@נילי: אינני אדם קיצוני, אלא שהאמת היא קיצונית והיא צריכה להיאמר. אני זורק את התינוק עם המים ועם אמא שלו, לבית הקברות, ובמקום זה מציע לכל מי שקשור לדת כלשהי, לבגוד בדתו, ולחזור בתשובה שלמה לשימוש בשכל האנושי בלי אמונות שקר.
היהדות מלאה שינאה ושיטנה. כן, כולה! אפילו ואהבת לרעך כמוך, זה משפט שנאה. לרעך דווקא, זה ששומר מצוות כמוך. זה הפירוש המקובל בעם היהודי כבר 3000 שנה.
אז אל תנסו לייפות את היהדות, כי זה בדיוק כמו לייפות את תורת הגזע הנאצית. היא אפילו גרועה הרבה יותר.
תסתכלי לדוגמא כאן:
www.daatemet.org.il/articles/article.cfm?article_id=119&lang=he.
* דיני רצח, שיש הבדל בהלכה בין רצח של יהודי לרצח של גוי (שהוא חמור פחות).
o שאסור לחלל שבת כדי להציל חייו של גוי.
o שור של ישראל שנגח שור של גוי פטור. אבל שור של גוי שנגח של ישראל חייב.
o האם גזילת הגוי אסורה מן התורה או מדברי חכמים?
* שאסור להשיב אבידה לגוי, אם הסיבה לכך היא שהמשיב אוהב את הגוי ומרחם עליו.
* שטעות הגוי מותרת - כגון שטעה בחשבון העודף, והאם מותר להטעות את הגוי במזיד.
* שרק על גניבת נפש ישראל חייבים מיתה, הגונב את הגוי פטור.
* המכה וחובל את הגוי פטור מתשלומי הנזק, אבל הגוי שהכה את היהודי חייב מיתה.
* שאין מחזירים הונאת גוי - כגון שמכר לו מוצר במחיר מופקע, לא צריך לפצותו.
o אין ממנים גוי לא למלכות ולא לכל שררה (כגון שר ממשלה) ואפילו גר צדק לא.
* המוציא שם רע על גיורת פטור מן המלקות.
* האיסור "לא תשנא" חל רק על יהודי, מותר לשנוא גוי.
* מותר לנקום ולנטור לגויים, וכן מצות ו'אהבת לרעך' חלה רק על יהודי ולא על גוי.
* הרואה קברים של גויים מקלל ואומר "בושה אמכם מאד וכו'".
* כיצד דומים הגויים לבהמות.
* שור שהזיק שפחה דינו כהזיק חמור.
* גופת הגוי המת אינה מטמאה, וגוי שנגע במת אינו נטמא, דינם כבהמה שנגעה במת.
* אסור לסוך "שמן המשחה" על בשר יהודי, אבל לסוך על גוי מותר כי דין הגוי כבהמה.
* שחיטת הנכרי פסולה משום שדינו כבהמה. ("דעת אמת" אינה מסכימה, הלכתית, עם מסקנת הרב שהוא פסול משום שדינו כבהמה, ואכמ"ל).
* "בשר חמורים בשרם", והם משולים לבהמה.
והדברים ידועים ומפורסמים, והם רק קצה קצהו של הקרחון מחוקי הגזע הנאצים שיש בתוך היהדות שגרועה אפילו מחוקי הגזע הנאצים.