הי ענבל, מה שאת אומרת מובן לי, אבל אז זה קל, כי אפשר להגיד שכל דבר שקורה הוא טוב. כמו בשיטה של ביירון קייטי, בהקשר של מערכות - יחסים, למשל: "זה לא בסדר שהוא הרעם עליי את הקול"... האם זאת האמת? האם את יכולה להיות בטוחה שזו האמת? האם את יודעת מה נכון לטובתך הגבוהה ומה נכון לו? וכו'...
אני יכולה להיות בפרספקטיבה שרואה את זה, שרעב זה טוב ורעב זה רע ורעב זה לא טוב ולא רע, וגם לגבי השובע. את ההיפוכים של טוב ורע אני יכולה לעשות באופן יחסי. אני יכולה למצוא "בעד" ו"נגד": זה רע להיות רעב כי זו תחושה לא נעימה. זה טוב להיות רעב, כי בזכות התחושה הלא נעימה אני מחפשת אוכל... או משהו אחר. את ראיית השווין בין רעב ושובע אני יכולה לראות ממקום יחסי - זה לא רע או טוב שאני רעבה עכשיו, כי אני עסוקה במשהו אחר יותר חשוב, או מנקודת המבט הלא - דואלית, שבה אין שיפוט על המצבים.
.. אני מבינה שהרעיון הוא שאני אוכל לחוות את נקודות המבט האלה במלאות, שאוכל לשחק ביניהן?!