אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לסמוך על העובדים? ✔ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
מהן הטעויות הנפוצות בניהול עובדים?

הרבה מנהלים עושים את הטעות לחשוב שהם צריכים להבטיח שכל משימה שהעובדים שלהם מבצעים תהיה מושלמת, דבר שגורם להם להתערב ולהשקיע יותר זמן בעבודת העובדים, במקום להתמקד בניהול הארגון ובמשימות החשובות יותר. אליעד כהן מציין שזו טעות נפוצה מאוד, שכן לעיתים התמקדות במושלמות של כל משימה יכולה להוביל לניהול לא אפקטיבי ולבזבוז זמן.

למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב?

הבעיה היא שבמקום להתרכז בתוצאה הכוללת של העסק, המנהל ממקד את תשומת הלב בפרטים הקטנים. הוא רוצה שהעובדים יבצעו כל משימה בצורה הכי טובה, אבל למעשה מה שחשוב יותר זה איך להשקיע את הזמן והמאמצים של העובד בצורה שתביא לתוצאה העסקית הטובה ביותר. לפעמים, כאשר הזמן והמשאבים המושקעים במימוש מושלמות המשימה גבוהים מאוד, אפשר להסתפק במימוש טוב פחות של המשימה ולפנות זמן לעשיית דברים אחרים שיביאו תועלת רבה יותר לארגון.

איך מתמודדים עם הציפיות לשלמות?

הצלחה של העסק לא תמיד תלויה בשאיפה לשלמות בכל משימה, אלא במיקוד משאבים בצורה חכמה. ישנם מקרים שבהם שיפור משימה אחת בצורה מושלמת יכול לדרוש משאבים כה גדולים שהם לא משתלמים בהשוואה לתועלת הכוללת שתהיה לארגון. אם המנהל לא מבצע התערבות מיותרת במשימות העובדים, הוא יכול להתפנות לניהול אסטרטגי ולהשקיע את הזמן והמשאבים במקומות שיביאו את התועלת הרבה ביותר.

מהם היתרונות של אי - התערבות מיותרת?

כאשר המנהל לא מתערב בצורה מיותרת בעבודת העובדים, הוא מאפשר להם לפתח את כישוריהם ולקחת יותר אחריות על המשימות שלהם. במקביל, המנהל יכול להתמקד בניהול אסטרטגי ובפעולות שיביאו ערך גבוה יותר לארגון. התערבות מיותרת עלולה לגרום לכך שהמנהל לא יוכל להקדיש זמן למשימות החשובות יותר, ובסופו של דבר זה עלול לפגוע ביעילות ובתפוקה הכוללת של הארגון.

מהו תפקיד המנהל בארגון?

המשמעות של ניהול אפקטיבי היא התמקדות בתוצאה הכוללת ולא בהחמרה על משימות יומיומיות. המנהל צריך להבין שהצלחת העסק תלויה ביכולת שלו למקד את המשאבים במקומות הנכונים ובפיתוח אסטרטגיות שמובילות לתוצאות טובות יותר. החמרה על פרטים קטנים שיכולה להוביל לשלמות אינה תמיד הדרך הנכונה למנהיגות אפקטיבית.
למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב?

אליעד מתאר את הטעות הנפוצה של מנהלים המאמינים שעליהם לדאוג לכך שכל משימה שתבוצע על ידי העובדים תהיה מושלמת. במילים אחרות, הם רוצים שהעובדים יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויבצעו את המשימות בצורה המושלמת ביותר, מה שלדבריו הוא לא תמיד נכון.

הטעות המרכזית שנעשית כאן היא שבמקום להתרכז בתוצאה הכוללת של העסק, המנהל מתמקד בפרטים הקטנים, בעוד שהוא לא תמיד מודע לכך שלפעמים עשיית משימה בצורה "טובה" ולא בהכרח "הכי טובה" יכולה להניב יותר תועלת. אליעד מסביר שלפעמים השקעת זמן ומאמץ רבים במשימה אחת יכולה למשוך את המנהל לתוך עבודה של העובד, דבר שגורע ממנו את הזמן והיכולת להתמקד במשימות אחרות שיכולות להביא תועלת רבה יותר לארגון.

מהו ניהול נכון של עובדים?

המנהל צריך להבין שהצלחה של העסק לא תלויה תמיד באיך שהמשימות מבוצעות, אלא באיך שהוא ממקד את המשאבים. אם המנהל מצפה שהעובדים שלו יבצעו כל משימה בצורה הכי טובה, הוא עלול להיגרר לעבודה של העובדים ולבזבז זמן יקר על משימות שיכולות להתבצע באופן סביר תוך פיקוח מועט. הכוונה כאן היא לא לעודד הזנחה, אלא למצוא את האיזון בין הציפיות לתוצאה לבין הזמן שהמנהל יכול להשקיע בכל משימה.

מה לעשות כאשר רוצים לשפר את התוצאה, אבל המחיר גבוה מדי?

במקרים מסוימים, העלות של שיפור משימה לא בהכרח משתלמת. כאשר העלות של לבצע משימה בצורה מושלמת גבוה יותר מאשר לבצע אותה באופן טוב, כדאי להסתפק במצב הנוכחי. לפעמים עדיף לא להעמיס על העובד בניסיון להגיע לשלמות, אלא להשאיר אותו להתמקד במשימות שיביאו יותר תועלת לעסק.

מהם היתרונות בהפסקת ההתערבות המנהלית?

אם המנהל לא ייתן לעובד את המרחב לביצוע המשימה באופן עצמאי, הוא עלול למנוע ממנו את ההזדמנות לפתח את הכישורים והיכולת שלו. ההתערבות המיותרת יכולה להוביל לכך שהמנהל לא יוכל להתמקד במשימות הקריטיות יותר עבור הצלחת הארגון. דחיפת המנהל להבטיח שהעובד עושה את העבודה בצורה הכי טובה יכולה להשפיע על ההתייעלות הארגונית ועל היכולת לנהל זמן ומשאבים באופן מיטבי.

מהו תפקיד המנהל בארגון?

המנהל צריך להתמקד בניהול אסטרטגי שיביא תועלת רבה יותר לארגון, ולא בהחמרה על משימות יומיומיות שאפשר לתת לעובדים לבצע בעצמם. זה לא אומר להזניח את איכות העבודה, אלא להבין שלפעמים המיקוד ב"מה הכי טוב" עשוי להוביל לניהול לא אפקטיבי.
למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? למה לא לרצות שלמות בארגון? לעשות משימות בצורה מושלמת, גישות ניהוליות, לעשות את הטוב ביותר, לעשות את הדברים בצורה הכי טובה, לעשות את הדברים הכי טובים, תפקידו של המנהל בארגון, טעויות בניהול עובדים, טעות ניהולית, האם לסמוך על העובד? מתי לא לסמוך על עובדים?
לרצות שלמות מבצע עצמאות אפקטיבי שיפור מחיר רצון מחיר גבוה הדרך הנכונה גישות קשה למכור מוצר יקר איך לסמוך על העובדים ארגון בינוניות בעבודה האם לסמוך על העובד האצלת סמכויות התייעלות התייעלות ארגונית חוסר מקצועיות טעויות טעויות של מנהל טעויות של מנהלים טעויות של עובדים טעות כמה לסמוך על העובד להתערב בעבודה של העובדים להתפשר להתפשר על בינוניות להתפשר על חוסר מקצועיות להתפשר על טעויות של עובדים לטעות לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לסמוך לסמוך על העובד לסמוך על העובדים לסמוך על עובדים מנהל מנהלים מצויין מצויינות מצויינות ארגונית מצויינות בעבודה מקצוע מקצועיות מתי להתפשר מתי להתפשר על בינוניות מתי להתפשר על חוסר מקצועיות מתי להתפשר על טעויות של עובדים ניהול ניהול עובד ניהול עובדים סמכויות עבודה עבודה של עובדים עובד עובדים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
... ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים? איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? ניהול עובדים הוא אחד האתגרים ... בניהול. במקרה כזה, המנהל יכול לבחור בין כמה אפשרויות: 1. לסמוך על העובד, אם כי זו לא תמיד האפשרות המומלצת. 2. לבקש מהעובד להסביר כיצד הוא מתכנן לבצע את המשימות ... טובות או רעות. במקרה כזה, עומדות בפניך מספר אפשרויות: לסמוך על העובד, אם כי זו איננה השיטה המומלצת. לבקש ממנו להסביר כיצד הוא מתכנן לבצע את המשימות, ומה המדדים ... אימון למנהלים, גיוס מנהל, אמון בין עובד למנהל, האם לסמוך על העובד? כמה לסמוך על העובד? שיטות ניהול, גישות ניהוליות, עובד כשכפול שלך, איך לנהל מנהלים? טעויות בניהול עובדים, למה ...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב למה מנכלים יורדים לשטח וכיצד זה קשור לניהול עצמי? הרעיון המרכזי בהרצאה של אליעד כהן מתחיל מכתבה בערוץ 10, שבה מנכלים יורדים לשטח ועובדים לצד העובדים שלהם. המטרה הראשונית היא לבדוק מדוע המנכל, לכאורה חזק ומרוויח, יורד לשטח ומתקרב לעובדים החלשים לכאורה. בהתחלה מתעוררת ביקורת על הצביעות שבעניין, כי כביכול המנכל רק עושה הצגה כאילו הוא עוזר לעובדים, אך בפועל ממשיך להרוויח על חשבונם. מה מסתתר מאחורי המנגנון של מנצל ומנוצל? אליעד מסביר שבעולם קיימים שני כוחות: כוח חלש וכוח חזק. הכוח החזק הוא לכאורה המנכל, והכוח החלש הוא העובדים. המנכל, הכוח החזק, מנצל את הכוח החלש (העובדים), ובמקביל מציג עצמו כאילו הוא עוזר לעובדים, אך באמת מנצל אותם. דוגמה נוספת היא שהאגו של האדם (המייצג את הכוח ... שנוצרים מכך. מדוע דווקא החזק הוא בעצם עבד גדול יותר? למרות שהמנכל נראה כמלך, אליעד מסביר שככל שהמנכל הוא יותר מלך, הוא למעשה יותר עבד של העסק שלו. מצד אחד, העובד מרגיש שהוא עבד, אבל אין לו אחריות עמוקה לתוצאות הסופיות. לעומת זאת, ... הרבה יותר תלוי, קשור ועבד של העסק, למרות שהוא נראה חופשי. ככל שהאדם מזוהה יותר עם מה שיש לו, כך הוא הופך להיות תלוי ועבד לדבר הזה. איך ירידה לשטח משפרת את הניהול הארגוני? המנכל שיורד לשטח עושה זאת לא רק מתוך אכפתיות לעובדים, אלא בעיקר כדי להכיר את העסק מבפנים, להבין מה קורה בפועל, ולהיות מסוגל לנהל טוב יותר. דוגמה לכך היא מיליונרים שמחנכים את ילדיהם להתחיל מלמטה כדי שיבינו את העסק לעומק, וכך יוכלו לנהל אותו טוב יותר בעתיד. כלומר, כדי להיות מנהל טוב, עליך להכיר באופן מוחשי ומפורט את כל המנגנונים והאנשים שאתה מנהל. כיצד תוכל לנהל נכון את העסק הפנימי שלך? האנלוגיה המרכזית של אליעד היא שהאדם הוא מנהל של ארגון פנימי - מחשבות, רגשות ורצונות. כמו המנכל שיורד לשטח להכיר את העסק שלו, כך ... מוחשית ולא תיאורטית את מה שהוא חווה. למשל, אם כואב לך, אל תסתפק בהסבר כללי. היכנס לעומק החוויה - מדוע כואב לך? מה בדיוק אתה מרגיש ברגע זה? הקשר בין שביעות רצון עובדים והעלאת השכר - מה ההיגיון? בהרצאה מועלה רעיון פרדוקסלי לגבי הקשר בין שכר לבין עבודה. בעבר, כדי לגרום לאדם לעבוד יותר, היו נותנים לו פחות כסף, כדי שיאלץ להמשיך לעבוד. אך כיום, אם נותנים לעובד משכורת גבוהה מדי, הוא עשוי להפסיק לעבוד כי יש לו כבר מספיק כסף. מצד שני, אם נותנים לו מעט מדי, הוא לא ירצה להתאמץ. ולכן, המנכל שומר את העובדים במצב מתמיד של חוסר מסוים, כדי שיהיה להם רצון להמשיך לעבוד. באופן דומה, האגו שומר את האדם בתחושת חוסר, כדי שיהיה לו רצון להמשיך להתפתח. ...
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
... לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה? מה לעשות אם נשאלת שאלה מקצועית ואין לך תשובה? כאשר מגיעים לראיון עבודה והמראיין שואל אותך שאלה מקצועית שאינך יודע את התשובה עליה, אין צורך ... אתה יודע כל פרט וכל תשובה לשאלות שהוא שואל. המטרה העיקרית שלו היא לראות כיצד אתה מתמודד עם בעיות ואתגרים חדשים, האם יש לך חשיבה נכונה, והאם יש לך יכולת לפתור בעיות מקצועיות גם כאשר אינך מכיר מראש את התשובה. האם המראיין מצפה ממך לדעת הכל בראיון עבודה? למעסיק בדרך כלל אין ציפייה אמיתית שתדע את כל התשובות לכל השאלות המקצועיות שתישאל בראיון. המעסיק רוצה לבדוק האם אתה מסוגל לתרום לחברה, האם אתה יכול להתמודד עם בעיות חדשות, והאם אתה באמת מקצועי ומסוגל להצדיק את המשכורת שתשלם לך החברה. שאלות מקצועיות הן רק כלי לבחון את תהליך החשיבה שלך, ולא בהכרח את מידת הידע הטכני שלך באותו רגע נתון. איך להגיב נכון כשאתה לא יודע את התשובה לשאלה מקצועית? במקום להודות בצורה ישירה שאינך יודע את ... להציג למראיין את תהליך החשיבה שלך. כלומר, אתה מציג את הדרך שבה היית ניגש לשאלה, איך היית מנתח את הבעיה, ובאילו שלבים היית נוקט כדי למצוא פתרון. בדרך זו אתה מדגים את המקצועיות שלך, את היצירתיות שלך, ואת היכולת ... גורמים שונים, ומנסה לבודד את הבעיה כדי להבין טוב יותר מה המקור שלה. באופן כזה, למרות שאין לך את התשובה המדויקת, אתה עדיין מציג למראיין שאתה מסוגל לגשת לבעיות בצורה מקצועית ומסודרת, ושהידע שלך הוא מעבר לתשובה נקודתית אחת. דוגמה נוספת לשאלה פשוטה שאין לך תשובה עליה בראיון עבודה? ניקח אפילו שאלה פשוטה מאוד, כמו כמה זה 1+1?. נניח שברגע של לחץ אתה לא מצליח לענות מיד. במקום להיתקע, ניתן להשתמש בכך כהזדמנות להפגין את היכולת המקצועית שלך. אתה יכול להגיד למראיין: אני לא ... ניגש למקורות מידע כדי לבדוק כיצד מקובל לפתור את הבעיה הזו. כך אני יכול להבטיח שבכל מצב אגיע לתשובה נכונה. בדרך זו, גם אם השאלה פשוטה והמבוכה גדולה, אתה ממחיש בצורה מקצועית וברורה שהמיומנות שלך היא מעבר לזיכרון פשוט - אתה מדגים את היכולת שלך לפתור בעיות במצבים של חוסר ודאות. מה באמת מעניין את המעסיק בראיון עבודה? המראיין לא באמת מחפש רק ידע טכני ספציפי. חשוב לו לדעת שאתה יודע לחשוב באופן עצמאי, שאתה יודע להתמודד עם אתגרים, ושהגישה שלך היא מקצועית ואיכותית. למעשה, אם המראיין יתרשם מהדרך ... שלך להתקבל לתפקיד עולה משמעותית. אם הצלחת להרשים את המראיין בדרך החשיבה שלך, אפילו אם התשובה עצמה לא הייתה נכונה או אפילו אם לא ידעת את התשובה, הוא ירגיש שיש לך ערך מקצועי משמעותי, ושווה לו להשקיע בך. לסיכום, איך להפוך חוסר ידע להזדמנות בראיון עבודה? אם אינך יודע את התשובה לשאלה מקצועית בראיון עבודה, אל תילחץ. תזכור שזו ההזדמנות להדגים ... או מקורות מידע היית משתמש כדי להגיע לפתרון? כיצד אתה מוודא שהפתרון שלך נכון גם כשאינך בטוח במאה אחוז? כאשר אתה משתף את המראיין בתהליך החשיבה הזה, אתה מוכיח לו שאתה מקצועי, יצירתי, ויודע להתגבר על קשיים ואי ...
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
... כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות איך להרוויח יותר כסף? במה ... האם כמות הכסף שנרוויח תלויה ביכולת המקצועית שלנו בתחום. דיברנו על כך ששאיפה להרוויח יותר כסף לא בהכרח תלויה רק במקצועיות וביכולת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. למשל, אם אתה חשמלאי מומחה, האם זה אומר שאתה תעשה יותר כסף מאחרים? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? תשובתו של אליעד כהן היא כי לא בהכרח. אפילו אם אתה מומחה בתחומך, לא בהכרח תעשה יותר כסף מאחרים. הוא ... שלך? ההכנסות לא תלויות רק ביכולת המקצועית שלך. אליעד מדגיש כי בהצלחה כלכלית יש עוד הרבה גורמים המשפיעים על הרווחים שלך. למשל, מהו הביקוש בשוק, איך אתה תימחר את המוצר או ... יביא להצלחה כלכלית. האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? אליעד כהן מסביר כי לא בהכרח. יכול להיות שאתה לא הכי מקצועי בתחום שלך, אך אם אתה יודע איך למכור את עצמך ולשווק את המוצר שלך, יש לך סיכוי להרוויח יותר מאחרים. יכול להיות שתחום המומחיות שלך הוא ... המוצר או השירות שלך, גם אם אתה מצוין בעבודתך, הרווחים שלך לא יגדלו. יש ללמוד כיצד לשווק את עצמך באופן אפקטיבי, וכך תוכל להרוויח יותר. איך מרוויחים כסף בעסק? אליעד מסביר כי כדי ... במיתוג ובשיווק. מה שונה בין להיות מקצועי לבין להיות עשיר? לא כל אדם מקצועי הוא בהכרח עשיר. לפעמים, יכול להיות שמישהו פחות מקצועי, אך מצליח יותר בזכות השיווק והמכירה של המוצר שלו. לכן, המפתח להצלחה כלכלית לא תמיד נמצא במקצועיות בלבד, אלא גם בהיכולת למכור ולשווק את עצמך בצורה נכונה. הגדלת הכנסות אימון עסקי אימון למנהלים יעוץ לעסקים איך למכור את עצמך? איך לשווק את עצמך? איך להרוויח יותר כסף? מה משפיע על הרווחים שלך? הרבה אנשים חושבים שכדי להרוויח ... אבל התשובה לכך אינה חד משמעית. האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? תשובה קצרה: לא בהכרח. אפילו אם אתה החשמלאי הטוב ביותר בשוק, זה לא אומר שאתה תרוויח יותר מאחרים. ... לא תלויות רק בכמה טוב אתה עושה את העבודה. יש הרבה גורמים נוספים שמשפיעים על הרווחים, כגון ביקוש בשוק, איך תימחרת את המוצר או השירות שלך, ואפילו איך אתה משווק את עצמך. למשל, ... לא תוכל להרוויח מהם. האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? לא בהכרח. בעוד שיכולת מקצועית יכולה להוות יתרון, היא לא הערובה לכך שתוכל להרוויח יותר מאחרים. יכול להיות שיש לך ידע טוב יותר בתחומך, אך לא הצלחת לשווק את עצמך ... שלך לא פחות חשובה מהיכולת לבצע את העבודה. אם אתה לא יודע איך למכור את מה שאתה מציע, לא משנה כמה טוב תהיה בעבודתך, הרווחים שלך לא יגדלו. אם תדע איך לשווק את עצמך בצורה נכונה, תוכל להרוויח יותר ממישהו שאולי פחות מקצועי ממך, אבל יודע למכור את עצמו. איך מרוויחים כסף בעסק? כדי להרוויח יותר כסף, אתה צריך להבין את השוק שבו אתה פועל, לדעת למכור את עצמך, ... להוציא אותה לשוק. מה שונה בין להיות מקצועי לבין להיות עשיר? לא כל אדם מקצועי הוא גם עשיר. לפעמים יש אנשים שפשוט יודעים איך למכור את עצמם בצורה טובה יותר, אפילו אם המוצר שלהם לא בהכרח יותר טוב מהמתחרים. החשיבה ... שיכולת מכירה ושיווק לא פחות חשובה ממקצועיות בתחום. איך למכור את עצמך איך לשווק את עצמך הצעד הראשון בדרך להצלחה עסקית מכירות בעסק איך להגדיל את ההכנסות בעסק הגדלת הכנסות, אימון עסקי, אימון למנהלים, יעוץ לעסקים, לא לחכמים לחם ולא לנבונים עושר, כמה כסף תרוויח? כמה כסף יהיה לך? למה אני לא מתעשר? איך להיות עשיר? ...
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
... לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות ... למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב? איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת ... אינך יודע את התשובה לשאלה שנשאלת, ומה הדרך בה ניתן לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה. אליעד מתחיל בכך שהוא ... חוסר ידיעה. לכן עולה השאלה, האם ידיעה בוודאות היא מדד מקצועיות? מהו חוסר ידיעה מקצועי? אליעד מציע להבחין בין שני סוגים של חוסר ידיעה: חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות: אדם שאינו מבין בתחום מסוים ולכן פשוט לא יודע את התשובה. חוסר ידיעה מתוך מקצועיות: אדם שמבין שהנושא מורכב מדי כדי לתת תשובה ... משמעית ולכן אינו מתיימר לדעת. כיצד חוסר ידיעה יכול לשדר מקצועיות? אליעד מסביר שכאשר אדם מקצועי אומר אני לא יודע, אך מסביר מדוע הוא לא יודע, הוא למעשה משדר אמינות ומקצועיות. אם הוא מציין את הסיבות לחוסר הידיעה, מסביר ... הכושר. אם מאמן כושר נשאל כמה חזרות מומלץ לבצע, המאמן המקצועי יגיד שאין תשובה חד משמעית כי הדבר תלוי במטרות ... את המסר שאדם שטוען שהוא יודע את כל התשובות לא בהכרח מקצועי דיו כדי להבין את המורכבות של השאלה. דוגמה ליישום: ... ייראה כמי שמספק פתרון מהיר, אך הרופא השני ישדר יותר מקצועיות ומחשבה מעמיקה. השלכה על עולם הפוליטיקה ... הרפואה והכושר. הוא נכון גם לפוליטיקאים, אנשי מכירות ומנהלים. כאשר פוליטיקאי מבטיח פתרונות חד משמעיים, הציבור עלול להעדיף את דבריו, גם אם הם אינם מבוססים על עובדות. אולם פוליטיקאי חכם וישר עשוי לומר: אני לא יודע ... אינם מחפשים רק תשובה מהירה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה. איך להתמודד עם חוסר ידיעה? כיצד לשדר מקצועיות בלי לדעת את התשובה? האם לא יודע הוא חולשה? מה חשוב יותר, וודאות או מקצועיות? כיצד להצליח בשיווק למרות חוסר ידיעה? המשמעות של חוסר ידיעה כמקצועיות ואמינות כאשר אדם מספק שירות מסוים ומתמודד ... אך כאן עולה שאלה עמוקה יותר - האם עצם הידיעה היא מדד למקצועיות? האם עצם הטענה אני יודע מבטיחה שהמידע נכון? ... בין שני סוגים של לא יודע: האחד הוא חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות - אדם שאינו מבין בתחום מסוים ולכן פשוט אינו יודע את התשובה. השני הוא חוסר ידיעה מתוך מקצועיות - אדם שמבין שהנושא מורכב מדי כדי לספק תשובה ... משמעית ולכן אינו מתיימר לדעת. כיצד חוסר ידיעה יכול לשדר מקצועיות? כאשר אדם מקצועי אומר אני לא יודע, אך מסביר מדוע אינו יודע, הוא למעשה משדר אמינות ומקצועיות. אם הוא מציג את הסיבות לכך שהתשובה אינה חד ... לדוגמה: מאמן כושר נשאל כמה חזרות מומלץ לבצע. המאמן המקצועי יגיד שאין תשובה מוחלטת, כי זה תלוי במטרות, במצב ... וכו. רופא נשאל כמה זמן ייקח עד שהתרופה תשפיע. רופא מקצועי יגיד שזה תלוי בגורמים רבים: גיל, מצב רפואי, סוג ... את המסר שדווקא מי שטוען שהוא יודע, כנראה שהוא אינו מקצועי מספיק להבין שאין באמת תשובה חד משמעית. דוגמה ... אמינות? הרופא הראשון אולי משדר ביטחון, אך השני משדר מקצועיות ומחשבה מעמיקה. השלכה על עולם הפוליטיקה ...
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
להצליח ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית
... ולהיות מסודר, סדר ארגון והצלחה, למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? סדר וארגון מפתח להצלחה, ארגון סדר יום, חוסר סדר וארגון בעבודה, תכונות אופי להצלחה, איך להצליח בחיים? מחקרים על סדר וארגון, סדר והצלחה, התייעלות ארגונית למה חשוב להיות מסודר כדי להצליח בחיים? אליעד כהן מדבר בהרצאה זו על החשיבות של סדר וארגון בהשגת הצלחה בחיים. הוא מציין כי אושר ... שהוא אושר שאינו תלוי בשום דבר חיצוני או מציאותי. כאשר מדובר בהצלחה ארצית במובנים של קריירה, כסף, זוגיות, או הצלחה בעסקים, הסיפור הוא שונה לחלוטין. אליעד מסביר כי הצלחה כזו דורשת סדר וארגון כי השגת מטרות מוגדרות לא יכולה להסתמך על ... מסוים, ואדם מסודר מגדיר מטרות ותוכנית פעולה כדי להשיגן. האם אפשר להצליח בלי סדר וארגון? לפי אליעד, אכן ניתן להצליח במקרה, למשל ... או גילוי מקרה של אוצרות. אך כאשר מדובר בהצלחה מחושבת וברורה, כמו לפתוח עסק, למצוא עבודה ספציפית או להרוויח סכום כסף מוגדר, ההצלחה לא תקרה במקרה. יש לבצע תהליך סיבתי, כלומר, תכנון מראש עם סדר וארגון. לדוגמה, אדם שמעוניין להקים עסק צריך לתכנן כל שלב, כמו חקר שוק, הכנת תוכנית שיווק, גיוס משאבים, כל אלה דורשים סדר וארגון בכדי לממש את מטרת העסק. מה קורה כשאין סדר ... בצורה אקראית, מה שמקטין את סיכוייו להשיג מטרה ברורה ומוגדרת. איך להוציא לפועל סדר וארגון בחיים? אם אדם מעוניין להצליח, עליו להחליט מראש מה הוא רוצה להשיג. לדוגמה, להקים עסק, למצוא עבודה מסוימת, או להשיג סכום כסף. לאחר מכן, יש ... שלו להצליח בהשגת מטרותיו הספציפיות גדל. סיכום לסיכום, אליעד מדגיש את חשיבות הסדר והארגון בחיים להצלחה. מי שמעוניין להצליח בהשגת ... ומדויק. בכך, הוא יוכל למקסם את הסיכוי להצלחה בתחום שבו הוא מעוניין. איך לפתח סדר וארגון בחיים? אושר ללא תנאים - האם הוא תלוי במשהו? איך עובדת סיבתיות ומה ההבדל בין סיבה לאקראיות? טיפים להתייעלות ולהצלחה בעסקים האם אפשר להיות מאושר בלי סדר וארגון? אושר אמיתי הוא מצב שלא תלוי בתנאים חיצוניים. אם המטרה היא להרגיש טוב בשלמות בכל מצב, לא נדרש סדר או ארגון מיוחד. אפשר להיות לא מסודרים לגמרי ובכל ... בכל זאת סדר חשוב להצלחה ארצית? כאשר מדברים על הצלחה בחיים במובן המקובל - להתקדם בקריירה, להרוויח יותר כסף, להקים עסק מצליח, ... מוגדרות. כדי להשיג מטרות ברורות, ובמיוחד כאלה שנובעות מצרכים ורצונות מוגדרים (כמו עבודה בתחום מסוים, משכורת מסוימת, תנאים ספציפיים וכדומה), יש צורך לפעול באופן שיטתי ומתוכנן. כאן נכנס לתמונה נושא הסדר והארגון: מי שרוצה להגיע ליעדים ברורים וספציפיים ... וספציפיים באמצעות פעולות ברורות, סדר יום, תוכנית מסודרת וחשיבה קדימה. כך, במקום לסמוך על מזל, מבררים מראש מה רוצים, בודקים כיצד ניתן להשיג זאת, ומיישמים בהתאם. ככל שהמטרה מוגדרת יותר, כלומר, לא סתם עבודה אלא עבודה מסוימת בשכר מוגדר, בקרבת מקום המגורים ובהיקף שעות מסוים, כך הסיכוי להגיע אליה תלוי ביכולת לפעול בסדרתיות. מי שעובד ללא סדר, עושה מה שבא לו או שוכח משימות ... איך להגיע לאותה מטרה שלב אחרי שלב, ובהתאם לסדר עדיפויות רלוונטי. שמירה על סדר וארגון: מעקב אחרי המשימות, הגדרת משימות משנה, ...
אוכל לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים
אוכל לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים
... לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה , ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים האם אוכל בעבודה יכול לשפר את ביצועי העובדים? ארגונים רבים מחפשים דרכים לשפר את ביצועי העובדים, ואחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא דרך המזון שהם מספקים לעובדים במקום העבודה. ישנם ארגונים שנותנים לעובדים לבחור באופן חופשי מה לאכול ואף מזמינים עבורם את האוכל שהם מבקשים. לכאורה, זה נראה כדבר חיובי וטוב, ואכן גישה זו יכולה להעלות ... הרצון הראשונית של העובדים ואף לשפר את ביצועיהם בטווח הקצר. אך האם זו הדרך האופטימלית להשגת תפוקה גבוהה יותר בטווח הארוך? מדוע אוכל זמין וחופשי לעובדים לא תמיד מומלץ? בחלק ממקומות העבודה, קיימת גישה של אספקת אוכל זמין באופן קבוע, כך שהעובדים יכולים בכל רגע לגשת למקרר ולקחת לעצמם משהו לאכול. נשמע טוב, אך למעשה מסתתרת כאן בעיה חשובה מאוד. רוב העובדים יעדיפו אוכל שנותן אנרגיה מיידית, כגון מאכלים מתוקים, חטיפים, משקאות ממותקים או אנרגטיים, וקפאין בכמות גדולה. מאכלים אלו אמנם מספקים לעובדים בוסט של אנרגיה רגעית, וגורמים לתחושת מרץ מיידית, אך יש להם חסרונות משמעותיים בטווח הארוך. מהן ההשפעות השליליות של אוכל לא בריא על העובדים? כאשר העובדים צורכים באופן קבוע מאכלים עתירי סוכר או מאכלים מעובדים שנותנים אנרגיה מהירה, הם חווים תנודות חדות ברמות הסוכר בגוף. תחילה הם מרגישים אנרגטיים וערניים, אך תוך זמן קצר מתרחשת ירידה ... ריכוז. כתוצאה מכך, העובדים שוב יחפשו אוכל או שתייה מתוקה כדי להעלות שוב את רמת האנרגיה, וכך נוצר מעגל אינסופי של נפילות ועליות סוכר, אשר פוגעות ...
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
... קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית למה חשוב להגדיר מראש את מטרת ... שהם יכולים לאחר מעט, בהתאם לחשיבות שלה עבורם. לחסוך זמן יקר באמצעות הכנה מראש. למשל, אדם שמקבל זימון לפגישה בנושא שיפור תהליכי עבודה בארגון, יבין מראש שכדאי שיכין נתונים, דוחות או רעיונות לשיפור תהליכים. ללא פירוט כזה, האדם עלול להגיע לא מוכן והפגישה תהיה פחות יעילה. איך נכון לנהל את הפגישה עצמה? מעבר לחשיבות הזימון והפירוט מראש, אליעד כהן מסביר גם את החשיבות בניהול נכון של הפגישה עצמה. ניהול נכון מתחיל כבר בתחילת הפגישה: המנהל צריך לפתוח את הפגישה בצורה מסודרת, להבהיר שוב את מטרת הפגישה ואת הנושאים שעל הפרק, ולוודא שלכל המשתתפים יש הבנה ברורה לגבי מטרתה. במהלך הפגישה, חשוב שהמנהל יפקח על מהלך הדיון באופן אקטיבי, כדי לשמור על המיקוד ולהימנע מהסחות דעת. אם השיחה מתחילה לסטות לנושאים לא רלוונטיים, תפקידו של מנהל הפגישה להחזיר את הדיון למסלול הנכון. אליעד מדגיש שחשוב ... שאינם חשובים או שאינם רלוונטיים לנושא המרכזי. לדוגמה, אם בפגישה בנושא תכנון פרויקט מסוים מתחילים לדבר על עניין צדדי ולא חשוב, המנהל צריך להתערב ולהחזיר את כולם למטרת הפגישה המקורית. כך הפגישה נשארת עניינית, ממוקדת ויעילה. מה החשיבות של פירוט מטרות הפגישה וניהול יעיל שלה מבחינה ארגונית? אליעד מדגיש שהיתרונות הארגוניים של פירוט מטרות וניהול נכון הם רבים: חיסכון בזמן של המשתתפים, על ידי כך שכל משתתף מגיע מוכן ומודע לחשיבות הפגישה. שיפור האפקטיביות של הארגון, על ידי מניעת פגישות לא יעילות ובזבוז משאבים יקרים של עובדים ומנהלים. שיפור התקשורת והבהירות בארגון, שכן כל עובד יודע מראש מה מצופה ממנו ומה הוא אמור להביא לפגישה. בנוסף, הוא מסביר שבניהול פגישה אפקטיבית המשתתפים מרגישים שזמנם מוערך ונעשה בו שימוש נכון, מה שתורם גם לאווירה ארגונית חיובית ויעילה יותר. לסיכום, מה צריך לזכור כשקובעים ומנהלים פגישות? כאשר מזמנים פגישה, תמיד לציין באופן ברור את מטרתה ואת נושאיה המרכזיים. במהלך הפגישה עצמה, חשוב להקפיד על ניהול מדויק, לשמור על מיקוד ברור ולהחזיר את הדיון למסלולו בכל פעם שהוא סוטה מהנושא העיקרי. באמצעות כך, ניתן לנהל פגישות בצורה יעילה, למנוע בזבוז זמן, ולהפוך את הפגישות ...
התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני איך לייצר יותר זמן לעובדים שלך? כדי לייצר יותר זמן לעובדים שלך ולהגדיל את התפוקה שלהם, חשוב להבין תחילה מה הם עושים כרגע ומה היית רוצה שהם יעשו בנוסף. אם יש לך עובד טוב, שאתה מרוצה ממנו, אבל הוא לא מספיק לבצע את כל המשימות שהיית רוצה שיעשה, הדרך הכי יעילה לפנות לו זמן היא להפוך אותו למנהל ולגייס עובדים חדשים תחתיו. למה לגייס עובדים חדשים מתחת לעובד שלך? הרעיון שעומד מאחורי הגיוס של עובדים חדשים מתחת לעובד הנוכחי שלך הוא פשוט: אם העובד הנוכחי שלך עסוק במשימות קלות מדי ביחס לרמתו וליכולות שלו, העסק למעשה מפסיד כסף. אתה משלם משכורת גבוהה לעובד שיכול לבצע משימות מורכבות וחשובות, בעוד שאת המשימות הפשוטות הוא יכול להאציל לעובדים זוטרים שירוויחו פחות כסף. בכך נוצרת יעילות ארגונית טובה יותר, כיוון שהכישורים של כל עובד מנוצלים באופן אופטימלי. איך עושים את זה בפועל? כדי ליישם את השיטה באופן מעשי, עליך לבצע את השלבים הבאים: ראשית, ערוך רשימה מפורטת של כל המשימות שהעובד מבצע כרגע ביום - יום. הוסף לרשימה את המשימות הנוספות שהיית רוצה שהעובד יעשה אך אינו מספיק. לאחר מכן, חלק את כלל המשימות לקבוצות לפי רמת הקושי והמורכבות שלהן. זהה אילו משימות מתוך הרשימה הן פשוטות מספיק, כך שניתן להעביר אותן לעובד זוטר יותר, בשכר נמוך יותר. גייס עובד או עובדים חדשים, בהיקף המשרה הדרוש (משרה מלאה, חצי משרה או שלושת - רבעי), אשר יקחו על עצמם את המשימות הפשוטות שהוגדרו בשלב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לסמוך על העובדים?, איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לסמוך על העובדים?, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לאורח חיים בריא, אימון אישי לחיים, קואצ'ר אישי בנושאי איך לסמוך על העובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 15:44:43 - wesi1