אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו לרצות להקשיב ✔איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך?

בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד ליצור עניין בשיחה עם אדם ולהגביר את הרצון שלו להקשיב ולהתעניין במה שאתה אומר. אליעד מסביר כי יצירת עניין לא נובעת רק מהצגת פתרונות שטחיים או הצעות מיידיות, אלא מהבנה מעמיקה של רצונות האדם ויכולת להתחבר אליהם באופן שיביא אותו לרצות להקשיב ולדבר איתך.

מה המשמעות של "ליצור עניין" בשיחה?

המשמעות של יצירת עניין היא לגרום לאדם השני להיות מעוניין להקשיב לך ולהמשיך בשיחה. לדברי אליעד, כדי להשיג זאת, עליך להבין את הרצונות והצרכים של האדם שמולך ולהתאים את דבריך כך שהם יתאימו לצרכים אלו. אם אדם אומר משהו על מצבו, כמו "קר לי", ניתן להסיק הרבה מידע על מצבו הפיזי, הרגשי והנפשי, וכך לדעת איך ליצור עניין ולעורר את רצונו להקשיב.

כיצד ניתן לזהות את רצונות האדם תוך שני משפטים?

השאלה המרכזית שהועלתה בהרצאה הייתה כיצד לזהות את רצונות האדם בשיחה קצרה, במיוחד כשיש לך רק שני משפטים כדי להבין את האדם. אליעד מציין שכדי להבין את הרצונות, יש להתחיל בהקשבה לדברים שהאדם אומר ולנסות לזהות חיסרון או צורך כלשהו שמוביל אותו לשיחה. לדוגמה, אם מישהו אומר "קר לי מאוד", אפשר להסיק שהוא במצוקה פיזית ושהוא מודע למצבו. המשמעות של השיחה היא לא רק מה שנאמר במילים, אלא גם הנחות היסוד שמאחורי כל מילה.

איך לזהות חיסרון או צורך מתוך שני משפטים?

אליעד מציע שכשמישהו אומר "קר לי מאוד בחדר הזה", ניתן להפיק מזה המון מידע, כמו למשל שמדובר באדם שמודע לסביבתו ומרגיש את מה שקורה לו. אם היה לו מצב קשה יותר, הוא היה יכול להתעלם מהקור. בנוסף, אם הוא מתלונן, זה יכול להצביע על כך שהוא לא נמצא במצב של דיכאון עמוק, מכיוון שאדם דיכאוני לא תמיד ימצא טעם להתלונן. הניתוח של כל מילה במשפט, כמו למה הוא אמר "מאוד" ולא סתם "קר לי", עוזר לדלות עוד מידע על מצבו של האדם.

האם ניתן להפיק הרבה מידע משני משפטים?

השאלה האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד היא שאלה חשובה, ואליעד מסביר כי ככל שאתה עוסק בניתוח מעמיק של המילים, אתה יכול להפיק מהם הרבה יותר ממה שנראה על פני השטח. אם יש לך יותר זמן לשוחח, כמובן שתוכל להפיק יותר מידע, אך גם בשיחה קצרה, עם תשומת לב לכל פרט וניואנס, ניתן ללמוד הרבה על האדם שמולך. לדוגמה...
איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך?

השאלה שמוצגת בתחילת השיחה היא כיצד ליצור עניין ולגרום לאדם שיחה עם מישהו אחר להמשיך, במילים אחרות איך ליצור את האינטרס של האדם השני להקשיב ולהתעניין. אליעד מציין שמטרה זו לא ניתנת להשגה רק על ידי תחבולות או הצעות שטחיות. מדובר בהבנה מעמיקה של רצונות האדם וההבנה כיצד ליצור קשר עם אותם רצונות בצורה שמזמינה את האדם לשוחח ולהקשיב.
  • הדרך הראשונה לאבחן עניין היא להבין את הרצונות של האדם.
  • עליך להקשיב במהרה ולהבין את הצרכים של האדם תוך מספר משפטים, ולהתאים את דבריך בהתאם.
  • אם מישהו אומר משהו על מצבו (כגון "קר לי"), אפשר להסיק המון מזה ולהבין הרבה על מצבו הפיזי, נפשי או רגשי.
איך לזהות את רצונות האדם תוך שני משפטים?

הסיפור מתחיל בשאלה כיצד ליצור עניין תוך שני משפטים. אליעד מציין שכדי להבין את הרצונות של האדם, יש להתחיל בהקשבה לדברים שהוא אומר, ולנסות לזהות חיסרון כלשהו בחיים שלו שמוביל אותו לאותו שיחה. לדוגמה, כשמישהו אומר "קר לי מאוד", אפשר להבין שהוא במצוקה פיזית, והוא גם מודע למצבו.
  • עליך לשאול את עצמך מה הנחות היסוד מאחורי המשפט: למה הוא אמר "קר לי מאוד"? למה בחר במילה "מאוד" ולא אמר סתם "קר לי"?
  • המטרה היא לא להסיק את המשמעות המיידית, אלא להבין את ההקשר הרחב יותר של המשפט ואת המצב בו נמצא האדם.
האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד?

שאלה נוספת שהועלתה היא האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד, ולמה זה עשוי להיות קשה. אליעד מסביר כי כשיש לנו הרבה זמן לשוחח, אנו יכולים להוציא הרבה מידע מהשיחה, אבל אם יש לנו רק שני משפטים, הדרך להפיק את המידע היא לנתח כל מילה וכל הנחה שמסתתרת מאחוריה. אליעד מציין שדווקא בשני משפטים ניתן להבין המון, אם מנתחים אותם בצורה מעמיקה, ומפנים את תשומת הלב לכל פרט קטן.
  • למשל, אם אדם אומר "קר לי מאוד בחדר הזה", אפשר להסיק על כך שהוא לא שקוע בבעיה גדולה יותר, ושהוא מודע למצבו הפיזי.
  • באמצעות ניתוח של מה שנאמר וההנחות שהאדם עשה לפני שהוא אמר את הדברים, ניתן ללמוד על הרבה היבטים אישיים ורגשיים שלו.
כיצד להפיק מידע רב משני משפטים?

ההבנה העמוקה של שני משפטים לא מתבצעת רק על ידי הסקת המידע הבסיסי של מה שאדם אומר, אלא יש לנתח כל פרט, כגון: למה אמר את המילה "מאוד"? למה בחר את המילה "חדר"? כל מילה ומילים מסוימות שנאמרות בשיחה עשויות להסתיר בתוכן את הרצונות העמוקים של האדם. ניתוח נכון של משפטים מאפשר ללמוד המון על מחשבות האדם, ציפיותיו, ורצונותיו.
  • ניתוח משפטים זהו תהליך שמאפשר לדלות הרבה יותר מידע ממה שנראה על פני...
מה השאלה?

ש: אני מדבר עם מישהו.

אליעד: מדבר עם מישהו הבנתי הלאה.

ש: אוקי אני רוצה ליצור לו עניין תוך משפט או שניים.

אליעד: מה זה אומר ליצור לו עניין?

ש: שהוא ירצה לדבר איתי ימשיך לדבר איתי.

אליעד: תאיים עליו עם אקדח.

ש: חוץ מהפתרון הזה יש לך עוד משהו.

אליעד: צריך לזהות מה הרצונות שלו לפי זה ליצור לו עניין צריך לקחת את מה שהוא אמר, אתה צריך תוך שני משפטים לשמוע מה הוא אמר אתה צריך תוך שני משפטים שהוא אמר או בלי המשפטים שהוא אמר לנסות לבנות לו איזה פרופיל שבפרופיל הזה יהיה כלול מה החסרונות שלו דהיינו, מה הרצונות שהוא רוצה מה הצרכים שלו ואיך אתה ממלא לו אותם.

ש: איך באופן גנרי תן לי משהו גנרי שיכול ליצור לו עניין.

אליעד: תחפש חיסרון גנרי שיש לאנשים.

ש: כולם רוצים להרגיש טוב.

אליעד: יפה אז תגיד לו "אתה יודע אני יש לי גיליתי שיטה איך להרגיש טוב" תיצור לו עניין. הבנת המהות של יצירת עניין זה בעצם ליצור לו אינטרס להקשיב לך נכון?

ש: זה ברור כן.

אליעד: עכשיו למה אינטרס של להקשיב לך כי הוא חושב שאם הוא יקשיב לך זה יעשה לו טוב אז אתה צריך לזהות מה יעשה לו טוב.

ש: איך מזהים מה יעשה לו טוב?

אליעד: בשני משפטים אני לא יודע זה כמו להגיד לך מישהו שאתה לא מכיר אותו ולא יודע עליו כלום איך אתה יכול לדעת עליו דברים מה זה שונה זה שדיברת איתו שני משפטים זה לא נתן לנו כלום.

ש: אבל יש טקטיקה לשים לזה לב שהיא גנרית לרוב האנשים.

אליעד: נכון זאת התשובה עכשיו אחרת, מה התשובה מה אתה חושב שתהיה התשובה?

ש: פחות באופן מוחלט זה יעבוד לי כאילו?

אליעד: לא אז תקשיב בוא ננתח את מהות השאלה מה מהות השאלה שלו, מהות השאלה שלו זה בעצם איך תוך שני משפטים אתה כבר יכול לזהות מה החסרונות של הבן אדם השני ושני משפטים לזהות שמישהו אמר לו שני משפטים ואיך תוך זה כבר אפשר לזהות מה החסרונות של הבן אדם השני וכבר לשתול לו את המחשבה שאתה תמלא לו אותם כדי שהוא ירצה להקשיב לך זאת השאלה שלו. עכשיו מה מהות השאלה מהות השאלה היא שני משפטים לכאורה זה רק שני משפטים זה לא שדיברת איתו כבר שעה.

ש: למה שני משפטים זה פחות אינפורמציה.

אליעד: כי זה פחות אינפורמציה זאת אומרת בעצם השאלה שלך היא איך אפשר את השני משפטים להפוך להרבה מאוד אינפורמציה זאת בעצם מהות השאלה, זאת אומרת שלו יצויר שהייתי יכול להגיד לך שבשני המשפטים האלה יש הרבה מאוד מידע אז ממילא כבר אומר לך שני משפטים אתה יודע מה אתה יכול ללמוד עליו בשני משפטים אינסוף מידע, עכשיו השאלה היא בעצם איך גורמים לך משני משפטים שמישהו אמר לך לדלות המון מידע זאת בעצם השאלה והתשובה היא כשאתה אומר שני משפטים מה המידע שאתה יכול לתת לעצמך על השני משפטים שאמרת נגיד שאתה אומר "קר לי בא לי להדליק מזגן" יכול להיות שאמרת "חם לי בא לי להדליק מזגן" שני משפטים.

עכשיו מה אתה יכול להוסיף כאילו אוקי כשאתה מנתח את שני המשפטים האלה מה אתה יכול להבין על עצמך מזה מידע מסוים אבל אם אתה תיקח שני משפטים שאתה אומר או שני משפטים שמישהו אחר אומר ותנתח אותם "למה הוא אמר את זה ולמה הוא אמר את זה, למה הוא אמר את המילה הזאת קודם למה הוא אמר את ההבהרה הזאת, למה הוא נשם לפני למה הוא נשם אחרי" לא יודע תנתח את כל זה אז ממילא מהשני משפטים אתה יכול לדלות המון מידע ואז ממילא זה כאילו הוא דיבר איתך מאתיים משפטים. הבנת את התשובה?

ש: נראה לי שהבנתי.

אליעד: מה הבנת?

ש: שאם אני אנתח מספיק טוב בשני משפטים אני אוכל לקבל אינפורמציה כאילו זה מאה משפטים.

אליעד: נכון כי המהות של השאלה שלך היא לכאורה הוא מספיק מידע זאת בעצם מהות השאלה שלך והתשובה היא שזה נכון כי אם אין לך שכל מעמיק אז מישהו יכול להגיד לך גם עשרה משפטים ואתה מכל זה הבנת איזו מילה אחת הוצאת מזה איזו מסקנה אחת אבל אם אתה בן אדם מעמיק אז אתה מכל מילה יכול להוציא משהו מהמילה מהאות מההבהרה.

ש: כן אתה יכול להביא לי נניח דוגמה ממשפט שני משפטים מה אני יכול להוציא ממנו.

אליעד: לא יודע אין מה להוציא בו.

ש: לא מה זאת התשובה הזאתי.

אליעד: מה זאת השאלה הזאתי.

ש: אז מה אתה רוצה שאני אגיד לך על המשפטים.

אליעד: לא שני משפטים פירושו שתי מחשבות כשאתה חושב מחשבה אתה צריך, כשאתה חושב על מחשבה כלשהי זה נקרא משפט אתה צריך לנתח את המחשבה שחשבת ותביא לי מאה מסקנות שניתן להסיק מהמחשבה שחשבת זה יאפשר לך שכשמישהו אחר מדבר מהמשפט הזה אתה כבר יכול להסיק עולם ומלואו.

ש: אני לא מבין על מה אתה מדבר נניח בא מישהו אומר לי משפט "קר לי מאוד בחדר הזה".

אליעד: אתה הבנת מה אמרתי בכלל?

ש: נראה לי שהבנתי.

אליעד: יפה אז אוקי נגיד שאתה אומר "קר לי מאוד בחדר הזה" מה אנחנו יכולים לדעת מזה שקר לי מאוד בחדר הזה, אוקי מה אנחנו עוד יכולים לדעת?

ש: שיש פה בן אדם נניח.

אליעד: נכון.

ש: יש פה בן אדם.

אליעד: שהוא מודע למה שקורה פה שהוא מרוכז למה שקורה פה אז זאת אומרת הוא לא מרוכז במשהו אחר אז זאת אומרת שכנראה אין לו עכשיו איזו בעיה מאוד גדולה כי אם הייתה לו בעיה מאוד גדולה הוא נגיד לא היה מרגיש את הקור לדוגמה.

ש: נכון.

אליעד: למרות שזה לא בהכרח נכון אולי יש לו בעיה מאוד גדולה ולכן נהיה לו יותר קר אבל עדיין היא לא ממש גדולה כי אם היא הייתה ממש גדולה הוא גם לא היה מרגיש שקר לו כי ממש נגיד תהיה איזו קטסטרופה הוא לא יחשוב על הקור, זאת אומרת שלא ממש יש לו איזו בעיה עכשיו מצד שני גם כנראה לא ממש טוב לו כי אם היה ממש טוב לו אז זה היה מקזז לו את זה שקר נכון.

ש: אוקי.

אליעד: לדוגמה נגיד הוא אומר "קר לי מאוד" זאת אומרת שהוא גם בן אדם שחושב שיש טעם בלהתלונן זאת אומרת שהוא לא בהכרח נגיד בן אדם דיכאוני יותר מדי כי אם נגיד הוא היה דיכאוני בקצה אז נגיד הוא גם לא היה מתלונן על זה כי כבר הכל נגד רצונו זאת אומרת שהוא חושב שיש גם מקומות אחרים שזה לא קר. זה כמו בעצם לשאול מה הנחות היסוד של המשפט הזה קח את סך, מישהו אומר משפט אתה שואל את עצמך מה הנחות היסוד של המשפט הזה.

ש: עכשיו לדוגמה העלאת פה כל מיני דברים.

אליעד: כן.

ש: חוץ מלהגיד וואלה אז אני לא יודע מה הנחות היסוד יש מלא הנחות יסוד.

אליעד: אולי תנסה להבין מה אני אמרתי לפני השאלה שלך.

ש: ניסיתי להבין.

אליעד: אז אני אומר אתה הבנת מה אמרתי מה אמרתי?

ש: כן את מה שהבנתי הבנתי.

אליעד: אני מצאתי לך איך לדעת מה אומר המשפט פשוט קח את המשפט תשאל מה הנחות היסוד של המשפט מה הדברים שצריך לחשוב.

ש: שנייה עלית על איזו הנחת יסוד דפקת לה היפוך ואחרי זה דפקת לה עוד היפוך ואחרי זה עוד היפוך.

אליעד: לא נכון לא דפקתי לה שום היפוך רק דייקתי אותה.

ש: אז דייקת אותה זה כמו להפוך.

אליעד: לא עבורך זה להפוך אני דייקתי.

ש: מה ההבדל בין לדייק ולהפוך זה שינוי.

אליעד: זה שינוי לא אמרתי שאולי זה לא נכון אמרתי מה מחויב שזה נכון ומה זה אולי נכון ואולי לא נכון.

ש: אוקי.

אליעד: מחויב שאין לזה צרה מאוד גדולה שתסיח את דעתו מזה שקר לו זה מחויב, מחויב שאין לו איזה משהו שממש טוב לו שיקזז לו את הקור זה מחויב וזה מחויב עכשיו זה נגיד יש דברים שהם מחויבים.

ש: אוקי.

אליעד: אני מנסה להגיד משהו אחר מישהו אומר "מאוד קר לי בחדר" תשאל את עצמך מה הנחות היסוד של המשפט הזה מה בן אדם צריך לחשוב או להאמין כדי להגיד את המשפט הזה דרך זה תוכל להכיר את הבן אדם מהמשפט הזה שהוא אמר.

ש: אתה מכיר את הנחות היסוד שלו.

אליעד: כן אבל איך תדע מה הנחות היסוד שלו אם שכשאתה תגיד "קר לי מאוד בחדר הזה" תשאל את עצמך למה אמרתי "בחדר הזה" למה לא אמרתי "קר לי מאוד" למה אמרתי את המילה "מאוד" למה לא אמרתי "קר לי", למה לא אמרתי "בחדר הזה קר לי" למה אמרתי "קר לי מאוד בחדר הזה" למה אמרתי את זה, תנתח את הנחות היסוד שלך וכשאתה תוציא output של כל ההנחות יסוד האפשריות מאפס עד המשפט הסופי יש לך פה ספר שאתה יכול לכתוב על הבן אדם ואם הוא אומר לך שני משפטים ככה יש פה שני ספרים ואז אתה מצליב ביניהם ואתה מקבל מידע יותר מדויק.

ש: כן אבל אני לא מבין איך זה, אני מבין מה שאתה אומר.

אליעד: מה אתה מבין מה שאני אומר מה המהות של השאלה שלך המהות של השאלה שלך הייתה איך מקצת מידע ניתן לדעת הרבה מידע זאת מהות השאלה תשובה.

ש: לא אבל זה לא סתם לדעת הרבה אתה מביא לי פה איזה.

אליעד: המהות הייתה איך ליצור עניין בשביל ליצור עניין צריך לזהות את החיסרון בשביל לזהות את החיסרון צריך מידע על הבן אדם בשביל מידע על הבן אדם צריך שהוא ידבר על עצמו או שהוא יחשוף מידע על עצמו, אתה אומר הוא אמר שני משפטים הוא עוד לא הספיק לחשוף מידע.

ש: לחשוף מידע מסוים לא נכון, פרט מידע מסוים.

אליעד: יפה השאלה היא איך את המידע הזה הופכים אותו ליותר מידע.

ש: לא זה לא נכון אני אסביר לך.

אליעד: למה זה לא נכון אולי זה כן נכון.

ש: כי להפוך סתם מידע להפוך את זה ליותר מידע לא ישרת אותי לתכלית שאני רוצה אז זה לא יעזור לי.

אליעד: לא בטוח עוד פעם זה לא בטוח שממשפט אחד את יכול למצוא את החסרונות שלו גם מישהו יכול לדבר איתך שעה ואתה אפילו לא תדע איך קוראים לו הכל יכול להיות, יכול...
שקר הרצונות של האדם הבדלה מוחלטות לנסות העלאת אנליזה חיים לשמוע מספיק טוב מה בן אדם איך לגרום איך לגרום לה לרצות איך לגרום למישהו לרצות איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך איך לגרום למישהי לרצות איך לדלות מידע איך להבין איך להבין אנשים איך להבין מישהו איך ליצור הקשבה איך ליצור עניין איך לעניין מישהו איך לקרוא איך לקרוא אנשים איך לשכנע מישהו הקשבה כיצד לקרוא אנשים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לרצות לגרום לו לרצות לגרום למישהו לרצות לגרום למישהו לרצות להקשיב לגרום למישהו לרצות להקשיב לך לגרום למישהי לרצות לדלות מידע להבין להבין אנשים להבין מישהו להקשיב להקשיב לך ליצור ליצור הקשבה ליצור עניין לעניין מישהו לקרוא לקרוא אנשים לקרוא מחשבות לרצות לרצות להקשיב לרצות להקשיב לך לשכנע מישהו לשכנע מישהו לרצות לשכנע מישהו לרצות להקשיב לשכנע מישהו לרצות להקשיב לך קריאת אנשים קריאת מחשבות רצון תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
כישלון / הצלחה - איך הופכים כישלון להצלחה? איך ללמוד מכישלון?
...זא כדי לנטרל את הסיבה שיצרה את הכישלון, עכשיו צריך למצוא את הסיבה שבגללה הסיבה עצמה קיימת. כאשר מוצאים את הסיבה של הכישלון ומטפלים בה, על ידי זה מגיעה הצלחה יותר אמיתית. מתי הכישלונות יסתיימו? תשובה: רק כאשר האדם יגיע אל השלמות. כל זמן שאין שלמות יש כישלונות. ככל שהאדם אינו חושש מלהתמודד עם הסיבות של הכישלון, כך הוא מתקדם מהר יותר אל ההצלחה המושלמת. על האדם לא להיות בצער מכך שיש כישלונות, אלא לשמוח ולהבין כי ככל שהוא ימהר יותר להתמודד איתם, כך הוא...
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
... לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח מדוע אנשים חוזרים על אותה טענה שוב ושוב במהלך דיון? כשמנסים לשכנע מישהו בנושא מסוים, למשל ילד שלא רוצה להכין שיעורי בית, אדם אתאיסט שיש אלוהים, או להיפך אדם דתי שאין אלוהים, מתרחשת לפעמים סיטואציה שבה הצד השני נראה כאילו הוא לא מקשיב כלל. במקום להתייחס להסבר החדש שניתן לו, הוא ממשיך לחזור על אותה טענה פעם אחר פעם. לדוגמה, אם ילד מתנגד להכין שיעורים, אפשר לנסות להסביר לו דרכים שונות ללמוד ביעילות, אך הוא ... לו שזה לא קשור אליך, שהכתם היה שם עוד קודם או שזה לא הגיע מהנעליים שלך, אבל הוא ממשיך להתעקש יש לכלוך ליד הנעליים שלך ולכן לכלכת. הוא לא מוכן להקשיב להסבריך, אלא חוזר שוב ושוב על הטענה שלו. האם חוסר ההקשבה הוא תמיד בעיה של הצד השני? אליעד כהן מציג נקודה חשובה: ייתכן שהצד השני חוזר שוב ושוב על אותה טענה מפני שהוא מרגיש שלא הבינו אותו. לפעמים האדם שחושב שהצד השני לא מקשיב לו , בעצם לא באמת מקשיב לטענות שמועלות מולו. כלומר, ייתכן שהצד שחושב שהוא צודק לא מבין לעומק את מה שהצד השני טוען, ולכן הוא תופס אותו כלא מקשיב. יחד עם זאת, קיימת אפשרות נוספת שבה המשכנע דווקא כן מבין את הצד השני ומתייחס לדבריו בצורה ברורה, אבל הצד השני עדיין חוזר על טענתו מתוך סיבות אחרות, למשל רצון שיסכימו איתו בכל מחיר או אפילו מתוך התעקשות לא לשמוע את הצד השני. כיצד אפשר לגרום לצד השני להקשיב באמת לטענות שלך? לפי אליעד כהן, ישנה שיטה מרכזית וחשובה מאוד שנועדה למנוע חזרה אין - סופית על הטענה של הצד השני: להראות לאדם מולך שאתה באמת מבין אותו עד הסוף, עוד לפני שאתה ... שלך. בצורה כזו, הצד השני מרגיש שנתנו לו את מלוא תשומת הלב, שהוא נשמע והובן היטב, ולכן הוא כבר לא חש צורך לחזור על עצמו שוב ושוב. אם אחרי שהבין שהקשיבו לו והבינו אותו, הוא בכל זאת ממשיך לחזור על הטענה שלו, אפשר לשאול אותו ישירות: האם אתה מרגיש שלא הבנתי אותך? כי הרי כבר הסכמנו שהבנתי את מה שאמרת. האם אתה מוכן עכשיו להקשיב לטענה שלי?. זה גורם לצד השני להתמקד בעניין עצמו, במקום לחזור ללא הפסקה על אותם דברים. מדוע אנשים חוששים להראות שהם מבינים את הצד השני? אליעד כהן מסביר שאחת הסיבות לכך ... החשיבות של הטכניקה הזו לפי אליעד כהן היא עצומה: לא רק שהיא מפחיתה את הצורך של הצד השני לחזור שוב ושוב על אותה טענה, אלא שהיא גם פותחת דלת להקשבה אמיתית ולהתקדמות בדיון. כשאדם מרגיש שמבינים אותו, הוא הרבה יותר פתוח לשמוע את מה שיש לך לומר, אפילו אם הוא לא מסכים איתך. לכן, בכל דיון או ויכוח, הצעד הראשון החשוב ... אותו עד הסוף, לפני שאתה מתחיל להציג את עמדתך. איך מתמודדים עם טענות חוזרות ונשנות בדיון? מדוע חשוב להראות שהבנת את הטענה של הצד השני? איך מונעים חוסר הקשבה בדיאלוג? דרכים לשיפור התקשורת בעת ויכוח איך לגרום למישהו להקשיב לך באמת? מדוע עלול אדם לחזור שוב ושוב על הטענה שלו ולא להקשיב להסבר שניתן לו? כאשר מנסים לשכנע מישהו במשהו, כמו להסביר לילד שעליו להכין שיעורי בית, או לנסות להוכיח לאתאיסט שיש אלוהים, או להפך להוכיח לאדם דתי שאין אלוהים, לפעמים נוצרת תחושה שהצד השני אינו באמת מקשיב. במקום להתמודד עם הטענה החדשה שהוצגה, הוא חוזר שוב ושוב על הטענה שלו ללא התייחסות מלאה לדברינו. איך הדבר בא לידי ביטוי בדוגמאות שונות? למשל, במקרה של ילד שלא רוצה להכין ... אחרות להתמודד עם הלימודים, אך הוא עשוי לחזור על התנגדותו ללא התייחסות ממשית למה שנאמר לו. בדוגמה אחרת, אם יש דיון בין אדם דתי לאתאיסט, ובמקום שיקשיבו לטיעוני הצד השני, כל אחד חוזר על עמדתו שלו שוב ושוב, ללא בחינה אמיתית של מה שהועלה בדיון. דוגמה נוספת היא מצב שבו מישהו מאשים אותך שלכלכת את הרצפה. גם אם תסביר לו ... אין זה נכון, הוא יחזור על טענתו אתה לכלכת מבלי להתייחס לנימוקים שבפועל הצגת. הוא מדגיש שיש כתם ליד הנעליים שלך, חוזר על כך שוב ושוב, ולא מוכן להקשיב להסבר למה הלכלוך לא קשור אליך. אליעד מתאר שהדבר יכול להרגיש כאילו הצד השני חוזר כל הזמן על אותו דבר כמו חמור (כדימוי), לא מקשיב לטענות הנגד החדשות, ופשוט מתעלם מהסבריך. האם ייתכן שהבעיה היא בעצם בחוסר הקשבה של המשכנע? מועלה הרעיון שלפעמים, אם אתה כמשכנע מרגיש שהצד השני לא מקשיב, אולי בעצם אתה לא מקשיב לו. יכול להיות שהוא ממשיך לחזור על דבריו מכיוון שהוא חש שלא באמת נתנו מקום לדבריו או לא הבינו אותו. יחד עם זאת, יתכן מצב שבו אתה בהחלט מתייחס למה שנאמר, אך הצד השני ... על טענתו ללא הפסקה. מה אפשר לעשות כדי שיפסיקו לחזור שוב ושוב על אותה טענה? ישנה דרך אחת מרכזית שהוצעה: לוודא קודם כל שהצד השני מבין שאתה באמת מקשיב לו ומבין אותו. כדי שזה יקרה, חשוב להציג בפניו את הטענה שלו בצורה מלאה, להראות לו שחזרת על הרעיון שלו במדויק ושאין לו צורך להבהיר זאת שוב. יש להבהיר: בוא נאמת שאני מבין ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... בהכרח עדיפות תמידית להיות החזק או החלש, אלא שיש להבין ולהכיר מה אתה משדר בכל סיטואציה. אדם עשוי לרצות לשדר חוזקה כדי להשיג שליטה, או לחלופין, לשדר חולשה כדי לעורר אמפתיה או להוריד את מגננות הצד השני. לדוגמה, אם שני אנשים קבעו להיפגש בשעה מסוימת ואחד הצדדים רוצה לשנות את השעה, אופן בקשת השינוי קובע את יחסי הכוחות ביניהם. אם אחד אומר: תקשיב, לא מסתדר לי להיפגש בשתיים, בבקשה בוא ניפגש בשתיים וחצי, הוא משדר חולשה, משום שהוא מבקש ומבקש טובה. אבל אם הוא יגיד באופן ישיר: לא מסתדר ... אם אתה אומר לו: לא מתאים לי ירושלים, בוא ניפגש במבשרת ציון, והוא מסכים - בעצם אתה החזק, כי הצלחת לגרום לו להסכים איתך. מה לעשות כשהצד השני משנה פרטים בחוזה? כאשר הצד השני רוצה לדחות חתימה על חוזה, תציע דחייה אפילו ארוכה יותר. לדוגמה, אם הוא רוצה ... החליטו לקבוע פגישה ואמרו בוא נקבע לשעה 14:00 קבעו פגישה בשעה 14:00 בצהריים ואז אחד האנשים אומר תקשיב לא מתסדר לי ב - 14:00 בוא ניפגש ב - 14:30 אוקי גם פה זה תלוי איך הוא אמר את זה. האם הוא אמר תקשיב תעשה לי טובה לא מסתדר לי לפגוש אותך ב - 14:00 תפגוש אותי ב - 14:30 אז בעצם הוא שידר שהוא חלש כי הוא אמר תראה אני תנצל ואני לא מסתדר לי ב - 14:00 אני צריך אותך שאתה תפגוש אותי ב - 14:30 או שהוא אומר לו תקשיב לא מסתדר לי לפגוש אותך ב - 14:00 בוא ניפגש ב - 14:30 עכשיו רוב האנשים שאומרים להם כזה דבר יכולים להגיד אוקי בסדר אני אפגוש אותך ב - ... שהוא רצה לשבת שידרת שאתה חלש כי ביקשת את רשותו אתה החלש אתה מבקש מהחזק רשות, אם לעומת זאת תגיד לו תקשיב אני אשב פה והוא יגיד לך לא מה פתאום אני אשב פה אז בעצם נכנסת איתו לקונפליקט ועכשיו עוד פעם מהצד החלש כי בעצם אמרת משהו שברו לך את המילה ... לא אכפת לו אם הוא ישב פה או ישב שם אבל אף על פי כן האם מישהו יעז או יכול לבוא לאריה ולהגיד לו תקשיב תן לי לעבור אני רוצה לעבור פה זה לא אכפת לך תעבור לשם אין דבר כזה אם האריה יושב פה הוא יושב פה אתה לא יכול לשנות לו, האריה יזוז או בגלל ... החזק, מה תעשה? מה שאתה צריך לעשות זה אחת מהשתיים זה או לשדר שאתה חזק שמסכים עם החלש לדוגמה אוקי תקשיב אני אבוא לקראתך אם לא מסתדר לך בשעה הזאת והזאת אני אבוא לקראתך אני אפגוש אותך בשעה הזאת והזאת אם לא מתאים לך, תראה אני מבין שאתה בבעיה ... לשדר לו א כל זה לא, לא טוב לי ב כל זה טוב לי ג כל זה אפילו עוזר לי יותר ממה שזה עוזר לך כאילו בכלל לגרום לו לחשוב שזה הוא ששינה את הדבר בכלל בשבילך ועוד יותר מתוחכם אפילו לגרום לו לחשוב שזה לא כל כך טוב לו ולמרות זאת אף על פי כן בא נעשה את זה כי זה טוב לי. סיכמו להיפגש בתל אביב, רצית להיפגש בתל אביב והוא אומר לך בוא ...
איך לטפל בהתנגדויות? שינוי עמדות, דיאלקטיקה, טיפול בהתנגדויות, ויכוח בין דתי לאתאיסט, ויכוח בין דתי לחילוני, ויכוח בין בני זוג, ויכוח בין הורים וילדים, אומנות הויכוח, דיבייט, רטוריקה, חלק 2
איך לטפל בהתנגדויות? שינוי עמדות, דיאלקטיקה, טיפול בהתנגדויות, ויכוח בין דתי לאתאיסט, ויכוח בין דתי לחילוני, ויכוח בין בני זוג, ויכוח בין הורים וילדים, אומנות הויכוח, דיבייט, רטוריקה, חלק 2
... אותו משלוותו ולגרום לו להתבלבל, אתה יכול להטיל ספק בכל משפט שהוא אומר, אפילו במשפטים נכונים לחלוטין. אליעד מביא דוגמה קיצונית, שאם הצד השני אומר עכשיו יום, תוכל להתעקש ולומר לו לא ... על קונפליקטים כיצד להבין את הצד השני כדי להשפיע עליו? איך להתמודד עם קונפליקטים ולשנות עמדות? במצבים של קונפליקט, במיוחד כאשר שני צדדים אינם מסכימים, חשוב להבין את הדרך בה כל צד ... הוא יהיה פתוח יותר להקשיב לעמדתך. אליעד מדגיש שזו דרך שנועדה להרגיע את הצד השני ולמנוע ממנו לחשוב אולי אם הייתי מסביר את עצמי יותר טוב, אולי היה לי סיכוי לשנות את דעתו. בכך אתה ... אותו מריכוז או לגרום לו להיראות פחות חכם, אפשר להתווכח איתו על כל פרט קטן, גם אם הוא נכון. השיטה הזאת תוצא את הצד השני מריכוז ותפגע במעמדו בעיני המאזינים. האם כדאי להילחם בשיחה או ... על קונפליקטים כיצד להבין את הצד השני כדי להשפיע עליו מה השאלה שלך? ש: אוקי השאלה היא כזאת כשאתה בקונפליקט. אליעד: כשמישהו בקונפליקט בוא ניתן טיפ יש אני יש אתה יש הם, יש אנחנו יש ...
מחשבות שליליות אוטומטיות, מחשבות רעות, מחשבות מטרידות, מחשבות פולשניות, פחד להתאכזב, פחד להיפגע, פחד להיקשר, רואה את הרע, פרפקציוניזם, בן אדם שלילי, בן אדם דיכאוני, חשיבה חיובית
מחשבות שליליות אוטומטיות, מחשבות רעות, מחשבות מטרידות, מחשבות פולשניות, פחד להתאכזב, פחד להיפגע, פחד להיקשר, רואה את הרע, פרפקציוניזם, בן אדם שלילי, בן אדם דיכאוני, חשיבה חיובית
...הוא מפסיק לחפש אותה, וכך החסרונות שיש במציאות נתפסים כפחות שליליים. במקום לראות כל חיסרון כרע מוחלט, הוא מתחיל לקבל את המציאות כפי שהיא. בדרך זו, ההתמקדות בשלילי פוחתת, והרצון לשלמות הופך לפחות קריטי. כך, האדם מצליח ליהנות יותר מהדברים כפי שהם, ללא הצורך שכל דבר יהיה מושלם. אליעד כהן מציין שאם האדם היה באמת רוצה שלמות עד הסוף, הוא היה מבין שאי אפשר להשיג אותה. אז הוא היה מגיע למסקנה שאין משמעות לרע, כי הכל רע ולכן גם הכל טוב. אבל מכיוון שאנשים לא...
איך לאבחן אנשים? איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות מישהו? איך להצליח בדייט? האם מישהו אוהב אותי? חלק 2
איך לאבחן אנשים? איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם הוא בוגד? איך לזהות מישהו? איך להצליח בדייט? האם מישהו אוהב אותי? חלק 2
... לאבחן אנשים? איך לנתח אנשים? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? שיטות לאפיין אנשים, תכונות אופי, איך לדעת אם ... שרוצה אחר כך הוא לא רוצה אבל אפשר לנתח איך נדע בזמן אמת אם הוא רצה או לא אז אפשר לבדוק לפי סימפטומים של ההתנהגות ואפשר לבדוק לפי הנחות היסוד שאמורות להוביל אותו לרצות או לא לרצות. עכשיו אתה מול עצמך, הרבה פעמים בן אדם רוצה לא רוצה ... מסוים האם זה אומר שהוא אוהב אותך או לא מה יותר חזק זה או זה ולפי זה מחליטים לא לפי מסיבה ותוצאה. ש: עכשיו הפכת לנו. אליעד: לא הפכתי כלום תסתכל על המהות, המהות היא ליצור תנאי. ש: איך הדבר יותר מותנה לפי האדם עצמו או המקרה ...
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
... להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק? איך להסביר למישהו שלא מסכים איתך? אליעד כהן מסביר בהרחבה כיצד להתמודד עם מצב שבו אדם ... מדוע לא כדאי להתעקש להיות צודק? אליעד מסביר בהרחבה שהתעקשות להיות צודק גורמת לאנשים להפסיק להקשיב לצד השני ולהתחיל לחזור שוב ושוב על אותם הדברים, ללא הצלחה. כשמישהו מתעקש על צדקת דבריו, הוא לא באמת רוצה להגיע להבנה עמוקה או ... לשלב הבא של השיחה. איך להסביר למישהו משהו? איך לשכנע בצורה נכונה? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לגרום למישהו להבין אותך? מה ההבדל בין להיות צודק ולדעת את האמת? ...
איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לדעת מה מישהו מרגיש, איך לדעת מה מישהו רוצה להרגיש? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לשמח מישהו? איך לעשות למישהו טוב? איך לפתח אינטליגנציה רגשית? איך ליצור רגשות?
איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לדעת מה מישהו מרגיש, איך לדעת מה מישהו רוצה להרגיש? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך לשמח מישהו? איך לעשות למישהו טוב? ... אינטליגנציה רגשית? איך ליצור רגשות? וכאן אבאר את אחד העקרונות הכי חשובים, באיך לגרום למישהו להתאהב בך ולאהוב אותך. וכפי שכבר ביראתי מספר פעמים, ... לעשות משהו מסוים כדי לגרום למישהו לאהוב אותם. והמסר הוא, שזה נכון. אבל המהות של מה שצריך ... הוא רוצה להיות שמח, אז ליצור אצלו תחושת שמחה. אם הוא רוצה תחושת אדרנלין, אז ליצור תחושת אדרנלין. והכל כמובן גם במינונים הנכונים. ועכשיו ... יש כאן עוד היבטים, איך לגרום לאדם השני להרגיש יותר טוב, גם כאשר הוא נזכר בך. ואיך לגרום לאדם השני להרגיש שהטוב שלו, תלוי בך. אבל העיקרון הבסיסי ... טוב. כי לפעמים כדי לגרום למישהו להרגיש טוב, לשם כך צריך לשנות משהו במציאות הממשית שלנו, ... שלו. וממילא דרך זה לגרום לו לאהוב אותך לאהוב משהו אחר לשנוא מישהו או כל מה שעולה על ...
איך לזהות הזדמנויות לשכנע? איך לפרוץ לתת מודע? איך למנוע פריצה למוח שלך? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך ליצור הקשבה? איך לשכנע מישהו? איך להעביר מסרים בעייתיים? פרצה בתת מודע, איך לשתול מחשבות?
... לזהות הזדמנויות לשכנע? איך לפרוץ לתת מודע? איך למנוע פריצה למוח שלך? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך ליצור הקשבה? איך לשכנע מישהו? איך להעביר מסרים בעייתיים? פרצה בתת מודע, איך לשתול מחשבות? וכאן אבאר עוד רעיון ושיטה, איך באפשרותך להעביר למישהו מסרים, שהוא לא רוצה להקשיב להם? ואיך באפשרותך לשתול מחשבות בתת ההכרה של מישהו, תוך כדי זה שאתה מנצל פרצה בתת המודע שלו? ואיך באפשרותך לזהות הזדמנויות ורגעים שבהם הבן אדם השני יותר קשוב ... שיעורי הבית שלך. כאשר בעצם בהתחלת המשפט שאמרת, המשפט העביר את הילד לעמדת הקשבה. ועכשיו דרכו ניתן להוסיף עוד משפטים ורעיונות שיכולה להיות להם התנגדות. כאשר הלוגיקה היא, שבעצם מצד אחד הוא רוצה לשמוע את התגובה שלך, והוא מאוד שמח לשמוע ... לאדם השני, הוא יהיה מולך במצב של התגוננות וסגירות רגשית. והוא לא ירצה להקשיב לך. ויש מסרים שהאדם השני מאוד רוצה להקשיב לך אליהם, מסרים שעושים טוב לאדם השני. ועליך לדעת לזהות את הרגע שבו האדם השני רוצה להקשיב לך וכן רוצה לחשוב שאתה צודק, כדי שתוך כדי זה תעביר מסר נוסף, מתוך המסרים שהאדם השני לא רוצה להקשיב לך. כי לפעמים המוח של בני האדם, לא ממש מפותח, ואין להם כוח וחשק לנתח את כל הרעיונות שהם שומעים ולהתייחס לכל רעיון בפני עצמו. ולפעמים הבן אדם עובר למצב של הקשבה התנגדות, והוא בכך מפספס את התגובה הנכונה שהוא היה אמור להגיב, לכל מסר בפני עצמו. כי לפעמים יש גם את ההפך, שמישהו לא מקשיב למסר שאם היו אומרים לו אותו בפני עצמו, הוא כן היה מקשיב לו. אבל בגלל שאמרו לו אותו, בהקשר של מסר אחר שהוא שלילי בעיניו, בגלל זה הוא מתנגד גם למסר החיובי. כי המוח לא תמיד יודע לנתח כל מסר בפני עצמו. וממילא זה גם ... אליהם. וצריך לדעת לזהות כל מסר בפני עצמו, ולהגיב בהתאם. ולא להיות בעמדת הקשבה התנגדות , שמונעת תגובה נכונה מכל מסר בפני עצמו. ...
לראות את הרע, פסימיות יתר, ממה נובעת חשיבה שלילית? ממה נובעת חשיבה דיכאונית? למה מישהו רואה את הרע? למה מישהו מפרש לרעה? למה מישהו חושב שכולם נגדו? מאניה דיפרסיה, אין רע בלי טוב, מנגנוני הגנה, מחשבות שליליות, חשיבה חיובית
לראות את הרע, פסימיות יתר, ממה נובעת חשיבה שלילית? ממה נובעת חשיבה דיכאונית? למה מישהו רואה את הרע? למה מישהו מפרש לרעה? למה מישהו חושב שכולם נגדו? מאניה דיפרסיה, אין רע בלי טוב, מנגנוני הגנה, מחשבות שליליות, חשיבה חיובית
...פסימיות ודיכאון קשורים גם לאישיות שלילית, וחשוב להבין שכל אדם נוטה לפרש את המציאות בדרכו האישית. אדם שמרגיש שכל הזמן מפרשים אותו לרעה עלול לפתח נטייה לדיכאון ולהפוך את זה למנגנון הגנה בפני תחושות שליליות נוספות. איך להיות אופטימי? איך להיות חיובי? נטייה לדיכאון נטייה לעצבות נטייה לשליליות עצבות רגשית מנגנוני הגנה מה גורם לאנשים לראות את הרע כל הזמן ולחשוב בצורה שלילית? בפני אנשים שמפרשים כל דבר לרעה, עומדת השאלה למה הם חושבים בצורה שלילית כל הזמן...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע מישהו לרצות להקשיב, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו לרצות להקשיב, איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מטפל הוליסטי, מטפל טוב בתחום לשכנע מישהו לרצות להקשיב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5156 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 09:04:03 - wesi1