אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מבוא - טיפ לקריאה בספרים של אליעד כהן - באיזה סדר לקרוא את הספר? ✔קורא יקר, הספר שאתה קורא כרגע, עוסק בהרבה נושאים שונים. ולכן, צורת הקריאה הטובה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מבוא - טיפ לקריאה בספרים של אליעד כהן - באיזה סדר לקרוא את הספר?
קורא יקר, הספר שאתה קורא כרגע, עוסק בהרבה נושאים שונים. ולכן, צורת הקריאה הטובה ביותר בספר, היא לפי מה שמעניין אותך באותו רגע, ולא דווקא בהכרח לפי סדר מסוים. באפשרותך לבחור כל נושא מהספר שמעניין אותך ולקרוא אותו, בלי קשר לשאר הנושאים שבספר.

אם תוך כדי קריאה בספר, נתקלת במשהו שלא מובן לך, אין צורך להתעכב עליו ולהתעקש להבין אותו כאן ועכשיו באופן מיידי, אלא אפשר פשוט להמשיך הלאה בקריאה של דברים אחרים, שמובנים לך יותר, ולאחר מכן, כל הדברים יהיו יותר ברורים. בהצלחה!
יקר ללקוח להבין אותו ספרים של אליעד כהן להמשיך הלאה איך למכור מוצרים יקרים כאן ועכשיו אליעד מוצר יקר ללקוח בלי קשר מחיר יקר מחיר גבוה מידי אליעד אליעד כהן באיזה סדר לקרוא טיפים לקרוא מבוא ספרים ספרים של אליעד ספרים של אליעד כהן קריאה
אליעד יש רק אחד, 100 אחוז הצלחה, אסון השריפה בכרמל, פסיכולוגיה, יהדות, קבלה, אחרית הימים, התורה מהשטן
אליעד יש רק אחד, 100 אחוז הצלחה, אסון השריפה בכרמל, פסיכולוגיה, יהדות, קבלה, אחרית הימים, התורה מהשטן
אליעד יש רק אחד, 100 אחוז הצלחה, אסון השריפה בכרמל, פסיכולוגיה, יהדות, קבלה, אחרית הימים, התורה מהשטן למה קשה לאדם לקבל את המציאות כפי שהיא? אליעד כהן מדבר על הסיבה שהאדם אינו מצליח לקבל את המציאות כפי שהיא, ומסביר את המנגנון שגורם לאדם להתנגד למציאות. אליעד מתחיל בשאלה הבסיסית מדוע בכלל לאדם קשה לקבל דברים שקורים לו בחיים. התשובה לשאלה הזאת היא שאדם לא מקבל את המציאות כי הוא רוצה שהמציאות תהיה אחרת. ... כך האדם מתנגד יותר ומרגיש פחות טוב. לדוגמה, אדם שיוצא החוצה ורואה שיורד גשם. הוא לא מרוצה שיורד גשם כי הוא רצה שיהיה שמש. אליעד מסביר שבעצם הרצון של האדם עוצר אותו מליהנות מהגשם, כי המציאות פשוט קיימת - יורד גשם, אבל הרצון של האדם מייצר בתוכו התנגדות פנימית. מה הקשר בין רצון לסבל בחיים? אליעד מדגיש שהסבל של האדם מגיע אך ורק בגלל הרצון שלו, כי כל סבל הוא תוצאה של משהו שהאדם רוצה שיקרה ולא קורה, או משהו שקורה והאדם אינו רוצה שיקרה. לדוגמה, ... כלומר, כל פעם שהאדם חווה סבל, הוא צריך לבדוק עם עצמו מה הוא רוצה שיקרה אחרת ממה שקורה בפועל. איך לקבל את המציאות בצורה שלמה? אליעד כהן מציע גישה ברורה לקבלת המציאות - ביטול או שינוי הרצון הפנימי של האדם. כאשר האדם מבין לעומק שהמציאות תמיד היא כפי שהיא, ללא שום יכולת לשנות אותה ברגע הזה, האפשרות שנותרת לו היא לשנות את הרצון הפנימי שלו. אליעד מדגים זאת דרך מקרה פשוט: אם האדם מאבד חפץ יקר לו והוא סובל מכך, הסבל נובע מכך שהאדם רוצה שהחפץ יהיה אצלו. אך אם האדם יצליח לשנות את הרצון ולקבל את האפשרות שגם בלי החפץ הוא יכול להיות מאושר, הוא יפסיק לסבול. מהי משמעות של קבלת המציאות בפועל? אליעד מסביר שקבלת המציאות באופן מלא אין משמעותה לא לנסות לשנות את המציאות בכלל. להיפך, האדם יכול לפעול ולשנות את הדברים עד כמה שניתן, אך תוך כדי הפעולה ... להפריד בין הפעולה עצמה לבין התוצאה, ולקבל את האפשרות שהתוצאה יכולה להיות שונה מהרצון האישי. מה הסוד להפסקת הסבל לחלוטין? לפי אליעד, הסוד האמיתי להפסקת הסבל הוא להבין בצורה מלאה שהמציאות תמיד שלמה ומושלמת כפי שהיא, ללא תלות במה שקורה. אם האדם יצליח לראות שלכל דבר שקורה יש שני ... לא יסבול. הסבל נוצר אך ורק כאשר האדם מסתכל רק על צד אחד של המציאות, הצד שמתנגד לרצון שלו. כיצד אפשר בפועל לתרגל קבלת המציאות? אליעד נותן תרגיל פשוט שמטרתו לגרום לאדם להרגיש טוב יותר: הוא מציע לאדם לבדוק באופן קבוע מהו הדבר שהוא רוצה כרגע, ולשאול את עצמו האם אפשרי שהוא יוכל ... שהדבר הזה יקרה?. אם האדם יתרגל זאת, הוא יתחיל לראות שעם הזמן הוא פחות תלוי בדברים חיצוניים ויכול להרגיש טוב בכל מצב. לסיכום, אליעד כהן מלמד שההתנגדות למציאות היא מקור הסבל, והדרך להפסיק לסבול היא לשנות את היחס הפנימי של האדם לרצונות שלו, עד לקבלה מוחלטת של כל דבר שקורה ...
הכנה רוחנית, רצון אמיתי, רצון להבנת האמת, השכל של אליעד, לחשוב מחוץ לקופסא, חשיבה יצירתית, יצירתיות
הכנה רוחנית, רצון אמיתי, רצון להבנת האמת, השכל של אליעד, לחשוב מחוץ לקופסא, חשיבה יצירתית, יצירתיות
... רוחנית, רצון אמיתי, רצון להבנת האמת, השכל של אליעד, לחשוב מחוץ לקופסא, חשיבה יצירתית, יצירתיות מהי ההכנה הרוחנית הנכונה לפי אליעד כהן? אליעד כהן מסביר בהרצאה שהכנה רוחנית אמיתית מתחילה באותנטיות ... להודות בזה ישירות, ולא להעמיד פנים שיש לו מטרה נעלה יותר. הסיבה לכך היא שההכנה הרוחנית היעילה ביותר היא להיות אמיתי עם הרצון הפנימי. מהו הרצון האמיתי והאידיאלי לפי אליעד כהן? לפי אליעד כהן, הרצון האידיאלי הוא הרצון להבין את האמת. יחד עם ... ולהשתמש ברצון הזה כמנוף להגיע להבנה רוחנית עמוקה יותר. רק אחרי שהאדם מבין את עצמו ואת רצונו האמיתי, הוא יוכל להגיע למטרה הסופית - שהיא הבנת האמת המלאה והכוללת. כיצד אליעד כהן משתמש בחשיבה יצירתית לשינוי הפרספקטיבה? אליעד מסביר ששיעורי החשיבה שלו מבוססים על פיתוח חשיבה יצירתית ... להצליח, האדם חייב ללמוד את היכולת לחשוב בצורה פתוחה ובלתי מוגבלת, כך שיהיה מסוגל ליהנות מן ההישגים שלו ובו זמנית לשאוף לעוד הצלחות חדשות, מבלי להשתעמם. מדוע לדעת אליעד כהן חשוב להימנע מהגבלת החשיבה? אליעד כהן מסביר שהמטרה המרכזית של החשיבה היצירתית והלימוד ... רעיון קבוע ומוגבל, כגון אני רוצה רק את זה, הוא סוגר את עצמו בפני אינספור אפשרויות אחרות. לעומת זאת, חשיבה פתוחה מאפשרת לקחת רעיון אחד ולחקור אותו באלפי דרכים שונות. אליעד מציע לתלמידים לא להגביל את עצמם לשיטה אחת או לדרך אחת, אלא להיות פתוחים לשמוע, להבין ולנסות דרכים חדשות. איך לדעת אליעד כהן אפשר לקבל הכל בחיים? לפי אליעד כהן, האדם יכול לקבל הכל בחיים רק אם ילמד לחשוב מחוץ ... בכסף, אהבה, אושר או ידע, על ידי שימוש בשיטות חשיבה גמישות. ככל שהחשיבה יצירתית יותר, כך עולה הסיכוי שהאדם ימצא דרכים מקוריות ויעילות יותר להשגת מטרותיו. כיצד לדעת אליעד אפשר להחליט החלטות נכונות? אליעד כהן מדגים דרך שאלה שנשאלה על ידי אחד המשתתפים: איך אני יודע אם ללכת קדימה או להסתכל אחורה?. הוא מסביר שהבעיה בשאלה כזו נובעת מההנחה שיש החלטה אחת נכונה או פתרון יחיד. לפי אליעד, אין תשובה חד - משמעית כזו. אפשר ללכת קדימה, אפשר להסתכל ... בהתאם לנסיבות ולמטרות שלו באותו הרגע. רק על ידי חשיבה פתוחה כזו אפשר לקבל החלטות אפקטיביות בלי להיתקע בספקות מיותרים. איך לשלב בין חשיבה יצירתית והבנת האמת לפי אליעד? אליעד כהן מסביר שהמטרה היא להגיע למצב שבו ...
הארה רוחנית, להיות מואר, גורואים, מורים רוחניים, להגיע להארה, השכל של אליעד, רבי נחמן מברסלב, אדם מואר, מורה רוחני
הארה רוחנית, להיות מואר, גורואים, מורים רוחניים, להגיע להארה, השכל של אליעד, רבי נחמן מברסלב, אדם מואר, מורה רוחני
... רוחנית, להיות מואר, גורואים, מורים רוחניים, להגיע להארה, השכל של אליעד, רבי נחמן מברסלב, אדם מואר, מורה רוחני איך אפשר לדעת אם מורה רוחני באמת הגיע להארה? השאלה הראשונה שעולה היא כיצד אדם יכול לדעת אם המורה הרוחני שלו, או גורו מסוים, הגיע באמת להארה. אליעד מסביר באופן ישיר כי לא ניתן לדעת באופן מוחלט אם אדם אחר הגיע להארה או לא. הוא מסביר זאת באמצעות דוגמה פשוטה מאוד: רק כאשר אתה יודע בעצמך את הפתרון של משוואה מסוימת, אתה יכול ... התשובה שמישהו אחר נותן היא נכונה או לא. עד שלא מצאת את התשובה בעצמך, אין לך דרך לדעת האם האדם שמולך באמת מצא את הפתרון או רק טוען כך. אליעד מדגיש שזה נכון לא רק לגבי הארה רוחנית אלא גם לכל סוג של הבנה פנימית עמוקה. אדם שמאמין שהוא הגיע להארה עשוי לחשוב שהוא מזהה הארה אצל אחרים, אך בפועל אין לו יכולת ודאית לדעת. הוא נותן כדוגמה ספרים של מורים רוחניים שונים: אם תקרא טקסט רוחני כלשהו, לא תהיה לך דרך מוחלטת לדעת האם מי שכתב את הטקסט באמת חווה את מה שהוא מתאר. אפילו כשאליעד עצמו קורא טקסט שנכתב על ידי מישהו עם הבנה דומה לשלו, הוא מודה שאין לו יכולת לדעת בוודאות אם הוא עצמו כתב אותו בעבר או מישהו אחר כתב אותו. מהי הדרך לזהות אם אדם הגיע להבנה רוחנית עמוקה? הדרך היחידה לזהות זאת, לפי אליעד, קשורה במבנה החשיבה של האדם המדובר. הוא מדגיש שההבדל הוא לא בתוכן הרעיוני אלא במבנה הפנימי, בסטרוקטורה המחשבתית, במשהו העמוק שמאחורי המילים. הרעיונות עצמם יכולים להשתנות, ... מזהה שאדם מסוים מציג את הרעיונות שלו באותו מבנה מחשבתי פנימי שאתה מזהה בעצמך, זו עשויה להיות אינדיקציה שהוא הגיע להבנה רוחנית דומה לשלך. אליעד מציין כי הוא עצמו חווה חוויה כזאת רק מול ספריו של רבי נחמן מברסלב. לדבריו, רבי נחמן הוא היחיד בעולם שכאשר הוא קורא את כתביו הוא מרגיש שזה בדיוק הוא עצמו. אליעד מדגיש שהרעיונות של רבי נחמן יכולים לפעמים להיראות סותרים זה את זה, אך בעיניו הם תמיד נובעים מאותו מבנה פנימי עמוק. אליעד אף אומר כי רבי נחמן כתב עליו באופן שהוא מזהה את עצמו, וכך הוא יודע בבירור שהחשיבה של רבי נחמן זהה לשלו. מה המשמעות של להיות אדם מואר? אליעד מסביר את מושג ההארה הרוחנית בצורה ישירה: מואר פירושו אור, כלומר, הבנה עמוקה יותר. אבל השאלה המהותית היא: מהו אור ומהו חושך? אליעד מציין שההגדרה של אור וחושך משתנה בין אדם לאדם. עבור אדם מסוים, אור זה לראות את אלוהים, אך מהו אלוהים בעצמו זו כבר שאלה נוספת. אדם אחר עשוי להגדיר אור כהשתחררות מוחלטת מהזדהות עם העולם, בעוד אדם שלישי יראה זאת אחרת. אליעד עצמו לא נותן הגדרה מוחלטת לאור, כיוון שהדבר תלוי לחלוטין בנקודת המבט האישית של כל אחד ואחד. הוא משתמש בדימוי מתוך רבי נחמן שאומר שיש שני סוגי אנשים: אדם שהוא כמו חלון, כלומר, ... שמורים רוחניים רבים הם בעצם רק חלונות שדרכם עובר אור של אחרים, כלומר, הם לא חוו את ההבנה העמוקה באופן אישי אלא רק מעבירים מידע הלאה. אליעד מדגיש את החשיבות של החוויה האישית, שבלעדיה האדם אינו מקור האור אלא רק צינור למשהו חיצוני. מדוע בכלל צריך ללמוד ממורה רוחני אם ההארה היא פנימית? אליעד מסביר שהצורך במורה רוחני דומה לאכילה: בסופו של דבר, האדם חייב לעשות את העבודה הפנימית בעצמו, בדיוק כמו שהוא זה שחייב ללעוס ולבלוע את האוכל בעצמו. יחד עם זאת, בדיוק כמו שחקלאי ... לקצור ולהכין את האוכל בעצמך, המורה נותן לך משהו מוכן, כיוון חשיבה, רעיונות ותובנות שהיו דורשים ממך מאמץ גדול מאוד להגיע אליהם לבד. אליעד מדגיש שבסופו של דבר אתה חייב לבדוק בעצמך כל רעיון וכל תובנה, אבל בעזרת הלמידה מהמורה, יש לך כלים רבים יותר ואפשרויות חדשות לחשיבה. הוא מדמה זאת ל - GPS: למרות שאתה זה שצריך לנסוע בעצמך, המורה הרוחני יכול לעזור לך בניווט, להזהיר מפני מכשולים, ולספק נקודת מבט ברורה יותר על הדרך. לבסוף, אליעד מדגיש שאפילו אם המורה טועה, ואפילו אם כל התכנים שהוא מעביר הם לא נכונים, עדיין הלמידה מהם חשובה כי רק דרך בדיקת כל האפשרויות והטעויות תוכל להגיע בעצמך לוודאות המוחלטת של ההארה הרוחנית שלך. איך לדעת אם מורה רוחני מואר? מהי הארה רוחנית? אליעד כהן ורבי נחמן מברסלב האם צריך ללמוד ממורה רוחני? איך להגיע להארה? מה ההבדל בין גורו למורה אמיתי? ...
אומנות, עיצוב, יופי, אסתטיקה, פרחים, הפילוסופיה של האומנות, ציורים, אמנות חזותית, אמנות מושגית, אמנות קונספטואלית
אומנות, עיצוב, יופי, אסתטיקה, פרחים, הפילוסופיה של האומנות, ציורים, אמנות חזותית, אמנות מושגית, אמנות קונספטואלית
... אמנות קונספטואלית מהם הגורמים שגורמים לאדם לבחור תמונה מסוימת ולמה יש אנשים שמעדיפים תמונות עם אסתטיקה שונה? בהרצאה, אליעד מדבר על הבחירות האסתטיות של בני ... יעדיף תמונה עם גוונים אדומים. הסיבה לכך היא שמחקרי תודעה וסוציולוגיה מצביעים על כך שמדובר בחיבור רגשי - אסוציאטיבי. אליעד מסביר גם כיצד ניתן להבין את ההעדפות ... של תמונה? אחת השאלות המרכזיות שהועלתה בהרצאה היא איך הקונטרסט בין צבעים משפיע על התחושה שצופה מרגיש כלפי תמונה. אליעד מציין כי הבחירה בתמונה עם קונטרסט ... עם צבעים פחות מנוגדים תוכל להיתפס כמתונה או פשוטה יותר. מה המשמעות של הסדר בתמונה ואיך הוא משפיע על התחושה של הצופה? אליעד מציין שבחירה בתמונה מסוימת תלויה גם ... איך בחירת האובייקטים בתמונה משפיעה על החוויה האסתטית? בחירת האובייקטים בתמונה משחקת תפקיד משמעותי בהשפעתה על הצופה. אליעד מראה כיצד אפילו פרחים בתמונה יכולים ... סקרנות או רצון לגלות יותר במצבים שבהם יש אלמנטים פתוחים או לא ברורים בתמונה. האם העדפות אסתטיות תלויות אישיות בלבד? אליעד מסביר כי הבחירות האסתטיות שלנו אינן ... תמונה מסוימת רק בגלל שהיא משדרת לו תחושת חום או נוחות, מבלי להבין את המנגנונים הפנימיים שמניעים אותו לכך. בנוסף, אליעד מציין שהעדפות אסתטיות אינן תמיד ...
הרזיה, השמנה, דיאטה, דימוי גוף, דימוי עצמי נמוך, דימוי חברתי, שמן או רזה, לרדת במשקל, שמירה על המשקל, לעלות במשקל
הרזיה, השמנה, דיאטה, דימוי גוף, דימוי עצמי נמוך, דימוי חברתי, שמן או רזה, לרדת במשקל, שמירה על המשקל, לעלות במשקל
... דימוי גוף, דימוי עצמי נמוך, דימוי חברתי, שמן או רזה, לרדת במשקל, שמירה על המשקל, לעלות במשקל למה כולם רוצים להיות רזים? אליעד מסביר תחילה, שלמרות התחושה הרווחת שכולם רוצים להיות רזים, לא בהכרח כולם באמת מעדיפים זאת. הוא נותן דוגמה מתרבויות שונות בהן דווקא אנשים שמנים נחשבים ליפים ומושכים יותר. אליעד מתמקד בשאלה המרכזית: למה יש אנשים שמעדיפים להיות רזים ויש כאלה שמעדיפים להיות שמנים, ומה מניע את ההעדפות האלה? מה באמת מניע אנשים לרצות להיות רזים או שמנים? לפי ההסבר של אליעד, אנשים רוצים להרגיש טוב, וכל אדם יבחר את המראה שיספק לו הרגשה טובה יותר. זה תלוי באסוציאציות השונות של האדם לגבי רזון והשמנה. אליעד נותן דוגמאות שונות לסיבות שבגללן אנשים יעדיפו רזון או השמנה: יש אנשים ... יותר, אסתטי יותר, או בעל שליטה עצמית גבוהה יותר. יש אנשים שרוצים להיות שמנים כי השמנה מסמלת עבורם ביטחון, כוח, ועוצמה. אליעד מציין סיפור של רבי נחמן מברסלב שבו מוזכרת קבוצה שמטרתה לתפוס כמה שיותר מקום בעולם ולכן עוסקת באכילה מופרזת. אליעד מסביר ששומן נתפס כמשהו לא מידתי ושההשמנה יכולה להיות סוג של מרד נגד נורמות חברתיות של מידתיות, בריאות או שליטה עצמית. למה אנשים מתמודדים עם עודף משקל למרות ביקורת חברתית? אליעד מתאר את הדילמה הפסיכולוגית של אדם שסובל מעודף משקל. אם הוא מפסיק לאכול ... שהפסקת האכילה רק תתן כוח לאלה שצוחקים עליו, ולכן הוא מעדיף להמשיך בדרך שלו. איך הצורך בשליטה משפיע על הרזיה והשמנה? אליעד מציג את רעיון השליטה כמרכזי: אדם שבוחר להיות רזה עשוי להרגיש שליטה ... אך גורמות לתחושת עבד בתחום אחר (מגבלות בריאותיות או מגבלות על הרצון לאכול). האם אפשר בכלל להימנע מסבל סביב דימוי הגוף? אליעד טוען שלכל בחירה יש חסרונות, והשאלה החשובה היא איך האדם תופס את ... הוא יפסיק להיות משועבד לתפיסות חברתיות או פנימיות לגבי רזון והשמנה. מדוע אנשים מתקשים לוותר על הרגלי אכילה לא בריאים? אליעד מסביר שאנשים אוכלים מתוך תחושת צמצום או סבל פנימי. האדם משתמש באכילה ... לפיכך, האכילה המופרזת לעולם אינה פותרת באמת את בעיית הסבל הפנימי. מה גורם לאדם להמשיך בהתנהגות אובססיבית סביב האכילה? אליעד מסביר שהאדם עושה את מה שהוא חושב שיגרום לו להרגיש הכי טוב כרגע. למשל, ... העולמות: גם להמשיך לאכול וליהנות מהחופש שבאכילה, וגם להרגיע את רגשות האשמה בעזרת הניסיונות החוזרים שלה להיכנס לדיאטה. אליעד מדמה את זה לאנשים שבאים לבית כנסת ביום כיפור לתת קצת כסף לצדקה, במטרה להקל על המצפון, אך בפועל אינם משנים את התנהגותם לאורך זמן. האם באמת אפשר להשתחרר מהעיסוק בדימוי גוף? אליעד מסביר שבשורש, כל העיסוק ברזון והשמנה, דימוי עצמי ודימוי חברתי, נובע ... ימשיך לסבול בכל מצב: כשהוא רזה הוא יסבול ממה שהוא מפסיד, וכשהוא שמן הוא יסבול ממה שהוא מפסיד בדרך השנייה. מהו הפתרון שאליעד מציע לבעיות דימוי עצמי והשמנה? אליעד טוען שהפתרון הוא להגיע להבנה עמוקה שכל מצב כולל חסרונות, ושלקבל את ...
פתח חמאס, הסכם שלום בין החמאס לבין הפתאח, הפיוס הפלסטיני, מדינת ישראל, אחדות הטוב הרע והלא נורא, חלק 1
פתח חמאס, הסכם שלום בין החמאס לבין הפתאח, הפיוס הפלסטיני, מדינת ישראל, אחדות הטוב הרע והלא נורא, חלק 1
... מדינת ישראל, אחדות הטוב הרע והלא נורא, חלק 1 מה מסמל ההסכם בין חמאס ופתח בתוך האדם עצמו? אליעד מתייחס להסכם השלום בין חמאס לבין פתח כאל משל להבנת כוחות ... משקפים כוחות שונים באישיות האדם ובמחשבותיו. מהם שלושת הכוחות הפנימיים שההסכם משקף? אליעד מציג שלושה כוחות מרכזיים בתוך האדם, המשתקפים דרך הגורמים ... מוחלט, אך גם לא שואפת להרס מוחלט. מהי משמעות האינטרסים והפחדים של הכוחות השונים? בהסברו, אליעד מדגיש את החשיבות של זיהוי האינטרסים והפחדים שמניעים כל ... מכאב ומסכנה, ולהיות מאושר ככל שניתן. מה קורה כאשר הכוח הפשרני מתאחד עם הכוח ההרסני? אליעד מתייחס לשאלת האיחוד בין חמאס (הרס מוחלט) לבין פתח ... אמיתי מתרחש רק כאשר האדם מצליח להגיע למצב שבו הוא רואה את כל המציאות כטובה באופן מוחלט. אליעד מגדיר מצב זה כמצב של שלמות פנימית, שבו שלושת הכוחות ... נשאר במצב ביניים, שבו אין שלום פנימי מוחלט. מה מסוכן בתהליך של איחוד הכוחות הפנימיים? אליעד מזהיר מפני הסיכון שבתהליך הזה. אם האדם מוותר על הפשרנות ... כעת באחת משתי האפשרויות המוחלטות. איך הדוגמאות על כוס מלאה וחצי מלאה ממחישות את הרעיון? אליעד מביא את הדוגמה של הכוס החצי מלאה וחצי ריקה כדי להסביר את ... או לסבל רב יותר. מהי התובנה המרכזית והמסר לאדם מההסכם בין חמאס לפתח? התובנה המרכזית שאליעד מעביר היא שכל אירוע חיצוני, כמו הסכם שלום בין שני ארגונים ...
מהפכה בעולם הערבי, דיקטטורה, הפלת המשטר, אחדות כוחות המהפכה, העולם הערבי, יהודים בשואה, אחדות רצונות
מהפכה בעולם הערבי, דיקטטורה, הפלת המשטר, אחדות כוחות המהפכה, העולם הערבי, יהודים בשואה, אחדות רצונות
... עם כאבים ומסיחים את תשומת הלב מהם? כאשר אדם חווה כאבים פיזיים או נפשיים, הדרך היעילה להתמודד איתם היא להסיח את תשומת הלב. אליעד מציג את הרעיון באמצעות דוגמה פשוטה: אם יש לך כאב, אתה ... ולנסות להתעניין במשהו אחר. הבעיה שעולה היא שלעתים האדם טוען שמה שמשודר בטלוויזיה אינו מספיק מעניין, ולכן הכאב ממשיך להציק. אליעד ממשיך ומדגים זאת באמצעות המחשבה על נפילת משטרים בעולם ... משמעותי של מהפכות בעולם הערבי. המשטרים במדינות ערב מתחילים להתערער וחלקם אף נופלים או קרובים לנפילה, כמו באיראן או בסוריה. אליעד משתמש בתהליך הזה כאנלוגיה לנפש האדם ולתהליכים ... מדוכא על ידי רצונות ותחושות מסוימות בתוכו, כאשר הוא בעצמו הדיקטטור שמדכא את עצמו. כיצד ניתן להפיל משטר טוטליטרי פנימי? אליעד מתייחס לכך שהדרך הטובה להפלת משטר פנימי או חיצוני היא ... משותפת, המאבק הפנימי שלו נדון לכישלון. לכן, האדם צריך לאחד את כל הרצונות והכוחות הפנימיים שלו סביב מטרה אחת ברורה ומוגדרת. אליעד ממליץ להגדיר באופן ברור מה רוצים, כך שכל הכוחות ... שהאדם חש הם המקבילה לחסימת התקשורת החיצונית. כך המשטר הפנימי מצליח למנוע מהכוחות הפנימיים של האדם להתאחד נגדו. לדוגמה, אליעד מציין איך קדאפי ניסה לחסום את האינטרנט והתקשורת כדי למנוע מאנשים לתקשר. אלא שלבסוף, דווקא חסימה זו הפכה ליתרון כאשר מתנגדי השלטון הצליחו להשתלט מחדש על הרשת. בהקבלה פנימית, אליעד מסביר שזה מלמד שגם אם התקשורת הפנימית חסומה, ניתן להשתמש באמצעים חלופיים כדי לחדש אותה, וכך לשחרר את עצמנו מדיכוי פנימי. כיצד מגדירים מטרה ברורה ואפקטיבית? אליעד מדגיש שכדי להצליח במהפכה פנימית, האדם צריך לדעת בדיוק ... הרצונות? האינטרס המשותף חייב להיות גדול וחשוב מספיק כדי שכל הכוחות הפנימיים יסכימו לוותר על האינטרסים האישיים שלהם לטובתו. אליעד מדגים זאת באמצעות הדוגמה של מחבלים מתאבדים, שמוכנים ... בתוכו שמה שהוא רוצה טוב גם עבורם, כך שכולם יהיו מוכנים להתאחד סביב אותה מטרה. מה ניתן ללמוד מהיהודים בשואה על איחוד כוחות? אליעד מביא כדוגמה את המצב של היהודים בשואה, כאשר אלף יהודים עמדו מול שני חיילים נאצים ולא ניסו להתנגד. הסיבה לכך, לפי אליעד, היא שלמרות היתרון המספרי, היהודים לא היו מאוחדים ... להיות מאוחד לגמרי עם עצמו כדי לנצח מאבקים פנימיים קשים, וכך להשיג מטרות משמעותיות. מהו השלטון הפנימי ואיך עושים איתו שלום? אליעד מבהיר שהמטרה היא לא להפיל את השלטון הפנימי לגמרי, אלא ... בתוכו מתאחדים. במקום להרגיש מדוכא ומבולבל, הוא משתמש בשכל בצורה אפקטיבית, מבלי לאבד שליטה. מה הקשר לסיפור בת הים הקטנה? אליעד מזכיר את הסיפור בת הים הקטנה כדוגמה להתמרדות במלך ... נגד שכל פנימי שמדכא ומגביל את האדם. המרד הזה מוביל בסוף להבנה ולהתפתחות האישית. כיצד ניתן להגיע לאיחוד אינטרסים פנימי? אליעד מסכם כי כדי להגיע לאיחוד פנימי, האדם חייב להתבונן ...
יקומים מקבילים, חלומות, פירוש חלומות, משמעות חלומות, עולמות מרובים, יקום מקביל, המפץ הגדול, מחויב המציאות, אפשרי המציאות
יקומים מקבילים, חלומות, פירוש חלומות, משמעות חלומות, עולמות מרובים, יקום מקביל, המפץ הגדול, מחויב המציאות, אפשרי המציאות
... חלומות, עולמות מרובים, יקום מקביל, המפץ הגדול, מחויב המציאות, אפשרי המציאות מהם יקומים מקבילים ומה הקשר שלהם לחלומות? הנושא המרכזי שבו דן אליעד בהרצאה הוא היקומים המקבילים והקשר שלהם לחלומות. הוא מציין כי כאשר אנחנו חווים משהו, אנחנו למעשה חווים אופציה מסוימת מתוך אין סוף אופציות שמציאות אחת בלבד מאפשרת. כלומר, כל אדם חווה את מה שהוא חווה בהתאם לאופציה שהוא נמצא בה, ובמציאות יש לנו אין סוף אפשרויות. החלום, כך אליעד טוען, אינו שונה מהמציאות, והוא למעשה מהווה אופציה אחרת שיכולה להתממש בו - זמנית עם האופציה של המציאות בה אנו חיים. האם יש הבדל בין חלום למציאות? אליעד מציין כי כאשר אנחנו חווים חלום, אנחנו לא יודעים שאנחנו בחלום. למעשה, בחלום, אנחנו חווים את כל מה שיכול לקרות במציאות בדיוק כמו במציאות. אם בחלום ... הוא מציין שזו חוויה שמתפתחת ממקום של אין הבדל בין שני המצבים, מה שגורם לנו להבין את האופציות השונות שמציאות אחת מציעה. מהי משמעות החלום? לפי אליעד, משמעות החלום היא בדיוק אותה משמעות כמו המציאות. אם מציאות היא מה שמתרחש כרגע, אז החלום הוא אותו דבר, רק בממד אחר של אופציה. כל מה שקורה בחלום, הוא ... שאנחנו חווים במציאות שלנו. כמו בחלום כך במציאות - הכל אפשרי ואין דבר שהוא מחוץ לאופציות הקיימות. האם החלום עצמו יקום מקביל? החלום, לדברי אליעד, אכן יכול להיחשב כיקום מקביל. הוא מדבר על יקומים מקבילים ומסביר שלמעשה ישנם אין ספור עולמות שמתקיימים בו - זמנית, כל אחד מהם הוא אופציה שונה, כל ... זהו רעיון שמתחבר לעובדה שבעצם כל מה שיכול להיות קיים - קיים, גם אם נראה לנו שהוא לא אפשרי. האם כל מה שיכול לקרות אכן קורה? כחלק מההבנה הזאת, אליעד מציין שכל מה שמפחיד אותנו שיקרה - כבר קורה, וכל מה שאנחנו רוצים שיקרה - גם קורה. לא מדובר במעין גזירת גורל, אלא בהתממשות של כל האופציות האפשריות בו ... בו זמנית את כל האפשרויות. האם המשמעות של יקום מקביל היא שאין צורך במאמץ? נושא נוסף שעלה במהלך השיחה הוא השאלה כיצד להתמודד עם מאמץ בחיים. אליעד טוען שלפי הבנתו, ברגע שנבין שכולנו חיים בו - זמנית את כל האפשרויות, נבין שלמעשה אין לנו צורך במאמץ, שכן כל מה שאנחנו רוצים נמצא כבר כאן. כל מה ... פחדים או תחושות - כל אלה מתממשים במקביל, ולפני כן אנחנו יכולים להרגיש תחושת שלמות. מהו המפץ הגדול והקשר שלו להיקומים מקבילים? לסיום, אליעד מסביר את הקשר בין המפץ הגדול לבין היקומים המקבילים. הוא מציין שהמהות של מה שקרה לפני המפץ הגדול - הוא זה שמניע את כל מה שקרה מאז, ושהמרחב שבו אנו ... האם כל מה שקורה בחלום הוא מציאות? האם כל מה שיכול להיות קיים, קיים? מה המשמעות של המפץ הגדול? שאלה: מאיפה באים חלומות, ומה המשמעות שלהם? אליעד: אתה קיים, ותמיד התודעה שלך חווה משהו. כרגע אתה חווה משהו מסוים ובשינה אתה חווה משהו אחר. הרעיון הוא, שהחלום לא שונה מהמציאות. למה? כאשר למשל ... שום דבר לשום דבר, אז אין מה לשאול. אבל למטה יש לנו אין סוף עולמות, שקיימים בו זמנית, יש אין סוף יקומים מקבילים. שאלה: מה זה יקומים מקבילים? אליעד: אתה רואה שיש פה מקום, ככה יש מקום כזה משוכפל אין סוף פעמים. על אותו מרחב מקום יש עוד עולמות. זה כמו שאני אגיד לך שיש פה עשרה שולחנות שנמצאים באותו ... באה אליך. מה המשמעות של החלום? בדיוק כמו המשמעות של מה שקורה לך במציאות. אין הבדל בין החלום למציאות. שאלה: אבל בחלום אני לא דומיננטי. אליעד: כאשר אתה מתעורר מהחלום, אתה מבין שבחלום לא היית דומיננטי, אבל כאשר אתה חולם, אתה לא יודע שאתה לא דומיננטי, אתה דווקא מאוד דומיננטי בחלום. תוך כדי החלום, אתה עושה הרבה דברים, אתה לא יודע שאתה בחלום. שאלה: האם החלום עצמו הוא יקום מקביל? אליעד: נכון, יש אין סוף יקומים מקבילים. למשל אתה רואה סרטים מצוירים, זה יקום מקביל. בעיקרון הכל קיים, כל הזמן, בכל מקום. בשורש אין הבדל. כל מה שיכול להיות קיים, קיים. וכל מה שלא יכול להיות קיים, גם הוא קיים. שאלה: יש כאלה שחושבים שהחלום הוא תוצאה של מה שקרה לך מקודם. אליעד: זה נכון מהיבט מסוים. גם בעולם שלנו יש סיבה ותוצאה, וגם בעולם החלום יש סיבה ותוצאה. אבל על פי כן יש אין סוף אפשרויות, שקיימות כל הזמן ובכל מקום, ... רוצה יש לו את זה עכשיו, הוא במו עיניו רואה שיש לו את זה, אז זה משחרר אותך מהרצון. שאלה: זוהי בטוח אשליה, איך אני יכול להיות בטוח שזה נכון? אליעד: על ידי זה שלא תשקר ותגיד שזה בטוח אשליה, אולי זה נכון, אתה לא יכול להיות בטוח שזה לא נכון. האם אתה בטוח שאין לך הכל, אולי יש לך ואתה לא יודע? שאלה: אולי. אליעד: אם אתה אומר שאין לך, אין אפשרות לעזור לך, וגם זאת לא האמת. תגיד, כרגע אני חווה שאין לי. יש שני צדדים למטבע, האחד שאתה חווה שכול מה שאתה רוצה, אז ... פרספקטיבות, האחת היא הפרספקטיבה של האחדות, שהכל אחד. והפרספקטיבה השנייה שיש לי את זה ואין לי את זה ואני רוצה דבר מסוים. שאלה: מה זה עוזר לי? אליעד : יש משהו שאתה רוצה? למשל ווילה בקיסריה. אני נותן לך ווילה בקיסריה, מה אתה עושה בה? חי בה, אוכל וישן בה. תכלס מה הווילה בקיסריה נותנת לך? את רוצה את ... אם היית מבין שכרגע אתה נמצא בווילה בקיסריה, דמיין את כל התרחישים שלך, דמיין שיש אין סוף סרטים ואתה נמצא באחד מהם. שאלה: למה הוא נמצא רק פה? אליעד: לא, הוא נמצא גם פה, וגם בסרט אחר, יש אותך בכל הסרטים. ואתה רואה גם את הסרטים האחרים. אז אם עכשיו היית יכול לראות את כל הסרטים, והיית יכול להקרין איזה סרט שאתה רוצה, אז לא היה משנה לך באיזה סרט אתה עכשיו, היית חווה שבין כה וכה אתה נמצא בכל הסרטים. שאלה: האם זה באופן מוחשי? אליעד: מוחשי כמו פה, אולי גם כאן זה דמיון? שאלה: איך יודעים זאת? אליעד: אם האדם יזכך את המוח שלו. אני למעשה טוען שתפיסת המציאות שלך שגויה. אתה כמו עיוור שרואה רק צבע אחד בשעה שיש מאה צבעים. שאלה: אם זה כך, אז לא יהיו לי שאיפות בכלל. אליעד: יש שני צדדים למטבע, בצד אחד אתה תמיד תחווה שלמות, כי לא יוכל להיות חסר לך שום דבר, כי יש לך את כל הצורות. ובו זמנית יש עוד פרספקטיבה שבה אתה חווה ... שלך, ואז תצא מהקיבעון שאומר, רק זה, ותצא אחורה ותראה את כל האופציות, ואז היכן שתרצה אתה תהיה. שאלה: לפי מה שאתה אומר, אז מדוע להתאמץ? אליעד: נכון, גם אני בעד שלא להתאמץ. מי שרוצה להתאמץ שיתאמץ. אתה באת לכאן כי אמרת שאין לך כוח להתאמץ, אז הסברתי לך איך לא להתאמץ. שאלה: איך לא מתאמצים? אליעד: על ידי שתבין שיש לך הכל, וגם אם תשיג עדיין לא יהיה לך. מצד אחד יש לך את כל מה שאתה רוצה, ומצד שני לא יהיה לך אף פעם את כל מה שאתה רוצה. למשל אני ... בוודאות שהמצב הקודם עדיין קיים, שאם אתה שותה עדיין אתה נשאר צמא, ובו זמנית אתה יודע שעכשיו שאתה צמא, אתה גם לא צמא שאלה: אז למה אתה שותה? אליעד : אתה שואל למה אני שותה? זה מנקודת המבט שלך, שאתה חווה שקודם לא שתיתי ועכשיו אני שותה. אני טוען שכול הזמן אני אומר את כל מה שאני אומר עכשיו, וכל ... ורק אחר כך שתית, נכון כך ראית, אבל אני חווה את כל האופציות שקיימות כל הזמן בו זמנית. ולמעשה אין שינוי כלל. שאלה: אתה לא שם לב שאתה שותה? אליעד: אני שם לב שאני שותה, אבל אני יודע שבאותו זמן אני גם רוקד ואוכל וכו. שאלה: אז למה בכל זאת אתה שותה? אליעד: אני לא מנסה לשתות, אני כל הזמן שותה וגם כל הזמן לא שותה, בו זמנית. שאלה: למה אני רואה אותך עושה רק פעולה אחת? אליעד: מבחינתי אין את השאלה הזאת, כי אני חווה שאתה כרגע רואה שאני עושה גם אין סוף פעולות אחרות. אם האדם חושב שהוא משהו ממשי, אז קשה לו להבין, האם הוא עוד ... וחלק אותו לפריימים, כל אחד מהפריימים האלו קיים לנצח. וכל האפשרויות קיימות תמיד, והם לא שונות מהמחויב. שאלה: מדוע אנחנו רואים נפרדות? אליעד: בקיצור אתה רואה את זה, וגם רואה משהו אחר, ויש יקום שאתה מבין אותי ויש יקום שאתה לא מבין אותי. ביקום אחד כולם רואים משהו אחד, ויש יקום אחר שבו ... שלך מוגבל עד גבול מסוים, ואם תיתן לו סמים הוא יגיע לגבול מסוים, מה שאני נותן לך, זה מעבר לגבול של המוח. שאלה: אז אתה אומר שהכל קורה מאליו? אליעד: לא, הכל כבר קיים. אתה צריך להבין שהכל כבר קיים, ושבו זמנית גם הכל לא קיים. כרגע אתה חווה את העולם הזה, שבו יש דברים ואין דברים. אבל אתה צריך להבין ...
גלעד שליט, לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר, מדינת ישראל, החמאס, גלעד שליט בשבי, הסכם שלום, אחרית הימים
גלעד שליט, לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר, מדינת ישראל, החמאס, גלעד שליט בשבי, הסכם שלום, אחרית הימים
... בשבי, הסכם שלום, אחרית הימים מהם השיקולים לשחרור גלעד שליט בכל מחיר? בהרצאה זו, אליעד מתאר את השיקולים המורכבים בנוגע לשחרור גלעד שליט, תוך הצגת גישות שונות בנושא. הוא מתחיל בהצגת המחלוקות הקיימות בשאלת שחרורו, בעיקר בין ... לבין אלו המפקפקים בכך ומבקשים לשקול את השיקולים הרחבים יותר. הדבר המרכזי בו אליעד מתמקד הוא רעיון של הסכמים בלתי כתובים, שמנחים את המדינה לפעול לשחרורו של גלעד שליט. הוא טוען שההסכם שבין שליט למדינה, אף על פי שאינו ... לשחרר את שליט, או שזו היא בחירה שהמדינה יכולה לשקול במסגרת האינטרסים שלה. בהמשך, אליעד עובר לדיון פנימי, בו הוא מציע למאזינים לחשוב על המצב כפי שהייתם מרגישים אם הייתם במדינה במצב כזה. הוא מבקש מהם להבין את תחושת האי ... אדם, ותחושת החובה כלפי אותו אדם, השיקולים נעשים מורכבים יותר. לאורך ההרצאה, אליעד מתאר את הדינמיקה בין הכוח של המדינה והרעד של החמאס. גלעד שליט, שמייצג את הטוב, נמצא בשבי החמאס, שמייצג את הכוח המדכא. אליעד מבקש מהמאזינים לבחון את השיקולים האישיים שלהם בהשוואה למצב של גלעד שליט, ולעיתים מציע לחבר את הדימויים לאתגרים פנימיים, כמו ההתמודדות ... ההרצאה לא מתמקדת רק בניתוח פרקטי של השיקולים הפוליטיים, אלא גם במבט פנימי, בו אליעד מציע למאזינים לבחון את עצמם לאור המצב. אליעד שואל את המאזינים לא רק אם הם חושבים שגלעד שליט צריך להשתחרר, אלא אם הם עצמם היו מסוגלים לשחרר את עצמם מהסבל הפנימי שלהם, מהשבי הפנימי ... פונה לכיוון של תודעה פנימית וההבנה של השפעת ההתמודדות הפנימית על מצבים חיצוניים. אליעד מציין כי כל בעיה חיצונית שנראה שהיא מורכבת, משקפת את המאבק הפנימי של האדם עצמו. כלומר, השיקול האם לשחרר את גלעד שליט, לא רק שקשור להחלטות מדיניות, אלא גם לאופן שבו כל אחד מאיתנו מתמודד עם השיקולים הפנימיים. אליעד גם מבצע חיבור בין הסיטואציה של גלעד שליט לבין רעיון הסדר הפנימי של האדם. הוא מדגיש שתחושת הצמצום והכעס על המצב החיצוני, גם אם הוא קשור ... הפנימית של כל אחד מאיתנו. מהם השיקולים השונים להחליט אם לשחרר את גלעד שליט? אליעד מציג את השיקולים השונים לשחרור גלעד שליט, תוך שהוא מבהיר שהדברים אינם חד משמעיים. השיקול הראשון הוא כמובן, ההסכם שנעשה עם גלעד שליט, ... האינטרסים המדינתיים האמיתיים, ולכן יש לבחון את כל הממדים של הסיטואציה. בהקשר זה, אליעד מבצע חיבור לדוגמאות מחיי היומיום של אנשים, ומציע לחשוב על כל שיקול כעל החלטה פנימית שמקורה בקונפליקט פנימי. הוא מציין שכל אדם שחושב על ... החובה האישית? מהם החיבורים הפנימיים שנוצרים בסיטואציה זו? הרבה מהשיקולים שמביא אליעד נוגעים בקשרים הפנימיים שאנחנו חווים כאשר אנו מנסים להבין מה נכון לעשות במצבים קשים. הוא טוען שהמאבק הפנימי שלנו לא שונה מהמאבק של מדינת ישראל או של גלעד שליט. כל החלטה שמתקבלת, על פי אליעד, היא תוצאה של שיקול פנימי, שבו כל צד מייצג את הכוחות השונים - הטוב והרע, הכוח והכיבוש. זהו חיבור פנימי עמוק שמביא את כל המערכת הזאת להיבטים אישיים. לסיום, אליעד מסכם את ההרצאה בכך שהוא שואל את המאזינים אם הם מבינים שהסבל או הבעיה שבפניו עומדים, הם בעצם תוצאה של שיקולים פנימיים שאנחנו מקבלים. כל ...
אהבה, זוגיות, קשר זוגי, התאמה זוגית, יחסים זוגיים, תקשורת זוגית, אהבה בזוגיות, אהבה זוגית, חוסר אהבה עצמית, חלק 2
אהבה, זוגיות, קשר זוגי, התאמה זוגית, יחסים זוגיים, תקשורת זוגית, אהבה בזוגיות, אהבה זוגית, חוסר אהבה עצמית, חלק 2
... אהבה זוגית, חוסר אהבה עצמית, חלק 2 מה זה אומר לאהוב את עצמך בזוגיות? במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את הקונספט של אהבה עצמית בזוגיות וכיצד אנו מחפשים תחושת ... את מערכת היחסים הזוגית ולממש אותה באופן בריא ויציב. כיצד ניתן לבחור בין בני זוג? אליעד מציע שיטה שבה על האדם לשאול את עצמו מה חשוב לו יותר כאשר הוא ... שאלה נוספת שמתעוררת היא האם אנשים מחפשים באמת לאהוב או רק את התחושה של אהבה. אליעד מציין כי לעיתים אנשים מחפשים זוגיות לא בגלל שהם רוצים באמת ... רעיון חשוב הוא שהאהבה לא נובעת רק מהמושא, אלא מהיכולת להרגיש טוב עם מה שיש לנו. אליעד מבקש להבין כיצד ניתן להרגיש טוב עם מה שיש ולא להימנע מהחסרים ... זוגיות מושלמת הוא לא בהכרח ריאלי. מה קורה כאשר האדם לא אוהב את עצמו? במהלך ההרצאה, אליעד מדבר גם על הסיבה שבגללה אנשים לא אוהבים את עצמם. הוא מסביר ... כיצד להתמודד עם חיסרון פנימי ולקבל את עצמנו כפי שאנחנו. מה קורה כשאדם מתרגל לאהבה? אליעד מציין גם את הבעיה בתרבות המודרנית שבה אנו מחפשים אהבה או ... את כל הצרכים שלנו דרך מערכת יחסים אחת. האם תחושת החיסרון נעלמת בזוגיות? המסר של אליעד הוא שהחיסרון הפנימי לא נעלם גם בזוגיות. כאשר אנחנו חיים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מבוא - טיפ לקריאה בספרים של אליעד כהן - באיזה סדר לקרוא את הספר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, מאמן אישי לעסקים, מאמן אישי לילדים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 00:45:46 - wesi1