אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? ✔מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
איך מנטורים ומניפולציות משפיעים על אנשים?

הרצאה של אליעד כהן עוסקת במניפולציות השונות שמשתמשים בהן מנטורים, מאמנים, מנהיגים ויועצים כדי להשפיע על אנשים. המטרה העיקרית של מניפולציה היא לגרום לאנשים לחשוב או לפעול בצורה מסוימת, לעיתים על בסיס הצגת תדמית חיצונית, ולאו דווקא על בסיס התוכן עצמו.

איך מניפולציה פועלת?

הבסיס למניפולציה הוא הבנת העדפות והצרכים של קהל היעד. אליעד כהן מסביר שמי שמבצע מניפולציה ינסה להציג את עצמו כמי שאחרים רוצים להיות, כדי להפעיל את המשיכה הפנימית של הצופה או המאזין. למשל, אם אדם רוצה להיות עשיר, הוא יעדיף לקבל עצות ממישהו שמצטייר כעשיר. אם הוא רוצה להיות ספורטאי, הוא יאזין למנטור שמציג את עצמו כשחקן מקצועי. כדי ליצור את התחושה הזאת, לעיתים מנטורים ומשפיעים אחרים משדרים מסרים באמצעות אמצעים ויזואליים כמו לבוש, מיקום (כמו הצילום ליד רכב יוקרתי), או מראה חיצוני מושך. כל זה מיועד לגרום לצופה או המאזין להרגיש שהם רוצים להיות כמו אותו אדם, ולהאמין כי אם הם יעקבו אחרי העצות שלו, הם יגיעו לאותן תוצאות.

הקשר בין התדמית החיצונית לתוכן

לפי אליעד, ככל שמשקיעים יותר בהופעה החיצונית, כך בדרך כלל יש פחות השקעה בתוכן עצמו. מדובר במציאות שבה המשאבים המוגבלים של זמן, אנרגיה וכסף מתפנים לעיתים לעטיפה החיצונית על חשבון עומק התוכן. לדוגמה, אם מישהו משקיע הרבה בהופעה החיצונית, במיקום המרשים ובאפקטים ויזואליים, זה עשוי להוות כתחליף לחוסר בעומק רעיוני או תוכן איכותי. אליעד מציין את המשפט הידוע: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", כלומר, יש לבחור היכן להשקיע - האם בהופעה החיצונית או בהשקעה בתוכן פנימי.

איך להתמודד עם מניפולציות מסוג זה?

הדרך להתמודד עם מניפולציות מבוססות על מראה חיצוני היא להיות מודעים לתהליך. לדוגמה, אם צופים בסרטון, אפשר לכבות את המסך ולהקשיב רק לתוכן המילולי. המטרה היא לשאול את עצמך: האם זה הגיוני? האם יש תוכן ממשי מאחורי הדברים, או שההיגיון מוסתר מאחורי הצגת הדברים בצורה מרהיבה? כהן מציע לבחון את המסרים לעומק לפני שמתרשמים מהמראה החיצוני בלבד.

ההשפעה של תדמית על מכירת רעיון או מוצר

אליעד כהן מסביר כי כאשר אנשים רוצים לשכנע את קהל היעד שלהם או למכור להם רעיון, הם משקיעים לא פעם בנראות החיצונית. לדוגמה, הם מצטלמים עם רקע מרשים, משתמשים בחיוכים ובסיפורי הצלחה כדי ליצור תחושת הערכה ואהבה, מתוך תקווה שהצופה יחשוב: "אם אני אקשיב לו, גם אני אגיע להצלחה". למעשה, לעיתים התדמית החיצונית מהווה דרך להסתיר את העובדה שהתוכן לא בהכרח איכותי. המטרה כאן היא להימנע מהשפעה רגשית שנעשית באמצעות החיצוניות ולתמוך בתוכן שנראה הגיוני, לא רק מרשים.

ההבדל בין תוכן לבין עטיפה חיצונית

כהן מציין כי אנשים לעיתים מעריכים יותר את העטיפה החיצונית מאשר את התוכן עצמו, ובכך הם נופלים במניפולציות שיווקיות. כך, כאשר מישהו משקיע יותר מדי בחיצוניות, יתכן כי המוצר או הרעיון עצמו יהיו פחות טובים. כהן מציע להיות מודע להטיית העטיפה, ולהבין שמה שנראה מרהיב לעיתים אינו בהכרח אמיתי או משקף את איכות התוכן.

סיכום

ההרצאה עוסקת בהשפעה החזקה שיש לתדמית חיצונית על האנשים, במיוחד כאשר מדובר במנטורים, מנהיגים ומאמן. למרות שהעטיפה החיצונית יכולה להיראות מרשימה, חשוב לבחון את התוכן בפועל ולהתמקד בהיגיון של הרעיונות והמסרים, ולא להסתנוור מההופעה החיצונית בלבד.
מדוע משתמשים במראה חיצוני כדי להשפיע על אחרים?

אנשים רבים, כמו מנטורים, מאמנים ומנהיגים, מנסים לשדר שהם מושא להערצה או דמות שהצופה או המאזין ירצה להיות כמותה. לדוגמה, לובשים חליפה כדי לשתול מחשבה שהם רציניים או מצליחים, מצטלמים ליד רכב יוקרתי, בים או בנוף מרהיב כדי לשדר הצלחה וחופש, או מתאפרים ומתייפים במטרה לגרום למי שרואה אותם לרצות לקבל מהם עצות.

כיצד נוצרת התחושה שרוצים להיות כמותם?

אם מישהו רוצה להיות שחקן כדורסל, הוא יעדיף לשמוע עצות ממי שכבר משחק כדורסל, אם מישהי רוצה להיות עשירה, היא נמשכת לעצות של מי שמצטייר כעשיר, אם מישהו רואה אישה יפה ומצליחה חברתית, הוא חושב שאולי יוכל גם הוא לזכות בהערצה דומה. גם אם אין לאדם רצון להיות בדיוק אותו אדם שהוא רואה, הוא עשוי לרצות להצליח ולהיתפס כמוערך חברתית באותה צורה. כך, כאשר רואים מישהו מרשים חיצונית - גבוה, נראה טוב, מצטייר כמאושר - יש נטייה להקשיב לו יותר, גם אם התוכן שלו דל או לא בהכרח הגיוני.

איך העטיפה החיצונית משפיעה על התוכן?

ברוב המקרים, ככל שמשקיעים בעטיפה החיצונית, כך זה עלול לבוא על חשבון עומק התוכן. ניתן להסביר זאת בכך שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו בבניית תדמית ויזואלית - לבוש, לוקיישן, אפקטים מיוחדים בסרטונים - פעמים רבות זה מפצה על כך שהתוכן עצמו אינו חזק מספיק. לא תמיד זה כך, אבל כאשר מישהו "משקיע יותר מדי" בחיצוניות, ייתכן שדווקא התוכן דל או פחות מבוסס.

יש גם אמירה ידועה: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", והרעיון כאן הוא שבחיים צריך לבחור היכן להשקיע - אי אפשר להשקיע את כל המשאבים בכל הכיוונים בו - זמנית באותה מידה. לכן, אדם שמשקיע המון בהופעה חיצונית, בדרך כלל יעשה זאת על חשבון משהו אחר, כמו פיתוח עומק פנימי או שיפור היכולות הרעיוניות.

כיצד להימנע ממניפולציה המבוססת על מראה חיצוני?

הדרך להתמודד עם התופעה היא להיות מודעים לכך שתדמית חיצונית לא בהכרח משקפת תוכן איכותי. אפשר, למשל, לכבות את המסך כשצופים בסרטון ולהקשיב רק לתוכן המילולי: עד כמה הדברים שנאמרים הגיוניים? האם הם מבוססים על עומק או שהם רק נשמעים משכנעים בזכות ה"עטיפה"? כדאי לבחון את ההיגיון מאחורי המסרים לפני שמתרשמים מהאופן שבו הם מוצגים ויזואלית, לוודא שיש ממש ברעיון ולא רק צורה חיצונית מלהיבה.

מה הקשר בין גובה, יופי ועיצוב לבין מידת ההערצה?

אנשים נמשכים לדמויות שנראות מרשימות: גבר גבוה מעורר רצון להידמות לו אצל גברים אחרים, ונשים עלולות להימשך אליו כי הוא נראה "חזק" או "מרשים". אישה יפה מצטלמת טוב ויכולה ליצור סביב עצמה תחושה שאחרים יעריצו אותה, כך שצופות ירצו להקשיב לה משום שהיו רוצות להיראות כמוה, וצופים ירצו להקשיב לה כי הוא מייצגת הצלחה חברתית שהם היו רוצים לעצמם. לעומת זאת, אדם פחות מושך חיצונית - "גמד מכוער ופצוע", כדוגמה הקיצונית - כנראה לא היה זוכה לאותה הערצה וקשב, גם אם התוכן שלו היה חכם יותר.

איך התדמית משפיעה על מכירת רעיון או מוצר?

לא פעם, מי שרוצה למכור או לשכנע, משקיע יותר בנראות: מצלם את עצמו עם רקע מרשים, מראה סיפורי הצלחה, מציג חיוכים ומספר כמה הוא מאושר. המטרה היא לגרום לצופה לחשוב: "הייתי רוצה להיות כמוהו או כמוה" ולהאמין שאם יקשיב לעצות, אולי יגיע לאותם הישגים או לאותה תחושה. במקרים רבים, נוצר הרושם שהתוכן איכותי רק בזכות אותם אמצעים ויזואליים, בעוד שלמעשה ניתן לשלב גם וגם, אך לרוב רואים הטיה ברורה - יותר השקעה בעטיפה כדי לפצות על תוכן בינוני או דל.

לבסוף, ניתן להעמיק בנושא על ידי תשומת לב לתוכן במקום להתפעל רק מהחיצוניות, לבחון טענות והסברים לעומק, ולחפש את ההיגיון והרלוונטיות של הרעיון בפועל במקום להסתנוור מהצגת הדברים בצורה מרהיבה.
אופי או יופי, יופי על חשבון האופי, אופי על חשבון היופי, יפה וחכמה, יפה או חכמה, עשיר או טיפש, טיפש או עשיר, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, יופי חיצוני או יופי פנימי, מה המראה שלך אומר עליך? מה היופי שלך אומר עליך? למה אנשים אוהבים אנשים יפים? איך לשדר הצלחה? איך לשדר מנהיגות? מה הבגדים שלך אומרים עליך? איך להתלבש נכון? השפעת הבגדים על הסביבה, איך לשתול מחשבות? ראפור של מנטורים, מניפולציות של מוכרים, מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של מאמנים, בחורה יפה, תעודות על הקיר, איך לבחור יועץ? מה ההכשרה שלך? מה ההשכלה שלך? מה ההסמכה שלך? איך לבחור מנטור? איך לבחור מאמן? איך לבחור קאוצר?
לעשות יותר כסף מניפולציות והשפעה על אנשים להתלבש השכל פנימיות בנות יפות לשכנע אנשים תקשורת בין אישית איך לגרום לאנשים להקשיב לך רוצה להיות כמוה תקווה nlp אופי אופי או יופי איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים להקשיב לך איך לגרום לאנשים ללכת אחריך איך לשכנע אנשים הקשבה השפעה השפעה על אנשים חיצוני חיצוניות יופי יופי או אופי כיעור כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאנשים לגרום לאנשים להקשיב לך לגרום לאנשים ללכת אחריך להקשיב להקשיב לך ללכת ללכת אחריך לשכנע אנשים לשקר מכוער מנהיג מנהיגות מנהיגים מנטור מנטורים מנטורים ומניפולציות מנטורינג מניפולציה מניפולציות מניפולציות והשפעה על אנשים מניפולציות של מנהיגים מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים נלפ נראות חיצוני נראות חיצונית עטיפה או תוכן שקר שקרים שקרים של מנטורים שקרנים
איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג
איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג
... למה חשוב להעצים את הבעיות של האנשים? אליעד מדגיש שאחת הטכניקות החזקות ביותר לשכנע אנשים ללכת אחריך היא להראות להם עד כמה קשה ורע מצבם הנוכחי. ככל שתדבר יותר על הבעיות, אנשים יאמינו שאתה המומחה שמבין אותם. לדוגמה, אם אנשים סובלים מבעיית כסף, ... להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים לרצות להיות כמוך? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? איך להשיג עוקבים? איך להיות כריזמטי? אופי של מנהיגי כתות, אופי של מנטורים, האם אתה מתאים להיות מנטור? האם כל אחד יכול להיות מנטור? אופי ...
חיצוניות ופנימיות - מתי צריך חיצוניות? למה לפעמים צריך חיצוניות, למרות שיש פנימיות?
חיצוניות ופנימיות - מתי צריך חיצוניות? למה לפעמים צריך חיצוניות, למרות שיש פנימיות? כפי שכבר ביארתי וכפי שמובן מאליו, ככל שהדבר טוב יותר בפני עצמו, כך צריך פחות להשקיע בעטיפה החיצונית שלו. כי האדם רואה קודם כל את העטיפה החיצונית של המוצר. והעטיפה של המוצר, היא חלק מאמצעי השיווק של המוצר. וככל שהמוצר יותר טוב, כל הוא מוכר את עצמו, וכך צריך פחות להשקיע בעטיפה החיצונית שלו. ונמצא אם כן, כי ככל שיש יותר פנימיות, כך צריך פחות את החיצוניות. ואף על פי כן, ישנם מצבים שבהם צריך חיצוניות. ולא בגלל שאין פנימיות, אלא בגלל שהפנימיות ככ גדולה, עד שאי אפשר לגשת אליה ישירות, אלא רק באמצעות החיצוניות שלה. כי השמש לדוגמה, אי אפשר להסתכל עליה ישירות, אלא רק באמצעות דבר שמפריד בין האדם לבין השמש. ויש גם דברים שהם מאוד גדולים, כגון לדוגמה ... הזה הוא גדול מאוד. אבל האדם כן יכול לראות תמונה מוקטנת של הדבר. והתמונה המוקטנת של הדבר, היא בעצם החיצוניות והעטיפה של הדבר. וישנם מצבים שבהם צריך חיצוניות, כי הפנימיות היא ככ גדולה, והאדם לא יכול להיחשף אליה בבת אחת, ואז צריך לצמצם לאדם את הפנימיות הגדול הזאת, בהמון צמצומים שונים. כדי שדרך ... בבת אחת לראות את שני הצדדים. והאדם יכול לראות רק צד אחד בכל פעם. וכל אחד מצדדי המטבע, הוא כאילו החיצוניות של המטבע. ביחס למטבע עצמו שהוא מכיל בתוכו את שני הצדדים. וכאשר האדם לא יכול בבת אחת לראות את הדבר השלם, אז צריך לצמצם לו אותו לחלקים שונים, שדרכם הוא יוכל להבין את הדבר השלם. ונמצא אם כן, כי למרות שככל שיש יותר פנימיות כך יש פחות חיצוניות, אבל יש פנימיות ככ גדולה, שאי אפשר להשיג אותה, אלא רק באמצעות חיצוניות. כי לוקחים הרבה עטיפות וכל עטיפה חיצונית, היא ביטוי לחלק כלשהו מהמוצר הפנימי. והאדם דווקא באמצעות החיצוניות, דווקא באמצעות זה הוא יכול להשיג את הפנימיות וכולי. ...
חכם אמיתי בפנימיות וטיפש אמיתי בחיצוניות
... אמיתי בפנימיות וטיפש אמיתי בחיצוניות ובו יתבאר, שאי אפשר להכיר את החכם האמיתי עפ החיצוניות שלו בשום צורה שהיא, משום שגם החכם האמיתי, הוא נראה כמו בן אדם רגיל, בחיצוניות שלו. והעניין הוא, כי עולם הנפרדות תמיד קיים ברמה החיצונית ועולם האחדות תמיד קיים ברמה הפנימית. והעולם הפנימי והחיצוני של האחדות והנפרדות, הם שניהם קיימים בו זמנית כישות אחת, למרות שהם נראים כסותרים במהותם זה את זה. ואצל מי שהוא טועה, אצלו, הנפרדות החיצונית של העולם שלנו והצורה שבה הוא מתנהל, היא מצטיירת אצלו כטיפשות וכשיא השיגעון וההפרדה. דהיינו, שהאדם חושב לעצמו, ... וממשי. וכאשר האדם תופש את האחדות בצורה לא נכונה, דהיינו, שהאדם חושב שהאחדות, היא נפרדת מהנפרדות של העולם שלנו, ובצדק כנל, כי היא מנוגדת לצורה החיצונית של העולם שלנו, אך אעפכ היא ישות אחת עם העולם שלנו, אז כאשר אדם כזה רואה שכל אמיתי וחכם אמיתי, אז לפעמים החכם ... האמיתי, חי בעולם של נפרדות ממש, ללא שום אחדות כלל. כי האחדות של המציאות, היא נמצאת בעומק פנימיות כוונתו של החכם האמיתי, אך היא אינה מתגלה בשום צורה חיצונית אצל החכם האמיתי. כי האחדות קיימת בעומק פנימיות המציאות שלנו, ככ עמוק עד שהיא נמצאת מחוץ למקום ממש. ואעפכ היא ... מהי האמת, יותר מאשר שהוא יחלק ציונים למשוגעים וחכמים אחרים, ויבלבל ביניהם בטעות או שלא בטעות. ובסיכומו של דבר, החכם האמיתי, אי אפשר לזהות אותו עפ החיצוניות שלו בשום צורה. משום שבחיצוניות שלו, הוא חי בנפרדות של ממש, שהיא ההפך הגמור של מה שהוא מלמד. כי החכם האמיתי מלמד את השכל של האחדות, אבל נראה ...
להיות איש אמת באמת - בפנימי ולא בחיצוני - מהו "איש אמת" באמת?
... איש אמת באמת - בפנימי ולא בחיצוני - מהו איש אמת באמת? כי יש כאלו, שכאשר הם חושבים להיות איש אמת, ישר רצות להם בראש כל מיני צורות, של ההתנהגות החיצונית של איש אמת. כגון לדוגמה, שאיש אמת, לא אומר דבר שהוא אינו אמת וכיוב. ואלו שנאחזים במחשבתם בצורה החיצונית של איש אמת, הם אנשי שקר. כי איש אמת, הוא אך ורק כאשר יש לאדם רצון אחד ויחיד, והוא להיצמד לידיעת האמת, למען ידיעת האמת. וזהו איש אמת. כי איש ... כי כאשר האדם הוא איש אמת באמת, אז ממילא הוא לא משקר. אבל אלו רק הסימפטומים של איש האמת. אך איש האמת עצמו, הוא איש אמת, לא בגלל ההתנהגות החיצונית שלו, אלא בגלל המהות הפנימית שלו. ולכן, מי שרוצה להיות איש אמת, עליו להבין את האמת. שלהיות איש אמת, אין פירושו להתנהג בצורה כלשהי, או לשנות ... האמת למען ידיעת האמת בלבד, ולא בשום דבר אחר, על ידי זה ורק על ידי זה, האדם זוכה להתגלות של האמת האמיתית באמת. ונסכם: איש אמת, הוא לא בחיצוניות ובהתנהגות שלו, אלא במהות שלו. שכל רצונו ושהדבר היחיד שחשוב לו בחייו, זאת האמת למען האמת. והוא איש של אמת באמת, שזוכה לטוב האמיתי באמת. ...
קושי שכלי להבין דברים חיצוניים, שהוא קושי פנימי להבין את עצמך
... שכלי להבין דברים חיצוניים, שהוא קושי פנימי להבין את עצמך כי לפעמים קשה לאדם להתמודד עם איזה דבר שחיצוני לו, ואז לפעמים האדם בורח מההתמודדות. ועל האדם לדעת את האמת, שלהבין את האחדות של המציאות, מצד אחד, זה הדבר הקל ביותר בעולם. כי הבנת האחדות, היא, שאין מה להבין ... בגלל רמת קושי פנימית כלשהי, שהיא כרגע עומדת מולו בצורה חיצונית. ומי שלא מסוגל להתמודד עם קושי כלשהו שחיצוני לו, עליו לדעת את האמת, שבתוכו כרגע יש קושי זהה בדרגת קושי זהה, שגם איתו הוא לא מסוגל להתמודד כרגע, ושבגללו הוא לא מבין כרגע, שהכל אחד וכולי. ומי שלא מבין את המציאות שחיצונית לו, הוא בעצם לא מבין את האני האמיתי שלו, שהוא זה שחושב את המציאות, שהיא נראית לו כחיצונית לו. ומי שרוצה להבין את הסופר ולהתחבר לשכל שלו, כדי לחוות את המציאות כמוהו, עליו להבין את הספר של אותו הסופר, בדיוק כמו שהסופר מבין את עצמו. ולכן, על האדם ...
לרצות נפרדות מתוך הבנה של אחדות, טוב בלי תלות בדבר חיצוני, אפשרי להשיג שלמות, ייאוש בשלמות, סיבת הסבל, קיום עצמי
לרצות נפרדות מתוך הבנה של אחדות, טוב בלי תלות בדבר חיצוני, אפשרי להשיג שלמות, ייאוש בשלמות, סיבת הסבל, קיום עצמי
... נפרדות מתוך הבנה של אחדות, טוב בלי תלות בדבר חיצוני, אפשרי להשיג שלמות, ייאוש בשלמות, סיבת ... עצמי למה אנשים רוצים להרגיש טוב בלי תלות בשום דבר חיצוני? כל אדם, בצורה כזו או אחרת, חולם ומפנטז להגיע למצב שבו הוא מרגיש טוב, ללא תלות בשום דבר חיצוני. כלומר, המצב האידיאלי שאליו אנשים שואפים ... מסוגלים לחוות את התחושה הזו, מצב שבו שום גורם חיצוני לא ישפיע על התחושה הפנימית שלהם. עם זאת, ... שהתחושה הטובה שלהם חייבת תמיד להיות קשורה לנסיבות חיצוניות מסוימות כמו זוגיות טובה, כסף, בריאות או ... בכלל אפשרי להרגיש שלם ומסופק ללא שום תלות בדבר חיצוני, וזו בדיוק הסיבה שהם משקיעים מאמץ רב ... אפשרות להגיע למצב שבו האדם לא יהיה תלוי בשום גורם חיצוני כדי להרגיש טוב. אם אנשים היו מאמינים באמת ... הם היו מפסיקים להתאמץ כל כך לשנות את הסביבה החיצונית שלהם ומתחילים במקום זאת לשנות את הדרך שבה ... בתוכם פנימה. כל האנרגיה שמושקעת במרדף אחר גורמים חיצוניים, למעשה מופנית למקום הלא נכון. הסיבה לכך היא שהסבל של האדם כלל אינו נובע מן האירועים החיצוניים שמתרחשים לו, אלא מעצם קיומו כישות נפרדת. ... למצב שבו האדם חווה שלמות, בלי לחפש אותה בגורמים חיצוניים. מהי משמעות הייאוש מהשלמות? אנשים חווים ... תהיה תמידית. הסבל נובע לא מכך שהאדם חסר משהו חיצוני, אלא מעצם החוויה הבסיסית והמהותית של קיומו ... יחווה סיפוק מלא וטוב מוחלט ללא שום תלות בגורם חיצוני. שלמות אמיתית מתקיימת כשהאדם מפסיק להיאבק עם המציאות החיצונית, מקבל לעומק את האמת של האחדות, וחווה את ...
פתרון חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך לבטל את הרע בשורשו
פתרון חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך לבטל את הרע בשורשו
... חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך לבטל את הרע בשורשו האם כדאי לפתור בעיות בשורש או רק בצורה חיצונית וזמנית? אליעד כהן מסביר שיש שתי דרכים להתמודד עם בעיות וסבל: פתרון חיצוני זמני ופתרון פנימי קבוע. פתרון חיצוני הוא מענה רגעי שמתייחס לסימפטומים בלבד, בעוד שפתרון פנימי פותר את הבעיה בשורשה. לדוגמה, אם אדם רעב, פתרון חיצוני הוא לאכול משהו באופן זמני, אך הפתרון הפנימי הוא לשנות את המנגנון הפנימי של הגוף כך שלא יהיה עוד רעב בכלל. אליעד מדגיש שלפתרון חיצוני יש מחיר גבוה, כיוון שתמיד יש צורך לחזור עליו שוב ושוב. אם אדם אוכל רק כדי להקל על הרעב באותו הרגע, הוא יצטרך לאכול שוב לאחר מספר שעות, מה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לגרום לאנשים ללכת אחריך?, מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום לאנשים ללכת אחריך?, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי מומלץ, קאוצינג, מאמן אישי בתחום איך לגרום לאנשים ללכת אחריך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2793 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 08:19:24 - wesi1