אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח להאמין לך? ✔איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
וכאן ננתח דוגמה של ביצוע פרזנטציה ללקוח, ב 2 צורות שונות של אותו המידע בדיוק, איך הסדר שבו מציגים את המידע ללקוח, איך הוא יכול להשפיע על איכות הצגת המידע ללקוח.

אז נניח לצורך העניין שאנחנו בתהליך המכירה מול הלקוח, רוצים להציג לו מידע, כאשר חלק מהמידע אנחנו מציגים אותו ממצגת ממוחשבת על גבי מסך וחלק אחר אנחנו רוצים לעשות עם הלקוח סיור בשטח, כדי להראות לו עין בעין דוגמאות למה שאנחנו רוצים למכור לו. במילים אחרות, המצגת ללקוח בנויה מ 2 חלקים. חלק 1 - הצגת מידע כתוב. חלק 2 - הצגת מידע ויזואלי מוחשי. והשאלה היא, האם ואיך ישפיע על הלקוח, אם קודם הוא יראה את המידע הוויזואלי ואחר כך את המידע הממשי, או להפך? כי לכאורה, זה אותו הדבר, אבל האם זה באמת אותו הדבר?

והתשובה לכך היא שכל מקרה לגופו. אבל לצורך העניין ננתח את המקרה הקודם בדרך הבאה. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו מציגים ללקוח פרזנטציה בעל פה, שבה אנחנו מציגים לו איזו מצגת ומספרים לו איזה סיפור, אנחנו צריכים לדעת שהלקוח מטיל ספק בכל דבר שאיש המכירות מספר לו. דהיינו, כאשר איש המכירות מציג את המצגת ללקוח ומספר ללקוח מידע כזה או אחר, הרי שהלקוח בתוך המוח שלו בתת המודע של הלקוח, מטיל ספק וגם לא מאמין למה שאיש המכירות מספר לו.

לעומת זאת, כאשר אנחנו מראים ללקוח מידע ממשי שהוא רואה אותו דרך החושים שלו, הרי שהמידע הזה נתפס אצל הלקוח כמידע יותר אמין. דהיינו, הלקוח רואה בחושים שלו, משהו יותר ממשי, שיותר קל ללקוח להבין שמה שאומרים לו זו האמת, כי הוא רואה בעין שלו את מה שאומרים לו.

במילים אחרות, במצגת שעושים ללקוח בעל פה, יש יותר רכיב של אמונה, שצריכים לגרום ללקוח להאמין לך למה שאתה מספר. לעומת זאת, כאשר מראים ללקוח מידע ממשי, הרי שהלקוח פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה בחושים שלו, את מה שאתה מספר לו. וכאשר הלקוח חושב שהוא פחות צריך להאמין לך, כי הוא רואה במו עיניו את מה שאתה מספר לו, הרי שממילא הוא יותר מאמין למה שאתה מספר לו.

וזה בעצם אומר, שברמת העיקרון, הלקוח יותר יאמין כאשר מראים לו משהו ממשי בעין שלו, מאשר כאשר מספרים לו סיפור כלשהו בעל פה.

ולכן מכך נובע שכדאי קודם כל להציג ללקוח את המידע ברמה הוויזואלית הממשית, לפני שמספרים לו סיפורים בעל פה. ולמה? כי התוקף שיהיה בתת המודע של הלקוח...
פרזנטציה ביצוע במה להאמין חשיבות המבנה של מסע הלקוח פרזנטציה ללקוח להכין מצגת ללקוח תהליכי מכירה לגרום ללקוחות שיחה מוח תסריט שיחה איך לבנות אמון איך לבנות אמון עם הלקוח איך לבנות אמון עם לקוח איך לבנות מסע לקוח איך לבנות מצגת איך לבנות מצגת מכירה איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון איך לבנות תסריט איך לבנות תסריט שיחה איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להאמין איך לגרום ללקוח להאמין לך איך לגרום ללקוח שלך איך להאמין איך להכין איך להכין מצגת איך להכין מצגת ללקוח איך להציג איך להציג מצגת ללקוח איך לעשות פרזנטציה איך לעשות פרזנטציה ללקוח איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתכנן איך לתכנן מסע לקוח איך לתכנן מצגת ללקוחות אמון אמון עם הלקוח אמון עם לקוח אמונה באיזה סדר להציג את המידע באיזה סדר להציג את המידע ללקוח באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח במה להאמין בסדר הנכון הלקוח חשיבות חשיבות המבנה של מסע הלקוח חשיבות הסדר של תסריט השיחה לבנות אמון לבנות אמון עם הלקוח לבנות אמון עם לקוח לבנות מסע לקוח לבנות מצגת לבנות מצגת מכירה לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון לבנות תסריט לבנות תסריט שיחה לגרום ללקוח לגרום ללקוח להאמין לגרום ללקוח להאמין לך לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להאמין להאמין לך להכין להכין מצגת להכין מצגת ללקוח להציג להציג את המידע ללקוח להציג מצגת להציג מצגת ללקוח למה לגרום ללקוח למי להאמין לקוח לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לתכנן לתכנן מסע לקוח לתכנן מצגת ללקוחות מכירה מסע הלקוח מסע לקוח מצגת ללקוח מצגת מכירה מתי להציג את המידע ללקוח נאמנות פרזנטציה פרזנטציה ללקוח שיחה תכנון תסריט תסריט שיחה
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
... שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך וכאן נדבר ... שאתה לא רוצה למכור לו, אלא רק אם זה יעשה לו טוב. ויש בזה המון תהליכים שונים, של איך לגרום ללקוח להאמין לך / איך לגרום ללקוח להתחבר איתך / איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה / איך לגרום ללקוח ...
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
...לדעת מה לומר לפני מה? אז לפעמים זה לא משנה מה תאמר לפני מה. אבל לפעמים זה כן משנה. לדוגמה, כאשר כדי להבין דבר אחד, לשם כך צריך קודם להבין דברים אחרים. במקרה שכזה, בהנחה שאתה רוצה שיבינו אותך, אז מקובל שקודם תציג את הדברים הבסיסיים ורק לאחר מכן, את הדברים שמבוססים על הדברים שכבר אמרת קודם לכן. שלב 4 - עכשיו יש לך שתי אפשרויות. אפשרות 1 היא, שאת מה שעשית בשלב 3, באפשרותך עכשיו לעשות זאת גם לגבי כל שאר תתי הכותרות שיש ברשימה שהכנת קודם לכן. אפשרות 2 היא, שבאפשרותך עכשיו לחזור שוב לרשימה הקודמת, ולהתחיל...
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?
...העלילה השניה. לדוגמה: הצלחת העסקת, גורמת לאישה להיות חלק מהעסק, וגורמת לכך שבסופו של דבר הם יריבו ויתגרשו. ואז נתחיל בתתי ענפים להוסיף פרטים שבעצם יהוו, את העלילה הפנימית יותר שמחברת את העלילות שבחוץ. לדוגמה: 1.דרמה 1.1.עסקית 1.1.1.בחור שמפתח קריירה 1.1.2.מקים עסק 1.1.2.1.מתלבט לגבי תחום העסק, לא יודע אם להיות שכיר או עצמאי 1.1.3.העסק מצליח 1.1.3.1.העסק גדל יותר מידי 1.1.3.2.מכניס שותף 1.1.3.3.השותף מרמה בעסק 1.1.3.4.נפרד מהשותף 1.1.3.5.מכניס את האישה לעסק 1.2.משפחתית 1.2.1.בחורה מכירה את הבחור...
לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
...ונדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר, של פוליטיקאים בתקופת בחירות, שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים, לבחור בהם, להצביע להם וכיוב. ונדבר על טעות שגורמת לאדם שמנסה לשכנע את הקבוצה של האנשים, לא להצליח להשיג את המטרה שלו, למרות שהוא נותן את הנאום הכי משכנע ואת ההרצאה הכי משכנעת וכולי. והדבר הזה יכול לקרות לדוגמה, כאשר הנואם שמנסה לשכנע את האנשים, לא יודע להתמקד בקהל היעד הנכון של האנשים שאותם הוא צריך לשכנע כדי שהוא יצליח להשיג את המטרה שלו. ובמקום זה, הוא בוחר להתמקד באנשים שקל לו לשכנע ולא באנשים שאותם...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
...המכירה. כי תהליך המכירה מורכב מתתי תהליכים. החל משלב קבלת הליד במחלקת המכירות ועד הרגע שבו נסגרת עסקה בפועל. והתהליך הזה מורכב מהמון תתי תהליכים. החל מהתהליך של ליצור קשר עם הלקוח בפעם הראשונה, ולאחר מכן לנסות לתאם פגישה עם הלקוח ואחר כך לפגוש את הלקוח ואחר כך לעשות פולואפ ללקוח ואחר כך אולי להיפגש שוב ושוב כמה פעמים עם הלקוח ואחר כך אולי לחתום איתו על הסכם רכישה כלשהו. וכל חלק וחלק יש בו המון היבטים והמון תהליכים ותתי תהליכים ואת כולם כדאי מאוד לנתח. כי אפשרי לנסות לזרום בלי לנתח מה קורה בפועל...
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
...תגובה אחת אפשרית היא, כאשר אנחנו נראה ללקוח מטבח לדוגמה, הלקוח יאמר, אני רוצה את המטבח הזה. האם אני יכול לרכוש ממך את המטבח הזה בדיוק, את זה ממש. לא משהו אחר או דומה, אלא את זה ממש. זאת תגובה אחת אפשרית של הלקוח. ויש לה גם יתרונות כמובן, אבל אולי גם חסרונות, במידה ולדוגמה אנחנו מסיבות שונות לא באמת יכולים לספק לו מטבח כזה ממש, או מטבח בדיוק כזה ממש. אבל ברמת העיקרון, זאת חוויה מאוד טובה לייצר ללקוח, את הרצון לרכוש את המטבח ממש. שהלקוח רוצה להתחיל לבשל כאן בתוך המטבח שלנו בתוך אולם התצוגה. דהיינו...
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
...צריך להשקיע במכירות. וככל שהשיווק שלך יותר גרוע, ככה אתה צריך יותר להשקיע במכירות. דהיינו, אם אתה בונה תהליך שיווקי לטווח הארוך בצורה נכונה, הרי שבעצם אתה תיצור משפך שיווקי מאוד רחב ומאוד איכותי, שיהיו בו המון תכנים והמון חשיפה של לקוחות אליך. ומתוכם בטווח הארוך, יגיעו אליך לקוחות לעסק, לקוחות שכבר מכירים אותך, לקוחות שכבר רוצים לרכוש ממך. וכאשר הם יגיעו אליך, אז כנראה שגם איש מכירות גרוע יוכל למכור להם. כי ככל שאיכות הלידים הנכנסים גדולה יותר, וככל שהלקוחות שפונים אליך, מכירים אותך יותר, אוהבים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לגרום ללקוח להאמין לך?, למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח להאמין לך?, איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, אימון אישי לתזונה נכונה, מטפל רב תחומי בתחום איך לגרום ללקוח להאמין לך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 30_08_2025 השעה 23:13:36 - wesi1