אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשאול עובד שאלה? ✔איך לגרום לעובד לא להסיר אחריות? בקשת עדכון לסטאטוס משימה מעובד, איך לדבר נכון עם עובד? איך לשאול עובד שאלה? איך לנהל עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לגרום לעובד לא להסיר אחריות? בקשת עדכון לסטאטוס משימה מעובד, איך לדבר נכון עם עובד? איך לשאול עובד שאלה? איך לנהל עובדים? הסרת אחריות של עובד, אימון למנהלים, ניהול עובדים, הסרת אחריות של עובדים, לקיחת אחריות של עובדים, יעוץ למנהלים, אימון עסקי
שאלה: מה לעשות אם כאשר אתה שואל את העובד שלך לקבל ממנו סטאטוס על ביצוע המשימה שלו, זה גורם לו לחשוב כאילו לקחת את האחריות אליך על ביצוע המשימה שלו וזה גורם לו להסיר מעצמו אחריות?

לדוגמה: אתה שואל את העובד שלך, מה קורה עם התקלה שיש אצל לקוח X. ואז העובד מעדכן אותך. ואז לפעמים העובד שלך מפרש את זה ששאלת אותו לגבי התקלה אצל הלקוח, כאילו העברת את המשימה אליך. כי כאשר מישהו מעביר אליו משימה, הוא באמת שואל לקבל עדכון על סטאטוס המשימה, לפני שהוא מעביר אותה אליו. אז מה לעשות במקרה שכזה, כדי לא לגרום לעובד שלך להסיר מעצמו אחריות?

תשובה: אחרי שאת מברר עם העובד שלך את סטאטוס המשימה שלו, תמיד תבהיר ותחזיר את המשימה אליו. לדוגמה: "אוקיי, אז איך אתה ממשיך לטפל בזה? / אוקיי טוב שעדכנת אותי, תעדכן אותי בהמשך לגבי איך התקדמת בטיפול בלקוח הזה?". ובמהות, תוסיף משפט שמבהיר, שזה שהתעדכנת בסטאטוס המשימה, זה לא משום שהמשימה עברה אליך, אלא שהמשימה עדיין באחריותו של אותו עובד.
לדבר נכון ביצוע משימה לקוחות התקדמות עבירה לנהל כמה להתאמן איך לשאול עובד שאלה איך לטפל לדבר נכון עם עובד כמה לקחת אחריות אחריות אחריות אישית אחריות של עובד איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לא להסיר אחריות איך לגרום לעובדים איך לדבר איך לדבר נכון איך לדבר נכון עם עובד איך להסיר אחריות איך להתאמן איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לקחת אחריות איך לשאול עובד שאלה איך לשאול שאלות איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים אימון אימון למנהלים אימון עסקי אימון עסקים אימונים בשביל מה לשאול שאלות האם להסיר אחריות האם לנהל עובדים האם לקחת אחריות הסרת אחריות הסרת אחריות של עובד הסרת אחריות של עובדים יועץ יעוץ יעוץ למנהלים כמה להתאמן כמה לקחת אחריות לגרום לעובד לגרום לעובד לא להסיר אחריות לדבר נכון לדבר נכון עם עובד להסיר אחריות להתאמן למה להתאמן למה לקחת אחריות לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לקחת אחריות לקיחת אחריות לקיחת אחריות של עובדים לשאול עובד שאלה לשאול שאלות לשכנע עובד לשכנע עובד לא להסיר אחריות לשכנע עובדים מנהל מנהלים משימה משימות מתי להסיר אחריות מתי לנהל את העובד מתי לקחת אחריות ניהול ניהול עובד ניהול עובדים סטאטוס משימה עובד עובדים עסק עסקים
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
...לבוא אליו בטענות על כך שאין תוצאות. אאכ אנחנו חושבים שאנחנו או מישהו אחר, כן היה יכול לעשות פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן קשורות בהכרח לאותו איש מכירות, הרי שעדיין כן צריך לגרום לעובד לקחת את האחריות, על מה שהוא כן אחראי עליו. ועלינו לשתול לעובד במוח את ההבנה, שהוא אחראי לעשות את המקסימום...
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
...מקטר? אליעד מדגיש נקודה חשובה מאוד: כשאדם משמיץ עובד או לקוח בצורה מוגזמת בפני שותף, הוא מחפש הסכמה וחיזוק לעמדתו. אם האדם היה בטוח לחלוטין שהעובד הוא אכן בעייתי, הוא לא היה זקוק לאישור או הסכמה מהשותף. הצורך באישור ובחיזוק מעיד על כך שבתוך תוכו הוא דווקא לא בטוח שהעובד או הלקוח אכן כל כך גרוע. לכן הוא זקוק לאישור חיצוני שיצדיק את עמדתו. זה מצביע על קונפליקט פנימי - האדם עצמו חושב עמוק בפנים שהעובד או הלקוח לא כל כך גרוע, או שהוא מבין שהבעיה האמיתית היא חוסר היכולת שלו להתמודד עם המצב. ולכן, כשהוא...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
...שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח את הצוות באופן כללי מבלי להזכיר שמות ספציפיים, ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, באופן פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון...
מוטיבציה לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים
מוטיבציה לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים
...לא מוכרת, ולכן יכול להיכשל. הפחד מכישלון הוא פחד מהלא מוכר, מכיוון שהאדם לא יודע מה תהיה התוצאה המדויקת של פעולותיו. כיצד ניתן להתמודד עם פחד מכישלון עסקי? השלב הראשון שאליעד מציע בהתמודדות עם הפחד הוא להכיר בכך שהחשש קיים, ולברר במדויק את המקור שלו. לפי אליעד, פעמים רבות אנו משאירים תחושות של פחד ברמה הכללית, במקום לפרט אותן ולפרק אותן לגורמים. הוא מציע לקחת את החסרונות שהאדם חושב שיש לו בפיתוח העסק ולנסות להחליש אותם, לעומת זאת, להעצים ולהגדיל את היתרונות. אליעד משתמש בדוגמה של אותה אישה שהרגישה...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
...מקבל שהם לא עושים את זה בדיוק כל אחד ממציא לו איזה המצאה וכשאני כותב את זה אוקי כותב לעשות. אליעד: והם אף על פי כן עושים אחרת, אני אסביר לך למה ומה ההיגיון בדבר אתה אומר להם תסעו, לאיפה תסעו? ש: תל אביב. אליעד: דרך כביש x והם נוסעים כל אחד ממקום אחר. ש: הם לא מגיעים אפילו לתל אביב כן אם היו מגיעים לתל אביב זה טוב הם מגיעים לרמת גן. אליעד: תראה זה אומר שיש שתי אפשרויות ובוא נניח שאפילו שאלת אותו לפני כן מה הבנת והוא הסביר, אתה אומר לו תגיע לתל אביב אתה אומר לו מה הבנת והוא אומר הבנתי שצריך להגיע...
דקדוק, בלשנות, הפילוסופיה של השפה, ללמוד דקדוק, לדבר נכון, ללמוד לדבר, לימודי בלשנות, חקר השפה, התפתחות שפות, שפה עברית, שפה אנגלית
דקדוק, בלשנות, הפילוסופיה של השפה, ללמוד דקדוק, לדבר נכון, ללמוד לדבר, לימודי בלשנות, חקר השפה, התפתחות שפות, שפה עברית, שפה אנגלית
...אם אדם יבחר לדבר בשפה לא תקנית, אנשים יכולים לחשוב שהוא לא משכיל, לא אינטליגנטי או אפילו מזלזל. מצד שני, אדם המדבר בשפה תקנית מדי יכול להיתפס כמי שמתנשא או מתנתק מהחברה. דוגמה נוספת שנתן אליעד היא אדם ההולך ברחוב בחורף בסנדלים. אמנם זכותו לעשות זאת, אך החברה תשפוט אותו, והוא עשוי לשלם מחיר חברתי על התנהגותו. למה יש הבדלים בין שפות, כמו עברית ואנגלית? אליעד מדגים כי השפות השונות יוצרות הבחנות שונות. באנגלית, לדוגמה, ישנה מילה ייחודית Desk, ואילו בעברית משתמשים בביטוי שולחן עבודה. בשפות שונות ישנה...
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
...היד שלי, הוא נענה מיד. ההבדל בניסוח שינה את תגובתו למרות שהתוצאה הייתה זהה. איך להעביר מסר בצורה שמקבל אותו בקלות? במקום לומר אל תעשה כך וכך, עדיף לשאול אולי תעשה כך וכך?, או לנסח את הבקשה בצורה חיובית שתגביר את רצונו של הצד השני לשתף פעולה. סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה? כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות, עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות: - מהי המהות של מה שאני רוצה לומר? - האם ניתן לבטא את אותה מהות בצורה שונה שתהיה מקובלת יותר? - איך אפשר לנסח את הבקשה כך שהיא לא תיתפס כהתנגדות אלא כהצעה...
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
...שאלה עכשיו הוא יאהב אותך ברמה האופטימלית אם תיתן לו את הפתרון, היתרון ממלא את החיסרון אם תיתן לו את הפתרון והתשובה הוא יאהב אותך אופטימלית. בהנחה שאין לך את התשובה ואתה לא יודע מה התשובה עכשיו אם אתה תגיד לו אין לי תשובה זה כמו להגיד לו הבאת לי חיסרון אין לי יתרון לתת לך זה כמו אתה לא יכול לסמוך עלי אני לא יכול לעשות לך טוב ביחס לחיסרון שאתה שאלת, בהנחה שאנחנו רוצים לצמצם את הרע שייווצר לבן אדם השואל מכך שאתה לא יכול לתת לו תשובה אז את זה אפשרי לעשות אפילו על ידי זה שתזדהה עם השאלה שעל ידי תגיד...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום לעובד לא להסיר אחריות? בקשת עדכון לסטאטוס משימה מעובד, איך לדבר נכון עם עובד? איך לשאול עובד שאלה? איך לנהל עובדים? הסרת אחריות של עובד, אימון למנהלים, ניהול עובדים, הסרת אחריות של עובדים, לקיחת אחריות של עובדים, יעוץ למנהלים, אימון עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לשאול עובד שאלה?, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשאול עובד שאלה?, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי מומלץ, קואצ'ר מומלץ, מטפל טוב בנושאי איך לשאול עובד שאלה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0664 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 17:59:26 - wesi1