... עשרה, נגיד שלוש עשרה, שש עשרה וחודשיים כאילו משהו שם מציק לך. כן, מה אתה מתעסק בזה? יש לזה משמעות אדירה? אליעד: כן בדיוק, שש עשרה, אתה
רוצה להגיד? שבע עשרה. תבחר צד, מה שש - עשרה וחודשיים? מה, שש עשרה וחודשיים, ויומיים ושלוש שעות. טוב זה היה דבר ראשון לגבי ... למה יש אופציה שהוא יגיד לך לא? אין אופציה, את מבינה? שאת את אומרת לו "אתה בא?" את בעצם משמיעה לו "אני לא בטוחה שהוא יבוא". ש: אבל אני
רוצה להגיד משהו לגבי זה, אפשר? כי יש פה איזה משהו יש פה שני דברים שפועלים בו זמנית. כי מצד אחד נכון, אתה אומר לו אם אתה ... אבל אתה רוצח, אתה גונב, אתה זה, אתה יודע שזה. אליעד: מה את יודעת מה הוא עושה? ש: לא, יש לי זמן. אליעד: על בסיס זמן פנוי. לא, אבל אני
רוצה להגיד משהו. תסתכלו מהיבט מסוים יש גם חיסרון בלהגיד את הפוזיטיבי, עדיף לפעמים להגיד את הנגטיבי. כאילו אל תעלה על דעתך ... בחרדות ש: זה יכול להכניס לך "שריטות". אליעד: לא, המטרה זה להסביר לך איך עובד המוח וביום יום שתדעי איך לדבר עם אנשים. הילד שלך, את
רוצה להגיד לו משהו, את תדעי אם להגיד לו בצורה פוזיטיבית בצורה נגטיבית, מתי כן להשתמש מתי לא להשתמש. עבורך זה דברים שקשורים ... על מה שהוא אמר וכו'. מה אפשר להבין מה בעצם המסר של כל מה שדיברתי עד עכשיו. ש: שאני מדבר עם מישהו, אז להשתדל לא לשאול אותו את מה שאני
רוצה להגיד. אליעד: אוקי זה מה שהבנת ברמה הפרקטית. אוקי, אבל אני מנסה להגיד מה הבנת לגבי עצמך. יש פה משהו מעבר לזה. בכל מה ...