אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע

כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח?

והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי לסובייקטיבי. ז"א שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק סובייקטיבית בלבד, אך היא לא התנגדות אובייקטיבית באמת.

ונסביר: כי יש התנגדות אובייקטיבית ויש התנגדות סובייקטיבית. והתנגדות אובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אובייקטיבית. ז"א הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אמיתית שכולם מסכימים עליה. כגון לדוגמא, שהמוצר פגום ושכל אדם שפוי בדעתו, לא היה רוצה לקנות את המוצר הזה. והתנגדות סובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא עצמו חושב בטעות שהמוצר לא מתאים לו וכיו"ב.

ואובייקטיבי פירושו, דבר שהוא אמיתי, ושכולם מסכימים עליו בלי להטיל בו ספק. וסובייקטיבי פירושו, דבר שהוא אמיתי, אבל רק בעיני המתבונן בלבד. אך בני אדם אחרים, יכולים לחשוב אחרת על אותו הדבר.

ובפועל זה אומר, שכאשר הלקוח מעלה התנגדות לרכישת המוצר, כגון לדוגמא שהלקוח אומר "אני לא צריך את המוצר הזה" או "המוצר הזה לא מתאים לי" וכיו"ב. במקרה כזה לדוגמא, הלקוח מדבר כאילו בצורה אובייקטיבית. דהיינו, הלקוח אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה, כמו שהוא אומר שיש מולו קיר. וכאן צריך להפוך את ההתנגדות האובייקטיבית שלו, להתנגדות סובייקטיבית.

שזה אומר, שכאשר הלקוח אומר לדוגמא "אני לא צריך את המוצר הזה", צריך לחזור אחרי המשפט שהוא אומר, ולהוסיף לו מילה שתהפוך את המשפט לסובייקטיבי בלבד, וזה עושה אצל הלקוח סוגסטיה, למה שאתה רוצה שהוא יחשוב. לדוגמא "אתה חושב שאתה לא צריך את המוצר הזה". כאשר הוספנו בעצם את המילה "חושב" למשפט, ובכך בעצם הפכנו את האמירה של הלקוח, לאמירה סובייקטיבית בלבד, והחלשנו את האחיזה שלו בדעה שלו.

והכי מומלץ, זה להוסיף מילת שאלה + להוסיף מילה סובייקטיבית לאותו המשפט. לדוגמא הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". כדאי לומר לו "למה אתה אומר שאתה חושב שאולי אתה לא רוצה את המוצר הזה?".

וכאן בעצם הוספנו גם מילת שאלה בהתחלת אותו המשפט, דהיינו, הטלנו ספק באותו המשפט. וגם הוספנו את המילה "חושב" לתוך המשפט, שגם היא הופכת את אותה הדעה, לדעה סובייקטיבית. וגם הוספנו את המילה "אולי" לתוך אותו המשפט, ובכך בעצם הפכנו את ה"לא רוצה את המוצר" ל"*אולי* לא רוצה את המוצר".

ואם הלקוח אומר, "אני לא צריך את המוצר הזה". אפשר לשאול אותו, "אשמח שתסביר לי למה אתה חושב שאתה לא צריך את המוצר הזה". וכאשר אומרים ללקוח "אשמח שתסביר לי", בעצם בכך מחניפים לאגו שלו, וגורמים לו להרגיש אדם חשוב, שבעצם רוצים להבין אותו ושהדעה שלו מעניינת. ובאותו המשפט עצמו, גם מטילים ספק בדעה שלו, וגם גורמים לו להתבונן בשנית על הדעה שלו, ואז ממילא היא הופכת להיות סובייקטיבית ולא אובייקטיבית.

והרעיון הוא, שישנם דברים אובייקטיבים וישנם דברים סובייקטיביים. ודברים אובייקטיבים, הם לדוגמא כגון זה שיש קיר ושיש כדור הארץ וכל שאר הדברים שכולם מסכימים עליהם. ולפעמים הלקוח מתנגד למוצר, בהתנגדות אובייקטיבית. שהוא חושב שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, כמו שהוא חושב שהוא מדבר איתך באותו הרגע.

וצריך לגרום לאותו לקוח, להסתכל על הדברים של עצמו, כעל דברים סובייקטיביים בלבד. דהיינו, לגרום להתנגדות שלו, להיות התנגדות סובייקטיבית. ואת זה עושים על ידי סוגסטיה שבה מוסיפים למשפט שלו, מילים שהופכות את מה שהוא אומר, לרעיון סובייקטיבי בלבד.

לדוגמא, כאשר הלקוח אומר, "המוצר הזה הוא מוצר גרוע". אמור לו "למה נראה לך שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע?". כי לשאול אותו, "למה אתה אומר שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע", זה פחות טוב. ויותר טוב...

התנגדות במכירות בטלפון התנגדויות מכירה התנגדות אובייקטיבית לגרום התנגדות מכירות בטלפון של הלקוח התנגדויות בשיחת מכירה הלקוח לא רוצה השאלה המשמעות להסתכל nlp אובייקטיבי אובייקטיביות אובייקטיבית התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות אובייקטיבית התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות סובייקטיבית התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים לגרום ללקוח לגרום ללקוחות להגדיל להגדיל מכירות להפוך למכור לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשתול לשתול מחשבות מחשבות מטופל מטפל מכירות נלפ סובייקטיבי סובייקטיביות סובייקטיבית סוגסטיה סוגסטיות שכנוע שתילת מחשבות
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
שיטות מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע
... מכירה, איך למכור מוצר עם חסרונות? להסתיר חסרונות של מוצר, טיפול בהתנגדות לקוח, התנגדויות מכירה, ביקורת עצמית, ניהול משא ומתן, הסתרת מידע, שיטות שכנוע, כושר שכנוע - פרומו שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע, אוקי והנושא הוא כדלקמן בהנחה שבן אדם מוכר מוצר ובהנחה אפילו שהוא חושב שהמוצר יכול לעשות טוב ללקוח שלו אוקי אף על פי כן ישנם מצבים שבהם הבן אדם חושב שמנקודת המבט של לקוח הלקוח יכול לראות חסרונות במוצר למרות שאף על פי שהמוכר חושב שהמוצר טוב ללקוח בסך הכל הסופי אף על פי כן המוכר מבין שיכול להיות שהלקוח מנקודת המבט שלו יראה חסרונות מסוימים במוצר והשאלה הנשאלת היא ברמה העקרונית מה צריך לעשות כאשר המוכר חושב שיש חסרונות במוצר, המוכר חושב שיש חסרונות במוצר בהנחה שהוא צריך גם להציג את החסרונות האלה ללקוח, בהנחה שהוא מחויב מה שנקרא גילוי נאות לספר ללקוח על החסרונות איך בעצם להציג את החסרונות ללקוח. אז יש בנושא הספציפי הזה הרבה מאוד היבטים אבל כרגע אני רוצה לתת היבט נוסף לכל ההיבטים שיש בעניין של איך לספר על חסרונות וההיבט אומר שאם בעצם רוצים לגרום ללקוח לא להתמקד בחסרונות מסוימים מה שבעצם צריך לעשות זה למקד את הלקוח בחסרונות אחרים. מה זאת אומרת? זאת אומרת לצורך העניין לוקחים את המוצר או את הרעיון או מה שזה לא יהיה ואז צריך לשאול איזה חסרונות הלקוח יכול לראות במוצר ולעשות רשימה בראש כמובן "הלקוח יכול לראות את החיסרון הזה והזה", אחרי שעשינו את הרשימה של החסרונות האלה עכשיו צריך לדרג המוכר צריך עבור עצמו לדרג בראש איזה חסרונות הוא חושב שהכי פחות בעיתיים עבור הלקוח, איזה חסרונות הכי פחות בעיתיים, ברגע שמוצאים את החסרונות הכי פחות בעיתיים אז מה שבעצם צריך לעשות זה לעטוף, ... יותר בחיסרון פחות בעייתי. זאת אומרת אם לדוגמא נגיד יש שלושה חסרונות אז מה שצריך לעשות זה לדבר על החיסרון ונגיד שאפשר לדרג אותם 1.. 2.. 3 נגיד עד כמה זה מציק ללקוח החיסרון הזה אז לצורך העניין אפשר נגיד לדוגמא להציג את החיסרון שמציק ללקוח ברמה מספר 2 אחר כך להציג לו את החיסרון שעלול להטריד אותו ברמה מספר 3 ואחר כך לסגור את כל רשימת החסרונות בחיסרון שיכול להציק לו ברמה מספר 1. מה המהות של הרעיון? המהות של הרעיון היא שלצורך העניין נניח שבן אדם בא לקנות מוצר והוא חושב שאולי המוכר הולך לרמות אותו, אוקי מה זה אומר לרמות לקוח? לרמות לקוח זה אומר שבעצם מציגים ל
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
... למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות - פרומו עכשיו נגיד שלקוח אומר שהמוצר יקר לו מה הדרך מה עושים, לקוח אומר "המוצר מאוד יקר לי" מה עושים מה אומרים. ש: עוד פעם מה השאלה? אליעד: אתה בא למכור משהו ללקוח והלקוח אומר לך "המוצר מאוד יקר לי יקר לי מאוד מאוד יקר לי" מה אתה עושה? ש: אני שואל אותו למה יקר לך. אליעד: אז רגע לפני כן קודם כל נגיד שמישהו אומר לך כתשובה נגיד שהמוכר אומר כתשובה אומר לך "תקשיב זה נכון נגיד שזה יקר אבל פה אתה מקבל", נגיד לדוגמא מה אתה נגיד מוכר נגיד איזה מוצר? ש: עגבניות. אליעד: עגבניות והוא אומר לך "למה זה כל כך יקר זה מאוד יקר העגבניות מאוד יקר" ... שתגלה שאתה חושב שהוא לא יקר. עכשיו רגע שנייה עכשיו ברור לנו בוודאות של מאה אחוז שאם הלקוח היה חושב שהכסף שהוא ייתן לך שווה את התועלת שהוא מקבל מהמוצר ביחס לדברים האחרים שהוא יכול לעשות עם הכסף הזה ... יקנה שם. ש2: אז הוא אמר לך בהתאם לתועלת. ש1: כן אבל לא אצלך בא אליך מישהו אומר לך "אני שוכנעתי המוצר שלך שווה אלף רק ששכן שלך מוכר בשמונה מאות". אליעד: אתה צודק נכון הלאה בא נתקדם, בסדר אתה צודק הלאה. אוקי אז מה אמרתי כזה דבר בן אדם יש לו ... גבוהות המוצר שלך באמת יקר ואז עכשיו אתה צריך לשאול את עצמך את השאלה הבאה האם אתה חושב שללקוח כדאי לקנות את המוצר שלך למרות שהמוצר שלך יותר יקר אם כן אז זה לא בהכרח שהוא כי יש יתרונות שהוא מקבל מלקנות ... נגיד שאתה אומר שכן למה היית קונה את המוצר הזה למה אתה היית קונה את המוצר הזה עכשיו תשכנע אותו למה לקנות את המוצר הזה, אם אתה חושב שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש ושאתה היית קונה את המוצר שלך בכסף שאתה מבקש למרות שאצל השכן זה עולה חצי אז תשכנע אותו בבקשה למה שהוא יחשוב ככה. מה אתה רוצה להגיד? ש: אני רוצה להגיד שיש פה איזה משהו תשובה שהיא פחות טובה ... מה אתה אומר, לא הבנתי עוד פעם מההתחלה מה אתה אומר? ש: אתה יכול להגיד לדוגמא להסביר ללקוח שהסיבה שהמוצר שלו יקר זה בגלל שהשכירות שלו היא מאוד יקרה אבל זה האמת לא מעניין את הלקוח. אליעד: ברור מה אכפת ללקוח מה ברור. ש: כן אז התשובה הזאת היא לא תשובה טובה מצד אחד לתת תשובה אפילו שהיא שקרית. אליעד: מה קשור שקרית לא ... יכול למצוא תשובה למה זה יקר כי אני משלם שכירות יקרה. אליעד: אבל זה ברור שזאת לא תשובה לקוח אומר "למה זה יקר" אז הוא שואל אותך "למה שאני אקנה כשזה יקר" מה אכפת לו למה זה יקר. מה שאני ניסיתי לחדד ברעיון הזה הוא כשלקוח אומר לך "המוצר יקר" אתה צריך לשאול את עצמך מה האמת האם באמת המוצר יקר אם זאת לא האמת שהוא יקר תסביר שזאת לא ... שאני משלם שכירות גבוהה". אליעד: כשאנחנו שואלים האם המוצר יקר הכוונה היא האם המוצר יקר ללקוח הלקוח מה אכפת לו מהשכירות שלך לא מעניין אותו השכירות שלך. ש: בסדר אבל אם אתה בא ואומר לו תשמע זה ... המוצר לא יקר כי אין אפשרות לייצר אותו בפחות עלות. ש: יכול להיות שאני אחשוב ככה אבל את הלקוח עצמו זה לא מעניין, אתה תבוא תסביר לו "תשמע אני לא יכול אי אפשר זה מצאתי זה המקום הכי זול שמצאתי וזה מיקר את ... משום היבט על מוצר זהה לחלוטין ושהמוצר הזה לחלוטין יותר זול, מוצר הופך להיות "ליקר" באופן אובייקטיבי רק אם יש מוצר זהה לו שיש בו את כל היתרונות שיש בו ביותר זול כל זמן שיש במוצר שלך אפילו יתרון אחד כלשהו ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע - פרומו אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר. ולמה שהאדם יבצע עיסקה? כי הוא חושב שמה שהוא יקבל, שווה יותר ... יקבל, מהדבר עליו הוא אמור לשלם. לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את ה"כמה טוב יהיה לו" (תועלת), לכן אתה מנמיך את ה"כמה רע יהיה לו" (עלות). לדוגמא: כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של הנחה, בו במקום להגדיל את היתרון (התועלת, הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון גדול מהחיסרון. הקונספט הוא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כלומר, ליצור פער בין היתרון לחיסרון (לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע. הפער הזה תלוי ברמת הודאות של הלקוח לגבי העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה נותן למישהו שקל, בתמורה, הוא ייתן לך 2 שקל, אז אתה תביא לו את השקל (אם זה כרוך רק במאמץ קטן של למסור לו ... זה טוב לך. במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חסרון. העוצמה של הפער לטובת היתרון מכפרת על אי הודאות אם זה באמת יתרון. לדוגמא: בנאדם לא ימכור את הבית שלו, בשביל לעבור לדירה שהיא אולי יותר טובה (אולי יתרון). אבל בנאדם כן ימכור את הבית שלו, לפעמים בהימורים, בשביל האופציה להרויח במכה אחת את כל הקזינו (יתרון גדול מאד). על כן, אם רוצים לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא יקבל, וכן, את רמת הודאות שלו לגבי היתרון. והכל עד כדי מוחלטות, כלומר, מחויב שמה שהוא יקבל זה יתרון, ומחויב שהוא יקבל את היתרון. ואיך גורמים לכך שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל אותו? כשבנאדם בא לקנות מוצר, קודם כל יש לברר את הצורך שלו (צורכי הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט במוח ולנתח את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל - לקוח: "אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה". ניתוח דברי הלקוח: הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה טלויזיה \ אני רוצה טלויזיה חדשה \ אני רוצה לסלון החדש טלויזיה... מה הכי מחויב במשפט של הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? כי מאחורי כל מילה מסתתר מסר - הוא רוצה להרשים ת'חבר'ה ("חדש")? רוצה להרגיש שהוא עושה דברים חדשים ... שלי"), אחרת, התשובה תשמע טכנית וחלשה. לדוגמא - לקוח: " אני רוצה לקנות טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי" מוכר טיפש: "בבקשה, יש לנו פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y". בשלב זה, המוח של הלקוח (הקונה) מדמיין ומשלים את הסיפור בראש שלו, הוא יחשוב: "אוקיי, אז אם אני אקנה את הטלוויזיה הזאת, אז תהיה לי טלויזיה חדשה בסלון החדש שלי, ואז החברים יתלהבו ו..." כלומר, הלקוח מתאמץ ומפעיל את הכוח המדמה שלו, כדי לבדוק אם הטלויזיה שהציעו לו, אכן תמלא את רצונו. המוכר לא עשה זאת, ה
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
מה יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים
... יותר טוב? טוב או הכי טוב, הכי טוב או טוב, איך לשכנע לקוח? איך לשכנע אנשים? הטוב ביותר, הכי טוב בעולם, טיפול בהתנגדות לקוח, טוב או טוב מאוד, איך לשכנע אנשים? טיפים לשכנוע אנשים עכשיו תגיד לי משהו, מה יותר ... למה. אליעד: אני אתן דוגמא. איך תדע עכשיו להגיד ללקוח שלך "תקשיב המוצר הזה הכי טוב או ... השומע חושב שכל המוצרים טובים ואתה חושב שלך קשה לשכנע אותו שהם לא טובים אז תגיד לו "תקשיב ... בקיצור הכל לפי השומע. דבר נוסף, לפעמים אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו ואם "בהכי טוב" זה יהיה קשה אז עדיף שתשכנע אותו "בטוב". כאילו אנחנו כרגע דיברנו ... משהו שזה ההכי טוב. אוקי? אבל לפעמים אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו ואם אתה תדבר איתו במחויב ... איתו באפשרי ואז דווקא זה הפוך. אם אתה רוצה למכור לו רעיון אל תגיד לו "אבל הזה הוא הכי ... של הדבר הוא גם יתרון. זאת אומרת, אם אתה רוצה למכור למישהו משהו אתה צריך להגיד לו את זה ...
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמא לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
... אנשי מכירות שטח, דוגמא לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות להלן דוגמא לניתוח התנגדות לקוח באמצעות ניתוח סיבתיות. התנגדות לקוח: אני לא מעוניין לקנות את המוצר, כי אין לי אפשרות לתקופת ניסיון לשימוש במוצר. (במידה ולדוגמא רוצים שהלקוח יקנה את המוצר, בלי להתנסות בו מראש). ננתח סיבה ותוצאה: סיבה: אין תקופת ניסיון. תוצאה: לא רוצה לקנות את המוצר. נשאל 4 שאלות ע"פ הנוסחא שהסברתי ... סיבה ותוצאה. 1 - האם ועד כמה אין תקופת ניסיון? תשובה: באמת אין. 2 - האם באמת ועד כמה הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר? תשובה: באמת הוא לא רוצה לקנות את המוצר. 3 - האם זה שאין תקופת ניסיון מחייב את זה שהוא לא יקנה את המוצר? או שמא יש אפשרות שבן אדם יקנה מוצר, גם בלי תקופת ניסיון? תשובה: יש אפשרות שלקוח יקנה מוצר גם בלי תקופת ניסיון. 4 - האם הוא לא רוצה את המוצר, רק בגלל שאין תקופת ניסיון? תשובה: נניח שלא ידוע כרגע. מהתשובה לשאלה 3, ניתן להסיק שזה שאין תקופת ניסיון לא מחייב את זה שהוא לא יקנה את המוצר. אז נשאל, אז למה בעצם שהלקוח לא יקנה את המוצר? ואז נחזור לשאלה 1 - האם ועד כמה הסיבה מחוייבת, דהיינו, האם ועד כמה באמת אין תקופת ניסיון? ונעמיק את השאלה, האם באמת מחוייב שהלקוח ירצה תקופת ניסיון? כי אם זה לא מחוייב, ממילא ניתן למכור ללקוח. אז למה הלקוח רוצה תקופת ניסיון? תשובה: כי הוא לא רוצה להפסיד את כספו בעסקה. ובמלים אחרות, כשהלקוח אומר, אין לי תקופת ניסיון, הוא מתכוון לומר, אני מפחד לאבד את הכסף שלי בעסקה. ויש לנו כאן משפט סיבה ותוצאה חדש. סיבה: אין תקופת ניסיון לשימוש במוצר. תוצאה: הלקוח חושב שזה עלול לגרום לו להפסיד את כספו. ונגיע לשאלה 3 השואלת האם באמת זה שאין ללקוח תקופת ניסיון מחייב את זה שהוא יאבד את כספו? והתשובה היא, שלא. אז למה בעצם הלקוח מפחד לאבד את כספו? והתשובה, לאבד את כספו = לעשות עסקה לא טובה = לא לקבל תועלת על הכסף. וכשהלקוח מפחד לאבד את כספו, הוא בעצם מפחד לא לקבל תועלת על הכסף שלו. דהיינו, כשהוא אומר אין לי תקופת ניסיון, הוא מתכוון לומר, אני מפחד שלא אקבל תועלת ... להתנסות במוצר, כדי להיות בטוח שאקבל תועלת מהמוצר ושלא סתם אאבד את כספי. ומה אומרים ללקוח שאומר בצורה ישירה, אני מפחד שלא אקבל תועלת מהמוצר? אני לא חושב שהמוצר מתאים לי? תשובה: שואלים אותו, מה אתה חושב שאולי לא מתאים לך במוצר? מה אתה לא בטוח לגבי המוצר? ולכן, ללקוח שאומר, אני רוצה תקופת ניסיון, ל
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
... לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע שיווק מכירות וכו', וזה הולך ככה בגדול בעולם שלנו יש יותר פוטנציאל ואפשרויות מאשר דברים בפועל, מה זאת אומרת ... ככה יש יותר פוטנציאל ויותר אפשרות תיאורטית מאשר כמות הדברים שנמצאים בפועל. עכשיו איך לוקחים את זה לנושא של שכנוע? מאוד פשוט כאשר לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו במשהו ואנחנו יודעים שיכול להיות שהוא יגיד לנו לא, דהיינו, אם אנחנו חושבים שהוא יגיד לנו כן אז דווקא במקרה כזה עדיף לא להשתמש בזה כי זה יכול דווקא להחליש את המכירה תכף תראו מה הכוונה. אז אם יש לנו מחשבה שאולי הוא יגיד לנו לא אז במקום לשאול אותו את השאלה בצורה ישירה וממשית כשיש סיכוי גדול שהוא יגיד ... לא במקום זה אנחנו נשאל אותו את השאלה בצורה של פוטנציאל ואז יש יותר סיכוי שהוא יגיד לנו כן. לדוגמא נגיד שרוצים למכור למישהו דירה אז במקום לשאול אותו "האם הדירה הזאת מתאימה לך?" במקום זה לשאול אותו "האם הדירה הזאת ... אנחנו רוצים ליצור הסכמה עם מישהו ויש חשש שמא הוא יגיד לא שמא הוא יסרב אז פשוט דוחפים את הרעיון שאנחנו רוצים למכור באמצעות האפשרות. נגיד אומרים לילד "לך תעשה שיעורים", "לא רוצה לעשות שיעורים", "תגיד יכול להיות ... דרך הרובד של האפשרות דרך זה בעצם דוחפים. עכשיו כפי שאמרתי בהתחלה צריך לשים לב להשתמש בזה רק במקרה שחושבים שהלקוח הולך להגיד לא או שיש סיכוי שהוא יתנגד, למה? כי אם לדוגמא נגיד אנחנו חושבים שזה מתאים ללקוח ואנחנו נגיד לו "תגיד לי יכול להיות שאתה רוצה שנסגור את העסקה הזאת?" והוא כבר רצה לסגור את העסקה ... לי העסקה הזאת יכולה להתאים לך אתה תרצה לחתום?" לא טוב, למה לא טוב? כי בעצם החלשנו אותו הוא כבר היה ברובד של המחשבה שלו ב - "זה מתאים" ועכשיו העברנו אותו אחורה ל - "זה יכול להתאים" כי ה - "יכול להתאים" זה בעצם ... אם "יש אז לא אין" אם "אין אז לא יש" אבל "בחדר יכול להיות" גם יכול להיות שלא. ולכן עוד פעם כשאנחנו חושבים שהלקוח אולי יביע התנגדות או יש סיכוי שהוא יביא התנגדות אחת הדרכים להתמודד עם זה היא על ידי שאנחנו מתנסחים בצורה שמכילה את ההתנגדות שלו, יכול להיות שהוא לא ירצה לעשות את הדבר ואז אנחנו אומרים לו "תגיד לי יכול להיות שכן תרצה ... לו דיברנו איתו במחויב דיברנו איתו בשחור ולבן לא ברובד של פוטנציאל אלא ברובד של ממשי בעצם לא גילינו אמפתיה להתנגדות שלו כשאמרנו לו "אוקי אז הדירה הזאת מתאימה לך?" בעצם לא גילינו אמפתיה להתנגדויות שלו כלפי הדירה. כי בתת מודע הבן אדם אומר לעצמו "מה זאת אומרת אם הדירה הזאת מתאימה לי מה עם כל הדברים שהיא לא מתאימה לי? לא היא לא מתאימה לי, מה המוכר לא חושב גם על הצדדים שהיא לא מתאימה לי העסקה הזאת שהדירה הזאת לא טוב לי?" לעומת זאת אם אנחנו אומרים ללקוח "תגיד לי הדירה הזאת יכולה להתאים לך?" מהיבט מסוים הלקוח כאילו אומר "מה הוא גילה כלפי אמפתיה כשהוא אמר לי יכול להתאים לי זה בעצם שהוא מכיר בכך שזה גם יכול ... אסכים איתו, ולכן אני אגיד לו כן זה יכול להתאים לי". זאת אומרת שהניסוח שדיבר ברובד של הפוטנציאל הוא מכיל את ההתנגדות של הלקוח הוא נותן ל
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ביקורת ... אז באופן כללי, השאלה הראשונה שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך היא, אם אני הייתי הלקוח, האם גם אני הייתי חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה היית חושב כמו ה
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, זאת אומרת לקוח רוצים למכור לו מוצר הלקוח לא רוצה לקנות ואז צריך בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח. אז יש את התפיסה שאומרת שכאשר לקוח יש לו התנגדות אז צריך בעצם להפוך את ההתנגדות שלו מאובייקטיבית לסובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון בעיני כולם אני מגדיר את ההגדרה הזאת רק לצורך השיחה הזאת כרגע וסובייקטיבי לצורך העניין פירושו דבר שנכון רק בעיני המתבונן. שמה זה אומר? אם לדוגמא נגיד הלקוח אומר "אתה יודע הדירה הזאת רועשת, הדירה הזאת ישנה, ... הזאת גדולה מדי הדירה, הזאת קטנה מדי" לא משנה אומר איזה טענה, להפוך את החיסרון של הלקוח לסובייקטיבי זה אומר לצורך העניין שכשהלקוח אומר נגיד "הדירה הזאת רועשת" אז אפשר להגיד לו "למה ... על זה יש אנשים שיגידו שהדירה הזאת לא רועשת. עכשיו איך הופכים את המחשבה השלילית של הלקוח על המוצר ל
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
האם המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח
... המחיר הוא רק תירוץ? הדרכת אנשי מכירות, מכירות לאנשי מכירות, NLP למכירות, ללמוד NLP, קורס NLP, מניפולציה של אנשי NLP, קורס לאנשי מכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, למכור מוצר יקר ללקוח עכשיו יש משפט שאומר אצל אנשי מכירות שאומר ככה התירוץ של המחיר הוא רק תירוץ זה אף פעם לא הכסף, בן אדם בא למכור מוצר ולפעמים הלקוח אומר לו "זה יקר לי אין לי כסף לזה אין לי תקציב לזה", עכשיו יש תפיסה שאומרת שכשלקוח אומר לך "אין לי כסף לזה" או "זה יקר לי" זה תמיד רק תירוץ אף פעם זאת לא הסיבה האמיתית. ש: מה השאלה? אליעד: קודם כל יש תפיסה כזאת עכשיו השאלה אם התפיסה הזאת נכונה או לא נכונה, מה ההיגיון שלה מה החוסר היגיון שלה האם באמת זה נכון שהתנגדות של לקוח שאומרת "אין לי מספיק כסף" זה רק תירוץ האם זאת האמת, כאילו אף פעם זה לא באמת הכסף. ש: אז זה לא תמיד נכון ... יש "זה הכסף שיש לו" ויש "הוא לא צריך את הערך" זה משהו אחר. אז קודם כל בא נלך על משהו אחר למי מחויב למי יש אינטרס לומר שכסף זה רק תירוץ? ש: למוכר. אליעד: לא נכון מה קשור עכשיו, מה האינטרס של המוכר להגיד כסף זה לא באמת ההתנגדות האמיתית זה רק תירוץ? ש: האינטרס שלו זה שהוא ימצא לעצמו אולי שיטה איך לשכנע אותו לקנות. אליעד: כן אבל אם זה לא נכון זה לא נכון, מה האינטרס שלו לשקר את עצמו אז הוא יכול להגיד "כל מה שלקוח אומר לי זה תירוצים אני חייב להיות מסוגל למכור" זהו. ש: אוקי יכול להיות שהוא יגיד את המשפט הזה כדי להכריח את עצמו. אליעד: אתה בעצם טוען שמוכר קם בבוקר ואמר לעצמו "אוקי בא נגיד שכשלקוח אומר לי שאין לו כסף זה רק תירוץ" כאילו מוכר המציא את המשפט הזה, אני טוען שמי שהמציא את המשפט הזה זה היה מישהו שניסה למכור משהו לאנשי מכירות. יש אנשי מכירות מה אנשי מכירות רוצים? למכור, עכשיו מה הכי קשה להם? שהם לא מוכרים, מה ההתנגדות הכי נפוצה? הכסף, למה זאת ה
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לעסקים, אימון אישי לזוגיות, אימון אישי מומלץ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4854 שניות - עכשיו 24_04_2024 השעה 03:59:33 - wesi1