בעיקרון אתה כמנהל, רוצה שהעובד שלך ידע שהוא יכול לסמוך עליך. דהיינו, באופן כללי אתה רוצה שהעובד שלך יחשוב שאתה יודע מה נכון ושהוא לא יטיל ספק במה שאתה אומר לו.
ויש מצבים שהעובד שלך שואל אותך שאלה ושאתה צריך לחשוב על התשובה ושאין לך תשובה בשלוף. במקרה שכזה לדוגמה, אתה לא אמור לשתף את העובד שלך בתהליך ההתלבטות שלך. אלא אתה אמור לומר לו תשובה כללית בסגנון של: אתן לך תשובה עוד מעט וכיו"ב. אפילו בלי לפרט שאתה צריך לחשוב על איזה תשובה לתת לו. כל שכן, לא לפרט לו, מה אתה צריך לעשות כדי לדעת איזה תשובה לתת לו. כי אם תפרט, אז אתה תשדר לו, שגם אתה לא תמיד יודע מה נכון וכולי.
ויש מצבים שהעובד שלך שואל אותך שאלה ושאתה צריך לחשוב על התשובה ושאין לך תשובה בשלוף. במקרה שכזה לדוגמה, אתה לא אמור לשתף את העובד שלך בתהליך ההתלבטות שלך. אלא אתה אמור לומר לו תשובה כללית בסגנון של: אתן לך תשובה עוד מעט וכיו"ב. אפילו בלי לפרט שאתה צריך לחשוב על איזה תשובה לתת לו. כל שכן, לא לפרט לו, מה אתה צריך לעשות כדי לדעת איזה תשובה לתת לו. כי אם תפרט, אז אתה תשדר לו, שגם אתה לא תמיד יודע מה נכון וכולי.