אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תשובות / שאלות ותשובות - מה טוב יותר מאשר לחפש תשובות לשאלות? ✔יותר מאשר טוב לחפש תשובות, טוב לבדוק האם בכלל יש שאלה. מתי האדם מחפש תשובה... -...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תשובות / שאלות ותשובות - מה טוב יותר מאשר לחפש תשובות לשאלות?
יותר מאשר טוב לחפש תשובות, טוב לבדוק האם בכלל יש שאלה.

מתי האדם מחפש תשובה? כאשר הוא בטוח שיש שאלה.

לפעמים יש לאדם הנחת יסוד שגויה, שבגללה הוא נוצרת לו שאלה.

השאלה מטרידה את האדם ולא נותנת לו מנוח עד אשר הוא ימצא תשובה.

אך לפעמים, התשובה היא שאין שאלה.

כאשר האדם מחפש תשובה לשאלה, עליו לזכור שלא בטוח בכלל שיש שאלה.

זה שנדמה לאדם שיש שאלה, זה עדיין לא אומר שבאמת יש שאלה מצד האמת.

לדוגמה: מה אמור לעשות אדם כאשר פיל דמיוני ורוד מתקיף אותו?

תשובה: אין בכלל שאלה. היינו על האדם להבין שאין שאלה, ולא לחפש תשובה לשאלה דמיונית.

האגו של האדם מפריע לו להבין שאין שאלה, משום שזו פגיעה באגו שייצר את השאלה.

הרצון להיות צודק, הנצחנות, הרצון לנצח, האגו, לא מאפשר לאדם להבין שאין בכלל שאלה, כי וכי יתכן שהוא עצמו מדמיין שאלה דמיונית שאינה קיימת?

ואז התוצאה היא שהאדם מסתבך בשאלה, כאשר אין בכלל שאלה.

איך לבדוק האם השאלה בכלל נכונה?

תשובה:

על ידי זה שחוקרים את האמיתות של הנחות היסוד של השאלה.

כאשר יש שאלה, בפרט שאלות קשות שהאדם לא מצליח למצוא להן תשובה, על האדם לקחת את השאלה, ולנסות להבין מה הן הנחות היסוד שיוצרות את השאלה.

אם האדם לא היה יודע כלום, לא הייתה לו שום שאלה.

על האדם לבדוק מה הן הידיעות שעומדות...
לנסות אמיתות לקחת אדם מחפש תשובות למצוא פגיעה תשובה מצד האמת נצחנות אמת איך לשאול שאלות בשביל מה לשאול שאלות לחפש לשאול לשאול שאלות שאלה שאלות שאלות ותשובות תשובות תשובות לשאלות
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
... שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון וכאן נשיב לשאלה, האם לתת ... וחלק מהפרטים שהלקוח שואל בשיחת הטלפון, זה מה המחיר וכמה זה עולה או כמה זה יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין שלקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה? אז בעניין הזה יש המון היבטים והמון שיקולים שונים. ויש עסקים שונים, שרוצים למשוך את הלקוח בגלל המחיר ואולי בהם דווקא כן כדאי לתת ... גם אם הלקוח בכלל לא שואל מה המחיר. וזה כדי לראות אם בכלל יש על מה לדבר וכדי לא לשרוף סתם זמן על פגישת מכירה אלא לעשות סוג של תיאום ציפיות עם הלקוח, לפני פגישת המכירה. ובסוף צריכים לבדוק ...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
... מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות ... מחיר שתהיה הגיונית לכל הצדדים. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא, מאחר שיש עלות להכין הצעת מחיר ללקוח ומאחר שלא בטוח שתקבל מהלקוח את העבודה, לכן צריכים לשאול, כמה משאבים עליך להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח. כי אם לדוגמה בן אדם בא לקבלן ומבקש ממנו לתת לו הצעת מחיר לבניית בית. אז תהליך הצעת מחיר שכזה יכול לקחת ... X לבין מחיר Y. ורק אם זה מקובל על הלקוח, רק אחר כך להתקדם לשלב של לתת ללקוח הצעת מחיר יותר מדויקת, אחרי שכבר יותר ברור לך שיש לך עסקה עם הלקוח. אז אם הלקוח שואל אותך כמה זה עולה, אז תוך כמה זמן הגיוני שתתן ללקוח הצעת מחיר מסודרת? תשובה: זה תלוי במוצר שאותו אתה מספק. קודם כל אתה צריך להבין האם אתה מספק מוצר ...
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
... לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? ... ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו? וכאן אסביר איך לענות ללקוח ששואל אותך, למה שאני ארכוש דווקא ממך ולמה שאני אקנה דווקא ממך? או בראיון עבודה, איך לענות למראיין ששואל, למה שנקבל דווקא אותך, למה שנגייס דווקא אותך? איך לענות לשאלה ... כל מיני היבטים לגבי איך לענות לשאלה הזאת. אז אם מישהו שואל אותך, למה דווקא אותך, למה לא מישהו אחר, אז קודם כל צריכים להבין האם אתה חושב שאתה מבין למה האדם השני שואל אותך למה דווקא אתה? מה הסיבה ששואלים אותך את השאלה הזאת? כי יכולות להיות כל מיני סיבות לכך שמישהו שואל אותך למה דווקא אתה. ועדיף שהתשובה שלך לשאלה למה דווקא אתה, תהיה בהתאם לסיבה ששואלים אותך למה דווקא אתה. אז אתן כל מיני סיבות אפשריות, לכך שמישהו ... לדוגמה: נניח שאתה מבקש יותר כסף מאשר אחרים, אז אם מישהו שואל אותך למה דווקא אתה, הרי שכנראה הוא מנסה להבין למה שהוא ירצה לשלם ... דווקא ממך. ולכן בתור התחלה כדאי שתנסה להבין, למה מישהו שואל אותך למה דווקא אתה ובהתאם לזה למצוא לו את התשובה שהכי מתאימה עבורו. ואם אין לך מושג למה מישהו שואל אותך למה דווקא אתה ולא מישהו אחר, מה לעשות במקרה כזה? אז קודם כל ... מה מסתתר מאחורי השאלה למה דווקא אתה. לדוגמה: הלקוח שואל למה שאני ארכוש דווקא ממך. אתה יכול לענות אשמח להבין למה אתה מתכוון ... אחרות, אתה יכול לנסות להבין עם האדם השני, למה הוא שואל למה דווקא אתה ובהתאם לכך לנסות לתת תשובה יותר טובה לשאלה למה דווקא ... לשאלה למה דווקא אתה, בפרט אם אין לך מושג למה הלקוח שואל אותך למה דווקא אתה, אז תשובה אפשרית יכולה להיות, תשובה כללית ולא ... מאחרים. ואלו 2 נקודות מבט שונות. וכאן בעצם כאשר הלקוח שואל אותך למה דווקא אתה, הרי שאנחנו יכולים לענות לו למה לרכוש ממך, בלי ... ולמה אתה מספיק טוב כמו אחרים. ולכן אם מישהו לדוגמה שואל אותך למה דווקא אתה, אתה יכול להתעלם מהמילה דווקא ולענות לשאלה ... וכאן אחרי שאתה בעצם מתעלם מהמילה דווקא שנמצאת בשאלה של השואל, עכשיו כאן יתכן שהשואל שוב יתעקש לשאול אבל למה דווקא אתה ולא מישהו אחר. ואז שוב אפשרי לענות לו בשאלה, ... של השאלה שלו. ועכשיו אתן עוד תשובה אפשרית לשאלה של השואל, שאפשרי להשתמש גם בה במקרים מסוימים תלוי הקשר כמובן. בפרט אם אתה מרגיש שהלקוח שואל את השאלה בתור סוג של הטרלה ושל שאלה לא הגיונית. אז התשובה היא ... שירות דווקא לך. לסיכום: יתכנו כל מיני סיבות לכך שמישהו שואל אותך למה דווקא אתה ולא המתחרים שלך. כדאי שתבין למה הוא שואל אותך את זה ובהתאם לזה תיתן לו תשובה שיכולה להתאים לו. בנוסף, ברמת ...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
... מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה עולה? דהיינו, איך להגיב ללקוח שאומר לך בפירוש שהדבר הראשון הכי חשוב לו, זה המחיר וקודם כל הוא רוצה לדעת מה המחיר. איך ... כנראה שלא היה לך ספק איך להגיב ללקוח. לדוגמה, כולם מוכרים את המוצר במחיר 100 שח ואתה במקרה הכי זול בשוק. כנראה שאם זה היה המצב, הרי שאם הלקוח היה שואל אותך, כמה זה עולה, היית ממש שמח שמצאת לקוח טוב, כי המחיר שלך הוא הכי תחרותי שיש. ולכן, כאשר המחיר שלך הוא יתרון מבחינתך, הרי שכנראה תענה ללקוח מה המחיר, אם הוא רוצה לדעת מה המחיר. אבל אם אתה הכי יקר שיש, אם המוצר שלך הוא המוצר הכי יקר שיש, איך תענה ללקוח שקודם כל שואל אות מה המחיר וכמה זה עולה? האם קודם כל תחשוף את החיסרון שלך מבחינתו של הלקוח? אז במידה ויש לך יותר מידי לקוחות, ואתה רוצה קודם כל לסנן את הלקוחות ... שיש ואם הלקוח מחפש את המוצר הכי זול שיש, איך הגיוני לענות ללקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה בלי לאבד את הלקוח? אז נניח לצורך העניין שהלקוח לא היה שואל קודם כל כמה זה עולה, אלא היה מתעניין בכל שאר המידע שיש לך לתת לו ורק אחר כך היה שואל אותך מה המחיר. ונניח שהיית אומר לו שהמחיר הוא X והלקוח היה רוצה לקבל הנחה ואתה לא היית רוצה לתת לו אותה. מה היה קורה? כנראה שהיית מוותר על הלקוח. אז בעצם נשאלת השאלה, מה אכפת לך קודם כל לומר ללקוח מה המחיר ורק אחר כך לענות לו לשאר השאלות? במילים אחרות, מה זה משנה לך, מתי אתה מציג את המחיר ללקוח? והתשובה היא, שלפעמים אם אתה מציג ללקוח את המחיר בשלב מוקדם בשיחה, זה יכול לגרום לו ... היתרונות שלו. ואם תציג ללקוח את המחיר אחרי שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, הרי שבעצם זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח יהיה מרוצה מהמחיר היקר. ולכן בעצם נשאלת השאלה, נניח שאתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש, ונניח שהמחיר שלך הוא החיסרון היחיד שלך, ונניח שהלקוח קודם כל רוצה לדעת מה המחיר. במקרה כזה, אם קודם כל ... שתגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר היקר ביותר. כי יש כל מיני אפשרויות איך להציג ללקוח טווח מחירים, כמו שתכף אסביר. אז קודם כל בטוח נכון, שאם הלקוח שואל כמה עולה שירות X, אז בטוח נכון שלפעמים בהחלט אין אפשרות לענות ללקוח כמה זה עולה, כי עוד לא ברור מה הוא רוצה לרכוש. לדוגמה, לקוח שואל כמה עולה לצבוע דירה, אבל לא ברור כמה חדרים הדירה. אז ברור שאין אפשרות לענות לו כמה עולה לצבוע דירה, כי קודם כל בהכרח שצריכים לשאול אותו כמה חדרים הוא רוצה לצבוע. יחד עם זאת, יכול להיות שלקוח ירצה לספק את הפרטים הכי מינימליים שיש וירצה מיד לקבל את המחיר. לדוגמה במקרה הנל, הלקוח שואל כמה עולה לצבוע דירה. אתה עונה כמה חדרים אתה רוצה לצבוע. ואז הלקוח נניח שהוא עונה לך כמה עולה לצבוע 3 חדרים. דהיינו, הלקוח חותר כמה שיותר מהר לקבל ... את איכות המוצר. ואסביר: אז קודם כל ברמת העיקרון, הפתרון שאני מציע כאן, אפשרי לעשות לו התאמה לכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון הפתרון הוא כך. הלקוח שואל כמה עולה לצבוע 3 חדרים. וכאן אתה יכול לענות לדוגמה המחיר נע בין X לבין Y, תלוי במצב החדרים, תלוי בגודל החדר, תלוי במצב הקיר באופן כללי וכיוב. אבל ... לרמת גימור ויופי יותר מאחרים. 3 - אתה משתמש בחומרים מאוד איכותיים, יותר מאחרים. 4 - אתה עומד בלוחות זמנים באופן מדויק, יותר מאחרים. אז כאשר לקוח שואל אותך, כמה עולה לצבוע את הבית, אתה יכול לענות לו את התשובה הבאה: המחיר תלוי במספר גורמים, ברמת השמירה על הניקיון של הבית, ברמת הגימור של הצביעה, ... ביחס למוצרים אחרים. נניח לצורך העניין שאתה מוכר מוצר 1 ויחיד, אבל לאותו המוצר יש כמה איכויות. מהאיכות הנמוכה ביותר לאיכות הגבוהה ביותר. ונניח שהלקוח שואל אותך, כמה זה עולה. כנראה שאתה תענה ללקוח שיש טווח מחירים ושזה תלוי באיכות של המוצר. אבל אם אתה מוכר רק את האיכות הגבוהה ביותר, מה אז? איך תענה אז ... היקר שלך ואת האיכות שלך. ומצד האמת אתה אולי מבזבז את הזמן שלך ושל הלקוח, אבל אתה כמובן לא באמת מרמה את הלקוח בשום דבר, בדרך הבאה. אז נניח שהלקוח שואל אותך כמה עולה לצבוע 3 חדרים, אתה יכול לענות לו שזה תלוי בכל מיני גורמים והמחיר הוא בין X לבין Y, ושזה תלוי ברמת הניקיון, גימור, איכות חומרים, ... של דבר אתה לא באמת תספק ללקוח את האיכות הנמוכה ביותר במחיר הזול ביותר. ושוב, אני אולי מקצין כאן ואולי מגזים כאן וכל מקרה לגופו. אבל במהות, כשהלקוח שואל כמה זה עולה, מהות התשובה היא להגיד לו שזה תלוי בכל מיני רמות של איכות המוצר שהוא מקבל. כדי שתוך כדי שאתה מסביר לו במה תלוי טווח המחיר, הרי שבעצם תוך כדי ההסבר, אתה בעצם מדבר איתו על ההבדל בינך לבין המתחרים שלך. לסיכום: זכותו של הלקוח קודם כל לשאול אותך מה המחיר. ובמידה והמחיר שלך הוא לא היתרון שלך, אז אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח בגלל שתציג ללקוח את המחיר לפני שהוא מבין את היתרונות שלך, אז ...
אצל המתחרים זה הרבה יותר זול, איך לענות ללקוח שאומר שאצל המתחרים זה יותר זול? איך לענות ללקוח שאומר שהוא קיבל הצעה הרבה יותר זולה מהמתחרים? איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל בהתנגדות מחיר יותר זול אצל המתחרים? הצעה נגדית יותר זולה, הצעה מתחרה יותר זולה, טיפול בהתנגדות מתחרים יותר זולים, טיפול בהתנגדות אצל המתחרים יותר זול, התמודדות עם מתחרים יותר זולים, איך למכור מוצר יקר?
... איך לענות ללקוח ששואל למה אצל המתחרים זה הרבה יותר זול? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של המתחרים? איך לטפל ... ללקוחות שלך. ולהלן שאלות לדוגמה שעליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מחליט איך להגיב לאמירה הזאת של הלקוח. מה ידוע לך על המתחרים? האם אתה ... האם לדעתך הלקוח שואל את השאלה הזאת כדי להטריל אותך או שהוא באמת מנסה להבין את התמחור שלך? האם אתה יודע מה ... אתה מבין למה הלקוח שואל את השאלה, מה עומד מאחורי השאלה של הלקוח? מה באמת הוא מנסה להבין? האם הוא רוצה הנחה? האם ... שונה לכל אחת מהשאלות הנל, עשויה להשפיע על איך אתה אמור להגיב ללקוחות שלך. לסיכום: איך לענות ללקוח שאומר לך ...
תשובות מתוך האחדות, תשובה לא מוגדרת, אדם מואר, מהי הארה רוחנית, להיות אלוהים באמת, ביטול הבחירה, להכיל את הכל
תשובות מתוך האחדות, תשובה לא מוגדרת, אדם מואר, מהי הארה רוחנית, להיות אלוהים באמת, ביטול הבחירה, להכיל את הכל
תשובות מתוך האחדות, תשובה לא מוגדרת, אדם מואר, מהי הארה רוחנית, להיות אלוהים באמת, ביטול הבחירה, להכיל את הכל מה המשמעות של תשובות מתוך אחדות מוחלטת? כאשר בן אדם שואל שאלה הנובעת מבעיה, התגובה הטבעית היא לתת פתרון ברור ומוגדר. אך אליעד כהן מסביר שיש פרספקטיבה אחרת לגמרי: תשובה מתוך אחדות היא תשובה שאינה מגיעה מתוך ניסיון ... מצוי באחדות לא מתאמץ להגיע אליה, ולכן אינו מודע כלל לדרך או לשיטה שבה הוא הגיע למצב הזה. כשמישהו שואל אותו כיצד להגיע לאחדות, אין לו תשובה מוגדרת, כי מלכתחילה לא ניסה להגיע לשם. זה כמו לנסות להסביר למישהו איך לנשום - אתה פשוט עושה זאת בלי לחשוב או להתאמץ. זו ... ביטול הבחירה והארה רוחנית מה המשמעות של להכיל את הכל? איך להיות אלוהים באמת? האם יש תשובה מוחלטת לשאלות החיים? ...
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
... רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי איך למסור מידע לא נעים מבלי לפגוע ברושם החיובי? לעתים קיימות סיטואציות שבהן חייבים להעביר מידע שלילי או ... הצד השני עשוי להרגיש שהמסר נאמר בהומור ויקבל אותו בצורה פחות חמורה. לדוגמה, במקרה שמישהי שואלת בגדת בי?, במקום לנסות להתחמק או להכחיש, אפשר להגיב בצורה אבסורדית: בטח שבגדתי, עכשיו הייתי עם חמש בלונדיניות. התגובה מוגזמת כל כך עד שהצד השני ... ובאופן הכי קצר שאפשר, ומיד לאחר מכן להסיט את השיחה לנושא חיובי יותר. לדוגמה, אם מישהו שואל הכנת את הדוחות?, עדיף לענות בקיצור: עוד לא, אבל אני בדיוק מסיים אותם, במקום לא, לא הכנתי את הדוחות כי לא הספקתי.... התשובה הראשונה קצרה יותר ... השנייה מדגישה פעמיים את השלילי, ומעמיקה את תחושת האכזבה אצל השומע. מדוע חשוב להאריך בתשובות חיוביות? מצד שני, כאשר התשובה חיובית, כדאי לפרט כמה שיותר, לחזור על הנקודות החיוביות ולהוסיף הסברים ופירוט. במקום לענות תשובה קצרה כמו כן, ... ניתן להסביר יתרון מסוים במוצר בכוונה באופן לא ברור בפעם הראשונה, מה שמוביל את הצד השני לשאול או לבקש הסבר נוסף. אז אפשר להסביר שוב בפירוט רב יותר, וכך היתרון מוצג פעמיים ומקבל תשומת לב כפולה, מה שמחזק את הרושם של אותו יתרון בעיני הלקוח. ... שיחות ותקשורת בין אישית דרכים להתמודדות עם ביקורת איך להעביר מסר שלילי? איך להתחמק מתשובות לא רצויות? איך לשכנע לקוחות? איך להתמודד עם שאלות קשות בשיחה? למה לפעמים חייבים לתת מידע שלא נעים למסור? לעתים מתעוררת סיטואציה שבה נדרשים לתת ללקוח מידע שפחות נוח לחשוף, כמו חיסרון במוצר. יש מקרים שהלקוח שואל שאלה שחייבים לענות עליה בכנות או שיש צורך בגילוי נאות על פי חוק או נוהג. במצבים אלה לא רוצים להדגיש את החיסרון, אך גם לא משקרים ואי אפשר להתחמק ... החיובי של המוצר. איך ממחישים זאת בדוגמה של בגדת בי? הוזכרה דוגמה קיצונית, כאשר מישהי שואלת בגדת בי?, והתשובה ניתנת באופן מוגזם כמו בטח שבגדתי בך עם חמישה בלונדיניות עכשיו הייתי שם. הדובר מעצים את התשובה השלילית לכדי אבסורד ויוצר רושם ... פחות מילים. מיד לאחר מכן מומלץ להסיט את השיחה למידע חיובי וחשוב יותר. לדוגמה, אם מישהו שואל: הכנת את הדוחות? והתשובה היא שלילית, יש הבדל בין לא, לא הכנתי את הדוחות כי לא הספקתי... לבין עוד לא, אבל אני בדיוק מסיים אותם. בדוגמה הראשונה ... שאתה לא רוצה להגיד לו. נכון, לפעמים יש גילוי נאות שאתה צריך, חייב להגיד או לפעמים הוא שואל שאלה ואתה חייב לתת תשובה. אתה לא רוצה לתת את התשובה, אתה צריך לתת, מה למה אתה לא רוצה לתת את התשובה כי אתה בעצם מדבר על החסרונות של המוצר. ... תקטין תגרום לו לראות את זה כיותר קטן. עכשיו, אני רוצה שאתה תשים לב גם אתה, נגיד כשמישהו שואל אותך שאלה והרבה פעמים אתה נותן תשובה שאתה לא רוצה לתת אותה ואתה נותן את התשובה, יש הרבה מקרים כאלה במשך היום כשמישהו שואל שאלה, ואתה נותן תשובה ולא בא לך לתת את התשובה, ואתה חייב לתת אותה. עכשיו, מה שאני אומר זה דבר כזה לשים לב שכשאתה נותן תשובה שאתה לא רוצה לתת ... במוח, למה? אני אסביר לכם. כשאתה מעביר לבן אדם אינפורמציה הוא נכנס לחוויה. מהרגע שהוא שואל אותך שאלה ואתה נתת לו תשובה, עכשיו, בזמן שנתת לו את התשובה סופרים את זה בשניות, תוך כמה שניות העברת לו את האינפורמציה. אם אמרת לו את ... את זה עוד פעם, שכמה שמה שאני אומר עכשיו נראה פשוט וברור, בזמן אמת אם אתה תשים לב כשמישהו שואל אותך שאלה הרבה פעמים אתה מקשקש הרבה קישקושים שאם אתה אומר אחר כך רגע למה אמרתי את זה בכלל הייתי צריך להגיד משהו אחר. אפילו ברמה של מילים, למה ...
איך להבין את עצמי? למה אני רוצה משהו? איזה תשובות לא לענות? איזה תשובות אסור לענות? איך להשתחרר מרצון? איך להבין רצון? איך להגיע ללא יודע? תשובה מעגלית, חקירה עצמית, מודעות עצמית, חלק 2
איך להבין את עצמי? למה אני רוצה משהו? איזה תשובות לא לענות? איזה תשובות אסור לענות? איך להשתחרר מרצון? איך להבין רצון? איך להגיע ללא יודע? תשובה מעגלית, חקירה עצמית, מודעות עצמית, חלק 2
... להבין את עצמי? למה אני רוצה משהו? איזה תשובות לא לענות? איזה תשובות אסור לענות? איך להשתחרר מרצון? איך להבין רצון? איך להגיע ללא יודע? תשובה מעגלית, חקירה עצמית, מודעות עצמית, חלק 2 איך להבין למה אני רוצה משהו ולמה אסור לתת תשובות נרדפות? אליעד כהן מסביר שכדי להבין למה אדם רוצה משהו, הוא צריך לבצע תהליך של חקירה עצמית יסודית. אם אתה לוקח רצון מסוים ומתחיל לבדוק אותו לעומק, בשלב מסוים תגלה שאתה באמת לא יודע למה אתה רוצה אותו. למשל, אתה יכול לשאול את עצמך למה אני רוצה את הדבר הזה? ולהגיע לנקודה שבה אין לך תשובה ברורה ואתה אומר לעצמך לא יודע. בנקודה זו של חוסר ידיעה מוחלט, עומדות בפניך שתי ... על הסבל שנגרם בעקבות הרצון. אם בכל זאת אתה בוחר להמשיך להאמין בהבדל, זאת החלטה שלך בלבד. למה אסור לתת תשובות מעגליות או תשובות נרדפות בזמן חקירת הרצון? אליעד כהן מזהיר מפני מתן תשובות מעגליות או נרדפות, כי תשובות מסוג זה עוצרות את החקירה ומונעות הגעה לחוסר הידיעה המוחלט. לדוגמה, תשובה נרדפת תהיה אם אתה שואל למה אני רוצה משהו? ועונה כי אני אוהב את זה. במקרה כזה לא התקדמת, כי השאלה למה אני אוהב את זה? עדיין לא נענתה באמת. התשובה חייבת להיות ברורה ואמיתית, או לחילופין להגיע לנקודה שבה אין לך שום סיבה ממשית או הגיונית לרצות את הדבר הזה. הימנעות מתשובות מעגליות ונרדפות חיונית כדי להגיע להבנה האמיתית של הרצון שלך ולהשתחרר ממנו, או לבחור בו באופן מודע לחלוטין. מה המשמעות של להגיע לחוסר ידיעה ... בחוסר הנוחות שנגרמת בעקבות האמונה או הרצון שלך. איך להבין את הרצון שלי? איך להגיע לחוסר ידיעה מוחלט? מהן תשובות מעגליות? איך להשתחרר מרצון ללא סיבה? למה אסור לתת תשובות נרדפות בחקירה עצמית? מהי חקירה עצמית נכונה? איך לחוות שחרור מרצונות? ...
איך להבין את עצמי? למה אני רוצה משהו? איזה תשובות לא לענות? איזה תשובות אסור לענות? איך להשתחרר מרצון? איך להבין רצון? איך להגיע ללא יודע? תשובה מעגלית, חקירה עצמית, מודעות עצמית, חלק 1
איך להבין את עצמי? למה אני רוצה משהו? איזה תשובות לא לענות? איזה תשובות אסור לענות? איך להשתחרר מרצון? איך להבין רצון? איך להגיע ללא יודע? תשובה מעגלית, חקירה עצמית, מודעות עצמית, חלק 1
... את עצמי? למה אני רוצה משהו? איזה תשובות לא לענות? איזה תשובות אסור לענות? איך להשתחרר מרצון? איך להבין רצון? איך להגיע ללא ... כיצד לבצע חקירה עצמית נכונה וכיצד לשאול את עצמנו שאלות שמטרתן להבין למה אנחנו רוצים משהו. הוא מציג מספר כללים חשובים לגבי אילו תשובות אסור לנו לענות כאשר אנו מנסים להבין את עצמנו ואת הסיבות לרצונות שלנו. מה הן התשובות שאסור לענות כשחוקרים רצון עצמי? כאשר אדם מתחיל חקירה עצמית ... שיאהבו אותי?, אסור לו לתת כמה סוגי תשובות: אסור להגיד לא יודע. כאשר אתה עונה לא יודע, אתה מתחמק ... תשובה עדיפה על פני לא יודע. אסור לתת תשובות ללא סיבה. תשובות כמו סתם, ככה בא לי, או בלי סיבה אינן קבילות, כי הן עוצרות את החקירה. אסור לתת תשובות נרדפות או מעגליות. לדוגמה, אם תשאל למה אני רוצה לאכול? ותענה כי זה עושה לי טוב, ואז תשאל שוב למה זה עושה לי טוב? ותענה שוב כי זה טוב לי, זו תשובה ... שלא מתקדמת לשום מקום. מה הבעיה בתשובות מעגליות בחקירה עצמית? אליעד כהן מסביר שכאשר אנחנו נותנים תשובות מעגליות, אנחנו למעשה לא מתקדמים לשום תובנה חדשה. הוא נותן ... יותר של הסיבה האמיתית. איך להימנע מתשובות מעגליות בחקירה עצמית? כדי להימנע מתשובות מעגליות, אליעד מציע תרגיל מחשבתי שמטרתו לבחון האם הסיבה היא ... מהי חקירה עצמית נכונה? איך להימנע מתשובות מעגליות? איך להשתחרר מהרצון? מהו לא יודע אמיתי? איך להתמודד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תשובות / שאלות ותשובות - מה טוב יותר מאשר לחפש תשובות לשאלות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, אימון אישי להרזיה, קואצ'ר לילדים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 02_08_2025 השעה 13:30:39 - wesi1