... פגישות
בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה
בטלפון? איך לתאם פגישות
בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח ... - חלק 2 וכאן נסביר, איך לשתול ללקוח
בטלפון את המחשבה שכדאי לו להגיע לפגישה? ובאיזה סטייט אוף מיינד צריך להיות איש המכירות, כדי ... ללקוח את המחשבה שכל המידע שהוא מקבל
בטלפון הוא לא באמת מספיק מידע? אז יש לכך כל מיני דרכים. לדוגמא הלקוח שואל כמה הרכב עולה ... לרכב שלך מה שאנחנו מדברים עליו כרגע
בטלפון, הוא X, אבל יש עוד הרבה דגמים נוספים שאולי יוכלו להתאים לך במחירים אחרים. או ... ומאמין, שיש מידע שלא אפשרי לקבל אותו
בטלפון אלא רק בפגישה. עלינו לגרום לו להבין, שיש לנו עוד המון מידע לפרטי פרטים, שרק בפגישה ... שהוא איש המכירות מבין את השאלות של הלקוח
בטלפון וגם להטיל ספק בכך שהלקוח מבין את התשובות של איש המכירות
בטלפון. ואני אסביר. נניח שהלקוח שואל שאלה מאוד נפוצה, כגון "כמה עולה המוצר". ונניח שלמוצר שלנו יש מחיר מוגדר. ונניח שאומרים ללקוח
בטלפון את המחיר של המוצר. אותו המחיר המדוייק שהלקוח יקבל אותו גם בפגישה הפיזית. אז לכאורה ... כי הוא כבר קיבל את כל המידע שהוא רצה
בטלפון. אבל אם איש המכירות היה יותר פיקח, הוא היה מבין שמאחורי כל שאלה של לקוח יש סיפור ... ורק למספר הספציפי שאנחנו אמרנו לו אותו
בטלפון. לדוגמא הלקוח מניח שאם המוצר עולה X, אז כנראה שהוא צריך ממש בקרוב לשלם את הX. ... עולה X. אבל האם ועד כמה הלקוח באמת מבין
בטלפון, מה המוצר? האם הלקוח באמת מבין באופן מלא מה המוצר? האם הלקוח יכול לקבל עוד מידע במציאות ולא רק
בטלפון? האם ההסבר הטלפוני שלנו לגבי המוצר, הוא מספיק טוב? האם הוא מעביר באופן מלא את חווית ... בוודאות שונה מהמוצר שאותו הלקוח מדמיין
בטלפון. ואם איש המכירות הטלפוני, מתקשה להבין שאולי הוא לא ירד לעומק דעתו של הלקוח
בטלפון ואם איש המכירות לא מבין שכנראה שהלקוח לא באמת מבין ממנו את כל המידע
בטלפון, אז איש המכירות הטלפוני, מכניס את עצמו למלכודת. כי הוא איש המכירות בעצמו, חושב ... וצריך וכולי. ואנחנו נותנים ללקוח מידע
בטלפון? לגבי מה שנראה לנו וללקוח שהוא שאל, אבל באמת לאמיתה, הלקוח לוקח את המידע שלנו ומפרש ... צריך לקחת שאלות נפוצות של לקוחות
בטלפון ולהראות לצוות המכירות, את הסיפורים האפשריים מאחורי השאלות של הלקוחות. וגם לקחת ... על כך שהם באמת יורדים לסוף דעתו של הלקוח
בטלפון ואל להם לחשוב שהם באמת יכולים לספק ללקוח את כל המידע
בטלפון. ושוב, ככל שמתאם הפגישות יותר מאמין שהוא מספק ללקוח
בטלפון את המידע שהלקוח ביקש בשיחת הטלפון, ככה זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירצה להגיע ...