אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
איך להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים באופן קבוע?

כאשר אנחנו עושים עסקים, קיים סיכון תמידי שלקוחות יפרו את ההסכם בינינו. הסכמים עסקיים נועדו להגן עלינו, אך מה עושים כשהלקוח אינו עומד בהם באופן עקבי? לפי אליעד, ישנן שתי דרכים מרכזיות להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים:

האם כדאי להפסיק לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים?

האפשרות הראשונה שאליעד מציג היא הפשוטה ביותר - לא לעבוד עם לקוחות שלא עומדים בהסכמים. לפי גישה זו, אם לקוח מפר הסכם ברור ומדויק, מדוע בכלל להמשיך לעשות איתו עסקים? הרעיון כאן הוא לא לבזבז זמן ואנרגיה על לקוח שאינו אמין ושההתנהגות שלו גורמת לנו נזקים כלכליים וטרחה מיותרת. אם מדובר במצב שבו ידוע בוודאות מוחלטת שהלקוח לא ישלם, אין שום סיבה להמשיך לעבוד איתו, אלא אם כן קיים רצון מפורש לעבוד איתו בחינם מטעמים מסוימים.

איך להמשיך לעבוד עם לקוח בעייתי מבלי להסתכן יותר מדי?

במקרים רבים, לא מדובר בוודאות מוחלטת שהלקוח יפר את ההסכם, אלא רק בסיכון מוגבר לכך שהוא יעשה בעיות וינסה להתחמק מתשלום. במצב כזה, ההמלצה של אליעד היא להמשיך לעבוד איתו, אבל לעשות זאת בצורה שמקטינה את החשיפה הכלכלית שלנו מולו למינימום האפשרי. הרעיון המרכזי כאן הוא לא להסתמך על ההסכם בלבד, משום שמי שלא מתכוון לקיים הסכמים ממילא לא יתרשם ממסמך כתוב.

מדוע לא כדאי לסמוך רק על ההסכם עצמו?

אליעד מדגיש שהסכם הוא בסופו של דבר רק נייר. אם הלקוח לא רוצה לעמוד בהסכם, לא באמת משנה מה בדיוק כתוב שם, כי כדי לאכוף את ההסכם ניאלץ בדרך כלל להגיע לבית המשפט - דבר שעלול להיות יקר, ארוך ומסובך. לכן, המסקנה החשובה היא לבנות מראש את מערכת היחסים כך שלא תהיה תלויה רק בהסכם. יש להבטיח שמבחינה פרקטית, אי - עמידה של הלקוח בתנאי התשלום לא תגרום לנו נזק גדול.

איך לבנות את ההסכם בצורה שתצמצם סיכונים?

הדרך האידיאלית ביותר להתמודד עם לקוחות שמפרים הסכמים, לדברי אליעד, היא פשוט לקבל מהם את התשלום מראש. במצב כזה, אין שום משמעות לכך שהלקוח מפר את ההסכם, כי התשלום כבר נמצא אצלנו. אבל לא תמיד ניתן לקבל תשלום מראש, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות גדולים או לקוחות עסקיים.

במצבים בהם אי אפשר לקבל את התשלום מראש, צריך לבנות את העסקה כך שהתשלומים יבוצעו בשלבים קטנים וברורים לאורך התהליך. במקום לספק סחורה או שירות בשווי מיליון שקלים ורק אז לבקש תשלום, יש לתת את המוצר או השירות במנות קטנות - לדוגמה, לספק מוצרים בשווי אלף שקלים, לקבל את התשלום, ורק לאחר מכן להמשיך לשלב הבא. בשיטה זו, אם הלקוח לא משלם בזמן או מפר את ההסכם, הסיכון מוגבל לסכום מצומצם ביותר.

איך להימנע מחשיפה גבוהה בעסקאות גדולות?

אליעד נותן דוגמה מאוד מפורטת לעניין זה. במקום לתת ללקוח סחורה בשווי מיליון שקלים ואחר כך לנסות לגבות ממנו את הכסף, אפשר לתת ללקוח סחורה בשווי נמוך כמו 10,000 או אפילו 1,000 שקלים. התשלום עבור הסחורה הזו יהיה התנאי להמשך קבלת הסחורה. כך, גם במקרה הגרוע ביותר שבו הלקוח לא ישלם, הנזק יהיה קטן משמעותית ולא יגיע למיליונים. הגישה הזו מתאימה מאוד למצבים שבהם אנו חושדים מראש באמינות הלקוח.

מדוע חשוב להימנע ממתן אשראי גבוה מדי ללקוחות בעייתיים?

הסיבה היא פשוטה: לקוחות שלא עומדים בהסכמים לא יתרגשו מכך שכתוב בחוזה שהם חייבים לשלם תוך 30 או 60 יום. כשיגיע מועד התשלום, הם עלולים להמציא תירוצים כמו "אין לי כסף", "המצב קשה", "אכלו לי, שתו לי", וכדומה. מכיוון שאנחנו לא יכולים לסמוך על כך שמה שכתוב בחוזה יגרום להם לשלם, חובה לבנות מראש תנאי תשלום מצומצמים ופרקטיים, ולספק סחורה רק לאחר שהתקבל תשלום על השלב הקודם.

מהי המסקנה החשובה ביותר לגבי כתיבת חוזה והתנהלות עם לקוחות?

המסקנה המרכזית שאליעד חוזר ומדגיש אותה היא לא לסמוך על ההסכם הכתוב. הסכם הוא כלי חשוב, אך אין לו משמעות אם הצד השני אינו מעוניין לקיים אותו. הפתרון היעיל הוא או לקבל תשלום מראש, או לחלק את העסקה לשלבים שבהם התשלום מתקבל אחרי כל שלב קטן. כך מצמצמים את הנזק והסיכון הכלכלי למינימום האפשרי.

לסיכום, כאשר מתמודדים עם לקוח שמפר הסכמים, האפשרויות הן או להפסיק לעבוד איתו לחלוטין, או לעבוד איתו בזהירות רבה תוך הגבלת החשיפה לסכומים קטנים, על ידי קבלת תשלום מראש או באמצעות חלוקת העסקה לתשלומים קטנים שמקטינים משמעותית את הסיכון.
איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים?

ישנם מצבים שבהם אנו יוצרים הסכם עם לקוח, אך מסיבה כלשהי אנו מוצאים את עצמנו במצב לא נוח - בין אם ההסכם עצמו נוסח באופן שגוי ובין אם הלקוח מפר את ההסכם למרות שהוא נוסח כראוי. נשאלת השאלה: מה עושים כאשר ההסכם כתוב נכון, אך הלקוח בכל זאת מפר אותו?

אפשרות ראשונה: לא לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים

הגישה הראשונה היא פשוטה: אם יש לקוח שמפר הסכמים, אין טעם לעבוד איתו. אם אנחנו משקיעים זמן ואנרגיה בניסוח הסכם ברור ומדויק, אך הלקוח לא עומד בו, למה שנמשיך לעבוד איתו? זו אפשרות הגיונית עבור מי שלא רוצה להסתכן בהפסדים ובעוגמת נפש.

אפשרות שנייה: לעבוד עם הלקוח אך לצמצם חשיפה

אם בכל זאת נבחר לעבוד עם לקוח שיש חשש שיפר את ההסכם, יש צורך לנקוט בגישה זהירה ומושכלת. אם אנו יודעים בוודאות של 100% שהוא לא יעמוד בהסכם ולא ישלם לנו, אין היגיון לעבוד איתו - אלא אם כן יש לנו סיבה מוצדקת לעבוד בחינם. אך אם הסיכון הוא בגדר אפשרות בלבד, יש דרכים לצמצם את החשיפה ולהקטין את הסיכון.

הפתרון: הקטנת החשיפה הכספית

הדרך להתמודד עם לקוח כזה היא לבנות את ההסכם כך שהוא לא ישאיר אותנו חשופים לסיכון כלכלי גבוה. בעולם האידיאלי, הלקוח היה משלם מראש - ואז לא הייתה משמעות להפרת ההסכם מצידו, שכן התשלום כבר התקבל. אך מאחר שזה לא תמיד אפשרי, יש צורך לנקוט באמצעים אחרים.

איך מקטינים חשיפה?
  • במידה והלקוח לא משלם מראש, יש לבנות את ההסכם כך שהתשלומים יתבצעו בשלבים - כלומר, לא לספק את כל השירות או הסחורה בבת אחת.
  • במקום לתת ללקוח סחורה בשווי מיליון שקלים ולחכות שישלם, ניתן לתת לו סחורה בשווי אלף שקלים, ורק לאחר שהוא משלם, לספק לו סחורה נוספת.
  • בכך, אם הוא מפר את ההסכם, הנזק מוגבל לסכום קטן יחסית ולא למיליונים.
  • במידה ומדובר על שירותים, ניתן לקבוע אבני דרך לתשלום - לדוגמה, תשלום ראשוני לפני תחילת העבודה, תשלום נוסף באמצע ותשלום סופי בסיום.
  • חשוב להימנע מהמצב שבו הלקוח מקבל את כל התמורה לפני ששילם עליה, מה שעלול להפוך את גביית החוב לאתגר משמעותי.
לא לסמוך על ההסכם בלבד

בסופו של דבר, הסכם הוא רק מסמך. אם הלקוח מחליט שלא לקיים את התחייבויותיו, אין משמעות למה שכתוב בו - אלא אם כן נלך לבית משפט, דבר שעלול להיות יקר, מסובך ולגזול זמן רב. לכן, הפתרון החכם הוא לצמצם מראש את התלות בהסכם ולדאוג לכך שהתשלום יתבצע בשלבים ובאופן שלא ישאיר אותנו חשופים.

מסקנה

אם יש לקוח שמפר הסכמים, יש שתי אפשרויות: לא לעבוד איתו כלל או לעבוד איתו בזהירות תוך צמצום החשיפה הכספית. אין טעם לסמוך על הסכמים בלבד, אלא יש לבנות מנגנון שבו כל שלב מותנה בתשלום, כך שלא נהיה בסיכון גבוה להפסד.

למידע נוסף על הסכמים, כתיבת חוזים והתמודדות עם הפרות חוזה, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע נוסף בנושא.

בהצלחה!
איך לעבוד עם לקוח בעייתי? איך לעבוד עם לקוח שמפר חוזה? איך לעבוד עם לקוח שעושה צרות? איך לעבוד עם חברות גדולות? תנאי תשלום, קביעת תנאי התשלום, לוחות זמנים של התשלום, בעיות עם לקוחות, לקוח שלא רוצה לשלם, לקוח שלא תמיד משלם, לקוח שעושה בעיות עם התשלום, לקוח שלא עומד בהסכמים, עמידה בהסכמים, לקוח שמפר הסכמים
איך להפסיק לעבוד הפרת הסכמים על ידי לקוחות חושש לתרץ תורת הצמצום מה זה eip יעילות למה הלקוח לא רוצה מחיר יקר למה המוצר כל כך יקר לבזבז את הזמן איך לכתוב איך לכתוב הסכם איך לכתוב חוזה איפה לעבוד במה לעבוד האם לסמוך הסכם הסכמים הפרת הסכם הפרת הסכמים הפרת הסכמים על ידי לקוחות הפרת חוזה הפרת חוזה על ידי לקוח חוזה חוזים לא לסמוך על הסכמים לא עומד בהסכמים להפר הסכם להפר חוזה לכתוב לכתוב הסכם לכתוב חוזה לסמוך לעבוד לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים לעבוד עם לקוחות בעיתיים לקוח לקוח שלא עומד בהסכמים לקוח שמפר הסכמים לקוח שעושה בעיות לקוחות לקוחות בעיתיים על מי לסמוך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים?, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים?, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להשפיע על הבן שלי? תחושת קיום עצמי להבין למה אני מרגיש רע כישלונות מה חייב להיות קיים? התמודדות עם חובות לא לפחד ממה נובעת פרנויה? ביטחון עצמי באלוהים איך נוצרת אמונה עצמית? לגרום לבחורה לאהוב אותך איך עובדת אהבה? אושר בכל מחיר עצוב בגידה רגשית גרועה יותר מבגידה פיזית אסקסואלי להחליט החלטות החלטה לטווח רחוק להתמודד עם אלימות התמודדות עם בעיות בזוגיות הצלחה יוצרת חרדה להצליח בראיון עבודה איפה כדאי ללמוד nlp? טירגוט שיווקי חוסר רצון להביא ילדים ילד שרוצה רק לקבל הארה רוחנית סיבתית מסרים בתת מודע מחלקה פסיכיאטרית האם אפשרית החלמה מלאה מסכיזופרניה? להחזרת האקס להתגבר על אקס זווית של 135 מעלות כושר בבית להרגיש כמו אלוהים אליעד כהן הוא אלוהים הארה רוחנית כמה הגיעו להארה רוחנית? טוב להיות אלוהים להיות אלוהים ולגלות שאני השטן עושר כספי לא משנה כמה כסף יהיה לך ייעוד ומטרת החיים להבין את משמעות החיים להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל מצב רוח חיובי אין לי בחירה פרדוקס הבחירה חופשית יש מאין או יש מיש למה אלוהים ברא רע? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקשב וריכוז, קואצ'ר, מאמן אישי רוחני בנושא איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 21_10_2025 השעה 04:42:44 - wesi1