אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה השתקפות עצמית, להזדהות עם כל הדמויות שבסרט, סיפור חייך, הכל מדבר עליך, ללמוד מכל דבר, למצוא עניין בכל דבר, הכל רלוונטי, הכל מעניין, משל ונמשל, חשיבה מופשטת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
השתקפות עצמית, להזדהות עם כל הדמויות שבסרט, סיפור חייך, הכל מדבר עליך, ללמוד מכל דבר, למצוא עניין בכל דבר, הכל רלוונטי, הכל מעניין, משל ונמשל, חשיבה מופשטת
איך אפשר ללמוד מכל דבר שקורה סביבנו?

אליעד כהן מסביר כיצד כל דבר שקורה סביבנו, בין אם מדובר בסרט, חדשות, שיחה, או כל סיטואציה אחרת, הוא למעשה השתקפות מדויקת של החיים הפנימיים שלנו. התפיסה הזאת מתבססת על הרעיון שלפיו כל מה שאנחנו רואים בעולם הוא משל מדויק למה שקורה בתוכנו, ולכן עלינו להזדהות לא רק עם דמות אחת או פרספקטיבה אחת, אלא עם כל הדמויות ועם כל זוויות הראייה האפשריות. לדוגמה, כשאדם רואה סרט או אירוע כלשהו בחדשות, הוא לא אמור רק לנסות להבין מה הוא היה עושה לו היה במקום הדמות בסרט, אלא להבין שהסרט כולו הוא משל מדויק של מה שקורה בתוך נפשו. הדמויות השונות בסרט הן לא רק דמויות חיצוניות אלא מייצגות מחשבות, רצונות, ורגשות שונים הקיימים בתוכו.

איך סרט יכול להיות משל מדויק לחיים הפנימיים שלך?

אליעד כהן מדגים את הרעיון הזה דרך דוגמה קונקרטית: אם אדם רואה בחדשות אירוע טרור עם מחבלים ושוטרים, הוא אמור לשאול את עצמו איפה בתוכו נמצאים המחבל והשוטר. המחבל יכול להיות דימוי לחלק הרסני בתוכו, רצון שפוגע בעצמו, והשוטר מייצג את החלק שמנסה למנוע את הפגיעה. כך למעשה, כל דמות שמופיעה בסיפור או באירוע חיצוני היא חלק פנימי של האדם עצמו. השימוש במשל ובנמשל הוא קריטי להבנת העולם הפנימי - כפי שאפשר לספר סיפור על משהו שקרה אתמול במשל, אותו דבר הסרט הוא משל ברור לתהליכים נפשיים שמתרחשים בנו.

כיצד העולם כולו הוא בעצם סיפור החיים שלך?

אליעד מדגיש שהמטרה היא לראות בכל אירוע, גם אם הוא רחוק מאיתנו, תהליך שמתקיים בתוכנו. הוא מביא דוגמה מעולם החדשות: דיון בנושא מגנומטרים בהר הבית לאחר פיגוע. השימוש במגנומטר כמשל נועד להמחיש את הרעיון שהכל קורה בתוכנו. המגנומטר הוא סמל לפילטר שאדם שם בתוכו, מנגנון שמטרתו לזהות ולהתריע בפני "נשק" או סכנה נפשית. בתוך הנפש של האדם, פיגוע מסמל טראומה או חוויה רגשית שלילית מאוד, והמגנומטר הוא האמצעי הפנימי לזיהוי הסכנה ולהגנה עליה. האנשים שמתנגדים או תומכים במגנומטר הם בעצם קולות פנימיים בתוך האדם - חלקם רוצים להגן ולשמור על השלווה, וחלקם טוענים שזה פוגע בחופש או בדברים החשובים והקדושים לאדם.

מה הקשר בין דמויות חיצוניות לתהליכים פנימיים?

אליעד נותן דוגמה נוספת של אדם שנפגע בקשר זוגי. אם מישהו נפגע מאדם אחר בקשר זוגי ומחליט לא להתקרב יותר לאף אחד כדי לא להיפגע שוב, זו דוגמה למנגנון הגנה - המגנומטר הנפשי שלו מופעל ולא מאפשר התקרבות שעלולה להוביל לפגיעה נוספת. הוא מדגיש שהדמויות, האירועים והוויכוחים שאנו רואים בחוץ אינם אלא התלבטויות פנימיות בתוכנו. לכן, כשאדם רואה ויכוח פוליטי או חברתי, הוא אמור לזהות את אותו הוויכוח גם בתוכו - מה שמוביל אותו ללמוד על עצמו יותר ויותר, ולהפוך לאדם חכם ומודע יותר.

למה כל מה שקורה בעולם רלוונטי עבורך?

לפי אליעד כהן, להבין שכל מה שקורה סביבנו קשור אלינו ישירות מאפשר לנו ללמוד ולהתפתח ללא הרף. כאשר אדם מפנים שכל האירועים החיצוניים הם בעצם...
הכל רלוונטי משמעותי משל ונמשל שאלות פיגועים פוגע בעצמי לשאול את עצמי שאלות להתבוננות קצבאות לשנות את החשיבה טרור איך ללמוד מכל דבר איך למצוא עניין בכל דבר הזדהות הכל מדבר עליך הכל מעניין הכל רלוונטי השתקפות השתקפות עצמית חשיבה חשיבה מופשטת להזדהות להזדהות עם כל הדמויות להזדהות עם כל הדמויות שבסרט ללמוד ללמוד מכל דבר למידה למצוא למצוא עניין למצוא עניין בכל דבר משל ונמשל סיפור סיפור חייך
סליחה / לדון לכף זכות - איך לסלוח וללמד זכות? איך להתגבר על רצון לנקמה?
...מה יקרה, כך גם אתה תאהב אותו, אם תבין באמת את ליבו של השני. גם לעצמך צריך לסלוח. תהיה הסנגור של עצמך. לא סנגור דמיוני אלא סנגור אמיתי. סנגור דמיוני = המצאת דמיונות שאמורים להסביר את המעשה = סיבות לא נכונות = שקר = סבל. סנגור אמיתי = חיפוש הסיבה האמיתית שבגללה האירוע קרה ולימוד כף זכות אמיתי = סיבה אמיתית = אמת = אושר. זא חפש את האמת המלאה שבגללה עשית את מה שעשית. נסה להבין מה הייתה הסיטואציה והתמונה המלאה של הנסיבות שהביאו אותך לביצוע הפעולה. נסה...
לימוד - מה עושים כאשר לא מסכימים עם מה שקוראים?
...במה שקראת. מכל השאר תתעלם. אל תפחד לאבד את האמת, כי אם תחפש אותה, לבסוף תמצא אותה גם אם זה יהיה ממקום אחר. אל תפחד להתעלם ממשהו שאינו נראה לך כאמת. אם זו האמת, אתה תגיע אליה גם אם לא תרצה. כמובן שבאפשרותך להעמיק ולהבין את השורש של מה שאתה קורא. אך אם ברצונך להתעלם ממשהו, מאחר שהוא אינו נראה לך האמת, גם זה טוב. העיקר הוא שתחפש את האמת בלי נצחנות. נצחנות = הרצון לנצח = הרצון להיות צודק = שיקולי אגו. בכל מקרה חפש רק את האמת. תתעלם מכל מה שאינו נראה...
איזהו חכם? זה ש*מלמד* את כל האדם! מיהו חכם אמיתי? איך ללמד כל אחד כל דבר?
... כל אחד כל דבר? החכם לומד מכל האדם. אבל החכם יודע גם ללמד את כל האדם. והחכם יודע ללמד את כל האדם, משום שהוא יודע ללמוד מכל האדם. והיכולת של החכם ללמוד מכל אחד ומכל דבר, היא זו שמאפשרת לו גם להיות מסוגל ... כולם מסוגלים להבין כל דבר. ונמצא אם כן, כי היכולת של האדם ללמד אחרים, היא מוגבלת. וכמו כן ממש, גם היכולת של האדם ללמוד דברים חדשים, גם היא מוגבלת. כי לא כל אחד מסוגל ללמוד מכל אחד כל דבר. כי לא כל אדם מסוגל ללמוד כל נושא. ויש נושאים שיכולת התפישה של האדם, מוגבלת ולא מסוגלת לתפוש אותם. ובנוסף, האדם גם לא מסוגל ללמוד מכל אחד. כי האדם צריך שיסבירו לו בצורה מסוימת כדי שהוא יבין את מה שהוא כן יכול להבין. והאדם לא מסוגל ללמוד כל דבר מכל אחד. ובפרט שיש בעולם גם אנשים משוגעים. שהאדם לא יודע ולא יכול ואין לו עניין ללמוד מהמשוגעים. כי הם משוגעים, ואין לאדם מה ללמוד מהם. וכמו כן, כל אדם נחשף כל הזמן לדברים שונים. ויש דברים שמלמדים את האדם יותר ויש דברים שמלמדים את האדם פחות. ויש דברים שהאדם לא מבין אותם, ולכן הוא לא יכול ללמוד מהם. כך שהאדם מוגבל ביכולת שלו ללמוד מכל דבר. ומי שהוא חכם אמיתי שהוא לומד מכל האדם, ... כל הדברים שבעולם הוא אחד. ומי שיודע את השורש הזה, הוא רואה את הקשר שיש בין כל הדברים השונים שיש בעולם, והוא יכול ללמוד מכל אחד כל דבר. זא, לא רק שהוא יכול ללמוד כל נושא, ולא רק שהוא יכול ללמוד מכל אחד אפילו שהוא יהיה המשוגע הגדול ביותר, אלא הוא גם מסוגל ללמוד כל נושא מכל אחד. ולא רק שהוא מסוגל ללמוד כל נושא מכל אחד, דהיינו, שהמלמד מתכוון ללמד את הנושא ... אז בכל דבר חדש שהוא לומד, הוא מבין דרכו את כל שאר הדברים שיש בעולם. וזאת שלמות החכם שלומד מכל האדם, שהוא מסוגל ללמוד כל דבר, מכל דבר. ומי שהוא חכם אמיתי, והוא רואה את ... ומי שהוא חכם ורואה את השכל שיש בכל דבר, הוא גם לומד מכל דבר, על כל שאר הדברים שיש בעולם וכולי. ומי שהוא יודע ללמוד מכל דבר ודבר, הוא גם יכול ללמד כל אחד כל דבר. כי מי שהוא מסוגל ללמוד מכל דבר, הרי שזה בגלל שהוא מבין את השורש של כל ... והחכם האמיתי, מסוגל להלביש את כל סוגי השכל שיש בעולם, בכל סוגי השכל האחרים שיש בעולם. והחכם האמיתי שהוא מסוגל ללמוד גם מהמשוגעים, הוא יודע את שפת המשוגעים, ולכן הוא ... לפי דעתו של המנהיג. והוא לא יכול ולא יודע להוביל את האדם אל השלמות האמיתית, בכל דרך ודרך. ונסכם: מי שמסוגל ללמוד מכל אדם, הוא זה שמסוגל ללמד את כל האדם. והכל תלוי בעד כמה האדם מסתכל על השורש של הדברים, שאז הוא מסוגל ללמד וללמוד מכל אחד ואחד. ...
מעשה מרכבה, ארבעה נכנסו לפרדס, לימוד קבלה, מעשה בראשית - מה מהות העניין?
מעשה מרכבה, ארבעה נכנסו לפרדס, לימוד קבלה, מעשה בראשית - מה מהות העניין?
... ארבעה נכנסו לפרדס, לימוד קבלה, מעשה בראשית - מה מהות העניין? מהי המשמעות של ארבעה נכנסו לפרדס ומעשה מרכבה? אליעד כהן מסביר את משמעותו של הסיפור הידוע מהמסורת היהודית על ארבעה שנכנסו לפרדס, מושג המייצג את הדרך של חיפוש רוחני וחקירה של התכנים הפנימיים והנסתרים ביותר של המציאות. בפרדס נכנסו ... וכך להגיע לאמת הסופית. לפי אליעד, יש להמשיך ולשאול את השאלות עד שהשאלה עצמה תהפוך לתשובה והאדם יגיע לחוויית אחדות אמיתית. כיצד קשור הסיפור של רבי נחמן על בן המלך שהתחלף לפרדס? אליעד מביא כדוגמה את הסיפור של רבי נחמן מברסלב על בן מלך ובן שפחה שהתחלפו. בסיפור מתואר גן שכאשר אדם נכנס אליו הוא סובל ומרביצים לו, ומי שמנסה להיכנס לגן צריך להסתכל על תמונה של מלך שבימיו היה שלום. הגן מסמל את גן העדן האמיתי, לא ... כלומר, את המצב המקורי לפני הבריאה, שבו הכל היה אחד והייתה אחדות מוחלטת. אדם שיזכור זאת ייכנס ויצא מהגן בשלום ויזכה לאושר פנימי אמיתי. בסיפור של רבי נחמן, הבן מלך שחושב בטעות שהוא בן שפחה, מייצג את אלוהים עצמו שהשתגע ושכח שהוא בעצם המלך, שהוא המקור, שהוא האחדות עצמה. כאשר הוא חוזר לזכור ... אותו לבעל חיבור עמוק למציאות האמיתית ולאחדות האלוהית. הבנת מעשה מרכבה וארבעה נכנסו לפרדס חיבור רוחני בין הבורא לבריאה מי ברא את אלוהים? הסיפור של רבי נחמן - בן המלך והבן שפחה איך להגיע לחיבור רוחני אמיתי? מהי המשמעות של הארבעה שנכנסו לפרדס ומעשה מרכבה? הסיפור הארבעה שנכנסו לפרדס הוא סיפור המופיע במסורת היהודית ומייצג את הדרך בה ניגשים לתכנים רוחניים ונסתרים. הסיפור מתאר את חוויותיהם של ארבעה חכמים שנכנסו לעמקי התורה, ולכל אחד מהם הייתה תגובה שונה. הראשון יצא בשלום, השני קיצץ בנטיעות, השלישי השתגע, והרביעי מת. ... כלומר, מעשה מרכבה הוא תהליך של חיבור בין הרוחני והגשמי, ובו יש להבין איך העליון מתפשט אל תוך העולם הזה. מהן ארבע הבחינות בתהליך זה? הסיפור על ארבעת החכמים לא מתאר רק חוויות שונות אלא גם מבטא את הרבדים השונים של חוויית האדם כשהוא חוקר את מהות הבורא והבריאה. כל אחד מהחכמים במשל מבטא שלב ... את אלוהים?. בסופו של דבר, התשובה לשאלות אלו תביא אותו לחוויה עמוקה של אחדות, בה האדם מבין שכל המציאות מחוברת ומגולמת באותו רצון אלוהי. הסיפור של רבי נחמן על בן המלך והבן שפחה מדגיש את ההבנה שהדרך לגילוי האמת הרוחנית היא לא בהבנת השאלות אלא בהבנה שהכל אחד, ושגם השיגעון הרוחני, הקיצוץ ... מהתהליך שדרכו יש לחוות את הבריאה. הבנת מעשה מרכבה וארבעה נכנסו לפרדס חיבור רוחני בין הבורא לבריאה תהליך ההתעלות הרוחנית והשאלות הגדולות הסיפור של רבי נחמן - בן המלך והבן שפחה הפעם אני רוצה לבאר את הסיפור, ארבעה נכנסו לפרדס. ישנו סיפור על ארבעה שנכנסו לפרדס תכף נסביר מה זה אומר: אחד נכנס בשלום, השני נכנס וקיצץ בנטיעות, השלישי השתגע, והרביעי מת. וזה משל ונמשל, ומה המהות? מה זה נקרא פרדס, מה זה מעשה מרכבה? הם ניסו להבין בעצם את רכיבת העליונים על התחתונים, מעשה מרכבה, זה בעצם להבין איך הבורא מחובר לבריאה ... וזה שנאמר: זכה, נעשה לו סם חיים. וזה מה שנקרא שקליפת נוגה מתקנת ביום שבת, אבל אם לא זכה, אז נעשה לו סם המוות בשורה תחתונה, רבי נחמן מספר בסיפורי מעשיות על בן מלך שנתחלף, שהיה גן שכל מי שנכנס לשם מרביצים לו, ואף אחד לא הצליח להיכנס לגן הזה, והיה שם ברדק מאד רציני בגן הזה והבן מלך שחשב בטעות שהוא בן שפחה, נכנס לגן ופתאום קיבל שכל והבין, שכל פעם שהוא נכנס לגן, הוא צריך לעמוד ליד התמונה של אותו מלך, שבימיו היה שלום. מי שמכיר את הסיפור, מכיר, והמשל שמי שרוצה להכנס לגן עדן, זה חיבור השכל שלך לשכל של אלוהים, וזה לא אותו גן העדן שהדתיים מדברים עליו. להתחבר לשכל של אלוהים, דהיינו, ... לבחינה שמעל הזמן לבחינה שמעל הבריאה, שם שלום אמיתי, אז הוא נכנס לגן בשלום, ויוצא מהגן בשלום וחוזר להיות המלך, ואני יוסיף פה עוד דבר, כי בסיפור של רבי נחמן על בן המלך שהתחלף הוא בעצם לא סיפר מה קרה לאבא שלו, ומה שבעצם קורה, שהבן מלך והבן שפחה שהתחלפו, מה זה בכלל? הכוונה שהיה מלך אחד שזה ...
אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת?
אין אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת?
... אדם למד אלא במקום שליבו חפץ - אחרי מי ללכת? מי המורה הרוחני הטוב ביותר בעולם? מה האמת האחת? האם נכון ללמוד תורה רק במקום שליבך חפץ? המשפט אין אדם לומד תורה אלא במקום שליבו חפץ נפוץ מאוד בקרב אנשים רבים ומשמש לעיתים קרובות כהצדקה להליכה אחרי ... יוצר בעיות נוספות, ולכן עליו לא ללכת אחרי הלב, אלא ללכת למקום שבו מלמדים את האמת המוחלטת. לפי אליעד כהן, המקום היחידי שבו אדם צריך ללמוד תורה הוא רק במקום שבו מלמדים אותו את האמת. הוא מבהיר היטב שלא מדובר באדם מסוים או ברב מסוים אלא בעצם האמת. כל אדם צריך בעצמו לחפש ... שלו בטענה שהוא הולך אחרי מה שליבו חפץ, ולהתחיל לחפש ברצינות ובנחישות את האמת האחת והיחידה. סיכום דבריו של אליעד כהן: אליעד כהן טוען שללמוד תורה או להתפתח רוחנית אפשר אך ורק במקום שבו מלמדים את האמת המוחלטת ולא לפי המקום שבו הלב חפץ. לפי דעתו, אין לאדם שום סיכוי למצוא את ...
הספר להיות אלוהים - מה תקבל מהלימוד של הספר להיות אלוהים?
הספר להיות אלוהים - מה תקבל מהלימוד של הספר להיות אלוהים?
... שתרצה, לא משנה באיזה תחום או נושא. לפי אליעד כהן, אם תיקח את הספר ברצינות ותחליט ללמוד אותו לעומק, הוא יסייע לך להשיג כל יעד או רצון שיש לך, בכל ...
הספר להיות אלוהים - לימוד וקריאה בקול ולא רק בעיניים, לקרוא בקול, לשמוע את הקריאה
הספר להיות אלוהים - לימוד וקריאה בקול ולא רק בעיניים, לקרוא בקול, לשמוע את הקריאה
...וגם שומע את עצמו. המעורבות הרב - חושית הזו עוזרת ליצור קשר חזק יותר בין הקורא לבין הטקסט, ומכינה את הקרקע להבנה מעמיקה יותר בהמשך. כאשר אדם קורא בקול, הוא יוצר מעין אקו פנימי של הטקסט בתוך עצמו, והדבר מסייע לקליטה טובה יותר של המסרים ושל התוכן. יתרה מכך, כאשר האדם שומע את המילים שהוא בעצמו מקריא, הוא מקבל הזדמנות לתפוס רבדים נוספים של משמעות, שלעתים אינם נקלטים בקריאה שקטה בלבד. לסיכום, לפי אליעד כהן, קריאה בקול היא לא רק המלצה, אלא ממש טכניקה מרכזית...
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
לימוד תורה, תכלית לימוד התורה, לא לשכוח את התכלית של הלימוד
... ביותר בלימוד התורה הוא תמיד לזכור מהי התכלית הסופית של הלימוד. כאשר אדם לומד תורה, הוא לא אמור ללמוד רק לשם הלימוד עצמו, אלא כדי לזכור ולהבין את ...
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
... צריכה. אם יוצרים מוצר מזון, הוא יהיה מובן ליותר אנשים, כי לכולם יש צורך לאכול. אבל אם יוצרים משהו מופשט יותר, כמו ספר שעוסק באמת מוחלטת, לא ניתן להנגיש אותו בצורה שכל אדם יתחבר אליה. ככל שהרעיון מופשט יותר, כך קשה יותר ליצור לו מכנה משותף ברור ורחב. האם עדיף להסביר דברים באופן ישיר או דרך ... לרעיון שהוא מציג הוא נכון באותה מידה. ההבנה הזו מונעת מהאדם להתקבע על אמת מסוימת או על דרך אחת של חשיבה, ובכך מובילה אותו בסופו של דבר אל האחדות. לסיכום אליעד מציג את הרעיון כי המילה אמת היא בסופו של ...
כתבי בעל הסולם, הרב יהודה לייב אשלג, הקדמה לספר הזוהר, קבלה, לימוד קבלה, מקובלים, תורת הקבלה
...המרכזיות שמעלה בעל הסולם בהקדמה? בעל הסולם מעלה חמש שאלות עיקריות, והן: מהי מהותנו? מה תפקידנו בשלשלת המציאות? מדוע אנו חשים שפלים וחסרי ערך מצד עצמנו, אך כשמסתכלים על הבורא שיצר אותנו, אנו חייבים לראות את עצמנו כבעלי ערך, שהרי אין אפשרות שהבורא יברא דבר שאינו מושלם? אם הבורא הוא טוב ומיטיב, מדוע הוא ברא מלכתחילה בריות שסובלות ומצטערות כל חייהן? כיצד ייתכן שלבורא הנצחי, שאין לו התחלה ואין לו סוף, ישנן בריות שהן זמניות, עם התחלה וסוף? כיצד אליעד מפרק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על השתקפות עצמית, להזדהות עם כל הדמויות שבסרט, סיפור חייך, הכל מדבר עליך, ללמוד מכל דבר, למצוא עניין בכל דבר, הכל רלוונטי, הכל מעניין, משל ונמשל, חשיבה מופשטת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן אישי לחיים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 20_07_2025 השעה 09:31:30 - wesi1