אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצירת כימיה עם הלקוח ✔בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






4:11בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
מעדיף סיבה ליצור מחוסר הבנה אין שום בעיה של אנשי מכירות חסרונות בגלל רוצה לדבר לא רוצה שלא יעבדו עליך איך איך יוצרים איך יוצרים ראפור איך ל איך לגרום ל איך למכור איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אמון אמון עם לקוח אמונה אנשי מכירות בניית אמון בניית אמון עם לקוח הלקוח חשד חשדן חשדנות חשדנות של לקוח טעויות טעויות של טעויות של אנשי מכירות יוצרים ראפור יצירת אמון יצירת אמון עם לקוח יצירת כימיה יצירת כימיה עם הלקוח יצירת כימיה עם לקוח כימיה כימיה עם הלקוח כימיה עם לקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוחות ללקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור נכון לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מושגים מושגים של הלקוח מכירות נאמנות עם הלקוח ראפור שכנוע של אנשי מכירות של הלקוח של לקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח - פרומו ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא יחשוב שזה הרצון שלו. אליעד: תסבירי ... אליעד: שמי יסגור? ש: אתה. אליעד: נו. ש: אני רוצה למכור לך משהו. אליעד: לא לי, לו. ש: אוקי ואני רוצה שהוא ירצה את הרצון שלי שבסופו של דבר אני אמכור לו, והוא ירצה שאני אמכור לו. אליעד: אבל פה את מפקששת, במקום להגיד בשבילך, במקום להגיד "אני רוצה שהוא ירצה את מה שאני רוצה" ... למה מה ההבדל לא הבנתי. אליעד: אני אסביר, כי היא לא מאמינה כי בצורה שהיא שאלה את השאלה היא לא מאמינה שהוא אמור לרצות לקנות את זה, בצורה שהיא שאלה את השאלה זה כאילו "מבחינתי הוא בכלל לא אמור לקנות ... ש: איך אני מביאה אותו. אליעד: מי זה אותו? ש: את הלקוח. אליעד: איך אני גורמת ללקוח, מביאה את הלקוח למצב... ש: למצב שהוא ירצה את מה שאני רוצה. אליעד: על ידי שאת בודקת למה שהוא ירצה את הדבר הזה בלי ... תתרכזי, בלי עט, תשימי אותו פה, תקשיבי מה את רוצה לגרום ללקוחה לקנות מחליק לשיער נכון? ש: ואני רוצה לגרום לך להבין. אליעד: לא לי, ללקוח. ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו. אליעד: אז תסבירי לו למה זה טוב בשבילו, אבל את לא אמרת את זה, את אמרת איך ... לגרום לי להרגיש שזה טוב בשבילי ואז אני אהיה יכולה למכור לו את זה. אליעד: מה את רוצה? ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו. אליעד: את קמצנית, את אמרת "איך אני גורמת לו בהתחלה להוציא 10,000 שקל", לא ... איך מכרת? מה זאת אומרת את לא יודעת ליצור ערך ללקוח, מה זאת אומרת את מסבירה לו כמה זה טוב וכמה זה יכול לעשות לו טוב בחיים. ש: כן אבל ברמה שהוא ירצה ... שכל מה שאני בעצם חושבת על המוצר את זה אני מעבירה ללקוח שנמצא מולי ואני צריכה קודם כל לעבוד עם עצמי להעלות את הערך בעיניי כדי שאני אוכל להעביר את זה למי ... מחליק לשיער. אליעד: אוקי בואו נהיה ספציפיים, מה את מוכרת? ש: מה אני מוכרת? אליעד: לא, מה אמרת מוצר שמחליק את השיער? ש: כן. אליעד: אוקי, עכשיו את לא מתחברת למוצר הזה? ש: ... להגיד. ש: הוא לא שימושי בעיניי. אליעד: מהתחלה, את מוכרת מחליק לשיער עכשיו את אומרת הוא הורס את השיער, האם זאת האמת? ש: כן. אליעד: את אומרת שהוא הורס את ... את השיער. אליעד: אוקי, אז מה הבעיה, אז מה הבעיה למכור את המוצר הזה? ש: אין בעיה. אליעד: אז פתרנו את הבעיה? אבל מה שכולם אמרו למה לפני רגע חשבת שהוא ... רק שהוא שורף את השיער הוא גם הורס את השיער, איך את מוכרת את המוצר הזה בכל מקרה? ש: אני לא
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
... בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח? - פרומו שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע ניהול משא ומתן וכו', וכמובן שמדובר על נושא של תחושת הסכמה הדדיות הרמוניה כאשר רוצים ליצור אמון עם בן אדם כאשר רוצים שהוא יסגור איזו עסקה צריך ליצור איתו אמון צריך ליצור תחושה נינוחה של אמון וכו'. ואחד הדברים החשובים ביותר כאשר רוצים ליצור את התחושה הזאת של האווירה הנעימה היא לשים לב שלא נכנסים לשום ... להצעה הזאת, אוקי מה שבעצם צריך לעשות זה להעלות את ההצעה שרוצים להציע בצורה אפשרית אך לא הכרחית. מה זאת אומרת? לדוגמא נגיד רוצים להגיד ללקוח "אתה תרצה גם שנוסיף לך את המוצר הזה והזה, תרצה גם להוסיף את החבילה הזאת והזאת?" אם אנחנו יודעים מראש שיש סיכוי סביר שהוא יגיד לא שהוא לא רוצה בעצם צריך לשים לב לכך שנוצרת לנו כאן בעיה, מה הבעיה שנוצרה? אם אנחנו מציעים ללקוח משהו והוא אומר לא בעצם נוצר כאן קונפליקט כי הלקוח בתחושה נגדנו הוא בתחושה של אנטי הוא בתחושה של קונפליקט, אחר כך אם אנחנו נגיד לו "אוקי אז בא נעשה משהו אחר" שהוא רוצה אותו יכול להיות שגם על זה הוא יגיד שהוא לא רוצה למה כי נוצרה אווירה של קונפליקט הלקוח במוח שלו חווה שהוא היה בקונפליקט איתנו הבן אדם השני חווה, מבקשים ממישהו בקשה והוא אומר "לא אני לא מעוניין" הדבר הזה יוצר ... כן, אוקי אבל יש לזה חיסרון כי אם יותר מדי באים לבן אדם יגיד לא, לפני החיסרון שבזה אבל לא בכל מערכות היחסים זה ככה כי לדוגמא אם נגיד לקוח, לקוח לא אכפת לו מה אכפת לו הוא לא מחויב לך לכלום הוא יגיד לך לא ובזה הוא יסגור את הסיפור לכן במקרים כאלה שאנחנו ... שהוא לא רוצה להיפגש גם יהיה לו רע. ולכן הוא בקונפליקט איתנו ואז מה שעלול לקרות שמרוב זה שהבן אדם נמצא בקונפליקט עם עצמו הוא בעצם פתאום משכנע את עצמו "לא אכפת לי להיות בקונפליקט עם הבן אדם הזה", אומרים לו "אתה רוצה להיפגש" הוא יגיד לא ואז הוא יתחיל להרגיש רע עם עצמו "רגע אבל אני נמצא בקונפליקט אני לא רוצה להיות בקונפליקט עם הבן אדם" ואז המוח שלו מתחיל לשכנע אותו "אבל מי אמר תהיה בקונפליקט עם הבן אדם השני" ואז בעצם פספסנו אותו. אוקי לכן לפעמים כשמנסים להפעיל לחץ על בן אדם לגרום ... הולכים ממנו. אבל אני כאן נתתי רק עוד אופציה שבהנחה שקרה מקרה וביקשת בקשה ואמרו לך לא התנגדו למה שרצית מה שזה לא יהיה, בן אדם ניסה למכור מוצר וניסה לשדרג חבילה לא יודע אמרו לו לא, לא קרה שום דבר תן ללקוח את התחושה שזה בסדר מבחינתך שהוא אמר לך לא. למה? כי אם אתה נותן לו תחושה שזה בסדר מבחינתך שהוא אמר לך לא בפעם הבאה שאתה ... ממנו משהו אז יהיה לו פחות נעים, עוד פעם מהיבט מסוים יהיה לו פחות נעים להגיד לך לא כי הוא לא רוצה להיות איתך בקונפליקט, אבל אם אתה תיתן ללקוח תחושה "מאוד גרוע שאמרת לי לא" בעצם הלקוח לא אכפת לו ממך כי מודד את גודל האינטרס שלו על גודל האינטרס שלך ואז בעצם הוא אומר "לא אכפת לי שזה מפריע לך" ואז פעם הבאה ... הוא היה מוכן לשנות למעננו אבל אם הוא יגיד לנו הגענו לקונפליקט ולכן צריך להכיל, לשים לב שלא יוצרים תחושה לא נעים ולהכיל את ההתנגדות של הלקוח, צריך לשים לב שגם יש לזה את המחיר שלו שאז אנחנו בעצם משדרים ללקוח "אתה לא חייב להסכים איתנו וכו'. אבל אף על פי כן צריכים להיות מודעים גם לדבר הזה ובפרט אם כבר אמרת משהו ושהם אמרו לך לא זה ...
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות, מכירות ללקוחות יצירת כימיה עם לקוח. אחד הדברים שמלמדים זה כשהלקוח בא לקנות בשביל ליצור איתו כימיה, ליצור אמון שתהיה תחושה נעימה תברר עליו פרטים קבל איזה רקע כללי על הלקוח מי הוא מה הוא מחפש, רקע כללי לאו דווקא ברמה של מה הוא מחפש איזה מוצר הוא מחפש כי זה ... גר כל מיני פרטים. עכשיו מה זה נותן? זה נותן כמה דברים, דבר ראשון זה יוצר סוג של קרבה עם הלקוח, הלקוח מתחיל להרגיש כאילו אתם אנשים קרובים למרות שאתה לא סיפרת לו על עצמך, אמרתי את זה בסוג של חצי ציניות כזה. ואחד היתרונות הנוספים בלברר פרטים על הלקוח חוץ מהכימיה שאמורה להיווצר הוא בכך שאז עכשיו אפשר לעשות התאמה של המוצר ללקוח אם לדוגמא נגיד אנחנו יודעים שהוא נשוי נוכל לשלב שם דברים שקשורים למשפחה שלו, אם אנחנו יודעים שהוא גר בצפון אולי נוכל לשלב משהו שקשור לצפון וכו'. ולכן לכאורה כשבאים למכור ללקוח נסה לדבר איתו מה שנקרא small talk דבר איתו קצת, תכיר תראה מי זה ואז תעשה ... רוצה לציין שזה מה שאני רוצה לחדש בשיחה הספציפית הזאת שיש לפעמים גם חסרונות בלשאול את הלקוח שאלות עליו, יש חסרונות בלברר את הפרטים של הלקוח למרות היתרונות יש גם חסרונות. אחד החסרונות שיכול להיווצר הוא שהרבה פעמים זה יכול לגרום ללקוח להתחיל לחשוד שמנסים להתאים את המכירה לסיפור שלו למרות שזה לא באמת ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת אומר? הרבה פעמים לפעמים יש מצב שהשיחה ששאלנו שאלות את הלקוח היא גורמת לנו למכור את המוצר בצורה מסוימת ולפעמים לא, זה בכלל כאילו אנחנו נמכור לו את אותו המוצר באותה צורה אבל ניסינו לשאול אותו שאלות סתם כדי להתיידד איתו כדי לשבור את הקרח מה שנקרא אבל אחד החסרונות שיכול להיווצר כפי שאמרתי שהלקוח עלול לחשוד שאולי מנסים למכור לו, להתאים את המוצר להתאים לאיזה סיפור על המוצר באופן ספציפי דווקא למה שהוא צריך. ולכן מהיבט מסוים הדבר הכי טוב זה לא תמיד צריך לשאול את הלקוח שאלות לפעמים אם אפשר למכור ללקוח, להגיד ללקוח "שלום המוצר הזה הוא ככה וככה" בלי שום תוספות, בלי "תספר לי על עצמך" או "מי אתה", או "אפשר ...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, הוא שבגדול למה לקוח קונה מוצר? כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב, זאת אומרת כשלקוח קונה מוצר הוא אמור להיות בתחושה טובה, הוא אמור להיות בתחושה שהולך לקרות לו דבר טוב מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה. עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים חיוביים. נגיד הולכים לנהל משא ומתן עם מישהו לפני הפגישה מבלבלים את המוח אחד לשני כי לא רוצים ישר לדבר על ענייני ... אווירה חיובית זה טוב אל תריב עם הלקוח או עם הפרטנר למשא ומתן, אם תעלה דברים של קונפליקט אתה יכול ליצור אווירה לא נעימה ויכול לעלות אחר כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא "דבר על הלקוח על דברים חיוביים", אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה שלילית בחדר. עכשיו מה שאני רוצה להוסיף פה בסיפור הזה שזה נכון באופן חלקי אבל לא ממש ... של העניין "המחויב" מה שנקרא הוא שהלקוח תהיה לו חוויה טובה ונעימה אבל זה לא בהכרח אומר שצריך לדבר רק על דברים חיוביים, למה? כי הרבה מאוד פעמים אפשר לדבר על דברים שליליים לאו דווקא שליליים ברמה של "אנחנו אומרים משהו נגד הלקוח", לאו דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור ללקוח תחושה טובה. זאת אומרת לדוגמא אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא מישהו ואתה יכול לדבר איתו על דברים רעים על הבן אדם שאותו הוא שונא, עכשיו כמובן שמהיבט מסוים צריך לשים לב לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע, לא להתחיל לדבר איתו עכשיו ברמה שהלקוח או הבן אדם, או הפרטנר או מי שזה לא יהיה ברמה שהוא ממש יתחיל להרגיש רע ומה שזה לא יהיה ואז לא יהיה לו חשק לעשות את העסקה הוא יגיד "עזוב לא בא לי ... על פי כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים. כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא בא לי לקנות את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב ... פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
מתי להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה?
... להיות רע ללקוח? מתי להיות לא נחמד ללקוח? להיות נחמד ללקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע, לרכוש את אמון הלקוח, איך ליצור אמון? איך ליצור כימיה? חשדנות של לקוח, איך לשתול מחשבה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ולמכור ללקוחות והעניין הוא, בעצם להיות נחמד כלפי הלקוח. אז אם להיות נחמד כלפי אז זה טוב זה רע או שזה לא נורא? והתשובה היא שזה לפעמים טוב ולפעמים רע, ואני אסביר לכאורה מה הלקוח רוצה? להרגיש טוב, אם נהיה נחמדים כלפיו הוא ירגיש יותר טוב הוא יקנה את המוצר אבל מה הבעיה לכאורה אם אנחנו נהיה רעים כלפי הלקוח לא נהיה נחמדים, נעיר לו הערות נעביר עליו ביקורת? הוא ירגיש רע הוא לא ירצה לקנות את המוצר. אבל מה הבעיה בתפיסה הזאת? התפיסה הזאת לא תמיד נכונה לפעמים עדיף להעביר ביקורת על הלקוח עדיף להיות לא נחמדים ללקוח ואז הלקוח דווקא כן יקנה את המוצר ואני אסביר את העניין ואת ההקשר. הנושא הוא די פשוט יש אנשים שמה שהם רוצים זה שתהיה נחמד אליהם, תהיה נחמד אליהם הם יקנו לא תהיה ... רוצים לדעת מה רמת ההתאמה של המוצר לצרכים שלהם. עכשיו מה שקורה זה שלפעמים ברגע שמנסים להיות נחמדים ללקוח הלקוח מתחיל להיות חשדן הוא אומר "רגע מה הוא מנסה להיות נחמד אלי מה קורה פה, הוא מנסה לרמות אותי עוד מעט הוא רוצה לקנות אותי דרך זה שהוא נחמד אלי?". לעומת זאת אם נגיד הלקוח רואה שאתה כאיש מכירות לא נחמד אליו וכשאני אומר לא נחמד אליו אני לא מתכוון להגיד שעושים ללקוח דבר רע כי אם אתה תעשה ללקוח דבר רע אז הוא יגיד "הבן אדם הזה עושה לי רע עכשיו למה שאני ארצה לקנות ממנו את המוצר? לא רוצה לקנות ממנו אני אלך לקנות מהמתחרים שלו" אבל כן יש מצבים שצריך לעשות ללקוח רע ובכך להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח את המוצר. וכשאני אומר דבר רע אני לא מתכוון למה שאנשים אולי חושבים כמו לשפוך עליו מים או "אל תציע לו לשבת" או "אל תציע לו מים", אני מתכוון לומר שלפעמים בתהליך מכירה יש מצבים שצריך להגיד ללקוח את האמת ושהיא לא נעימה ללקוח. זאת אומרת ברגע שיש סיטואציה שבה יש למוכר דילמה בין האמת לבין הטובה בתחושת הטוב
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא בתהליך של שכנוע לקוחות ומכירות ללקוחות והנושא הוא בטחון עצמי של המוכר. והשאלה הנשאלת היא האם בעצם זה טוב צריך וכדאי שהמוכר ישדר בטחון עצמי? אז בהנחה שהלקוח לא רוצה שירמו אותו אז כמובן שכאשר המוכר אומר מידע מסוים והוא צריך לשדר ללקוח שמה שהוא אומר זה נכון, בדרך כלל כשמישהו אומר משהו נכון הוא בטוח בעצמו בדרך כלל בן אדם שלא בטוח בעצמו הוא ... כבן אדם אומר משהו נכון הוא מדבר בביטחון אלא כשהוא חושב שמה שהוא אומר זה נכון הוא מדבר בבטחון, יכול להיות שבן אדם טועה אבל בגלל שהוא חושב שזה נכון לך הוא דיבר בביטחון למרות שזה לא בהכרח נכון. בין כך ובין כך כאשר המוכר אומר ללקוח מידע מסוים רצוי שהוא ישדר ללקוח שהוא בטוח שמה שהוא אומר זה נכון כי אם לא זה בעצם להגיד ללקוח "תקשיב לא בטוח שאתה הולך לקנות את המוצר המתאים כי אולי המוכר משקר אותך". יחד עם זאת למרות שמלמדים אנשים, אנשי מכירות לשדר בטחון ולשדר שהם בטוחים בעצמם וכו' בתהליך של מכירה אף על פי כן צריך לדעת שלמרות שמצד אחד בטחון עצמי של המוכר משדר ללקוח סוג של אמון, סוג של אמת כי אם המוכר מדבר בבטחון כנראה שמה שהוא אומר זה נכון כי בדרך כלל אנשים שמשקרים מדברים בחוסר בטחון אף על פי כן צריך לדעת שלפעמים דווקא עודף בטחון עצמי של המוכר דווקא הוא משדר סוג של שקר. ולמה מי מדבר הכי הרבה בבטחון בעולם? לדוגמא רובוט, רובוט נתכנת אותו להגיד משהו ... שמישהו לימד אותם מה להגיד כי אחרת איך יכול להיות שיצא להם מילה במילה אותו דבר. מה אני מנסה לומר? שהרבה פעמים האיש מכירות הוא מדבר בביטחון וזה דווקא מראה חוסר ביטחון או דווקא זה מעורר
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות ושכנוע אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא להשתמש דווקא במילים של הלקוח. אז קודם כל בגדול צריך לזכור שתהליך של מכירה בעצם המטרה שלו היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, ומה גורם ללקוח להרגיש טוב? כשממלאים לו את החסרונות שלו. שימו לב מה שעושה טוב ללקוח זה לא שאנחנו מוכרים לו את המוצר שלנו מה שעושה טוב ללקוח זה בעצם שהחסרונות שהוא חושב שיש לו הם מתמלאים לו באמצעות המוצר שהוא קונה. ולכן לצורך העניין זה אומר שעדיף תמיד להשתמש לכאורה לפי הפשט עדיף תמיד להשתמש דווקא במילים של הלקוח ואני אתן סתם דוגמא סטנדרטית בנאלית נגיד שלקוח בא למקום מרכז מכירות של כלי רכב והוא אומר "שלום רציתי לברר פרטים לגבי האוטו הזה" שימו לב לאוטו אפשר להגיד אוטו אפשר למכור לו רכב, נגיד לצורך העניין שהוא קרא לזה אוטו הוא לא קרא לזה רכב עכשיו אם המוכר הוא לא מקצועי אז המוכר יגיד לו "אוקי אני אתן לך פרטים על הרכב הזה", אם המוכר ממש מקצועי ה
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על הנושא של יצירת הזדהות עם לקוח האם ליצור הזדהות עם הלקוח או לא ליצור הזדהות עם הלקוח והנושא הולך כדלקמן זה מאוד פשוט, בן אדם מה רוצה? להרגיש טוב לקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע ולקוח לא יקנה את המוצר כי הוא חושש "האם המוצר הזה באמת יעשה לי טוב אולי המוצר הזה יעשה לי רע ורק המוכר רוצה למכור לי אותו כי זה עושה טוב למוכר ולא לי כלקוח". עכשיו בן אדם חושב שהוא רוצה לעשות לעצמו טוב יותר ממה שאחרים רוצים לעשות לו טוב ולכן אם בן אדם, לכאורה המסקנה המתבקשת מכך היא שבעצם צריך ליצור הזדהות הלקוח. מה זאת אומרת ליצור הזדהות עם הלקוח? הלקוח בראש שלו חושב שהוא רוצה לעשות לעצמו טוב יותר ממה שאחרים רוצים לעשות לו טוב, הלקוח מעניין אותו האינטרס של עצמו המוכר מעניין אותו האינטרס שלו כמוכר ולכן לכאורה אם המוכר רוצה להצליח למכור ללקוח הוא בעצם צריך לשדר ללקוח שהוא באותו ראש של הלקוח. זאת אומרת אם לדוגמא נגיד הלקוח אומר "אני גר בירושלים" אז
ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית
ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית
ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית הרצאה על ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית ועוד איך להשפיע על אנשים? להיות מה שהוא רוצה להיות, איך להיות מודל לחיקוי? איך להיות מנהיג? איך לגרום לאנשים לרצות להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לא ליצור ראפור? איך ליצור הזדהות? טעויות ביצירת הזדהות, מתי ליצור הזדהות? מתי לא ליצור הזדהות? להיות מה שהוא רוצה שתהיה, מה זה ראפור? שיטת ראפור, חוסר ראפור, הדגמת ראפור, ראפור תקשורתי,
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יצירת כימיה עם הלקוח, איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: יצירת כימיה עם הלקוח, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג לילדים, אימון אישי לקריירה, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בנושא יצירת כימיה עם הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7500 שניות - עכשיו 26_04_2024 השעה 03:04:17 - wesi1