אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע בצורה נכונה? ✔לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
וכאן נדבר על עניין של שכנוע וטיפול בהתנגדויות. גם ברמת לקוח בודד וגם ברמה שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בך. ונסביר ברגע שאתה מנסה לשכנע בן אדם להסכים איתך, ויש לאותו בן אדם המון התנגדויות, באיזו התנגדות שלו, אתה אמור להתמקד. ואם אתה מנסה לשכנע קבוצה של אנשים, לדוגמה פוליטיקאי שמנסה לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בו, במי מהאנשים הוא אמור להתמקד ואיזה מסרים הוא אמור להעביר.

ונדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר, של פוליטיקאים בתקופת בחירות, שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים, לבחור בהם, להצביע להם וכיו"ב. ונדבר על טעות שגורמת לאדם שמנסה לשכנע את הקבוצה של האנשים, לא להצליח להשיג את המטרה שלו, למרות שהוא נותן את הנאום הכי משכנע ואת ההרצאה הכי משכנעת וכולי.

והדבר הזה יכול לקרות לדוגמה, כאשר הנואם שמנסה לשכנע את האנשים, לא יודע להתמקד בקהל היעד הנכון של האנשים שאותם הוא צריך לשכנע כדי שהוא יצליח להשיג את המטרה שלו. ובמקום זה, הוא בוחר להתמקד באנשים שקל לו לשכנע ולא באנשים שאותם הוא צריך לשכנע, כדי שהוא ייבחר.

לדוגמה: נניח שאתה עושה מצגת ל 10 אנשים שבסופה צריכים להחליט האם לבחור בהצעה שלך או לא. ונניח שאתה יודע מראש, עוד לפני העברת המצגת, כי מתוך 10 האנשים שאתה הולך לדבר בפניהם, מתוכם 5 מסכימים איתך ו 5 לא מסכימים איתך. אז כיצד עליך להתכונן למצגת שלך בפני אותם האנשים? מי קהל היעד שלך, שאליו אתה אמור לדבר בהרצאה שלך, כדי שבסופו של דבר יבחרו בך?

אז טעות אפשרית יכולה להיות, לעשות את מה שקל לך. דהיינו, לעשות מצגת מהממת, שתדבר על היתרונות של מה שאתה עושה, ושהיא תחזק עוד יותר את הדעה של 5 האנשים שהם כבר בעדך, שעכשיו הם יהיו עוד יותר בעדך. הבעיה בגישה הזו היא, שאתה פועל בשיטה של לשכנע את המשוכנע. ובסוף המצגת שלך, אתה בעצם גרמת לאנשים שכבר היו בעדך, להיות עוד יותר בעדך.

אבל מה עם האנשים שהם לא בעדך? האם דיברת אליהם? האם התמקדת בהם? האם ניסית לתת להם מענה? האם ניסית לגרום גם למי שלא בעדך, להיות בעדך? האם חשבת על זה שבסופו של דבר, המטרה היא שיבחרו בך ברוב קולות, ושלכן אתה צריך להתמקד במי שלא רוצה לבחור בך ולא במי שכן רוצה לבחור בך?

ניקח לדוגמה פוליטיקאי שרץ לבחירות, ובטעות הוא חוזר שוב ושוב רק על המסרים שמחזקים את הבייס שלו. דהיינו, הוא כל הזמן מתמקד בלהעביר מסרים, שמחזקים את מי שבכל מקרה כבר יצביע עבורו. ואז יתכן שהוא לא יזכה בבחירות, כי כדי לזכות, צריך רוב. דהיינו, צריך שאלו שלא רוצים לבחור בך, שגם הם ירצו לבחור בך.

ולכן הגיוני לומר, שאם אתה רץ לבחירות, אתה צריך להתמקד בלהעביר מסרים, לאלו שלא בטוח בעדך ולאלו שאולי כן תוכל לשכנע אותם לבחור בך. דהיינו, קח את כל קבוצת האנשים שאמורים להחליט אם תיבחר או לא. ותחלק אותה נניח ל 3 קבוצות. לאלו שבטוח יבחרו בך, אלו שבטוח לא יבחרו בך ואלו שאולי יבחרו בך. ואת עיקר המסרים שלך, תמקד באנשים שאולי יבחרו בך ולא באלו שבטוח יבחרו או בטוח לא יבחרו בך.

ומה זה אומר, להתמקד באנשים שאולי יבחרו בך? תשובה: הכוונה היא, שעליך להבין שקהל היעד של המסרים שלך, הוא האנשים שמתלבטים אם לבחור בך או לא לבחור בך. ועליך להגדיר ולדעת, מהם המסרים הספציפיים שאתה צריך להעביר לקבוצת האנשים שמתלבטים האם לבחור בך, בהתאם לדברים שמטרידים את קבוצת המתלבטים ובהתאם לדברים שהגיוני שתגיד לאותם אנשים, כדי לשכנע אותם.

ואיך לדעת מה בדיוק המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך והאם לבחור בך? תשובה: זה נושא אחר של שכנוע ושל העברת מסרים.

אבל כמו שאמרתי, ההתמקדות שלך כאשר אתה מעביר הרצאה / נאום / מסע בחירות / מצגת משקיעים וכיו"ב, צריכה להיות בהתאם למטרה הסופית, שתיבחר. וזה אומר להתמקד במי שאולי תוכל לשכנע אותו ולא במי שבכל מקרה בעדך.

ואחדד: לא תמיד המסרים שגורמים לאנשים שבכל מקרה אוהבים אותך ובכל מקרה יצביעו לך, לא תמיד המסרים שגורמים להם להצביע לך, אלו אותם המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך. כי לפעמים המסרים שאתה צריך להעביר לאלו שאולי ירצו להצביע לך, הם שונים מהמסרים שאותם אוהבים אלו שבכל מקרה יצביעו לך.

דהיינו, זאת תהיה טעות לחשוב, שאם רעיון X גורם לאנשים לרצות להצביע לך בכל מקרה, הרי שזה אותו המסר שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים.

ובעומק של העניין, מה שנכון לגבי איך לשכנע קבוצה של אנשים, נכון גם לגבי איך לשכנע בן אדם אחד. לדוגמה נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לרכוש ממך, הרי שאתה צריך לדעת מהן התנגדויות הלקוח שאתה רוצה לשכנע. ועליך לדעת להתמקד לאו דווקא בלחזק אצלו את הסיבות שבגללן הוא כן רוצה לקנות ממך, אלא עליך לדעת לזהות את השיקולים שלו, שאותם אולי כן תוכל לפצח כדי לשכנע אותו לרכוש ממך.

לדוגמה: נניח שלקוח מתלבט האם לרכוש ממך מוצר X. ונניח שיש ללקוח 10 שיקולים האם לרכוש ממך או לא לרכוש ממך את המוצר. אז לצורך העניין אפשרי לעשות את החלוקה הבאה. קבוצה אחת של שיקולים, תהיה השיקולים שיש ללקוח לרכוש ממך, שהוא כבר משוכנע בהם לרכוש ממך. קבוצה שניה של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח לא לרכוש ממך, שיקולים שכנראה לא תוכל לשכנע בהם את הלקוח לשנות את דעתו. קבוצה נוספת של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח שלגביהם הוא מתלבט, האם כן או לא לרכוש ממך, שיקולים שיש ללקוח ספק לגבי הרכישה.

ועליך כמובן להתמקד בשיקולים שלגביהם הלקוח בספק האם לרכוש ממך ולא להתמקד רק בלנסות לחזק אצל הלקוח את השיקולים שבכל מקרה הוא רוצה בגללם לרכוש ממך.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור רכב ללקוח. והלקוח רוצה את הרכב כי הוא יפה, אבל הוא בספק אם הוא יהיה לו נוח. ובנוסף הלקוח לא רוצה לרכוש את הרכב, בגלל המחיר שלו.

הרי שיש לנו כאן 3 שיקולים שונים. יש את השיקול שהרכב יפה, שהוא שיקול בעד הרכישה. יש את השיקול של המחיר, שהוא נגד הרכישה. ויש את השיקול של הנוחות של הרכב, שהוא הספק שיש ללקוח האם לרכוש את הרכב או לא.

אז איש מכירות לא מקצועי, ילך להיכן שקל לו ויחזור שוב ושוב ללקוח על השיקול של תראה כמה הרכב יפה, כדי לחזק אצל הלקוח את הרצון שלו לרכוש את הרכב. אבל בשיטה הזאת, הלקוח עדיין בספק, בגלל הכאב של הלקוח שהוא חושב שהרכב לא מספיק נוח, בנוסף על המחיר היקר של הרכב.

ולכן איש מכירות מומחה, ידע לזהות את הנקודה המרכזית שבה הוא צריך להתמקד, כדי לגרום ללקוח לקנות. ובמקרה הנ"ל, הנקודה תהיה העניין של הנוחות של הרכב. שהיא לא בהכרח נקודת החוזקה של הרכב והיא גם לא בהכרח הסיבה המרכזית שבגללה הלקוח רוצה את הרכב מלכתחילה, אבל בהחלט שהיא הנקודה שבה צריכים להתמקד עם הלקוח, כדי לגרום לו לקנות את הרכב.

ושוב, איש המכירות המתחיל, עשוי לחזור שוב ושוב על היתרון המובהק של הרכב, ועל הסיבה שבגללה הלקוח רוצה לרכוש את הרכב. או שהוא ינסה בכלל לטפל בהתנגדות המחיר, שיש ללקוח ביחס לרכב. אבל איש המכירות המקצועי, ידע לזהות, שהוא בכלל צריך להתמקד במשהו ספציפי, שהוא עניין הנוחות של הרכב, כדי לגרום ללקוח לרכוש.

נסתכל על תהליך קבלת החלטה, כעל מאזניים. מספיק גרם 1 יותר בצד 1, כדי לגרום להחלטה להתקבל לצד כלשהו. ולפעמים כדי להטות את המאזניים לצד אחד, לא צריך בשביל זה משקולות גדולות, אלא מספיק גרם 1 ספציפי, שצריך להוסיף לצד אחד יותר מאשר לצד השני. ובהקשר שלנו, צריך לדעת לזהות היכן מסתתר הגרם הזה ולדעת היכן להתמקד מול הלקוח, או מול קבוצת האנשים. ולא תמיד הגרם הבודד הזה, הוא דווקא נקודת החוזקה שלך. יתכן שאתה בכלל צריך להחליש קצת התנגדות ספציפית כלשהי, ובאופן אוטומטי, הלקוח ירצה לרכוש ממך והאנשים ירצו לבחור בך.

לסיכום: כאשר אתה רוצה שיבחרו בך, עליך לדעת להתמקד במי שבספק האם לבחור בך ולא להתמקד במי שבטוח ירצה לבחור בך. ובהתאם לכך, להכין את המצגת / הרצאה וכולי. וכאשר אתה רוצה לבצע תהליך מכירה, עליך להבין ולדעת להיכן למקד את ניסיונות השכנוע שלך, לא בהכרח במה שיותר קל לך לשכנע, אלא במה שיותר הגיוני להתמקד בו, כדי לסגור עסקה.

אז איך להתכונן להרצאה ואיך להכין הרצאה? איך לגרום לאנשים לרצות להצביע לך? איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך? בטוח נכון שאל תנסה לשכנע את המשוכנע ואל תעשה טעויות של פוליטיקאים מתחילים. כן תדע לעשות הגדרת קהל היעד, דהיינו, לדעת מי קהל היעד שלך, ותדע לעשות את בחירת קהל היעד שלך שאליו אתה רוצה לכוון את המסרים שלך. וככה תוכל לשכנע את הקולות הצפים על ידי זה שתתמקד בקהל היעד של הקולות הצפים וככה תגרום בסופו של דבר, לרוב האנשים לבחור בך ולהצביע לך.
התנגדויות במכירה אדם שמנסה לשכנע איך לגרום לאנשים לבחור באיזו התנגדות לקוח להתמקד להשיג מטרות התנגדויות במכירה בטלפון לקוחות איך לדעת הגדרות מי קהל היעד שלך לגרום לאישה איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים לבחור איך לגרום לאנשים לבחור בך איך לגרום לאנשים להסכים איך לגרום לאנשים להסכים איתך איך לגרום לאנשים להצביע איך לגרום לאנשים להצביע לך איך לגרום לאנשים לרצות איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך איך לדעת איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד איך להכין איך להכין מצגת איך להכין נאום איך להעביר איך להעביר חוג בית איך להתכונן איך להתכונן למסע בחירות איך להתכונן לנאום איך לשכנע אנשים איך לשכנע בצורה נכונה אימון לפוליטיקאים אנשים מתלבטים באיזו התנגדות לקוח להתמקד בחירה בחירות בחירת קהל היעד שלך הגדרות הגדרת הגדרת קהל היעד הקולות הצפים התלבטויות התלבטות התמקדות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טעויות טעויות של פוליטיקאים טעות יועץ יועץ אסטרטגי יועץ אסטרטגי פוליטי יועץ פוליטי יועץ תקשורת יועץ תקשורת פוליטי יעוץ יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי יעוץ תקשורתי פוליטי כיצד לשכנע אנשים לבחור לבחור בך לגרום לגרום לאנשים לגרום לאנשים לבחור לגרום לאנשים לבחור בך לגרום לאנשים להסכים לגרום לאנשים להסכים איתך לגרום לאנשים להצביע לגרום לאנשים להצביע לך לגרום לאנשים לרצות לגרום לאנשים לרצות לבחור בך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד להכין להכין מצגת להכין נאום להסכים להסכים איתך להעביר להעביר חוג בית להצביע להצביע לך להתכונן להתכונן למסע בחירות להתכונן לנאום להתמקד לטעות לנאום לקוח לקוחות לרצות לשכנע לשכנע אנשים לשכנע אנשים לבחור בך לשכנע אנשים להצביע לך לשכנע אנשים לרצות לשכנע אנשים מתלבטים לשכנע את המשוכנע לשכנע את הקולות הצפים לשכנע בצורה נכונה מי קהל היעד מי קהל היעד שלך מכירה מסע בחירות נאום פוליטי פוליטיקאי פוליטיקאים פוליטיקה קהל היעד קהל היעד שלך קהל יעד רצון שכנוע
NLP / סודות השכנוע / לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
... סודות השכנוע לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד אחד מהעקרונות החשובים ביותר בשכנוע והעברת מסרים, והוא העיקרון של דיבור אובייקטיבי ודיבור ...
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
... הנחות היסוד, אפשר להתקדם לשלב הבא של השיחה. איך להסביר למישהו משהו? איך לשכנע בצורה נכונה? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לגרום למישהו להבין אותך? מה ההבדל בין להיות צודק ולדעת את האמת? ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... באמצעות הומור? איך לשכנע בחור? איך לשכנע בחורה? איך לשכנע בחורה לרצות? איך לשכנע בחורה לרצות אותך? איך לשכנע בחורות? איך לשכנע בצורה נכונה? איך לשכנע בראיון בתקשורת? איך לשכנע גולשים באינטרנט לקנות? איך לשכנע דתי? איך לשכנע ...
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה איך אפשר לשדרג נאומים פוליטיים ולגייס תומכים חדשים? ההרצאה מתמקדת בניתוח פוליטי של נאומי שני פוליטיקאים מרכזיים: בנימין נתניהו ובני גנץ, תוך הצגת טיפים לשיפור יכולת השכנוע שלהם והאסטרטגיות בהן היו יכולים להשתמש כדי ... ומסביר מדוע הנאום שלו בנושא חסינות היה שולי ולקוי מבחינה שיווקית. נתניהו טוען שהחסינות נועדה להגן עליו באופן אישי, כדי שיוכל להמשיך לשרת את העם. אליעד טוען שזו הייתה טעות. במקום להציג את החסינות כהגנה על נבחר הציבור, היה עליו להציג אותה ככזו שמגינה על העם מפני הדחה פוליטית של נבחריהם. באופן זה, המסר היה יכול ... להדגיש שהסיקור החיובי הוא סימן לכך שהוא עושה עבודה טובה, ואם היו רק ביקורות שליליות, זה היה סימן שהוא לא מבצע את תפקידו בצורה טובה. החלק השני של ההרצאה עוסק בבני גנץ וטעויותיו בנאום. אליעד מציין כי גנץ לא ממקד את המסר שלו בקהל הרחב, אלא בעיקר במי שכבר תומכים בו. הוא טוען שגנץ היה צריך לפנות למצביעי הימין ולהציע להם הצעות שיתאימו לצרכים שלהם, כמו ביטחון, כלכלה ובריאות, במקום להתמקד בהתקפות על נתניהו, דבר שאינו נוגע למצביעי ימין. אליעד מציע שבני גנץ היה צריך לשדרג את נאומיו כך שיפנו לקהל יעד רחב יותר, תוך שימוש במסרים שיכולים לשכנע את תומכי הימין להצביע לו. הוא מציין כי גנץ היה יכול להדגיש את ... לגנץ, אליעד מציין כי נתניהו מצליח למתג את עצמו באופן חזק, גם אם יש לו הרבה מתנגדים. הוא מציע לגנץ ללמוד מנתניהו ולהפוך את המסרים שלו ליותר ממוקדים ובעלי רלוונטיות עבור קהל יעד רחב יותר. לסיכום, אליעד מציע למועמדים פוליטיים להשתמש בטכניקות שיווקיות מתקדמות, לפנות לציבור בצורה פרסונלית ולהתמקד בצרכים האמיתיים של הבוחרים. הוא טוען ששימוש בשפה מכוונת ופרסונלית יכול לשדרג את הנאום ולהפוך אותו ליותר אפקטיבי בשכנוע ציבור רחב. איך לגייס תומכים חדשים בבחירות? שיטות שכנוע פוליטיות איך לנהל נאום פוליטי? סיקור חיובי בתקשורת ...
אמנות הנאום, 2 סוגים של נאומים, לדבר בלי למצמץ, לדבר בלי פרומפטר, 2 סוגים של הרצאות, דיבור בפני קהל, דיבור בפני מצלמה, 2 סוגים של סרטוני וידאו, הספרים של אליעד כהן, איך לנאום בפני קהל? איך להכין הרצאה? איך לכתוב ספר?
אמנות הנאום, 2 סוגים של נאומים, לדבר בלי למצמץ, לדבר בלי פרומפטר, 2 סוגים של הרצאות, דיבור בפני קהל, דיבור בפני מצלמה, 2 סוגים של סרטוני וידאו, הספרים של אליעד כהן, איך לנאום בפני קהל? איך להכין הרצאה? איך לכתוב ספר?
... פרומפטר, 2 סוגים של הרצאות, דיבור בפני קהל, דיבור בפני מצלמה, 2 סוגים של סרטוני וידאו, הספרים של אליעד כהן, איך לנאום בפני קהל? איך להכין הרצאה? איך לכתוב ספר? מהם הסודות לדבר בפני קהל ולהעביר נאום אותנטי? האם ניתן לדבר בצורה חופשית מבלי להיתמך בטקסטים מוכנים? כיצד נאומים וההרצאות ... מדבר מהזיכרון ומההבנה האישית שלו או שהוא מבצע חזרה על טקסטים מוכנים מראש? פעמים רבות, במיוחד כאשר מדובר בנאומים פוליטיים או נאומים בתקשורת, הדובר לא יכול להימנע מלקרוא טקסט מראש, אפילו במקרים של נאום קצר מאוד. זה יכול להעיד על כך שהדובר תלוי בטקסטים המוכנים לו, ולא באמת מדבר את מחשבותיו. לדוגמה, בעידן ... על מה שנכתב להם מראש. האם פרומפטרים שקופים משדרים אמינות? גם בשימוש בפרומפטרים שקופים, כמו אצל מגישי חדשות או פוליטיקאים, ניתן לראות את הדובר כביכול מדבר ישירות אל הקהל, אך הוא למעשה עוקב אחרי הטקסט שמופיע על המסך. ... ומעוברת היטב, שמסתירה את הקשיים בדיבור החי. שמירה על קשר עין ומניעת מצמוץ עוד אלמנט שיכול להעיד על טכניקות שכנוע ושדר אמינות הוא הימנעות מהמצמץ במהלך הדיבור. כאשר הדובר שומר על קשר עין ממושך עם הקהל מבלי למצמץ, זה ... ייתכן כי מדובר במניפולציה כדי לשדר את הרושם של ביטחון. מהם הגורמים להצלחה בנאומים וביצועים על במה? כדי להצליח בלהעביר נאום בצורה אותנטית ומשכנעת, יש להיות מסוגל לדבר בלי להסתמך על חומר כתוב ובלי להרגיש צורך לערוך את הדיבור. הדובר האמיתי לא מסתיר ... ומובנת. ככל שמדובר בדיבור ספונטני, השידור של המסר יהיה טבעי יותר, וכך גם הקהל יוכל להתחבר אליו יותר. איך לתכנן נאום? איך לדבר בפני קהל? איך להעביר הרצאה? לקרוא מהפרומפטר איך לתכנן הרצאה? טלפרומפטר מי זה אליעד כהן? התבוננות על נאומים וסרטונים: אותנטיות מול הכנה מוקדמת כאשר צופים בסרטון או בהרצאה של אדם מסוים, בין אם מדובר בנאום פוליטי, בהרצאה באינטרנט או בכל מסר אחר שמועבר לציבור, כדאי לשים לב לכמה נקודות משמעותיות שיכולות להעיד עד כמה הדובר מדבר באופן אותנטי ומתוך עצמו, ועד כמה הוא מקריא טקסט מוכן מראש או מבצע חזרות כדי להיראות משכנע. השימוש בפרומפטר או בדף כתוב נקודה ראשונה שכדאי לשים לב אליה היא האם וכמה הדובר מסתמך על נייר כתוב או ... אנשים שמשתמשים בפרומפטרים שקופים, מה שמקשה על הצופה לזהות שהם למעשה קוראים את הטקסט ולא מדברים מהראש. למשל, פוליטיקאים או מגישי חדשות משתמשים בטכניקה זו: הם נראים כאילו הם מדברים ישירות אל הקהל, אך למעשה הם פשוט ... ידי עריכה חוזרת ונשנית. במקרה כזה, עולה השאלה: מדוע האדם לא מצליח פשוט לדבר שתי דקות רצופות? האם הוא אינו מסוגל להעביר את המסר שלו בלי להיעזר בעריכה? מדוע יש צורך לקטוע את הדיבור שלו כל כמה שניות? שמירה על קשר עין ומניעת ... באופן מדוקדק בכל מילה ומילה, מה שיכול לרמוז על כך שהוא לא מדבר מדם ליבו, אלא מעביר מסר מחושב ומתוכנן. נאומים פוליטיים ודיבור מתוכנן ניתן לראות את הדוגמאות הללו במיוחד אצל פוליטיקאים, שברוב נאומיהם משתמשים בדפים כתובים ואף הופכים את הדף מדי כמה משפטים. כאשר פוליטיקאי כל הזמן בודק את הנייר שהוא מחזיק, זה מעלה את השאלה: האם הוא באמת מביע את מה שהוא חושב, או שהוא ... הדובר מצליח לדבר ברצף או שהוא כל הזמן מתקן את עצמו? האם הוא מנסה לשדר אמינות על ידי מניעת מצמוץ ושימוש בטכניקות שכנוע ויזואליות? כאשר שמים לב לפרטים הללו, ניתן לזהות האם הדובר מדבר מתוך עצמו, או שהוא מציג הצגה מתוכננת היטב. הבנה זו יכולה לעזור להעריך עד כמה הדברים שנאמרים הם אמיתיים וכנים, ועד כמה הם נועדו רק לשכנע ולהרשים. איך להכין נאום איך להכין הרצאה איך לבנות הרצאה אותנטיות פוליטיקה פיתוח החשיבה איך לדבר עם ביטחון תקשורת בין אישית פיתוח שיחה איך לתכנן נאום? איך לדבר בפני קהל? איך להעביר הרצאה? לקרוא מהפרומפטר, איך לתכנן הרצאה? טלפרומפטר, מי זה אליעד כהן? נאומים של ביבי, נאומים של בני גנץ, פרומפטר שקוף, כמה זמן לקח לכתוב את הספר להיות אלוהים? כתיבת הספר להיות אלוהים, נאומים של פוליטיקאים, איך להתכונן לנאום? אמנות הרטוריקה, יכולת רטורית, הסיפור של אליעד כהן, איך נכתב הספר להיות אלוהים? ביקורת על הספרים ...
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
... מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה? איך להעביר מסרים בצורה נכונה ולהימנע מקונפליקטים? כשהמטרה היא לשכנע מישהו או לגרום לו לשנות התנהגות מסוימת, לעיתים קרובות נפגוש התנגדות. לדוגמה, כאשר אדם עושה רעש ואנו מבקשים ממנו להפסיק, הוא עלול להגיב בשלילה כי הוא רוצה להמשיך במעשיו. השאלה כאן היא איך ניתן להעביר את המסר בצורה כזו שתהיה מקובלת על הצד השני מבלי להיגרם לקונפליקט. כיצד לפרק מסר למהות וצורה? הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות היא להבחין בין המהות של המסר שלנו לבין הדרך בה אנו מבטאים אותו. במקום להציג את הבקשה באופן ישיר שעלול ... של סירוב, אך מבלי לפגוע. איך לשנות את דרך ההתנסחות כדי למנוע התנגדות? אם רוצים לגרום למישהו לשפוך חצי מכוס מים, ניתן להציע את זה בדרכים שונות, לדוגמה: - תשפוך חצי מהכוס - תשאיר ... בכוס הדבר אותו הדבר מבחינה פרקטית, אך הניסוח השני פחות מעורר התנגדות. סיפור על קמצן שטבע: מספרים על אדם קמצן שטבע בים. כשאמרו לו תן לי את היד שלך, הוא סירב כי לא רצה לתת. אולם, ... מיד. ההבדל בניסוח שינה את תגובתו למרות שהתוצאה הייתה זהה. איך להעביר מסר בצורה שמקבל אותו בקלות? במקום לומר אל תעשה כך וכך, עדיף לשאול אולי תעשה כך וכך?, או לנסח את הבקשה בצורה חיובית שתגביר את רצונו של הצד השני לשתף פעולה. סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה? כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות, עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות: - מהי המהות של מה שאני רוצה לומר? - האם ניתן לבטא את אותה מהות בצורה ... מקובלת יותר? - איך אפשר לנסח את הבקשה כך שהיא לא תיתפס כהתנגדות אלא כהצעה מועילה? כאשר משנים את ניסוח המסר, ניתן למנוע התנגדויות וליצור שיתוף פעולה במקום חיכוך. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות? איך ליצור תקשורת טובה יותר? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך להימנע מקונפליקטים? איך להעביר מסרים בצורה נכונה ולהימנע מקונפליקטים? כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו או לגרום לו לשנות התנהגות מסוימת, פעמים רבות אנו נתקלים בהתנגדות. לדוגמה, אם מישהו עושה רעש ואנו מבקשים ממנו להפסיק, הוא עלול להגיב בשלילה משום שהוא רוצה להמשיך לעשות את מה שהוא עושה. השאלה היא, כיצד ניתן להעביר את המסר שלנו כך שהוא יתקבל בצורה טובה יותר ולא יוביל לעימות? כיצד לפרק מסר למהות וצורה? הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות היא להבחין בין המהות של מה שאנו רוצים לומר לבין הצורה שבה אנו מבטאים זאת. במקום לומר את המסר באופן ישיר ... השני להרגיש אחרת לגמרי. איך לשנות את דרך ההתנסחות כדי למנוע התנגדות? אם למשל רוצים לגרום למישהו לשפוך חצי מכוס מים, ניתן לומר: - תשפוך חצי מהכוס. - או תשאיר חצי בכוס. התוצאה היא זהה, אך ניסוח השני אינו מעורר התנגדות כמו הראשון. דוגמה מסיפור על קמצן שטבע: מספרים על אדם קמצן שטבע בים. כאשר אמרו לו תן לי את היד שלך - הוא ... השפיעו על התגובה שלו, למרות שהתוצאה הייתה זהה. איך ניתן להעביר מסר בצורה שמקבל אותו בקלות? במקום לומר אל תעשה כך וכך, עדיף לשאול אולי תעשה כך וכך?, או לנסח את הבקשה באופן חיובי שיגרום לצד השני לרצות לשתף פעולה. סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה? כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
... לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון? וכאן ננתח דוגמה של ביצוע פרזנטציה ללקוח, ב 2 צורות שונות של אותו המידע בדיוק, איך הסדר שבו מציגים את המידע ללקוח, איך הוא יכול להשפיע על איכות הצגת המידע ללקוח. אז נניח לצורך העניין שאנחנו בתהליך המכירה מול הלקוח, רוצים להציג לו מידע, כאשר חלק מהמידע אנחנו מציגים אותו ממצגת ממוחשבת על גבי מסך וחלק אחר אנחנו רוצים לעשות עם הלקוח סיור בשטח, כדי להראות לו עין בעין דוגמאות למה שאנחנו רוצים למכור לו. במילים אחרות, המצגת ללקוח בנויה מ 2 חלקים. חלק 1 - הצגת מידע כתוב. חלק 2 - הצגת מידע ויזואלי מוחשי. והשאלה היא, האם ואיך ישפיע על הלקוח, אם קודם הוא יראה את המידע הוויזואלי ואחר כך את המידע הממשי, או להפך? כי לכאורה, זה אותו הדבר, אבל האם זה באמת אותו הדבר? והתשובה לכך היא שכל מקרה לגופו. אבל לצורך העניין ננתח את המקרה הקודם בדרך הבאה. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו מציגים ללקוח פרזנטציה בעל פה, שבה אנחנו מציגים לו איזו מצגת ומספרים לו איזה סיפור, אנחנו צריכים לדעת שהלקוח מטיל ספק בכל דבר שאיש המכירות מספר לו. דהיינו, כאשר איש המכירות מציג את המצגת ללקוח ומספר ללקוח מידע כזה או אחר, הרי שהלקוח בתוך המוח שלו בתת המודע של הלקוח, מטיל ספק וגם לא מאמין למה שאיש המכירות מספר לו. לעומת זאת, כאשר אנחנו מראים ללקוח מידע ממשי שהוא רואה אותו דרך החושים שלו, הרי שהמידע הזה נתפס אצל הלקוח כמידע יותר אמין. דהיינו, הלקוח רואה בחושים שלו, משהו יותר ממשי, שיותר קל ל
גישור, איך לגשר בין אנשים? למי זה שייך? להגיע להסכמה רגשית, אינטרס רגשי, בוררות, איך לגרום לאנשים להסכים? ללמוד גישור, ללמוד לגשר, גישור עסקי, גישור זוגי, יעוץ זוגי, גישור משפחתי, איך לפתור סכסוך? רצונות מנוגדים, גישור מסחר
גישור, איך לגשר בין אנשים? למי זה שייך? להגיע להסכמה רגשית, אינטרס רגשי, בוררות, איך לגרום לאנשים להסכים? ללמוד גישור, ללמוד לגשר, גישור עסקי, גישור זוגי, יעוץ זוגי, גישור משפחתי, איך לפתור סכסוך? רצונות מנוגדים, גישור מסחר
... איך לגשר בין אנשים? למי זה שייך? להגיע להסכמה רגשית, אינטרס רגשי, בוררות, איך לגרום לאנשים להסכים? ללמוד גישור, ללמוד לגשר, גישור עסקי, גישור זוגי, יעוץ זוגי, גישור משפחתי, איך לפתור סכסוך? רצונות מנוגדים, גישור מסחר מהו תהליך ... תהליך שבו שני צדדים, בדרך כלל הנמצאים בסכסוך, מנסים להגיע להסכמה או פתרון בעיות באמצעות איש צד שלישי שמנחה את השיחה. אליעד כהן מדבר על תהליך ... ניתן להתמודד עם מצבים שבהם יש רצונות מנוגדים ודרכים להשגת הסכמה רגשית בין הצדדים. מהן הבעיות הנפוצות שמזמינות גישור? כשהצדדים מגיעים לגישור, ... רגשיים אישיים של כל אחד מהצדדים. לדוגמה, אחד מהצדדים עשוי לרצות את הנכס לא מתוך צורך כלכלי, אלא מתוך צורך להרגיש שהוא ניצח או שהוא שולט. שאלת הגישור לא מתמקדת בהכרח בזהות הבעלים של הנכס, אלא בעיקר בשאלה מה כל צד מקבל מההכרה בנכסים ... שבו שני הצדדים לא ירגישו שהם מפסידים את המאבק, והם יוכלו להסכים על פתרון שיביא שקט נפשי לשני הצדדים. כיצד ניתן לפתור את הבעיות בלי להיכנס ... שאלות שיעזרו להם להבין את הצרכים הרגשיים שלהם ולהגיע להסכמה שלא בהכרח כוללת פיצול רכוש או כסף. זה עשוי לכלול גם הבנה של מה יקרה במידה ... הוויכוח אם משהו הוא טוב או רע. בשאלות כאלה, הגישור לא תמיד מתמקד בהגעה למסקנה חד משמעית, אלא בניסיון להבין את הצורך הרגשי שעומד מאחורי הדילמה. ... את הבעיה בצורה מוחלטת, אלא יאפשר להבין את הצורך מאחורי ההתלבטות ולהגיע להסכמה על הדרך בה יש להתמודד עם המצב בצורה היעילה ביותר. גישור זוגי גישור משפחתי ...
ניתוח הקמפיין הפוליטי של אהוד ברק, מדינת נתניהו או מדינת ישראל, יעוץ פוליטי לאהוד ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים
ניתוח הקמפיין הפוליטי של אהוד ברק, מדינת נתניהו או מדינת ישראל, יעוץ פוליטי לאהוד ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים
... הקמפיין הפוליטי של אהוד ברק, מדינת נתניהו או מדינת ישראל, יעוץ פוליטי לאהוד ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים מהם העקרונות המרכזיים בניהול קמפיין פוליטי מוצלח? אליעד כהן עוסק בשאלה איך לנהל קמפיין פוליטי אפקטיבי, תוך שהוא מציין את הגורמים שמובילים להצלחה ולכישלון של קמפיינים פוליטיים, דוגמת קמפיין אהוד ברק מול בנימין נתניהו. הניתוח שלו מתמקד בעיקר בניהול אסטרטגיות שיווק פוליטי, ושימוש בעקרונות של תכנון מראש והתמקדות בהבנת הקהל. המרצה מציין שהטעות הגדולה ביותר של ברק הייתה להתמקד בכשלים של נתניהו במקום בהצגת פתרונות מעשיים. הוא מדגיש ... ולהציע תוכניות חדשות. כיצד שימוש נכון בשפה יכול להשפיע על תוצאות הבחירות? המרצה מציין כי הדרך בה נבחרות המילים בשיח הציבורי עשויה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות הבחירות. ברק, לדוגמה, התייחס לתקופת שלטונו של נתניהו כמדינת נתניהו במקום להתמקד במדינת ישראל. לדבריו, האסטרטגיה הזו לא הייתה נכונה כיוון ... המסרים שחשובים באמת לציבור, במיוחד לאנשים שמצביעים לנתניהו ממניעים לא פוליטיים, אלא מתוך תחושת זיקה והזדהות עם האישיות שלו. מהן טעויות פוליטיות שהובילו לכישלון קמפיינים בעבר? כהן מציין מספר טעויות קלאסיות שמבוצעות בקמפיינים פוליטיים. לדוגמה, הוא מציין את האסטרטגיה של ברק שהתמקד בעיקר בניהול שלילי, במקום להציב בפני הציבור את המנהיגות שיכולה להציע פתרונות. בנוסף, ישנה טעות בהשקפת העולם של אנשי ברק שלא הפנימו את רצונות המצביעים באמת. במקום להתמקד בהצגת מדיניות ומסרים שיכולים למשוך את תושבי הדרום והצפון, הוא התעלם מהם והם מצידם, לא זוהו כלל כקהל יעד. כיצד עיוות המידע משפיע על דעת הקהל? המרצה מסביר כי ... יותר כמו הזדהות עם המועמד או תחושת קורבן. מהו המפתח להצלחת קמפיינים פוליטיים? המרצה מציין כי המפתח להצלחה בקמפיינים פוליטיים טמון בהבנה עמוקה של הצרכים של המצביעים. קמפיינים ... המתקפה על היריב לא צריכה להיות בשום אופן המוקד המרכזי, אלא חייבת להתמקד בהצגת חזון ברור ונתיבים להגשמתו. האם ניתן לשנות את דעת ... נכשלו, משום שההתקפות לא נגעו בלב המהות של הצרכים של המצביעים. במקום להתמקד בהשמצות, יש להציע מדיניות טובה ומסרים חיוביים שמייצגים את הקהלים השונים. מדוע אהוד ברק לא הצליח בניהול קמפיין פוליטי? אהוד ברק נכשל בניהול קמפיין
איך לגרום לאנשים להצביע לך? למרות החשש שלהם שאולי לא תעבור את אחוז החסימה? יעוץ פוליטי / יעוץ לפוליטיקאים - איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים לא לפחד מכך שלא תעבור את אחוז החסימה?
איך לגרום לאנשים להצביע לך? למרות החשש שלהם שאולי לא תעבור את אחוז החסימה? יעוץ פוליטי יעוץ לפוליטיקאים - איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים לא לפחד מכך שלא תעבור את אחוז החסימה? וכאן במאמר אסביר, איך באפשרותך לגרום לאנשים להצביע לך לבחירות בכנסת לבחירות במקום אחר, למרות החשש שיש להם שאולי לא תעבור את אחוז החסימה ושאולי הקול שלהם הלך לפח. הבהרה: המאמר להלן לא דן בשאלה, האם באמת כדאי להצביע למישהו שאתה חושש שהוא לא יעבור את אחוז החסימה. אלא המאמר כן דן, באיך מישהו יכול לשכנע אנשים להצביע לו, גם אם הם חוששים שהוא לא יעבור את אחוז החסימה. לגבי השאלה האם להצביע למישהו שהוא לא יעבור את אחוז החסימה, התשובה לכך היא, שצריך לבדוק סיכוי סיכון ואלטרנטיבות, של עלות תועלת ביחס לכל אחד מהאפשרויות וכל מקרה לגופו. המטרה: לגרום לאנשים להצביע לך הנחת עבודה: אנשים חוששים להצביע לך, בגלל שהם חושבים שאתה לא תעבור את אחוז החסימה. אז מה לעשות? ראשית כל: תוך כדי כל המסרים, צריך כל הזמן להעביר את המסר שאומר: אם זה היה תלוי בך ורק בך, האם היית רוצה שאנחנו נהיה בכנסת, כדי שנוכל לדאוג לך? הסבר: השאלה הזאת בוודאות תיצור את התשובה כן. כי זה מנטרל את העניין של אחוז החסימה. ובעולם המכירות, זה בעצם גורם ללקוח לומר שהוא רוצה את המוצר. בניסוח השאלה יש שימוש במילה אנחנו, כדי לשדר לבוחר, שהוא ... לגרום לכל שומע לענות בחיוב לשאלה. כי כל אחד רוצה שידאגו לו. בכל מקרה, בשאלה הנוכחית אנחנו גורמים לבוחר לומר, אני אכן רוצה להצביע לך. כי נטרלנו לו מהראש את העניין של אחוז החסימה. ועכשיו בעצם אנחנו צריכים לעזור לו לעזור לנו לעבור את אחוז החסימה, אחרי שכבר הוא הסכים שהוא רוצה לבחור בנו כדי שנכנס לכנסת. מסר לבוחר: הטעות הכי גדולה שאתה יכול לעשות, זה לומר לאנשים אחרים שאתה לא תצביע לי, בגלל שאתה חושב שאני לא אעבור את אחוז החסימה. ולמה זאת הטעות הגדולה ביותר?! כי הרי אם זה היה תלוי בך, הרי היית רוצה שאני אבחר כדי שאוכל לדאוג ... תצביע לי, כי אתה חושב שאני לא אעבור את אחוז החסימה, בזה עצמו בעצם אתה גורם לכך שמי שאתה רוצה שיבחר לכנסת, שהוא לא יבחר. כי איך לדעתך מישהו עובר את אחוז החסימה? תשובה: כאשר הרבה אנשים אומרים שהם יצביעו לו. ואם אתה ... נהיה בכנסת ושנוכל באמת לעשות כאן שינוי באמת. וכאשר שואלים אותך בסקר שקר כלשהו, במי תבחר, תמיד תענה לשאלה, במי היית רוצה לבחור באמת. כי רק ככה תוכל לעשות שינוי אמיתי. מסר לבוחר: מטרת המסר: לגרום לבוחר להרגיש שדופקים אותו, בכך שעשו אחוז חסימה גבוה, כדי שהוא ירצה להצביע דווקא לך, כדי לא להרגיש שדופקים אותו וכדי לנקום ולמחות באלו שדופקים אותו. המסר: האם ... להשאיר את עצמן בשלטון בכל מחיר, באמצעות העלאת אחוז החסימה. כך הן מנסות לדפוק אותך האזרח הקטן, בכל פעם מחדש. הן גורמות לך לבחור להצביע רק לכמה אפשרויות רעות. ובמקום שתוכל לבחור במי שאתה באמת רוצה שיבחר, אתה בוחר במי שפחות גרוע ברע במיעוטו. ככה הם משמרים את ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשכנע בצורה נכונה?, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע בצורה נכונה?, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, אימון אישי בסקייפ, ייעוץ נפשי מומלץ בנושא איך לשכנע בצורה נכונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 14:00:39 - wesi1