אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך?

בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד ליצור עניין בשיחה עם אדם ולהגביר את הרצון שלו להקשיב ולהתעניין במה שאתה אומר. אליעד מסביר כי יצירת עניין לא נובעת רק מהצגת פתרונות שטחיים או הצעות מיידיות, אלא מהבנה מעמיקה של רצונות האדם ויכולת להתחבר אליהם באופן שיביא אותו לרצות להקשיב ולדבר איתך.

מה המשמעות של "ליצור עניין" בשיחה?

המשמעות של יצירת עניין היא לגרום לאדם השני להיות מעוניין להקשיב לך ולהמשיך בשיחה. לדברי אליעד, כדי להשיג זאת, עליך להבין את הרצונות והצרכים של האדם שמולך ולהתאים את דבריך כך שהם יתאימו לצרכים אלו. אם אדם אומר משהו על מצבו, כמו "קר לי", ניתן להסיק הרבה מידע על מצבו הפיזי, הרגשי והנפשי, וכך לדעת איך ליצור עניין ולעורר את רצונו להקשיב.

כיצד ניתן לזהות את רצונות האדם תוך שני משפטים?

השאלה המרכזית שהועלתה בהרצאה הייתה כיצד לזהות את רצונות האדם בשיחה קצרה, במיוחד כשיש לך רק שני משפטים כדי להבין את האדם. אליעד מציין שכדי להבין את הרצונות, יש להתחיל בהקשבה לדברים שהאדם אומר ולנסות לזהות חיסרון או צורך כלשהו שמוביל אותו לשיחה. לדוגמה, אם מישהו אומר "קר לי מאוד", אפשר להסיק שהוא במצוקה פיזית ושהוא מודע למצבו. המשמעות של השיחה היא לא רק מה שנאמר במילים, אלא גם הנחות היסוד שמאחורי כל מילה.

איך לזהות חיסרון או צורך מתוך שני משפטים?

אליעד מציע שכשמישהו אומר "קר לי מאוד בחדר הזה", ניתן להפיק מזה המון מידע, כמו למשל שמדובר באדם שמודע לסביבתו ומרגיש את מה שקורה לו. אם היה לו מצב קשה יותר, הוא היה יכול להתעלם מהקור. בנוסף, אם הוא מתלונן, זה יכול להצביע על כך שהוא לא נמצא במצב של דיכאון עמוק, מכיוון שאדם דיכאוני לא תמיד ימצא טעם להתלונן. הניתוח של כל מילה במשפט, כמו למה הוא אמר "מאוד" ולא סתם "קר לי", עוזר לדלות עוד מידע על מצבו של האדם.

האם ניתן להפיק הרבה מידע משני משפטים?

השאלה האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד היא שאלה חשובה, ואליעד מסביר כי ככל שאתה עוסק בניתוח מעמיק של המילים, אתה יכול להפיק מהם הרבה יותר ממה שנראה על פני השטח. אם יש לך יותר זמן לשוחח, כמובן שתוכל להפיק יותר מידע, אך גם בשיחה קצרה, עם תשומת לב לכל פרט וניואנס, ניתן ללמוד הרבה על האדם שמולך. לדוגמה...
איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך?

השאלה שמוצגת בתחילת השיחה היא כיצד ליצור עניין ולגרום לאדם שיחה עם מישהו אחר להמשיך, במילים אחרות איך ליצור את האינטרס של האדם השני להקשיב ולהתעניין. אליעד מציין שמטרה זו לא ניתנת להשגה רק על ידי תחבולות או הצעות שטחיות. מדובר בהבנה מעמיקה של רצונות האדם וההבנה כיצד ליצור קשר עם אותם רצונות בצורה שמזמינה את האדם לשוחח ולהקשיב.
  • הדרך הראשונה לאבחן עניין היא להבין את הרצונות של האדם.
  • עליך להקשיב במהרה ולהבין את הצרכים של האדם תוך מספר משפטים, ולהתאים את דבריך בהתאם.
  • אם מישהו אומר משהו על מצבו (כגון "קר לי"), אפשר להסיק המון מזה ולהבין הרבה על מצבו הפיזי, נפשי או רגשי.
איך לזהות את רצונות האדם תוך שני משפטים?

הסיפור מתחיל בשאלה כיצד ליצור עניין תוך שני משפטים. אליעד מציין שכדי להבין את הרצונות של האדם, יש להתחיל בהקשבה לדברים שהוא אומר, ולנסות לזהות חיסרון כלשהו בחיים שלו שמוביל אותו לאותו שיחה. לדוגמה, כשמישהו אומר "קר לי מאוד", אפשר להבין שהוא במצוקה פיזית, והוא גם מודע למצבו.
  • עליך לשאול את עצמך מה הנחות היסוד מאחורי המשפט: למה הוא אמר "קר לי מאוד"? למה בחר במילה "מאוד" ולא אמר סתם "קר לי"?
  • המטרה היא לא להסיק את המשמעות המיידית, אלא להבין את ההקשר הרחב יותר של המשפט ואת המצב בו נמצא האדם.
האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד?

שאלה נוספת שהועלתה היא האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד, ולמה זה עשוי להיות קשה. אליעד מסביר כי כשיש לנו הרבה זמן לשוחח, אנו יכולים להוציא הרבה מידע מהשיחה, אבל אם יש לנו רק שני משפטים, הדרך להפיק את המידע היא לנתח כל מילה וכל הנחה שמסתתרת מאחוריה. אליעד מציין שדווקא בשני משפטים ניתן להבין המון, אם מנתחים אותם בצורה מעמיקה, ומפנים את תשומת הלב לכל פרט קטן.
  • למשל, אם אדם אומר "קר לי מאוד בחדר הזה", אפשר להסיק על כך שהוא לא שקוע בבעיה גדולה יותר, ושהוא מודע למצבו הפיזי.
  • באמצעות ניתוח של מה שנאמר וההנחות שהאדם עשה לפני שהוא אמר את הדברים, ניתן ללמוד על הרבה היבטים אישיים ורגשיים שלו.
כיצד להפיק מידע רב משני משפטים?

ההבנה העמוקה של שני משפטים לא מתבצעת רק על ידי הסקת המידע הבסיסי של מה שאדם אומר, אלא יש לנתח כל פרט, כגון: למה אמר את המילה "מאוד"? למה בחר את המילה "חדר"? כל מילה ומילים מסוימות שנאמרות בשיחה עשויות להסתיר בתוכן את הרצונות העמוקים של האדם. ניתוח נכון של משפטים מאפשר ללמוד המון על מחשבות האדם, ציפיותיו, ורצונותיו.
  • ניתוח משפטים זהו תהליך שמאפשר לדלות הרבה יותר מידע ממה שנראה על פני...
מה השאלה?

ש: אני מדבר עם מישהו.

אליעד: מדבר עם מישהו הבנתי הלאה.

ש: אוקי אני רוצה ליצור לו עניין תוך משפט או שניים.

אליעד: מה זה אומר ליצור לו עניין?

ש: שהוא ירצה לדבר איתי ימשיך לדבר איתי.

אליעד: תאיים עליו עם אקדח.

ש: חוץ מהפתרון הזה יש לך עוד משהו.

אליעד: צריך לזהות מה הרצונות שלו לפי זה ליצור לו עניין צריך לקחת את מה שהוא אמר, אתה צריך תוך שני משפטים לשמוע מה הוא אמר אתה צריך תוך שני משפטים שהוא אמר או בלי המשפטים שהוא אמר לנסות לבנות לו איזה פרופיל שבפרופיל הזה יהיה כלול מה החסרונות שלו דהיינו, מה הרצונות שהוא רוצה מה הצרכים שלו ואיך אתה ממלא לו אותם.

ש: איך באופן גנרי תן לי משהו גנרי שיכול ליצור לו עניין.

אליעד: תחפש חיסרון גנרי שיש לאנשים.

ש: כולם רוצים להרגיש טוב.

אליעד: יפה אז תגיד לו "אתה יודע אני יש לי גיליתי שיטה איך להרגיש טוב" תיצור לו עניין. הבנת המהות של יצירת עניין זה בעצם ליצור לו אינטרס להקשיב לך נכון?

ש: זה ברור כן.

אליעד: עכשיו למה אינטרס של להקשיב לך כי הוא חושב שאם הוא יקשיב לך זה יעשה לו טוב אז אתה צריך לזהות מה יעשה לו טוב.

ש: איך מזהים מה יעשה לו טוב?

אליעד: בשני משפטים אני לא יודע זה כמו להגיד לך מישהו שאתה לא מכיר אותו ולא יודע עליו כלום איך אתה יכול לדעת עליו דברים מה זה שונה זה שדיברת איתו שני משפטים זה לא נתן לנו כלום.

ש: אבל יש טקטיקה לשים לזה לב שהיא גנרית לרוב האנשים.

אליעד: נכון זאת התשובה עכשיו אחרת, מה התשובה מה אתה חושב שתהיה התשובה?

ש: פחות באופן מוחלט זה יעבוד לי כאילו?

אליעד: לא אז תקשיב בוא ננתח את מהות השאלה מה מהות השאלה שלו, מהות השאלה שלו זה בעצם איך תוך שני משפטים אתה כבר יכול לזהות מה החסרונות של הבן אדם השני ושני משפטים לזהות שמישהו אמר לו שני משפטים ואיך תוך זה כבר אפשר לזהות מה החסרונות של הבן אדם השני וכבר לשתול לו את המחשבה שאתה תמלא לו אותם כדי שהוא ירצה להקשיב לך זאת השאלה שלו. עכשיו מה מהות השאלה מהות השאלה היא שני משפטים לכאורה זה רק שני משפטים זה לא שדיברת איתו כבר שעה.

ש: למה שני משפטים זה פחות אינפורמציה.

אליעד: כי זה פחות אינפורמציה זאת אומרת בעצם השאלה שלך היא איך אפשר את השני משפטים להפוך להרבה מאוד אינפורמציה זאת בעצם מהות השאלה, זאת אומרת שלו יצויר שהייתי יכול להגיד לך שבשני המשפטים האלה יש הרבה מאוד מידע אז ממילא כבר אומר לך שני משפטים אתה יודע מה אתה יכול ללמוד עליו בשני משפטים אינסוף מידע, עכשיו השאלה היא בעצם איך גורמים לך משני משפטים שמישהו אמר לך לדלות המון מידע זאת בעצם השאלה והתשובה היא כשאתה אומר שני משפטים מה המידע שאתה יכול לתת לעצמך על השני משפטים שאמרת נגיד שאתה אומר "קר לי בא לי להדליק מזגן" יכול להיות שאמרת "חם לי בא לי להדליק מזגן" שני משפטים.

עכשיו מה אתה יכול להוסיף כאילו אוקי כשאתה מנתח את שני המשפטים האלה מה אתה יכול להבין על עצמך מזה מידע מסוים אבל אם אתה תיקח שני משפטים שאתה אומר או שני משפטים שמישהו אחר אומר ותנתח אותם "למה הוא אמר את זה ולמה הוא אמר את זה, למה הוא אמר את המילה הזאת קודם למה הוא אמר את ההבהרה הזאת, למה הוא נשם לפני למה הוא נשם אחרי" לא יודע תנתח את כל זה אז ממילא מהשני משפטים אתה יכול לדלות המון מידע ואז ממילא זה כאילו הוא דיבר איתך מאתיים משפטים. הבנת את התשובה?

ש: נראה לי שהבנתי.

אליעד: מה הבנת?

ש: שאם אני אנתח מספיק טוב בשני משפטים אני אוכל לקבל אינפורמציה כאילו זה מאה משפטים.

אליעד: נכון כי המהות של השאלה שלך היא לכאורה הוא מספיק מידע זאת בעצם מהות השאלה שלך והתשובה היא שזה נכון כי אם אין לך שכל מעמיק אז מישהו יכול להגיד לך גם עשרה משפטים ואתה מכל זה הבנת איזו מילה אחת הוצאת מזה איזו מסקנה אחת אבל אם אתה בן אדם מעמיק אז אתה מכל מילה יכול להוציא משהו מהמילה מהאות מההבהרה.

ש: כן אתה יכול להביא לי נניח דוגמה ממשפט שני משפטים מה אני יכול להוציא ממנו.

אליעד: לא יודע אין מה להוציא בו.

ש: לא מה זאת התשובה הזאתי.

אליעד: מה זאת השאלה הזאתי.

ש: אז מה אתה רוצה שאני אגיד לך על המשפטים.

אליעד: לא שני משפטים פירושו שתי מחשבות כשאתה חושב מחשבה אתה צריך, כשאתה חושב על מחשבה כלשהי זה נקרא משפט אתה צריך לנתח את המחשבה שחשבת ותביא לי מאה מסקנות שניתן להסיק מהמחשבה שחשבת זה יאפשר לך שכשמישהו אחר מדבר מהמשפט הזה אתה כבר יכול להסיק עולם ומלואו.

ש: אני לא מבין על מה אתה מדבר נניח בא מישהו אומר לי משפט "קר לי מאוד בחדר הזה".

אליעד: אתה הבנת מה אמרתי בכלל?

ש: נראה לי שהבנתי.

אליעד: יפה אז אוקי נגיד שאתה אומר "קר לי מאוד בחדר הזה" מה אנחנו יכולים לדעת מזה שקר לי מאוד בחדר הזה, אוקי מה אנחנו עוד יכולים לדעת?

ש: שיש פה בן אדם נניח.

אליעד: נכון.

ש: יש פה בן אדם.

אליעד: שהוא מודע למה שקורה פה שהוא מרוכז למה שקורה פה אז זאת אומרת הוא לא מרוכז במשהו אחר אז זאת אומרת שכנראה אין לו עכשיו איזו בעיה מאוד גדולה כי אם הייתה לו בעיה מאוד גדולה הוא נגיד לא היה מרגיש את הקור לדוגמה.

ש: נכון.

אליעד: למרות שזה לא בהכרח נכון אולי יש לו בעיה מאוד גדולה ולכן נהיה לו יותר קר אבל עדיין היא לא ממש גדולה כי אם היא הייתה ממש גדולה הוא גם לא היה מרגיש שקר לו כי ממש נגיד תהיה איזו קטסטרופה הוא לא יחשוב על הקור, זאת אומרת שלא ממש יש לו איזו בעיה עכשיו מצד שני גם כנראה לא ממש טוב לו כי אם היה ממש טוב לו אז זה היה מקזז לו את זה שקר נכון.

ש: אוקי.

אליעד: לדוגמה נגיד הוא אומר "קר לי מאוד" זאת אומרת שהוא גם בן אדם שחושב שיש טעם בלהתלונן זאת אומרת שהוא לא בהכרח נגיד בן אדם דיכאוני יותר מדי כי אם נגיד הוא היה דיכאוני בקצה אז נגיד הוא גם לא היה מתלונן על זה כי כבר הכל נגד רצונו זאת אומרת שהוא חושב שיש גם מקומות אחרים שזה לא קר. זה כמו בעצם לשאול מה הנחות היסוד של המשפט הזה קח את סך, מישהו אומר משפט אתה שואל את עצמך מה הנחות היסוד של המשפט הזה.

ש: עכשיו לדוגמה העלאת פה כל מיני דברים.

אליעד: כן.

ש: חוץ מלהגיד וואלה אז אני לא יודע מה הנחות היסוד יש מלא הנחות יסוד.

אליעד: אולי תנסה להבין מה אני אמרתי לפני השאלה שלך.

ש: ניסיתי להבין.

אליעד: אז אני אומר אתה הבנת מה אמרתי מה אמרתי?

ש: כן את מה שהבנתי הבנתי.

אליעד: אני מצאתי לך איך לדעת מה אומר המשפט פשוט קח את המשפט תשאל מה הנחות היסוד של המשפט מה הדברים שצריך לחשוב.

ש: שנייה עלית על איזו הנחת יסוד דפקת לה היפוך ואחרי זה דפקת לה עוד היפוך ואחרי זה עוד היפוך.

אליעד: לא נכון לא דפקתי לה שום היפוך רק דייקתי אותה.

ש: אז דייקת אותה זה כמו להפוך.

אליעד: לא עבורך זה להפוך אני דייקתי.

ש: מה ההבדל בין לדייק ולהפוך זה שינוי.

אליעד: זה שינוי לא אמרתי שאולי זה לא נכון אמרתי מה מחויב שזה נכון ומה זה אולי נכון ואולי לא נכון.

ש: אוקי.

אליעד: מחויב שאין לזה צרה מאוד גדולה שתסיח את דעתו מזה שקר לו זה מחויב, מחויב שאין לו איזה משהו שממש טוב לו שיקזז לו את הקור זה מחויב וזה מחויב עכשיו זה נגיד יש דברים שהם מחויבים.

ש: אוקי.

אליעד: אני מנסה להגיד משהו אחר מישהו אומר "מאוד קר לי בחדר" תשאל את עצמך מה הנחות היסוד של המשפט הזה מה בן אדם צריך לחשוב או להאמין כדי להגיד את המשפט הזה דרך זה תוכל להכיר את הבן אדם מהמשפט הזה שהוא אמר.

ש: אתה מכיר את הנחות היסוד שלו.

אליעד: כן אבל איך תדע מה הנחות היסוד שלו אם שכשאתה תגיד "קר לי מאוד בחדר הזה" תשאל את עצמך למה אמרתי "בחדר הזה" למה לא אמרתי "קר לי מאוד" למה אמרתי את המילה "מאוד" למה לא אמרתי "קר לי", למה לא אמרתי "בחדר הזה קר לי" למה אמרתי "קר לי מאוד בחדר הזה" למה אמרתי את זה, תנתח את הנחות היסוד שלך וכשאתה תוציא output של כל ההנחות יסוד האפשריות מאפס עד המשפט הסופי יש לך פה ספר שאתה יכול לכתוב על הבן אדם ואם הוא אומר לך שני משפטים ככה יש פה שני ספרים ואז אתה מצליב ביניהם ואתה מקבל מידע יותר מדויק.

ש: כן אבל אני לא מבין איך זה, אני מבין מה שאתה אומר.

אליעד: מה אתה מבין מה שאני אומר מה המהות של השאלה שלך המהות של השאלה שלך הייתה איך מקצת מידע ניתן לדעת הרבה מידע זאת מהות השאלה תשובה.

ש: לא אבל זה לא סתם לדעת הרבה אתה מביא לי פה איזה.

אליעד: המהות הייתה איך ליצור עניין בשביל ליצור עניין צריך לזהות את החיסרון בשביל לזהות את החיסרון צריך מידע על הבן אדם בשביל מידע על הבן אדם צריך שהוא ידבר על עצמו או שהוא יחשוף מידע על עצמו, אתה אומר הוא אמר שני משפטים הוא עוד לא הספיק לחשוף מידע.

ש: לחשוף מידע מסוים לא נכון, פרט מידע מסוים.

אליעד: יפה השאלה היא איך את המידע הזה הופכים אותו ליותר מידע.

ש: לא זה לא נכון אני אסביר לך.

אליעד: למה זה לא נכון אולי זה כן נכון.

ש: כי להפוך סתם מידע להפוך את זה ליותר מידע לא ישרת אותי לתכלית שאני רוצה אז זה לא יעזור לי.

אליעד: לא בטוח עוד פעם זה לא בטוח שממשפט אחד את יכול למצוא את החסרונות שלו גם מישהו יכול לדבר איתך שעה ואתה אפילו לא תדע איך קוראים לו הכל יכול להיות, יכול...
מה אתה יודע נפש מה אתה מבין איך לקרוא איך לשאול את עצמך להתעלם צודק הנחה מחשבות לקרוא אנשים נוסחה איך לגרום איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך איך לדלות מידע איך להבין אנשים איך להבין מישהו איך ליצור הקשבה איך ליצור עניין איך לעניין מישהו איך לקרוא איך לקרוא אנשים איך לשכנע בחורה איך לשכנע מישהו הקשבה כיצד לקרוא אנשים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום למישהו לרצות להקשיב לגרום למישהו לרצות להקשיב לך לדלות מידע להבין להבין אנשים להבין מישהו להקשיב להקשיב לך ליצור ליצור הקשבה ליצור עניין לעניין מישהו לקרוא לקרוא אנשים לקרוא מחשבות לרצות להקשיב לרצות להקשיב לך לשכנע מישהו לשכנע מישהו לרצות להקשיב לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך קריאת אנשים קריאת מחשבות רצון תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
הספר להיות אלוהים - למה צריך לקרוא את הספר, גם אם הוא כולו שקר וטעות, למה לבוא להרצאות של אליעד כהן
הספר להיות אלוהים - למה צריך לקרוא את הספר, גם אם הוא כולו שקר וטעות, למה לבוא להרצאות של אליעד כהן
... להיות אלוהים - למה צריך לקרוא את הספר, גם אם הוא כולו שקר וטעות, למה לבוא להרצאות של אליעד כהן למה לקרוא את הספר להיות אלוהים, גם אם הוא שקר מוחלט? הספר להיות אלוהים של אליעד כהן עוסק בשאלות עמוקות ויסודיות הקשורות להבנת המציאות והאמת. אחת השאלות המרכזיות שאליעד מתייחס אליהן היא מדוע כדאי בכלל לקרוא את הספר, גם אם כל מה שכתוב בו ... אותו לייחודי ולבעל ערך. מה החשיבות של להגיע להרצאות של אליעד כהן באופן פיזי? אליעד מסביר שהגעה להרצאות שלו באופן פיזי היא משמעותית הרבה יותר מאשר רק לצפות בסרטונים או לקרוא את הספרים. הוא מציין כי העברת ... לכן, קריאת הספר להיות אלוהים והשתתפות בהרצאותיו של אליעד כהן הן בעלות ערך בלתי רגיל, גם אם בסוף מתברר שכל התוכן היה מוטעה. האם הספר להיות אלוהים הוא שקר? למה כדאי לקרוא את הספר של אליעד כהן? למה להגיע להרצאות של אליעד כהן? מה ההבדל בין קריאה להרצאה פיזית? איך להבין טוב יותר את המציאות? האם שווה לקרוא ספרים שגויים? איך חושים משפיעים על ...
ליקוטי מוהרן, הספר להיות אלוהים, איך ללמוד את הספר בצורה נכונה, לקרוא את כל הספר
ליקוטי מוהרן, הספר להיות אלוהים, איך ללמוד את הספר בצורה נכונה, לקרוא את כל הספר
... מוהרן, הספר להיות אלוהים, איך ללמוד את הספר בצורה נכונה, לקרוא את כל הספר מהי הדרך הנכונה ללמוד את הספר ... שיטת הלימוד הראשונה של הספרים להיות אלוהים וליקוטי מוהרן? הדרך הראשונה שאליעד כהן מציג היא קריאה ישירה של הטקסט, פשוט לקרוא את הספר מהתחלה ועד הסוף בלי לעצור. לפי ... כל לבצע קריאה כללית, משום שזה יוצר תמונה ראשונית שמאפשרת להבין בהמשך ביתר קלות את הרעיונות העמוקים יותר. מדוע חשוב לקרוא את הספר ליקוטי מוהרן ולהיות אלוהים ... שאלות אלו, אפשר להגיע להבנה מעמיקה ויסודית של הטקסט. לדוגמה, כאשר אליעד עצמו למד את ליקוטי מוהרן, הוא חזר שוב ושוב לקרוא את הספר, עצר בכל פעם שנתקל במשפט או ... העמוקים שיש בספר. איך ללמוד ליקוטי מוהרן? איך ללמוד את הספר להיות אלוהים? שיטות לימוד של ליקוטי מוהרן מהי הדרך הנכונה לקרוא את הספר להיות אלוהים? כיצד להתמודד עם קושי בהבנת טקסטים מורכבים? מדוע חשוב לקרוא את כל ליקוטי מוהרן? ...
הספר להיות אלוהים - לימוד וקריאה בקול ולא רק בעיניים, לקרוא בקול, לשמוע את הקריאה
הספר להיות אלוהים - לימוד וקריאה בקול ולא רק בעיניים, לקרוא בקול, לשמוע את הקריאה
... אלוהים - לימוד וקריאה בקול ולא רק בעיניים, לקרוא בקול, לשמוע את הקריאה למה חשוב לקרוא את הספר להיות אלוהים בקול? הספר להיות אלוהים של אליעד כהן מציג גישה ייחודית ללימוד, שבה ההמלצה העיקרית היא לקרוא את התוכן בקול ולא רק בעיניים. לפי אליעד, אחת הטעויות הנפוצות של קוראים היא שהם מנסים ... ראשונה ובסיסית של לימוד הספר והיא פשוט לקרוא אותו בקול. הוא מסביר כי בשלב ראשון, הדבר החשוב ביותר הוא פשוט לקרוא ולהשמיע את המילים, גם אם לא מבינים כל מילה או רעיון שמופיעים בטקסט. הקריאה הראשונה לא ... ולהתעכב על כך. ההמלצה שלו היא פשוט להמשיך לקרוא, ולא לתת לחוסר ההבנה להפריע לזרימה. הוא מציין באופן ברור שלא צריך להטריד את עצמך אם לא ... את עצמו. המעורבות הרב - חושית הזו עוזרת ליצור קשר חזק יותר בין הקורא לבין הטקסט, ומכינה את הקרקע להבנה מעמיקה יותר בהמשך. כאשר אדם ... אלוהים. ההמלצה העיקרית היא פשוטה וברורה: לקרוא בקול רם, לא לעצור על כל אי הבנה, ולהמשיך הלאה בידיעה שההבנה המלאה תבוא עם הזמן והתרגול. איך לקרוא את הספר להיות אלוהים? למה כדאי לקרוא בקול? טיפים ללימוד נכון מספרים מה עושים אם לא מבינים את הטקסט? איך להתרכז בזמן הקריאה? ...
מבוא - טיפ לקריאה בספרים של אליעד כהן - באיזה סדר לקרוא את הספר?
... - טיפ לקריאה בספרים של אליעד כהן - באיזה סדר לקרוא את הספר? קורא יקר, הספר שאתה קורא כרגע, עוסק בהרבה נושאים שונים. ולכן, ...
ספרים, לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר
ספרים, לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר
... לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר איך לקרוא ספר בצורה שתהפוך את הלימוד לאפקטיבי יותר? אליעד כהן מסביר כיצד להפוך את קריאת הספרים שלנו ללימוד אפקטיבי יותר. הוא ... וכל ידע שנצבר הופך לכלי שימושי לחיים עצמם. איך ללמוד בצורה אפקטיבית? כיצד לקשר קריאה לחיי היום - יום? איך להפיק תועלת מספרים? כיצד ליצור דוגמאות? איך להפוך ידע ליישומי? מהי חשיבה אפקטיבית? למה הקריאה שלי לא אפקטיבית? ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. ... שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח. כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר ... על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא ... ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. ... בעיניו כלא מתאים, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח. כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר ... על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא ... ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו? אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו ליותר נזק מתועלת. כדי לגרום ללקוח לקנות, יש לגרום לו לחשוב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מאשר נזק. הדרך להשיג זאת היא ליצור תחושה שהמוכר עצמו רוצה בטובתו של הלקוח. כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, הוא נוטה להאמין שגם ... למכור לו יועיל לו. זאת משום שהמוח של הלקוח מסיק כי אדם שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? כאשר רוצים למכור מוצר, יש לוודא שהלקוח חווה חוויה חיובית ומתייחס למוכר כאדם שעשה לו טוב. דוגמה פשוטה לכך היא לקרוא ללקוח בשמו הפרטי. מדוע חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח? השם של האדם מייצג את הייחודיות שלו. כאשר קוראים ללקוח ... יצירת אווירה נוחה ונעימה ללקוח, אך בפועל מדובר במניפולציה. לעיתים ינסו לגרום ללקוח להרגיש טוב על מנת לגרום לו להוריד את ההגנות שלו ולרכוש מוצר לא משתלם. לדוגמה, ייתנו לו יחס חם, יתנו לו הרגשה שמכבדים אותו ואף יורידו ... אלו, ולוודא שהטוב שמוצג בפני הלקוח אמיתי ואינו רק אמצעי לשכנוע. איך לשכנע לקוחות לרכוש מוצר? איך ליצור אמון עם לקוח? איך להשתמש בפסיכולוגיה במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש מיוחד? מהן שיטות שכנוע אפקטיביות? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ מאוד פשוט בנושא של שכנוע והטיפ הוא איך ליצור אמון אצל הלקוח. לקוח אחת הסיבות המרכזיות שהלקוח לא יקנה מוצר היא משום שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו במילים ... ימכור לך מוצר שהולך לעשות לך רע. ולכן המסקנה היא די פשוטה ברגע שרוצים למכור מוצר ללקוח, ברגע שרוצים לשכנע מישהו בלעשות משהו צריך לגרום לו להרגיש טוב ולעשות לו טוב באופן מודע שהוא יחשוב הנה הבן אדם הזה והזה עשה לי טוב. כשברגע שעושים טוב כשרוצים ... ולוודא שהוא גם חושב שאתה עשית לו את הטוב. עכשיו לדוגמה, סתם דוגמה הכי פשוטה איך לעשות למישהו טוב נגיד לקרוא לו בשם הפרטי שלו במקום לדבר אליו בגוף, באופן כללי נגיד אתה רוצה ככה וככה זה מתאים לך או סתם באופן כללי לדבר ... מה מבדיל את הבן אדם מכל שאר האנשים? אחד הדברים השם שלו השם של הבן אדם מבדיל אותו משאר האנשים, איך נדע לקרוא לך ולא למישהו אחר? פשוט נקרא לך בשם שלך ואז תדע שזה אתה. זאת אומרת ברגע שהשתמשנו בשם של הבן אדם העברנו למוח שלו מסר לתת מודע שאומר תקשיב אתה לא סתם מישהו, אתה לא עוד אחד המסר הזה הוא פרסונלי ספציפית עבורך, אתה בן אדם מיוחד אתה לא סתם עוד אחד עוד לקוח. אוקי וזה סתם אני אתן דוגמה איך אפשר לגרום לו להרגיש טוב באמצעות לדוגמה שימוש בשם הפרטי שלו כאשר כמובן המהות היא כפי שאמרתי קודם ברגע שגורמים לבן אדם להרגיש ...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
... ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות איך ליצור קרבה ואמון באמצעות שימוש בשם פרטי? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן דיבר על השפעת השימוש בשמות פרטיים ככלי ליצירת קרבה ואמון, בעיקר בהקשרים של מכירות ושירות. הוא הסביר כי כאשר רוצים ליצור תחושת קרבה עם אדם, אחת השיטות ... האחות שלך. בשיחה עם אדם אחר, השימוש בשם פרטי יוצר תחושה חיובית של קרבה, כמו קשר חמים ואוהב. לעומת זאת, שמות אחרים, כמו בשיחה על האחות שלי, עשויים ליצור ריחוק, וזו יכולה להיות תחושה של ... במישהו שנמצא במעמד גבוה יותר או במצב פורמאלי יותר. במקרים כאלו, ייתכן ששימוש בשם תואר או שם משפחה יהיה מתאים יותר. מהי הדרך האפקטיבית ביותר ליצור קרבה עם אדם? אליעד מציין שאין ... אדם מגיב בצורה שונה, ולכן הדרך היעילה ביותר היא להבין את הצרכים והתחושות של האדם השני ולפנות אליו באופן אישי תוך שמירה על רגישות להעדפותיו. איך ליצור קרבה עם אחרים? שימוש בשם פרטי ומערכות יחסים איך לבנות אמון עם לקוחות? כיצד להשתמש בשמות פרטיים בצורה אפקטיבית? הדרכת מכירות ושירות איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מדבר על איך ליצור קרבה עם אדם אחר, ובמיוחד על הדרך ... אחרים, למשל כשאנחנו מדברים על אותו אדם עם אחרים. הוא מביא דוגמה שבה אם אנחנו רוצים לשוחח על אדם אחר, נוכל להשתמש בשם הפרטי של אותו אדם כדי ליצור תחושת קרבה גם מבלי להיות ... השם הפרטי של אותו אדם מהדהד אצל השומע תחושות אישיות. עם זאת, אליעד מדגיש כי לא כל מקרה מתאים לשימוש בשם פרטי, ויש מקרים שבהם שימוש בשם פרטי עשוי ליצור דווקא ריחוק. הוא מביא דוגמה שבה, כשמדובר על מקום עבודה או נושא מקצועי, השימוש בשם הפרטי של מישהו עשוי ליצור תחושת זרות, במיוחד אם מדובר במישהו שנמצא במעמד יותר פורמאלי או רחוק. כאן השם המקצועי או שם המעמד יכול להיות הולם יותר. מהי הדרך האפקטיבית ביותר ליצור קרבה עם אדם? אליעד מציין כי הדרך ליצור קרבה היא לדעת להשתמש בשמות בצורה ... ולכן הדרך האפקטיבית ביותר היא להבין את הצרכים והתחושות של האדם השני ולפנות אליו באופן אישי, תוך כדי שמירה על רגישות לסיטואציה ולהעדפותיו. איך ליצור קרבה עם אחרים? שימוש בשם פרטי ...
איך לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח
... לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח וכאן אבאר, האם כדאי לקרוא לבן אדם בשם הפרטי שלו, כדי ליצור תחושת קרבה? כי לפעמים רוצים ליצור תחושת קרבה עם הבן אדם השני. ולפעמים הבן אדם השני יכול ועלול להרגיש שהוא סתם עוד מישהו בשבילך. וכאשר אתה קורא למישהו בשם הפרטי שלו, ... לו להרגיש תחושת זרות וניכור ממך? אז האם לקרוא לאדם בשמו הפרטי, ואולי אפילו בשמו הפרטי ובשם המשפחה שלו, האם זה יוצר תחושת קרבה או ריחוק? והתשובה לכך היא, שזה תלוי. תלוי באיך ... כלשהו, או שהוא יפנה אליו ישירות, בלי לקרוא לו בשמו, הרי שבמקרה כזה, אם תקרא לו בשמו, זה דווקא יצור תחושה של זרות. כי יש מצבים שבין אנשים קרובים, לא פונים אחד לשני בשם פרטי ... אבל קרבה שהוא שונא אותה. בקיצור, הכי טוב לקרוא לאדם, איך שהוא היה רוצה שיקראו לו. דהיינו, שלב ראשון לזהות האם האדם רוצה להרגיש קרבה או לדוגמה רשמיות ופורמאליות. ואם הוא רוצה ... השני רוצה שיקראו לו. ככה שלא תמיד מומלץ לקרוא לילד בשמו. ...
לרדת על אנשים, לקרוא למישהו מפגר, להשפיל אנשים, מורים רוחניים, הגישה של אליעד כהן, להבין שאתה טיפש, התנשאות של מורה רוחני, הגאווה של רבי נחמן מברסלב, שחצנות, יוהרה, יהירות, יחסי מורה ותלמיד, המחלוקת על רבי נחמן
לרדת על אנשים, לקרוא למישהו מפגר, להשפיל אנשים, מורים רוחניים, הגישה של אליעד כהן, להבין שאתה טיפש, התנשאות של מורה רוחני, הגאווה של רבי נחמן מברסלב, שחצנות, יוהרה, יהירות, יחסי מורה ותלמיד, המחלוקת על רבי נחמן
... על אנשים, לקרוא למישהו מפגר, להשפיל אנשים, מורים רוחניים, הגישה של אליעד כהן, להבין שאתה טיפש, התנשאות של מורה רוחני, הגאווה של רבי ... יוהרה, יהירות, יחסי מורה ותלמיד, המחלוקת על רבי נחמן מה היתרון בלרדת על אנשים ולקרוא להם מפגרים? אליעד כהן מסביר בהרצאה את הגישה יוצאת הדופן שלו שלפעמים זה מועיל לקרוא לאדם מפגר, טיפש או מטומטם. תחילה, הוא מדגיש שהפעולה הזו נחשבת לרעה ולפסולה כי היא פוגעת באנשים, משפילה אותם, ועלולה לגרום להם לדיכאון ואף להרס הביטחון העצמי. לכאורה, לקרוא למישהו מפגר הוא דבר שלילי וחסר תועלת. אך אליעד מציג גם את הצד השני של העניין ומסביר בהרחבה מדוע דווקא לקרוא לאנשים בשמות גנאי יכול להיות בעל ערך רב להתפתחותם הרוחנית והאישית. ההסבר הראשון הוא שאדם שנפגע מזה שקראו לו מפגר, ... גם את המחשבה שהוא הכי מפגר בעולם. להבין שאתה טיפש ומפגר זו המעלה הגבוהה ביותר, כי רק מי שיודע שאינו יודע כלום באמת יכול להגיע לתובנה מוחלטת. הוא גם מבהיר שלעיתים לקרוא לאדם מפגר זה סוג של מבחן שמסנן בין אלו שרוצים באמת ללמוד לבין אלו שבאים רק כדי לקבל חיזוקים. מי שלא מוכן להיפגע ... שבה כל צד מאשים את האחר שהוא דפוק, אבל שניהם דפוקים באותה מידה. ההכרה בכך משחררת את המתח וההתנגדות לחיים. לסיכום, אליעד כהן טוען שבהקשרים מסוימים לרדת על אנשים, לקרוא להם מפגרים ולהשפיל אותם יכול להיות לא רק מועיל, אלא אף הכרחי להתפתחות רוחנית ואישית אמיתית. התהליך הזה אמנם כואב, אך דווקא הכאב הוא זה שמביא להטלת ספק באמונות ובדעות, ומקרב את האדם לאמת המוחלטת ולחופש נפשי אמיתי. למה לקרוא למישהו מפגר? מדוע רבי נחמן התנשא על אחרים? איך להתפתח רוחנית מהשפלה? מה טוב בלהרגיש טיפש? איך להבין שאתה משוגע? האם להיות טיפש זה רע? לגרום למישהו להרגיש טיפש, לגרום למישהו לחשוב שהוא טיפש, לקרוא למישהו טיפש, לבזות מישהו, לקרוא למישהו בשמות גנאי, להשפיל מישהו ...
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
... ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן איך ללמוד את ... כדאי לגשת לקריאה. אחד הרעיונות המרכזיים הוא להתייחס לספרים כמו לתפריט במסעדה. כאשר ניגשים לקרוא את הספרים, כדאי להקדיש זמן לקריאת תוכן העניינים של כל ספר, כיוון שהוא מציג את כל הנושאים המרכזיים והפרקים השונים. אחרי שעוברים על התוכן, אפשר לבחור את הפרקים או הנושאים ... של נושא מסוים. התועלת הגדולה בכך היא בהבנת כל הנושאים העומדים על הפרק לפני שמתחילים לקרוא, כפי שמתנהלים במסעדה כשמסתכלים בתפריט לפני הזמנת המנה. מילון מונחים בספר להיות אלוהים בספר להיות אלוהים (שמחולק לשני חלקים), יש מילון מונחים חשוב שמופיע בחלק הראשון. המילון ... האם יש סדר קריאה חובה? בניגוד לספרי לימוד טכניים, בהם יש סדר ברור של פרקים שחייבים לקרוא לפי הסדר, בספרים של אליעד כהן אפשר לקרוא כל פרק בצורה עצמאית, בלי צורך לעקוב אחרי סדר מסוים. כל פרק מציע תובנות חדשות, ואין דרישה להבין קודם את הפרקים הקודמים. עם זאת, אם רוצים להבין את כל התמונה המלאה, כדאי לקרוא את כל הספר בסופו של דבר, שכן כל נושא מחובר לשאר הנושאים בספר. איך לגשת לקריאה בפועל? ישנן מספר דרכים לגשת לקריאה בספרים של אליעד כהן: לקרוא בסדר רגיל, מעמוד ראשון עד אחרון. לקרוא בסדר הפוך, מהעמוד האחרון לראשון. לקרוא רק פרקים שמעניינים לפי תוכן העניינים. להקדיש זמן להבין כל עמוד לעומק, עד שלא נותרות שאלות. לקרוא ברפרוף, כדי להכיר את הרעיון הכללי, מבלי להיכנס לפרטים. כל אחת מהדרכים הללו היא תקפה, ואם רוצים, אפשר לשלב ביניהן. כל גישה מבוססת על ההעדפה האישית ולמידה עצמית של כל קורא. מה ... יכול למצוא בהם תובנות נוספות גם אם לא עוקב אחרי הסדר המדויק של הפרקים. יש אנשים שמעדיפים לקרוא את כל הספרים ברצף, ויש כאלה שיבחרו לקרוא כל פרק באופן עצמאי, עם התמקדות בפרק אחד לעומק. אין דרך אחת נכונה, כל אחד יכול לבחור את הדרך שמתאימה לו ביותר. לסיכום על פי ההמלצות של אליעד כהן, הדרך הטובה ביותר לקרוא את הספרים היא להתחיל על ידי עיון בתוכן העניינים ובמילון המונחים (במיוחד בספר להיות אלוהים). לאחר מכן, ניתן לבחור את הפרקים או הנושאים המעניינים ביותר ולהתחיל לקרוא אותם. תהליך הקריאה יכול להיות גמיש ומותאם אישית, העיקר הוא להבין את הרעיונות העמוקים בספרים ולהתנסות בשיטות הקריאה השונות. איך ליישם בפועל את הרעיונות מספר להיות אלוהים גישות ... המלצות על שיטות למידה והתבוננות עצמית איך לשפר את היכולת לנתח ולהבין ספרים פילוסופיים איך לקרוא בספרים של אליעד כהן בצורה שתתאים לך? הספרים של אליעד כהן כוללים מאות נושאים שונים ומגוונים. אחת ההמלצות הראשונות היא להתייחס אליהם כאילו היו תפריט במסעדה: לפני שבוחרים מה לקרוא, כדאי להקדיש זמן לקריאת תוכן העניינים בכל ספר. כך מגלים מהם הנושאים המרכזיים בכל אחד מהספרים, וניתן לבחור במה שמושך את העין או מתאים ביותר ברגע נתון. למה חשוב לעיין קודם בתוכן ... ודגשים, גם ללא ידע על הפרקים הקודמים. מצד שני, כדי להגיע להבנה מלאה, רצוי בסופו של דבר לקרוא הכל, כיוון שכל נושא מתחבר באופן כלשהו לשאר הנושאים. איך אפשר לגשת לקריאה בפועל? אפשר להחליט על כמה דרכי גישה: 1. לקרוא לפי סדר דפים רגיל, מעמוד ראשון עד אחרון. 2. לקרוא באופן הפוך, מהעמוד האחרון לראשון. 3. לבחור מראש רק פרקים שנראים מעניינים לפי תוכן העניינים, ולהתמקד בהם. 4. להקדיש זמן רב להבין כל עמוד לעומק מלא, עד שלא נותרת שום שאלה לגביו. 5. לקרוא ברפרוף, ללא התעמקות בכל פרט ופרט, כדי להכיר את הרעיון הכללי. כל הדרכים הללו תקפות, וניתן גם לשלב ביניהן. העיקר הוא ללמוד בדרך שהכי מתאימה לך, תוך כדי התנסות וגילוי עצמי של ... לעיין בתוכן העניינים של כל אחד מהם כדי למצוא את הפרקים הרלוונטיים ביותר עבורך. אפשר גם לקרוא את ההקדמות הקצרות שבספרים הללו כדי לקבל מושג כללי על הרעיון המרכזי והקשר בין הפרקים. למה חשוב לא להתעצל כשבוחרים מה לקרוא? בדיוק כמו שמומלץ לא להזמין מיד את המנה הראשונה מהתפריט, כך גם בספרים של אליעד כהן: כדאי להקדיש את הזמן להכיר את כל הנושאים הקיימים ולשאול את עצמך מה באמת מעניין אותך באותו ... לכל ספר יש דגשים ותחומים שונים, ולכן חשוב לבחור בסגנון הלימוד שמרגיש נוח. יש מי שמעדיפים לקרוא את הכל ברצף, ויש מי שמעוניינים לקרוא פרק אחד לעומק רב ואז לדלג לפרק אחר. אין כאן שיטה אחת נכונה בלבד, אלא העיקר הוא ללמוד ולהבין כמה שאפשר, בדרכך שלך. לסיכום חשוב לזכור שכל ספר יכול להיקרא מכל זווית או סדר. מומלץ ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהי ל..., איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגרום למישהי ל..., איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לנוער, ייעוץ טיפולי, קאוצינג בנושאי איך לגרום למישהי ל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2192 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 01:24:58 - wesi1