אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור בלי איש מכירות? ✔למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
והפעם אדבר על אחת הטעויות המרכזיות של מנהלי שיווק ומכירות. ואסביר על טעות קריטית בתיעדוף שבין שיווק ומכירות. ואסביר משהו שחייבים לזכור כאשר רוצים ללמד את איש המכירות למכור, וכאשר רוצים לעשות הדרכת מכירות לאנשי המכירות וכולי.

ומה שצריך לדעת זה, שכאשר אתה משקיע באנשי המכירות שלך, לשפר אותם וללמד אותם למכור, הרי שבעצם אתה בעצם משקיע בעסק של מישהו אחר, לעומת השקעה בשיווק של העסק שלך, שבה אתה משקיע בעסק של עצמך.

ואני אסביר. כדי שהלקוח יקנה, הוא צריך לקנות. וזה תלוי בכל תהליך המשפך השיווקי מהתחלת התהליך השיווקי ועד סוף תהליך המכירה. וכאשר רוצים להגדיל מכירות, אפשרי לשפר כל מיני חלקים בתהליך המשפך השיווקי שאותו עובר הלקוח.

ואחת מהאפשרויות לשפר את מסע הלקוח בתוך התהליך של המשפך השיווקי, היא לשפר את תהליך המכירה של אנשי המכירות שלך. אבל מה שצריכים לדעת, שבהרבה מובנים (לא בכל מובן, אלא בהרבה מובנים), אנשי המכירות שלך, הם יחידה עצמאית, ישות עצמאית, עסק עצמאי, שכרגע מספק לך שירותי מכירה. דהיינו, מצד האמת, איש המכירות שלך, הוא סוג של נותן שירות, שכרגע מספק לך שירותי מכירה לעסק שלך. והיום הוא מספק לך שירותי מכירה, ומחר הוא עשוי לספק שירותי מכירה למישהו אחר ואולי אפילו למתחרה שלך.

ולכן כאשר אתה משקיע באיש המכירות שלך, לעשות לו הדרכת אנשי מכירות וכיו"ב, הרי שבעצם אתה מפתח ומשקיע בעסק של הספק שלך. שאתה משפר את היכולות של הספק שלך, לספק לך את השירות, אבל גם לספק שירות למתחרים שלך או לעסקים אחרים. אא"כ כמובן, אתה בטוח שאיש המכירות לא יעזוב את העסק שלך וכיו"ב.

וכמובן שכל מקרה לגופו. ולפעמים התועלת שווה את הנזק האפשרי וכולי. וכמובן שיש השקעה באיש המכירות שיכולה לעזור לו אך ורק למכור עבורך בעסק שלך ולא בשום מקום אחר. וכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון, כשאתה מכשיר את איש המכירות שלך, ללמוד למכור, הרי שבעצם אתה משקיע במישהו שהוא לא חלק אינטגרלי מהעסק שלך ובעצם אתה מלמד את הספק שלך, להיות יותר טוב ואולי מתישהו להתחרות איכשהו בעסק שלך.

לעומת זאת, כאשר אתה משקיע בשיווק של העסק שלך, בחיזוק המותג שלך, כאשר אתה משקיע בתהליכי מכירה שלא קשורים לאנשי המכירות שלך, כאשר אתה משקיע בדברים שנשארים באופן קבוע בעסק שלך, בחיזוק המותג שלך, בחיזוק התדמית שלך, בדברים שאמורים לגרום ללקוח לקנות, בלי שום קשר לאיש מכירות כלשהו, הרי שזאת בהחלט השקעה לטווח הרחוק. כי התועלת, נשארת אך ורק עבורך.

ואני לא נכנס להיבט, שאולי המתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך, לעומת אולי מידע סודי יחסית שיהיה לאיש המכירות שלך, ביחס למתחרים, שלא יוכלו ללמוד ממנו. כי זה עוד עניין בפני עצמו שהוסבר גם כאן, איך ליצור חומרי שיווק, בצורה נכונה, שהמתחרים לא יכולים להעתיק אותם. וזה נושא בפני עצמו.

אבל ברמת העיקרון צריכים לזכור, שהשקעה באיש המכירות, זה בעצם להשקיע בעסק של מישהו אחר. אבל השקעה בשיווק, בחומרי מכירה בתהליך השיווק, זאת השקעה בעסק שלך. וכמטרה, צריך לכוון לתהליך שבו תהיה מכירה בלי איש מכירות בכלל. וזאת התכלית, שגם חמור יוכל למכור. ושיהיה המון ביקוש, ושהמשפך השיווקי יהיה מאוד טוב, עד כדי כך שגם חמור יוכל למכור, ושגם רובוט יוכל למכור. אבל לשם כך כמובן, צריכים לעשות שיווק בצורה חכמה וכולי.

באותו הקשר אזכיר גם, שלא כל אחד יכול למכור ולא כל אחד יכול ללמוד למכור. ולא כל מוכר שכן יכול למכור מוצר אחד, יכול למכור מוצר אחר. כמו שהסברתי כאן (כל אחד יכול למכור). כי לכל מוצר כדי למכור אותו, צריך גם ידע ספציפי אבל גם יכולת רגשית ספציפית. ומכל שכן, שלא כל אחד יכול ללמד כל אחד למכור. ולפעמים המחסום הוא רגשי וכולי. ולכן, השקעה באיש מכירות, לא בהכרח תביא תועלת בטווח הרחוק, כי לא בהכרח שאפשרי ללמד כל אחד למכור, גם אם כן אפשרי לשפר אולי קצת אולי הרבה, אבל לא בטוח שכמכלול יהיה ניתן ללמד את איש המכירות למכור לשביעות רצון מנהל המכירות.

וגם בהיבט הזה, השקעה בשיווק של העסק שלך, אם הוא נעשה נכון, זאת השקעה יותר בטוחה מאשר להמר על השקעה בתהליך של לשפר את איש המכירות. וכמובן שכל מקרה לגופו, ושיש בזה כל מיני איזונים ועלות מול תועלת וכולי. אבל עדיין צריכים לזכור את הנ"ל.

לסיכום: צריך לזכור גם את נקודת המבט, שהשקעה באיש מכירות, הרי שהיא השקעה בעסק של מישהו אחר, ספק שלך, שכרגע מספק לך שירות. לעומת השקעה בשיווק נכון, שבדרך כלל תישאר עבור העסק שלך ובמקביל גם תהפוך את איש המכירות ליותר מיותר ולפחות נצרך בכללי.
חומרים שיווקיים ספקים חוסר וודאות למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור ספק שירות חיזוק איך ללמד תיעדוף למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור תהליכי מכירה חכם איך ללמד איך ללמד את איש המכירות איך למכור איך למכור בלי איש מכירות איך לשפר איך לשפר את אנשי המכירות אימון אימון מכירות אימון מכירות לאנשי מכירות אימונים איש מכירות איש שיווק אנשי מכירות אנשי שיווק בלי איש מכירות גרוע האם כדאי לעשות האם להשקיע האם להשקיע במכירות או בשיווק האם להשקיע בשיווק או במכירות הדרכת הדרכת אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות גרועה הדרכת מכירות הדרכת מכירות לאנשי מכירות השקעה השקעות טעויות טעויות של מנהל טעויות של מנהלי שיווק טעויות של מנהלי שיווק ומכירות טעויות של מנהלים טעות כדאי לעשות לא ללמד את אנשי המכירות למכור להשקיע להשקיע במכירות להשקיע במכירות או בשיווק להשקיע בשיווק להשקיע בשיווק או במכירות להתאמן לטעות ללמד ללמד את איש המכירות ללמד את אנשי המכירות למכור למה הדרכת אנשי מכירות גרועה לעסק שלך למה לא כדאי למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור למה לא ללמד את אנשי המכירות למכור למידה למכור למכור בלי איש מכירות למכור יותר לנהל לשפר לשפר את אנשי המכירות מה רע בלשפר את אנשי המכירות מכירות מכירות לאנשי מכירות מנהל מנהל מכירות מנהל שיווק מנהלי מכירות מנהלי שיווק ניהול עסק עסקים שיווק שיווק ומכירות
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
... ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, ... ואסביר שוב: חומרי שיווק, התוכן שלהם, אמור להיות מקביל וזהה וטוב יותר משל איש המכירות. אמורים להיות בהם המסרים וההסברים של איש המכירות. והם אמורים להפוך למיותר את איש המכירות ואמורים לעזור לך, למכור בלי איש מכירות. וחומרי שיווק לטווח קצר, שאומרים בא תקנה מוצר X, הם כמובן לא תחליף לנאומים של איש המכירות. אבל הסברים של איש המכירות, על איכות המוצר וכולי, שהם ...
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
... באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות , לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי ... אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה, באמצעות תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, שאמורים לשפר ולייעל ולהקל על איש המכירות. ואם נקצין, אז נאמר, שאפשרי למכור בלי איש מכירות בכלל, אם יש לך שיווק טוב. כי ככל שהשיווק שלך יותר טוב, ככה פחות צריך את ...
קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן, לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה, לקיחת סיכונים, תהליך קבלת החלטות, פוסט טראומה, פחד
קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן, לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה, לקיחת סיכונים, תהליך קבלת החלטות, פוסט טראומה, פחד
... וודאות, קבלת החלטות במשא ומתן, לקבל החלטות בתנאי חוסר וודאות, שוק ההון, להשקיע בבורסה, לקיחת סיכונים, תהליך קבלת החלטות, פוסט טראומה, פחד מדוע אנשים מתקשים לקבל החלטות בתנאי אי וודאות? אליעד כהן ... הם מתקשים לפעול באופן מקסימלי בהתאם לרווח האפשרי, ומדגים זאת בדוגמה של השקעה בשוק ההון. האם רובוט היה פועל אחרת מאדם בקבלת החלטות? אליעד מציג שאלה מהותית: אם לאדם יש אסטרטגיה או שיטה להשקעה שהיא רווחית ב - 97% מהמקרים, מדוע הוא עדיין לא משקיע את כל כספו לפי שיטה זו? התשובה האוטומטית של אנשים היא שהם לא משקיעים את כל כספם בגלל החשש להפסיד ב - 3% מהמקרים שבהם השיטה לא מצליחה. אנשים מאמינים שאם היו רובוטים ללא רגשות וללא פחד, הם היו פועלים אחרת ומשקיעים הרבה יותר. אליעד מאתגר את הטענה הזו ומסביר שההבדל בין האדם לבין הרובוט הוא לא בהכרח רגשי, אלא נובע מחוסר הבנה עמוקה של מנגנון קבלת ההחלטות עצמו. מה באמת עוצר אנשים מלמקסם את ההשקעה שלהם? אליעד מסביר לעומק את ההבדל בין לקחת סיכון לבין פחד מסיכון. אנשים לא משקיעים את הסכומים הגבוהים למרות הוודאות הגבוהה (97% הצלחה), כי הם מתמקדים ב - 3% שבהם עלולים להפסיד. הם חווים את ההפסד ... אף שאולי בעתיד המוצרים ייפגעו או יאבדו את ערכם. אבל כאשר אותו אדם צריך להשקיע בשוק ההון, הוא חושש להפסיד כסף מיידית, אפילו שהסיכוי שההשקעה תצליח גבוה מאוד. הסיבה לפחד הזה היא שההפסד בשוק ההון מורגש באופן הרבה יותר ישיר ומיידי, ולכן גורם לאדם לשיתוק ... האדם מעריך את ההסתברות להפסד מול רווח אפשרי. אם לאדם היה ביטחון מוחלט שההשקעה תצליח גם בעתיד, הוא היה משקיע הכל. הבעיה היא שיש ספק: אולי הנתונים הסטטיסטיים שהצליחו בעבר לא ישחזרו את עצמם בעתיד, ואולי הוא בדיוק ייפול על אותם ... היא מקרית, או שהיא נובעת מחוקיות עמוקה וברורה. הוא נותן דוגמה של תהליך השקעה סטטיסטי, בו הובן מדוע ב - 97% מהמקרים השיטה מצליחה, אבל לא הובן למה ב - 3% היא נכשלת. כדי להיפטר מהספק, על ... אם לרובוט יש בדיוק את אותם הנתונים שיש לאדם, הוא גם כן יכול להחליט שלא להשקיע סכום גדול, לא בגלל פחד, אלא כי הנתונים מראים שהסיכון לא שווה את התועלת במצב ספציפי. הפער בין האדם לבין הרובוט נובע ... בתנאי אי וודאות? כיצד להתמודד עם פחד מהפסדים? למה קשה לקחת סיכונים בהשקעות? מה ההבדל בין החלטה אנושית להחלטת רובוט? איך להתגבר על ספק בקבלת החלטות? מדוע אנשים חוששים להפסיד כסף ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר שכאשר אנשים מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים הם נתקלים בתופעה שהלקוח אומר שהוא מוכן לשלם מחיר מסוים אך לבסוף לא סוגר את העסקה. הסיבה לכך היא שהלקוח הביע את המחיר שהוא חושב שהוא מוכן לשלם, אך לא בהכרח את המחיר שהוא באמת מוכן לשלם. ... שהוא מוכן לשלם 100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר שווה בדיוק את המחיר הנמוך, או אפילו פחות ממנו. ... כאילו הוא היה יכול להציע אפילו מחיר נמוך יותר. במצב כזה, הלקוח מתחיל לפקפק בערך של המוצר וחושב שאולי מדובר בעסקה גרועה. לכן, לפעמים דווקא אי - הסכמה מיידית להצעת המחיר הראשונה מחזקת את התפיסה שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ההון, חשוב להציג את הדברים באופן שמאזן בין אפשרות ההפסד לאפשרות הרווח. אליעד מסביר שאסור להדגיש רק את אפשרות ההפסד. אם מדגישים ללקוח רק כמה הוא עלול להפסיד, הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ומאוזנת: להדגיש שיש סיכוי גבוה לרווח, אך גם להבהיר שיש אפשרות הפסד מסוימת. כך הלקוח מרגיש שהעסקה הוגנת ואמינה. מדוע אנשים רוצים לפעמים שלא יסכימו איתם במשא ומתן? אליעד מסביר תופעה מעניינת נוספת: לפעמים לקוחות אומרים דבר אחד, אך רוצים בעצם שלא יסכימו איתם מיד. למשל, הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן להפסיד. כאשר המוכר שואל את הלקוח כמה אתה מוכן להפסיד, הוא מראש יוצר אצל הלקוח תחושה של הפסד. הלקוח מבין מהמשפט הזה שהמוכר עצמו לא בטוח בערך המוצר ובסיכויי ההצלחה שלו. נכון יותר לשאול כמה אתה מוכן להשקיע?, כדי שהלקוח יחשוב על הפוטנציאל להרוויח ולא על הפוטנציאל להפסיד. כך הלקוח רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע חשוב שהמוכר יהיה משוכנע באחוזי ההצלחה של המוצר שלו? אליעד מציין שאם המוכר עצמו לא מאמין באופן מלא במוצר או ב
מה יותר טוב? להיות יפה או להיות מכוער, להיראות טוב או לא, לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 2
מה יותר טוב? להיות יפה או להיות מכוער, להיראות טוב או לא, לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 2
... את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 2 האם אפשר באמת לאהוב את עצמי בלי תנאים? השאלה ... הדברים באמת משנים או לא, כדי לא להישאר תקוע באמונות מוטעות או אשליות. לסיכום, מה הגישה שאליעד כהן ממליץ לאמץ? אליעד לא נותן תשובה חד - משמעית לשאלה האם עדיף להיות יפה או מכוער, לאהוב ... אפשר לאהוב ללא תנאים? יתרונות וחסרונות של אהבה עצמית להשקיע במראה או לקבל את עצמי? איך לאהוב את עצמי באמת? האם הכל באמת לטובה? חסרונות של אהבה ללא תנאים, יתרונות של אהבה ללא תנאים, ...
מה יותר טוב? להיות יפה או להיות מכוער, להיראות טוב או לא, לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 1
מה יותר טוב? להיות יפה או להיות מכוער, להיראות טוב או לא, לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 1
... יותר טוב? להיות יפה או להיות מכוער, להיראות טוב או לא, לאהוב את איך שאני נראה בלי תנאים, לא אוהב את איך שאני נראה, להשקיע במראה החיצוני, לאהוב את עצמי בלי תנאים, אחדות שקרית, משנה או לא משנה, חלק 1 מה עדיף, להיות יפה או להיות מכוער? אליעד כהן ...
זמן וחוסר זמן, איך למצוא זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר יעיל? לא מוצא זמן
זמן וחוסר זמן, איך למצוא זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר יעיל? לא מוצא זמן
... למצוא זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? ... לנו. מה היתרון בלמידה ממישהו כמו אליעד כהן? אליעד מסביר כי כל שעה שאנחנו משקיעים בלמידה מהתכנים שהוא מספק אינה השקעת זמן מבוזבזת, אלא השקעה שמביאה להחזרת זמן בסופו של דבר. כל שעה של למידה, כל ... לא הכשרנו את עצמנו קודם. הוא טוען שעם יותר שכל, אנחנו יכולים לקצר תהליכים ולשפר את היעילות בכל תחום. כל הזמן שהשקענו בלמידה הופך להיות השקעה בחיים שלנו, שמסייעת לנו להשיג את מטרותינו בצורה הרבה ... לבצע משימות בצורה מהירה ויעילה יותר. כך אנחנו מקבלים יותר זמן פנוי. אם אנחנו משקיעים בלמידה ובפיתוח השכל, אנחנו מקצרים את הדרך להשגת המטרות שלנו, ולכן יש לנו יותר זמן פנוי בהמשך. הזמן לא הולך לאיבוד, אלא הופך להשקעה שמחוללת שינוי מהיר וממוקד בחיינו. המשמעות של זמן ... להבין שהזמן לא מוגבל, אלא מה שמגביל אותנו הוא הבחירות שלנו בנוגע לאילו מטרות להשקיע זמן. אם אתה רוצה למצוא זמן להתפתחות אישית, עליך להקריב זמן ... אליעד כהן? אליעד מסביר כי אם אתה מקדיש זמן ללמוד תכנים שהוא מסביר, לא מדובר בהשקעת זמן מבוזבזת, אלא בהשקעה שבסופו של דבר תחסוך זמן ותקצר תהליכים. הוא טוען ... משפרים את היכולת שלנו לפעול בצורה יותר חכמה ויעילה. אליעד מציין כי אם אתה משקיע זמן בהבנת צורת החשיבה שמאחורי נושא מסוים, אתה מסוגל ליישם ...
השקעות כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף?
השקעות כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף?
השקעות כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף? איך להשקיע כסף בצורה חכמה ולהשיג הכנסה פסיבית? כאשר אדם מוצא את עצמו עם כסף פנוי ורוצה להשקיע אותו במטרה לייצר הכנסה פסיבית, נשאלת השאלה איך כדאי להשקיע את הכסף בצורה חכמה. ישנן אפשרויות רבות: השקעה בשוק ההון, נדלן, מניות, או אולי דווקא בפיתוח אישי או עסקי. אליעד כהן מציע גישה שונה על פי האם יש לאדם עסק או לא, ולפי זה ממליץ כיצד להשקיע את הכסף בצורה הטובה ביותר. מה כדאי לעשות אם יש לך עסק? אם יש לך עסק, הדרך הטובה ביותר להשקיע את הכסף היא להשקיע בו. אליעד מדגיש כי כשאתה משקיע בבורסה, אתה בעצם שותף בעסק של מישהו אחר. לדוגמה, אם אתה קונה מניות של חברת אסם, אתה למעשה שותף במכירות שלה. כך כאשר החברה מרוויחה, גם אתה מרוויח. לעומת זאת, אם יש לך עסק עצמאי, אתה שולט במעשיך ובקבלת ... לך יכולת הרבה יותר גדולה להגדיל את הרווחיות. למשל, אם אתה אינסטלטור ויש לך כסף פנוי, השקעה בעסק שלך יכולה להיות דרך טובה ...
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
... עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי איך לפתח עסק וסטארטאפ מצליח? כשהיזם פותח עסק או סטארטאפ, עליו להבין כי הוא לא רק יזם, אלא גם משקיע. כל פעולה שהוא מבצע בתחום הפיתוח דורשת השקעת זמן וכסף. אם הוא משקיע שעות רבות במפיתוח המוצר או טכנולוגיה, עליו להבין שזמן זה כסף. במקרה כזה, אם הוא לא משקיע במשהו אחר, הוא למעשה משקיע את הזמן שבו יכול היה להרוויח כסף במקום אחר. חשוב להבין שההשקעה היא לא רק במובן הפיזי של כסף, אלא גם בהשקעת זמן ומאמץ. מה המשקיע שואל לפני שהוא משקיע? משקיעים יתמקדו בעיקר בשאלות שהן קריטיות להחזר ההשקעה שלהם. השאלות הנפוצות הן: כמה כסף יושקע, מהי הערכת הזמן להחזר ההשקעה, מה הסיכון הקיים בהשקעה, והאם יש לו אלטרנטיבות אחרות שיכולות להניב תשואה גבוהה יותר. חשוב לדעת מראש איך משקיע ישיב את השאלות האלה. יזם שלא יודע כיצד לענות על השאלות הללו מעלה את הסיכון להיכשל, כיוון שהוא לא מבין את עקרונות היסוד של השקעה. האם רעיון טכנולוגי לבדו מספיק? הרבה יזמים טועים לחשוב שהרעיון הטכנולוגי לבדו מספיק כדי להצליח. הסיבה לכך היא שיש אלפי פטנטים שנרשמו ולא הפיקו רווח כלשהו. מה שחשוב הוא לא רק רעיון טוב, אלא גם יכולת למכור אותו, לנהל את העסק, ולשלוט בתהליך השיווק והמכירות. יזמים צריכים לדעת כיצד להפיק את המקסימום מהרעיון שלהם ולהבין את החשיבות של פיתוח עסקי ו
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
... למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות מהן הטעויות שיזמים עושים כשמנסים לשכנע משקיע להשקיע בהם? כשיזם מגיע למשקיע ומבקש השקעה, אחת הטעויות המרכזיות שהיא לעיתים קרובות נעשתה היא הניסיון למכור את החלום הפרטי של היזם, כמו חלום של התעשרות מהירה או עשיית אקזיט בשוק גדול. יזמים רבים מציגים למשקיע תחזיות אופטימיות ביותר בנוגע לפוטנציאל השוק, כגון שוק של 100 מיליארד דולר או 100 מיליון לקוחות פוטנציאליים. הכוונה מאחורי הצגת נתונים כאלה היא לשדר למשקיע שההשקעה תביא רווחים עצומים בזמן קצר, ובכך להלהיב אותו. אליעד כהן מציין כי אחד מהטעויות הגדולות ביותר של יזמים היא שהם לא מבינים את הדרך בה משקיע חושב. משקיעים, במיוחד אלו עם ניסיון, מבינים שאין דרך קלה או קיצור דרך להתעשרות מהירה. רוב המשקיעים צברו את הונם בעבודה קשה ובסיכון מחושב, ומבינים שהכסף לא מגיע בקלות, גם אם מדובר בהשקעה מוצלחת. האם יש דרכים לקצר את הדרך להתעשרות מהירה? המציאות, כך אומר אליעד, היא ש - אין דרכים לקיצור. כל אדם שהצליח להשיג הון עשה זאת לאחר עבודה קשה, ומרבית המשקיעים עבדו קשה במשך שנים. גם אם אדם זכה בלוטו, זה קרה אחרי שנים של מילוי כרטיסים. הרעיון של התעשרות מהירה מבלי לעבור תהליך ארוך של עבודה קשה הוא רעיון שעשוי להוביל לחשדות, במיוחד עבור משקיעים שמבינים היטב את מציאות השוק. מה המשמעות של שוק ענק ומדוע זה לא בהכרח יתרון? יזמים רבים טועים כאשר הם מציגים את השוק בו הם פועלים כשוק ענק, ומאמינים שהמציאות תוביל אוטומטית להצלחה. ... תחום ולהתמודד על אותם לקוחות. מה גורם להצלחה הגדולה של חברות ולהצלחה של יזמים? יזמים לעיתים קרובות טועים לחשוב שההצלחה של חברה גדולה בשוק מסוים בהכרח מבטיחה גם את הצלחתם האישית. הכוונה כאן ... שיכולה להוביל לכישלון. חברת אפל, לדוגמה, אולי הצליחה מאוד בשוק הטלפונים הסלולריים, אבל לא כל יזם שימכור טלפון יגיע לאותה הצלחה. יזם ללא ניסיון קודם או היכרות עמוקה עם השוק, כאשר הוא מצהיר שהוא הולך להיות החברה הגדולה ביותר, רק משדר שהוא אינו ריאלי. משקיעים מזהים זאת מיד. למה משקיעים מעדיפים תשואות צנועות ולא אלפי אחוזים? כמו שצוין קודם, משקיעים לא מצפים מהעסק החדש לקבל אלפי אחוזים רווחים בשנה. למעשה, המשקיעים המעוניינים להשקיע רוצים לראות תשואות יציבות כמו 5%, 10% או 20% בשנה, מה שמראה על
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך למכור בלי איש מכירות?, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור בלי איש מכירות?, איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עסקי, אימון אישי לילדים, מאמן אישי להרזייה בתחום איך למכור בלי איש מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 19:44:17 - wesi1