אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום למשקיע? ✔פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
מהן הטעויות שיזמים עושים כשמנסים לשכנע משקיע להשקיע בהם?

כשיזם מגיע למשקיע ומבקש השקעה, אחת הטעויות המרכזיות שהיא לעיתים קרובות נעשתה היא הניסיון "למכור" את החלום הפרטי של היזם, כמו חלום של "התעשרות מהירה" או "עשיית אקזיט" בשוק גדול. יזמים רבים מציגים למשקיע תחזיות אופטימיות ביותר בנוגע לפוטנציאל השוק, כגון "שוק של 100 מיליארד דולר" או "100 מיליון לקוחות פוטנציאליים". הכוונה מאחורי הצגת נתונים כאלה היא לשדר למשקיע שההשקעה תביא רווחים עצומים בזמן קצר, ובכך להלהיב אותו.

אליעד כהן מציין כי אחד מהטעויות הגדולות ביותר של יזמים היא שהם לא מבינים את הדרך בה משקיע חושב. משקיעים, במיוחד אלו עם ניסיון, מבינים שאין דרך קלה או "קיצור דרך" להתעשרות מהירה. רוב המשקיעים צברו את הונם בעבודה קשה ובסיכון מחושב, ומבינים שהכסף לא מגיע בקלות, גם אם מדובר בהשקעה מוצלחת.

האם יש דרכים לקצר את הדרך להתעשרות מהירה?

המציאות, כך אומר אליעד, היא ש - "אין דרכים לקיצור". כל אדם שהצליח להשיג הון עשה זאת לאחר עבודה קשה, ומרבית המשקיעים עבדו קשה במשך שנים. גם אם אדם זכה בלוטו, זה קרה אחרי שנים של מילוי כרטיסים. הרעיון של "התעשרות מהירה" מבלי לעבור תהליך ארוך של עבודה קשה הוא רעיון שעשוי להוביל לחשדות, במיוחד עבור משקיעים שמבינים היטב את מציאות השוק.

מה המשמעות של שוק ענק ומדוע זה לא בהכרח יתרון?

יזמים רבים טועים כאשר הם מציגים את השוק בו הם פועלים כ"שוק ענק", ומאמינים שהמציאות תוביל אוטומטית להצלחה. כאשר הם מציינים שהשוק שווה מיליארדי דולרים או שיש 100 מיליון לקוחות פוטנציאליים, הם שוכחים את אחד הגורמים החשובים: התחרות. כאשר שוק כה גדול נחשב לפוטנציאלי, כמעט תמיד ישנם הרבה מתחרים. לדוגמה, אם יזם מציין שיש "100 מיליון שחקנים פוטנציאליים" עבור משחק מחשב שהוא מפתח, צריך לזכור שיש הרבה מפתחים אחרים שיכולים להיכנס לאותו תחום ולהתמודד על אותם לקוחות.

מה גורם להצלחה הגדולה של חברות ולהצלחה של יזמים?

יזמים לעיתים קרובות טועים לחשוב שההצלחה של חברה גדולה בשוק מסוים בהכרח מבטיחה גם את הצלחתם האישית. הכוונה כאן היא שהתפיסה של "אני אהיה יותר גדול מכולם" היא תפיסה שיכולה להוביל לכישלון. חברת "אפל", לדוגמה, אולי הצליחה מאוד בשוק הטלפונים הסלולריים, אבל לא כל יזם שימכור טלפון יגיע לאותה הצלחה. יזם ללא ניסיון קודם או היכרות עמוקה עם השוק, כאשר הוא מצהיר שהוא הולך להיות "החברה הגדולה ביותר", רק משדר שהוא אינו ריאלי. משקיעים מזהים זאת מיד.

למה משקיעים מעדיפים תשואות צנועות ולא "אלפי אחוזים"?

כמו שצוין קודם, משקיעים לא מצפים מהעסק החדש לקבל "אלפי אחוזים" רווחים בשנה. למעשה, המשקיעים המעוניינים להשקיע רוצים לראות תשואות יציבות כמו 5%, 10% או 20% בשנה, מה שמראה על עסקים יציבים ולא "סיכון יתר". לכן, הצגת תחזית אופטימית מדי יכולה לגרום למשקיע לחשוב שמדובר בהשקעה לא מציאותית. זה הרבה יותר יעיל להציג תחזית עסקית ריאלית שמבוססת על ניתוח שוק אמיתי, תוך הדגשה של יתרונות המוצר או הרעיון העסקי, וכן הצגת תוכנית עסקית יציבה.

איך כדאי להציג תחזית עסקית ריאלית למשקיע?

הדרך להציג תחזית ריאלית היא לאפשר למשקיע לראות את הפוטנציאל בשוק, אך גם להבין את התחרות שבו. למשל:

- הצגת ניתוח השוק שבו פועל העסק.

- הצגת ייחודיות המוצר או הרעיון (לדוגמה, פטנט או טכנולוגיה ייחודית).

- הצגת תחזית רווח ריאלית, על בסיס ניתוח השוק ועסקים קיימים.

- הצגת תכנון שוק שמסביר כיצד תתמודד עם המתחרים.

אליעד טוען כי היזמים צריכים להימנע מהמחשבה שהם "היחידים שחשבו על רעיון כזה" ולקחת בחשבון שהתחרות היא חלק בלתי נפרד מהמציאות העסקית. אם יש שוק ענק עם פוטנציאל, כמעט תמיד יש עוד הרבה אנשים שמים לב לאותו שוק ומפתחים מוצרים דומים.

למה אופטימיות יתר עלולה להזיק לסטארט - אפ?

סטארט - אפים רבים לא מצליחים בסופו של דבר, במיוחד כאשר היזם מציג אופטימיות יתר. אופטימיות ללא תכנון מסודר ויכולת להעריך את הקשיים, התחרות והסיכונים בשוק, היא מתכון לכישלון. אם יזם מציג חזון לא ריאלי, שבו הוא יצליח "לכבוש את העולם" מבלי להכיר את כל המכשולים, הוא יכול להיתקל בספקות מצד המשקיע, שיבין שאין לו תמונה מציאותית.

איך לדבר עם משקיע בצורה ריאלית?

כדאי לדבר עם המשקיע בצורה מאוזנת, תוך הצגת התמונה המלאה של העסק. במקום להציג רק את יתרונות הרעיון, יש להכיר גם את התחרות בשוק, להעריך את שיעור הרווח האפשרי ולהציג את היתרונות הברורים של המוצר או הרעיון. חשוב גם להראות תכנון מעמיק ולהתייחס לסיכונים, כדי שהמשקיע יוכל להרגיש שהוא מקבל החלטה על בסיס נתונים אמיתיים ולא על חלום מנותק מהמציאות.
מהי הטעות הגדולה כשמנסים למכור חלום של התעשרות מהירה למשקיע?

אחת הטעויות המרכזיות של יזמים היא לנסות למכור למשקיע את החלום הפרטי של "להתעשר בגדול" או "לעשות אקזיט". במקום להתמקד בעסק עצמו, הם מדגישים תחזיות ענקיות על שוק של מיליארדי דולרים או כמות עצומה של משתמשים. כאשר יזם מציג למשקיע שוק שמגלגל "100 מיליארד דולר" או "100 מיליון משתמשים", הוא מאמין שהמשקיע יתפתה לרעיון של רווח מהיר ושישקיע בו מיד. אך בפועל, משקיעים ותיקים מכירים את המציאות: כסף לא עשוי להגיע בן לילה, ורובם עבדו קשה כדי להגיע להון שיש להם.

מדוע אין דרכי קיצור להתעשר במהירות?

רוב הסיכויים שהמשקיע כבר פגש יזמים רבים עם סיפורי "עשיית מכה", חלקם אולי אפילו הפסידו לו כסף בעבר. משקיע מבוסס מבין שאין דרך קיצור אמיתית להתעשרות: גם אם מישהו זכה בלוטו, הרי שעד אז הוא השקיע שנים במילוי לוטו. גם אדם שעשה אקזיט גדול השקיע קודם כוחות, זמן וכסף. הרעיון של "להתעשר מהר" ללא עבודה קשה מעורר מיד חשד בעיני המשקיע, כי לרוב ההצלחות הגדולות מלוות בתקופות ארוכות של מאמץ, טעויות ותחרות.

מה המשמעות של שוק ענק ואיך זה קשור לתחרות?

כאשר יזם מספר על שוק עצום של מיליארדי דולרים או מיליארדי משתמשים, הוא שוכח שלצד השוק הגדול, יש גם מתחרים רבים. אם באמת כל כך הרבה אנשים בעולם צריכים את המוצר, כמעט ודאי שיש עוד מישהו שפיתח או מפתח אותו במקביל. לדוגמה, אם מדובר במשחק מחשב חדש, והיזם מסביר שיש "100 מיליון שחקנים פוטנציאליים", צריך לזכור שאולי קיימים מפתחים נוספים שעובדים באותה נישה. כנ"ל אם מדובר על טלפון סלולרי חדש: העובדה שחברת "אפל" מצליחה מאוד לא אומרת שכל מוצר חדש יצטרף אוטומטית לרשימת ההצלחות.

איך דוגמה להצלחה אדירה בתחום עלולה להטעות?

יזמים טועים לחשוב שההצלחה של חברה גדולה מחייבת שגם הם יצליחו באותה מידה. לדוגמה, אם חברת ענק בתחום הטלפונים שווה הון עתק, אין פירוש הדבר שגם יזם פרטי שייצר טלפון משלו יגיע לאותה הצלחה. לעתים מדובר בשנים של פיתוח, בכישרון יוצא דופן או במזל מיוחד. כשיזם מצהיר "אני אהיה יותר גדול מכולם" מבלי ניסיון קודם או הבנה עמוקה של השוק, הוא למעשה משדר שהוא אינו ריאלי ומגביר את החשד של המשקיע.

מדוע משקיע מסתפק גם ברווחים מתונים?

משקיעים מנוסים יודעים שלרוב עסקים לא מניבים "אלפי אחוזים" רווח. הם ישמחו להשקיע גם אם יקבלו 5 אחוז, 10 אחוז או 20 אחוז בשנה, כל עוד הכסף שלהם בטוח יחסית ויש סיכוי טוב לצמיחה קבועה. כאשר יזם מבטיח "מאות אחוזים" או "אלפי אחוזים" רווח מהיר, המשקיע מבין שמדובר ברעיונות לא מציאותיים. משקיע מעדיף תוכנית עסקית הגיונית ורווח סולידי לאורך זמן על פני חלומות התעשרות מהירה שברוב המקרים לא מתממשים.

כיצד כדאי להציג תחזית עסקית ריאלית?

דרך נכונה יותר היא להסביר למשקיע:

- מה השוק שבו פועלים ומה תחרות שקיימת בו.

- מהי הייחודיות של הרעיון או המוצר (לדוגמה, פטנט או טכנולוגיה מיוחדת).

- מהן ציפיות הרווח הריאליות, בהתבסס על ניתוח אמיתי של החברות הקיימות בשוק.

- כיצד מתכוונים להתנהל בפועל מול המתחרים, גם אם הם רבים או חזקים.

למה אי אפשר פשוט "להמציא את הגלגל מחדש"?

הרעיון ש"אני היחיד שחשב על זה" אינו מציאותי, במיוחד בשווקים גדולים. העולם מלא בסטארט - אפים, במפתחים וביזמים. אם קיים שוק ענק עם פוטנציאל גדול, סביר שעוד אנשים שמו אליו לב. וגם אם יש לאדם פטנט ייחודי, מתחרים עשויים להופיע במהירות ולנסות למצוא דרכים עוקפות. לכן, לא מספיק לטעון "יש ביקוש עולמי, אף אחד לא חשב על זה" - בפועל צריך לוודא שלא קיימות גרסאות מקבילות או פתרונות דומים במקום אחר.

מדוע אופטימיות יתר עלולה לפגוע בסטארט - אפ?

רוב הסטארט - אפים נכשלים בסופו של דבר, ורוב העסקים הקטנים נסגרים בתוך זמן קצר. כשיזם מדי אופטימי, הוא לא מתכונן לסיכונים, לא בודק מתחרים לעומק ולא בונה תרחישים אפשריים של כישלון. משקיע שומע מאדם "אני הולך להפוך לחברה הגדולה בעולם" מבלי לשקול קשיים, תחרות וסיכויי כישלון - חושש שהיזם אינו מבין את המציאות. יש הבדל בין מוטיבציה להצליח לבין סגירות לעובדות בשטח.

כיצד לדבר עם משקיע באופן ריאלי?

עדיף להסביר למשקיע תמונה מאוזנת:

- להכיר בתחרות בשוק.

- להעריך בסבירות את שיעור הרווח האפשרי.

- להציג יתרונות ברורים של המוצר או הרעיון.

- להראות תכנון מעמיק והתייחסות לסיכונים.

משקיע שמע שמכרו לו כבר מספיק "סיפורים" על התעשרות פלאית, ולכן הפגנת הבנה אמיתית עשויה להרשים יותר מהצגת חזון לא מבוסס.
הקמת סטארטאפ, גיוס משקיעים, איך לדבר עם משקיע? איך להכין מצגת למשקיעים? תוכנית עסקית למשקיעים, הקמת חברה, איך להקים עסק? איך לעשות אקזיט? הכנה לפרזנטציה למשקיעים, הכנה לשיחה עם משקיעים, חברת השקעות, בית השקעות
מחשבות טעויות של יזמים המציאות להתמודד עם מתחרים לעשות כסף במהירות כישלונות תיעדוף סגירות סיכוי לפגוע הבנה startup אופטימי אופטימיות איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום למשקיע איך לגרום למשקיע להשקיע בך איך לשכנע איך לשכנע משקיע איך לשכנע משקיע להשקיע בך אקזיט השקעה השקעות השקעות כספיות התעשרות מהירה חברת הזנק טעויות טעויות של טעויות של יזמים יועץ יזמות יעוץ יעוץ ליזמים יעוץ למשקיעים כסף כסף בלי להתאמץ כסף בלי ללמוד כסף בלי לעבוד כסף במהירות כסף בקלות כסף מהר כסף קל לגרום לגרום למשקיע לגרום למשקיע להשקיע בך להקים סטארטאפ להרוויח כסף במהירות להרוויח כסף בקלות להרוויח כסף מהיר להרוויח כסף מהר להרוויח כסף קל להשקיע להשקיע בך למשקיע לעשות אקזיט לעשות כסף במהירות לעשות כסף בקלות לעשות כסף מהיר לעשות כסף מהר לעשות כסף קל לשכנע לשכנע משקיע לשכנע משקיע להשקיע בך משקיע משקיעים סטארט אפ סטארטאפ עושים כסף במהירות עושים כסף בקלות עושים כסף מהיר עושים כסף מהר עושים כסף קל פטנט פרזנטציה פרזנטציה ל פרזנטציה למשקיעים רישום פטנט שכנוע תחזית אופטימית מידי תחזית ריאלית
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
... יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר ... הוא יכול להרוויח, ולא להסתפק בכך שהוא תיאור כללי של המוצר. בנוגע למכור מוצר חדש בשוק, אליעד טוען שחשוב להבין את הצורך של הלקוח ולהציג את המוצר כפתרון המושלם. כיצד לשכנע משקיעים להאמין במוצר? בהקשר למשקיעים, ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... סיבה? איך לשכנע מישהי? איך לשכנע מישהי לרצות? איך לשכנע מישהי לרצות אותך? איך לשכנע מצביעים? איך לשכנע משוגע? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע משקיע? איך לשכנע נכון? איך לשכנע נשים? איך לשכנע עובד? איך לשכנע עובדים? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לשכנע שיש סיבה? שכנוע ...
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
... השקעה - נסה להפוך את היוצרות ולגרום לצד השני למכור את עצמו לך. כך תיצור לעצמך יתרון ותגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה שלך. שיטות שכנוע איך להצליח בריאיון עבודה טכניקות מכירה איך לנהל דייט מוצלח איך לשכנע משקיעים איך לבנות פרזנטציה מנצחת להפוך את המוכר לקונה, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור משיכה? איך לדבר עם משקיעים? איך להתקבל לעבודה? איך להצליח בראיון ...
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
... ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון? איך ליצור רושם חיובי בראיון ... בנימין נתניהו בערוץ 2 ממערכת הבחירות של שנת 2015, מודגשים עקרונות חשובים באומנות הפרזנטציה והרטוריקה בראיונות תקשורתיים. אליעד מדגיש שלושה כללים מרכזיים שנתניהו משתמש בהם ... במהלך ראיונות. איך לענות לשאלות קשות בתקשורת? טיפים לשכנוע פוליטי מהי אומנות הפרזנטציה? איך להתמודד עם ביקורת אישית? כיצד נתניהו מנצח בראיונות תקשורתיים? ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, ... משמעותי את יכולות המכירה שלך ולסגור יותר עסקאות. איך למכור ללקוח? איך להציג מוצר בצורה משכנעת? טעויות של אנשי מכירות איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להבין מה הלקוח ... - האם זה עונה על הצורך שלי? - האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי? - האם זה משתלם לי? לכן, במהלך פרזנטציה או הסבר ללקוח, יש להיכנס לראש של ... את יכולות המכירה שלך ולהגביר את הסיכוי לסגור עסקאות. איך למכור ללקוח? איך להציג מוצר בצורה משכנעת? טעויות של אנשי מכירות איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להבין מה הלקוח רוצה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ולהסביר את אחד העקרונות ... שהמוצר הזה יכול למלא לו את התועלות האישיות שלו. אוקי ולכן ברגע שמוכרים מוצר ללקוח או ברגע שעושים פרזנטציה ללקוח, מציגים מוצר ללקוח במקום ... של הלקוח מנקודת המבט של הלקוח, באיזה עולם מושגים הלקוח חושב כשהלקוח חושב לעצמו עם עצמו כשאתה עושה פרזנטציה ללקוח הלקוח מדבר לעצמו, הוא ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
... לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ... להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע ... מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון? וכאן ננתח דוגמה של ביצוע פרזנטציה ללקוח, ב 2 צורות שונות של אותו המידע בדיוק, איך הסדר שבו מציגים ... העניין ננתח את המקרה הקודם בדרך הבאה. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו מציגים ללקוח פרזנטציה בעל פה, שבה אנחנו מציגים לו איזו מצגת ומספרים לו איזה סיפור, אנחנו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למשקיע?, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגרום למשקיע?, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, מאמן אישי לימודים, מאמן מכירות בתחום איך לגרום למשקיע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 14:57:36 - wesi1