרתם. כאשר עוצרים ושואלים את האדם השני "מה הבנת שאמרתי?", אפשר לגלות בקלות לאיזה מהשלושה הוא מתנגד, וכך לטפל בבעיה במדויק.

איך לקחת אחריות על ההסבר שלכם בשיחה?

אליעד מדגיש את החשיבות של לקיחת אחריות אישית על ההסבר של הדברים שאתם אומרים. במקום להגיד לצד השני "לא שמעת אותי טוב", שזה עלול לגרום לו להתגונן ולתקוף בחזרה, יש לקחת אחריות ולומר משהו כמו: "יכול להיות שלא הסברתי את עצמי טוב", "יכול להיות שאני מבולבל", "אולי לא התנסחתי כמו שצריך", או "אולי התבלבלתי ואמרתי דבר אחר ממה שהתכוונתי".

גישה כזו יוצרת סביבה נוחה שבה הצד השני לא מרגיש מותקף או מושפל, וכך הוא מוכן להקשיב ולבחון מחדש מה באמת נאמר ומה הייתה הכוונה.

איך לתקשר נכון כשאתם לא מסכימים עם מישהו אחר?

אליעד מסביר שהשיטה הזו לא מיועדת רק למצבים בהם מישהו מתנגד לכם, אלא גם למצבים שבהם אתם מתנגדים לאחרים. במקום לקפוץ ולהגיד לצד השני שהוא טועה או שהדברים שלו "לא נכונים", עליכם קודם כל לעצור ולשאול את עצמכם:
  • מה בדיוק הוא אמר בפועל?
  • האם הבנתי נכון את הכוונה שלו?
  • אולי הוא התבלבל, אמר דבר אחד אבל בעצם התכוון לדבר אחר?
  • אולי הוא השתמש במילים הלא נכונות?
כאשר אתם מתנגדים, אל תזרקו סתם משפטים כמו "אתה טועה", "אתה לא מבין", או "אתה לא יודע על מה אתה מדבר". במקום זאת, הסבירו במפורש על מה בדיוק אתם לא מסכימים. אמרו: "מה שאתה אומר שככה וככה זה לא נכון כי...", כך שהצד השני יוכל להבין בדיוק את מהות המחלוקת ויוכל להגיב באופן ענייני.

כיצד ניהול שיחה נכון יכול למנוע כמעט כל מריבה בעולם?

אליעד מדגיש שהשיטה הפשוטה הזו יכולה למנוע כמעט את כל המריבות בעולם. הסיבה המרכזית לכך היא שרוב המריבות מתחילות מכך ששני הצדדים לא מבינים זה את זה, ולא מפני שיש מחלוקת אמיתית על העובדות. אם אנשים ייקחו אחריות לבדוק היטב אם הם הבינו נכון את הצד השני, ואם הם יוודאו שהצד השני הבין אותם, רוב המחלוקות יתבהרו וייעלמו עוד לפני שהן הפכו למריבות של ממש.

לסיום, אליעד מסביר שהרעיון פשוט אך דורש תרגול, מודעות ואחריות אישית מצד כל אדם שמעוניין לנהל תקשורת בין - אישית מוצלחת יותר ולהימנע מוויכוחים מיותרים. מי שיבין ויתרגל את הגישה הזו, יראה שינוי משמעותי ביחסים שלו עם אנשים אחרים ויחסוך לעצמו הרבה מריבות וויכוחים מיותרים בחיים.
איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים?

שלום חברים, היום נדבר על דרך פשוטה אך יעילה למנוע אינספור מריבות וויכוחים עם אנשים אחרים. למרות שרוב האנשים יבינו את מה שאני אומר, ואפילו יסכימו שזה הגיוני, רובם כנראה לא יישמו את זה בפועל. למה? כי כאשר חילקו את השכל, הם לא ביקשו לעמוד בתור כדי לקבל עוד. ובכל זאת, אסביר את הרעיון.

הגישה הנכונה לוויכוחים

בכל פעם שמישהו אומר לכם: "זה לא נכון", עצרו לרגע ושאלו: מה לא נכון? לדוגמה, אם אמרתם למישהו: "אני חושב שכדאי לעשות כך וכך", והוא מגיב: "זה לא נכון", שאלו: מה בדיוק לא נכון? אל תסתפקו במילה "זה" - דרשו פירוט.

ברוב המקרים, כאשר מישהו אומר על מה שאמרתם "זה לא נכון", הוא בכלל לא הבין אתכם. אולי הוא שמע מילה אחת שגויה, אולי פירש אתכם בצורה אחרת, ואולי הוא בכלל לא שמע אתכם כראוי. יש הבדל בין מה שהתכוונתם לומר, מה שאמרתם בפועל, איך הצד השני פירש את זה ומה שהוא חשב שהבנתם.

למה אנשים מתווכחים בלי להבין?

כשמישהו טוען "אתה טועה!", שאלו אותו: "מה הבנת שאמרתי?" ייתכן שהוא לא באמת הבין, או שאמרתם דבר אחד והתכוונתם לאחר. ברגע שאתם לוקחים אחריות על ההסבר, ואומרים: "אולי לא הסברתי את עצמי נכון", אתם מונעים התנגדות אוטומטית.

אם תאמרו למישהו: "אולי לא שמעת אותי נכון?", הוא מיד יגן על עצמו: "מה פתאום! אני שמעתי אותך והבנתי בדיוק!" אבל אם תגידו: "אולי אני הסברתי את עצמי לא ברור, אתה יכול להגיד לי מה הבנת?", זה יגרום לו לבדוק את עצמו במקום לתקוף אתכם.

איך לבנות טענות ברורות?

כשאתם לא מסכימים עם מישהו, אל תגידו "זה לא נכון" או "זה טעות". במקום זאת, פרטו:
  • "האמירה שכך וכך אינה נכונה כי..."
  • "המחשבה שאומרת כך וכך שגויה משום ש..."
  • "אני לא מסכים עם הטענה ש... כי..."
אל תאמרו "אני לא מסכים איתך" בלי להסביר. על מה בדיוק אתה לא מסכים? מה בדיוק לא נכון? מה הבנת שהצד השני אמר?

מניעת מריבות - האחריות שלכם

חשוב לזכור: העיקרון הזה תקף לא רק כלפי אחרים, אלא גם כלפיכם. כלומר, כשאתם לא מסכימים עם מישהו אחר, אל תקפצו ישר ותגידו: "זה לא נכון!" קודם כל, ודאו שהבנתם נכון את מה שהוא אמר. אולי הוא התבלבל, אולי הוא אמר דבר אחד והתכוון למשהו אחר. לפני שאתם מתנגדים, נסו להבין.

לסיכום

אם אנשים היו מנסים קודם להבין את הצד השני לפני שהיו מתנגדים לו, היו נחסכות רוב המריבות בעולם - ואולי אפילו כולן. תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם עומדים בפני ויכוח.

למידע נוסף על איך לנהל דיונים, איך להתווכח נכון, איך למנוע מריבות ואיך להבין אנשים, בקרו באתר האינטרנט EIP.co.il, ותמצאו שם מידע נוסף שיכול לעזור לכם לשפר את התקשורת שלכם עם אחרים. בהצלחה!
מצא את ההבדלים לקרוא מחשבות איך לקחת אחריות מנהל מודעות להימנע לגרום לבחורה איך לריב עם אנשים טיפולים איך לנהל דיון הבדלים אולי זה לא נכון איך לא לריב איך לא לריב עם אנשים איך ליצור הבנה איך ליצור הסכמה איך למנוע איך למנוע ויכוחים איך למנוע מריבות איך לנהל איך לנהל דיון איך לנהל דיונים איך לנהל שיחה איך לריב עם אנשים איך לתקשר עם אנשים דיונים הסכמה ויכוח ויכוחים להסכים ליצור ליצור הבנה ליצור הסכמה למה התכוון המשורר למנוע למנוע ויכוחים למנוע מריבות לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל פגישה לנהל פגישות לנהל שיחה לפתח שיחה לריב לריב עם אנשים לתקשר לתקשר עם אנשים מאבק מה הבנת אותי מנהל מריבות ניהול ניהול דיון ניהול דיונים ניהול פגישה ניהול פגישות ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית למה חשוב להגדיר מראש את מטרת הפגישה ואת הנושאים שידונו בה? אליעד כהן מסביר, שכאשר אנחנו ... דוחות או רעיונות לשיפור תהליכים. ללא פירוט כזה, האדם עלול להגיע לא מוכן והפגישה תהיה פחות יעילה. איך נכון לנהל את הפגישה עצמה? מעבר לחשיבות הזימון והפירוט מראש, אליעד כהן מסביר גם את החשיבות בניהול נכון של הפגישה עצמה. ניהול נכון מתחיל כבר בתחילת הפגישה: המנהל צריך לפתוח את הפגישה בצורה מסודרת, להבהיר שוב את מטרת הפגישה ואת הנושאים שעל הפרק, ולוודא שלכל המשתתפים יש הבנה ברורה לגבי מטרתה. במהלך הפגישה, חשוב שהמנהל יפקח על מהלך הדיון באופן אקטיבי, כדי לשמור על המיקוד ולהימנע מהסחות דעת. אם השיחה מתחילה לסטות לנושאים לא רלוונטיים, תפקידו של מנהל הפגישה להחזיר את הדיון למסלול הנכון. אליעד מדגיש שחשוב לא רק לפתוח את הפגישה בצורה ברורה, אלא גם לעקוב ... או שאינם רלוונטיים לנושא המרכזי. לדוגמה, אם בפגישה בנושא תכנון פרויקט מסוים מתחילים לדבר על עניין צדדי ולא חשוב, המנהל צריך להתערב ולהחזיר את כולם למטרת הפגישה המקורית. כך הפגישה נשארת עניינית, ממוקדת ויעילה. מה החשיבות של פירוט מטרות הפגישה וניהול יעיל שלה מבחינה ארגונית? אליעד מדגיש שהיתרונות הארגוניים של פירוט מטרות וניהול נכון הם רבים: חיסכון בזמן של המשתתפים, על ידי כך שכל משתתף מגיע מוכן ומודע לחשיבות הפגישה. שיפור האפקטיביות של הארגון, על ידי מניעת פגישות לא יעילות ובזבוז משאבים יקרים של עובדים ומנהלים. שיפור התקשורת והבהירות בארגון, שכן כל עובד יודע מראש מה מצופה ממנו ומה הוא אמור להביא לפגישה. בנוסף, הוא מסביר שבניהול פגישה אפקטיבית המשתתפים מרגישים שזמנם מוערך ונעשה בו שימוש נכון, מה שתורם גם לאווירה ארגונית חיובית ויעילה יותר. לסיכום, מה צריך לזכור כשקובעים ומנהלים פגישות? כאשר מזמנים פגישה, תמיד לציין באופן ברור את מטרתה ואת נושאיה המרכזיים. במהלך הפגישה עצמה, חשוב להקפיד על ניהול מדויק, לשמור על מיקוד ברור ולהחזיר את הדיון למסלולו בכל פעם שהוא סוטה מהנושא העיקרי. באמצעות כך, ניתן לנהל פגישות בצורה יעילה, למנוע בזבוז זמן, ולהפוך את הפגישות למשאב משמעותי ויעיל בארגון. קביעת פגישות ניהול פגישות מטרת הפגישה הכנה לפגישה ניהול זמן מהם הצעדים החשובים לקביעת פגישה בצורה יעילה? כשקובעים פגישה, חשוב ביותר לציין מראש את מטרת הפגישה ואת הנושאים שיתפרסו במהלך השיחה. לעיתים קרובות, אנו מקבלים זימונים לפגישות ללא שום הסבר על מטרת הפגישה או נושאיה, דבר שעלול לגרום לבלבול ולבזבוז ... או אם עליהם להגיע בזמן. בסופו של דבר, זימון כזה משפר את יעילות הפגישה ומונע בזבוז זמן. איך כדאי לנהל פגישה? מעבר לכך, חשוב לדעת כיצד לנהל את הפגישה עצמה. על המנחה להגדיר מראש את מטרת הפגישה, להסביר את הנושא שלה ולוודא שלכל המשתתפים יש הבנה ברורה על מה מדובר. תוך כדי הפגישה, על המנחה להיות מודע למהלך השיחה ולוודא שהדיון נשאר ממוקד בנושא, מבלי להיתקע בנושאים שאינם קשורים. לסיכום, כשמזמנים פגישה, כדאי תמיד לציין את מטרת הפגישה ואת נושאיה. במהלך הפגישה, חשוב להקפיד על ניהול נכון כדי לשמור על המיקוד ולוודא שהדיון יעיל ומועיל. קביעת פגישות ניהול פגישות מטרת הפגישה הכנה לפגישה ניהול זמן ייעול פגישות, איך קובעים פגישה? לרשום מהם נושאי הפגישה, מטרת הפגישה, לזמן לפגישה, מה הן מטרות הפגישה? יעוץ ...
מנהיגות, האם כדאי להוביל פגישה? האם הובלת פגישה משדרת מנהיגות? מנהיגות בפגישה מקצועית, האם המוביל נחשב למנהיג? מי נחשב למנהיג? האם הובלת פגישה משדרת חשיבות? איך לגרום לאנשים להעריך אותך? מתי כדאי להוביל פגישה מקצועית? איך לנהל פגישה, איך לשדר מנהיגות בארגון? מי אמור להוביל פגישה? להעביר מצגת, ניהול פגישה, איך להיות מנהיג? הצגת מצגת, להציג מצגת, דינאמיקה קבוצתית, איך לשדר סמכות? איך לגרום לאנשים לכבד אותך? לתת למישהו אחר להוביל, מנהיגות ארגונית
... מי נחשב למנהיג? האם הובלת פגישה משדרת חשיבות? איך לגרום לאנשים להעריך אותך? מתי כדאי להוביל פגישה מקצועית? איך לנהל פגישה, איך לשדר מנהיגות בארגון? מי אמור להוביל פגישה? להעביר מצגת, ניהול פגישה, איך להיות מנהיג? הצגת מצגת, להציג מצגת, דינאמיקה קבוצתית, איך לשדר סמכות? איך לגרום לאנשים לכבד אותך? לתת למישהו ... אבל האם זאת כל האמת? אז האמת היא, שזה לא כל האמת. כי מצד האמת, בארגון שעובד בצורה תקינה, המנהל האמיתי שהוא זה שמחליט מי יוביל את הפגישה, הוא מחליט שמי שיוביל את הפגישה יהיה זה שאם הוא יוביל את הפגישה, אז הפגישה תצליח כמה שיותר. דהיינו, יש מנהל שהוא מחליט מי יוביל את הפגישה מתוך כל חברי הצוות. והמנהל בעולם תקין, מחליט שמי שיוביל את הפגישה, יהיה האדם, שלדעת המנהל, אם הוא יוביל את הפגישה, אז הפגישה תצליח כמה שיותר. ומה שצריך לדעת זה, שלא תמיד המנהל מחליט להוביל בעצמו את הפגישה. אלא הרבה פעמים המנהל יחליט שזה שיוביל את הפגישה, יהיה האדם שמכיר את הפרטים הכי טוב / יודע להציג את הפרטים הכי טוב וכיוב. אבל לא בהכרח האדם הכי בכיר בחדר. ולפעמים המנהל ישב בצד וישתוק ויקשיב לשיחה, אבל מישהו אחר יוביל את הפגישה. ויש כאן עוד עניין. והוא, שככל שהמנהל יותר גדול, ככה הוא פחות מכיר את הפרטים הקטנים בכל דבר ודבר. שוב, ככל שהמנהל יותר בכיר ויותר רואה את הדברים מלמעלה, ככה בדרך כלל הוא פחות יכיר את הפרטים לפרטי פרטים. ולכן אם ... שאם רוצים שיציג את המידע מי שמכיר את המידע לפרטי פרטים, הרי שכנראה מי שיציג את הפגישה, לא יהיה המנהל הכי בכיר בחדר, אלא דווקא זה יהיה גורם מקצועי כלשהו שנמצא בחדר. כי הוא מכיר יותר טוב את הפרטים. ... בין מי שמוביל את הפגישה לאורך כל הפגישה, מציג את המידע, עונה לשאלות מקצועיות, בקיא בפרטים וכיוב, לבין מי שמנהל ומוביל את הפגישה בנקודות ספציפיות בפגישה. שזה דווקא כן עשוי להעיד על זה שהוא האדם הכי בכיר בחדר. לדוגמה: ... ידע מקצועי ספציפי לפרטי פרטים, אלא בדברים שדורשים יותר ראיית מאקרו / ראייה רחבה של הדברים. שאותם יותר הגיוני שהמנהל רואה לעומק. לסיכום: עצם זה שהאדם עצמו מוביל את הפגישה ולא מישהו אחר, לכאורה נראה שזה עשוי לגרום לו להיתפס כמנהל שמוביל את התהליכים. אבל זאת לא כל האמת. כי זה נכון, שאולי הוא זה שמוביל את התהליך הספציפי שבו ... הראשונה וגם את המילה האחרונה. אבל לפעמים, דווקא הובלה של פגישה, עשויה להעיד שאתה גורם מקצועי, אבל לא הגורם המנהל הכי בכיר, שמנהל את הגורם המקצועי.
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח איך לגרום ללקוח לומר כן ולבצע רכישה? כאשר רוצים לשכנע אדם לומר כן לשאלה מסוימת, כגון האם ... כבר התרגל לכך שהם כן. כך בדיוק אפשר לגרום ללקוח לומר כן. כאשר רוצים שהלקוח יענה בחיוב, יש קודם ליצור אצלו תחושה כללית של הסכמה. המטרה היא לגרום למוח שלו להתרגל למילה כן, כך שכשנשאל אותו את השאלה החשובה באמת, הוא כבר יהיה רגיל ... לפני ששואלים אותו אם הוא רוצה לקנות מוצר, שואלים אותו שאלות נוספות עליהן הוא יגיד כן, כדי להרגיל אותו להסכים. לעומת זאת, אם רוצים שהלקוח יאמר לא, צריך להרגיל אותו למילה לא על ידי שאלות שיקבלו תשובה שלילית. מה הטעות הנפוצה ביותר בשכנוע לקוחות? טעות נפוצה מאוד בשכנוע לקוחות היא ליצור אצל הלקוח תחושת אי - נוחות או התנגדות לפני שמגיעים לשאלה החשובה. למשל, אם אדם נכנס לחנות ואינו אוהב ... הלקוח שאלות והלקוח מסכים איתו בדברים רבים, אבל לפני כן הוא כבר חווה תחושת התנגדות, הדבר יקטין את הסיכוי להסכמה הסופית. כלומר, לפני שמנסים לשכנע לקוח במשהו, חשוב לא ליצור קונפליקט או חוסר הסכמה בשאלות הקודמות, כי המילה לא נשארת בתודעה ומקשה על השכנוע בהמשך. במקום לשאול את הלקוח האם אתה לא רוצה ... מהמילה לא, והמוח של הלקוח מתרגל לכן. מתי דווקא כדאי לתת ללקוח להתנגד? למרות החשיבות של יצירת הרגל של הסכמה, ישנם מקרים בהם כדאי דווקא לאפשר ללקוח להתנגד לפני שמגיעים לשאלה המרכזית. לעיתים האדם מרגיש שהוא חייב להביע התנגדות ... משמעותי לנו, כדי שירגיש שיצא ידי חובת התנגדות. לאחר שהביע התנגדות, אפשר לחזור ולשאול אותו שאלות נוספות שייצרו תחושת הסכמה, כך שהוא יהיה מוכן יותר להסכים בשאלה האחרונה והחשובה ביותר. יש מצבים בהם דווקא מומלץ לשים את ההתנגדות בשאלה אחת לפני האחרונה, כדי שהלקוח ירגיש שסיים להתנגד ויהיה בשל יותר להסכמה סופית. איך לשלב בין הסכמה והתנגדות בשכנוע לקוחות? הדרך הטובה ביותר לשכנע היא לשלב בין שתי הטכניקות: אפשר ליצור התנגדות מכוונת לנושא פחות משמעותי לנו, ואז מיד לאחר מכן ליצור סדרת שאלות שיגרמו ללקוח להסכים, ולסיים בשאלה הסופית שעליה רוצים הסכמה. האיזון בין תחושת ההתנגדות וההסכמה חייב להיות מתוכנן היטב בהתאם לסיטואציה הספציפית, כי אם ההתנגדות תישכח מהר מדי, הלקוח עלול לרצות להתנגד שוב. הכל ... לומר כן? איך להתמודד עם התנגדות לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? איך למכור נכון ללקוחות? איך לגרום ללקוח להסכים? איך לשכנע לקוחות ביעילות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את ... לגרום למישהו להגיד כן מה שצריך לעשות זה לגרום לו להגיד כן לאו דווקא במובן כן אלא במובן של הסכמה, לגרום לו להסכים על הרבה מאוד דברים ואז גם אם נשאל אותו איזה שאלות שאנחנו יודעים מראש שהוא יסכים להם ואז לשאול ... ככה המוח חושב בצורה של הרגל המוח לא מנתח כל דבר בפני עצמו ולכן כשרוצים לגרום למישהו להגיד כן ולהסכים על משהו צריך לפני כן ליצור לו תחושה שהוא מסכים, ליצור לו כמה שיותר תחושה של הסכמה או אי הסכמה לפי ההקשר ואז לגרום לו לכך שגם מה שנשאל אותו אחר כך זה מגדיל את הסיכוי שהוא יסכים או ... גם על מה שרצינו הוא בסוף יגיד כן. אוקי אני מחדד גם אם התשובה שהוא יגיד לא היא מתוך הסכמה, זאת אומרת גם אם תיווצר הסכמה באמצעות שכאילו שאלה מסוימת שנשאל אותו תגיד לי זה בסדר מבחינתך שלא יהיה ככה וככה? והוא יגיד כן זה ... זה נכון אבל יש עוד היבט, לפעמים דווקא כן כדאי ליצור את ההתנגדות עם הלקוח לפני שרוצים להגיע איתו להסכמה. זאת אומרת בעיקרון המוח חושב מתוך הרגל מאחר שהמוח חושב מתוך הרגל לכן כדאי להרגיל את המוח להסכים או לא להסכים לפי מה שרוצים שהוא יעשה בסוף, כדאי למחוק לו את המילה לא כדי שהוא יגיד כן כדאי למחוק לו ... כדי שהוא יגיד לא לפי מה שרוצים ואף על פי כן יש מצבים שדווקא כן כדאי לגרום לו לא להסכים בשביל שאחר כך הוא כן יסכים. איך יכול להיות כזה דבר? אז התשובה היא כזאת לפעמים בן אדם יש לו בראש מחשבה שאומרת לו אני חייב לא להסכים עם משהו, למה שבן אדם נגיד לדוגמה יחשוב שהוא חייב לא להסכים עם משהו? כי אבא שלו אמר לו אף פעם אל תסכים עם כל מה שאומרים לך, תקשיב תשים לב ... שעבדו עלי אני ארגיש שקיבלתי מה שאמרו לי וזה לא בסדר, אני צריך לשנות משהו בחוזה אני צריך לא להסכים עם משהו מסוים. ואז בהנחה שאנחנו יודעים שהבן אדם הזה הוא צריך לא להסכים עם משהו, נגיד שאנחנו יודעים נניח שאנחנו מרגישים חושבים שהוא צריך לא להסכים עם משהו אז אם אנחנו כל דבר נגיד לו כן יכול להיות שכשבסוף אנחנו נשאל אותו את השאלה המרכזית ... בסדר גמור התנגדת הכל בסדר, לא הסכמת? הכל בסדר אל תסכים הכל בסדר יפה. עכשיו בזה ובזה אתה מוכן להסכים?. עכשיו את כל מה שאמרתי עד עכשיו אפשר לחבר ביחד, מה זאת אומרת לחבר ביחד? גם אם נותנים לבן ... תחושה של התנגדות גם אם אנחנו רוצים ליצור לו תחושה שהוא מתנגד עדיין אפשר לעטוף את זה בתחושה של הסכמה. זאת אומרת נגיד שאנחנו רוצים כן לתת לו משהו להתנגד אליו, בהנחה שאנחנו רוצים לא בהכרח רוצים בהנחה שאנחנו ... על דברים שהוא מסכים איתם ואחר כך ללכת איתו לסעיף האחרון שהוא מסכים. עכשיו איך יודעים כמה חוויה של הסכמה צריך לתת לו בין החוויה שהוא לא יסכים לבין החוויה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף? תלוי בהקשר תלוי בעניין ... לבדוק מה אנחנו חושבים שיגרום לו בהנחה שהוא רוצה להתנגד והוא מרגיש שהוא חייב להתנגד מה יגרום לו יותר להסכים עם הסוף?. יכול להיות דווקא שיהיה מצב שדווקא אם אנחנו נעשה איתו איזו התנגדות שהוא לא יסכים עם מה ... אז שיטת המניפולציה הזאת לא עובדת עליו. כי השיטה הזאת מה היא אומרת? תגרום לו להגיד כן תגרום לו להסכים ואז בסוף הוא גם יסכים, תגרום לו להגיד לא ואז בסוף הוא גם יגיד לא וכו, אבל זה בגלל ...
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות
תגובות בפייסבוק, ויכוחים בפייסבוק, דיונים בפייסבוק, להגיב בפייסבוק, למה אנשים מגיבים בפייסבוק? איך להגיב בפייסבוק? רצון לצאת צודק, רצון להוכיח את עצמך, תגובות טיפשיות, תגובות חכמות למה אנשים מגיבים ומתווכחים בפייסבוק? אליעד כהן מסביר לעומק מדוע אנשים מרגישים דחף חזק להגיב ולנהל ויכוחים ודיונים בפייסבוק, ומציג את המניעים המסתתרים מאחורי תגובות אלו. הוא מבהיר כי קיימות סיבות שונות לתגובות, החל מרצון להוכיח ידע ... פנימה בכנות, במקום להפנות אוטומטית את הכעס כלפי אחרים, יכול להגיע למקום של התפתחות אישית, איזון ושלווה. למה אנשים מתווכחים בפייסבוק? איך להגיב נכון בפייסבוק? תגובות טיפשיות בפייסבוק למה תגובות מעצבנות אותנו? איך להתמודד עם כעס בתגובות? למה אנשים ...
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק
דיונים בפייסבוק, לשכנע אנשים בפייסבוק, להתווכח עם אנשים בפייסבוק, שכנוע אנשים, איך להתווכח נכון? שיטות רטוריקה, שיטות שכנוע, לגרום לאנשים לשנות את דעתם, ויכוחים בפייסבוק איך לשכנע אנשים בדיונים בפייסבוק מבלי להיכנס לקונפליקט? כאשר מתווכחים או מנהלים דיון בפייסבוק, אנשים רבים נוטים לחשוב שהדרך הנכונה לשכנע אחרים היא פשוט להוכיח להם שהם טועים. אך הגישה הזו ... האחר על ידי עימות ישיר. דוגמה לכך היא אדם שמתעמת ישירות עם אנשים שטוענים טענות מנוגדות לשלו - למשל ויכוח עם אנשים דתיים או עם אנשים בעלי אידאולוגיות שונות. כאשר האדם מתעמת בצורה ישירה, הוא יוצר תגובת נגד מצד ... בדברים קטנים, וכשהוא יתרגל להטיל ספק, בסופו של דבר הוא יתחיל להטיל ספק גם בדת עצמה. איך לנטרל התנגדויות בדיונים מבלי לעורר אנטגוניזם? אם אדם מביע התנגדות לטענה שלך, במקום להגיד לו אתה טועה, נסה להבין מדוע הוא אומר ... סמכותי?, וכך לעורר בו חשיבה מחודשת לגבי בסיס הדעה שלו. איך להימנע ממצב שבו זורקים אותך מקבוצות בפייסבוק בעקבות ויכוחים? אליעד מסביר שכדי להימנע ממצב כזה, צריך לשנות את הגישה מוויכוח ישיר לגישה של שכנוע עקיף. במקום להגיד ישירות לאנשים בקבוצה אתם טועים, אפשר להציג להם שאלות או הערות בעדינות ... פירוק הרעיון לחלקים קטנים. הגישה הזו מונעת קונפליקטים מיותרים ומאפשרת דיון ענייני ומועיל. איך לשכנע אנשים בפייסבוק? שיטות שכנוע בדיונים בפייסבוק איך להתווכח נכון בפייסבוק? מהן שיטות הרטוריקה היעילות ביותר? איך לגרום לאנשים לשנות את דעתם? למה אנשים מתנגדים לשינוי דעתם?
קבוצת הפייסבוק של אליעד כהן להיות אלוהים, מהי מטרת הקבוצה בפייסבוק? דיונים בפייסבוק, אפשר לנהל כל דיון בכל נושא בפייסבוק, טיפוסי גולשים בפייסבוק, קבוצה בפייסבוק לדיונים בשיטה של אליעד כהן
קבוצת הפייסבוק של אליעד כהן להיות אלוהים, מהי מטרת הקבוצה בפייסבוק? דיונים בפייסבוק, אפשר לנהל כל דיון בכל נושא בפייסבוק, טיפוסי גולשים בפייסבוק, קבוצה בפייסבוק לדיונים בשיטה של אליעד כהן
קבוצת הפייסבוק של אליעד כהן להיות אלוהים, מהי מטרת הקבוצה בפייסבוק? דיונים בפייסבוק, אפשר לנהל כל דיון בכל נושא בפייסבוק, טיפוסי גולשים בפייסבוק, קבוצה בפייסבוק לדיונים בשיטה של אליעד כהן מהי מטרתה של קבוצת הפייסבוק להיות אלוהים של אליעד כהן? קבוצת הפייסבוק של אליעד כהן ... זו הייתה מטרתו, הוא היה נכשל בה לחלוטין, שכן בקבוצה הוא מופיע באופן אחר מאשר בדרך כלל, ומרשה לעצמו לנהל שיחות חסרות חשיבות או שטחיות ללא מטרה מוגדרת. הקבוצה גם לא הוקמה לצורך התמודדות עם אנשים משוגעים או בעייתיים, למרות שיש בקבוצה מקום גם לסוג כזה של דיונים. המטרה האמיתית של הקבוצה היא ליצור מרחב מיוחד שבו כל אדם יוכל להרגיש בנוח להטיל ספק באופן מוחלט בכל דבר ולהעלות כל רעיון, מוזר או ... ביקורתי ומוחלט. הוא מדגיש שקבוצות רבות אחרות, כגון קבוצות של ביירון קייטי או קבוצות רוחניות אחרות, טוענות שהן מאפשרות דיונים פתוחים והטלת ספק, אך בפועל הן אינן מאפשרות באמת להטיל ספק באופן מלא ומוחלט בכל דבר. ברוב הקבוצות יש מנהלים שיכולים למחוק תגובות, לחסום משתמשים או להגביל את חופש הביטוי בנושאים מסוימים. לעומת זאת, בקבוצה של אליעד כהן כמעט ... הקבוצה הוא שמאפשר למשתמשים להרגיש בנוח להעלות שאלות בנושאים שלא היו מעזים להעלות במקומות אחרים, ובכך יוצר מקום שבו הדיונים הם פתוחים, עמוקים ונטולי פחד או צנזורה. האם בקבוצת הפייסבוק להיות אלוהים באמת הכל מותר? למרות הכותרת של הקבוצה ... הקבוצה לפח אשפה שבו אפשר לכתוב כל דבר מבלי לקחת חלק בדיון. מי שמעלה תכנים בקבוצה נדרש להיות מוכן לנהל שיח אמיתי, לבדוק את רעיונותיו ולהתמודד עם שאלות שמפנים אליו החברים האחרים. לדוגמה, אם מישהו יפרסם רעיון מוזר כמו חוצנים הביאו אותנו לכדור הארץ, הוא יידרש להסביר, לנמק ולנהל דיון על כך. אם אותו אדם יפרסם רק תיאוריה שטחית ויעלם בלי לנהל דיון, הוא לא מתאים לרוח הקבוצה ועלול להיות מסולק. באופן דומה, מיסיונרים או אנשים שמנסים לכפות על חברי הקבוצה דעות ... פתוחים לבדיקה או דיון, גם הם אינם מתאימים לרוח הקבוצה וייתכן שיתבקשו לעזוב. עם זאת, כל עוד המשתמשים מוכנים לנהל דיונים פתוחים וכנים על הרעיונות שלהם, כל נושא הוא לגיטימי לחלוטין ואפשר לדון בו לעומק ובאופן חופשי ללא חשש. האם ... אליעד אומר שלא אכפת לו מה אנשים חושבים עליו או על הקבוצה, ומה שמעניין אותו באמת הוא התוכן והיכולת לנהל דיונים פתוחים ועמוקים על כל נושא אפשרי. הוא גם מציין שאין אפשרות טכנית לשנות את שם הקבוצה לאחר שהיא גדלה ... מתוך עניין אמיתי בחשיבה ובגישה שלו, כך שהשם מהווה רק מסנן ראשוני למי שכבר מכיר אותו. למה לא להסתפק בדיונים בקבוצות אחרות במקום בקבוצה של אליעד כהן? לשאלה זו משיב אליעד כהן ואומר כי אכן ישנן קבוצות רבות ברשת שניתן לנהל בהן דיונים בנושאים שונים. עם זאת, לדבריו, דווקא בקבוצה שלו אפשר לנהל דיון בלי לחשוש מהצנזורה או מהגבלת נושאים. לדבריו, ברוב הקבוצות האחרות יש מנהלים שעלולים להתערב או למחוק דיונים שאינם מתאימים להם מסיבות שונות. אליעד גם מסביר כי בקבוצה שלו אפשר להעלות שאלות על נושאים עמוקים ופילוסופיים, כגון איך נוצר רצון, ולהיות בטוח שהדיון יתנהל בצורה ביקורתית ורצינית, ולא באופן שטחי או חסר משמעות כפי שקורה לעיתים קרובות במקומות אחרים. עם זאת, הוא מודה ... שנראים טיפשים או מוזרים, מסוגלים להביא רעיונות מעניינים ועמוקים לדיון, ולכן יש לתת לכל אחד הזדמנות להביע את עצמו ולנהל דיון רציני, ללא קשר לרקע או לאמונה שלו. לסיכום, מטרת קבוצת הפייסבוק של אליעד כהן היא לספק מרחב פתוח, אמיתי ונטול פחד להביע רעיונות ולנהל דיונים עמוקים, באופן שבאמת מאפשר הטלת ספק וביקורת אמיתית על כל רעיון אפשרי. מהי קבוצת הפייסבוק להיות אלוהים? איך מתנהלים דיונים בפייסבוק של אליעד כהן? האם באמת אפשר לדבר על הכל בקבוצת הפייסבוק של אליעד? מה ההבדל בין קבוצות פייסבוק אחרות לבין הקבוצה של אליעד כהן? האם יש הגבלות על דיונים בקבוצת הפייסבוק של אליעד כהן? למה אליעד כהן בחר בשם להיות אלוהים לקבוצת הפייסבוק שלו?
הקבוצה בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ללמוד מכל אחד
הקבוצה בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ללמוד מכל אחד
הקבוצה בפייסבוק, מטרת הקבוצה בפייסבוק, הבאתי לכם מתנה את המחלוקת, אתם כמו נוצות שעל הבגד, קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים, דיונים בקבוצה בפייסבוק, הקבוצה של אליעד כהן, הכל השתקפות עצמית, ללמוד מכל אחד מהי מטרת הקבוצה בפייסבוק של אליעד כהן? ... אלא בעיקר להתפתח ולהבין את עצמך טוב יותר דרך דיאלוג עם דעות ואנשים אחרים. למה אליעד כהן רואה ערך בדיונים עם אנשים משוגעים או לא מובנים? אליעד טוען שההתפתחות הגדולה ביותר של האדם מתרחשת דווקא בשיח עם אנשים שונים, ... את ההבנה שלך על עצמך ועל המציאות. לטענתו, קל יותר לנתח ולהבין אנשים אחרים, מאשר להבין את עצמך, כי בשיחה עם האחר אין לך מעורבות רגשית או סטרס אישי שמפריעים לך. לכן, אנשים אלה מהווים עבורך הזדמנות גדולה להתפתחות. ... ללא סימני פיסוק או בלי סדר ברור. לטענת המתלוננים, זה מקשה עליהם להבין את הטענה של האדם, והם מעדיפים שיחה ברורה ומסודרת. אך אליעד טוען שדווקא הטקסטים הלא ברורים הללו הם הזדמנות נהדרת לתרגל את החשיבה, לפתח את היכולת שלך להבין אנשים, ודרכם להבין טוב יותר גם את עצמך. מה ההסבר של אליעד על חשיבות המחלוקת? אליעד מביא ציטוט של רבי נחמן מברסלב שאמר: הבאתי לכם מתנה, את המחלוקת. המחלוקת, לפי אליעד, היא כלי להתפתחות. דווקא אנשים שלא מסכימים איתך, שמתנגדים לך, שכותבים באופן לא ברור או מנוגד לדעתך, ... כפי שאתה חושב, מאתגרים את ההנחות שלך ומספקים לך הזדמנות לבחון מחדש את תפיסת המציאות שלך. אליעד רואה את המחלוקת ואת הקונפליקט כהזדמנות למשחק חשיבה ולהרחבת התודעה. מדוע אליעד כהן מתנגד לסינון דעות או תגובות בקבוצה? אליעד מסביר שאם ... בכל אדם הזדמנות שווה ללמידה, גם אם בהתחלה לא ברור לך מה אפשר ללמוד ממנו. מדוע אליעד כהן מעדיף דיונים לא נוחים על פני שיחות מסודרות ונוחות? אליעד טוען ששיחות נוחות ומסודרות, כאלה שבהן כולם מסכימים זה עם זה או מנוסחות יפה, הן אולי נעימות יותר, אך לא בהכרח מועילות להתפתחות האמיתית שלך. דווקא אי הנוחות, חוסר ההסכמה, או חוסר הסדר, הם אלה שמאלצים אותך לחשוב לעומק, להתמודד עם רעיונות לא מוכרים, ולבדוק את הנחות היסוד שלך. לדעתו, דיונים לא נוחים מאפשרים לך לפתח יכולות חשיבה מעמיקות יותר. מה ההסבר של אליעד על תגובות קצרות ולא מנומקות בקבוצה? ... את קבוצת הפייסבוק כמרחב פתוח לדעות ולרעיונות שונים, שמטרתם המרכזית היא לאפשר לאנשים להרחיב את התודעה שלהם דרך שיח, מחלוקת, וקונפליקטים בריאים. מה מטרת קבוצת הפייסבוק של אליעד כהן? איך מתמודדים עם אנשים שכותבים לא ברור? מה המשמעות של המחלוקת לפי רבי נחמן? למה חשוב ללמוד מאנשים שאתה לא מסכים איתם? איך מתפתחים דרך קונפליקטים ודיונים לא נוחים? למה אליעד כהן לא תומך בסינון דעות בקבוצה?
בעיות בתקשורת זוגית, לא מצליחים לתקשר, לא מבינים אחד את השני, אין עם מי לדבר, הוא לא מבין אותי, היא לא מבינה אותי, גישור זוגי, זוגיות שכלית, זוגיות רגשית, מערכות יחסית, זוגיות מוצלחת
בעיות בתקשורת זוגית, לא מצליחים לתקשר, לא מבינים אחד את השני, אין עם מי לדבר, הוא לא מבין אותי, היא לא מבינה אותי, גישור זוגי, זוגיות שכלית, זוגיות רגשית, מערכות יחסית, זוגיות מוצלחת
בעיות בתקשורת זוגית, לא מצליחים לתקשר, לא מבינים אחד את השני, אין עם מי לדבר, הוא לא מבין אותי, היא לא מבינה אותי, גישור זוגי, זוגיות שכלית, זוגיות רגשית, מערכות יחסית, זוגיות מוצלחת מדוע בני זוג לא מצליחים לתקשר אחד עם השני? כאשר קיימים שני בני זוג, אחד מהם הוא טיפוס יותר שכלי והשני טיפוס יותר רגשי, הם נתקלים פעמים רבות בקושי לתקשר ביניהם. הקושי המרכזי בתקשורת נובע מהשוני בצורת החשיבה ובצורת ההבעה של כל אחד מהם. לדוגמה, נניח שהאישה היא הטיפוס הרגשי, והיא אומרת לבן ... ואת הרגש של הצד השני, ולא רק לזרוק עליו תשובות לוגיות שלא מתאימות לבעיה הרגשית שהועלתה. למה זוגות מפסיקים לתקשר אחד עם השני? הרבה זוגות נכנסים למצב של חוסר תקשורת בדיוק בגלל הבעיה הזו. הם מפסיקים לתקשר כי כל צד מרגיש שהצד השני לא מבין אותו. הצד הרגשי אומר: הוא לא מבין אותי, והצד השכלי אומר: היא לא מבינה אותי, ואז פשוט אין ביניהם שום תקשורת אמיתית. כל צד מרגיש מוצדק בעמדתו ולכן הם פשוט מפסיקים לנסות ולהבין אחד את השני. אליעד מדגיש שכדי לפתור ... לא לנסות רק להוכיח שאתה צודק, אלא לנסות להבין לעומק מה הצד השני באמת מרגיש, חושב ורוצה. איך לשפר תקשורת בזוגיות? מה עושים כשבן הזוג לא מבין אותי? גישור בין טיפוס שכלי לטיפוס רגשי זוגיות מוצלחת - שכל מול רגש למה קשה לנו לתקשר בזוגיות? איך לגרום לו להבין אותי? מה זה זוגיות רגשית וזוגיות שכלית? נגיד שיש שני בני זוג אוקי אחד מהם הוא בן אדם טיפוס יותר שכלי ואחד הוא טיפוס יותר רגשי והם כמובן לא מצליחים לתקשר ביניהם מה עושים, עכשיו איך זה בא לידי ביטוי לא יכולים לתקשר נגיד לדוגמה מי הרגשי ומי השכלי הגבר או האישה? ש: האישה. אליעד: מה היא? ש: רגשית. אליעד: אוקי היא ... אליעד: היא אומרת לו מציק לי משהו והוא עכשיו עונה לה בטענות והוכחות ואז אי אפשר הם לא מצליחים לתקשר היא לא מבינה את ההוכחות והוא עונה אומר אני לא מבין מה את אומרת בכלל מה את מתלוננת הוא ... אותה רק חכם באדם. הבנו אבל יש הרבה אנשים שהם לא עושים את הדבר הפשוט הזה הם פשוט מפסיקים לתקשר כי אחד אומר משהו מציק לי השני מתחיל להביא כל מיני טענות והוכחות ועניינים ואין עם מי לדבר זה ...
טעויות במערכות יחסים, איך לא להציב אולטימטום לעצמך? איך לא לשתול מחשבות שליליות? איך לתקן טעויות בזוגיות? איך לדבר נכון? איך לתקשר נכון? מיומנויות תקשורת זוגית, איך לפתח שיחה? תקשורת בין אישית
טעויות במערכות יחסים, איך לא להציב אולטימטום לעצמך? איך לא לשתול מחשבות שליליות? איך לתקן טעויות בזוגיות? איך לדבר נכון? איך לתקשר נכון? מיומנויות תקשורת זוגית, איך לפתח שיחה? תקשורת בין אישית
... יחסים, איך לא להציב אולטימטום לעצמך? איך לא לשתול מחשבות שליליות? איך לתקן טעויות בזוגיות? איך לדבר נכון? איך לתקשר נכון? מיומנויות תקשורת זוגית, איך לפתח שיחה? תקשורת בין אישית למה אסור להציב אולטימטום לעצמך במערכות יחסים? אחת הטעויות המרכזיות שאליעד כהן מצביע עליהן בהרצאה היא שאנשים נוהגים להציב ... ההורה, גם אם בפועל ישנן סיבות לגיטימיות לגמרי לכך שלא ביצע את הבקשה. איך שתילת מחשבות שליליות יכולה לפגוע בתקשורת זוגית? אליעד כהן מתאר תופעה זו בצורה מאוד מדויקת דרך דוגמאות נוספות: אם אדם מבקש מבן הזוג שלו שיביא ... בן הזוג יכול להתחיל לתהות אם אכן הוא לא אוהב מספיק, כי הוא לא ביצע את הפעולה. בצורה כזו, התקשורת הזוגית נפגעת באופן לא מודע, בגלל צורת הניסוח השלילית. איך אפשר לתקן טעויות בתקשורת אחרי שכבר נגרם נזק? לאחר שהנזק נעשה והצד השני כבר מרגיש מחשבה שלילית, אליעד כהן מציע מספר דרכים פשוטות ויעילות לתיקון: יש לנסות ליצור אווירה חיובית באופן מכוון, לשדר לצד השני תחושה שהכל בסדר, ושלא נפגעתם באמת מהתגובה השלילית או מחוסר הפעולה. מומלץ ... משפט שמאפשר לצד השני פתח מילוט, כמו למשל אם מסתדר לך, ואם לא אז זה גם בסדר. כך, נמנעים מליצור אווירה מלחיצה או מאשימה, ומאפשרים לצד השני חופש פעולה מבלי שירגיש אשמה. מדוע בקשות בניסוח של אם אתה אוהב ... שנאמרים במטרה להעצים את האהבה או להביע צורך רגשי, בעצם יוצרים תוצאה הפוכה ומחלישים את האהבה. מהי הדרך הנכונה לתקשר בקשות במערכות יחסים? אליעד כהן מדגיש שהדרך הנכונה ביותר לתקשורת זוגית טובה ויעילה היא להימנע מיצירת קשר בין ביצוע של פעולות לבין הוכחות רגשיות. במקום זאת, עליכם לומר בצורה ... לקשור אותו להוכחה של אהבה או חברות. הגישה הזו מאפשרת לצד השני מרחב פעולה נוח ולא מלחיץ, ובאופן טבעי התקשורת נעשית חיובית ובריאה יותר. איך להימנע מטעויות בזוגיות? כיצד לשפר תקשורת בין אישית? למה אולטימטום פוגע בזוגיות? איך לתקן טעויות בתקשורת הזוגית? מה זה שתילת מחשבות שליליות? איך לדבר נכון בזוגיות? אליעד: אחת הטעויות שאנשים עושים לפעמים, במערכות יחסים שהם ...
האם אפשר לתקשר עם מתים? איך לדעת על מתקשר עם מתים אם הוא באמת מתקשר עם מתים או שהוא נוכל? האם כדאי ללכת למתקשרים עם מתים? האם כדאי לתקשר עם מתים? מתי כדאי ללכת לתקשור עם מתים? איך עובד סיאנס אמיתי?
האם אפשר לתקשר עם מתים? איך לדעת על מתקשר עם מתים אם הוא באמת מתקשר עם מתים או שהוא נוכל? האם כדאי ללכת למתקשרים עם מתים? האם כדאי לתקשר עם מתים? מתי כדאי ללכת לתקשור עם מתים? איך עובד סיאנס אמיתי?
האם אפשר לתקשר עם מתים? איך לדעת על מתקשר עם מתים אם הוא באמת מתקשר עם מתים או שהוא נוכל? האם כדאי ללכת למתקשרים עם מתים? האם כדאי לתקשר עם מתים? מתי כדאי ללכת לתקשור עם מתים? איך עובד סיאנס אמיתי? האם באמת אפשר לתקשר עם מתים? השאלה המרכזית שאליעד כהן עוסק בה בהרצאה היא האם ניתן לתקשר עם מתים, ואם כן - כיצד ניתן לדעת האם מתקשרים אכן מתקשרים באמת, או שמדובר בנוכלים. אליעד מפרק את הנושא לכמה שאלות משנה עיקריות: האם בכלל קיימת אפשרות אמיתית לתקשר עם מתים? במידה ואפשר לתקשר עם מתים, כיצד ניתן לדעת שהמתקשר הוא באמת אותנטי ולא מתחזה? האם זה באמת משנה לאדם הפשוט אם המתקשר ... את המחשבה הזו, הוא יותר משתכנע בה. האם יש מתקשרים אמיתיים בכלל? אליעד מודה תאורטית שאולי, באופן היפותטי, אפשר לתקשר עם מתים, אך מדגיש שמעולם לא פגש ולא שמע על אדם שהצליח להוכיח זאת באמת. מבחינתו, כל המתקשרים המוכרים ... אמיתית. הוא ממליץ להיזהר מאוד מפנייה לאנשים כאלה, כי זה סתם בזבוז כסף וזמן, ואפילו סכנה נפשית. האם כדאי לתקשר עם מתים בכלל? לדברי אליעד, אם אדם מחפש נחמה רגשית וחשוב לו מאוד לשמוע דברים טובים מנפטרים, אולי הוא ... אמיתי ואמין. הוא מציע תמיד לבדוק את המתקשר במבחן פשוט ומדויק, שמתקשרים לעולם לא מצליחים לעמוד בו. האם אפשר לתקשר עם מתים? איך לדעת אם מתקשר עם מתים הוא נוכל? האם סיאנס אמיתי באמת עובד? האם קיימים מתקשרים אמיתיים? ... תקשור עם מתים? מה זה תקשור מתים? איך לקבל מסרים מנפטרים? מה לעשות לפיתוח יכולות תקשור עם המתים? איך לתקשר עם המדריך הרוחני שלי? איך לדבר עם מתים? איך עובדת תקשורת עם המתים? האם אני מתקשרת? איך מתקשרים עם נשמות? איך מתקשרים עם מתים? איך מתקשרים עם חוצנים? מי מתקשר ... סיאנס אמיתי? האם סיאנס זה אמיתי? האם יש דבר כזה סיאנס? האם סיאנס עובד? איך מתקשרים עם מלאכים? איך לתקשר עם מלאכים? איך מבצעים תקשור? איך עושים תקשור? איך לומדים תקשור? איך עובד תקשור? האם מתקשרים רוחניים אמיתיים? ראיית ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשפר תקשורת בין אישית?, איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשפר תקשורת בין אישית?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לנסות לשנות את המציאות לא הצלחתי לשנות אותה דחף מיני ירד גילויי אהבה לחלוף שכל נקנה נמשך לשירי דיכאון חרד למרות שאין סיכוי אהבה עצמית ללא תנאים אהבה עצמית חיצונית למה אוהבים בעלי חיים? איך לגרום לאישה להתאהב בך? ניתוח נוסחה לאושר אושר דתי פוסט טראומה זוגית זלזול במערכת יחסים איך לקבל החלטות מצוינות? איך לגרום לעובד להחליט? להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט התמודדות עם כאב פיזי להפסיק לפחד מכישלון איך לא לפספס הזדמנות להצלחה? הלקוח הכי טוב שלך טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות התקף ניתוק אצל ילדים לשכנע ילדים תורות רוחניות ריפוי בתת מודע אספרגר לעומת אוטיזם האם מחלת נפש היא גנטית? איך לגרום לאקסית לא להתאהב במישהו אחר? קשר עם האקסית מונע להתקדם לזוגיות הבאה מה הקשר שבין שומן להשמנה? שריר מסייע אלוהים כרצון לתת החיסרון של אלוהים הגעתי להארה רוחנית מהות ההארה להיות אלוהים האמיתי האם טוב להיות אלוהים? מניות נדלן חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף מטרת החיים של מטרת החיים מה משמעות החיים? הנאה מוחלטת להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת האם לאלוהים יש רצון חופשי? האם לאלוהים יש בחירה חופשית? בטרם בריאת העולם נצחיות העולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, מאמן אישי לחיים, מומחה בתחום איך לשפר תקשורת בין אישית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.8438 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 18:19:39 - wesi1