... הרי שטוב לו בגלל הסיבה שיש לו את מה שהוא רוצה = טוב יחסי שתלוי בסיבה כלשהי. טוב כזה הוא טוב שקרי, משום שהוא תלוי בסיבות כלשהן. יחס עם זאת קיים טוב אמיתי. טוב אמיתי =
טוב ללא סיבה. ז"א טוב לאדם בלי שום סיבה כלשהי. טוב לאדם כי "ככה". כמו ... מאחר שיש לו סיבות למה לא לאהוב את עצמו. וגם כאשר הוא אוהב את עצמו זה עם סיבות. אך כאשר כל הסיבות נעלמות, נשארת אהבה ללא סיבה. פשוט אין שום רע, אז לא חסר דבר, ואז הכל
טוב ללא סיבה. נמצא אם כן, כי האחדות היא הטוב המוחלט, וכל דבר שאינו אחדות, ...