מי שרוצה להיות מאושר בשלמות, עליו להתבונן אל תוכו פנימה, ברגע הזה, במקום הזה, ובצורה הזאת של המציאות, שבהם הוא נמצא כרגע.
דהיינו, שאל לו לאדם לנבור בכל מיני צורות, שנמצאות ביקומים מקבילים, ולחשוב האם הן יותר טובות או לא? אלא על האדם להתבונן אל תוכו ברגע הזה. ולשאול את עצמו, ברגע הזה ממש. למה ברגע הזה ממש, אני לא חווה שלמות מושלמת, עם המציאות שיש ברגע הזה ובמקום הזה ממש?
ואז האדם מקבל כל מיני תשובות חיצוניות, שמסתירות לו את האמת הפנימית. כגון לדוגמה, שהאדם מבין שרע לו, כי כרגע הוא חולה. או כי כרגע הוא חווה ריקנות וכיו"ב. ועל האדם לשאול את עצמו. למה כרגע ברגע הזה ובמקום הזה, אני לא רוצה את המציאות שלי, כפי מה שהיא ממש? ומה כרגע גורם לי לרצות או לא לרצות, את הצורה של המציאות, שיש ברגע הזה ובמקום הזה ממש?
וכל ההסברים שהאדם נותן לעצמו, על האדם לשאול את עצמו, האם ההסברים האלו, מחייבים את זה שאני לא ארצה כרגע ברגע הזה ובמקום הזה, את צורת המציאות הזאת, או לא? כי יש הרבה הסברים. אבל אף אחד מהם, לא מחייב את זה, שברגע ובמקום הזה, שהאדם לא ירצה כרגע, את המציאות שלו. והאדם מוכרח להבין ולגלות,...
דהיינו, שאל לו לאדם לנבור בכל מיני צורות, שנמצאות ביקומים מקבילים, ולחשוב האם הן יותר טובות או לא? אלא על האדם להתבונן אל תוכו ברגע הזה. ולשאול את עצמו, ברגע הזה ממש. למה ברגע הזה ממש, אני לא חווה שלמות מושלמת, עם המציאות שיש ברגע הזה ובמקום הזה ממש?
ואז האדם מקבל כל מיני תשובות חיצוניות, שמסתירות לו את האמת הפנימית. כגון לדוגמה, שהאדם מבין שרע לו, כי כרגע הוא חולה. או כי כרגע הוא חווה ריקנות וכיו"ב. ועל האדם לשאול את עצמו. למה כרגע ברגע הזה ובמקום הזה, אני לא רוצה את המציאות שלי, כפי מה שהיא ממש? ומה כרגע גורם לי לרצות או לא לרצות, את הצורה של המציאות, שיש ברגע הזה ובמקום הזה ממש?
וכל ההסברים שהאדם נותן לעצמו, על האדם לשאול את עצמו, האם ההסברים האלו, מחייבים את זה שאני לא ארצה כרגע ברגע הזה ובמקום הזה, את צורת המציאות הזאת, או לא? כי יש הרבה הסברים. אבל אף אחד מהם, לא מחייב את זה, שברגע ובמקום הזה, שהאדם לא ירצה כרגע, את המציאות שלו. והאדם מוכרח להבין ולגלות,...