אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה קורונה ואמונה באלוהים, קורונה וכוחה של תפילה, האם תפילה תגן עליך מקורונה? האם לימוד תורה ישמור עליך מקורונה? ניתוח סיבתיות הקורונה והחברה החרדית, להקשיב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
קורונה ואמונה באלוהים, קורונה וכוחה של תפילה, האם תפילה תגן עליך מקורונה? האם לימוד תורה ישמור עליך מקורונה? ניתוח סיבתיות הקורונה והחברה החרדית, להקשיב לרבנים, אמונת חכמים, אמונת צדיקים, קורונה ולימוד תורה, קורונה וניסים
האם לימוד תורה ותפילה יכולים להגן עלינו מקורונה?

בהרצאה, אליעד כהן עוסק בקשר בין אמונה, תפילה ולימוד תורה לבין התפשטות מחלת הקורונה, תוך התמקדות בהשפעתם של הגורמים הללו על חיי אנשים חרדיים. הוא מציג שאלה מרכזית: האם לימוד תורה ותפילה יכולים לשמש מגן בפני המגפה, או שמא מדובר באמונה שגויה?

הדוגמה הראשונה שנבחנת היא המקרה של חרדים שהתפללו ולמדו תורה, אך עדיין נדבקו בקורונה. אליעד מציין את ההתמודדות עם סתירה לכאורה: כיצד יתכן שדווקא אלו שקדושים בתפילה ולימוד תורה, וחשבו כי הם מוגנים בזכות חייהם הדתיים, נדבקו במחלה?

הוא מתחיל בשאלה אם זוהי הוכחה לכך שהתפילה לא עוזרת, או שהתורה לא מונעת את המחלה. אליעד מציין כי לא ניתן להסיק מכך כי לימוד תורה לא שומר על האדם, זאת משום שהקורונה לא נגרמת בהכרח בשל התפילה או לימוד התורה, אלא עשויה להיות תוצאה של משתנים אחרים. הוא מציין כי כל אדם שנכנס לבית כנסת ולמד תורה לא בהכרח יידבק בקורונה.

לאחר מכן, הוא מסביר את ההשגחה הפרטית וההבנה הפנימית בנוגע לרוחניות והקשר עם אלוהים. אליעד טוען כי אלוהים הוא המחליט אם אדם יידבק במחלה או לא, ואם הוא יהיה חולה או ימות ממנה. הוא מבקש להדגיש את ההשגחה האלוהית כגורם שמוביל לתוצאה, ולא את הפעולות החיצוניות של לימוד תורה ותפילה בלבד.

אליעד מתאר סיטואציה בה חייל חמוש ייתקל במחבל. הוא מציין כי למרות שהחייל מצויד בנשק, אם אלוהים לא יגן עליו, הוא לא יצליח להינצל. על אותו משקל, גם אם אדם מתפלל ולומד תורה, זה לא בהכרח יימנע ממנו להידבק בקורונה, כי הכל תלוי בהחלטות אלוהיות.

ההסבר החשוב שאליעד מספק הוא כי גם אם אדם לומד תורה ומקיים מצוות, אם הוא לא עושה זאת בכוונה אמיתית ובתשומת לב, אין זה בהכרח יעניק לו את ההגנה המצופה. הוא מציין שייתכן והאדם למד תורה אך לא התרכז במטרת הלימוד, וכך התפילה לא יכלה להגן עליו כמו שהיא אמורה.

לסיכום, אליעד טוען כי אין להוכיח שהתפילה והתורה לא עוזרות. המגיפה לא בהכרח היא תוצאה של לימוד התורה או התפילה, אלא עשויה להיות תוצאה של ניסיונות אלוהים שבאמצעותם הוא בודק את אמונת האדם. כל אדם שמאמין באלוהים יכול למצוא בתפילה ובמצוות מקור להגנה, גם אם לא תמיד התוצאות הן כפי שהוא ציפה.
קורונה וניסיון מאלוהים, קורונה וכפירה באלוהים, קורונה והשגחה פרטית, קורונה ושמירת מצוות, קורונה ואמונת חכמים, תורה מגנא ומצלא, שלוחי מצוה אינן ניזוקין, כוחה של תפילה, איפה היה אלוהים בשואה? מי שמאמין לא מפחד?
הגנה בשואה חולה מחלות חרדה ריכוז לכפור באלוהים אלוהים בזמן השואה יהדות תורה מצוות אלוהים אלוהים בשואה לשמוע לרבנים אלוהות אלוהים אמונה אמונה באל אמונה באלוהות אמונה באלוהים אמונות אמונת חכמים אמונת צדיקים דתיים האם לימוד תורה ישמור עליך מקורונה האם תפילה תגן עליך מקורונה הדתיים החברה החרדית החרדים הקשבה חברה חרדית חכם חרדים יהדות תורה מצוות אלוהים כוחה של תפילה כפירה באלוהים להאמין באלוהים להקשיב להקשיב לרבנים לימוד לימוד תורה לכפור באלוהים למידה לשמוע לרבנים ניתוח סיבתיות ניתוח סיבתיות הקורונה והחברה החרדית סיבה ותוצאה סיבתיות צדיק צדיקים קורונה קורונה ואמונה באלוהים קורונה והחברה החרדית קורונה וכוחה של תפילה קורונה ולימוד תורה קורונה וניסים רבנים תורה תפילה תפילות
מצבי רוח משתנים, שינויים במצב הרוח, להקשיב ללב שלך, שכל או רגש, התאמת החוויה להבנה, התאמת ההבנה לחוויה, הרמוניה בחיים, להטיל ספק בשכל, להטיל ספק ברגש
מצבי רוח משתנים, שינויים במצב הרוח, להקשיב ללב שלך, שכל או רגש, התאמת החוויה להבנה, התאמת ההבנה לחוויה, הרמוניה בחיים, להטיל ספק בשכל, להטיל ספק ברגש
... רוח משתנים, שינויים במצב הרוח, להקשיב ללב שלך, שכל או רגש, התאמת החוויה להבנה, התאמת ההבנה לחוויה, הרמוניה בחיים, להטיל ספק בשכל, להטיל ספק ברגש איך להתמודד עם שינויים במצבי רוח? הדברים שאליעד כהן ... רוח שונים. לדוגמה, פעם אחת האדם מרגיש טוב מאוד ופעם אחרת רע מאוד, מבלי יכולת לשלוט בכך או לצפות את זה מראש. לפי ההסבר שלו, הסיבה לכך היא שהחוויה וההבנה הפנימית אינן מסונכרנות. ההבנה השכלית אומרת לאדם דבר אחד, אך הרגש או הלב אומרים לו דבר אחר, ואז נוצר פער שמוביל לשינויים במצב הרוח. כדי להתמודד ... אם אדם מבין שאין טעם לכעוס על תלמיד שמפריע בכיתה, אבל בכל זאת מרגיש כעס, עליו לשאול את עצמו: למה אני מרגיש כעס אם אני מבין שאין סיבה לכעוס?. השאלות האלה הן מהותיות כי הן יוצרות סנכרון בין החוויה להבנה. כיצד להטיל ספק בשכל וברגש באופן מעשי? אליעד מוסיף ומסביר שבמקביל לסינכרון בין הרגש לשכל, חשוב גם ...
לזרום עם עצמך, להקשיב לעצמך, ללכת אחרי הלב, להקשיב ללב שלך, הקול הפנימי, שכל או רגש, איך להחליט, הזדהות רגשית, להקשיב לרגשות, קונפליקט רגשי, קבלת החלטות
לזרום עם עצמך, להקשיב לעצמך, ללכת אחרי הלב, להקשיב ללב שלך, הקול הפנימי, שכל או רגש, איך להחליט, הזדהות רגשית, להקשיב לרגשות, קונפליקט רגשי, קבלת החלטות
... עם עצמך, להקשיב לעצמך, ללכת אחרי הלב, להקשיב ללב שלך, הקול הפנימי, שכל או רגש, איך להחליט, הזדהות רגשית, להקשיב לרגשות, קונפליקט רגשי, קבלת החלטות איך להחליט אם להקשיב לשכל או לרגש? אחת השאלות המרכזיות שאליעד מתייחס ... כיצד האדם יכול לדעת מתי ללכת אחרי מה שמרגיש לו נכון - אחרי הלב, התחושה הראשונית, האינטואיציה - ומתי להקשיב לשכל ולהיגיון. השאלה הזו עולה מתוך הקושי לדעת האם הקול הפנימי שמדריך אותנו הוא חכם או דווקא משוגע. לעיתים הקול הזה מרגיש מאוד טבעי ... היסוס - שגורם לנו לעצור ולחשוב שוב. אליעד מסביר שהמציאות לא תמיד ברורה, ולפעמים דווקא ההיסוס הוא הקול החכם שמזהיר אותנו מלעשות טעויות. הוא נותן דוגמה של ילד ... אותנו ומונע מאיתנו לפעול יכול להיות שגוי, ולמנוע מאיתנו לחיות את החיים במלואם. כיצד יודעים איזו מחשבה להקשיב ואיזו לדחות? כדי להמחיש את הדילמה, אליעד מביא ... עם חוט הטלפון, למרות שזה נראה לו פתרון מהיר, מבין במהרה שזה לא יעבוד. כאן ברור שיש מחשבה שהיא פחות חכמה. אבל בחיים האמיתיים, לא תמיד ברור איזו מחשבה היא המשוגעת ואיזו החכמה . אליעד מדגיש שאחת הדרכים לזהות איזו מחשבה להקשיב לה ואיזו לדחות היא להבחין איזו מחשבה גורמת לנו ... מוחלט. הוא יכול רק להפריע או להתערב במחשבות באופן חלקי, אך לא לשנות לחלוטין את טבע החשיבה שלו. האם להקשיב לרצון הראשוני או להיסוס? אליעד מציג דוגמה נוספת: ... אותנו. אם המחשבה הזו מגבילה אותנו שוב ושוב, סימן שהיא נובעת מתוך פחד או חוסר אותנטיות, ואז רצוי פחות להקשיב לה. האם אפשר לחיות בלי תכנון בכלל? לקראת סוף ... נפרדים. חשיבה אמיתית, לדבריו, משלבת את ההיגיון עם הרגש ומאפשרת לאדם לחיות באופן אותנטי ומלא יותר. איך להקשיב לקול הפנימי? מחשבה מול חשיבה ללכת אחרי הלב או ...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
... ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים איך להעביר ביקורת בצורה שיקשיבו לה? אחת השאלות החשובות שעולות בתחום השכנוע והתקשורת בין אנשים היא: איך אפשר להעביר ביקורת בצורה כזו שהאדם ששומע אותה באמת יקשיב ויקבל אותה, ולא יתנגד או ידחה אותה? אליעד כהן מציג גישה מעמיקה לסוגיה זו ... השאלה האמיתית היא כיצד לגרום לאדם להרגיש באופן ברור וחד משמעי שטוב לו יותר במקום החדש מאשר במקום שבו הוא נמצא כרגע. מהם שני סוגי הביקורת, ואיך הם משפיעים על ההקשבה? אליעד מחלק את הביקורת לשני סוגים מרכזיים: ביקורת מחויבת: זו ביקורת ... אך בו - זמנית עשוי לבחור להתגונן ולא להאמין לביקורת בכלל, כדי לא להרגיש את תחושת הרע הקשה הנובעת ממנה. כלומר, הביקורת המחויבת יכולה להוביל לכך שהוא בכלל לא יקשיב, כי הוא יעדיף לא להאמין שאתה צודק לגביו. מדוע ביקורת אפשרית לא תמיד ... ממש גרוע כי אני מעשן), האדם ירגיש רע עם עצמו ולכן ידחה את המחשבה שהוא חייב להפסיק לעשן. מצד שני, אם הביקורת תהיה חלשה מדי (זה לא כל כך נורא לעשן), לא תהיה לו סיבה מספיק חזקה להפסיק. זהו פרדוקס שנמצא גם בביקורת עצמית. האם יש דרך מוחלטת להעביר ביקורת שתתקבל בוודאות? לפי אליעד, אין דרך או נוסחה מוחלטת שתמיד תעבוד ושתגרום לכל אחד לקבל ביקורת ולשנות את התנהגותו. הסיבה לכך היא שכל פעולה יכולה ליצור את התוצאה ההפוכה ממה שהתכוונו. למשל, אפילו במקרה קיצוני, אם אדם צמא במדבר ואתה מציע ... הוא ייפגע מעצם ההצעה (אני יודע לבד איפה יש מים, לא צריך שתראה לי!). כלומר, אין פעולה שטובה באופן מוחלט, ואין פעולה שרעה באופן מוחלט, כי כל פעולה עלולה להוביל לתוצאה ההפוכה מהרצויה. אז איך בכל זאת אפשר לגרום למישהו להקשיב ולקבל ביקורת? אליעד מסביר שהגישה האפקטיבית ביותר תהיה לשלב בין שני העולמות: מצד אחד, להבהיר לאדם שיש סיבה אמיתית וברורה לשינוי (להראות באופן חד משמעי כמה טוב לו במקום החדש). מצד ... אין נוסחה אחת שעובדת תמיד בהעברת ביקורת? אליעד מבהיר שהמציאות מורכבת ואין שום מהלך או נוסחה שתפעל באופן מוחלט. כל פעולה, ביקורת או ניסיון לשכנוע, יכולים לגרום לתוצאה הפוכה. לכן צריך תמיד למצוא את האיזון המדויק לפי האדם והסיטואציה הספציפית. ... זה קשור לתובנה שאין הבדל מוחלט בין יש לאין? הדיון הזה מוביל לתובנה פילוסופית עמוקה יותר: בעצם אין הבדל מוחלט בין פעולה להימנעות מפעולה, כי כל דבר יכול לגרום לתוצאה הפוכה בדיוק באותה מידה. לפעמים שתיקה או הימנעות מביקורת יכולים להשיג תוצאה טובה יותר מביקורת מפורשת. אין נכון מוחלט או לא נכון מוחלט, כי המציאות ... מחויב ואפשרי עוזרת לנו לנהל תקשורת טובה יותר, לשכנע אנשים בצורה יעילה יותר, וליצור מוטיבציה אמיתית לשינוי. אם מבינים לעומק את המנגנון הזה, ניתן לפתח דרכים מתוחכמות להעברת ביקורת בצורה שמייצרת שיתוף פעולה ולא התנגדות. איך ליצור מוטיבציה ... לגרום להתנגדות ההבדל שבין אפשרי למחויב בחשיבה האנושית איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? מהי ביקורת בונה ומהי ביקורת הורסת? למה השאלה איך להעביר ביקורת כך שמישהו יקשיב דומה לשאלה איך לגרום למישהו לעשות משהו? הדיון נפתח בכך שהשאלה איך להעביר למישהו ביקורת כדי שהוא יקשיב לך, דומה לשאלה הכללית יותר איך לגרום למישהו לעשות משהו. הרעיון הוא ... אנשים עשויים להגיב שונה בתכלית ולבחור לא לשתף פעולה. מה השכל העומד מאחורי ההבנה שאין הבדל מוחלט בין יש לאין? בדוגמאות השונות עלה הרעיון שאין דבר שמבטיח בוודאות תוצאה אחת. למשל, אפילו במקרה הקיצוני שבו אדם צמא במדבר ואתה מראה לו מים, ייתכן ... לא לשתות. באופן דומה, ייתכן שאם לא היית אומר דבר, הוא היה מוצא את המים בעצמו ושותה. המסקנה היא שאין פעולה טובה או רעה באופן מוחלט, כי תמיד ייתכן תרחיש שיגרום לתוצאה ההפוכה מזו שהיית מצפה. אז איך בכל זאת מנסים לשכנע מישהו לקבל ביקורת? הרעיון הכללי המוצע הוא למצוא את האיזון: - מצד אחד, לגרום לאדם להבין שיש לו סיבה ממשית וטובה לשנות את מעשיו (תחושה שמחויב שהוא ירוויח מהשינוי). - מצד שני, לא ליצור אצלו תחושה כל כך שלילית, עד כדי שהוא יתנתק לגמרי מהביקורת ולא ירצה להקשיב בכלל. לכן אחד הדגשים הוא להדגיש את התועלת הגלומה בשינוי (כלומר כמה טוב ... בטוב הגדול המצפה לו. מדוע אין נוסחה אוניברסלית שעובדת תמיד? הטקסט מסביר שהמציאות מורכבת, והפרדוקס נעוץ בכך שכל צעד, מהלך, או רמת עוצמה של ביקורת, יכול להביא לתוצאה מנוגדת. מצד אחד, האדם צריך להבין שזה מחויב בשבילו לשפר את מצבו. מצד שני, צריך להיזהר שלא לעורר בו התנגדות שתמנע ממנו להסכים עם הביקורת. אין דרך אחת מוחלטת שמובילה בהכרח לתוצאה הרצויה. איך הרעיון הזה מתקשר ליישומים יומיומיים? בסופו של דבר, כל הנושא ... השילוב הזה קשור לאופן שבו בני אדם משכנעים זה את זה, מעבירים ביקורת ונעזרים במוטיבציה כדי לשנות הרגלים. גם במקרים פשוטים ויומיומיים, כל פעולה יכולה להוביל לתוצאה הפוכה. לכן הבנה מעמיקה של הפרדוקס עשויה לסייע למצוא דרכים יעילות יותר ... טוב נו לא מחויב, בסדר אני לא ארגיש הוא לא מרגיש כל כך רע מעכשיו, הוא אומר טוב ואחר כך לא יהיה לי כל כך טוב כי זאת לא ביקורת מחויבת. אבל לכן אם אתה רוצה שמישהו יקשיב לך לביקורת אתה צריך לעשות הפוך, אתה צריך כשאתה מעביר עליו ביקורת ... ולהגיד לו ויש לך תקווה אם תשנה את דרכיך. רגע אחד, אלא מה איפה פה הבעיה, לכאורה מה השכל שבדבר? כי לכאורה אם אתה תעביר עליו ביקורת בצורה אפשרית למה שהוא יקשיב לך, תגיד לו טוב זה לא משנה אתה יודע, הכל בסדר אבל תשנה, למה שהוא יקשיב לך. אז לכאורה אתה צריך להעביר עליו ביקורת בצורה מחויבת, אלא מה למה ... בצורה מחויבת יש לנו פחות סיכוי שהוא יאמין לך כי הוא לא רוצה להרגיש רע מזה שהוא יאמין לך. זאת אומרת אם תגיד לו בצורה מוחלטת שהוא לא טוב אז הוא אומר רגע אם אני אקשיב לו ואאמין לו אז אני ארגיש רע עם עצמי שאני לא טוב אז עדיף לי לא להקשיב לו, אז הוא לא מאמין לך וממילא הוא לא עושה את מה שאמרת לו. זאת אומרת מצד ... שהוא ישתנה. אלא מה השאלה היא אז איך אתה גורם לו להבין את זה, אז אם אתה תגיד לו בצורה ישירה אז מאוד יכול להיות שאם זה יהיה תקיף מדי זה דווקא יגרום לו לא לרצות להקשיב שהוא לא בסדר ואז דווקא הוא יעשה את הפעולה ההפוכה ויגיד לא נכון, והכי טוב ...
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
... המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור? איך אני גורם לאנשים להקשיב לי ולחשוב שמה שאני אומר חשוב? ההתחלה של השיחה מתחילה בשאלה איך לגרום לאנשים להקשיב לנו ולחשוב שמה שאנחנו אומרים חשוב. בשלב הראשון, אליעד שואל את השואל מה בדיוק הוא רוצה להבין, האם הוא מתעניין בזה בגלל שהוא רוצה שיקשיבו לו או שמא יש כאן שאלה אחרת. הוא מבקש להסביר את השאלה לעומק ולדייק אותה. בהמשך, הוא מסביר שהצורך הזה בעניין של להקשיב לא נובע רק משיקול של מה חשוב לנו ... המשחק החברתי בהמשך, אליעד מתאר את החיים כמשחק שבו אנחנו בקשר עם אחרים, וכחלק מהמשחק הזה יש צורך לדעת איך לתקשר בצורה שמאפשרת לאנשים להקשיב לנו. אליעד מסביר ששיחה או תקשורת ... כאשר השואל מתחיל להבין את ההשפעה של התקשורת הפנימית שלו, אליעד עובר לדבר על הדיאלוג הפנימי. הוא מסביר שהשאלה איך לגרום לאדם אחר להקשיב לנו היא למעשה שאלה שמתחילה בתוך הדיאלוג הפנימי של כל אחד מאיתנו. כלומר, כל אדם שואל את עצמו איך לגרום לכל הרצונות הפנימיים שלו להקשיב לרצון הדומיננטי ביותר. אליעד ... צריך להבין איך להפעיל את כל הרצונות הפנימיים שלו כך שכל הרצונות יזוזו לכיוון אחד. בכך, הוא מרחיב את הדיון לא רק על איך לגרום לאחרים להקשיב, אלא גם על איך לגרום לעצמנו להקשיב לרצונות שמובילים אותנו קדימה. מהי הדרך לגרום למישהו להקשיב לך? כאשר השואל חוזר לשאול איך לגרום לאדם אחר להקשיב לו בנוגע לנושא מסוים, אליעד מתחיל ... את הדברים שאנחנו אומרים לדברים שהוא רואה כטובים בעיניו. מה קורה אם הנושא לא מעניין את האדם השני? בהמשך, אליעד שואל איך לגרום למישהו להקשיב לנו כשמה שאנחנו מדברים על אינו ... שצריך להבין איך הנושא שאנחנו מציעים יכול להשפיע על האדם, לא בהכרח ישירות אלא באופן עקיף. הוא מוסיף כי הרבה פעמים אנשים לא מוכנים להקשיב למשהו שלא מעניין אותם, אך אם הם יראו איך זה קשור אליהם, יש סיכוי גבוה שהם יתחילו להקשיב. ההבנה של המניעים הפנימיים של ... מדגיש שיש לזה משמעות גם כאשר אנו מנסים להשפיע על אחרים, כיוון שבסופו של דבר השאלה היא איך אנחנו יכולים לגרום לאדם להרגיש שזה שווה לו להקשיב לנו. מהות התועלת והנזק בהמשך, אליעד עובר להסביר את המהות של התועלת והנזק בשכנוע. הוא מציין שבסופו של דבר, אם אנחנו רוצים לגרום למישהו להקשיב לנו או לעשות משהו, אנחנו צריכים לגרום לו לחשוב שהפעולה הזו תביא לו יותר תועלת מאשר נזק. כלומר, כל פעולה שמישהו עושה, בין אם זה להקשיב לנו או לבצע משימה כלשהי, נובעת ... אליעד מסביר שכל אחד יבחר לפעול בצורה שמביאה לו תועלת, ואפילו אם זה לא מעניין אותו, אם הוא חושב שזה יביא לו יתרונות, הוא יהיה מוכן להקשיב. ההשלכות של ההתמקדות בתועלת כשהשואל מעלה שאלה נוספת על איך לגרום למישהו להקשיב לנו, אליעד מפרט את הדרך שבה אנחנו ... שעלינו להבין את סולם הערכים של האדם ולזהות את הדברים שהוא רואה כטובים בעיניו. אחרי שנזהה את הדברים שמניעים אותו, נוכל להציג לו את ההקשבה או הפעולה שאנו רוצים שהוא ... סיפור בהמשך השיחה, אליעד מציע לשאול את עצמנו איך הסיפור או הנושא שאנחנו רוצים לשתף יכול להשפיע על האדם. אליעד מדגיש שלא מדובר בהכרח בתוצאה הישירה של המעשה, אלא בהשפעה שהאדם יחשוב שיתקבל ממנו אם הוא יקשיב לנו. אם אנחנו מצליחים לגרום לו להאמין שההקשבה תביא לו תועלת, אז יש סיכוי גבוה שהוא אכן יקשיב. היתרונות של המקל והגזר בהמשך, ... אנשים על ידי הצגת היתרונות או על ידי הצגת החסרונות. בהמשך, הוא מסביר שהשכנוע יכול להתרחש גם דרך הצגת חסרונות שיכולים להתרחש אם הם לא יקשיבו לנו. הקשר בין פחד לבחירה ... כאשר אדם פועל מתוך פחד, הוא מרגיש שהוא לא חופשי לבחור, בעוד שפעל מתוך רצון חופשי נותן תחושת שליטה. שיטות שכנוע איך לגרום לאנשים להקשיב? המקל והגזר תועלת מול נזק הנעת אנשים הקשבה ותשומת לב אז מה אתה אומר מה השאלה? ש: איך אני גורם לאנשים כשאני מדבר על משהו שהם ירצו להקשיב לי ולחשוב שמה שאני אומר זה מאוד ... עכשיו אמרת שני דברים שונים, מה את רצית להגיד? ש: אני רק רציתי להגיד משהו כאילו לפני מה שהוא אמר למה אני צריכה להגיע למצב שאני ארצה שיקשיבו לי. אליעד: עכשיו לדוגמה למה ...
להקשיב ללב, להקשיב לשכל, להקשיב לרגש, שכל או רגש, להקשיב למצפון, ללכת אחרי הלב, ללכת אחרי השכל, ללכת אחרי האמת שלך, להיצמד לאמת שלך, ללכת עד הסוף, להיות נאמן לעצמך
להקשיב ללב, להקשיב לשכל, להקשיב לרגש, שכל או רגש, להקשיב למצפון, ללכת אחרי הלב, ללכת אחרי השכל, ללכת אחרי האמת שלך, להיצמד לאמת שלך, ללכת עד הסוף, להיות נאמן לעצמך
להקשיב ללב, להקשיב לשכל, להקשיב לרגש, שכל או רגש, להקשיב למצפון, ללכת אחרי הלב, ללכת אחרי השכל, ללכת אחרי האמת ... שלך, ללכת עד הסוף, להיות נאמן לעצמך איך אפשר לשלב את הלב, השכל והרגש בחיים שלנו? בהרצאה של אליעד כהן, נדונה השאלה כיצד ניתן להקשיב ללב, לשכל ולרגש בצורה מאוזנת, ומהם היתרונות והחסרונות ... גם הקונפליקטים הפנימיים שעשויים להתעורר כשישנו חוסר איזון בין השכל, הרגש והמצפון, והדרכים להתמודד עם התחושות הללו. מה משמעות להקשיב לשכל ואיך לשלב אותו עם הרגש? אליעד מציין שהשכל הוא ... הוא מתאר את הדינמיקה בין השכל והרגש כעסקת חבילה, כלומר, כל אחד מהם מביא עמו גם את יתרונותיו וגם את החסרונות שלו. אם אדם מקשיב רק לשכל, הוא עשוי להתעלם מהתחושות הפנימיות שלו, מה שיכול להוביל לבעיות פסיכולוגיות או רגשות של חוסר שמחה. לעומת זאת, אם הוא מקשיב רק לרגש, הוא עלול למצוא את עצמו מבולבל או פגיע מדי ... כי הדרך להיחלץ מהספקות היא לא בהכרח דרך השכל בלבד, אלא גם על ידי הבנה שהלב והרגש יכולים להוביל את האדם להחלטות נכונות אם הוא מקשיב להם בצורה כנה. האם אפשר למצוא תשובה לשאלות ... מלאה. מה המשמעות של ללכת אחרי הלב? במהלך ההרצאה, אליעד נוגע גם במושג של ללכת אחרי הלב. הוא מציין כי לעיתים אנשים מרגישים צורך להקשיב לרגש שלהם ולפעול על פי מה שהם מרגישים בתוך הלב. אך פעמים רבות, הדבר לא תואם להיגיון או למציאות חיצונית, מה שיכול להוביל לתוצאות לא רצויות. אליעד מדבר על איך חשוב להבין את ההשלכות ...
להקשיב לעצמך, הקול הפנימי, אין סוף נקודות, סוגים של אין סוף, אינסוף נקודות, אינסוף במתמטיקה, להקשיב ללב, קונפליקט פנימי, גדלים של אינסוף, סוגים שונים של אינסוף, ללכת אחרי הלב
להקשיב לעצמך, הקול הפנימי, אין סוף נקודות, סוגים של אין סוף, אינסוף נקודות, אינסוף במתמטיקה, להקשיב ללב, קונפליקט פנימי, גדלים של אינסוף, סוגים שונים של אינסוף, ללכת אחרי הלב
להקשיב לעצמך, הקול הפנימי, אין סוף נקודות, סוגים של אין סוף, אינסוף נקודות, אינסוף במתמטיקה, להקשיב ללב, קונפליקט פנימי, גדלים של אינסוף, סוגים שונים של אינסוף, ללכת אחרי הלב מהם השלבים המרכזיים בניתוח טקסט בשיטת NLP? אליעד כהן פותח את ההסבר על תהליך ניתוח ... הפנימיים, הרגשות והצרכים העמוקים ביותר שלו. NLP מסייע בזיהוי האמונות וההנחות הפנימיות שמכוונות את ההתנהגות והתחושות, ובכך מאפשר שינוי לטובה והגעה למצב פנימי מאוזן יותר, המוביל לאושר אמיתי. אליעד מדגיש כי NLP מעניק כלים לזיהוי ... טובים ובריאים. כיצד פועל הקול הפנימי שלנו ומדוע אנחנו לא תמיד מקשיבים לו? אליעד מתייחס בהרחבה לשאלת הקונפליקט הפנימי המתרחש אצל אדם המדבר עם עצמו. הוא מסביר כי בתוכנו קיימות ישויות רבות או קולות פנימיים שונים המדברים ביניהם. כאשר ... השונים מייצגים צדדים שונים של האמת הפנימית שלנו. אליעד מוסיף כי הסיבה שאנשים לא תמיד מקשיבים לקול הפנימי שלהם היא משום שגם הקול הפנימי נתפס לפעמים כלא מספיק טוב או אמין. הוא מסביר שהמציאות מורכבת מישויות רבות אינסופיות, כאשר האדם הוא חלק ממנה, ולכן תמיד ... גם את ההקשר שבו הן נכתבו. לאחר מכן, אליעד מדבר על הצורך לחקור את הסיבה למה משהו נכתב באופן מסוים. לשם כך, יש לחקור את המשמעות שמאחורי המילים ולשאול את השאלה למה המילה הזו נבחרה ולא אחרת?. הוא מציין כי כאשר אנחנו עוסקים בניתוח טקסט, עלינו לא רק להבין את המילים עצמן, אלא גם להבין את ההנחות או האמונות שעומדות מאחוריהן, את התחושות והרגשות שהן מעוררות, ואת מטרת הכותב. החקירה הזו יכולה להוביל להבנה מעמיקה יותר של המשמעות הכללית של הטקסט. איך מתבצע תהליך חקר משמעות ...
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
... המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב , ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה איך המוח זוכר? מהי הדרך הטובה ביותר לזכור דברים? ההרצאה מתמקדת בשיטות ... על הדרך בה המוח עובד כדי לזכור מידע ומדגיש את הקשר בין הבנת המידע לזכירתו. האם עדיף לכתוב או להקשיב כדי ללמוד? אליעד מציין את היתרונות והחסרונות של כתיבה והקשבה כהשיטות השונות ללמוד. הכתיבה אינה תמיד מאפשרת ריכוז מלא בנאמר, ובכך עלולה לפגוע בהבנה. עם זאת, היתרון של הכתיבה טמון בכך שהיא מחייבת את הלומד להבין את המידע כדי לכתוב אותו באופן מדויק. לעומת זאת, ההקשבה מספקת את היתרון של קלות קליטת המידע, אך לפעמים היא אינה מאפשרת עיבוד מעמיק של המידע. האם אנחנו מבינים אם אנחנו לא מצליחים להסביר? אליעד טוען שאם איננו מצליחים להסביר ... ובכך הופכים את המידע למובן יותר. תהליך הכתיבה מהווה את תהליך ההפנמה של המידע. האם זיכרון טוב הוא תוצאה של הבנה עמוקה? הבנה עמוקה של חומר מסוים תורמת לזיכרון טוב יותר שלו. לדוגמה, אם אדם מבין את הרקע ההיסטורי של מלחמה מסוימת, הוא יזכור את פרטי המלחמה טוב יותר מאשר אם היה רק זוכר את השנה בה היא פרצה. אליעד טוען כי זיכרון טוב אינו נובע רק מלימוד המידע, אלא גם מההבנה העמוקה שלו. כיצד השכחה קשורה להבנה? השכחה אינה בהכרח דבר שלילי, אלא תוצאה של חוסר הבנה עמוקה. אם אדם לא מבין את החומר, סביר להניח שהוא ישכח אותו במהרה. לעיתים, המוח שוכח מידע כי הוא לא מעובד כראוי או לא מובן עד הסוף. כיצד להתמודד עם שכחה? ההרצאה ... לזיכרון איך לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה? איך לשפר את הזיכרון? האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? הרצאה זו עוסקת בשיטות שיכולות לשפר את הזיכרון ולהפוך אותו ליעיל יותר, תוך דיון על המנגנונים המנטליים ... כהן מסביר איך המוח זוכר, איך אפשר לזכור יותר טוב דברים, וגם איך להתמודד עם השכחה. למה לכתוב או להקשיב - איזה מהם עדיף? הדיון נפתח בשאלה האם עדיף לכתוב או להקשיב לצורך למידה. החיסרון של כתיבה הוא שהיא לא תמיד מאפשרת ריכוז מלא בנאמר, וכתוצאה מכך ייתכן שהיא לא תמיד מקנה הבנה מלאה. מצד שני, יתרונה של הכתיבה טמון בכך שהיא מאפשרת להגדרה מחדש של המידע, מה שמחייב את האדם להבין את מה שנאמר כדי להיות מסוגל לכתוב אותו. ... הכתיבה מאפשרת הפנמה של המידע ומביאה לידי הבנה טובה יותר של החומר הנלמד. האם זיכרון טוב הוא תוצאה של הבנה עמוקה? כאשר ישנה הבנה עמוקה, המידע נזכר בקלות רבה יותר. לדוגמה, אם אדם מבין היטב את הרקע ההיסטורי למלחמה מסוימת, סביר שהוא יזכור את פרטי המלחמה טוב יותר מאשר אם רק ... לסיום, נשאלת השאלה מה המשמעות של שכחה: האם השכחה היא משהו שלילי, או שהיא חלק מהתהליך הטבעי של לימוד והבנה? אליעד טוען שהשכחה יכולה להיות טבעית ונכונה בתנאי שהיא לא נובעת מחוסר הבנה, אלא מעיבוד המידע בצורה לא נכונה. איך לשפר את הזיכרון? שיטות זכירה האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה? ...
לחבר את השכל והרגש, להבין את הרגש, להרגיש את השכל, שכל או רגש, מודעות עצמית, להיות מחובר לעצמך, להתחבר לעצמך, להבין את עצמך, להרגיש את עצמך, להיות מודע לעצמך, להקשיב לעצמך
לחבר את השכל והרגש, להבין את הרגש, להרגיש את השכל, שכל או רגש, מודעות עצמית, להיות מחובר לעצמך, להתחבר לעצמך, להבין את עצמך, להרגיש את עצמך, להיות מודע לעצמך, להקשיב לעצמך
... להתחבר לעצמך, להבין את עצמך, להרגיש את עצמך, להיות מודע לעצמך, להקשיב לעצמך איך לחבר בין השכל לרגש באופן ... אנחנו לא מצליחים להרגיש את מה שאנחנו חושבים? לפי אליעד כהן, הסיבה לכך היא שקיים ספק פנימי בתוכנו. על פני השטח ... בבירור אם אנחנו באמת מאמינים במה שחשבנו, או שאולי מסתתרת בתוכנו אמונה הפוכה. מה המשמעות של חיבור בין שכל לרגש? ... רק להבין משהו בשכל, אנחנו צריכים לבדוק ולוודא שאין בנו ספקות או אמונות סותרות בתוכנו. רק כשנבדוק ונברר את הדברים ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת ... ההסבר, כדי שיהיה ברור מדוע כל מילה ומילה משמעותית. מה עושים אם יש הרבה עובדים ואי אפשר לבדוק כל עובד בנפרד? כאשר מדובר במספר רב של עובדים ואין אפשרות לבדוק כל אחד באופן פרטני, אליעד מציע שתי שיטות אפשריות: לקרוא לעובדים בנפרד ולשאול אותם ... למרות שלכאורה הבינו אותן, קיימות שתי אפשרויות: הם לא מתייחסים ברצינות להוראות ולא אכפת להם מהן באמת. הם לא הבינו לעומק את הסיבה שמאחורי ההוראות או מדוע זה קריטי וחשוב לבצע אותן בדיוק כפי שנאמר להם. לדוגמה, אם ביקשת מהעובד לנסוע לתל אביב דרך ... ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי אם השאלה הזאת שאתה דיברת מקודם. אליעד: כן דיברנו על זה ... ששואלים אותו תסביר מה הבנת ולהקשות עליו גם בשאלות תגיד לי ואם יקרה ככה מה אתה צריך לעשות, תגיד לי ואם ככה ולמה ככה ומה הבנת מה הסיבה שככה לשאול שאלות ולהקשות עליו תגיד לי ולמה אתה חושב שאמרתי ככה ומה הסיבה שצריך לעשות ככה וככה ואם יקרה ככה וככה מה תעשה את זה או את זה זה כדי לוודא שאתה והוא רואים את הדברים באותה העין. ... אתה אומר לו מה הבנת הוא אומר לך הבנתי צריך לנסוע לתל אביב, עכשיו אתה צריך לשאול אותו ולמה אתה חושב שצריך לנסוע לתל אביב מה הסיבה ולמה אם לא תסע לתל אביב זה לא טוב. קודם כל שואלים בהיגיון כי אתה כנראה מסביר להם מה לעשות אתה לא מסביר להם את ... את אותו דבר. כי מה אתה מפספס בסיפור, אני אתן את התשובה עכשיו אני דיברתי גם איתם קודם. עכשיו מה אתה היית צריך לשאול אותו להגיד לו תקשיב אני מקבל אותך איך שאתה אני רק רוצה שתסביר לי את ההיגיון שלך, כשאני אמרתי לך שאתה צריך להגיע לתל אביב מה חשבת ... במהות של הבעיה כי הם לא טיפשים עד כדי כך אתה צריך לשאול את הבן אדם תגיד אמרתי לך ככה וככה מה הבנת, למה אתה חושב שביקשתי את זה מה הסיבה ואז הוא אומר לך ככה וככה תגיד לו אוקי אז למה עשית ככה וככה, עכשיו הוא יגיד לך לא שמתי לב נגיד אתה אומר לו אוקי ... לך דוגמה אתה רוצה לתת דוגמה, אני אתן לך דוגמה אתה רוצה אתה לתת דוגמה או שאני אתן דוגמה? ש: כן עדיף. אליעד: אתה אומר לעובד שלך תקשיב אני מבקש כשאתה חותך את זה תשים לב שאתה לא חותך גדול מדי שלא לבזבז חומר והוא חתך גדול מדי נגיד עכשיו מה ההיגיון ... אתה אומר לו אוקי תגיד לי וכשאני ביקשתי שתשים לב לכמות למרחק שאתה חותך את האורך, כשאני ביקשתי מה חשבת למה ביקשתי את זה מה הייתה הסיבה שביקשתי את זה אז הוא יגיד לך, מה הוא יגיד אז אני מניח שהוא כן יגיד הוא יגיד תראה כי אנחנו לא רוצים לבזבז חומר ... גם לא לבזבז את החומר אתה היית מודע לזה ואז הוא נגיד יגיד לך לא שמתי לב לא חשבתי על זה. אז קודם כל הבנו שכשהוא חתך הוא לא זכר את הסיבה שאמורה להניע אותו לפעולה הוא שכח את הפעולה כי הוא שכח את הסיבה, עכשיו ואם אתה אומר לו אוקי ולמה לא חשבת אז הוא יגיד לך לא שמתי לב זה לא עובד אז צריך עוד פעם תגיד לי ולמה אתה ... לאט לאט תשים לב שכבר לא יהיה לו מה להסביר לך הוא לא רואה את זה כמוך, אתה מבין כי הוא יגיד טוב תראה כי ככה וככה כאילו כבר יתן לך סיבה שהיא לא מחויבת כי אם הוא היה חושב שזה מחויב אם הוא היה מבין אמרתי לך אם הוא היה מבין שכל פעם כשהוא חותך משהו לא ... כאילו המטרה היא שתמיד תגיד את ההיפוך זאת אומרת מה שאתה חושב שתגיד לבן אדם השני כאילו אם עליך לא מקובלת התשובה אין לי כוח תגיד תקשיב אני מבין שאין לך כוח אבל זה לא מקובל עלי כי. ש: אתה יכול לחזור על זה עוד פעם על המשפט האחרון? אליעד: איזה מהם? ... אתה בעצם מתמקד בצורה לא במהות כשאתה אומר לו תעשה ככה וככה אתה בעצם מדבר איתו על צורה לא על מהות הדבר, לא על השכל של הדבר לא על הסיבה של הדבר, בעצם אמרתי לך אתה צריך להפוך את הדבר למחויב עבורו שהוא יחשוב שזה מחויב, איך גורמים למישהו לחשוב שמשהו ... למרות שהוא הבין אתה צריך לתחקר אותו עוד פעם אז למה ככה וככה למה לא עשית ומה חשבת מה האמת לא שחכת, תגיד לי רק שחכת או שהייתה עוד סיבה, תגיד לי ואם לא היה את זה נגיד שמישהו העובד שלך אומר לך שחכתי אתה אומר לו תגיד לי ואם לא היית מבקש ממך לעשות ככה ...
איך להיצמד לאמת? איך להקשיב ללב? איך להקשיב לשכל? איך להגיע להארה? איך לדייק בדיבור? איך לומר את האמת? איך לחפש את האמת? איך לגלות את האמת? איך לדעת מהי האמת?
איך להיצמד לאמת? איך להקשיב ללב? איך להקשיב לשכל? איך להגיע להארה? איך לדייק בדיבור? איך לומר את האמת? איך לחפש את האמת? איך לגלות את האמת? איך לדעת מהי האמת?
... להיצמד לאמת? איך להקשיב ללב? איך להקשיב לשכל? איך להגיע להארה? איך לדייק בדיבור? איך לומר את האמת? איך לחפש את האמת? איך לגלות את ... האם הרגל יוצר אמת? איך להקשיב ללב? איך לחפש את האמת? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קורונה ואמונה באלוהים, קורונה וכוחה של תפילה, האם תפילה תגן עליך מקורונה? האם לימוד תורה ישמור עליך מקורונה? ניתוח סיבתיות הקורונה והחברה החרדית, להקשיב לרבנים, אמונת חכמים, אמונת צדיקים, קורונה ולימוד תורה, קורונה וניסים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, אימון אישי קריירה, קואצ'ר לילדים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 20:09:18 - wesi1