אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להיכנס לדמות? ✔שחקן בתיאטרון, איך להיכנס לדמות? פיתוח יכולות משחק, איך להיות שחקן טוב? תכונות של שחקן, אופי של שחקן, להצליח בתור שחקן, מיומנויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
10:10שחקן בתיאטרון, איך להיכנס לדמות? פיתוח יכולות משחק, איך להיות שחקן טוב? תכונות של שחקן, אופי של שחקן, להצליח בתור שחקן, מיומנויות משחק, הרגשה שחקנית, איך לשחק דמות? איך להתחבר לדמות? אימון לשחקנים
איך אפשר להיות שחקן טוב ואמיתי בתיאטרון?

אליעד כהן מסביר איך אפשר להיות שחקן טוב באמת, ומדגיש כי כדי להיכנס לדמות בצורה מוצלחת, השחקן חייב להיות מסוגל להבין לעומק את הדמות אותה הוא מגלם, ולא רק לחקות התנהגויות חיצוניות. היכולת להיכנס לדמות מתחלקת לכמה מיומנויות מרכזיות:
  • להכיר את הדמות לעומקה: להבין כיצד היא מתנהגת באופן חיצוני, איך היא מדברת ומתנועעת. מעבר לכך, יש להבין כיצד היא חושבת ומה מניע אותה, כלומר, מהם המניעים הפנימיים והאמונות שלה, איזה מחויבויות יש לה, ומה היא באמת מרגישה מבפנים.
  • לחשוב כמו הדמות: אם שחקן מסוגל לחשוב ולהרגיש בדיוק כמו הדמות, הוא יצליח לגלם אותה באופן אמיתי ומשכנע יותר. כאשר השחקן לא רק מחקה התנהגות, אלא גם מזדהה לחלוטין עם נקודת המבט של הדמות, המשחק שלו הופך להיות אמין ומשכנע במיוחד.
  • להזדהות עם הדמות מבפנים: אליעד מסביר כי כדי שהמשחק יהיה אותנטי, השחקן חייב למצוא בתוך עצמו את האלמנטים של הדמות שהוא מגלם, ולהזדהות עמוקות איתם. אם הדמות עצובה, השחקן צריך לחוות בעצמו את התחושה הזאת, ואם הדמות שמחה, השחקן צריך באמת לשמוח בזמן שהוא משחק. הזדהות פנימית זו יוצרת אותנטיות ואמינות על הבמה.
  • יכולת לצאת מעצמך: חלק מרכזי מהיכולת לשחק דמות אחרת תלוי ביכולת של השחקן לשחרר את הזהות שלו עצמו. אם השחקן תקוע בדימוי העצמי שלו, הוא יתקשה מאוד לגלם דמויות שונות באופן משכנע. לדוגמה, אם אדם משחק תפקיד של מוכר במכולת אך מתקשה להאמין שהוא באמת המוכר, אז המשחק שלו לא יהיה אותנטי. כדי להיות שחקן טוב, השחקן צריך להיות מסוגל לשחרר את עצמו לחלוטין מהזהות שלו ולשחק את הדמות כאילו היא הזהות האמיתית שלו.
  • להיות איש אמת עמוק במיוחד: אליעד מסביר באופן עמוק שדווקא אדם שהוא איש אמת אמיתי יוכל להיות שחקן מצוין. לכאורה שחקן "משקר" כשהוא משחק דמות אחרת, אך אליעד מסביר כי למעשה נדרשת אמת עמוקה אף יותר כדי להאמין באופן מלא במצב המדומיין. לדוגמה, אם שחקן מתבקש לבכות על דמות שמת, אף שהשחקן יודע שהדמות לא מתה באמת, שחקן אמיתי ואיכותי יהיה מסוגל להזדהות לחלוטין עם המציאות המדומיינת הזו, ולחוות את הרגש האמיתי של האובדן והכאב.
מהו סוד האותנטיות במשחק?

אליעד כהן מדגים כיצד האותנטיות במשחק קשורה קשר הדוק ליכולת של השחקן להזדהות עם מצבים מדומיינים כאילו היו אמת מוחלטת. הוא מתאר מצב בו שחקן נדרש לשחק סצנה של בכי ואבל, ומסביר שככל שהשחקן הוא אדם יותר נאמן לאמת הפנימית שלו, כך הוא יוכל להאמין באופן שלם בסיטואציה הבדיונית וכתוצאה מכך להביע רגש אותנטי ומרגש.

אליעד גם מתייחס לקונספט של "אף אחד" כדוגמה מעולם המשחק, ומביא דוגמה מתוך סיפור בו דמות המשחק אומרת "אני אף אחד". אליעד מסביר שכאשר השחקן באמת מזדהה עם האמירה שהוא "אף אחד", הוא מסוגל להיות כל אחד אחר. ככל שהשחקן יותר מסוגל לוותר על ההזדהות עם העצמי שלו, כך הוא יכול להיכנס באופן מלא יותר לכל דמות. רק כאשר השחקן באמת מסוגל לשחרר כל הזדהות קודמת, הוא יכול לשחק דמות באופן אותנטי באמת.

איך לזהות את כל הדמויות שבתוכך?

אליעד מדגיש כי בכל אדם קיימות דמויות שונות, והיכולת של השחקן לגלות ולהזדהות עם דמויות פנימיות אלו היא מפתח להצלחה במשחק. ככל שהשחקן מודע יותר לכך שבתוכו יש דמויות שונות ומגוונות, הוא יוכל להציג אותן בצורה משכנעת ואותנטית יותר. לשחקן טוב יש היכולת לנוע בין דמויות שונות בקלות, בזכות ההבנה שכל דמות היא חלק מהמציאות הפנימית הרחבה שלו.

מדוע שחקן חייב להיות מסוגל להתנתק מעצמו?

אליעד מסביר שהאתגר הגדול של שחקנים רבים הוא שהם לא מצליחים להתנתק מהדמות האמיתית שלהם. הוא מדגיש כי כדי להיות שחקן טוב באמת, האדם צריך להצליח לשבור את ההרגל להזדהות רק עם הזהות שלו עצמו. לדוגמה, אם שחקן יחשוב "אני לא יכול לשחק מוכר במכולת, כי אני לא מוכר", אזי הוא מוגבל בתוך תבנית הזהות שלו. לכן, הצלחה במשחק דורשת יכולת לפרק את ההזדהויות והמחויבויות שהאדם רגיל אליהן.

לסיכום, איך ניתן לפתח יכולות משחק אמיתיות?

אליעד מסכם כי על מנת לפתח יכולות משחק טובות, השחקן צריך:
  • להכיר היטב את הדמות ולהבין אותה מבפנים ומבחוץ.
  • ללמוד לחשוב ולהרגיש כמו הדמות.
  • להיות אותנטי ולהזדהות באופן מלא עם המציאות המדומיינת.
  • לפתח יכולת לשחרר את עצמו לחלוטין מהזהות הפרטית שלו ולהיות "אף אחד".
  • להיות אדם נאמן לאמת באופן עמוק במיוחד, כך שיוכל להאמין במציאות המדומיינת באופן מלא.
  • לזהות ולגלות בתוכו דמויות שונות ולנוע ביניהן באופן טבעי ומשכנע.
להתאמן לפתח דמות אמונות מיומנויות להביע רגשות אימונים להבין אותה תחושת ערך עצמי תוצאה דימוי עצמי שלילי אופי אופי של שחקן איך להיות שחקן טוב איך להיכנס לדמות איך להתאמן איך להתחבר לדמות איך לשחק דמות אימון אימון לשחקנים אימונים דמות הצלחה הצלחה בתור שחקן הרגשה הרגשה שחקנית התחברות יכולות משחק כמה להתאמן להיות שחקן להיות שחקן טוב להיכנס לדמות להצליח להצליח בתור שחקן להתאמן להתחבר להתחבר לדמות למה להתאמן לפתח לשחק דמות מיומנויות מיומנויות משחק מיומנות משחק משחקים עם מי להתחבר פיתוח פיתוח יכולות פיתוח יכולות משחק רגש רגשות שחקן בתיאטרון שחקן טוב תחושה תחושות תכונות תכונות של שחקן
הצורך להיות בדמות לצורך משחק החיים, הצורך לשחק דמות עבור משחק החיים, לחיות בצורה אותנטית או להיות בדמות, לשחק את משחק החיים בצורה אותנטית, לשחק דמות במשחק החיים, למה האדם מרגיש קונפליקט פנימי כאשר הוא בדמות? כיצד מתבטאת חוויית השיתוק של האדם שלא שלם עם הדמות שלו? האם אפשר בכלל להפסיק להיות בדמות? העמדת פנים / להעמיד פנים במשחק החיים, איך מוצאים את האיזון הנכון בין להיות בדמות לבין להיות עצמך? איך מתמודדים עם פחד מכישלון או חוסר קבלה? אמנות הפיתוי
... הדמות שהוא מרגיש מחויב לה. הוא מתאר קונפליקט פנימי מתמשך בין הרצון שלו להיות אותנטי, לבין המשיכה הבלתי נשלטת להיכנס לדמויות. הוא מרגיש שהדמות שולטת עליו, מה שמוביל אותו לתחושת שיתוק ותקיעות קשה, עד כדי כך שהוא לא יכול לפעול ... דמות טבעית לדמות מוגזמת? אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין דמות טבעית לבין דמות מוגזמת. כאשר אדם מנסה להיכנס לדמות רחוקה מדי ממצבו הפנימי האמיתי, הוא יחווה דיסוננס פנימי ומתח נפשי קשה. לדוגמה, אדם חסר ביטחון שינסה לשחק גבר ... הוא הרגיש שהוא חוזר לעצמו. הקונפליקט הזה יוצר אצלו מאבק מתמיד בין הרצון לאותנטיות לבין הפחד מכך שאם לא ייכנס לדמות, הוא ייכשל חברתית. האם אפשר באמת להפסיק להיות בדמות? אליעד מסביר שהאמת היא שאי אפשר להפסיק לגמרי להיות בדמות, ... בין דמות טבעית לדמות מוגזמת? אליעד מסביר כי יש הבדל מהותי בין דמות טבעית לדמות מוגזמת. אם אדם ינסה להיכנס לדמות שהיא גדולה מדי או רחוקה מדי ממה שהוא באמת מרגיש, הוא יחווה דיסוננס פנימי, חרדה ומתח. למשל, אדם חסר ... לנהל דמות? הדרך הבריאה לנהל דמות לפי אליעד היא: להבין שאתה תמיד בדמות. לבחור את הדמות מתוך מודעות ורצון. להיכנס לדמות בעוצמה מתאימה לסיטואציה. לפעול למרות הספקות והפחדים. להיות גמיש ומודע לכך שהדמות היא כלי זמני, לא אתה עצמך. איך ... הוא חוזר לעצמו, ולכן יש בתוכו מאבק תמידי בין הרצון להיות הוא עצמו לבין הפחד ממה שיקרה אם לא ייכנס לדמות. האם אפשר בכלל להפסיק להיות בדמות? אליעד מציע פרספקטיבה מעניינת: הוא מסביר שכל החיים הם משחק של דמויות - ... ללמוד לנהל אותה. ללמוד איך להשתמש בדמות כפרסונה שמתאימה לסיטואציה - מבלי לאבד את הקשר לעצמך. במילים אחרות, לא להיכנס לדמות באופן עיוור, אלא להיכנס אליה בצורה מודעת ומתוך בחירה, ולדעת שאתה זה לא הדמות, אלא מישהו שמשתמש בה כרגע ... מוגזמת? אחת התובנות המרכזיות שעולות בשיחה היא ההבחנה בין דמות טבעית לבין דמות מוגזמת. אליעד מסביר שכאשר אדם מנסה להיכנס לדמות שהיא גדולה מדי ביחס למה שהוא באמת מרגיש באותו הרגע - הוא חווה מתח פנימי קשה. לדוגמה: אדם שאין לו ביטחון עצמי, אבל מנסה להיכנס לדמות של גבר גבר מול בחורה, יחווה דיסוננס פנימי, חרדה וחוסר נוחות. הוא ירגיש שהוא מרמה את עצמו. לעומת זאת, ... כיצד דמויות מסוימות משפיעות על הדימוי העצמי? אליעד מביא דוגמה של גברים שלמדו אמנות הפיתוי - טכניקות שמלמדות כיצד להיכנס לדמות בטוחה בעצמה, מרשימה, דומיננטית. הוא מציין שגברים כאלה לפעמים נתקעים אחר כך עם תחושת בלבול פנימית קשה - כי ... הזאת. הם מרגישים שהם שיחקו תפקיד שלא באמת משקף את מי שהם. כתוצאה מכך, הם לא מצליחים לתפקד בלי להיכנס לדמות - וזה יוצר אצלם תחושת שקר עצמי תמידית. אליעד מדגיש שמי שלומד אצלו - לא יכול יותר לשקר לעצמו. ... מודע, היא יכולה להיות כלי אפקטיבי ולא מכשול. איך מתמודדים עם הפחד מכישלון או חוסר קבלה? במקרים רבים, הרצון להיכנס לדמות בא מתוך פחד: פחד להיכשל, פחד שידחו אותך, פחד שלא תתקבל. אליעד מסביר שהפחד הזה הוא טבעי, אבל הוא ... ודמות? השיחה מגיעה למסקנה חשובה: הצלחה אישית אינה תלויה בכך שתהיה לגמרי אתה עצמך כל הזמן. לפעמים, דווקא היכולת להיכנס לדמות מסוימת - מתוך מודעות ובחירה - היא מה שמאפשרת לך להצליח. אבל אם אתה נכנס לדמות שאינך שלם איתה ... שאתה תמיד בדמות - גם כשאתה חושב שאתה אותנטי. לבחור את הדמות מתוך רצון, לא מתוך כפייה או בריחה. להיכנס לדמות בעוצמה מתאימה - לא מוגזמת מדי ולא חלשה מדי. לפעול גם כשיש ספקות - בלי להמתין לשלמות פנימית מוחלטת. ... למה קשה להיות שלם עם עצמך? איך מודעות עצמית משפיעה על התנהגות? מה הקשר בין ביטחון עצמי ודימוי עצמי? איך להיכנס לדמות מבלי לאבד את עצמך? מהם האתגרים בהתחברות לאמת האישית? בהרצאה זו, התמודדות עם קשיים בהתחברות לאמת הפנימית מהווה נושא ...
מה מסתתר מאחורי הרצון להיות שווה? מה הכוונה להיות בדמות פנימית? למה אני רוצה להרגיש שווה? מה ההבדל בין להבין לבין להאמין? האם באמת חייבים להרגיש טוב? איך אפשר להשתחרר מדמות פנימית וממעגל הזיוף? איך אפשר לחיות באופן חופשי באמת? למה חשוב להפעיל את השכל ולחקור סיבתית? איך להתמודד עם תחושת זיוף או תקיעות? מדוע חשוב לא לפחד להרגיש רע? מדוע אנחנו נאחזים בדמויות שאנחנו לא? איך משתחררים מהאמונה שחייבים להרגיש טוב?
... או תקוע, אין צורך לברוח מהתחושה הזו. במקום זאת, כדאי לעצור ולבדוק למה זה קורה לך. אם אתה מנסה להיכנס לדמות או נאחז ברעיון מסוים שאתה צריך להיות משהו, תחקור מדוע אתה מאמין בכך. ההעמקה הזו תוביל אותך לאמת שלך, ... בניסיון להבין את התחושות האותנטיות של האדם כאשר הוא מנסה להתאים את עצמו לדמות מסוימת. אליעד כהן מדגיש שהניסיון להיכנס לדמות הוא בעצם שקר. כשאדם מנסה להיות משהו שהוא לא, הוא יוצר בתוכו דיסוננס. הוא רוצה להרגיש אמיתי, אבל ההתנהלות ... שאתה מרגיש תקוע או מזויף - אתה לא צריך לברוח מזה, אלא להבין למה זה קורה. אולי אתה מנסה להיכנס לדמות. אולי אתה נאחז ברעיון שאתה צריך להיות משהו. ברגע שאתה שואל למה? ומעמיק, אתה חוזר לאמת. איך אפשר להרגיש ...
חשיבה מדעית / מחקר מדעי - מהי חשיבה מדעית? איך לפתח חשיבה מדעית?
...האמיתי של המציאות. ככל שהחוק הוא מקיף יותר וכולל יותר, כך הוא מייצג מכנה משותף רחב יותר של החוקים הקודמים. החוקים כולם הם נגזרות של החוק הראשי. החוקים כולם הם תולדות / תת חוקים של החוק הראשי. החוקים הם צמצומים שונים של החוק הראשי. צמצומים, משום שהם מבטאים רק חלק מהחוק הראשי, חלק שמתאים עבור מקרה פרטי כלשהו. ככל שהחוק הוא כולל וראשי יותר, כך הנכונות שלו מתאימה ליותר מצבים שונים של המציאות. המדע חוקר לא רק את מה שנמצא בכדור הארץ, אלא גם את מה שנמצא בחלל הרחוק, את מהות הזמן, את מהות המקום וכולי. ככל...
חשיבה מופשטת / יכולת הפשטה - מהי מהותה? איך לפתח חשיבה מופשטת?
...ולא על האירוע עצמו. חשיבה מופשטת = לקרוא בין השורות את מה שלא כתוב בפירוש. חשיבה מופשטת = להבין את השורש של הדבר ולא לראות רק את הפרי הסופי. איך לפתח חשיבה מופשטת? תשובה: על ידי התבוננות לעומק ברמה המעשית: קח רעיון כלשהו ותנסה לחפש את השורש שלו. השורש של הרעיון = נקודת האמת והסיבה שבגללה הוא נכון. נקודת האמת של הרעיון, היא המהות של הרעיון. כאשר האדם חושב על השורש של הרעיון, דהיינו, על הסיבה שגורמת לרעיון להיות נכון, ולא רק על הרעיון הסופי = חשיבה מופשטת. חשיבה מופשטת = להסתכל על הסיבה ולא רק על...
אינטואיציה / תחושות בטן / אינסטינקטים / לקרוא אנשים - איך לפתח אינטואיציה טובה?
.../ לקרוא אנשים - איך לפתח אינטואיציה טובה? מהי מהותה של אינטואיציה, ממה היא נובעת וכיצד לפתח אותה? אינסטינקטים = אינטואיציה = תחושת בטן = חוש ריח מפותח של האדם לגבי דבר כלשהו. אינטואיציה טובה מספקת לאדם מידע נסתר על דבר כלשהו מבלי שהמידע יהיה גלוי. אינטואיציה גרועה = האדם אינו רואה את המציאות כפי שהיא ורואה את הדברים אחרת ממה שהם באמת = פתח לבעיות. אינטואיציה ניתן לפתח ולרכוש. מי שיתבונן יראה כי ככל שאדם עוסק יותר בתחום מסוים, כך האינטואיציה שלו לגבי אותו התחום הופכת להיות טובה יותר. זא יש קשר ישיר...
אינטואיציה / תחושת בטן / אינסטינקטים - מהי אינטואיציה? איך לפתח אינטואיציה טובה?
...הדבר שאיתו הוא מתעסק, כך הוא מגדיל יותר את יכולת האינטואיציה שלו לגבי אותו הדבר. וככל שהאדם חכם יותר באופן כללי, וחושב בצורה נכונה יותר באופן כללי, כך החושים שלו הופכים להיות יותר מחודדים ומדויקים, וכך תחושות הבטן שלו, הופכות להיות יותר נכונות. הדבר דומה לפאזל. כאשר אין לאדם מושג מה התמונה הסופית של הפאזל, לא קל לו לדעת איזה חלק מתאים לאיזה מקום, ואז הוא מסתבך עם כל מיני חישובים מסובכים. לעומת זאת, כאשר האדם מבין טוב יותר את התמונה המלאה והסופית של הפאזל, קל לו יותר לדעת איזה חלק מתאים לאיזה מקום...
לקרוא אנשים כמו ספר / קריאת אנשים / אינטואיציה - איך לקרוא אנשים כמו ספר פתוח? איך לפתח יכולת קריאת אנשים?
...וכיוב. לקרוא בן אדם פירושו, לקחת מידע מועט על בן אדם, ומתוכו להכיר את האדם הזה טוב יותר. וכפי שאמרנו, כל בני האדם דומים. ואם הם שונים, הם שונים רק כלפי חוץ. אבל בפנימיות, כולם אותו הדבר. ולפחות בצורת החשיבה ברבדים הפנימיים, כולם בסופו של דבר, אותו הדבר. וממילא זה אומר, שעל ידי זה שהאדם מבין את עצמו טוב יותר, על ידי זה קל לו יותר, להבין טוב יותר גם אנשים אחרים. והדרך הטובה ביותר ללמוד להכיר בני אדם אחרים, היא דווקא על ידי הסתכלות פנימית. כי בני אדם אחרים, קשה להבין ולדעת מה עובר להם בראש. אך האדם...
הספר להצליח בכוח המחשבה - אומץ - מהו אומץ? איך להיות אמיץ ללא פחד? איך לאזור + לפתח אומץ?
הספר להצליח בכוח המחשבה - אומץ - מהו אומץ? איך להיות אמיץ ללא פחד? איך לאזור + לפתח אומץ?
...האומץ של טיפשות. ישנם מקרים שבהם אדם מפחד מדברים שאינם מסוכנים, וזה רק משום שהוא לא ראה את הדברים כפי שהם באמת. אם היה רואה את הדברים כפי שהם באמת, הוא היה מפסיק לפחד מהם. מצד שני, אם היה מבין את הסכנות האמיתיות, היה נזהר מהם יותר. בעצם, האומץ שנדרש לאדם הוא לא כזה של חוסר פחד, אלא הבנת גבולותיו. אם הוא יודע בוודאות מה הוא יכול לעשות ומה לא, הוא לא צריך אומץ. אומץ נדרש כאשר אדם לא יודע, ומסיבה זו עליו להבין את המציאות כדי לפתח אומץ אמיתי. מתי צריך אומץ? כאשר אין ידיעה ברורה על תוצאות המעשה. אך אם...
איך לנתח תהליכים? איך לפתח את החשיבה? איך להבין את המציאות? איך להבין את עצמך? איך למצוא את השכל שיש בכל דבר? איך למצוא את מחויב המציאות? איך לראות את אלוהים? סוד המציאות
איך לנתח תהליכים? איך לפתח את החשיבה? איך להבין את המציאות? איך להבין את עצמך? איך למצוא את השכל שיש בכל דבר? איך למצוא את מחויב המציאות? איך לראות את אלוהים? סוד המציאות
...חופשי, להיות באחדות, הכוונה שאתה תמיד רואה מה מחויב, אתה תמיד רואה את האחד. אם בכל דבר אתה שואל את עצמך, האם זה מחויב? מה מחויב? האם זה מחויב? בסוף אתה תמיד רואה את האחד. שאלה: לא הבנתי מה זה נותן. אליעד: אתה תמיד תראה את מחויב המציאות. למשל כשאני רואה צורה כמו סוגייה, אני ישר מפשיט אותה, מה מחויב ומה אפשרי. אני רואה את ההשתלשלות של הדברים. מכלום - יש אין - שכל - חושים - אני ולא אני - אני מאמין במשהו ועל סמך האמונה - אתה כאילו רואה איך נוצרת הצורה. שזה מיקרו תהליך. לוקחים תהליך ומנתחים אותו, מה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שחקן בתיאטרון, איך להיכנס לדמות? פיתוח יכולות משחק, איך להיות שחקן טוב? תכונות של שחקן, אופי של שחקן, להצליח בתור שחקן, מיומנויות משחק, הרגשה שחקנית, איך לשחק דמות? איך להתחבר לדמות? אימון לשחקנים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיכנס לדמות?, איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להיכנס לדמות?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, אימון אישי לימודים, מאמן לחיים בנושא איך להיכנס לדמות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2305 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 09:39:48 - wesi1