אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר?
הבהרה:

עסקת ברטר דורשת גם שיקולי מיסוי / מס הכנסה - וצריכים להוציא בגינה חשבוניות מס כחוק. בתוכן הבא, יש התייחסות רק לעצם הרצון לשכנע מישהו לעשות ברטר של 2 שירותים שונים, בלי קשר לענייני מיסוי.

איך לגרום למישהו לרצות לבצע איתך עסקת ברטר מוצלחת?

הסיכום הבא מציג תובנות מפורטות מתוך שיחה של אליעד כהן עם איש הייטק (שאינו בעל עסק), שהתייעץ עם אליעד, כיצד הוא יכול לשכנע בעלת עסק לבצע איתו עסקת ברטר. אותו אדם ציין, שהוא יודע שאותה בעלת עסק, הייתה רוצה לעשות שינוי בקריירה שלה. והוא היה רוצה לעשות איתה עסקת ברטר, כלומר, שהוא יציע לה ייעוץ עסקי וקריירה בתמורה לכך שהיא תתן לו מוצרים ושירותים בחינם, במקום שהוא ימשיך לשלם על המוצרים שהוא מקבל ממנה כרגע.

האדם הבהיר כי מטרתו העיקרית היא לשכנע אותה לבצע איתו עסקת סחר חליפין יעילה ואטרקטיבית עבורה, בלי להציג זאת באופן ישיר מדי. בפרט שבפועל הוא לא מנהל כרגע עסק של שירותי יעוץ כלשהם. ולכן הוא רוצה לדעת, איך לשכנע את בעלת העסק לעשות איתו ברטר מסחרי, על שירות שכרגע בפועל הוא לא מוכר אותו לאנשים בכללי וגם היא עצמה לא יודעת שהוא מספק שירות כזה.

מהן הטעויות הנפוצות בביצוע עסקת ברטר ואיך להימנע מהן?

האדם שיתף שהוא גילה בשיחה עם אותה בעלת עסק, שהחלום שלה הוא להיות מקעקעת, ושהוא יכול לעזור לה להתקדם בכך. הוא חשב לנצל זאת על מנת לקבל ממנה שירות בתמורה לייעוץ. אליעד הסביר לאדם את החשיבות של להבדיל בין "עזרה חברית" לבין "שירות מקצועי". כאשר אתה עוזר כחבר, הצד השני לא מרגיש מחויבות לתת תמורה, אולם כאשר אתה מציג את זה כשירות מקצועי - הצד השני מבין שיש לכך ערך כלכלי אמיתי ולכן פתוח יותר לעסקת ברטר.

מדוע חשוב להבחין בין יחס מקצועי ליחס אישי כשמציעים ברטר?

אותו אדם תיאר את בעלת העסק כ"מושלמת". אליעד פתח את הדיון בכך שהדגיש כמה חשוב להבהיר מראש שמדובר בהתרשמות אישית ולא במציאות אובייקטיבית. אליעד העיר לו להיזהר בניסוחים כאלו, כי תפיסתו יכולה לנבוע מכך שהיא סיפקה לו שירות מקצועי שנועד לגרום לו להרגיש טוב. אליעד הבהיר שיכול להיות שבסיטואציה אחרת לגמרי (כמו דייט אישי), החוויה הייתה שונה לחלוטין, ולכן חשוב להיזהר לא לערבב בין החוויה האישית לשירות המקצועי.

כיצד לגרום לצד השני להעריך את השירות שלך?

אחת ההמלצות המרכזיות של אליעד הייתה להראות לצד השני מראש שהשירות שלך הוא שירות מקצועי אמיתי ששווה כסף בשוק. אם האדם יציע את עזרתו כחבר בלבד, הצד השני יראה זאת כ"מתנת חינם", ולא ירגיש צורך או נוחות להציע תמורה הולמת. לעומת זאת, אם האדם יציג זאת כשירות מקצועי שבדרך כלל משלמים עבורו כסף רב, יהיה לצד השני ברור ומוצדק לבצע עסקת ברטר.

כדוגמה, אליעד הסביר שאם היא מבינה שהייעוץ העסקי או הקריירה שהאדם מציע שווה כסף משמעותי (לדוגמה, "5000 דולר"), יהיה לה קל יותר להסכים לעסקת ברטר משום שהיא תבין את הערך הכלכלי של ההצעה.

איך להציג את ההצעה לעסקת ברטר בצורה נכונה?

אליעד המליץ לא להציג את ההצעה לעסקת הברטר באופן ישיר מדי בהתחלה. במקום זאת, הוא הציע את השלבים הבאים:
  • תחילה יש ליצור מצב בו הצד השני מכיר בערך המקצועי שלך - לתת ייעוץ ראשוני בעל ערך ברור וממשי, למשל "כתיבת קורות חיים". לאחר שהצד השני יראה את הערך של העזרה, יהיה פתוח יותר לרעיון הברטר.
  • להציג את ההצעה כשירות מקצועי - לא "עזרה חברית". כך הצד השני ירגיש שזה לגיטימי לעשות עסקת ברטר בגלל שהוא ירגיש אי נעימות לקבל שירות בחינם.
  • לא להציג אפשרויות יעוץ ספציפיות, אלא להציג שיש המון אפשרויות איך הוא יכול לעזור לה באופן כללי להתקדם בקריירה. וככה לתת לצד השני לגלות בעצמו את הצורך ואז להציע עזרה בהתאם.
האם להציע שירות שלא התבקש במפורש?

אליעד הסביר לאדם שלא כדאי להציע שירות שלא התבקש מראש, כמו למשל ייעוץ זוגי, אם זה לא עלה בשיחה עם הצד השני. ההצעה צריכה להיות תמיד מותאמת לצרכים שהצד השני הביע במפורש. אליעד הדגיש שאם אתה מציע שירות שהצד השני כלל לא ביקש, הוא עלול להרגיש שאתה דוחף משהו לא רלוונטי ולא נחוץ, וזה יפגע באמינות ההצעה.

אם במהלך השיחה הצד השני מעלה נושא נוסף כמו קושי בזוגיות, רק אז זה יהיה לגיטימי להציע ייעוץ בנושא. אליעד הציג את הנושא באופן הבא: "אם היא לא אמרה לך בפירוש שהיא זקוקה לייעוץ זוגי, אז אל תכניס את זה מיוזמתך, אלא אם זה עולה באופן מפורש בשיחה".

איך לטפל מראש בהתנגדויות אפשריות?

אליעד ציין שלושה כלים מרכזיים שצריך להשתמש בהם בעת הכנת ההצעה לעסקת הברטר:
  • סימולציה:

    לנסות להיכנס לראש של הצד השני ולהבין אילו התנגדויות יכולות להיות לו מראש.
  • שיקוף:

    להציג את ההצעה מנקודת המבט של הצד השני ולהראות שאתה מבין את מצבו...
מחויבויות מחויב מציאות להעריך מחויבות תובנות טכניקות מכירות למה אליעד כהן ספקות רוצה לעשות איך לעשות עסקים איך לגרום לה לעשות איך לגרום לה לרצות לעשות איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו לעשות איך להציג איך להתכונן איך לשכנע איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לעשות אפשרי ברטר הבדל הבדלה הבדלים התנגדויות התנגדויות אפשריות התנגדות חשיבות לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום למישהו להסכים להבדיל להסכים להציג להציע להתכונן להתנגד לשכנע לשכנע מישהו לשכנע מישהו להסכים מקצוע עסק עסקים עסקת ברטר רצון שירות שכנוע
דרך רוחנית, התנגדות לאמת, כל הנחלים זורמים לים, לבושים של האחדות, מנהיג אמיתי, סיבתיות, סיבה ותוצאה, המחייב הראשון, חוקי הפיזיקה
דרך רוחנית, התנגדות לאמת, כל הנחלים זורמים לים, לבושים של האחדות, מנהיג אמיתי, סיבתיות, סיבה ותוצאה, המחייב הראשון, חוקי הפיזיקה
... רוחנית, התנגדות לאמת, כל הנחלים זורמים לים, לבושים של האחדות, מנהיג אמיתי, סיבתיות, סיבה ותוצאה, המחייב הראשון, חוקי הפיזיקה למה אנשים מתנגדים ... הפנימית שלו ולכן מתנגד לחקירה שנתפסת בעיניו כמאיימת. אליעד טוען שדווקא ההתנגדות היא ביטוי עמוק של רצון לחיפוש האמת ושל רצון להגיע להבנה מלאה ושלמה. הוא מסביר שאם אנשים היו מבינים כיצד לתקשר בצורה שמתאימה לתפיסת ...
לרצות את הסבל, הבנת סיבת הנפרדות יוצרת אחדות, חוויית האחדות, לרצות את התנגדות הרצון
לרצות את הסבל, הבנת סיבת הנפרדות יוצרת אחדות, חוויית האחדות, לרצות את התנגדות הרצון
... את הסבל, הבנת סיבת הנפרדות יוצרת אחדות, חוויית האחדות, לרצות את התנגדות הרצון איך לרצות את הסבל יכול להביא לחוויית האחדות? אליעד כהן מסביר באופן מעמיק את הקשר בין הרצון לסבל לבין חוויית האחדות. האדם בדרך כלל אינו מעוניין בסבל, משום שסבל ... רוצה או לא רוצה דבר מסוים, הוא עשוי להגיע למצב שבו הוא ירצה את הסבל עצמו. הרצון לסבל אינו אומר שהאדם רוצה לסבול באופן ישיר, אלא שהוא מבין את המשמעות העמוקה של ההתנגדות שלו למציאות, ולכן מסוגל לאהוב ולקבל גם את ההתנגדות עצמה. לדוגמה, אליעד נותן מקרה שבו האדם סובל מכאב גב. בדרך כלל האדם ירצה להיפטר מכאב הגב, והסבל ייווצר דווקא מתוך ההתנגדות לכאב. אולם אם האדם יחקור ויבין לעומק מדוע הוא אינו רוצה את כאב הגב, ומדוע הכאב הזה מפריע לו כל כך, אז הוא יגיע לנקודת מבט גבוהה יותר. במצב זה, הוא יוכל לרצות את עצם ההתנגדות שלו לכאב הגב. כלומר, הוא עדיין יסבול בפועל, אך הוא ירצה את החוויה הזאת, הוא יקבל אותה בצורה שלמה. אליעד מדגיש שזו אינה סתירה. האדם עדיין חווה סבל ומודעות להתנגדות שלו לכאב, אך בו - זמנית הוא רוצה את הסבל ואת ההתנגדות עצמה. במצב זה, האדם מגיע למצב פנימי של שלמות שבו הוא מסוגל לחוות את שני המצבים יחדיו - גם לסבול וגם לאהוב את הסבל. מה המשמעות של להבין את האינטרס האישי ביחס לחוויית ... את הסיבה האמיתית לנפרדות, הוא יראה שגם הנפרדות וגם האחדות הן אותו דבר עצמו. כלומר, הוא יוכל לראות שהכל אחד, גם בתוך החוויה של נפרדות. איך ניתן להבין את הרצון וההתנגדות באופן שמוביל לקבלה מוחלטת? אליעד משתמש בדוגמה נוספת כדי להמחיש כיצד ניתן לקבל את הסבל: האדם סובל מכך שאינו משיג דבר מה. אם האדם יבין באמת למה הוא רוצה את אותו הדבר, ... הוא סובל מכך שאינו מקבל אותו, אזי יוכל להגיע למצב שבו ירצה לא רק את ההצלחה, אלא גם את הכישלון עצמו. הוא ירצה את העובדה שהוא מתנגד למציאות, ואת הכאב שנובע מההתנגדות הזאת. בכך הוא יגיע לחוויית שלמות, משום שהוא לא נאבק בשום מצב קיים. לדברי אליעד, זאת בדיוק המשמעות של האחדות: חוויה שבה האדם אינו מתנגד למציאות, אלא רוצה בדיוק את מה שקיים, כולל את ההתנגדות שלו עצמו. כיצד הסבל מאפשר לאדם לגלות אהבה אמיתית למציאות? אליעד מציין שרק כאשר האדם סובל, אפשר לדעת אם אהבתו למציאות אמיתית או לא. כאשר הכל מסתדר לפי רצונותיו, אין ... שרק מי שמוכן לאהוב גם את הסבל, ולהבין לעומק למה הוא מתנגד למציאות, יוכל לחוות אהבה אמיתית ובלתי מותנית. איך אפשר לרצות את הסבל? מהי חוויית אחדות? כיצד להשתחרר מהתנגדות למציאות? איך לקבל את הסבל? מהי אהבה אמיתית? מהי משמעות הרצון לסבל וכיצד הבנתו מובילה לאחדות? אליעד כהן מסביר שהמפתח לחוויית האחדות נמצא בהבנה של הנפרדות ושל הסבל, ובהסכמה לרצות אותם. כאשר האדם חווה את עצמו כנפרד מהמציאות, הוא חווה סבל, משום שהוא רוצה דברים מסוימים ואינו רוצה דברים אחרים. אך אם הוא יבין לעומק מדוע הוא רוצה את הנפרדות ... חלק ממערכת גדולה יותר שמשרתת אותו, ואז הוא לא יתנגד לכך. באופן דומה, אם הוא יבין למה הוא סובל מכך שאינו מקבל את מבוקשו, הוא יוכל להגיע למצב שבו הוא רוצה גם את ההתנגדות שלו למציאות. מהי אהבה אמיתית וכיצד היא קשורה לסבל? אהבה אמיתית מתגלה דווקא במקום של סבל. כאשר האדם לומד לאהוב גם את המציאות כפי שהיא, כולל הקשיים והכאב, הוא חווה חופש ... לרע, בין רצוי ללא רצוי. אך כאשר האדם מבין כיצד המבנה הזה פועל, הוא יכול לראות שהכל בעצם מתלכד לאחד. זוהי חוויית האחדות, שבה אין סתירה בין רצון לסבל, בין קבלה להתנגדות, בין אחדות לנפרדות. כיצד ניתן ליישם זאת בחיים האישיים? הדרך המעשית ליישם זאת היא לשאול את עצמך: למה אני רוצה או לא רוצה משהו? למה אני חווה סבל? אם האדם יחקור לעומק את ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון ... פתרון ברור וחד - משמעי היא נקודת הפתיחה הנכונה ביותר לתהליך של שכנוע ופתרון קונפליקטים. מתוך נקודת ... התהליך - לנסות להבין את הצד השני. מדוע חשוב להבין את הצד השני כדי לשכנע? אליעד מסביר שכאשר רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על ... האדם השני חושב שהוא צודק? למה הוא מאמין בדעתו? מה מרחיק אותו מלהסכים איתנו? מדוע הוא מתנגד לדעתנו ... ייתכן שהסיבות הן לא רק היתרונות של המתחרה, אלא גם חסרונות או התנגדויות פסיכולוגיות כלפי המוצר או ... מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח ... והחסרונות שהוא מוצא אצלנו - מאפשרת לנו למצוא פתרון אפקטיבי, לצמצם התנגדויות, ולהוסיף מידע שיעזור ... את נקודת האמת אצלו באופן אמיתי ואובייקטיבי, כך שגם אנו עצמנו נוכל להסכים עם משהו ממה שהוא אומר. לברר ... איתנו מעבר לכך שהוא צודק. לנסות להבין אילו מחסומים פסיכולוגיים או התנגדויות פנימיות מרחיקים אותו מלהסכים איתנו. למשל, פחד מאובדן תחושת ... להבנה עמוקה יותר של הצד השני ובכך מגדיל משמעותית את היכולת שלו לשכנע. למה חשוב לזהות התנגדויות פנימיות? אליעד מדגיש שבתהליך השכנוע יש תמיד שתי רמות: הרמה ... במה שהוא מאמין, ומה הצדק בעמדתו. הרמה הפסיכולוגית - למה הוא מתקשה להסכים איתנו גם אם הוא היה מזהה שהעמדה שלנו נכונה. יכולות להיות לכך סיבות כמו פחד, התנגדות רגשית או תחושה שההסכמה איתנו תגרום לו לאבד משהו. הזיהוי והטיפול בשני ההיבטים האלה במקביל, מאפשר לנו לשכנע בצורה אפקטיבית יותר וליצור ... של האדם שאיתו אנחנו מתווכחים. מהי הדרך הנכונה לסכם את תהליך השכנוע? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי להצליח לשכנע אחרים, בין אם מדובר על מכירה, ... את שני ההיבטים המרכזיים: מה נכון בעיני הצד השני, ומה מרחיק אותו מלהסכים איתנו. רק הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי לסובייקטיבי. זא שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק סובייקטיבית בלבד, אך היא לא התנגדות אובייקטיבית באמת. ונסביר: כי יש התנגדות אובייקטיבית ויש התנגדות סובייקטיבית. והתנגדות אובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אובייקטיבית. זא הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אמיתית שכולם מסכימים עליה. כגון לדוגמה, שהמוצר פגום ושכל אדם שפוי בדעתו, לא היה רוצה לקנות את המוצר הזה. והתנגדות סובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא עצמו חושב בטעות שהמוצר לא ... פירושו, דבר שהוא אמיתי, אבל רק בעיני המתבונן בלבד. אך בני אדם אחרים, יכולים לחשוב אחרת על אותו הדבר. ובפועל זה אומר, שכאשר הלקוח מעלה התנגדות לרכישת המוצר, כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני לא צריך את המוצר הזה או המוצר הזה לא מתאים לי ... הלקוח מדבר כאילו בצורה אובייקטיבית. דהיינו, הלקוח אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה, כמו שהוא אומר שיש מולו קיר. וכאן צריך להפוך את ההתנגדות האובייקטיבית שלו, להתנגדות סובייקטיבית. שזה אומר, שכאשר הלקוח אומר לדוגמה אני לא צריך את המוצר הזה, צריך לחזור אחרי ... ודברים אובייקטיבים, הם לדוגמה כגון זה שיש קיר ושיש כדור הארץ וכל שאר הדברים שכולם מסכימים עליהם. ולפעמים הלקוח מתנגד למוצר, בהתנגדות אובייקטיבית. שהוא חושב שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, כמו שהוא חושב שהוא מדבר איתך באותו הרגע. וצריך לגרום לאותו לקוח, להסתכל על הדברים של עצמו, כעל דברים סובייקטיביים בלבד. דהיינו, לגרום להתנגדות שלו, להיות התנגדות סובייקטיבית. ואת זה עושים על ידי סוגסטיה שבה מוסיפים למשפט שלו, מילים שהופכות את מה שהוא ... לך שאתה חושב שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע? ואז בעצם גורמים ללקוח להתייחס אל הרעיון שלו, כאל רעיון סובייקטיבי בלבד. ויש עוד מילים שהופכות את ההתנגדות האובייקטיבית להתנגדות סובייקטיבית. כגון לדוגמה, המילה כרגע. לדוגמה: הלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי. הפוך את זה ...
שינוי עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, ע"י החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים / איך לשכנע את ההורים? מניפולציות / לשכנע אנשים / דיבייטינג / לשתול מחשבות
... עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, עי החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים איך לשכנע את ההורים? מניפולציות לשכנע אנשים דיבייטינג לשתול מחשבות וכאן אבאר עוד שיטה, איך באפשרותך לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו. והדרך לכך היא, על ידי החלפת הסיבה לדבריו, בסיבה דומה, אך שהיא ... שלו, היא על ידי זה שגורמים לו לגלות ולחשוף את הסיבה שהוא חושב כך או אחרת. ולאחר מכן מנסים לגרום לו לחשוב, שהסיבה שהוא חושב שהיא סיבה טובה, היא בכלל סיבה רעה, כדי שהוא ירצה להתנגד למסקנה שהוא הסיק בגלל אותה הסיבה. אבל לפעמים ישנם מצבים, שלא מצליחים לגרום לאדם לא להזדהות ... הוא חושב כך או אחרת. כי האדם מתעקש שהסיבה שלו היא מוצדקת. ובמקרה כזה לדוגמה, ניתן לנסות לשכנע את האדם ולשתול בתוכו את המחשבה, שהוא אומר את מה שהוא אומר, בגלל סיבה אחרת, שאיתה הוא לא ... עושה כך או אחרת, בגלל סיבה שבעיניו היא סיבה לא לגיטימית ולא מוצדקת. ועל ידי זה האדם מרגיש התנגדות כלפי מה שהוא עושה. משום שנראה לו שהוא עושה את מעשיו, בגלל סיבה שהוא חושב שהיא שגויה. כגון ... אתה לא רוצה לקנות לי, כי אתה לא אוהב אותי. וזאת בעצם המניפולציה שהצגנו כאן. שבה הילד מנסה לשכנע את אבא שלו, שהסיבה שבגללה הוא לא רוצה לקנות לו דבר כזה או אחר, היא לא בגלל שהוא אוהב אותו ... רוצה להזדהות או להיות מזוהה איתם. ומי שרוצה להפעיל לחץ פסיכולוגי על מישהו אחר, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר לעשות כך או אחרת, ומי שרוצה לגרום לאדם אחר לשנות את עמדתו, עליו לאתר את ... חושב שהסיבה הזאת טובה, למרות שהוא פועל בגללה. וניתן דוגמה מתחום הטיפול האישי. שבו רוצים לגרום לבחורה שמנה לעשות דיאטה ולרדת במשקל. ואחת הדרכים לעשות זאת, היא על ידי זה שבודקים מה היא הכי לא ... עושה דיאטה. ויש כאן גם היפוך. והוא, שלפעמים אפשר להכריח מישהו לקבל משהו כלגיטימי, אם בעצם משכנעים אותו שהוא פועל מכוח הסיבה הזאת, כאשר יודעים מראש שהוא לא יוכל לעשות שינוי, ושהוא יהיה ... נותן לגיטימציה לאותה תוצאה, בגלל הסיבה הטובה של הדבר. ובנוסף, זה גם מחליש את הרצון של האדם להתנגד לאותה התוצאה, כי בעצם הוא פחות רואה את ההזדהות שלו, עם מה שהוא לא רוצה להזדהות. ובסיכומו של דבר, אפשר לנסות לגרום למישהו לשנות את דעתו, גם על ידי זה שגורמים לו לראות את עצמו בצורה שהוא לא היה רוצה לראות ...
זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
... התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר ... גוף של לקוח אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לזהות את עיקר ההתנגדות של הלקוח. דהיינו, כיצד באפשרותך לדעת, מהי הסיבה האמיתית להתנגדות של הלקוח. כי לפעמים הלקוח נותן סיבות שונות להתנגדות שלו. ועליך לדעת מהי הסיבה העיקרית ... והחזקה ביותר, שבגללה הלקוח מתנגד לביצוע העסקה. ובנוסף, עליך להיות מסוגל להבחין, מתי כל ... לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח, ועל פניו נראה שהלקוח באמת משחרר את ההתנגדות שלו, ואעפכ העסקה לא מתבצעת. כי לפעמים הלקוח מסרב לבצע את העסקה, למרות שנראה שטיפלת בהתנגדות שלו. וזה משום שהלקוח משקר, ולא אומר מה ... העיקרית לדעת ולזהות את הסיבה העיקרית של ההתנגדות של הלקוח, מתוך הסיבות שאותן הלקוח אומר, ... יודע, שהלקוח לא באמת חשף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו. וכיצד איש מכירות מוצלח, יודע לזהות ... לשימוש במילים שבהן משתמש הלקוח, לתיאור סיבת ההתנגדות שלו. ועל ידי זה שהוא יודע לשים לב, ... זה שבודקים עד כמה הלקוח מדבר על הסיבות של ההתנגדות שלו, בצורה עובדתית מוחלטת אובייקטיבית. ועד כמה הוא מדבר על הסיבות של ההתנגדות שלו, בצורה של פירוש יחסי סובייקטיבי. כי ... של הלקוח, והוא יודע לזהות, האם הלקוח הציג את ההתנגדות שלו בצורה סובייקטיבית, כגון לדוגמה אני ... צורך במוצר הזה. או לדוגמה האם הלקוח צמצם את ההתנגדות שלו, כגון לדוגמה אני לא צריך כרגע את המוצר הזה. או לדוגמה שהלקוח הכליל את ההתנגדות שלו אף אחד לא יכול להשתמש במוצר הזה. או ... האמיתית של הלקוח וכיוב, כך אתה יודע לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח. וכך אתה יודע לזהות מתי הלקוח משקר לך ומסתיר את סיבת ההתנגדות האמיתית שלו וכיוב. ...
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים מתי עדיף להגיד טוב ומתי עדיף להגיד הכי טוב בשכנוע? אחת השאלות המרכזיות ששואל אליעד כהן במהלך ההרצאה היא מה עדיף להגיד בשכנוע: שהמוצר טוב או שהמוצר הכי טוב? למרות שהמילה הכי טוב נשמעת חזקה ומשכנעת יותר, אליעד מסביר שלכל ביטוי יש יתרונות וחסרונות ברורים, ולכן חשוב לדעת להשתמש בהם נכון בהתאם לסיטואציה. מה החיסרון של המילה הכי טוב בשכנוע? כשמשתמשים בביטוי הכי טוב, יש מסר כפול וסמוי. מצד אחד, המסר חזק כי הוא מציג את המוצר כמוביל ... זה מחליש את המסר כי הוא פותח פתח להשוואות ולא מאפשר למוצר לעמוד בפני עצמו. מה היתרון של המילה טוב בשכנוע? כשאתה אומר על מוצר שהוא טוב, ללא השוואה או הגזמה, אתה יוצר מסר פשוט, ברור, ואמין יותר בעיני הלקוח. במקרים מסוימים, הלקוח יעריך יותר את הישירות והכנות של האמירה, כי אתה לא טוען שהמוצר שלך הוא הטוב היחיד או הטוב מכולם, אלא פשוט שהוא טוב ... הכי טוב חייבת להיות בהתאם לציפיות ולתפיסת הלקוח: אם הלקוח מאמין שכל המוצרים בתחום הם טובים, ואתה מתקשה לשכנע אותו שהאחרים פחות טובים - עדיף לומר המוצר הזה הוא הכי טוב. בכך אתה נותן הכרה מסוימת גם ... המוצר הזה טוב, כי אז אתה לא פותח אפשרות להשוואה עם מוצרים אחרים כלל. דוגמה מעשית לשימוש נכון בביטויים בשכנוע לקוח לרכישת רכב כאשר לקוח מגיע לרכוש רכב והוא משוכנע שכל הרכבים בשוק הם איכותיים וטובים, הדרך הנכונה לשכנע אותו תהיה לומר הרכב הזה הוא הכי טוב. בכך אתה משיג את המטרה כי אתה מסכים עם דעתו שיש עוד ... שלך הופך להיות נקי מהשוואות מיותרות. למה כדאי להגיד הרכב הזה הוא הטוב בשבילך? אליעד מציע שיטה נוספת לשכנוע יעיל והיא שימוש בביטוי הרכב הזה הוא הטוב בשבילך. כך אתה לא משתמש במילים טוב או הכי טוב ... אז עדיף לא להקצין באמירות כמו הכי טוב, אלא לומר משהו מתון יותר כמו גם זו אופציה טובה. כך אתה מונע התנגדות ומאפשר ללקוח להרגיש שליטה ובחירה פתוחה יותר. איך ליצור הסכמה הדרגתית עם הלקוח? אחת הטכניקות המומלצות שאליעד מציג היא יצירת הסכמה הדרגתית. בתחילה, אתה יכול להתחיל בביטוי עדין ומתון כמו המוצר הזה הוא טוב, ורק אם אתה רואה ... את עוצמת המסר ולומר לו בעצם, זה המוצר הכי טוב עבורך. שיטה זו מאפשרת לך להתאים את המסר בדיוק לפי רמת ההתנגדות או ההסכמה של הלקוח תוך כדי השיחה. האם טוב והכי טוב הם ביטויים מוחלטים או יחסיים? אליעד מסביר ששני ... לו את התחושה הזאת. אם הוא מחפש ביטחון בסיסי ללא השוואה, טוב יהיה מספיק. מה המסקנה הסופית בבחירת מילים לשכנוע לקוחות? אליעד כהן מסכם שהכל תלוי תמיד בהקשר ובתחושת הלקוח: לפעמים כדאי להקצין ולומר הכי טוב, ולפעמים עדיף להנמיך טון ולומר טוב. מי ששולט בדקויות האלה בשפה ובפסיכולוגיה של השכנוע , יכול להתאים את המסר המדויק שיביא את הלקוח להסכים ולהשתכנע בצורה הטובה ביותר. איך לשכנע אנשים ביעילות? טיפים להתמודדות עם התנגדויות לקוח איך להשתמש בשפה כדי להשפיע על אחרים? מהן הטכניקות הפסיכולוגיות המשפיעות על קבלת ... בכל אחד מהם? כאשר שואלים מה יותר טוב - טוב או הכי טוב - התשובה נראית אינטואיטיבית: הכי טוב נשמע חזק ומשכנע יותר מ - טוב. אבל האם זה תמיד כך? מתי עדיף לומר הכי טוב ומתי עדיף לומר טוב? כאשר אומרים על ... מהמילה הכי טוב, כי בכך נוצר הרושם שיש מוצרים אחרים שמתחרים על אותו תואר. איך לבחור את הביטוי המתאים לשכנוע לקוחות? - אם הלקוח חושב שכל המוצרים בתחום טובים וקשה לשכנע אותו שהמתחרים נחותים, עדיף לומר שהמוצר הכי טוב. בכך ניתן לגיטימציה לאחרים, אך משכנעים שהוא המוביל. - אם הלקוח לא בטוח לגבי טיבם של שאר המוצרים, עדיף לומר המוצר הזה טוב, בלי ...
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
... להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, ... יש פה שולחן, זוהי עובדה אובייקטיבית. אך לומר יש פה שולחן יפה זו דעה אישית וסובייקטיבית, כי היופי תלוי בטעם אישי של כל אחד. למה חשוב לדבר בצורה אובייקטיבית בשכנוע? כאשר רוצים לשכנע , חשוב לדבר בצורה אובייקטיבית ולא לומר נראה לי ש..., אני חושב ש..., או יכול להיות ש.... הסיבה לכך היא שאמירות כאלה משדרות חוסר ביטחון ומאפשרות לשומע לפקפק ולהתנגד ביתר קלות. כשאומרים יש שמש בחוץ, זה נתפס כעובדה מוצקה, אך אם אומרים נראה לי שיש שמש בחוץ, השומע עשוי לחוש חוסר ודאות ולהתנגד ביתר קלות. לדוגמה, אם מוכר אומר ללקוח הבית הזה מתאים לך, האמירה נשמעת משכנעת ואמינה יותר מאשר יכול להיות שהבית מתאים לך. מתי דווקא כדאי להשתמש בדיבור סובייקטיבי? יש מצבים שבהם דיבור מוחלט ואובייקטיבי עלול לעורר התנגדות חזקה מצד האדם השני. במקרים כאלה, עדיף לדבר בצורה סובייקטיבית כדי לאפשר לצד השני להישאר פתוח לשכנוע. למשל, במקום להגיד ללקוח הבית הזה מתאים לך בוודאות, אפשר לומר נראה לי שהבית הזה יכול להתאים לך. כך, ההתנגדות מופחתת, והשומע יכול להיות פתוח יותר לקבל את ההצעה. איך להפוך טענה אובייקטיבית של אחר ... אם לקוח אומר המוצר הזה יקר, אפשר להשיב אני מבין שאתה חושב שהמוצר הזה יקר או בעיניך המוצר הזה יקר. כך הופכים את האמירה מעובדה מוחלטת לדעה אישית, ופותחים אפשרות לשכנע אותו אחרת. לדוגמה נוספת, אם מישהו אומר אתה טיפש, אפשר לענות אני מבין שאתה חושב שאני טיפש, ובכך ... אם לקוח טוען המוצר לא מתאים לי, אפשר לענות אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה לא מתאים לך. כך יוצרים תחושה שהשומע עצמו לא בטוח בטענה שלו, וזה פותח פתח להמשך שכנוע. דוגמה נוספת לכך היא כשמישהו אומר המוצר הזה לא טוב, אפשר לומר אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה יכול לא להיות טוב. המילה אולי יוצרת חוסר ודאות בתודעה של השומע, מה שמאפשר להמשיך ולנסות לשכנע אותו בכיוון הרצוי. איך להשתמש נכון בשילוב של דיבור אובייקטיבי וסובייקטיבי בשכנוע? דיבור אובייקטיבי הוא יעיל כשיש תחושה שהשומע יהיה פתוח לשכנוע ישיר ואמין, בעוד שדיבור סובייקטיבי שימושי כשיש חשש מהתנגדות חזקה. עם זאת, יש להיזהר לא לעוות את דברי הלקוח יותר מדי, כיוון שהוא עלול להקצין את ההתנגדות שלו. למשל, אם לקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי, ונענה לו אתה חושב שאולי הוא לא מתאים לך, הלקוח ... האחר? כשאדם משתמש במונחים סובייקטיביים כגון נראה לי, אני חושב ש..., סימן שהוא בעצמו לא בטוח בדברים שהוא אומר. כאשר מזהים נקודת חולשה כזו, אפשר להתמקד בה כדי להציג נקודת מבט אחרת ולהחליש את עמדתו. למשל, לקוח שאומר אני חושב שהמוצר יקר מדי, מאותת בעצמו על נקודת תורפה, וזה המקום לשאול שאלות או להציע אלטרנטיבות שיעזרו לו לחשוב מחדש על הדברים. האם דיבור אובייקטיבי הוא תמיד נכון? חשוב לזכור שאפילו ... נכונה במציאות. מצד שני, אדם יכול לדבר בצורה סובייקטיבית ולהיות צודק לחלוטין. לכן, יש לבחון כל טענה לפי המציאות, ולא להסתמך רק על סגנון הביטוי. למרות זאת, בעולם השכנוע והמכירות, לסגנון הביטוי יש השפעה גדולה מאוד על תפיסת השומע ועל יכולתו לקבל או לדחות את הדברים. לסיכום, ההבדל בין דיבור אובייקטיבי לסובייקטיבי הוא כלי משמעותי ביותר בשכנוע ובהשפעה על אנשים, ויש לדעת מתי וכיצד להשתמש בו בהתאם למטרות השיחה. איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? שיטות לשכנוע והשפעה בדיבור ישיר כיצד לשלב ביטחון עצמי בשיחה מול מתנגדים כלים מעשיים למכירות ולהשפעה איך להחליש התנגדות באמצעות דיבור סובייקטיבי? מהי המשמעות של אובייקטיבי לעומת סובייקטיבי? ההבחנה בין אובייקטיבי ... נוספת היא שולחן: עצם קיומו הוא עובדה אובייקטיבית, אך לומר שהוא יפה זו כבר הגדרה סובייקטיבית, כי יופי תלוי בעיני המתבונן. מדוע חשוב לדבר בצורה אובייקטיבית בתהליך שכנוע? כאשר מנסים לשכנע אדם אחר, מועיל להציג את העמדה כאילו היא עובדה מוחלטת ולא רק דעה אישית. במקום לומר אני חושב שאתה צריך ככה וככה, עדיף ... חוסר ודאות ומאפשר לשומע לדחות את הרעיון ביתר קלות. מתי דווקא כן להשתמש בדיבור סובייקטיבי? למרות יתרון הדיבור האובייקטיבי, יש מקרים שבהם דיבור מוחלט עלול לעורר התנגדות חזקה אצל האדם שמנסים לשכנע. אם חוששים שהצגת רעיון כעובדה בלתי ניתנת לערעור תגרום לאדם השני ל
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח איך להפוך חיסרון של מוצר מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה? כאשר לקוח מביע התנגדות במכירה ומציין חסרונות של מוצר, קיימת גישה נפוצה האומרת שצריך להפוך את ההתנגדות של הלקוח מאובייקטיבית לסובייקטיבית. אליעד כהן מסביר שההבדל בין אובייקטיבי לסובייקטיבי הוא שאובייקטיבי מתייחס לדבר נכון ... באופן שמציג זאת כעובדה מוחלטת ובלתי ניתנת לערעור: נכון, הדירה הזאת מאוד נחמדה. כך הלקוח מבין שהיתרונות ברורים ומוצקים. האם תמיד כדאי להפוך את ההתנגדות לסובייקטיבית? אליעד כהן מסביר שלא כל חיסרון שהלקוח מעלה כדאי להפוך לסובייקטיבי. לפעמים, כשעושים זאת, דווקא עלולים להזיק ... שיקלקל את המכירה במקום לקדם אותה. מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק? במקרים שבהם ההתאמה בין המוצר ללקוח חייבת להיות פרסונלית ואישית, הפיכת ההתנגדות לסובייקטיבית עלולה להיות בעייתית. למשל, אם לקוח אומר המנה הזאת מלוחה לי מדי, והתגובה תהיה זה רק בעיניך, הלקוח עדיין יחוש אי התאמה אישית. המוצר צריך להיות מותאם ללקוח עצמו, ולכן יש מצבים בהם ההדגשה שהחיסרון הוא רק בעיניו של הלקוח רק תחמיר את ההתנגדות. אליעד מסביר שלקוחות לרוב נוטים להיות בטוחים יותר בדברים שהם רואים כאובייקטיביים, ואילו סובייקטיבי מעיד על ספקנות וחוסר ... אחרת להתמודד איתו. איך מתמודדים עם חיסרון שלא ניתן להפוך לסובייקטיבי? כאשר החיסרון הוא כזה שמבחינה אישית חייב להיות מותאם ללקוח, הדרך הנכונה לטפל בהתנגדות היא להפוך את החיסרון למשהו זמני או מותנה במצב ספציפי. למשל, אם הלקוח אומר המיטה הזאת לא נוחה לי, במקום להכריח אותו להבין ... לא אומר שלא יהיה נוח מחר. לפיכך, חשוב שלקוחות ומוכרים יבינו שההתאמה היא תלוית - סיטואציה ולא תמיד מוחלטת, ולכן אין להסיק מסקנות מוחלטות. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח? האם תמיד יש להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? איך להפוך חיסרון סובייקטיבי לאובייקטיבי במכירה? כאשר מנסים למכור מוצר ללקוח, עלולה להתעורר התנגדות מצידו. ישנן דרכים שונות להתמודד עם התנגדויות אלו, אחת מהם היא להפוך את הדעות השליליות של הלקוח על המוצר מאובייקטיביות לסובייקטיביות. הכוונה היא שבמקום להניח ... הלקוח מציין חיסרון לגבי המוצר, לדוגמה הדירה מאוד ישנה, אפשר להדגיש שהדעה שלו היא סובייקטיבית. מצד שני, יתרונות המוצר יש להפוך לאובייקטיביים, כלומר, להציגם כעובדות מוצקות ובלתי ניתנות לערעור. אם הלקוח אומר הדירה הזאת מאוד נחמדה, נוכל לאשר את זה כעובדה בלי להיכנס לתחום של ... איך להתמודד עם חיסרון סובייקטיבי מבלי להרוס את המכירה? לפני שנפוך חיסרון סובייקטיבי לכדי סיבה לסיים את המכירה, עלינו להבין לעומק את מהות ההתנגדות של הלקוח. לדוגמה, אם לקוח אומר המיטה לא נוחה לי, עלינו לברר מה בדיוק מפריע לו. האם זה מפריע לו רק בהקשר מסוים (כמו תנאים ... מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק? במצבים מסוימים, אם נגרום ללקוח להבין שהחיסרון שהוא מוצא במוצר הוא רק סובייקטיבי, אנחנו עלולים להחמיר את ההתנגדות ולהרוס את המכירה. אם למשל לקוח אומר המנה הזאת מלוחה לי מדי, והוא מבסס את התנגדותו על חוויה אישית, לומר לו שזה רק בעיניו עלול לגרום לו להבין שהמוצר לא מתאים לו כלל. ההבנה שההתאמה היא סובייקטיבית ולא אובייקטיבית עשויה להיות הבעיה כשיש חוסר התאמה אמיתי בין ... כי אתה מאוד צמא או המיטה לא נוחה לך כרגע כי אתה לא ישן בצורה הנכונה. זו דרך להפוך את החיסרון לאובייקטיבי ולוודא שהלקוח מבין שזה לא תמיד כך. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח האם תמיד יש להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, זאת אומרת לקוח רוצים למכור לו מוצר הלקוח לא רוצה לקנות ואז צריך בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח. אז יש את התפיסה שאומרת שכאשר לקוח יש לו התנגדות אז צריך בעצם להפוך את ההתנגדות שלו מאובייקטיבית לסובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון בעיני כולם אני מגדיר את ההגדרה הזאת רק לצורך ... אך ורק בתפיסה הסובייקטיבית של הבן אדם. מה זאת אומרת? אני אתן דוגמה נגיד שבן אדם אומר נגיד אתה יודע הדירה הזאת רועשת או רועשת מידי אז אנחנו צריכים לשכנע אותו בהנחה שרוצים למכור לו את הדירה אתה יודע למרות שנראה לך או למרות שיכול להיות שנראה לך או למרות שבעיניך הדירה הזאת ... גם בעיה. ולכן בהנחה שאנחנו לא מצליחים להוכיח לו שהמיטה הזאת כן נוחה לו או שהמנה הזאת כן טעימה לו אז מה שבעצם צריך לעשות זה לנסות לצמצם למזער את ההתנגדות שלו למוצר ולהסביר לו היא לא נוחה לך אבל לא באופן אובייקטיבי היא לא נוחה לך, זאת אומרת זה לא שתמיד היא לא נוחה לך היא לא ...
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
... איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים? מה המשמעות של השאלה ... זאת, טענה כמו השולחן הזה יפה מצריכה נימוק, כמו כי הצבע שלו מוצא חן בעיני. ברגע ששואלים אדם מדוע הוא טוען טענה מסוימת, הדבר עלול להחליש את עמדתו אם הוא לא יכול להציג נימוק משכנע או אם הנימוק עצמו מתערער. לדוגמה, אם ... להעמיק בסיבות שמובילות אותו לעמדה שהוא תופס. מה קורה כאשר שואלים למה שוב ושוב? אם שואלים למה שוב ושוב כל טענה, בסופו של דבר תגיעו למצב שבו האדם כבר לא יודע להציע נימוק ברור יותר. לדוגמה, אם אדם אומר ... הוא עשוי להשיב כי אני רואה אותה. אם נשאל אותו שוב, הוא יוכל לומר שזו האמת שהוא חווה, אך אם נמשיך לשאול אותו למה אתה רואה את השמש? הוא יגיע לנקודה שבה לא יוכל להציע סיבה ברורה או הגיונית, והטענה עלולה ... ומחושבת. עליך להעריך את המצב, להכיר את הנימוקים של הצד השני ולבחור האם זה יעזור לו להטיל ספק בטענתו או שיחזק אותה. לפעמים, אם אנחנו מעוניינים לשנות דעה, מוטב להציג טיעונים חדשים וחזקים שמבוססים על נימוקים טובים, במקום להטיל ספק במעמדו של הצד השני בצורה ישירה. כל שיחה היא הזדמנות ליישם את הכלים הללו ולהתאים את השאלות בהתאם לסיטואציה. מהן דרכים לשכנע אנשים? כיצד ניתן לשנות עמדות של אחרים? איך להתמודד עם התנגדות בשיחה? מהו תהליך השכנוע המנטלי? כיצד להטיל ספק בצורה ... יפה תלויה בנימוקים, למשל כי הצבע שלו מוצא חן בעיני או כי הצורה שלו נראית לי אסתטית. כאשר דעה זקוקה לנימוקים, הדבר יכול להחליש אותה, שכן אם הנימוק יתערער או לא ישכנע, גם הדעה עצמה תתערער. לכן, כשאדם אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים ואנחנו שואלים למה אתה אומר את זה?, אנחנו עלולים לגרום לו להרגיש שפחות בטוח בדבריו - זאת משום ... את עמדתו. לדוגמה, כשילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, אפשרות אחת היא לשאול למה אתה לא רוצה?, אך לעיתים שאלה זו תגרום לו לעמוד יותר על שלו. אפשרות אחרת היא להציג לו את התועלת שבשיעורים - כלומר, לחזק את הצד שלנו במקום להחליש את הצד שלו. בסופו של דבר, כל מקרה לגופו. אם אנחנו מאמינים ששאלת למה תוביל את האדם להחליש בעצמו את טענתו (כי אין לו נימוקים משכנעים) , נשתמש בשיטה זו. אם נראה שזה גורם ... ולברר האם באמת יש נימוק מוצק או שמדובר בהרגל מחשבתי שאפשר להטיל בו ספק. כיצד לזהות טענות חזקות מול טענות חלשות שאלת למה ככלי לניתוח חשיבה עצמית גישות שונות לשכנוע ולהשפעה שלום לכולם הפעם אני רוצה ... יותר יתחפר בעמדה שלו. ולכן במקרים כאלה לדוגמה יש הרבה פעמים שמישהו טוען טענה אל תשאל אותו למה הוא חושב ככה במקום לשאול אותו למה אתה חושב ככה בא תסביר לו תנסה לשכנע אותו יותר טוב למה הוא צריך ... צריך לשים לב שלא יהיה מצב שאם אנחנו נתחיל לשאול אותו למה הוא עוד יותר יתחפר בדעות שלו בתלונות שלו, בהאשמות שלו במה שזה לא יהיה ואז מה שצריך לעשות זה במקום להתעסק בלמה אתה חושב ככה בוא נתעסק בלמה כדאי לך לעשות אחרת כאילו זה לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לגרום לה?, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום לה?, איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג מומלץ, אימון אישי להפרעות קשב, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בנושא איך לגרום לה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 13_08_2025 השעה 19:07:42 - wesi1