... של הילד. כי האדם הבוגר, לא הפך להיות אדם בוגר ביום אחד. ואף אחד לא נהיה הורה, ביום אחד. והאדם מתפתח בחייו, ולאט לאט הוא לומד דברים חדשים וצובר ידע,
והיכולות השכליות של האדם מתפתחות. עד שבסופו של דבר, האדם מגבש לעצמו את צורת המחשבה הבוגרת. ועכשיו ההורה רוצה להנחיל את המורשת ... הבאים. והאדם לומד מהניסיון של עצמו, אך גם מניסיונם של אחרים. וההורה רוצה שהילד שלו יחסוך לעצמו טעויות, ושילמד מהניסיון שלו כהורה. אבל לילד, יש את
היכולת השכלית שלו. וההורה לא תמיד יודע לדבר בשפת הילד. והשאלה היא, איך אפשר להעביר צורת מחשבה בוגרת, לילד קטן? ונוסיף ... לעשות דווקא משהו מסוים. אבל הילד, לא בהכרח מסוגל להכיל מבחינה שכלית ורגשית את השכל ואת המחשבה של ההורה. ובמקרה כזה, אם זה לא ממש עקרוני, אז על ההורה
להיות חכם ולהשתמש בסוג של פסיכולוגיה הפוכה. דהיינו, במקום לומר לילד, לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, במקום זה תאפשר לו ... אפשרי, על ידי זה, שהוא מתבונן ומחפש, כיצד צורת המחשבה הנכונה יותר, כיצד היא יכולה לבוא לידי ביטוי, בתוך העולם של השומע. כי לא תמיד, המשוגע יכול בבת אחת
להיות חכם . אבל הוא בהחלט כן יכול להיות, משוגע יותר חכם. כי גם המשוגע, חושב בהיגיון. אלא שיש לו היגיון אחר. וכדי להפוך ... וכיוב. והדרך לטפל באנשים האלו, היא לא על ידי זה שמסבירים להם, שהם לא מה שהם חושבים שהם. אלא אדרבה על ידי זה שאומרים לאדם, אם אתה לדוגמה המשיח, אז עליך
להיות יותר חכם וכולי, ועליך ללמוד כדי להצליח לעזור לאחרים וכיוב. ועל ידי זה בסופו של דבר, האדם יחזור להיות נורמאלי. וכפי ...