... תזייף את זה עד שתהיה כזה, לזייף לייף סטייל, תהיה עכשיו מה שאתה רוצה להיות בעתיד, תתחיל להיות מה שאתה רוצה להיות, תתחזה לזה עד שתהיה כזה , פייק איט טיל יו מייק איט, fake it till you make it, מנטורים להתפתחות אישית האם כדאי לזייף הצלחה כדי להצליח ...
...כייף הולכים להרוג אותי אני עכשיו אצליח למות. זאת אומרת הכניסו לך לראש שצריך לחיות אז זה גרם לך, שתלו לך לתת הכרה שאתה צריך לחיות אז עכשיו אתה לחוץ אולי אני אמות אבל אם אתה תשאל את עצמך מספיק פעמים רגע אבל למה אני רוצה לחיות מאיזו סיבה, אבל מאיפה בכלל בא הרצון הזה, רגע למה אבל זה באמת משנה? אתה בסוף תחווה את האחדות. עכשיו הדבר נניח שיש שני דברים שתמיד אנשים מתלבטים מה יותר גרוע לסבול או למות אבל בא נניח שאחד משני הדברים הכי גרועים זה למות, עכשיו הדבר...
...ההפך עדיין מעניקה משמעות לדבר. ולכן, גם כשאדם אומר שהוא יכול לחשוב על כלום, ברגע שייצבטו אותו או שיעירו אותו מחלום שהוא אינו זוכר, הוא יגלה שהאני שלו עדיין שם, קיים ומודע. כיצד אפשר בכל זאת להעלים את האני? הדרך היחידה שאליעד מציע כדי להגיע להיעדר מוחלט של האני, היא על ידי הבנה וידיעה של המהות שממנה האני והלא - אני עשויים. אליעד מסביר שישנו מצב קיומי בו האני והלא - אני מתחברים לישות אחת ויחידה, חסרת כל הבדל או הפרדה. הוא מדגיש כי האני הוא תחושה בלבד...
...שהסברתי כאן כאן לגבי האם עדיף פרסום אורגני או פרסום ממומן, כאן נסביר למה בעולם אידיאלי אופטימאלי, עדיף כמובן שיווק אורגני בלבד ולא שיווק ממומן. אז ברמת העיקרון, פרסום ממומן פירושו, שאתה משלם כסף לרשת פרסום כלשהי, כדי שהיא תחשוף את המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. אבל מה היה קורה אם לא היית משלם כסף לרשת הפרסום? כנראה שלא היית מקבל חשיפה ללקוחות פוטנציאלים. צריך להבין כי ברמת העיקרון, כל הפרסומות שאנחנו רואים בטלוויזיה בשלטי החוצות וכיוב, הכל זה כמובן...
...הוא להבין בדיוק מה הלקוח הפוטנציאלי מחפש. למשל, האם הוא מחפש להרגיש בנוח עם גופו, להיראות טוב יותר, למצוא בן זוג, להצליח בעסקים או משהו אחר. רק אחרי שמזהים את הרצונות העמוקים של הלקוח, אפשר לפנות אליו בצורה מדויקת ולהציג לו את המוצר שלכם כהפתרון המושלם שיספק את התחושה שהוא רוצה. איך כותבים מסר שיווקי שמוכר? אליעד כהן מדגיש שהטקסט השיווקי הוא בסך הכל כלי תקשורת שמטרתו לתקשר עם הגולש או הלקוח הפוטנציאלי. המפתח לכתיבת מסר שיווקי אפקטיבי הוא להבין קודם...
...באופן כללי, כל חוויה בנויה משילוב של שלושה אלמנטים: תחושת ההווה. זיכרונות העבר. חששות העתיד. אם האדם יפרק כל חוויה למרכיביה, הוא יוכל לראות כיצד היא בנויה, ואז - כשהוא יגיע לשורשה - החוויה תיעלם. הקשר לחלום המציאות דומה לחלום. בחלום, אדם אינו זוכר שהיה בחלום אחר קודם לכן, אך זה לא אומר שזה לא היה. כך גם במציאות - אדם עשוי לחשוב שהוא נמצא כאן כבר זמן רב, אך אין לו באמת הוכחה לכך. לסיכום מי שרוצה להבין את המציאות עד הסוף, עליו לחשוף את כל השקרים והמניפולציות...
...או שלא, עכשיו אם החוק הזה לא נכון ב - 100% מהמקרים אז אנחנו רוצים להבין אז ההיגיון אומר אוקי אז בא תסביר לי מתי זה עובד ומתי זה לא עובד, עכשיו זה הצוואר בקבוק של כל אלה שמלמדים מכירות או לצורך העניין מלמדים כל נושא. כשאומרים לבן אדם אם תגיד לילד שלך ככה הוא יפעל ככה ואם תגיד לו ככה הוא יפעל ככה בכל תחום בכל עניין אם תעשה ככה יקרה ככה ואם תעשה ככה יקרה ככה ואז אומרים לו רגע אבל ב - 100% מהמקרים אם אני אעשה ככה אז יקרה ככה? ואז הוא אומר לך לא זה לא...
...יסבול. הסיבה לכך היא שכל אחד מהם תופס אחרת את המציאות ומפרש אותה בצורה שונה. למה אנשים מגיבים אחרת לאותה מציאות בדיוק? כאן אליעד נותן דוגמה מפורטת: אדם יכול ביום אחד ליהנות מאירוע מסוים, וביום אחר לסבול מאותו אירוע בדיוק. מדוע? משום שהפרשנות שלו לאותו אירוע השתנתה. למשל, פעם אחת אדם יכול לשמוח שהוא לבד בבית, כי הוא מפרש את זה כחופש, ופעם אחרת הוא יכול להרגיש בדידות וסבל בדיוק מאותה סיטואציה. הוא מדגיש שהמציאות לא השתנתה, אלא רק החשיבה של האדם השתנתה...
...חוסר פנימית ומיידית שעלולה להתפתח למצוקה וחרדה, ולכן הוא יוצא לקנות את המוצר במהירות ובדחיפות, למרות שבמקרים רבים הוא כלל אינו משתמש במוצר, והוא אף זורק אותו לאחר מכן. במצב הזה, האדם לא פועל מתוך צורך אמיתי להשתמש בדברים שהוא קונה, אלא מתוך פחד עמוק מתחושת החיסרון שעלולה להיווצר אם ירצה את הדבר בעתיד ולא יהיה לו אותו. מדוע אדם קונה דברים שהוא כלל לא משתמש בהם? אליעד כהן מדגיש שהבעיה כאן היא לא החפצים עצמם, אלא תחושת החיסרון שהאדם מנסה להימנע ממנה...
...הוא עשוי להתבלט יותר כאשר הוא נתקל בקשיים. ברגע שהשיג את מבוקשו, הוא עשוי לא להרגיש את הסיפוק שהצפוי, כיוון שהמניע האמיתי היה האתגר ולא האדם עצמו. מהן השאלות שמנחות אותנו לבחור את הגישה הנכונה בחיים? כמו בעניין אתגרים, אליעד מדבר על ההבדל בין רצון אמיתי ורצון מדומיין. הוא מציע שלפעמים, כשאנחנו אומרים אני רוצה, אנחנו לא באמת מתכוונים לרצות את מה שמציעים לנו, אלא את התהליך עצמו. כך, כשאנחנו שואלים את עצמנו האם אנחנו באמת רוצים להיות טובים יותר או שאנחנו...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: תתחזה לזה עד שתהיה כזה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: תתחזה לזה עד שתהיה כזה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים נוער והורים, ייעוץ טיפולי, הדרכה בנושאי תתחזה לזה עד שתהיה כזה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331