אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להתמודד עם התנגדויות? ✔מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר / שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בד"כ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בד"כ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה של המחיר, היא אחת ההתנגדויות המרכזיות אם לא המרכזית ביותר כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה.

אז הפעם ניתן עוד נקודת מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי.

אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר?

ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר כלשהו במחיר כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות.

השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיו"ב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר.

לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיו"ב.

ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול?

אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח שלי יש אפשרויות יותר טובות מבחינת המחיר? האם אני חושב שהמוצר מתאים ללקוח בתור המוצר האידיאלי עבורו? האם אני חושב שללקוח כדאי לרכוש את המוצר הזה בזמן הזה במחיר הזה? האם אני חושב שללקוח שלי שווה להשקיע את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי.

אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני חושב שהמחיר באמת שווה את הכסף? האם אני חושב שהמוצר באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח.

וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי.

וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? האם באמת ניתן להעריך מה השווי האמיתי של המוצר? או שבעצם בסוף הכל עניין של היצע וביקוש. וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך האמיתי של המוצר?

והנושא הזה של השווי האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך האמיתי של המוצר.

אבל האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? מה באמת השווי האמיתי של המוצר?

והתשובה לכך היא, שכן, יש ערך אמיתי ושווי אמיתי למוצר. והשווי של מוצר, הוא העלות הגולמית והעלות התפעולית של המוצר, ביחס לממוצע של העלויות האלו בשוק + רווח ממוצע שמקובל להרוויח בממוצע בשוק, כגון לדוגמה 20%.

ניקח לדוגמה רכב. נניח שעלות הייצור של הרכב היא 100K ונניח שעלויות השיווק והתקורות וכולי בממוצע פר רכב, הן עוד 10K, דהיינו, העלות של הרכב עבור היבואן, היא 110K. נוסיף על זה רווח של נניח 20%, קיבלנו 123K. והרי שזה השווי האמיתי והערך האמיתי של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי.

ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן תועלות בדיוק, ובמידה והוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלנו, כמה יעלה ללקוח שלנו / כמה עולה בממוצע להשיג את אותן התועלות? התשובה היא, שהעלות להשיג את אותן התועלות, תהיה עלות הייצור + עלות תפעולית - לכל הפחות.

לדוגמה: נניח שיש בית שעולה לבנות אותו 1M +עלות הקרקע עוד 1M +רווח כללי 20% = 2.4M. אז עלינו לשאול את עצמנו, נניח שלקוח ממוצע / הלקוח הנוכחי שלנו, ירצה בעצמו לבנות לעצמו את אותו הבית. כמה זה יעלה ללקוח? אז התשובה תהיה, שללקוח ממוצע בד"כ זה יעלה יותר. כי הוא יצטרך לרכוש את הקרקע + את שירותי הבניה, באותו המחיר. אבל בפועל כנראה שללקוח זה יעלה יותר, כי כנראה שהוא יצטרך לרכוש שירותי ניהול של כל התהליך כולו, בעלות של לפחות אותם 20% שאנחנו רוצים לקחת מהלקוח.

וזה בעצם אומר, שאם הבית הנ"ל נמכור אותו ללקוח נניח ב 2.4, הרי שהמחיר הגון ביותר עבור הלקוח, שאכן רוצה בית בדיוק כמו הבית שלנו. כי בעצם זאת העלות האמיתית בשוק, של המוצר שלנו, עבור הלקוח, שהיה רוצה להשיג את אותו הבית גם באופן עצמאי.

ואחדד, יש כאן את נקודת המבט של כמה יעלה ללקוח ממוצע, ליצור לעצמו את המוצר שלנו, לבין כמה יעלה ללקוח ספציפי ליצור לעצמו את המוצר שלנו. שיתכן, שעבור לקוח ספציפי, אכן המוצר שלנו יהיה יקר, בגלל שהוא איש מקצוע ואולי עבורו באופן אישי, הוא יכול ליצור לעצמו את המוצר בהרבה יותר זול, מאשר המחיר שאנחנו מציעים לו לרכוש את הבית.

לדוגמה, יכול להיות שעלות הבית עבורנו היא 2M ונמכור אותה ללקוח אפילו בהפסד במחיר של 1.8M אבל אולי הלקוח הספציפי הזה יכול להשיג לעצמו את אותו הבית בדיוק בעלות של 1.6M. ולכן אכן ללקוח כזה, אולי לא יהיה כדאי לרכוש מאיתנו את הבית? אלא לרכוש את הבית באופן עצמאי.

אבל בכל מקרה, מה שהסברתי לעיל מדבר על הלקוח הממוצע? שבדרך כלל העלות שלו להשיג את המוצר שלנו, תהיה יותר יקרה מעלות הייצור והתפעול שלנו. ושוב, כל מקרה לגופו. כגון לקוח שמעדיף לייבא לעצמו באופן עצמי מוצר מחול בלי כל העלויות של המיסים / שיווק / חנויות וכולי, ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו, שלנו יש עוד המון עלויות תפעול וכולי.

אז נקודה אחת שצריכים לחדד כנ"ל, היא האפשרות האלטרנטיבית של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את התועלות של המוצר שלנו? ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את המוצר.

כמו כן צריכים להתבונן גם על השאלה...
התנגדות מכירה מסוג מחיר להוריד מחיר למכור שירות מה שהלקוח חושב כמה מוצרים כסף הוא לא באמת באמת צריך לקוחות המוצר מתאים ללקוח להביא אובייקטיבי אובייקטיביות איך להתמודד איך להתמודד עם התנגדויות איך להתמודד עם התנגדות איך להתמודד עם התנגדות יקר לי איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך למכור שירות איך למכור שירות יקר איך לתמחר איך לתמחר בצורה נכונה איך לתמחר מוצר אמת בצורה נכונה האם המוצר יקר האם התמחור נכון האם כדאי לייצר את המוצר האם להוריד מחיר האם להעלות מחיר הורדת מחירים הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המוצר שלך המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה ללקוח העלאת מחירים הערך האובייקטיבי של מוצר הערך האמיתי של המוצר השווי האמיתי של המוצר התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדות התמחור נכון התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות לקוח מחיר התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירה מחיר התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות רכישה התנגדות רכישה מחיר התנגדות של לקוח זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח כדאי לייצר את המוצר כדאיות כדאיות ייצור מוצר כמה כמה המוצר באמת שווה כמה מוצרים להוריד להוריד את המחיר להוריד מחיר להוריד מחירים להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להעלות מחירים להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדות להתמודד עם התנגדות יקר לי לייצר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים למכור שירות למכור שירות יקר לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לתמחר לתמחר בצורה נכונה לתמחר מוצר לתת הנחה מה המוצר שלך מה הערך האמיתי של המוצר מה השווי האמיתי של המוצר מהו הערך האובייקטיבי של מוצר מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר מוצר מחיר של מוצר מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר ערך אובייקטיבי ערך אובייקטיבי של מוצר קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר שירות תמחור תמחור מוצר תמחור מוצר יקר תמחור מוצרים תמחור נכון תמחור שירות תמחור שירות יקר תמחור שירותים
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
... בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, לעיתים קרובות ... נוכל לבדוק אם ההתנגדות מבוססת על אמת, ואז למצוא את הפתרון המדויק ביותר למצב. איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר יקר? איך להבין אנשים טוב יותר? ניתוח סיבתיות - איך להבין את שורש ההתנגדויות? איך להתמודד עם התנגדויות מכירה? כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, פעמים רבות ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד ... לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג ... איתנו מצמצמת אותו רגשית או מאיימת על עולמו הפנימי. איך להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה? נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע ... החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג ...
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
... הלקוח מרגיש שהפעולה או המוצר הם טובים יותר מהאפשרויות האחרות, הוא יבחר בהם, גם אם ישנם חסרונות מסוימים. איך להתמודד עם התנגדויות של הלקוח? כאשר יש התנגדויות מצד הלקוח, אין צורך להילחם בהן על ידי הסתרת ... ניתן לשכנע את הלקוח לבצע רכישה או להסכים לרעיון בצורה טבעית ומשכנעת. איך לשכנע אנשים לקנות מוצר? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך למכור מוצר שיש לו חסרונות? איך להציג יתרונות יחסיים במכירה? ... שהפעולה הזו טובה יותר מרעה, גם אם בפער קטן של 1%. במילים אחרות, השכנוע לא חייב להיות מוחלט, אלא יחסי. איך להתמודד עם התנגדויות של הלקוח? כאשר מנסים לשכנע מישהו לרכוש מוצר או להסכים לרעיון מסוים, אין צורך ... ניתן לשכנע אנשים לפעול ולבצע רכישה או קבלת החלטה בצורה טבעית ומשכנעת. איך לשכנע אנשים לקנות מוצר? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך למכור מוצר שיש לו חסרונות? איך להציג יתרונות יחסיים במכירה? ...
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
... למכור, שזה כולל תמריצים כמו בונוסים ותגמולים שונים. הגורם השני הוא הידע הנדרש כדי למכור, כלומר, לדעת איך להציג מוצר, איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות וכיצד לבצע תהליך ... מכירות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוחות בצורה יעילה? למה חשוב להשקיע בהכשרת עובדים? האם מוטיבציה לבדה מספיקה להצלחה? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך לתמרץ את אנשי ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... אלא למכור פתרון, תועלת או תחושה חיובית שהמוצר מספק. - קודם כל לשכנע את עצמך בערך המוצר, ורק אחר כך לנסות לשכנע את הלקוח. איך למכור מוצר ללקוח? איך ליצור ערך במכירות? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר יותר? האם לשקר ללקוח במכירה? ש: אוקי, איך אני ...
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
מוטיבציה לאנשי מכירות, לעשות את הבלתי אפשרי, הדרכת אנשי מכירות, התיקון הכללי, אושר למכור, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות, שיחות מכירה, התנגדויות של לקוח, מוטיבציה למכור, הצבת מטרות ויעדים
... מציין שכדי להצליח במכירות ובחיים בכלל, חשוב להתמקד ביכולת להתמודד עם משימות קשות במיוחד. אדם שמתרגל להתמודד עם פעולות שנתפסות כבלתי אפשריות מגלה עם הזמן שהוא יכול להגיע להישגים שהוא אפילו לא העז לדמיין בתחילה. איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? איך להצליח בשיחות יוצאות? מהו התיקון הכללי? איך להגביר מוטיבציה לאנשי מכירות? מדוע אנשים חוששים משיחות ...
איך ללמוד לשכנע? להיות מסוגל לשכנע, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, בחירה חופשית מלאה, לשלוט במציאות, לפתח יכולת שכנוע, לדעת איך לשכנע, ללמוד איך לשכנע, כושר שכנוע
איך ללמוד לשכנע? להיות מסוגל לשכנע, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, בחירה חופשית מלאה, לשלוט במציאות, לפתח יכולת שכנוע, לדעת איך לשכנע, ללמוד איך לשכנע, כושר שכנוע
... בין לשנות את המציאות לבין לקבלה. לראות כל מצב מגביל כהזדמנות למצוא את השלמות הפנימית שלך. איך לפתח יכולת שכנוע? מהי בחירה חופשית מלאה? איך להתמודד עם התנגדויות בשכנוע? כיצד לשלוט במציאות? איך לקבל את המציאות כפי שהיא? איך לפתח שכל וגמישות מחשבתית? עכשיו הנושא הוא כזה, ברגע שיש בן אדם שיש מישהו שלא מסכים איתו ...
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
... רק ניסיון שלו להימנע מקונפליקט, ולא בהכרח כי הוא באמת לא מתנגד. לפעמים אנשים יגידו לנו שזה בסדר רק כדי לא להרגיש אי נוחות של קונפליקט, אך בפועל עדיין תהיה בעיה מתחת לפני השטח. איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך ליצור אווירה נעימה בשיחה? איך להימנע מקונפליקטים במערכות יחסים? איך לשכנע לקוח בצורה אפקטיבית? איך ליצור תחושת אמון ...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... אסטרטגית אליהן ושימוש מושכל בטכניקות השונות בהתאם לסיטואציה, הם המפתח להצלחת תהליך השכנוע והניהול האפקטיבי של התנגדויות. איך להתמודד עם התנגדויות? טיפול בהתנגדויות במכירות שיטות שכנוע מתקדמות מה זה להקדים ...
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
... היותר מהותיים שאותם האדם לא בודק כלל. אליעד ממליץ לאדם להיות מודע לכך שכאשר מישהו - כולל הוא עצמו - מעודד לשאול שאלות, עליו לבדוק היטב איזה שאלות הוא אינו מעודד לשאול, כיוון שההסתרה נמצאת בדיוק בשאלות האלה. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? מה זה גילוי נאות במכירה? איך להשתמש בכנות בשיטות מכירה? איך לזהות מניפולציות בשכנוע? מהן שאלות אסורות בדת? איך המוח ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם התנגדויות?, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם התנגדויות?, איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, מטפל רב תחומי, אימון אישי לקריירה בנושא איך להתמודד עם התנגדויות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4336 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 09:40:04 - wesi1