... או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות? על המוכר
להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את הצרכים של הלקוח ... בהם המוכר שואל שאלה אחת מדי, או אם הוא לא מצליח לקלוע בול למה שהלקוח רוצה, זה עלול ליצור תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, המוכר צריך
להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות ולהתאים את הצעת המוצר בדיוק ... אמר לי הנה הטלוויזיה הכי גדולה, יש פה התאמה מוחלטת למה שחיפשתי. מזה אומר בפרקטיקה? בפרקטיקה זה אומר שלפעמים כששואלים את הלקוח שאלות, המוכר צריך
להיות חכם להבין דבר מתוך דבר. ולפעמים צריך לשדר ללקוח, להגיד ...