אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לומר לא... ✔הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
איך להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים באופן קבוע?

כאשר אנחנו עושים עסקים, קיים סיכון תמידי שלקוחות יפרו את ההסכם בינינו. הסכמים עסקיים נועדו להגן עלינו, אך מה עושים כשהלקוח אינו עומד בהם באופן עקבי? לפי אליעד, ישנן שתי דרכים מרכזיות להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים:

האם כדאי להפסיק לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים?

האפשרות הראשונה שאליעד מציג היא הפשוטה ביותר - לא לעבוד עם לקוחות שלא עומדים בהסכמים. לפי גישה זו, אם לקוח מפר הסכם ברור ומדויק, מדוע בכלל להמשיך לעשות איתו עסקים? הרעיון כאן הוא לא לבזבז זמן ואנרגיה על לקוח שאינו אמין ושההתנהגות שלו גורמת לנו נזקים כלכליים וטרחה מיותרת. אם מדובר במצב שבו ידוע בוודאות מוחלטת שהלקוח לא ישלם, אין שום סיבה להמשיך לעבוד איתו, אלא אם כן קיים רצון מפורש לעבוד איתו בחינם מטעמים מסוימים.

איך להמשיך לעבוד עם לקוח בעייתי מבלי להסתכן יותר מדי?

במקרים רבים, לא מדובר בוודאות מוחלטת שהלקוח יפר את ההסכם, אלא רק בסיכון מוגבר לכך שהוא יעשה בעיות וינסה להתחמק מתשלום. במצב כזה, ההמלצה של אליעד היא להמשיך לעבוד איתו, אבל לעשות זאת בצורה שמקטינה את החשיפה הכלכלית שלנו מולו למינימום האפשרי. הרעיון המרכזי כאן הוא לא להסתמך על ההסכם בלבד, משום שמי שלא מתכוון לקיים הסכמים ממילא לא יתרשם ממסמך כתוב.

מדוע לא כדאי לסמוך רק על ההסכם עצמו?

אליעד מדגיש שהסכם הוא בסופו של דבר רק נייר. אם הלקוח לא רוצה לעמוד בהסכם, לא באמת משנה מה בדיוק כתוב שם, כי כדי לאכוף את ההסכם ניאלץ בדרך כלל להגיע לבית המשפט - דבר שעלול להיות יקר, ארוך ומסובך. לכן, המסקנה החשובה היא לבנות מראש את מערכת היחסים כך שלא תהיה תלויה רק בהסכם. יש להבטיח שמבחינה פרקטית, אי - עמידה של הלקוח בתנאי התשלום לא תגרום לנו נזק גדול.

איך לבנות את ההסכם בצורה שתצמצם סיכונים?

הדרך האידיאלית ביותר להתמודד עם לקוחות שמפרים הסכמים, לדברי אליעד, היא פשוט לקבל מהם את התשלום מראש. במצב כזה, אין שום משמעות לכך שהלקוח מפר את ההסכם, כי התשלום כבר נמצא אצלנו. אבל לא תמיד ניתן לקבל תשלום מראש, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות גדולים או לקוחות עסקיים.

במצבים בהם אי אפשר לקבל את התשלום מראש, צריך לבנות את העסקה כך שהתשלומים יבוצעו בשלבים קטנים וברורים לאורך התהליך. במקום לספק סחורה או שירות בשווי מיליון שקלים ורק אז לבקש תשלום, יש לתת את המוצר או השירות במנות קטנות - לדוגמה, לספק מוצרים בשווי אלף שקלים, לקבל את התשלום, ורק לאחר מכן להמשיך לשלב הבא. בשיטה זו, אם הלקוח לא משלם בזמן או מפר את ההסכם, הסיכון מוגבל לסכום מצומצם ביותר.

איך להימנע מחשיפה גבוהה בעסקאות גדולות?

אליעד נותן דוגמה מאוד מפורטת לעניין זה. במקום לתת ללקוח סחורה בשווי מיליון שקלים ואחר כך לנסות לגבות ממנו את הכסף, אפשר לתת ללקוח סחורה בשווי נמוך כמו 10,000 או אפילו 1,000 שקלים. התשלום עבור הסחורה הזו יהיה התנאי להמשך קבלת הסחורה. כך, גם במקרה הגרוע ביותר שבו הלקוח לא ישלם, הנזק יהיה קטן משמעותית ולא יגיע למיליונים. הגישה הזו מתאימה מאוד למצבים שבהם אנו חושדים מראש באמינות הלקוח.

מדוע חשוב להימנע ממתן אשראי גבוה מדי ללקוחות בעייתיים?

הסיבה היא פשוטה: לקוחות שלא עומדים בהסכמים לא יתרגשו מכך שכתוב בחוזה שהם חייבים לשלם תוך 30 או 60 יום. כשיגיע מועד התשלום, הם עלולים להמציא תירוצים כמו "אין לי כסף", "המצב קשה", "אכלו לי, שתו לי", וכדומה. מכיוון שאנחנו לא יכולים לסמוך על כך שמה שכתוב בחוזה יגרום להם לשלם, חובה לבנות מראש תנאי תשלום מצומצמים ופרקטיים, ולספק סחורה רק לאחר שהתקבל תשלום על השלב הקודם.

מהי המסקנה החשובה ביותר לגבי כתיבת חוזה והתנהלות עם לקוחות?

המסקנה המרכזית שאליעד חוזר ומדגיש אותה היא לא לסמוך על ההסכם הכתוב. הסכם הוא כלי חשוב, אך אין לו משמעות אם הצד השני אינו מעוניין לקיים אותו. הפתרון היעיל הוא או לקבל תשלום מראש, או לחלק את העסקה לשלבים שבהם התשלום מתקבל אחרי כל שלב קטן. כך מצמצמים את הנזק והסיכון הכלכלי למינימום האפשרי.

לסיכום, כאשר מתמודדים עם לקוח שמפר הסכמים, האפשרויות הן או להפסיק לעבוד איתו לחלוטין, או לעבוד איתו בזהירות רבה תוך הגבלת החשיפה לסכומים קטנים, על ידי קבלת תשלום מראש או באמצעות חלוקת העסקה לתשלומים קטנים שמקטינים משמעותית את הסיכון.
איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים?

ישנם מצבים שבהם אנו יוצרים הסכם עם לקוח, אך מסיבה כלשהי אנו מוצאים את עצמנו במצב לא נוח - בין אם ההסכם עצמו נוסח באופן שגוי ובין אם הלקוח מפר את ההסכם למרות שהוא נוסח כראוי. נשאלת השאלה: מה עושים כאשר ההסכם כתוב נכון, אך הלקוח בכל זאת מפר אותו?

אפשרות ראשונה: לא לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים

הגישה הראשונה היא פשוטה: אם יש לקוח שמפר הסכמים, אין טעם לעבוד איתו. אם אנחנו משקיעים זמן ואנרגיה בניסוח הסכם ברור ומדויק, אך הלקוח לא עומד בו, למה שנמשיך לעבוד איתו? זו אפשרות הגיונית עבור מי שלא רוצה להסתכן בהפסדים ובעוגמת נפש.

אפשרות שנייה: לעבוד עם הלקוח אך לצמצם חשיפה

אם בכל זאת נבחר לעבוד עם לקוח שיש חשש שיפר את ההסכם, יש צורך לנקוט בגישה זהירה ומושכלת. אם אנו יודעים בוודאות של 100% שהוא לא יעמוד בהסכם ולא ישלם לנו, אין היגיון לעבוד איתו - אלא אם כן יש לנו סיבה מוצדקת לעבוד בחינם. אך אם הסיכון הוא בגדר אפשרות בלבד, יש דרכים לצמצם את החשיפה ולהקטין את הסיכון.

הפתרון: הקטנת החשיפה הכספית

הדרך להתמודד עם לקוח כזה היא לבנות את ההסכם כך שהוא לא ישאיר אותנו חשופים לסיכון כלכלי גבוה. בעולם האידיאלי, הלקוח היה משלם מראש - ואז לא הייתה משמעות להפרת ההסכם מצידו, שכן התשלום כבר התקבל. אך מאחר שזה לא תמיד אפשרי, יש צורך לנקוט באמצעים אחרים.

איך מקטינים חשיפה?
  • במידה והלקוח לא משלם מראש, יש לבנות את ההסכם כך שהתשלומים יתבצעו בשלבים - כלומר, לא לספק את כל השירות או הסחורה בבת אחת.
  • במקום לתת ללקוח סחורה בשווי מיליון שקלים ולחכות שישלם, ניתן לתת לו סחורה בשווי אלף שקלים, ורק לאחר שהוא משלם, לספק לו סחורה נוספת.
  • בכך, אם הוא מפר את ההסכם, הנזק מוגבל לסכום קטן יחסית ולא למיליונים.
  • במידה ומדובר על שירותים, ניתן לקבוע אבני דרך לתשלום - לדוגמה, תשלום ראשוני לפני תחילת העבודה, תשלום נוסף באמצע ותשלום סופי בסיום.
  • חשוב להימנע מהמצב שבו הלקוח מקבל את כל התמורה לפני ששילם עליה, מה שעלול להפוך את גביית החוב לאתגר משמעותי.
לא לסמוך על ההסכם בלבד

בסופו של דבר, הסכם הוא רק מסמך. אם הלקוח מחליט שלא לקיים את התחייבויותיו, אין משמעות למה שכתוב בו - אלא אם כן נלך לבית משפט, דבר שעלול להיות יקר, מסובך ולגזול זמן רב. לכן, הפתרון החכם הוא לצמצם מראש את התלות בהסכם ולדאוג לכך שהתשלום יתבצע בשלבים ובאופן שלא ישאיר אותנו חשופים.

מסקנה

אם יש לקוח שמפר הסכמים, יש שתי אפשרויות: לא לעבוד איתו כלל או לעבוד איתו בזהירות תוך צמצום החשיפה הכספית. אין טעם לסמוך על הסכמים בלבד, אלא יש לבנות מנגנון שבו כל שלב מותנה בתשלום, כך שלא נהיה בסיכון גבוה להפסד.

למידע נוסף על הסכמים, כתיבת חוזים והתמודדות עם הפרות חוזה, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע נוסף בנושא.

בהצלחה!
איך לעבוד עם לקוח בעייתי? איך לעבוד עם לקוח שמפר חוזה? איך לעבוד עם לקוח שעושה צרות? איך לעבוד עם חברות גדולות? תנאי תשלום, קביעת תנאי התשלום, לוחות זמנים של התשלום, בעיות עם לקוחות, לקוח שלא רוצה לשלם, לקוח שלא תמיד משלם, לקוח שעושה בעיות עם התשלום, לקוח שלא עומד בהסכמים, עמידה בהסכמים, לקוח שמפר הסכמים
לנסות תמורה רעיונות לעבוד עם חברים הלקוח מחליט מוצרים יקרים להקטין את הסיכון הפרת הסכמים על ידי לקוחות שדים חשיבה המצאתית למכור מוצר יקר ללקוח איך לכתוב איך לכתוב הסכם איך לכתוב חוזה איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים בעיה בעיות הסכם הסכמים הפרת הסכם הפרת הסכמים הפרת הסכמים על ידי לקוחות הפרת חוזה הפרת חוזה על ידי לקוח חוזה חוזים לא לסמוך על הסכמים לא עומד בהסכמים לכתוב לכתוב הסכם לכתוב חוזה לסמוך לעבוד לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים לעבוד עם לקוחות בעיתיים לקוח לקוח שלא עומד בהסכמים לקוח שמפר הסכמים לקוח שעושה בעיות לקוחות לקוחות בעיתיים
פתרונות / בעיות - למה למרות שנדמה לך שאין פתרון, אכן יש פתרון?
...יסוד שגויה יכולה להיות, גם מההיבט שבו האדם חושב בטעות, שכדי שיהיה לו טוב, המציאות צריכה להיות דווקא בצורה כלשהי. גם זו הנחת יסוד שגויה. כאשר האדם חוקר את כל הנחות היסוד שלו, על ידי זה הפתרון צץ מעצמו. וכאשר האדם מאמת את כל הנחות היסוד שלו בשלמות אמיתית, אז הוא מגלה שהבעיה בכלל לא קיימת. הוא אינו מוצא את הפתרון, הוא פשוט מבין שאין בכלל בעיה. כאשר האדם מבין את המציאות כפי שהיא באמת, דהיינו, האדם מבין את הלוגיקה שלפיה עובדת המציאות כולה. באותו הרגע...
בעיות - מהי מהותה של בעיה? איך להתמודד עם כל בעיה? איך לפתור בעיות?
...הראשון שיוצר את כל הרצונות בעיות בקשות השתוקקות שלו. כדי לפתור את כל הבעיות כולן, על האדם להגיע אל השורש שלהן, שהוא שורש הרצון האישי של האדם. על האדם לשאול את עצמו תמיד, מהו הרצון הפנימי שבו שיוצר את הרצונות שלו. על האדם לחפש את הסיבה שבגללה הוא רוצה את רצונותיו. על האדם לחפש את הסיבה של הסיבה של רצונותיו. על האדם להגיע אל הרצון הראשון שלו, שהוא השורש של הבעיות שלו. כאשר האדם מגיע אל השורש הראשון ומבין אותו, אז הבעיות כולן הופכות לדברים טובים ולהנאה...
בעיות. איך לטפל בהמון בעיות בבת אחת? מהו שורש הבעיות?
...כל דבר מבוסס על דבר אחר, שגם הוא מבוסס על דבר אחר וכן הלאה. גם לבעיות יש שורש. לכל בעיה יש את השורש שלה. לפעמים נדמה כאילו הבעיות אינן קשורות אחת לשנייה. לפעמים נדמה כאילו הספקות שאלות שיש לאדם בחיים, אינן קשורות אחת לשנייה. אך מצד האמת, לכל הבעיות שאלות ספקות רע מריבות כעס חששות פחדים וכולי, לכל הדברים כולם בסופו של דבר, יש את אותו השורש. כל הדברים כולם, השורש שלהם הוא המציאות עצמה. המציאות עצמה היא זו שמחייה ומהווה ומקיימת את כל הדברים כולם. השורש...
בעיות / התמודדות עם בעיות - איך להתמודד עם כל בעיה בצורה שיטתית?
...האדם שואל שאלות על הבעיה, על ידי זה הוא מפרק אותה לגורמים. כאשר הבעיה מתפרקת לגורמים, הגורמים השוליים נעלמים והאדם יכול להתמקד בשורש המהותי של הבעיה. לפרק בעיה לגורמים = למפות את הבעיה, לחלק אותה לחלקים ולהגיע לשורש שלה. ככל שהאדם קרוב יותר לשורש של הבעיה, כך הוא קרוב יותר אל הפתרון. כאשר הגעת לשורש של הבעיה, נסה לפרק גם אותו לגורמים. אל תראה אותו כדבר אחד בעייתי. נסה להבין היכן נמצאת ההתנגשות שיוצרת את הבעיה. בעיה צרה = התנגשות = שני גורמים = חוסר...
פיתרון / בעיות - איך למצוא פתרון לבעיות גם כאשר נראה שאין פתרון?
...את הסלע, אז למרות שכלפי חוץ הוא מנסה לפורר סלע, הרי שמצד האמת הוא מנסה לפורר את שילוב החומרים שמהם מורכב הסלע. וזא, שהפתרון לפירור הסלע, חייב להתאים למבנה החומרים שמהם עשוי הסלע. והדבר נכון גם ברמה הרעיונית. כל שאלה שיש לאדם בכל נושא, מבוססת על מידע כלשהו שיוצר את השאלה. כאשר יש לאדם מידע כלשהו לא ברור, על ידי זה נוצרת שאלה. וכאשר יש לאדם שאלה, עליו לנסות להסתכל על השורש שעליו מבוססת השאלה, ולנסות להבין טוב יותר את המידע שעליו מבוססת השאלה. כי לפעמים...
בעיות נפשיות / לחץ / מתח נפשי - ממה נובעים לחץ ומתח נפשי? איך להתמודד איתם?
...האמת. וככל שהאדם מבין טוב יותר את האמת, על ידי זה הוא מבין טוב יותר את המצב והלחץ נעלם. ולפעמים כאשר מנסים להבין את המצב, על ידי זה נוצר עוד יותר לחץ. כי פתאום האדם מרגיש שהוא עוד יותר לא מבין את המציאות. אבל בעקרון, הבנה יוצרת רוגע. וכאשר בסופו של דבר יצליח האדם להבין את המציאות, על ידי זה הוא יירגע. לסיכום: לחץ נובע מחוסר הבנה טובה של הדברים וכל שכן הבנה שגויה. על האדם לנסות להסתכל על הדברים כפי מה שהם באמת בפרופורציות הנכונות, ועל ידי זה להירגע...
בעיות - איך להתמודד עם המון בעיות בצורה יעילה? מהי הדרך הנכונה לטיפול בבעיות?
...בלבד. כי מצד אחד אפשרי שבאמת יש כאן קשר בין הבעיות, כי הרי בבעיות השונות יש תהליכים דומים. אך מצד שני יתכן שאין קשר בין הבעיות, ורק במקרה הבעיות דומות. ואיך אפשר לדעת האם הבעיות קשורות אחת לשנייה או לא? תשובה: על ידי הבדיקה הפשוטה הבאה. נניח שיש לך 2 בעיות, וברצונך לדעת האם הן קשורות אחת לשנייה. איך בודקים את זה? תשובה: פשוט תשאל את עצמך את השאלה הבאה: אם תצליח לפתור בעיה אחת, והיא לא תהיה קיימת יותר. האם עדיין יתכן שהבעיה השנייה תהיה קיימת? אם גילית...
בעיות / פתרונות - איך לא להחליף בעיה אחת בבעיה אחרת? איך לפתור בעיות באמת?
...את כל מה שהרצון שלו אומר לו ואינו יכול לעשות את מה שהרצון שלו לא נותן לו לעשות. האדם הוא העבד של הרצון. האושר אינו תלוי בשום דבר חיצוני, האושר תלוי אך ורק בפנימיות. מעשים לא מביאים אושר. דיבור לא מביא אושר. וגם מחשבות לא מביאות אושר. זא גם חשיבה חיובית בלבד, שינון מנטרות, אמונות טפלות וכיוב שום דבר לא יכול לגרום לאדם להפסיק לפחד מהרע ולהפסיק לרצות את הטוב יותר. הדבר היחיד שמביא אושר זאת ידיעה. ידיעה שונה מ: מחשבה. מחשבה = פעולה של האדם. ידיעה = האדם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לומר לא..., איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לומר לא..., איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול רגשי, מאמן אישי להפרעות קשב, קואצ'ר לילדים בתחום איך לומר לא - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 05_08_2025 השעה 14:11:29 - wesi1